Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United w kontakcie z Guardiolą

» 27 października 2010, 15:27 - Autor: matheo - źródło: TribalFootball.com
Sir Alex Ferguson widzi w Josepie Guardioli z FC Barcelony swojego idealnego następcę. Według informacji El Mundo Deportivo „Czerwone Diabły” kontraktowały się z agentem hiszpańskiego trenera.
Manchester United w kontakcie z Guardiolą
» Czy Josep Guardiola zawita na Old Trafford?
Czy Josep Guardiola byłby dobrym następcą sir Aleksa Fergusona?
Obecny kontrakt Guardioli z Barceloną wygasa po zakończeniu tego sezonu. Na razie trener Katalończyków nie wyraził zgody na rozpoczęcie negocjacji w sprawie nowej umowy.

Sir Alex Ferguson ponoć bardzo ceni Guardiolę. Szkot próbował ściągnąć go na Old Trafford, kiedy ten był jeszcze piłkarzem katalońskiego klubu. Ferguson ceni sobie odwagę Guardioli, który nie boi stawiać się na młodych zawodników.

Co ciekawe informacja o Guardioli pojawiła się kilkanaście godzin po tym jak światło dzienne ujrzały słowa Fergusona o tym, że Manchester United nie powinien mieć młodego menadżera. Guardiola ma natomiast tylko 39 lat.


TAGI


« Poprzedni news
Owen: Lepiej mieć Rooneya, niż go nie mieć
Następny news »
Sir Matt Busby wciąż w naszej pamięci

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


masrzisz: Tylko Giggs moze zostac trenerem United :)
» 28 października 2010, 10:47 #45
Zgred: Guardiola? A jakie ma on w ogóle doświadczenie? Że co? Że już Puchar LM zdążył zdobyć? Mając takich piłkarzy w Barcie jak Messi, Xavi i Iniesta nie było innej opcji. Zobaczymy jaki jest dobry, kiedy nie bedzie dysponowal pilkarzami takiego kalibru jak ww. Wtedy dopiero przekona sie naprawde co znaczy trenerka.
» 27 października 2010, 20:59 #44
cockatrice: kontraktowały się z agentem... ehhh:/
» 27 października 2010, 20:11 #43
wrooney: Moim zdaniem to nie jest dobry pomysł, hiszpan trenerem United? Ja bym wolał Mourinho, na 100%!
» 27 października 2010, 20:06 #42
marcinplks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2010 20:30

never Mourinho!!
» 27 października 2010, 20:30 #41
leito276: @marcinplks, ONLY MOURINHO! ;)
» 27 października 2010, 21:56 #40
tom90: Na pewno nie Solskjaer, trener United musi mieć dużo doświadczenia i duże CV, z całym szacunkiem dla Ole ale na niego jeszcze za wcześnie. Jeżeli miałbym wybierać Mourinho czy Guardiola... mimo wszystko wybrałbym Jose .
» 27 października 2010, 19:41 #39
Wielbicielka: Hmm..jest przystojny..:p Ale na naszego trenera sie nie nadaje:)
» 27 października 2010, 19:25 #38
Elventar: solsjaker
guardiola
murinho
któryś z nich będzie następca safa napewno ale który ? ;]
» 27 października 2010, 19:19 #37
Cleverley: tylko Mourinho
» 27 października 2010, 19:14 #36
manutdfan92: Powiem krótko : Każdy tylko nie on.
» 27 października 2010, 18:49 #35
oti: Ja osobiście bym nie chciałbym trenera, którego największym marzeniem nie jest prowadzić przez całe życie klub, który go wychował.
» 27 października 2010, 18:49 #34
Diegoo1878: Marzy mi się, żeby kiedyś Roy Keane został trenerem Manchesteru ale czy tak się stanie...? Fajnie by było. :]
» 27 października 2010, 18:30 #33
skyline: i jeszcze jedno

WELLONE i KAJDAN

popieram ich typy co do Mourinho. On byłby w stanie posiedzieć u nas dłuższy czas. Wygrał wszystko we Włoszech, wygra w Hiszpanii, W Anglii też coś wygarnął więc nigdzie już nie będzie mu się śpieszyło.

PZDR!
» 27 października 2010, 18:23 #32
skyline: Krótko, niech się podpisują pode mną Ci co uważają, że mam rację:
GUARDIOLA NIE MOŻE BYĆ TRENEREM MANCHESTERU UNITED!!

Uzasadnienie:

1. Dopiero 3 lata trenuje wartościowy zespół (Barce)
2. Z takimi piłkarzami jakich miał w sezonie 2008/2009 i to w takim gazie, musiałby być kompletnym osłem żeby nie wygrać 6 trofeów
3. On nie chce na długi czas związywać się z żadnym klubem, tylko na 2-3 sezony max, żeby(jak sam mówił), w razie czego odejść w odpowiednim momencie, bez kłótni. A my potrzebujemy trenera, KTÓRY BĘDZIE SIEDZIAŁ U NAS MINIMUM 10 LAT JAK FERGUSON, bo chodzi o to, żeby się z klubem konkretnie zżył, go POKOCHAŁ i wiedział o nim wszystko.
4. Uważam, że on preferuje styl typowo hiszpański, obawiam się, że w Anglii by sobie nie poradził z tymi swoimi filozofiami.
5. Ogólnie jest niezbyt dobrym trenerem, gwiazdy i kapitalne umiejętności Xaviego, Messiego i Iniesty wyniosły go na trenerski panteon sław. Z przeciętniakami niczego by nie osiągnął.

Pozdrawiam, GLORY GLORY MU!!
» 27 października 2010, 18:20 #31
Kajdan: Dla mnie jedyna osoba, ktora jest w stanie zastapic SAFa jest Mourinho. On sam ma ochote przejac United. Problem z Portugalczykiem moze byc taki ze nie bedzie chcial siedziec dlugo w Anglii. On ciagle szuka nowych wyzwan a nam potrzeba kogos kto bedzie siedzial w Manchesterze przez dlugie lata i odnosil z United sukcesy. Co do Guardioli to on mnie nie przekonuje. Rijkaard ulozyl zespol a Hiszpan przyszedl na gotowca. Najlepiej by bylo jakby Fergie dalej prowadzil zespol przez jeszcze kilka sezonow. Pozdrawiam
» 27 października 2010, 18:17 #30
slowak: ja bym wolal wengera ale on tez nie jest zly (apropo nie wiem czemu kazdy z was pisze o m,ourinoho to ze wygral lige mistrzow to nie znaczy ze jest najleszpy po prostu ma bardzo dorbych zawodnikow ;)
» 27 października 2010, 17:56 #29
bartekdrzazga: Wengera?? ;d o czym ty marzysz ;d ciekawe ile masz lat....
» 27 października 2010, 18:18 #28
welllone: Czemu Mourinho?
Bo aktualnie wygrywa z każdym klubem jaki dostanie praktycznie wszystko co się da i zabiera mu to góra dwa-trzy lata.
Bo szanuje Manchester United, SAF-a.
Bo mówił o tym, że chciałby poprowadzić Manchester United po tym jak podbije trzy najlepsze ligi na świecie.
Bo jest doświadczony. Wygrywał Ligę Mistrzów, mistrzostwo Portugalii, Anglii, Włoch, a teraz szykuje mu się Hiszpania.
Bo wie z czym wiąże się posada trenera Manchesteru United.
Bo najbardziej podoba mu się styl angielskiej piłki.
Bo United zasługuje na kogoś kto będzie w stanie prowadzić zespół zawsze na szczyt.
Bo jest charyzmatyczną postacią i radzi sobie z zawodnikami.
Bo nie twierdzi, że jest najlepszym trenerem na świecie ale o lepszym nie słyszał XD
» 27 października 2010, 18:19 #27
kckMU: hahaha welllone ostatnie zdanie the best :D
» 27 października 2010, 23:23 #26
Martin: "Bo nie twierdzi, że jest najlepszym trenerem na świecie ale o lepszym nie słyszał XD "

Dobre ;D do osiągnięć zapomniałeś dodać Puchar UEFA ;)
» 28 października 2010, 01:34 #25
Tennant: Nie,tylko nie on! Ja bym widział np SolskjĂŚr'a
Glory Glory MU
» 27 października 2010, 17:06 #24
Devan93: na pewno nie guardiola :D kto takie bzdury wymyśla ;D
» 27 października 2010, 17:06 #23
Ekscelencja: Mourinho czy Guardiola? to, który z nich jest lepszym taktykiem pokazał mecz w zeszłym sezonie LM ;] nic więcej chyba nie muszę dodawać
» 27 października 2010, 17:00 #22
Bartekp8: A po co ten Pan w MUFC? On jest byle trenerem z sentymentami do Barcelony, jedyne co by dobrego zrobił dla Diabłów to dokładnie rozgryziona gra Barcelony a i to nie pewne bo po zmianie trenera mogą zmienić styl gry. Nie chcę go tutaj, za jego "rządów" w naszym klubie byłoby to samo co teraz w Liverpoolu. Jeśli ktoś miałby zastąpić Fergie 'go to tylko facet z jajami, którego szanują i może nawet boją się piłkarze, np. Mourinho, Keane, Cantona, Giggs (ale to opcja za kilka lat) i nikogo innego nie widzę póki co. Słowa Fergusona o wieku trenera nie są do końca sprecyzowane bo wydaje mi się, że młody trener to taki do 42 lat z krótkim "stażem". Sam Sir Alex był w wieku 45 lat gdy obejmował rządy więc nowy trener również powinien osiągnąć przynajmniej tę poprzeczkę z kilkuletnim doświadczeniem w pracy trenerskiej aby był "nie młody". Podsumowując: olać Guardiolę a zarząd niech będzie cały czas w kontakcie z Mourinho w razie gdyby Fergusonowi (nie daj Boże) się pogorszyło.
» 27 października 2010, 16:54 #21
Lil: Już bym wolał Martina O'Neall'a...
» 27 października 2010, 16:53 #20
19tomo91: tylko Mourinho ale dopiero gdy Fergi już nie da rady
» 27 października 2010, 16:50 #19
rooney12: Jego mina na obrazku mówi:HAHAHAHHAHA dobry żarcik!
» 27 października 2010, 16:49 #18
Sedan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2010 16:38

Nie, nie i jeszcze raz nie. Nigdy nie uważałem Guardioli za wybitnego trenera. Dobrze, wygrał w 1 sezonie wszystko co miał do wygrania, ale prawda jest taka, że miał przy tym więcej szczęścia i zgrania drużyny z poprzednich lat aniżeli jego geniuszu taktycznego. A w Hiszpanii z kim miał rywalizować? Realem, który odpadał co roku w 1/8? Teraz to się pewnie zmieni, bo przyszedł Mou, ale mniejsza. Po drugie - każdy transfer tego gościa to po prostu pudło. Przez ostatnie dwa sezony z wszystkich piłkarzy jakich sprowadził żaden nie potrafił odnaleźć się w pierwszej jedenastce. Po trzecie zdecydowanie za młody, za mało doświadczony i wgl NIE.
» 27 października 2010, 16:38 #17
DevilFan: dla Mnie albo Moyes albo Mourinho albo Pep Guardiola nikt wiecej ocywiscie chce aby jesce 3 seony S.Fergie prowadił MU
» 27 października 2010, 16:29 #16
krajminho: Barcelona to samograj , rola Guardioli ogranicza się do nie "przeszkadzania" jej piłkarzom w grze. Ja go tam w MU nie widzę... może bardziej w Polonii W-a czy cuś.
» 27 października 2010, 16:24 #15
emKRU: Jego zastępcą powinien być Mourinho .
» 27 października 2010, 16:24 #14
aleex91: Nie bardzo mi to się podoba i uważam że to jak zwykle tylko plotki.
» 27 października 2010, 15:56 #13
rvn10: -Czy Guardiola wygląda na trenera piłkarskiego?
-Nie ,bardziej na dziewczynkę z zapałkami z "więcej niż klubu"...
» 27 października 2010, 15:56 #12
Lukixp: tylko nie to
» 27 października 2010, 15:53 #11
kolec23: Bajki wyczesane znikąd. Guardiola to trener na jeden klub. Zdecydowanie nie poradził by sobie w Manchesterze czy innym potentacie.
» 27 października 2010, 15:51 #10
Cielii: jak dlamnie moze byc ok osobisie wolal bym murinho czy jak go asie tam psize ale nieczuje by muri zostal dlugo w united on lubi zmieniac kluby
» 27 października 2010, 15:48 #9
kckMU: Czy ja wiem. Niczym mnie nie zachwycił, a tyle pucharów to nie zdobył on tylko Xavi z Messim, gdyby nie ich życiowa forma to Guardioli by już nie było.

Jak ze średniej drużyny zrobić mistrza europy pokazał tylko JM!
» 27 października 2010, 15:47 #8
Martin: Dokładnie. Nie widzę go na naszej ławce.
» 28 października 2010, 01:32 #7
Schokan: nie wydaje mi się ze to ze jest młody to odrazu jest zly moim zdaniem ma charakter charyzme i poważanie u zawodnikow
ale tak czy inaczej SAF na pewno nie skonczy z trenerka po tym sezonie

wiec na przyszłość by się nadawal
» 27 października 2010, 15:44 #6
karuzel91: dokladnie to mialem na mysli co napisal Byniol... Guardiola nie wniosl praktycznie nic nowego do zespolu, jakies niewielkie poprawki do taktyki Rijkarda ktora w Barcelonie sie sprawdza od kilku sezonow
» 27 października 2010, 15:35 #5
Kend30: Zespół ułożony przez Rijkaarda? Po Rijkaardzie w FCB została tylko spalona ziemia i nic więcej, to Guardiola zbudował od początku obecną Barcelonę. Sczyt ignorancji Byniol -.-
» 27 października 2010, 16:15 #4
sisinho: Nic nie zbudował . Dostał gotowca , drużyna była już ułożona. Wystarczy popatrzeć na jego transfery - Ibrahimovic za Eto'o - nieudany , Obrońca z ukrainy - przepłacony i nieudany , Villa - jak na razie przepłacił za 29 latka. Nie chciałbym go widzieć na Old Trafford.
» 27 października 2010, 17:33 #3
crash: Byniol ma rację! Guardiola przyszedł na gotowe ale i tak widać już że Barca nie gra tego co 2 sezony temu. Nie uważam żeby to był dobry trener, na pewno nie dla United ;/
» 27 października 2010, 20:19 #2
karuzel91: nie wiem jak wy ale ja osobiscie wolalbym na zastepce Alexa Mourinho... nie mozna odebrac Guardioli odwagi ale majac taki sklad jak Barca nie trudno wygrywac... natomiast Mourinho kazdej druzynie jaka prowadzil dawal 100% siebie co owocowalo sukcesami ;) Mourinho to urodzony zwyciezca i wg mnie tylko on bylby godnym nastepca Sir Alexa
» 27 października 2010, 15:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.