Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bez Rooneya na Valencię!

» 27 września 2010, 18:02 - Autor: JoJo - źródło: manutd.com
Kadra Manchesteru United przed środowym spotkaniem w Lidze Mistrzów została zmniejszona o kolejnego piłkarza. Z powodu kontuzji kostki do Hiszpanii nie poleci Wayne Rooney.
Bez Rooneya na Valencię!
» Czyżby Ferguson desygnował w środowym meczu Owena i Berbatowa jako parę napasników?!
Popularny Roo nabawił się kontuzji kostki w niedzielnym meczu z Boltonem i po godzinie gry opuścił plac gry. Początkowo wydawało się, że uraz ten jest niegroźny i Rooney znajdzie się chociażby w kadrze meczowej.

Znając podejście Fergusona do spraw związanych z kontuzjami można być pewny, że dopiero w 100% zdrowy Rooney wróci do gry. Być może będzie to na kolejny, ligowy mecz z Sunderlandem.


TAGI


« Poprzedni news
Dalglish o motywacji sir Alexa Fergusona
Następny news »
Niedosyt piłkarzy Boltonu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (65)


OWEN7: moj szynszyl byl by grozniejszym napastikiem niz Roo w takie dyspozycji :)
» 28 września 2010, 17:10 #63
PikimanU: Szkoda, że zabraknie Wazzy.Rooney z formą czy bez, zawsze jest groźny.Mam nadzieje że godnie go zastąpi Owen albo Chicarito.
» 28 września 2010, 15:16 #62
Paczek90: Kurde co on ma z tą kostką...co trochę kostka i kostka:( Niech się wyleczy porządnie bo w końcu sam sobie zrobi krzywdę.
» 28 września 2010, 13:00 #61
pilsudczyk: No i co teraz? Wychodzi brak transferu klasowego napastnika. Ferguson upiera się, że ma szeroką kadrę ale jak na razie to Berbatov gra na optymalnym poziomie natomiast Hernandez, Macheda i Owen zawodzą. Own może i strzelił bramkę z Boltonem ale to i tak za mało. Kłania się oszczędność i pewność SAF-a. Na mistrzostwo Anglii i Ligę Mistrzów nie ma co liczyć.
Ave Piłsudski!
» 28 września 2010, 12:15 #60
Sanitarium: czemu Owen , Hernandez, Macheda zawodzą ? grali ile spotkać że tak oceniasz ? Na razie nie mieli okazji konkretnie pograć, co to jest wyrywkowe mecze - nie pisz już nic bo przypominasz mi te typowanie "kto wygra lige po pierwszej kolejce" ... Owen strzelił jedną... fakt ... ale ile on meczy rozegrał ile minut w lidze w porównaniu do Rooneya (super mega klasowego zawodnika :D ) ... brak słow
» 28 września 2010, 12:59 #59
Sanitarium: ^ to do pilsudczyk'a, nie wiem czemu gdzieś indziej komentarz dodało
» 28 września 2010, 13:00 #58
OWEN7: ja sie ciesze .... wiem ze brzmi to glupio ale spojzmy na to tak , rooney jest bez formy berma strzela ma chyba 6 goli... owen zagral 110 min i strzelil 3 bramki . Roo jest kopletnie bez formy a jak by byl zdrowy to wiadomo ze alex by go dal do 1 skladu i przez to na tak swietnie idzie jak na razie . Roo odpoczywaj wroc do formy i wtedy do 11 :)
» 27 września 2010, 23:25 #57
DevilUnited: DevilsPoland - Nie zgodze się z tobą.W ostatnim meczu bardzo dobrze zaprezentował się Owen , a Ferguson teraz częściej wpuszcza Machede.Także myślę iż Hernandez zasiądzie na ławce rezerwowych a zagra Owen.

To będzie ciężki mecz ale przecież bez Rooney'a też potrafimy wygrać ! Co zaprezentował Rooney ? narazie nic ! czy z nim czy bez niego możemy wygrać i tyle ! On narazie jest bez formy także to niczego nie zmieni . Czeka nas trudny mecz wyjazdowy w którym nie łatwo będzie o punkty.

Mam przeczucie że wygramy jedną bramką ;]. Narazie podporą naszej ofensywy jest Nani i Berbatov i tyle w temacie !
» 27 września 2010, 23:13 #56
DarthDamien: Chłopaki bez paniki! Przecież mamy Bebe :)
» 27 września 2010, 22:58 #55
DevilsPoland: No to pięknie i co teraz? Pewnie Javier zagra bo inaczej to nie wiem co Fergie zrobi.
» 27 września 2010, 22:00 #54
Szaman0: Owen i Berba - bym bardziej chciał od początku zobaczyć - Owen zasłużył na to zeby zagrać od początku spotkania jak ( zgadam sie z Panem na dole ;) ) a Hernandez najlepiej jak by wszedl na ostatnie 15-20 min nie wiecej .
» 27 września 2010, 22:40 #53
brutal4: Zgodze sie z szamano. Dodatkowo dodal bym ze javier jest idealny na kontrataki, wiec moglibysmy prowadzic np. 1:0 lub 2:0, i wlasnie mniej wiecej 65-70min szybki i swiezy javier wchodzi zeby jesce pobiegac do dlugich prostopadlych pilek.
Owen jak najbardziej zasluzyl by wyjsc w pierwszej jedenastce, ten facet jest ambitny i napewno nie przyszedl by grac tylko w cc. takze zgodze sie ze ata berba-owen. Proponowal bym sprawdzic andersona na skrzydle.
Takie moje zdanie:) Pozdro:)
» 28 września 2010, 07:51 #52
SteveHarrisOwen: To akurat świetna wiadomość. Owen w ostatnich dwóch spotkaniach zagrał 110 minut i strzelił w nich 3 bramki (bramka co 36 minut). W ogóle w oficjalnych meczach Owen zagrał 185 minut co i tak daje mu bramkę co 62 minuty (a wliczając mecz z LA to nawet co 57).

W związku z powyższym dziwią mnie posty tych, którzy stawiają na Hernandeza, a nie Owena, bo w chwili obecnej Anglik w podstawie jest gwarancją co najmniej jednej bramki.
» 27 września 2010, 21:59 #51
Nani17WrC: może to i lepiej że nie będzie grał.. i tak nie wniósłby dużo do gry zespołu chyba że zdarzyłby się jakiś cud. Jak zawodnik nie gra w jednym meczu dobrze to w następnym nie pokaże światowej klasy.. to przychodzi stopniowo :)
» 27 września 2010, 21:48 #50
czerwonydevil: Żadne osłabienie. Rooni sobie odpocznie i wykuruje. Jeśli SAF znów będzie chciał zabłysnąć i zaskoczyć to nic dobrego z tego nie wyjdzie.

Owen jest w formie, Berbatow to samo - duet mamy.
Gorzej ze skrzydłami, gdyż na dzień dzisiejszy nie mamy 100 procentowych skrzydeł jak to było w tamtym sezonie (pod koniec).
Wypadł nam Antoś, Ryan, a Park gra piach, że szkoda gadać. Gabriela SAF nie wypuści (nie wiem czemu) Choć chłopak ma talent i powinien się ogrywać.

Modlę się, by nie wyszedł Park w podstawowej 11. Bo to nas osłabi.

W ataku będzie najpewniej czyli Owen Berba pomoc zapewne Fletch i Scholes a skrzydła ? Nani i ? no i nie ma za bardzo kogo wystawić.

Na obronie zobaczymy najprawdopodobniej NARESZCIE Rio z Vidą po bokach chciałbym Evre z Rafaelem. (Ołszeja naszego boskiego technika nie chce).

Mam nadzieję, że ujrzymy Obertana w tym meczu. Oraz mam nadzieję, że nie ujrzymy Rooniego.

To tyle.

Pozdro all.
» 27 września 2010, 21:43 #49
wrobel1992: Zgadzam się z Tobą Park to dno!! Myślę że Anderson jest jakąś alternatywą na jedno skrzydło bo na drugim będzie NANI!!
» 27 września 2010, 21:54 #48
sisinho: Anderson może nie być w pełni sił na 90 min . Zagrał w Pucharze , ale mecz z Scuntrophe to nie mecz z Valencia :)

Jedynie Obertan / Anderson , chociaż obaj po kontuzji to będzie to chyba lepsze rozwiązanie niż park ;|
» 27 września 2010, 22:55 #47
welllone: Też wolałbym parę Obertan Nani bo mogłoby to prezentować się ciekawie. Tylko że SAF nie wykona takiego zabiegu raczej. Skoro tyle wypowiedzi o tym jak Valencia gra ostatnimi czasy. Postawi na bardziej doświadczonego gracza jakim jest Park. Opcja druga to możliwość iż w tym meczu jak z Rangersami polecimy trochę rezerwowym składem. Możemy sobie teoretycznie na to pozwolić bo 10 punktów ugrać nie powinno być ciężko, a taki rywal może być bardzo dobrym sprawdzianem dla młodszych graczy. Możemy tylko spekulować trudno zgadnąć co nasz trener ma w głowie ^^
» 28 września 2010, 01:22 #46
Cleverley: w tym sezonie bez niego sobie w tym meczu poradzimy, w zeszłym było by ciężko...
» 27 września 2010, 21:29 #45
bad15: Na wstępie powiem, że nie chcę nikogo prowokować, bo niektórzy widząc herb Realu myślą różne rzeczy;)

Omówmy parę spraw...
1.) Mastalla to niesamowicie trudny teren. Kibice są tam świetni a samo boisko to twierdza Valencii.
2.) Po utracie Villi i Silvy, "Nietoperze" wcale nie stali się słabsi. Wręcz przeciwnie. Mają 100% wygranych.
3.) Valencia jest na gazie gra świetnie i skutecznie, MU ma zdecydowaną przewagę w indywidualnościach, aspiracjach mistrzowskich LM i doświadczeniu w europejskich pucharach. Jak mają formę to grają doskonale. Podobnie jak obecnie Valencia.
4.) Ostatnie mecze pokazują że Manchesterowi United wciąż czegoś brakuje. Trudno powiedzieć czego. Może po prostu koncentracji w meczu? Trudno orzec.
5.) Strata Rooneya nie jest na dzień dzisiejszy osłabieniem. Berbatov, Chicharito i Owen są obecnie w niezłej dyspozycji.
6.) Dla United, zważywszy na remis z Rangersami, jest to mecz o bardzo wiele. Na pewno zagrają na 120% bez lekceważenia utytułowanego rywala.

Obstawiam... hmmm 2-3 dla United. Valencia postraszy Diabły i pokaże swój kunszt ofensywny, dopingowani przez kibiców zagrają dobrze w ofensywie ale kibice nie naprawią nie najlepszej defensywy. United jeśli zagrają na 100% swoich możliwości wbiją 3 gole;) Good Luck;)
» 27 września 2010, 21:05 #44
brutal4: Jakubinio. Szczerze chcialbym zeby carrick sie przebudzil, bo w formie dawal naszej pomocy stosunkowo duzo. calkiem niezle rozgrywal itp.
Musze przyznac ze sie troche nam posypalo bo kiedys mielismy carricka, owena H., fletchera, scholsa ktorzy rywalizowali o pierwsza jedenastke.
teraz ciezko cos "uklecic" zeby reprezentowac solidny poziom europejski.
Oby kryzys minal szybko:)
Go Go Man Utd:)!!
» 28 września 2010, 07:55 #43
oldtrafford: Szkoda że nie zagra mam nadzieję że na następny mecz w Premier League Rooney będzie w 100 % gotowy i że z jego kostką będzie ok
» 27 września 2010, 20:28 #42
jakubinio: NA następny mecz będzie także gotowy Carrick (czytałem) :] Zobaczymy czy Fergie go wypuści.
» 27 września 2010, 20:50 #41
sakjaszfili: ta uzupelnieniem 100 % Berby jest hernandez maja calkiem inne umiejetnosci chcial bym Javiego zobaczyc z valencia
» 27 września 2010, 20:11 #40
kckMU: Chicarito obowiązkowo na 1 skład, czemu? To jest mecz w Hiszpanii, drużyny stamtąd nie mają w zwyczaju faulować, grają ofensywnie i jeśli przegrać to na pewno z honorem, nie to co gdzie indziej, 1-0 i same faule, a Javier szybki i zwinny jak diabeł na pewno wczuje się w te klimaty :D
» 27 września 2010, 20:08 #39
jakubinio: Czyli mam nadzieje że to oznacza:

Berbatov --- Owen(Chicharito)

Mam nadzieje że Roo szybko wróci.
» 27 września 2010, 19:57 #38
lija163: Na hernadeza bym postawił w środowym meczu !! :]
» 27 września 2010, 19:46 #37
OnlyRedDevils: Jest Macheda, Hernandez i Owen.
» 27 września 2010, 19:37 #36
eleven: Czytam sobie takiego newsa na innej stronie o MANU, a tam pisze, że Phelan wypowiedział się na temat, że Wazza powinien być gotowy na środowy mecz z Valencia.. OBYY!!
» 27 września 2010, 19:26 #35
welllone: Ta strona o "MANU" ciekawe na której stronie te Twoje "MANU" jest napisane.
» 28 września 2010, 01:15 #34
brutal4: welllone. swoja droga to jak by doksztalcic tych wszystkich kibicow nie znajacych histori klubu? zeby nie stosowali "MANU" ? bo mnie to juz wkurza powoli powinno byc intro chyba przed wejsciem na strone ;/
» 28 września 2010, 07:57 #33
mikrofalowka: za to co teraz napisze zostane zminusowany ale uwazam ze kontuzja Rooneya nie jest zla wiadomoscia. Rooney bedzie mial wiecej czasu na ulozenie sobie spraw z Coleen a Ferguson nie wystawi go w najblizszym meczu co bedzie wielka szansa dla Owena a moze nawet Hernandeza.
» 27 września 2010, 19:07 #32
Vidic94: Masz 100%racje
» 27 września 2010, 19:16 #31
Lukixp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2010 19:37

chcialem to samo napisac. Sorry, ale on jest kompletnie bez formy, wiec powinien co najwyzej wchodzic z lawki, moze to daloby mu motywacje do pracy. a tak to on zawsze ma pewne miejsce w skladzie bez wzgledu na jego forme.
edit: to jest do postu mikrofalowki. zje.bany ten system odpowiedzi
» 27 września 2010, 19:36 #30
Vidic94: Potak Popieram Cię. I uważam ze Owen powinien zagrać w Środe
» 27 września 2010, 19:05 #29
Potak: A nikt z Was nie pomyślał, że może to byc zagrywka taktyczna ze strony klubu ? Wszycy lamentują, nawet gdyby nie zagrał Roo to moim zdaniem Owen byłby lepszym wyjściem, lepiej się prezentuje na tle ostatnich meczów.
» 27 września 2010, 19:02 #28
Vidic94: Ciężko bylo by nawet gdyby Rooney byl... Nie mozna składu opierać głównie na nim... Berba jest teraz w dobrej dyspozycji Owen tak samo... Mamy przeciez tez mlodych piłkarzy na ktorych warto stawiać
» 27 września 2010, 19:00 #27
Roo10ney: Strata Rooney'a zawsze jest bolesna i odczuwalna dla całej drużyny nawet jeśli nie jest w najwyższej formie. Oj, będzie ciężko w środę...
» 27 września 2010, 18:55 #26
stanley11: ciezko bedzie tak czy siak, z rooneyem czy bez
» 27 września 2010, 20:45 #25
Vidic94: Hmm... Może to i lepiej.... Nie pokazywał w ostatnim czasie wielkiego futbolu... Moim zdaniem Owen powinien dostać kolejną szanse na gre !
» 27 września 2010, 18:52 #24
Tennant: O nie... Wielka szkoda,taki zawodnik...
Glory Glory MU
» 27 września 2010, 18:40 #23
ess: Nie!Czemu znowu on.Niech wyzdrowieje na maksa i strzeli w następnym meczu 3 bramki
» 27 września 2010, 18:39 #22
Antol: COO?! TO TERAZ NIE MAMY W OGÓLE SZANS!! AAAA :D
» 27 września 2010, 18:39 #21
karol1417: Człowieku wydaje Ci się że Roo to jest jakiś bóg?? bo moim zdaniem ostatnio to wgl nie był zbliżony nawet to napastnika konkretnego tylko można by powiedzieć że miejsce zajmował Owenowi który teraz jest w znacznie lepszej formie niż Wazza więc nie ma co się oszukiwać. Ciekawie zapowiada się mecz z Valencią w tę środę ehhh może być ciężko ale moim zdaniem czas na wielkie przebudzenie bo nie widzę na razie nas w roli stu procentowego faworyta tym bardziej że tracimy głupio punkty z Boltonem i nie wiem czy pamiętacie ale był czas że zawsze najwięcej goli strzelaliśmy po 60 minucie meczu a teraz najwięcej ich tracimy po 60 minucie. CZAS NA PRZEBUDZENIE!!
We'll never die,
We'll keep the red flag flying high,
Cos Man United will never die...
» 27 września 2010, 18:50 #20
czerwonydevil: Antol chyba żartował... a Wy już minusy...
» 27 września 2010, 19:20 #19
Lukixp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2010 19:38

to jest ironia...
oczywiscie to jest do posta antola...
» 27 września 2010, 19:37 #18
garycahill1410: mamy berbe i innych. wazza ton nie wszystko
» 28 września 2010, 07:24 #17
Mac1us91: "Znając podejście Fergusona do spraw związanych z kontuzjami można być pewny, że dopiero w 100% zdrowy Rooney wróci do gry."

Czyli na mecz z Bayernem w LM doznał cudownego uzdrowienia i też grał w pełni zdrowy? Głupie gadanie

Cóż, brak Rooneya to zawsze strata aczkolwiek ostatnio nie porywał swoją grą więc może aż tak bardzo nie odczujemy jego nieobecności.
» 27 września 2010, 18:33 #16
Wielbicielka: Dokładnie...uważam, że Fergie powinien spróbować wypuścić Berbe i Chicharito, bo razem bardzo dobrze się spisywali, a SAF w sezonie jeszcze nie wypuścił ich razem.
» 27 września 2010, 18:31 #15
piotrek8553: chcialbym taki sklas: kuszczak, rafael. rio, vidic, evra, obertan, flecher.schols, nani, owen.berba co o tym sadzicie?? pzodor i jak iwynik obstawiace.. remis czy gorzej hihi
» 27 września 2010, 18:29 #14
Rooni: Mysle ze z Valencia nie ma co eksperymentowac nad skladem tu trzeba wyjsc najlepszym co sie ma i poprostu wygrac ten mecz bo nie wyobrazam sobie zeby Manchester nie wyszedl z Grupy Ligi Mistrzow i to jeszcze TAKIEJ grupy w jakiej jestesmy ;p
» 27 września 2010, 18:39 #13
welllone: Moim zdaniem byłby to całkiem dobry skład i też chętnie zobaczyłbym jak Obertan sobie poradzi w takim spotkaniu.
» 28 września 2010, 01:11 #12
PikimanU: obertan??
on jest słaby, anemiczny i w ogóle
przecież mecz z Valencią jest bardzo ważny po remisie z Rangersami więc moim zdaniem Obertan nie powinien wyjść w pierwszym składzie, raczej Giggs
» 28 września 2010, 15:18 #11
Pomarancz: ehh Roo nie dość że bez formy to jeszcze kontuzja.
» 27 września 2010, 18:20 #10
Ave: Moze nie strzela, ale dogrywa świetne piłki i ma dobry pomysł na grę. Teraz zaczynacie naskakiwać na Wazze, podobnie było z Berbatovem. Wiecie co? Jesteście beznadziejni :)
» 27 września 2010, 18:19 #9
LamboRonnie: Z Boltonem nie miał żadnego wkładu w grę, jego zagrania do boków to raczej zabiegi mające na celu nie stracenie piłki. Lepiej niech odpocznie i trochę potrenuje, bo z takim Rooneyem nic nie zdziałamy.
» 27 września 2010, 18:25 #8
pizdarek: Nikt na niego nie naskakuje. Mnie osobiscie np. drażni to, ze Owen po przerwie 5 miesiecznej wraca i strzela. Strzela w kazdym meczu nawet, gdy gra 20min. Rooney potrafi dosyć czesto miec przerwy po 15 spotkań bez gola. Kilak tygodni temu strzelił z karnego i co? Stoi w miejscu nadal. Odblokował się? Zesrał. Media świetnie wypromowały Rooneya i każdy go lubi, poprzedni sezon miał perfekcyjny, ale on teraz nie ma formy! Niech posiedzi troche na dupie, zobaczy jak to jest jak się siedzi i ogląda jak inni graja i zobaczysz, wróci ze zdwojoną siłą. Ale czemu przez niego ma siedzieć na ławce Owen, który także świetnie dogrywa i przede wszystkim jak na napastnika przystało - strzela! I strzela gole nie paniom na telefon, ale rywalom United. Dla mnie to jest najważniejsze. I beznadziejny to może jesteś ty. Porównujesz tu przykład Berbatova. Beba dopiero w aktualnym trzecim sezonie w United gra jak przystało na transfer za 30 baniek. Wczesniej się lenił. Zobaczymy jak długo. Bo nie zdziwie się jak a 2 miesiace bede widział twój komentarz jak najeżdżasz na Bułgara, że zmarnował 2 setki w meczu.
» 27 września 2010, 18:39 #7
PikimanU: właśnie, wszyscy w zeszłym sezonie naskakiwali na berbe, a teraz go wielbią, z Roo jest na odwrót.
Kilka dni temu była sonda na DevilPage z pytaniem kto strzeli więcej goli w tym sezonie:roo czy berba?I 3/4 osób zaznaczyło berbe, a pewnie połowa z nich jeszcze 1.5 miesiąca temu chciała go wywalić z Manchesteru
» 2 października 2010, 23:41 #6
pizdarek: Akurat to jest wzmocnienie.
» 27 września 2010, 18:16 #5
Adam11: hehe dobrze powiedziane:-)
» 27 września 2010, 18:22 #4
Rooni: Ehh a myślalem ze w tym sezonie w przeciwienstwie do poprzedniego kontuzje dadza nam spokoj i bedziemy szli jak burza no ale coz... . Mam nadzieje ze wyjdziemy dwoma napastnikami czyli Berbatovem i Hernandezem ;p Bo z Valencia nie tak jak z Rangersami musimy wygrac ;/
» 27 września 2010, 18:08 #3
LamboRonnie: Miałeś na myśli Berbatova i Owena? :)
» 27 września 2010, 18:24 #2
Rooni: LamboRonnie mialem na mysli Hernandeza poniewaz jak na razie to on jest o stokroc lepszy od Owena ktory wogole nie dostaje szansy gry ... Bardzo kibicuje Chicharito i zycze mu jak najlepszej i najdluzszej kariery na Old Trafford ;]
» 27 września 2010, 18:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.