Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney kwestionuje słowa Fergusona: Jaka kontuzja?

» 14 października 2010, 20:13 - Autor: matheo - źródło: TeamTalk, Mirror, Scottish Sun
Wayne Rooney może być w poważnych tarapatach. Wszystko przez słowa wygłoszone po meczu eliminacji do Euro 2012 z Czarnogórą, w których Anglik zakwestionował wypowiedzi sir Alexa Fergusona.
Rooney kwestionuje słowa Fergusona: Jaka kontuzja?
» Wayne Rooney może być w poważnych tarapatach. Wszystko przez słowa wygłoszone po meczu eliminacji do Euro 2012 z Czarnogórą (0:0), w których Anglik zakwestionował wypowiedzi sir Alexa Fergusona.
Czy transfer Wayne’a Rooneya z Manchesteru United jest realny?
Rooney po wtorkowym spotkaniu na Wembley został zapytany przez dziennikarzy, czy dokuczała mu kontuzja kostki. Zdziwiony piłkarz odpowiedział: – Z kostką nie mam problemów od początku sezonu.

Rooneyowi to samo pytanie zadano po raz kolejny, ale odpowiedź była identyczna. Anglik zagadnięty, dlaczego sir Alex Ferguson twierdził, iż miał on problemy zdrowotne odparł: – Nie wiem.

Problemy Rooneya z kostką zaczęły się jeszcze w poprzednim sezonie. Wazza doznał kontuzji w meczu ćwierćfinałowym Ligi Mistrzów z Bayernem Monachium, ale zdołał dojść do siebie na rewanżowe starcie z Niemcami. Na temat stanu zdrowia Anglika rozwodzono się też po nieudanych dla niego mistrzostwach świata.

Forma Rooneya od początku nowego sezonu nie była najwyższa, ale na Old Trafford każdy tłumaczył ją kłopotami zdrowotnymi zawodnika. Na temat urazu kostki mówili zarówno sir Alex Ferguson jak i Mike Phelan. Sam piłkarz przedstawia nieco inną wersję.

– Pod koniec ostatniego sezonu byłem kontuzjowany, ale już na mistrzostwach świata czułem się dobrze. Brałem udział w każdym treningu i nie miałem żadnych problemów – twierdzi Rooney.

Dziennikarze The Mirror dotarli z kolei do osoby z otoczenia klubu, która twierdzi, że słowa Rooneya mogą mu się odbić czkawką.

– Menadżer nie jest zadowolony, czego Wayne doświadczy jak pojawi się w klubie. Sir Alex Ferguson to bardzo rodzinny człowiek. Zdejmując presję z Rooneya i wycofując go z linii frontu chciał dobrze. Był wściekły na Wayne’a, ale starał się go cały czas wspierać. Podejrzewana kontuzja kostki była znakomitą okazją, aby usunąć go w cień. Nie było drugiej osoby, która tak cieszyłaby się, że uraz nie okazał się poważny. Jego słowa zostały jednak obrócone przeciwko niemu – mówi anonimowy informator.

Scottish Sun podaje z kolei, że podkopując zaufanie sir Alexa Fergusona Rooney zwiększył prawdopodobieństwo transferu z Manchesteru United. Anglikiem poważnie zainteresowany jest Real Madryt, który uważnie obserwuje rozwój wypadków.

„Czerwone Diabły” kilka miesięcy temu zapowiedziały przedłużenie kontraktu z Rooneyem. Wazza miał otrzymać lukratywny kontrakt, podwyższający jego tygodniówkę z 90 do 150 tysięcy funtów. Od momentu wybuchu skandalu obyczajowego rozmowy zostały jednak wstrzymane.


TAGI


« Poprzedni news
Rio typuje gwiazdy mundialu w 2018 roku
Następny news »
Carrick: Nigdy się tak nie denerwowałem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


Tennant: Wszystko w życiu Roo się komplikuje ...Szkoda...
Glory Glory MU
» 17 października 2010, 12:58 #48
garycahill1410: Roo musi więcej grać!
» 16 października 2010, 21:30 #47
nelsonk: Przecież tu nie chodzi o tę kontuzję z końca poprzedniego sezonu, Roo skręcił kostkę w tym sezonie bodajże w meczu z Rangersami. Na szczęście kontuzja nie okazała się zbyt poważna i praktycznie po 2 tyg. piłkarz już jej nie odczuwał.
» 16 października 2010, 10:05 #46
kacperos323: fiflak to sezonowiec nie słuchajcie go!!
ja też nie wyobrażam sobie mu bez rooneya.
to tak jakby armia bez żołnierzów
» 15 października 2010, 14:28 #45
rejbar: chyba bez żołnierzy
» 15 października 2010, 14:40 #44
FiFlaK: Od 8 lat jestem na prawie wszystkich meczach United na Old Trafford. Na ilu ty byłeś ? Nie mówię tu o oglądaniu w telewizji, bo pewnie tego też nie robisz. Ciekawy ze mnie sezonowiec, od 8 lat kibicuje jednemu klubowi. Brawo dla tego pana.
» 15 października 2010, 16:49 #43
nelsonk: Ty, ja też a jakoś Cię nie widziałem :D
» 16 października 2010, 10:07 #42
Bartex1309: Ha...
» 15 października 2010, 13:11 #41
m64: Źle się dzieje, jeżeli Rooney publicznie neguje słowa Fergusona i mam nadzieję, że to się nie skończy transferem do Realu, bo byłaby to ogromna strata dla United.
W działaniu Wayne'a widać ogromną frustrację, bo ma ogromną chęć gry, ale jest zupełnie bez formy i prawdopodobnie on sam nie wie czemu tak jest. Ja sam myślałem, że niedawna afera nie wpłynie tak bardzo na niego, bo wielu mówiło, że jest silny psychicznie. Widzimy jednak, że Wayne nie jest tak odporny psychicznie jak myśleliśmy.
Ciągle jednak mam nadzieję, że Rooney się odnajdzie na boisku i zacznie grać jak w poprzednim sezonie i miejmy nadzieję, że tak się stanie.
» 15 października 2010, 12:53 #40
rejbar: Jak tak krytykujecie formę Rooney'a to podajcie mi przykład chociażby jednego piłkarza, który przez całą karierę nie miał słabszych momentów, no może Zizou, ale to chyba jeden, jedyny wyjątek, a jak ktoś wyjedzie z Messim to popatrzcie też na reprezentację. Wayne potrzebuje spokoju, bo ostatnio głośno wokół niego. Myślę, że 2-3 bramki i się rozkręci.
» 15 października 2010, 11:40 #39
wickedmarq: rooney to jednak bystrzacha jakich malo.Alex probuje go chronic przed krytyka, a ten wyskakuje z textem ,ze nie bylo zadnej kontuzji...
» 15 października 2010, 09:45 #38
devils18: Dziennikarze szukają kolejnej sensacji bo muszą o czymś pisac i przyciągac czytelników. Dajcie wreście święty spokój Rooneyowi.
» 15 października 2010, 09:01 #37
garycahill1410: Rooney musi dostawać więcej szans od Fergie!
» 15 października 2010, 08:31 #36
Gemit23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2010 08:07

@Yaankes
- Nawet muszę się z tobą zgodzić.
Rooney był 18 - letnim szczeniakiem jak go wypatrzył Ferguson i go później kupił.
Anglik to piłkarz o niezwykle słabej psychice, gdy tylko ciąży na nim jakaś presja to od razu gubi się w grze i nie potrafi poradzić sobie z tą presją.
W tamtym sezonie od Rooneya aż tak wiele nie wymagano i proszę ...
zanotował swój najlepszy sezon w historii.
Z Ronaldo było podobnie (jak był młody Fergie po pozyskał) a później się stał gwiazdą) ale C.R do Wazzy to raczej nie pasuje porównywać.
A w sumie co do kontuzji to moim zdaniem jest w tym trochę nieprawdy.
Ferguson chciał dać trochę czasu Anglikowi by poukładał swoje życie prywatne...
Rooney jak widać za wszelką cenę chce grać dla reprezentacji.
Wayne powinien pracować z dobrym psychologiem by ten pomógł mu znosić tą ogromną presję.
Po nieudanym mundialu, jeszcze ta sex-afera psycholog Rooney'owi jest potrzebny !!
Taka jest moja opinia.
Dziekuje i pozdrawiam
» 15 października 2010, 08:06 #35
dkwart123: roo nie opuści United dlatego ze jest Brytyjczykiem pomyślcie co powiedzieli by kibice z całej Anglii a po drugie real ma zbyt wielu napastników zeby kupować jeszcze jednego
a po trzeci to the special one chce być trenerem ManU dlatego nie sprowadzi rooneya do realu po to by za 1 lub dwa sezony niemieć takiego napastnika w swojej tali
» 15 października 2010, 08:03 #34
Miro: Yaankes zgadzam się z Tobą.
Pisałem już dawno, że prawdopodobnie trzeba będzie sprzedać Wayna do Realu. Mimo, iż jest moim ulubionym zawodnikiem. Jeżeli teraz jeszcze będzie podskakiwał Alexowi to ten na bank spusci go.
Rooney niestety to nie ta klasa co Cantona, Scholes, Giggs...
» 15 października 2010, 07:35 #33
poki134: i co z tego,że sprzedamy Rooneya
Ferguson kupi za tą kase kolejnego Bebe lub tym podobnych a reszta pójdzie na długi glazera
» 15 października 2010, 21:36 #32
ravvvv: był taki, który otwarcie sprzeciwił się słowom fergusona / zarzucił kłamstwo (saf: była kontuzja, roo: nie było kontuzji) i został po tym w klubie robiąc karierę?
» 15 października 2010, 00:29 #31
masrzisz: przekrecili jedno i drugie i teraz wkrecaja ze Rooney bedzie mial kose z SAF'em ash te gazety :D: D
» 14 października 2010, 22:21 #30
DelCastro: C.Ronaldo też jest w beznadziejnej formie a mimo to nie rzuca się na niego pół kraju mówiąc że przez niego przegrali mecz....

1 sposób na rozwiązanie problemu Wazzy to odciążenie go trzeba kupić nowego (dobrego)zawodnika a nie tak jak teraz zastępowanie kontuzjowanych juniorami
» 14 października 2010, 22:19 #29
Lil: Hm... pisząc, że CR7 jest w beznadziejnej formie, musiał byś napisać, że Rooney nie potrafi grać w piłkę.
Obejrzyj mecze eliminacji Portugalii, a potem Anglii, później obejrzyj spotkania Realu w tym sezonie, a potem United... i okaże się, że z dwójki Roo, CR7 to ten pierwszy nie ma formy, a drugi gra całkiem nieźle.
» 14 października 2010, 23:04 #28
Roo10ney: Najpierw porównywanie Naniego do Ronaldo, teraz Rooney'a... Oj oj oj :)
Zgadzam się z Yaankes, ale martwi mnie to co się ostatnio dzieje z Rooney'em, bo forma z zeszłego sezonu była fenomenalna, chce jeszcze patrzeć jak jedzie bramkarzy niczym niemowlaki...
» 14 października 2010, 23:50 #27
b90: Ronaldo jest w beznadziejnej formie? hmm to ja chyba nie ten Real oglądam w tym sezonie.
» 15 października 2010, 00:36 #26
DevilFan: WIerzyc warto tylko samemu Rooneyowi i temu co On postapi bez zbednych pisanek brukowców i mydlanych wyjetych z kontekstu felietonow z pilkarzami i sztabem United z biegiem czasu Wayne sam zadecyduje co bedzie sluszne
» 14 października 2010, 22:16 #25
MegDevil: nie popadajmy w paranoję... nikt nie jest idealny, Roo jest teraz bez formy i trzeba się z tym pogodzić. sądzę, że w tym sezonie, a przynajmniej przez najbliższy czas będziemy musieli opierać atak na innych zawodnikach - UWAGA BEZ PANIKI ! - a jest na kim, naprawdę. Berba rozgrywa sezon życia, im więcej Chicharito będzie grał, tym szybciej 'złapie wiatr w żagle', a ostatnio często trafia do siatki też Owen. nie panikujmy, dajmy Wazzie dojść do siebie i NIE WYRZUCAJCIE GO Z KLUBU TYLKO PRZEZ TO, ŻE MA SŁABSZĄ FORMĘ!
» 14 października 2010, 22:03 #24
Roo10ney: "Rooney kwestionuje słowa Fergusona" - a w newsie nie wychwyciłem ani słowa, które by na to wskazywały. Może źle to wszystko rozumiem, ale według mnie tytuł news'a jest chyba tylko po to, żeby rozgrzać atmosferę/zachęcić usera do przeczytania tego.
» 14 października 2010, 21:56 #23
piaskun223: Co się dzieje z tym chłopakiem :( Nie jest dobrze..
» 14 października 2010, 21:51 #22
Darkos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2010 21:51

Nie chce was martwic ale sytuacja coraz bardziej przypomina mi ta sprzed kilku lat z Beckhamen...wiec wszytsko jest mozliwe...

Mam nadzieje, że zostanie, lecz chciałem także żeby został Becks, Ruud czy CR ale jakoś wychodziło, że Fergie się mnie nie słuchał :P
» 14 października 2010, 21:50 #21
FiFlaK: Prawda jest taka, "że większość" z was to dzieci i łapiecie każdego newsa jak popadnie. Potem tylko wygadujecie głupoty np. "Szkoda Roo, będzie mi go brakowało". Mogę dostać ostrzeżenie za obrazę, większość z was, nie wszyscy, ale większość to sezonowcy, poj^^bani sezonowcy.
» 14 października 2010, 21:16 #20
kckMU: Mi się w ogóle w bani nie mieści, że ktoś może widzieć United bez Rooneya, to tak jakby Barcelonie sprzątnąć Messiego bo jest bez formy -.-

Sezon temu nikt by o takiej rzeczy nie pomyślał, w tamtym sezonie na propozycje Realu za Rooneya wybuchaliście śmiechem, a teraz? Niech idzie, będzie kasa :| h*j z tej kasy i tak rudzielec ją weźmie. Jesteście dwulicowi jak cholera -.- Roo będzie naszą legendą i tylko prawdziwy kibic jest tego pewien,

Każdy miał sprzeczkę z trenerami, co to Giggs, Scholes itd byli świętoszkami? brecht,
Ferguson go nie puści, zaraz się pogodzą i będzie wszystko znowu okej, a Perez zamiast wykupywać ikony innych zespołów niech zajmie się swoim, nudzi mnie ten człowiek
» 14 października 2010, 21:04 #19
Lil: Rooney jest zapewne sfrustrowany ostatnimi wydarzeniami;

- Porażka w walce o tytuł;
- Porażka w walce o króla strzelców;
- Kontuzja pod koniec sezonu;
- Porażka Anglii w RPA - wina Rooneya...;
- Wyciek do mediów o zdradzie;

dodajmy do tego duże pieniądze i zainteresowanie swoją osobą wielkich klubów... eh...

Faktycznie Rooney, wypowiada się jak by to ująć ''niepoprawnie politycznie''... nawet jak tak myśli, to nie ma takiej pozycji jak Tevez w City...
Dlaczego taki Giggs się u nas uchował a Becks nie? Przecież wg. mnie David jest lepszy... a no może dlatego, że był pokorniejszy, miał lepszego doradcę (tzn. lepszego dla United, że żona nie chciała wyjechać... a miał propozycje z Juve jak Zizu tam grał).

No cóż, jeszcze brakuje, żeby wygarnął Fergusonowi w twarz, albo wypowiedział się tak jeszcze raz, a dostanie zielone światło na transfer... i to są fakty i pisanie "ON MUSI ZOSTAĆ" nic nie da... bo musi to na rusi.
» 14 października 2010, 20:55 #18
Martin: David Beckham lepszy od Giggsa? Wolne żarty ... -.-
» 14 października 2010, 21:09 #17
kckMU: Giggs a Beckham, to są dwa odmienne style nie do porównania, dlatego stwierdzenie, że jeden jest lepszy od drugiego nie ma sensu. Każdy jest dobry w swojej roli
» 14 października 2010, 21:14 #16
ttlbtg: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2010 21:34

Zgadzam się, że nie jest niezbędny. Mimo, że to fenomen nad fenomeny, to jednak człowiek jak każdy inny i jak to się mówi, (fakt) nie ma ludzi nie zastąpionych, są jedynie wyjątkowi.

Druga sprawa to taka, że pokora pokorą, ale Ferguson jest również człowiekiem i każda jego wypowiedź nie musi być równoznaczna ze stanem faktycznym. Skład medyczny niech się wypowiada w tej kwestii, bo wypowiedzi Fergusona nie są tu autorytatywne. Trener to trener i nic więcej. Nie ma mocy ułaskawiania i uznawania ludzi za kontuzjowanych czy nie. Skoro Wazza twierdzi, że to nie kontuzja, to widocznie tak jest. Skoro SAF uznaje, że jednak Rooney jest kontuzjowany, to już to prawdą być nie musi. To tyle w tej kwestii. Nie mam nic ani do jednego ani do drugiego, ale wydawać by się mogło czasem, że szkot w swoich wypowiedziach coraz to mianuje się osobą decydującą o losie innych, nie koniecznie tym związanym z futbolem.

Wypowiedź jego, że czuje się rozczarowany skandale obyczajowym, w którym anglik miał swój rzekomy udział, jest rzecz jasna słuszna, ale nie powinna w żaden sposób sugerować, że ludzie dopuszczający się takich czynów, mogą poczuć swoją kartę na ręku i nie zdziwić się czasem, jak klub da im zielone światło w poszukiwaniu nowego pracodawcy.

Nie wyolbrzymiajmy Rooneyoskieg braku pokory, ale też nie zapominajmy o pompatyczności zachowania w niektórych sytuacjach Fergusona.

To tyle, pzdr dla Fanów!
» 14 października 2010, 21:32 #15
Martin: Bez przesady, pewnie znowu prasa miesza i przekształca. Rooney zostanie na Old Trafford.
» 14 października 2010, 20:55 #14
OnlyRedDevils: Dajcie se spokój Rooney nigdzie się nie wybiera.. Sir Alex go nigdzie nie puści, za dobry jest.
» 14 października 2010, 20:54 #13
reddevil14: najpierw nocne wypady za plecami żony teraz kłótnia z Fergim. będzie mi brakowało roo
» 14 października 2010, 20:51 #12
MG13: Ja pierdzielę... jak tak dalej pójdzie to w przyszłym sezonie zobaczymy go w koszulce Królewskich. Grabi sobie strasznie.
» 14 października 2010, 20:44 #11
gitkolo: na 99% to koniec Rooneya w Manchesterze United, zrobił to samo co Beckham i Ruud Van Nistlrooy. Fergi nie patrzy czy ktos ma 30 goli w lidze czy 100.Tych co psują atmosfere w wokół całej druzyny sie wywala zeby Trener nadal był przywódcą a nie jakaś gwiazdeczka.
» 14 października 2010, 20:33 #10
Hefasto: Brak formy Rooneya to przede wszystkim problemy mentalne.O ile pod koniec zeszłego sezonu po potwierdzonej kontuzji kostki grał słabo fizycznie,tak teraz brak skuteczności siedzi u Rooneya w głowie.
» 14 października 2010, 20:22 #9
JoJo: im szybciej go sprzedadzą za dużą kasę tym lepiej, taki rooneyów jest masa
» 14 października 2010, 20:21 #8
Hefasto: Takich Rooneyów jest masa?! Pokaż mi innego piłkarza w tym wieku który miał na koncie ponad 30 bramek w sezonie i kilkanaście asyst oraz grałby z taką łatwością,pewnością,walecznością,zaangażowaniem i był przewodzącą siłą swojej drużyny. Przemyśl co napisałeś...
» 14 października 2010, 20:29 #7
kckMU: JoJo,

To powiedz nam, sprzedaliby go za grubą sałatę i co dalej? Kasa poszłaby na spłatę długów a nie porządny światowy transfer -.-

Lepiej mieć Roo który jest jednym z wielu serc United i dług niż brak Rooneya i troszkę mniejsze zadłużenie rudego śmiecia.
» 14 października 2010, 20:41 #6
OnlyRedDevils: Eh.. Szkoda mi cię JoJo. Rooney jest tylko jeden i tylko w Manchesterze United.
» 14 października 2010, 20:55 #5
JoJo: Rooney gra bo to Rooney, nic nie wnosi do drużyny. Od tygodniu czyta się, że potrzebuje meczu i meczu i meczu... i co - do kwietnia tak będzie? // a jego wiek i bramki, a jakie to ma znacznie - wolałbym huntera, suareza czy połowę innych, bramkostrzelnych napastników, którzy się o kilkadziesiąt milionów tańsi!
» 14 października 2010, 22:27 #4
kckMU: JoJo,

Nie rozumiesz jednej podstawowej rzeczy:
Sprzedamy Rooneya za grube miliony a na 100% nikogo nie kupimy...
1. Fergie z pewnością kupiłby 20 latka za parę mln
2. Reszta kasy na długi bambusa
3. Jesteśmy bez Roo i bez kasy

Ja osobiście wole, aby on odzyskał formę (bo tak zrobi) i zamknął wam buzie, każdy przechodzi kryzys nawet dłuższy niż Roo to normalne. Ale skoro on kocha United i chce w nim zostać do końca życia to trzeba to wziąć do serca, bo takich zawodników się szanuje i tacy są potrzebni każdemu zespołowi
» 14 października 2010, 23:20 #3
lehu: prawda zgadzam sie i niestrzela goli
» 14 października 2010, 20:21 #2
leito276: ciężko mi się to mówi (w sumie, pisze...) ale Rooneyowi chyba za bardzo sodówka odbija... Niestety...
» 14 października 2010, 20:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.