Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United ma zastępstwo dla Valencii

» 17 września 2010, 13:26 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Kontuzja Antonio Valencii to olbrzymia strata dla zespołu, jednak jak podkreśla sir Alex Ferguson ma on wartościowych zmienników dla niego.
United ma zastępstwo dla Valencii
» Sir Alex Ferguson podkreśla, iż kontuzja Antonio to ogromna strata dla zespołu
Uraz jakiego nabawił się Ekwadorczyk podczas wtorkowego spotkania Ligi Mistrzów wyłączył go z gry przynajmniej do lutego. Zdaniem Fergusona jest to olbrzymia strata, gdyż 25-letni zawodnik jest klasowym piłkarzem, jednak w klubie na szczęście są zawodnicy, którzy powinni zastąpić Valencię.

- Ubiegły sezon w wykonaniu Antonio był niesamowity - przyznał Szkot w wypowiedzi przed niedzielnym meczem z Liverpoolem.

- Sprowadzenie go do naszego klubu to był strzał w dziesiątkę. Jest młodym, uzdolnionym piłkarzem, który cały czas się rozwija.

- Dla drużyny to wielki cios stracić tak dobrego piłkarza, jednak mamy bardzo szeroki skład i powinniśmy dać sobie radę pod jego nieobecność - twierdzi Ferguson.

- Jako trener zawsze drżę o swoich zawodników tym bardziej gdy przytrafiają im się takie kontuzje. Kontuzja tak wspaniałego gracza jakim jest Antonio to dla nas z pewnością wielka strata.

- Jednak mając w swoich szeregach takich piłkarzy jak Nani, Ryan Giggs czy Park Ji-sung, plus Gabriel Obertan i Bebe sprawia, iż nie musimy się niczego obawiać - zapowiada menadżer United.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Berbatow zagra od początku
Następny news »
Steadman: Owen jest bardzo bliski powrotu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (70)


devilmaster: Fakt wygląda tak że straciliśmy na cały sezon wartościowego, kreatywnego (co w United jest rzadkością) zawodnika, klasowego następcy nie ma i prawa pomoc będzie przez najbliższe mecze naszą słabą stroną.
Nie piszcie tu o Bebe bo chłopak jak na razie nawet do rezerw się nie nadaje to tak jakby się chciało wpuścić "malucha" na tor Formuły 1
Na prawej pomocy będą grali wymiennie Giggs Fletcher Park i może Obertan, Andersson ogony nikogo innego nie mamy.
Osobiście spróbował bym wpuścić na prawe skrzydło Rafaela i zobaczyć co zdziała :)
» 18 września 2010, 15:07 #67
MegDevil: może Bebe coś zdziała, ha ha :D
» 18 września 2010, 12:08 #66
luki198: liczę ze obertan pokaze się z dobrej strony
» 18 września 2010, 10:09 #65
DR47: bardzo trudno będzie go zastąpić Giggs ma swoje lata ;/ Park sami wiecie może Obertan się obudzi ;>
» 18 września 2010, 10:04 #64
Gemit23: Nie ma co narzekać ...
nie mamy wartościowego zmiennika dla Valencii, ale za to mamy szeroką kadrę skrzydłowych.

W najważniejszych meczach z pewnością grał będzie Giggs, gdy ten będzie przemęczony w każdej chwili może go zastąpić Bebe, Obertan czy też Park który gra jak gra ale potrafi zrobić różnice na boisku
.
Na miejscu Fergusona spróbowałbym wariantu : Nani na prawą stronę, Anderson, Giggs na lewą. Swego czasu Andi grał na tej pozycji. Na dodatek ma walory by grać na skrzydle. Jest : Szybki, zwinny, dobrze wyszkolony technicznie, potrafiący dokładnie podać.

Nie mam pojęcia co zamierza zrobić Fergie, przecież cały sezon Giggs grać nie będzie. Jak dla mnie 2 zmiennik : Anderson, 3 zmiennik : Park, 4 zmiennik: Bebe, 5 zmiennik: Obertan

Fakt... nie mamy klasowego zmiennika dla Valencii ale za to mamy szeroką kadrę i mocną ławke rezerwowych !!
» 18 września 2010, 06:38 #63
OWEN7: moze BEBE cos pokaze :)
» 18 września 2010, 01:25 #62
Nani17WrC: siara93 --> masz troche racji .. SAF jest dziwny i czasem mnie tez denerwują niektore jego posunięcia i również chętnie widzialbym Mourinho na stanowisku trenera ManU ;) jego wizje o rozwijaniu mlodych graczy czasem sie sprawdzają(Valencia) a czasem nie(np. Obertan lub Anderson który wygasł nam juz sezon temu ;( )
» 17 września 2010, 22:42 #61
silverlimp: siara93 wiem ze Ty grajac w Fife managera jestes lepszy od Fergusona i bys sciagal sobie tak jak real madryt a potem ich marnowal.
Alex wie co robi jest na tyle doswiadczony.Mam nadzieje ze Obertan dostanie szanse ma duzy talent.
» 17 września 2010, 22:04 #60
siara93: zobaczymy jak w tym sezonie spisze sie united. jak dla mnie SAF przecenia wiekszosc swoich zawodnikow i jest zbyt pewny siebie.

nadzieja matka glupich...
» 17 września 2010, 22:27 #59
Adam11: siara93 --> "dla mnie SAF przecenia wiekszosc swoich zawodnikow" - z tego co napisałeś wynika, że gość z nieprawdopodobnie wielkim doświadczeniem jako trener i nieprawdopodobną wiedzą od jakiegoś czasu popełnia błędy w ocenie swoich zawodników, które może dostrzec taki laik jak Ty.

Według mnie tak nie jest. Owszem na poziomie samych deklaracji płynących z ust SAF-a może to tak wyglądać, ale bardzo wątpię w to, że gość z takim dorobkiem nagle "stracił głowę" przez co nie potrafi z dystansem spojrzeć na to czym dysponuje jeśli chodzi o kadrę. Myślę, że z wiekiem SAF ten zmysł ma jeszcze bardziej wyostrzony. On raczej broni się przed zarzutem, który raz po raz pada z różnych stron o to, że właściciele zakręcili kurek z pieniędzmi a klub wbrew temu co na około się słyszy wcale nie ma problemów finansowych.

SAF dokładnie wie na czym stoi (przynajmniej takie jest moje przeczucie bo pewności oczywiście nikt z nas mieć nie może) więc jedyne co mu pozostaje to robić dobrą minę do złej gry. Bo jak ma usiłować wygrać cokolwiek jeśli będzie dawał swoim piłkarzom sygnały, że są za słabi na to by odnieść sukces? Wyobrażasz to sobie, że np: na jednej z konferencji mówi o tym, że taki Gibson to właściwie oprócz strzałow z dystansu to nie posiada "argumentów", które przemawiałyby za tym, aby grał na środku w takim wielkim klubie jak United?

On MUSI wypowiadać się pozytywnie, bo po1 jako jeden z ocjów tego klubu pracuje nad jego "twarzą" i czuwa cały czas, aby zachował on "dobre imię" a po2 nieustannie musi motywować swoich piłkarzy, aby ci mieli świadomość, że nic przynajmniej z założenia nie jest niemożliwe.

Inna rzecz, że od jakiegoś czasu nawet mnie wydaje się, że popełnia błędy, które można określić jako brak profesjonalizmu. Ale teraz sobie pomyślałem, że może jednak się mylę. Może to jest właśnie utwierdzanie wszystkich na około w tym, że jednak Manchester United ma silną kadrę, mimo tego, że sam SAF dobrze wie, że tak nie jest...

Trudno ocenić jak jest w rzeczywistości. Ale warto na to spojrzeć jeszcze od tej strony, którą tu opisałem.

Pozdro!
» 17 września 2010, 23:21 #58
siara93: adam11 no rozumiem przy Alexie wszyscy jestesmy laikami, ale mamy swoje zdanie. Moje jest takie, ze SAF wlasnie swoj zmysl trenerski i wszelkie pozytywne cechy z wiekiem traci bezpowrotnie. Niestety takie mam wrazenie i ostatni sezon jest tego dowodem(od wielu lat tak kiepsko nam nie poszlo) choc mozna oczywiscie twierdzic, ze to wypadek przy pracy jednak ten sezon wiele nam powie.

'Wyobrażasz to sobie, że np: na jednej z konferencji mówi o tym, że taki Gibson to właściwie oprócz strzałow z dystansu to nie posiada "argumentów", które przemawiałyby za tym, aby grał na środku w takim wielkim klubie jak United?' - Z drugiej strony wmawianie graczowi, ze jest wysmienity, nie ma sie co martwic o swoja przyszlosc i nie dawanie mu szans gry jest zdecydowanie gorsze, a z tego co mi wiadomo tak bylo z Tevezem. To jak potraktowal Tosicia rowniez daje duzo do myslenia nad tym co Alex wyprawia.

Jak dla mnie SAF byl wielki, ba najwiekszy jednak im dluzej pozostaje w MU tym gorzej dla nas
» 17 września 2010, 23:51 #57
Cleverley: a niektórzy mówią, że Obertan i bebe nie mogą grać bo nie są powołani ..
» 17 września 2010, 19:04 #56
eneskej: nie muszą być powołani bo mają mniej niż 21 lat
» 17 września 2010, 22:31 #55
siara93: 'Jednak mając w swoich szeregach takich piłkarzy jak (...), Ryan Giggs czy Park Ji-sung, plus Gabriel Obertan i Bebe sprawia, iż nie musimy się niczego obawiać' - hahahahahaha...! dawno sie tak nie usmialem. Ten czlowiek zyje w swiecie wlasnej wyobrazni, w swojej wyimaginowanej rzeczywistosci, a wrzodem na du**e tego klubu jest to, iz nie nikogo kto by go na ta ziemie sprowadzil.

Szkoda mi United, mam nadzieje na jak najszybsze przybycie kogos takiego jak Mourinho do klubu, za nim bedzie juz zapozno...
» 17 września 2010, 18:17 #54
johnoshea: i ma prawo żyć w takim świecie, osiągnął tyle co nikt inny a ty śmiesz mu wytykac jakieś głupoty nędzny człowieku
» 17 września 2010, 18:55 #53
mefp: Spieprzaj kibicować Realowi szczylu! Ten Twój Mourinho to może Fergiemu buty pucować.
» 17 września 2010, 20:31 #52
siara93: johnoshea - skoro ja jestem nedznym czlowiekiem to ty jestes juz totalnym smieciem. Ten jak to nazywales 'nedzny czlowiek' jest najprawdopodobniej 5 razy madrzejszy od cb.

mefp- juz sie wypowiadalem na temat takich ludzi jak ty...-burak ^^
» 17 września 2010, 22:30 #51
barnaba1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2010 23:04

siara ty uposledzona karykaturo kibica :) jestes tylko przyglupawym internetowym dzieckiem wiec prosze cie nie zabieraj gloso w sprawach o ktorych nie masz bladego pojecia. Kiedy ty wyskoczyles swojej mamusi z d*pska SAF zdobywal z tym klubem trofea wiec MORDA FRAJERZE
» 17 września 2010, 23:03 #50
barnaba1987: rozumiem ze ty gnojku znasz sie o wiele lepiej na kierowani zespolem pilkarskim niz Sir Alex Ferguson. Wogule kim ty jestes by krytykowac decyzje takiej osoby jak SAF. Moze my tego nie wiemy , moze wygrales kiedys PL?? Jestes przyglupawym internetowym dzieckiem, a to ze nie rozumiesz jego wypowiedzi tylko to potwierdza.. Niby co mial powiedziec? Antonio ma kontuzje jestesmy w dupie?? Sam nie wiesz ilu rzeczy jeszcze nie wiesz. Wiec MORDA
» 17 września 2010, 23:36 #49
barnaba1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2010 23:43

aha a morde to ma twoja stara, i ogulnie rozjebac to ty se mozesz szczylu ryj mlodszemu bratu jak go masz.
» 17 września 2010, 23:38 #48
siara93: powinien potwierdzic fakt, ze United ma deficyt na tej pozycji, bo taka jest prawda i wyjdzie ona na jaw w najblizszym czasie. Szmatlawcu wytlumacz co oznacza slowo 'ogulnie'? Naucz sie pisac niedojebie to wtedy daj znac moze cos popiszemy. rzadko spotykam takich tepakow uwierz...
» 17 września 2010, 23:42 #47
barnaba1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2010 23:48

no wiadomo, internetowe dzieci rzadko spotykaja kogo kolwiek oprucz mamy. wartosc merytoryczna twoich nedznych wypocin jest = 0. wiesz o tym?
» 17 września 2010, 23:46 #46
siara93: myslisz, ze uzywajac wyszukanych slow zakryjesz swoje uposledzenie? żal mi takich ludzi jak ty...
» 17 września 2010, 23:53 #45
barnaba1987: czlowieczku :) myslisz ze jak to ty napiszesz ostatnie zdanie to wyjdzie na twoje. Mnie tam ciebie nie zal, polmozgi tez sa potrzebne
» 18 września 2010, 00:01 #44
SzYnA: Nie wiadomo jak gra Bebe , niestety wiemy jak gra park i to zla wiadomosc, ryan jak narazie nie gra zachwycająco - wiadomo wiek, a nani sam sobie nie poradzi, jest jeszcze gabriel ale on po kontuzji nie wiadomo jak bedzie gral...
» 17 września 2010, 17:32 #43
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2010 21:04

Co masz do Parka?>>> Mi się na przykład podoba jak biegnie z piłką przed siebie, wywraca się, później znowu leci Bóg wie gdzie,tylko po to, żeby znowu się wywalić, i nikt nie wie o co mu chodzi, a już na pewno nie on sam.
» 17 września 2010, 21:04 #42
gwiazda2010: talir

widziałeś gdzieś trenera który nie popełnia błędów ? Klub nie bawi się w $real i nie stawia na rezerwie benzeme itp .. na ławce są ciut gorsi zawodnicy , ale nie słabi ... zamiast scholsa moze grac anderson badz gibson zamiast giggsa park nani no i zamiast valencii nani park obertan / bebe
wiec jest duzo rozwiazań i kogo tu jeszcze chcesz ? do tego jest carrick , fletcher !! Do do składu to jest dobry skład ... jedynie przydałby się rozgrywający i to tyle .
» 17 września 2010, 16:35 #41
FanManUtd93: i tu cie popieram całym sobą;]
» 17 września 2010, 16:44 #40
talir: Coś Ty się na ten real uparł...
rozgrywający to nie "tylko", a "aż".
Powiedz czy widziałeś, żeby któryś z naszych piłkarzy robił tak wspaniałą robotę jak Paul?
Fletcher to świetny destruktor... ale obok niego musi być rozgrywający... Carrick jest bez formy.
Ja nie mam specjalnych zachcianek co do piłkarzy jeżeli chodzi o nazwiska... ale na środek jest nam ktoś potrzebny.
Park jest przeciętny (Kuba Błaszczykowski potrafi lepiej zagrać), a Anderson jest tak przywiązany do drużyny, że chciał nas zimą opuszczać.
» 17 września 2010, 16:53 #39
ToMuS22: Szkoda Antoni , oby zdrowiał jak najszybciej.
Ale szczerze mówiąc to od paru meczy siedział na ławce więc nie wiem czy warto mówić tu o jakimś zastąpianiu, po prostu bedzie gral Nani i Giggs.
Pozdro
» 17 września 2010, 16:25 #38
Klimaa: Nie da się go zastąpić obecnymi zawodnikami. Nani w formie jest świetny, Giggs również ma wiele do pokazania jeszcze, Park gra słabo od dłuższego czasu, a sam Obertan to dawno nie widział murawy..obawiam się że mamy za mało skrzydłowych żeby mówić że damy radę go zastąpić.
» 17 września 2010, 16:17 #37
Matek5: Ale mamy tez świetnego andersona i według mnie on zastąpi antonio ;)
» 17 września 2010, 15:43 #36
gwiazda2010: 13-04-1996

acha dobra ... szkoda ze anderson jest srodkowym pomocnikem ale to szczegół ... z ciebie taki kibic jak ze smudy selekcjoner
» 17 września 2010, 16:31 #35
FanManUtd93: gwiazda znajdż lepszego trenera w polsce a chyba widziałeś podejscie cudzoziemca(Leo) do
pracy,komentarzu matka wole nie komentować;p
» 17 września 2010, 16:43 #34
brutal4: a ja skomentuje bo nie wytrzymam, mowisz ze matek5 nie jest kibicem? a ty nie wiesz ze anderson grywal juz na skrzydłach.
Smuda tez robi swoje wiec glupoty piszesz jakich malo.

Pozdro Glory Glory Man Utd!!
» 17 września 2010, 20:52 #33
trance: Gdy selekcjonorem byl Leo, Polska znajdowala sie na 16 miejscu w rankingu FIFA, teraz jestesmy na 66. Nie bede przytaczal "marek", ktore nas wyprzedzaja, bo to jest wstyd. Pozdrawiam.
» 17 września 2010, 22:06 #32
brutal4: na tematy reprezentacji mozna by dlugo polemizowac.
nie bylem za zwolnieniem Leo z posady selekcionera, i trzeba przyznac ze miejsce faktycznie a rankingu mielismy wysokie.
Ale juz wtedy bylo szambo w polskiej pilce. I smuda ma teraz za zadanie wyszukiwac fajnych graczy testowac i sprawdzac. nie zamierzam nikogo bronic, ale przyjmujac go nik nie powiedzial: " mamy miec wysokie miejsce w rankingu" tylko mamy nie zawiesc na euro 2012.
Jezeli zawioda, znaczy sie ze smuda nie potrafi robic selekcji i nie jest dobrym szkoleniowcem:)
pozdrawiam:)
» 18 września 2010, 07:27 #31
Matek5: Ale mamy tez świetnego andersona i według mnie on zastąpi antonio ;)
» 17 września 2010, 15:37 #30
Matek5: Ale mamy tez świetnego andersona i według mnie on zastąpi antonio ;)
» 17 września 2010, 15:35 #29
jakubinio: Myślę że to wielka szansa do gry dla Bebe, który może grać na tej pozycji.
» 17 września 2010, 15:11 #28
gitkolo: Na jego miejsce(oczywiście dopóki po kontuzji nie odzyska formy wystawiałbym Odpowiednio:Nani.Obertan i potem Bebe, bo wiadomo ze od teraz na lewej flance grac bedzie Giggs)
» 17 września 2010, 14:51 #27
pendrak19: TO samo mowie ludzie jedyne co mi sie nazuwa zwiazanego z tym urazem Valenci jest to 'Gabierl Obertan' wiece szans dla niego to jest dobry zawodnik ;D bez skojarzen ale troche mi przypomina Ronaldo za mlodu tak samo drybling dobry szybcy zwinni nie boja sie gry ;d nie mam zamiaru go to niego poruwnywac czy cos ale czuje ze moze byc z niego bardzo wartosciowy zawodnik tylko trzeba dac mu SZANSE !!
» 17 września 2010, 14:35 #26
Jasmin: Aj tam. Ronaldo jak był młodszy to był podstawowym zawodnikiem drużyny. Obertan może ma dobry drybling, ale ma trochę drewniane strzały i podania.
» 17 września 2010, 14:41 #25
gwiazda2010: talir

masz odrobine mózgu ? Cięzko aby o sukcesach mówiło się w czasie przyszłym . Jeżeli masz pisać tak bzdetne komentarze to nic nie pisz

reszta

ludzie czytajcie trochę ze zrozumieniem ... valenci nie bedzie do lutego to gdzies marzec-kwiecien wróci my mamy sie bawic w $real i kupowac szybko piłkarza gwiazde bo ma kontuzje ? Wypozyczenie owszem tylko dopiero w okienku styczen wczesniej nic sie nie da zrobic ... na prawej bedzie grał nani na lewej park badz giggs i tyle ... moze obertan pokaże coś ciekawego . To jest tylko jeden piłkarz a wy marudzicie że szok ... stało się są zastepcy nie aż tacy dobrzy ale swój poziom trzymają
» 17 września 2010, 14:34 #24
talir: Czy ja Ci ubliżyłem? z tym mózgiem to mógłbyś sobie darować. Chodzi mi o to, że jak ktoś chce bronić SAF-a to niech szuka pozytywów w tym co robi.
Ja widzę to, że uparcie twierdzi, ze mamy super skład... ciekawe tylko kto jest alternatywą dla Scholesa który otwarcie przyznał, że całego sezonu w stanie nie będzie zagrać?

Bezdenny to jesteś Ty... teraz już Ci ubliżyłem. Od 11 lat kibicuję MU i wiem jedno, że SAF popełnia błędy, a ze względu na to, że nikt z nas nie pamięta innego trenera na tym stanowisku ciężko jest powiedzieć czy ktoś inny nie osiągnąłby więcej...
» 17 września 2010, 14:42 #23
Majek: bo Ty niewiele widzisz
» 17 września 2010, 15:19 #22
ToMuS22: Park sporo biega i mocno haruje na boisku ;) wiec twój komentarz nie za bardzo zgadza sie z rzeczywistością.
» 17 września 2010, 16:22 #21
ravvvv: on raczy kpić.
obertan i bebe nie mają póki co nic wspólnego z przyzwoitym europejskim poziomem.
giggs jest stary, nie będzie grał regularnie pełnych 90 minut.
park to rzemieślnik.
a my mamy 2 skrzydła do obsadzenia. jakieś solidne zastępstwo też wypadałoby mieć.
» 17 września 2010, 14:26 #20
NaNi30518: Z tych co wymienił to Nani jest godnym zastepcą
» 17 września 2010, 14:23 #19
OnlyRedDevils: Dzięki temu "siwemu dziadowi" jak go określiłeś wygraliśmy wiele trofeów, ty mu do pięt nie dorównujesz...
» 17 września 2010, 14:08 #18
Deluxe: Chłopie, trochę szacunku dla Sir Alexa Fergusona i dla jego pracy, dzięki której (czego może nie wiesz) Diabły wielokrotnie sięgały po istotne trofea.
» 17 września 2010, 14:19 #17
talir: Jak niektórzy słusznie zauważyli... o sukcesach Fergusona mówi się już wyłącznie w czasie przeszłym
» 17 września 2010, 14:21 #16
Majek: talir-----> ale żeś teraz mądrość strzelił...


co do wypowiedzi kajtka.. przepraszam: wajtka nie ma nawet sensu komentować
» 17 września 2010, 15:18 #15
ToMuS22: Czasami się zastanawiam czy wszyscy z was to aby napewno kibice United ;)
» 17 września 2010, 16:23 #14
FanManUtd93: podobno masz 16 lat a twój komentarz brzmi jakbyś miał 6;p
» 17 września 2010, 16:40 #13
talir: ToMuS22
Czemu się zastanawiasz? Bo nie wszyscy widzą w Fergusonie Boga?
Zasługi zasługami, ale liczy się to co teraz robi...
1. pierwszy raz kupuje zawodnika którego na oczy nie widział.
2. w tamtym sezonie po 23 latach zebrało mu się na kombinowanie z ustawieniem 4-5-1, które większość w sondzie oceniła negatywnie.
3. Wystawia nie zgraną drużynę w pierwszym meczu LM. Rotacje są potrzebne, ale skład różnił się 10 piłkarzami od poprzedniego spotkania ligowego.
4. Największy problem mamy na pozycji rozgrywającego... i co jest okazja kogoś w lecie pozyskać, a my sprowadzamy skrzydłowego.
5. Nie reagowanie na to, że cała drużyna po uzyskaniu prowadzenia próbuje dowieść wynik do końca zamiast zmotywować ja do gry.
» 17 września 2010, 16:47 #12
Krzyyyk: To może być szansa dla Obertana na rozwinięcie skrzydeł. Szkoda tylko, że Cleverley jest na wypożyczeniu, w takiej sytuacji on by się bardzo przydał..
» 17 września 2010, 13:56 #11
Adam11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2010 13:52

Totalne bzdury. Mamy czego się obawiać. W tym momencie tylko Nani ustawiony na prawym skrzydle może nas uratować.
Giggs? Moim zdaniem jeden z największych piłkarzy w historii futbolu, ale czy on może zagrać w 34 spotkaniach w sezonie? Nawet jeśli (w co wątpię) to niestety nie są to już te rajdy lewym skrzydłem, które sprawiły, że stał się moim ulubionym graczem.

Park? Ja w przeciwieństwie do wielu wypowiadających się o nim krytycznie osób uważam, że chwilami bywa solidny. To dobry zdyscyplinowany piłkarz, który w chwilach gdy nie ma takiego zawodnika jak Valencia może go zastąpić w kilku spotkaniach, ALE na bank nie w całym sezonie!!

Jeśli Nani w jakimś meczu nie będzie grał na prawym skrzydle a za niego na prawym będzie biegał Park to nasza cała prawa strona wyglądać będzie bardzo licho ponieważ na prawej obronie też nie mamy już takiej siły rażenia jak kiedyś.

Bebe? Bez komentarza:-)

Obertan? Wierzę w tego zawodnika, ale chyba nie tylko ja mam wątpliwości czy on da sobie radę JUŻ w tym sezonie. Z drugiej strony może nareszcie będzie dostawał więcej szans - regularna gra jest zawsze dobra dla zawodnika patrz J. Evans dwa sezony temu.

Jednym słowem mamy bardzo bardzo duże problemy z prawą stroną i ogólnie z zestawieniem drugiej linii.
» 17 września 2010, 13:49 #10
Biafra: Jeśli mówisz, że rajdy Ryana nie są już takie jak kiedyś to chyba nie oglądasz spotkań w tym sezonie...

Poza tym nie mówimy tutaj o cały sezonie tylko o jego połowie, ew 3/4. O'Shea również może grać na prawej stronie. Do tego przy ustawieniu 4-3-3 niekoniecznie musi to być skrzydłowy.

Z pewnością damy radę. Fergie to dobry taktyk.
» 17 września 2010, 15:04 #9
Majek: Biafra ma rację... jeśli nasi skrzydłowi nie będą spełniać oczekiwań możemy równie dobrze grać ustawieniem 4:3:3 z trzema środkowymi pomocnikami i Rooneyem, Nanim oraz Berbatovem z przodu...

ale nie zmienia to faktu, że wierzę w to, że któryś skrzydłowy nam rozbłyśnie...
» 17 września 2010, 15:16 #8
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2010 16:19

Na Giggsa możemy liczyć ale faktycznie nie będzie, z racji wieku, mógł w każdym meczu grać.
Wiele zależy od Parka ale on jest bez formy od dłuższego czasu, może regularne spotkania dodadzą mu wiarę w swoje umiejętności.
Jednak na pewno odczujemy brak Antonio.
» 17 września 2010, 16:19 #7
talir: Biafra
"Jeśli mówisz, że rajdy Ryana nie są już takie jak kiedyś to chyba nie oglądasz spotkań w tym sezonie..." - no więc nie są... jakbyś oglądał mecze jego 6-7 lat temu to byś się z tym zgodził. A zresztą jak dobrze poszukasz w internecie to znajdziesz jakiś wywiad w którym sam Giggs twierdzi, że już nie jest taki szybki.
» 17 września 2010, 17:14 #6
Biafra: talir racja może nie jest już taki szybki jak kiedyś, jednak dalej potrafi wymiatać na skrzydle. jego rajdy, może nie są tak przebojowe, ale z łatwością potrafi minąć obrońcę. Zgadzam się, że np 6/7 lat temu robił to niesamowicie (pamiętny mecz z Arsenalem) jednak wciąż jest dobrym skrzydłowym.
» 17 września 2010, 17:21 #5
talir: Tak tu się zgadzam jest nadal dobrym zawodnikiem i jednym z moich ulubionych. Jednakże widać różnicę w tym co dziś gra a co kiedyś prezentował.
» 17 września 2010, 17:32 #4
Muszysko: Mamy zastępstwo dla Antnio.. Park i Bebe, proszę Ci Alex. Zawodnicy co najwyżej śrdni niczym się nie wyróżniający. Jak dla potrzeba klasowego skrzydłowego, a nie amatorszczyzne.
» 17 września 2010, 13:38 #3
Majek: to piszesz do nas czy do Fergusona? napisz do niego list to może posłucha takiej mądrej persony jak Ty i się opamięta ;p
» 17 września 2010, 15:12 #2
FanManUtd93: zgadzam się z majkiem ja zawsze wierze w naszych piłkarzy nieważne jak sie nazywają ile za nich zapłaciliśmy i czy ich lubie czy nie.Tak samo jest z reprezentacją polski i polskimi drużynami w pucharach,zawsze jestem optymista tak jak przed wczorajszym meczem lecha-wszyscy obstawiali 3-5:o dla juve a ja 3:1 dla nas.Chociaż z polskich drużyn najbardziej lubie Jage(od 5 lat żeby nikt nie pomyślał że dlatego że są liderem)ale zawsze kibicuje wszystkim bo nie możemy nażekać na zbyt wielu reprezentantów w pucharach.
» 17 września 2010, 16:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.