Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson sfrustrowany rozkładem Chelsea

» 18 września 2010, 19:46 - Autor: Biafra - źródło: tribalfootball.com
Sir Ferguson jest przekonany, że wysokie zwycięstwa Chelsea na początku sezonu wynikają głównie z bardzo łatwych przeciwników.
Ferguson sfrustrowany rozkładem Chelsea
» Szkot jest przekonany, iż terminarz Chelsea jest zbyt łatwy
Klub z Londynu do tej pory wygrał spotkania z West Bromwich Albion, Wigan Athletic, Stoke City oraz West Ham United. Teraz gdy Czerwone Diabły czeka bardzo trudny pojedynek z Liverpoolem, podczas którego podopieczni Fergusona będą starali się odrobić czteropunktową stratę, The Blues zmierzą się na Stamford Bridge z Blackpool.

- Ich terminarz na początku sezonu jest po prostu wymarzony, co do tego nie mam żadnych wątpliwości - przyznaje Fergie. - Wprawdzie teraz czekają ich ciężkie spotkania, gdyż zmierzą się już niebawem z City i Arsenalem, jednak do tej pory mieli samych łatwych przeciwników co z pewnością ułatwiło im zadanie. Jestem zdumiony taki rozkładem spotkań - kończy Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Hamann: Cole będzie gwiazdą spotkania
Następny news »
Hodgson: To będzie test naszej przyjaźni

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


PatrykMU: Moim zdaniem jest to próba wyjaśnienia słabych wyników United.. A te dwa bez sensowne remisy? Rozumiem, że rywale to nie byli "słabiacy", ale to nie była też Barcelona.. ludzie jak sie nie wygrywa ze średniakami to nie można narzekać na terminarz...
» 20 września 2010, 18:15 #37
Klimaa: Po łatwym początku musi być trudniejsza dalsza część sezonu. Jestem przekonany że Chelsea nie raz się potknie, sezon będzie ciekawy ;)
» 19 września 2010, 15:18 #36
talir: My mieliśmy sezon temu w 2. kolejce mecz z Burnley... na 38 meczy tylko 3 razy zachowali czyste konto, w tym z nami... wygrywając 1:0 - mieliśmy idealną okazje na dobry start, a w tym meczu nawet karnego nie wykorzystaliśmy. Więc teraz gadanie, że Chelsea ma łatwych przeciwników jest żałosne.
» 19 września 2010, 11:51 #35
kamilasho: MY mielismy JEDNO Burnsley! a Chesli ma taki 5-ciu BURNSLEY do 6 kolejki gdzie dopiero czeka na nich jakis rywal z wyżej pulki w tym wypadku City!
» 19 września 2010, 18:02 #34
switek1987: Co za ludzie... Od dawna wiadomo ,żę o mistrzostwie decyduje wygrywanie ze sredniakami i "słabeuszami" . A co jak Chelsea bedzie grała jak w zeszłym sezonie czyli rozjedzie najlepszych x2? Mają essiena z którym w składzie graja dobrze i skutecznie. Tak było też w zeszłym sezonie, do kiedy był essien chelsea gromiła :/ Przyszła kontuzja i zwolnili odrazu. Skupmy się na sobie bo z taką grą i podejsciem ,że ktoś ma łatwiejszy terminarz to do lidera bedziemy mieć strate i 20pkt na koniec sezonu.
» 19 września 2010, 11:44 #33
western: To, że mają na początek łatwiejsze mecze wiadomo było już wtedy, kiedy pokazano terminarz na obecny sezon. Musimy po prostu wygrywać swoje mecze i nie patrzeć na innych. Liga jest długa i trudna. Każdy pogubi punkty, a w tym sezonie pewnie tych zgubionych pkt. przez drużyny z czołówki będzie więcej niż w poprzednich latach. Premier League jest coraz silniejsza i coraz bardziej wymagająca. Ale... musimy wygrać, bo jesteśmy Manchester United! Mam nadzieję na 3:0 z The Reds.
Pozdrawiam
» 19 września 2010, 11:07 #32
lukep: Dokładnie tak ! Pierwsze 5 kolejek to wręcz zdumiewająco łatwy terminarz, od razu jak tylko go zobaczyłem pisałem że Chelsea ma bajecznie łątwy początek sezonu.... ale to się skończy po tej kolejce - przed nimi kolejne City, Arsenal i Aston Villa - tutaj jestem przekonany żę zgubią jakieś cenne punkty :)
» 19 września 2010, 09:46 #31
psychiczny: jeszcze nie dawno mowil ze w EPL nie ma slabych przeciwnikow teraz zaprzecza swoim słowom. Porownywalnie MU mial podobnych rywali co chelsea.np.Fulham obronilo sie przed spadkiem,jedyny everton jestw miare dobry a reszta na smietnik.zazdrosc w nim przemawia ze nie osiaga takich wynikow
» 19 września 2010, 09:29 #30
kluniuniu: SAF wie co mówi ;>
w 100% go popieram..
» 19 września 2010, 09:18 #29
garycahill1410: Całkowicie się zagadzam z Fergusonem! chelsea ma słabych przeciwników. Ale już niedługo jak trafią na nas to takie baty dostaną że hohoho! hehe!
» 19 września 2010, 08:36 #28
Leon: Zgadzam sie z SAF'em , Chelsea miała na początku sezonu łatwych przeciwników i dlatego są tak wysoko w tabeli , zobaczymy jak zagraja z City , Arsenalem czy Evertonem..
Glory , glory Man Utd ! :D
» 19 września 2010, 00:02 #27
michal9669: ja rozumnie że Chelsea ma słabych przeciwników tylko że w zeszłym sezonie Manchester ani jedego meczu nie wygrał 6-0
» 18 września 2010, 22:37 #26
ravvvv: zdumiony=sfrustrowany?
onet
» 18 września 2010, 22:01 #25
Fexo: Nie rozumiem tego , co za roznica. Czaje gdybysmy mieli Arsenal Liverpool City i Spurs pod rzad , a Chelsea ogorki. Mozna by sie zastanawiac nad zasadnoscia ustalania terminarza.
Ale nie mielismy w cale jakichs trudnych meczy , sami jestesmy sobie winni za te koncowki a Chelsea tak czy siak bedzie grala z nimi i sie wyrowna , takze bez sensu jest taka wypowiedz wogole. Bo pokazuje ze SAF zamiast szuszarke robic to szuka dziury w calym.
» 18 września 2010, 21:55 #24
Szewc: Jest różnica bo mająca łatwych przeciwników = większa szansa na zwycięstwo, a gdy odnoszą zwycięstwa nabierają pewności siebie. Gdy w końcu dojdzie do ważnego meczu z dobrą drużyną, będą lepiej mentalnie przygotowani niż team, który np. nie wygrał od 5 spotkać, prawda? Terminarz ustala komputer i nie ma co się czepiać. Pamiętajmy, że po tak łatwej serii spotkać będzie kilka meczy pod rząd z trudnymi przeciwnikami - zobaczymy na co wtedy stać Chelsea.
» 18 września 2010, 22:23 #23
kamilasho: O tym własnie mowie od poczatku sezonu!! Że ich przeciwnicy na poczatku sezonu to jakas porazka!
» 18 września 2010, 21:41 #22
whoracle: Następny zaskoczony... PRZECIWNIKÓW SIĘ NIE WYBIERA!!
» 18 września 2010, 21:45 #21
talir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2010 21:39

Nie ma co narzekać na terminarz, równie dobrze też mogliśmy mieć 12 punktów po 4. kolejce. Nie będę wnikał o to jak dobre jest Fulham czy Everton, ale nad obiema drużynami mieliśmy przewagę 2 bramek... dwa mecze wyjazdowe dwa razy zawaliliśmy końcówkę... to jest frustrujące, a nie terminarz Chelsea. A z Evertonem w sumie mogliśmy przegrać, bo ostatnia ich kontra też była groźna i tylko dlatego, że strzał nie był mocny Edwin złapał bezproblemowo piłkę.
» 18 września 2010, 21:35 #20
whoracle: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2010 21:47

SAF woli skupić uwagę na "łatwym" terminarzu Chelsea, niż kajać się nad postawą Diabłów w spotkaniach z Fulham i Evertonem.

"dwa mecze wyjazdowe dwa razy zawaliliśmy końcówkę... to jest frustrujące"
» 18 września 2010, 21:44 #19
BeLikeNani: Dokładnie . SAF nie widzi problemów w naszej drużynie tylko szuka sensacji . Do roboty panowie . I niech SAF przestanie pieprzyć .
» 18 września 2010, 22:01 #18
Szewc: Nie podniecajmy się tak wypowiedzą SAF'a. Który trener się przyzna, że wszystko zawaliliśmy itp? Te wypowiedzi to psychologiczne gierki i podkładka dla mediów po prostu.
» 18 września 2010, 22:26 #17
adrian9243: I tak wszystko się wyrówna więc w czym problem? Znaczy że jak wygraliście Tarcze to MU na mistrza a Chelsea spada?
» 18 września 2010, 21:27 #16
devil987: Dla ciebie pilsudczyk to każdy jest słaby.
» 18 września 2010, 21:11 #15
witek: Nie jestem fanem gadki w stylu rywal ma za łatwych rywali, ale tym razem zgodzę się z Fergusonem. Chelsea nie była w dobrej formie na początku sezonu. Przegrali z nami po raczej kiepskiej grze, na prawdę nie rokowali zbyt dobrze. I w tym momencie z pomocą przyszła FA, która ułożyła terminarz idiotycznie. W układaniu terminarza powinno chodzić o to by najwięksi rywale mięli równorzędnych rywali. Tymczasem Chelsea przyszło się mierzyć z takimi tuzami jak West Bromwich, Wigan, Stoke i West Ham. My mięliśmy Newcastle, Fulham, West Ham i Everton, także moim zdaniem zdecydowanie trudniej.

Taki terminarz ma swoje złe i dobre strony. Ta zła strona to że Chelsea się rozkręciła, nabrała pewności siebie i ma już na początku sezonu kosmiczny stosunek bramek. Ta dobra to że Chelsea może się rozluźnić, poczuć zbyt pewnie i w końcu na pewno stracą punkty.

Podsumowując : Można ponarzekać na terminarz bo gdybyśmy mięli tak jak Chelsea to na pewno liczba punktów byłaby wyższa. Z drugiej strony my Fulham i Everton mamy już za sobą, Chelsea również może stracić z nimi punkty. Nie pozostaje nic innego jak wygrywać kolejne mecze i zapominać o drobnych niepowodzeniach!
» 18 września 2010, 20:57 #14
Gogo: Bez przesady !

Wysokie zwycięstwa Chelsea nie są wynikiem tego że mają słabych przeciwników, Oni po prostu są w wyśmienitej formie ! Ancelotti stworzył prawdziwego potwora !

To nie jest żadne wytłumaczenie na takie wyniki Chelsea, a już w ogóle nie jest to usprawiedliwienie na średnie wyniki United. Nauczcie się ludzie przyznawać wyższość przeciwnika.

Pozdrawiam
» 18 września 2010, 20:33 #13
witek: Tylko ten "potwór" był bez formy przegrywając 4 mecze z rzędu ( w tym z nami ) tuż przed rozpoczęciem sezonu. Chelsea grała bez pomysłu, bez polotu ( to akurat rzadko im się zdarza... ), nieskutecznie. Pomyśl - gdyby np. w pierwszym meczu grali z Fulham na Craven Cottage?...

Teraz można gdybać...
» 18 września 2010, 21:00 #12
oldtrafford: Zgadzam się z Sir Alexem zobaczymy jak Chelsea poradzi sobie z trudniejszymi zespołami np Evertonem .
» 18 września 2010, 20:19 #11
damiosa: Everton i Fulham na wyjeździe to dobre drużyny.
» 18 września 2010, 19:59 #10
talir: Może i są dobre, tylko to my im daliśmy te remisy w prezencie.
» 18 września 2010, 20:40 #9
Martin: Można stwierdzić, że każda z ekip Premier League jest dobra, w końcu to najsilniejsza liga na świecie. Tyle, że ManU nie jest drużyną dobrą a bardzo dobrą i takie mecze powinno się wygrywać niezależnie od tego czy gramy na wyjeździe czy u siebie..
» 19 września 2010, 00:24 #8
kckMU: Jutro grają z Blackpool, potem przychodzą mecze z Aston Villą, Arsenalem, City, a za to my będziemy mieć łatwiejszych rywali w okresie zimowym, zresztą ja to ciągle powtarzam, że Chelsea gra ze słabiakami

WHU, Wigan, WBA, Żllina co to za rywale? Na miarę "potężnego" mistrza Anglii? Na takie spotkania to Chelsea powinna wychodzić rezerwami i młodymi, ups! wróć oni nie mają młodych, dobrze rokujących rezerwowych, grają tylko 30 latkami przez cały sezon, a w wakacje zdychają ze zmęczenia, Sturridge, Kakuta, Ramires to jedynie młodzi, którzy albo grają 10 ostatnich minut albo całe spotkanie pokazując, że do niczego się nie nadają bo dostają za mało szans itp, NA KOLANA SMERFY
» 18 września 2010, 19:52 #7
whoracle: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2010 21:13

kckMU...

"Chelsea gra ze słabiakami"

liczę na to, że United wygra z tymi "słabiakami" równie wysoko. (WHU można odfajkować)

"WHU, Wigan, WBA, Żllina co to za rywale? Na miarę "potężnego" mistrza Anglii? Na takie spotkania to Chelsea powinna wychodzić rezerwami i młodymi"

nie ich wina, że tak ułożył/o się terminarz i losowanie CL :/

United wyszło "rezerwami" (10 zmian w pierwszej 11stce) na spotkanie z The Gers U SIEBIE i przez 90min. biło głową w mur.

Chelsea wykorzystuje sytuację jak tylko może i dlaczego niby im się dziwić? Mogą nabić statsy to, to robią.

"grają tylko 30 latkami przez cały sezon"

My zamęczamy Scholes'a, bo bez niego w środku pola wieje nudą. Męczymy Giggsy'ego, bo SAF boi się wystawić Obertana... VdS ledwo wyrabia w niektórych spotkaniach, a dlaczego niby SAF nie wystawi Tomka, huh? ...bo woli mieć TEORETYCZNĄ pewność z tyłu?

"Sturridge, Kakuta, Ramires to jedynie młodzi, którzy albo grają 10 ostatnich minut albo całe spotkanie pokazując, że do niczego się nie nadają bo dostają za mało szans itp"

U nas młodzi ogrywają się w rezerwach albo zasilają inne klubu BPL (wypożyczenia, transfery definitywne), bo NIBY odstają poziomem od pierwszej 18stki nie dostając w sezonie za wielu szans na grę w lidze (więc po co ich sprowadzać? wychowywać?)

Mimo to SAF potrafi wydać 8 baniek lekką ręką na młodego, perspektywicznego... totalnego uknowna.

NIE BRONIĘ CHELSEA ani nie jestem fanem The Blues, ale człowieku zastanów się co Ty pier...

SAF mnie takimi komentarzami wku****, co nam po tym że pojęczymy na łatwy terminarz Chelsea? Jak sami jesteśmy sobie winni tych 2óch wyjazdowych remisów, trzeciego miejsca w lidze i 4 pkt straty do Chelsea :/
» 18 września 2010, 21:10 #6
talir: whoracle
zgadzam się z Tobą, praktycznie co do wszystkiego.
» 18 września 2010, 21:37 #5
Martin: Ja również się zgadzam, mądre słowa.
» 19 września 2010, 00:19 #4
pilsudczyk: Zobaczymy jak przyjdą mecze z ,,łatwymi'' rywalami. Rozumiem, że 5:0 to minimalny wynik w takich meczach. Fulham i Everton wcale nie były mocnymi drużynami. Remisy to wyłącznie zasługa samych piłkarzy MU.
Ave Piłsudski!
» 18 września 2010, 19:51 #3
Madness: Fulham niebyło mocne? A kto niby w tamtym sezonie grał w finale ligi europy? Chyba ze o wielki pilsudczyku uwazasz lige europy za cos wyjatkowo podrzednego
» 18 września 2010, 20:39 #2
garycahill1410: Nie mieszaj w te sprawy Pułsudskiego!
» 19 września 2010, 08:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.