Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Stoke City vs United

» 24 października 2010, 22:46 - Autor: Biafra - źródło: menmedia.co.uk
Prezentujemy poniżej oceny za spotkanie ze Stoke City zawodników Manchesteru United. Kto Twoim zdaniem zasłużył na najwyższą notę?
Oceny pomeczowe: Stoke City vs United
» Zapraszamy do wystawiania swoich ocen!
Edwin van der Sar – Holender wyglądał dziś po południu jakby nie do końca otrząsnął się po wpadce z zeszłego tygodnia. Ocena: 6.

Nemanja Vidić – Jak zwykle solidny, nie do przejścia dla zawodników Stoke. Ocena: 7.

Gary Neville – Nie pozwalał na wiele Etherington'owi, jednak o mały włos nie wyleciał z boiska. Ocena: 5.

John O'Shea – W pierwszej połowie bardzo często zapuszczał się w pole karne przeciwnika, niestety z różnym skutkiem. Ocena: 7.

Rio Ferdinand – Podobnie jak jego partner ze środka obrony w dzisiejszym spotkaniu górował nad napastnikami przeciwnika. Ocena: 7.

Patrice Evra – Wystąpił jako lewy pomocnik i z powierzonych mu zadań wywiązywał się bardzo dobrze. Chociaż momentami było widać, iż to nie jest jego nominalna pozycja. Ocena: 6.

Paul Scholes – Weteran United nie potrafi wciąż odnaleźć swojej formy z początku sezonu. Mało widoczny na boisku. Ocena: 6.

Darren Fletcher – Bardzo ciężko pracował przez całe 90 minut, jednak pozostał przy tym bezproduktywny jeśli chodzi o ofensywę. Ocena: 6.

Nani – To nie był występ do jakich przyzwyczaił nas Portugalczyk. Niezbyt wiele mu dziś wychodziło, co wyraźnie go irytowało. Ocena: 5.

Javier Hernandez – Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Takich napastników potrzebuje United. Ocena: 8.

Dymitar Berbatow – Miał swoje przebłyski geniuszu, jednak to zbyt mało aby zagrozić bramce rywala i znów grać jak w poprzednich meczach. Ocena: 6.

Zmiennicy:
Wes Brown (za Neville'a w 45') – Przeciętny występ, prawie niewidoczny w ofensywie. Ocena: 6.

Michael Carrick (za Johna O'Shea w 70') – Nie pokazał nic specjalnego. Ocena: 6.

Gabriel Obertan (za Paula Scholesa w 87') – Za krótko by ocenić.


TAGI


« Poprzedni news
Abramowicz nigdy nie starał się o Rooneya
Następny news »
Ferguson: Za trzy lata Man Utd będzie inny

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


baku: Oceny ja najbardziej zasłużone!

Pozdrawiam, baku.
» 25 października 2010, 20:02 #50
slowak: nic sie nie znaja jakies wyjasnienia bezsensowne
» 25 października 2010, 19:05 #49
wrobel1992: Ty jako znany komentator sportowy na pewno ocenisz i uzasadnisz lepiej....Pokaż swoją klasę!!
» 25 października 2010, 21:09 #48
Adrianekz: Nani taka mała nota! Nonsens
» 25 października 2010, 18:38 #47
Hefasto: Przemo.Wow! porymuj nam jeszcze trochę ;]
» 25 października 2010, 20:49 #46
Gemit23: Oceny według mnie :

Van der Sar - Bardzo solidny mecz Holendra, bardzo dobrze bronił niemal wszystkie wrzutki w pole karne... miał co bronić tym bardziej że każdy aut dla Stoke za sprawą genialnego wyrzutu Delapa był jak róg. - 6.5

Neville - Kiepsko, łatwo go ogrywali gracze Stoke często jego stroną była rozgrywana akcja - 3.5

Ferdinand - Bardzo pewny punkt defensywy - 7

Vidić - Podobnie jak Rio - 7


(nie chce mi się już rozpisywać)

O'Shea - 6.5

Evra - 6.5

Fletcher - 6

Scholes - 6

Nani - 6.5

Hernandez - 8.5 (MotH)

Berbatov - 6


Brown - 6

Carrick - 6.5

Postawa drużyny - 6.5
» 25 października 2010, 17:00 #45
Furai: Evra był o wiele lepszy od O'Shea według mnie
» 25 października 2010, 15:44 #44
barnaba1987: ta zwlaszcz przy straconej bramce jak tamten kolo go wypykal jak dzieciaka
» 25 października 2010, 19:03 #43
Dantes86: Hahahah O'Shea 7 a to dobre:) dawno sie tak nie usmialem;)Razem z Nevillem i Scholes'em najsłabsi na boisku...No ale cóż każdy ma swoje SUBIEKTYWNE zdanie i oceny;)pzdr
» 25 października 2010, 15:25 #42
cLouxXx: Nani 5 ? a Berba 6 ? Nani najwięcej tu robił. Oni tutaj biorą pod uwagę tylko czy strzelił gole czy nie a to nie tylko się liczy
» 25 października 2010, 15:01 #41
NaNi30518: Nani tylko 5 ?? powinien mieć 6,5
» 25 października 2010, 14:47 #40
shick: za to, że pieprzył każdą sytuacje?
» 25 października 2010, 18:00 #39
lopez91: Nie zgadzam się z żadnymi ocenami tutaj... ;] Podam przykłady kilku graczy, żeby się nie rozpisywać. O'shea powinien dostać co najwyżej 6, grał niezbyt dobrze, jego piłki adresowane były do przeciwnika albo do nikogo (nieliczne podania były celne) i chyba dlatego został zmieniony, bo SAF to zauważył. Brown po wejściu był widoczny, zagrał dobre zawody, nie popełnił żadnego błedu (tu wystawiłbym wyższą notę). Berbatov zaraz po Chicharito powinien zostać wybrany zawodnikiem meczu: dzięki jego spokoju, technice i dobrym dośrodkowaniu piłka dotarła do Evry (który również powinien być wyżej oceniony) a zaraz później do wspomnianego już Hernandeza, który strzelił zwycięską bramkę. Jeszcze raz powiem - nie zgadzam się z większością ocen:) Come on you reds!
» 25 października 2010, 14:40 #38
barnaba1987: kolego, O'Shea to OBRONCA. Nie rozlicza sie obroncow z celnych podan
» 25 października 2010, 19:07 #37
fifghht12: Że CO !!??
Nani tylko 5?
Evra tylko 6 ?
Nani który z evra ciągnął każdą akcje ofensywną ma taką samą ocene co Neville i gorszą od Scholes po którego błedzie padła brama i ogólnie nie zachwycił...
A O'Shea który zagrał katastrofalnie ma oceny 7??

Przepraszam bardzo ale te oceny wystawiała osoba która jest niepełno sprawna umysłowo, ślepa lub w ogóle nie oglądało meczu !!
» 25 października 2010, 14:20 #36
kikson: To są subiektywne oceny dziennikarzy MEN których wiedza na temat piłki jest mniej więcej taka jak każdego z nas. Też się z większością tych ocen nie zgadzam.
» 25 października 2010, 14:40 #35
barnaba1987: Przy straconej bramce to akurat Evra zawinil naj bardziej bo dal sie wypykac w dziecinny sposob w rogu pola karnego. Co z tego ze ciagneli gre skoro z "ich akcji" nic nie wynikalo?
» 25 października 2010, 19:10 #34
BerbatovFan: Dla mnie najlepszą ocene powinien dostać kibic wbiegający przy 2 bramce ;) Klasa Sama W Sobie.Było widac ile dla tego kibica było warte te 3 pkt.Brawo United ! Brawo Hernandez !
» 25 października 2010, 11:51 #33
75th: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2010 10:21

dokładnie, do tego Scholes, O'Shea i Carrick powinni mieć po 5. bezbarwnie, a po błędzie Scholes'a padła bramka.
» 25 października 2010, 10:18 #32
Adamus1986: Nani katastrofalnie? Więc jakbyś ocenil Nevilla, Scholesa czy O'Shea?;] Wystawiając komuś notę trzeba też patrzeć na innych zawodników. Zgadzam się, że nie był to najlepszy mecz w wykonaniu Portugalczyka, ale przynajmniej próbował. I nie chodzi mi tu o jakieś gloryfikowanie Naniego. Trzeba przyznać, że od początku sezonu na jego barkach spoczywa konstruowanie akcji ofensywnych. Dlatego każdy słabszy mecz w jego wykonaniu jest od razu krytykowany. Czemu nikt nie jedzie po Scholesie? To co wyprawiał w meczu ze Stoke przyprawia o ból głowy, Dziwię się, że SAF go nie zdjął dużo wcześniej. Porównaj grę Naniego i innych pomocników. Czy rzeczywiście w tym meczu był najsłabszy?;]

Pozdro
» 25 października 2010, 11:12 #31
przemekol12: My przyanjmniej Endo lubimy cały zespół, nie tak jak ty! Masz swojego boga Berbatova (do którego jednak ja nic nie mam). Widać nie możesz się cały czas przyzwyczaić do tego, że Nani wreszcie jest w formie. Może strzelić 10 goli, zaliczyć 10 asyst w jednym meczu ale i tak ty zawsze masz jakieś ale ! Musisz napisać, że nie podał raz, za co pewnie powinien wylecieć z zespołu! Portugalczy po każdym meczu zapewne powinien dostać ocenę 0 lub - .. bo przecież to jego najgorszy sezon, a on jest najsłabszym ogniwem! Gary i Scholes wczoraj fatalni!
» 25 października 2010, 15:49 #30
kris9: van der Saar - przyzwoity występ, kilka nerwowych wykopów piłki - 6
Neville - kilka dobrych interwencji w obronie, jednak nie zawsze radził sobie z Etheringtonem, żółta kartka, druga wisiała w powietrzu, konieczna zmiana z powodu zagrożenia czerwienią - 5
Rio - dobry występ Anglika - 6
Vidic - lider w defensywie, asystent przy pierwszej bramce - 7
O'Shea - sporo strat, nic ciekawego nie zaprezentował - 4
Nani - jak zwykle bardzo aktywny, rozegrał bramkową akcję z rzutu rożnego, dobra współpraca z Evrą, dwa groźne strzały w drugiej połowie - 7
Scholes - słaby mecz, dużo strat, dobre podania przeplatał fatalnymi - 4
Fletcher - przeciętnie, ale włożył dużo serca do gry, wyższa nota za walkę w środku pola i grę obronną - 6
Evra - poradził sobie nieźle na skrzydle, groźny szczególnie w akcjach dwójkowych z Nanim, zagrał bardzo odważnie i ofensywnie, asysta przy decydującej bramce - 7
Berbatov - dużo zaangażowania, lecz nie ta szybkość, rozegrał kluczową akcję meczu - 6,5
Chicharito - mistrz osobliwych bramek, pokazał w tym meczu umiejętność znajdowania się w polu karnym, szkoda, że nie wykorzystał 99% sytuacji po podaniu Berbatova, bo mógł ustrzelić hat-trick, najlepszy zawodnik, strzelec obu goli, przez cały mecz szukał gry, stwarzał groźne sytuacje - 8
Brown - dobra zmiana, skuteczna gra w defensywie - 6
Carrick - uspokoił grę w środku pola - 6
Obertan - opanowanie, przetrzymanie piłki w końcówce, kilka groźnych wrzutek - 6
» 25 października 2010, 08:51 #29
garycahill1410: Chicharito is the best!
» 25 października 2010, 08:26 #28
Adamus1986: Pokusiłem się moje subiektywne ocenienie naszych zawodników, jak wiadomo każdy ma swoje spostrzeżenia po meczu (moje są właśnie takie jak poniżej), dlatego jeżeli będziecie komentować to proszę o kulturalne i wyważone odpowiedzi:-)

1. VdS - widać, że siedział mu w głowie fatalny błąd z poprzedniej kolejki, niepewny występ Holendra; ocena: (6)
2. Neville - bardzo słaby występ byłego kapitana, bezlitośnie ogrywany na skrzydle, za wolny, za mało zwrotny, tylko łaskawość sędziego sprawiła, że nie wyleciał z boiska za 2 żółtą kartkę; ocena: (4,5)
3. Vidić - solidny występ Serba, dobrze podłączał się do akcji ofensywnych podczas stałych fragmentów gry, przytomne i precyzyjne dogranie piłki do Hernandeza; ocena: (7,5)
4. Ferdinand - podobnie jak Vidić, pewny punkt defensywy, widać, że wraca już do swojej wysokiej dyspozycji, do której nas przyzwyczaił już od lat ocena: (7)
5. O'Shea - słaby występ Irlandczyka, niczym szczególnym się nie wyróżnił, bezproduktywny w ofensywie, co najwyżej poprawny w defensywie; ocena: (5,5)
6. Nani - przyzwyczaił nas do swojej bardzo wysokiej dyspozycji, ze Stoke nieco słabszy występ, ale i tak był motorem napędowym MU; widząc nieporadność środkowych pomocników często brał się za rozgrywanie piłki, zdecydowanie najlepszy jeśli chodzi o drugą linię; ocena: (6,5)
7. Scholes - bezbarwny występ weterana, jedyny moment w meczu, gdy się pokazał to strata piłki, po której Stoke zdobyło gola; ocena: (5,5)
8. Fletcher - poprawny występ Szkota, starał się, co jednak wychodziło mu z różnym skutkiem; ocena: (6)
9. Evra - lewa pomoc to ewidentnie nie jego pozycja, często uciekał się do fauli, zwłaszcza w pierwszej połowie, bardzo łatwo prostym zwodem do środka ograny przez Tuncay'a przy stracie bramki przez MU
10. Berbatov - bez brawury, ale i bez asekuranctwa, może stwarza pozory leniwego, któremu nie chce się biegać po boisku, ale na pewno nie można mu odmówić ambicji, często wracał do obrony asekurując swoich kolegów, solidny występ Bułgara, widać, że coraz lepiej rozumie się z Hernandezem; ocena: (6,5)
11. Hernandez - bezsprzecznie zawodnik meczu, wszędzie go było pełno, niezmordowany w ofensywie, prawdziwy diabeł; ocena: (8)

Zmiennicy:
1. Brown - dużo pewniejszy w defensywie od Nevilla, nie włączał się zbytnio do akcji ofensywnych, biorąc pod uwagę, że był to jego pierwszy występ w tym sezonie - poprawnie; ocena: (6)
2. Carrick - był na boisku - tyle można o nim powiedzieć, jeszcze do niedawna etatowy środkowy pomocnik, w tym sezonie ewidentnie bez formy, ze Stoke bez jakiegokolwiek błysku, polotu; ocena: (5,5)
3. Obertan - króciutki występ Francuza, nie miał okazji zaprezentować swoich nieprzeciętnych umiejętności, którymi czarował nas już w zeszłym sezonie; brak oceny.
» 25 października 2010, 08:16 #27
Adamus1986: Evra - ocena: (6,5)
» 25 października 2010, 08:18 #26
kikson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2010 08:25

Ciesze się, że ktoś w końcu zaapelował o kulturę. Ostatnio jej troszkę brakuje. Z ocenami w większości się zgadzam. Dodałbym Vidzie. Odjął nieco z Scholesowi. I dodał Edwinowi. Osobiście tej niepewności nie widziałem.
» 25 października 2010, 08:24 #25
Adamus1986: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2010 09:11

Dzięki za wnioski i spostrzeżenia:-) Starałem się oceniać zawodników zarówno za ich grę, jak również jak wypadli na tle kolegów z drużyny. VdS oceniłem surowo może z racji tego, że sam grałem kiedyś jako bramkarz, stąd mam troszkę inne spojrzenie na golkiperów i ich ocenę po spotkaniu. Vidić na pewno najlepszy z obrońców, Scholesa może troszkę na zachętę o 0,5 za wysoko oceniłem. Ale to zapewne z sentymentu za te wszystkie lata w MU:-)
» 25 października 2010, 09:10 #24
kikson: Jeszcze rozumiem mecz z Tottenhamem. Tutaj potrzebna jest asekuracja i pewne ogranie. Ale Stoke? dlaczego nie postawić na Obertana i innych? Powinni sobie poradzić. Zwłaszcza, że Obertan zagrał przyzwoicie w LM. Jestem zwolennikiem braku zmian w formacji obronnej. Uważam, że tutaj powinno być sztywno: VDS Rafael Vida Rio i Evra. Ale skrzydła? Można pokombinować zwłaszcza jak nie ma Giggsa i Valenci.
» 25 października 2010, 12:23 #23
kikson: Moje skromne oceny:
Edwin van der Sar: nie zgadzam się. Jak najbardziej doszedł do siebie. Mecz po takiej wpadce jest jednym z najtrudniejszych. Poza jednym niefortunnym wybiciem- bardzo dobrze. Dobra gra nogami, asekuracja, aktywność, kilka dobrych interwencji+ przebłysk geniuszu (wznowienie gry do Berbatova. Aż szkoda, że tego nie wykorzystali.) 7
Gary Neville- gratulacje z okazji jubileuszu. W niektórych sytuacjach sobie po prostu nie radził. Uciekał się do faulu. O mało nie został wrzucony z boiska. 5
Rio Ferdinand- stanowczo i zdecydowanie. 7
Nemanja Vidić- Solidnie. Walczył o każdą piłkę. Wspomagał ofensywę. Kolejny świetny występ. 8
John O'Shea- z problemami. Zbyt często oddawał piłki. Zdarzały się niedokładności. 6
Nani- na pewno jak zawsze był kreatywny i aktywny. Stanowił zagrożenie. Nieco gorzej ze skutecznością. 7
Darren Fletcher-pracowicie. Defensywnie. Ofensywnie nieco chaotycznie. 6
Paul Scholes- czasami jego spryt i rutyna to za mało. Niechlujstwo w rozgrywaniu piłki sprawiło, że straciliśmy gola. Dzisiaj, jak dla mnie, na 4. Ale szacunek i wiara wciąż taka sama.
Patrice Evra- nie grał na swojej pozycji, a poza paroma słabszymi momentami naprawdę nie było tego widać. Asysta, duża aktywność, walka. Szacunek. 7
Dimitar Berbatov: kreatywnie, ale czasem bezproduktywnie. Świetny technicznie. Pod koniec jakby dostał jakiegoś kopa. 7
Javier Hernandez- napastnik ma strzelać gole. Brawo. Świeżość, myślenie i skuteczność. Zdarzały się gorsze momenty, ale patrząc na wiek i tak duże brawa. 8
Wes Brown- zrobiło się bezpieczniej po jego wejściu. Dobre blokowanie. 6
Michael Carrick- była jedna głupia strata. Poza tym bez zarzutu. Utrzymywał piłkę. 6
Obertan- mało czasu... ??
» 25 października 2010, 08:07 #22
Adamus1986: Szkoda, że Obertan dłużej nie zagrał. Na pewno ma papiery na grę. Pamiętam go jeszcze jak śmigał na skrzydle w Bordeaux. Mam nadzieję, że SAF da mu szansę na pokazanie umiejętności, które ma niemałe. W obliczu kontuzji Valencii i Giggsa powinien wskoczyć przynajmniej do szerokiego składu meczowego, a w spotkaniach z przynajmniej teoretycznie słabszymi rywalami dobrze byłoby go widzieć od pierwszej minuty.
» 25 października 2010, 09:16 #21
kikson: Też dziwi mnie brak wystawienia Obertana od początku i eksperymenty z Evrą. Co prawda Francuz poradził sobie bardzo przyzwoicie, ale... Obertan mógłby się sprawdzić.
» 25 października 2010, 10:10 #20
Adamus1986: Dokładnie. Jak gra O'She to wszyscy wiemy. Solidny zmiennik i uzupełnienie zespołu, ale to nie jest gracz na pierwszy skład. Dlatego trzeba stawiać na Obertana, Bebe i innych młodych. Skoro zostali ściągnięci do klubu (i to za niemałe pieniądze jak na wówczas anonimowych graczy) to czemu nie dać im szansy? I nie w jednym, pojedynczym spotkaniu, bo to nie odzwierciedla formy piłkarza. Dać im pograć przez kilka meczów z rzędu, przynajmniej po 30 minut w każdym. Wtedy będzie można powiedzieć cokolwiek o ich dyspozycji.
» 25 października 2010, 11:17 #19
Kubson97: Wszystko git ale Nani 5??
» 25 października 2010, 07:55 #18
federicoo: A król Berbatov co robił ? Również był całkowicie bezproduktywny .... Nani 6 , Berbatov 5.5.
» 25 października 2010, 14:56 #17
shick: nani nie miał asysty, bo piłka rozstała przedłożona przez kogoś. 6.5 za zawodnika, który nic nie wnosi? ok, nani jest formie, ale to nie oznacza, że trzeba zawyżać mu ocenę nawet jak mecz mu nie wyjdzie
» 25 października 2010, 07:29 #16
dkmanu: Co miał berbatov zrobić jak środek nic nie gra. W ogóle piłka nie chodzi po środku
» 25 października 2010, 07:19 #15
Lil: Vidic i O'Shea taka sama nota? Dziękuje nie czytam dalej.
Mój komentarz: Jakiś burak który nie oglądał meczu, dawał te oceny.
» 25 października 2010, 01:00 #14
iamarctic: @ Lil

człowieku, wyluzuj...

czytając ostatnio Twoje komentarze gały wychodzą mi na wierzch, osoby o odmiennym zdaniu od razu besztasz. Masz z tego jakąś satysfakcję? Każdy może wyrazić swoją opinię, po to mamy komentarze, ale wypowiadajmy się z szacunkiem dla siebie.
» 25 października 2010, 06:44 #13
Tennant: Cieszy dobry występ Chicharito :D
Oby tak dalej
Glory Glory MU
» 25 października 2010, 00:28 #12
jezior88: dla mnie wes brown ocena wyzej... gral niebo lepiej w defensywie niz gary a i on nic nie gral w ofensywie
» 25 października 2010, 00:10 #11
lukaszzasko: berba - za niska ocena, gra napastników jest bardzo uzależniona od gry pomocników, a ta formacja dzisiaj nie istniała, poza tym czy ktos zauważył ile berbatov zaliczył dobrych interwencji w obronie przy rożnych(autach)?
» 24 października 2010, 23:53 #10
curt: Czyżby Berbatow znów zszedł do swojego stałego poziomu... :(?
» 24 października 2010, 23:43 #9
DevilFan: "Odpowiedni człowiek na odpowiedni miejscu."
Biafra popraw tem mały błędzik :)
» 24 października 2010, 23:36 #8
gitkolo: Nie rozumim oceny dla Wes'a Browna. Ten zawodnik jak dla mnie zagrał najlepiej z bocznych obrońców i nie ustępował poziomem gry od Vidicia i Ferdinanda a przecież to jego 1 występ w lidze w tym sezonie.
» 24 października 2010, 23:35 #7
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2010 23:13

John O'Shea - 7 to chyba jakieś nieporozumienie o.O
dobrych kilka razy nie miał pojęcia co zrobić z piłką ...
Co do reszty w pełni się zgadzam ;)
» 24 października 2010, 23:11 #6
Tiris: Ehh ten O'Shea... jak go widzę na boisku to zakładam porażkę... Może coś gra, ale zawsze coś zwali, dziś nawet podać nie potrafił... Jest chaotyczny i nie zdecydowany, poza tym mało zwrotny. Nie wiem jak można wystawiać kogoś takiego w tak wielkim klubie...
» 24 października 2010, 23:09 #5
FiFlaK: Czy ja wiem czy Luis zasługuje na tak niską ocenę. Moim zdaniem o jedno oczko powinna być większa, w końcu to on był promotorem pierwszej bramki, po której Berba zgrał na drugi słupek zaś Chicharito niewiarygodnym sposobem zmienił jej tor wprost do bramki. Mało mu wychodziło, jednak występ nie najgorszy, duże wymagania stawiane mu są ze względu na jego formę a przecież można mieć "gorszy dzień".
» 24 października 2010, 22:57 #4
caligula: FiFlaK pisze:
"Czy ja wiem czy Luis zasługuje na tak niską ocenę. Moim zdaniem o jedno oczko powinna być większa, w końcu to on był promotorem pierwszej bramki" :) promotorem? czyżby ta bramka pisała magisterkę?:) Ale i tak gratulacje dla chłopaków za zwycięstwo. I oby tak do końca! Glory Glory Man United!
» 24 października 2010, 23:14 #3
Martin: Racja, pisząc powyżej "co do reszty się zgadzam" nie zauważyłem "5" Naniego ... ktoś tu chyba meczu nie oglądał. Jeden gorszy występ i od razu tak niska nota. Przecież to On dośrodkowywał piłkę w pole karne przy pierwszej bramce. W końcówce popisał się bardzo groźnym strzałem a tym samym wywalczył rzut rożny ...
» 24 października 2010, 23:16 #2
kckMU: John jak zwykle blisko oceny 10.
» 24 października 2010, 22:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.