Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho kwestionuje styl Fergiego

» 25 sierpnia 2010, 18:26 - Autor: Biafra - źródło: tribalfootball.com
Trener Realu Madryt, Jose Mourinho ma poważne wątpliwości czy Manchester United z obecnym stylem gry jest w stanie wygrać Ligę Mistrzów.
Mourinho kwestionuje styl Fergiego
» Nowy trener Realu jest pewny, iż United nie zawojuje Europy
Wprawdzie Jose na każdym kroku wyraża swój podziw dla menadżera Czerwonych Diabłów, sir Alexa Fergusona jednak uważa przy tym, iż United nie jest w stanie poradzić sobie w Lidze Mistrzów tak dobrze jak na angielskich boiskach.

- Sir Alex jest wspaniałym człowiekiem, niesamowitym trenerem i każdy darzy go szacunkiem - przyznał Mourinho w wywiadzie dla The Mirror.

- W Anglii gra się twardo i stawia na siłę fizyczną. W Europie jest natomiast zupełnie inaczej. Tutaj liczy się strategia, odpowiednia taktyka, roszady piłkarzami - to wszystko jest zupełnie inne niż w ich rodzimej lidze.

- Manchester jest klubem, który może pochwalić się niesamowitą ilością mistrzostw Anglii i według mnie jest to ich główny cel każdego roku.

- Jednak, aby być naprawdę wielkim klubem, trzeba zdobywać wszystkie trofea ... wszystkie jakie tylko można zdobyć w Europie. To pokazuje, kto jest najlepszy i potrafi sobie poradzić na wszystkich frontach - wyjaśnia "The Special One".

- Angielskim klubom jest zdecydowanie ciężej zmienić ich system gry. Dla mnie United jest wielkim klubem, lecz nie sądzę, aby bez zmiany stylu mogli zawojować Europę.


TAGI


« Poprzedni news
FIFA skontrolowała Old Trafford
Następny news »
Defour na wypożyczeniu w United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (60)


matrix22tg: Zobaczymy do kont on dojdzie ze swoim Realem ! I swoim stylem gry!Chciał bym meczu MAN U : Real!!
» 30 sierpnia 2010, 18:45 #55
DawnyCR7: Uważam że w tym finale będzie albo Real - ManU lub Barca - ManU ale kto wygra nie wiem . Powiem tyle , Real dostał nowego trenera , Mourinho jest bardzo dobrym trenerem tak jak i Guardiola lecz myśle że Alex gdyby kogos dobrego kupił to by miał szanse ale jak będzie to nie wiem.
» 28 sierpnia 2010, 13:36 #54
Wielbicielka: Ten Mourinho nigdy mi się nie podobał. To nadęty(choć utalentowany) bufon. Może to za duże słowa, ale nie chciałabym aby ktoś taki trenował nasz wielki Manchester United!
» 27 sierpnia 2010, 08:46 #53
budek14: Niech zajmie się swoim Realem
» 27 sierpnia 2010, 02:09 #52
Tennant: Jose się ośmiesza-chyba zjadł wszystkie rozumy.. SAF rządzi :D
Glory Glory MU
» 26 sierpnia 2010, 23:01 #51
pizdarek: Pieprzy takie głupoty, a za chwilę liże rowa Fergiemu. Nadal marzy się posadka na Old Trafford. Styl zły? Pewnie tylko Józef potrafi go zmienić. Miał Chelsea przez 3 sezony, nieograniczoną kasę na transfery, a jakoś nie udało się Europy zwojować. Z Porto miał farta. Farta takiego, że to był sezon żenady w wykonaniu wszystkich czołowych druzyn. Sam finał to była porażka. Jedyne co pokazał klasę to w poprzednim sezonie z Interem. Potrafił naprawde swietnie ustawic calą defensywę i jak trzeba bylo coś strzelic- strzelili, jak bronic to bronili. Szacunek za poprzedni sezon, ale cała reszta świadczy tylko o tym, że jestr przereklamowanym trenerem. Czas teraz przejść 1/8 :)
» 26 sierpnia 2010, 19:26 #50
szwaczor: obyśmy dostali w grupie $real i im pokażmy kto jest lepszy
» 26 sierpnia 2010, 18:34 #49
wrobel1992: Z tego co pamiętam to po za ostatnią edycją LM to angielska piłka rządziła wiec po co zmieniać styl?? Chyba Murinho o czymś zapomniał:)
» 26 sierpnia 2010, 15:43 #48
FootballVideos: możliwe, że będziemy z Realem w jednej grupie LM, ponieważ my jesteśmy w I-szym koszyku, a oni w II-gim. :)

Pokażemy, kto rządzi!

Glory!
» 26 sierpnia 2010, 14:37 #47
fan11: Bla, bla, bla... Ciekawe co $real pokaze, jak oni niby dobrze graja ale z Lyonem jest im ciezko. Rok temu ManU mialo pecha, bylo o wiele lepsze od Bayernu no ale coz...
» 26 sierpnia 2010, 14:15 #46
bato24: zanim zaczniesz się popisywać swoją wiedzą naucz sie szacunku do innych kubów i zajrzyj do historii naszego klubu bo chyba masz poważne braki....
» 27 sierpnia 2010, 23:19 #45
fanatic91: skupmy się na Premiership
» 26 sierpnia 2010, 10:43 #44
Klimaa: Szczerze..to wolę aby United skupili się na lidze. Liga Mistrzów może być spokojnie odłożona na inny sezon. Chce się napawać 19 mistrzostwem!! :D
» 26 sierpnia 2010, 10:20 #43
MartinMU: Przecież on tymi słowami nie chciał nikogo urazić bardziej chodzi mu o to że gra na angielskich boiskach różni się od gry europejskiej ,tak było zawsze .
Jose mówi prawdę , a Wy się spinacie ,trochę obiektywizmu to chyba normalne ze w Anglii musimy grac całkiem inną piłkę niż w LM inną nie znaczy gorszą czy lepszą innym stylem po prostu
» 26 sierpnia 2010, 08:21 #42
ercraft: a chwilę wcześniej był takim cudownym następcą Alexa.. i każdy mnie rugał jak mówiłem, że Giggs to znacznie lepsza perspektywa. no co jest chłopcy i dziewczęta, nie kochacie już Jose??
» 26 sierpnia 2010, 07:59 #41
kris9: hmmm.... to może przypomnijmy sobie rok 2009 i dwumecz 1/8 finału pomiędzy MU Fergusona i Interem Mourinho. Kto wówczas awansował dalej i dotarł aż do finału?? Obrońcy tytułu zdaje się... Oh, panie Mourinho!
» 26 sierpnia 2010, 00:16 #40
kckMU: Tylko, że wtedy inter trenował Mancini więc jak Ty możesz to porównywać?
» 26 sierpnia 2010, 00:53 #39
MartinMU: o czym Ty gadasz?
» 26 sierpnia 2010, 11:07 #38
roki2008: jak wtedy mourinho nigdzie nie pracowal. wiec nie wiem co ty mowisz. troche sie nie znasz...
» 26 sierpnia 2010, 18:55 #37
pizdarek: MartinMU / roki2008

i wy sie nazywacie kibicami? Czepiacie sie kolegi wyżej a sami gówno wiecie. Dobrze napisał. Zasrani sezonowcy, powinni was zblokować.
» 26 sierpnia 2010, 19:40 #36
RaV: kris9 dobrze napisał ;p wygraliśmy wtedy z interem prowadzonym już przez murinho.. mecz leciał nawet na TVP :D
» 30 sierpnia 2010, 18:47 #35
gwiazda2010: Lukson37

zależy kiedy to nastąpi :)
jeżeli giggs bedzie miec predyspozycje to on , jeżeli nie to ... solskaer :) tylko musza go włączyć do pierwszej drużyny
» 25 sierpnia 2010, 22:06 #34
75th: Trafiłeś w 10. I nie gadajcie, że nie w ogóle niema racji, bo troszkę ma. Tak wygląda piłka w Anglii i już. I nie piszcie głupot, że Murinho zmienia drużyny bo tak nie jest. On je tylko polepsza. Nie dzieje się to z sezonu na sezon co pokazuje jak ma to wszystko w głowie poukładane długoterminowo. I zobaczcie Inter, kiedyś dostali w d**ę od nas, a w zeszłym roku już nie było na nich siły. Uspokójcie się, nauczcie się przyjmować krytykę, tym bardziej konstruktywną, bo właśnie taką śle nam Murinho.

To wszystko, to bezsensowne wytykanie Murinho, przypomina mi zamieszanie po ostatnim zremisowanym meczu z Fulham (komentarze o bezmózgim SAF'ie itd), wyżywacie się jak sfrustrowani gimnazjaliści, że ktoś coś źle powiedział o waszym klubie. Błagam, uspokójcie się.
» 26 sierpnia 2010, 00:53 #33
Koryt: Najważniejsze jest odzyskać majstra LM nie jest aż tak ważne
» 25 sierpnia 2010, 21:46 #32
FanaticMU: No i dlatego boję się jego trenerki w Mu...bo on zbytnio może zmienić United...który gwiazdy wychowuje a nie kupuje na gotowe...
» 25 sierpnia 2010, 21:39 #31
therock: Oj Jose, tymi slowami nieco oddaliles sie od MU:)
» 25 sierpnia 2010, 21:22 #30
fifa95: Real i tak pewnie z grupy nie wyjdzie, a nawet jak wyjdzie to się zatrzymają na 1/8 :)
» 25 sierpnia 2010, 21:16 #29
cris342: manchester może grać jak chce i tak zawsze będzie najlepsze ale troche więcej bramek cwelsi 12 my5 ale wsumie nie liczą sie bramki tylko punkty
» 25 sierpnia 2010, 21:01 #28
IloveChelsea: Kompletny brak kultury, jak dla swojego klubu i klubu przeciwnego. Ja jak pisze swój klub to Chelsea, nie chelsea, szanuje też kluby dalekie mi od uwielbienia, piszę Manchester United, nie manchester united , a tym bardziej "Muły". Naucz się kultury , Młody Człowieku. Co do Twojej wypowiedzi skoro liczą sie punkty a nie bramki to Twoja wypowiedz jest całkowicie nieuzasadniona. Kumaci wiedzą o co chodzi.

Pozdrawiam , kibic Chelsea.
» 26 sierpnia 2010, 00:43 #27
gwiazda2010: Lukson37

nie przesadzaj ... ok dobry trener i nic więcej .
Tu pier... smuty że styl alexa jest be , w innym wywiadzie czemu gerrard jest przywiazany do barw klubowych ... Idiota i kretyn w jednym .
5 pucharów ? u nas ? skoro on tu bedzie 1-2 sezony i fruuu gdzies indziej !! po co nam taki człowiek ? chcesz zeby tutaj za chwile latały po boisku niewypały typu berbatov ?
» 25 sierpnia 2010, 20:44 #26
Lukson37: Moze mam troche inne podejscie z jednej strony sie z Toba zgadzam w kwestii wypowiedzi apropos ger gerrarda, ja osobiscie lubie pilkarzy ktorzy zwiazuja sie na cale zycie z klubem i staja sie jego ikonami ale rozumiem tez ze przeniesienie sie do innego klubu moze stanowic nowy etap kariery i sprawdzenie sie w innych warunkach, i mysle ze przez podobny pryzmat patrzy Mourinho. Czy chcialbym zeby byl trenerem? Z jednej strony tak bo uwazam ze gwarantuje sukces i obecnie nie ma innego godnego zastepcy SAF, a z drugiej strony bardzo bym sie rozczarowal jesli opuscil by Manchester United przy najblizszej ciekawej ofercie. A kogo Ty widzialbys w roli trenera?
» 25 sierpnia 2010, 21:20 #25
michalfan: O czym on mówi UTD przez 3 ostatnie lata było w 2razy w finale raz wygrali i raz odpadli w ćwierć finale
» 25 sierpnia 2010, 20:33 #24
mk95: Mourinho chyba zapomniał, że United było w ciągu poprzednich 3 sezonów 2 razy w finale LM i raz wygrało, oraz o tym, że w sezonie 07/08 w półfinale LM były 3 zespoły z Anglii
» 25 sierpnia 2010, 20:27 #23
gwiazda2010: Ludzie i wy chcecie takiego błazna za trenera MU ?
Skoro jego $real odpada co roku w 1/8 LM ? niech się chłopaczyna nie błaźni i zamknie ładnie ryj . Tak samo jak mówi czemu gerrard jest przywiązany do barw klubowych ... Kompletny kretyn i idiota !! Jak on by tutaj przyszedł to wymieniłby połowe składu bo dla niego nie ma przywiazania do klubu od samego poczatku ... kwitując IDIOTA I KRETYN
» 25 sierpnia 2010, 20:11 #22
Lukson37: Nie mam zamiaru go bronic, ale rozumiem ze sugerujesz ze jest szkoleniowcem Realu od kilku ladnych lat i to on jest odpowiedzialny za brak sukcesow klubu z madrytu? O tym czlowieku mozna powiedziec wiele, ze sie go nie lubi, ze wydaje sie arogancki ale jest wielkim trenerem obecnie jednym z najlepszych na swiecie i nazywanie go idiota i kretynem to nic wiecej jak ignoranctwo. Tyle w kwestii. Mam nadzieje ze pod koniec sezonu zmieni zdanie co do prezentowanego footballu jak SAF zbierze z diablami 5 pucharow
» 25 sierpnia 2010, 20:35 #21
Lokator23: Zgadzam sie z Wami na ostatnie 3 lata 2 razy mistrzostwo angli raz liga mistrzow pozniej w finale zdominowalismy europejski futbol a to ze w zeszlym sezonie nam nie wyszlo to nie znaczy ze musimy zmieniac styl gry i tak bylismy jestesmy i zawsze bedziemy najlepsi :D
» 25 sierpnia 2010, 20:03 #20
Czarder: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2010 19:49

zgadzam się z kolegami rooney149 i Sedan. Rok temu graliśmy świetnie w lidze mistrzów w końcu mało komu udaje się tak odprawić Milan z 4 golami w plecach lecz niestety kontuzja Roo przyczyniła się do utraty dwóch goli w rewanżowym meczu z Bayernem ale w sumie to nie tylko przez kontuzję traciliśmy bramki to również po części wina Rafaela który w głupi sposób zasłużył sobie na czerwony kartonik i osłabił drużynę, więc uważam że Murinho myli się mówiąc że nie mamy szans na Ligę Mistrzów i jest tak jak mówi Sedan, może i Jose pomógłby nam zdobyć jakieś trofea ale zaraz po tym odszedłby do innego klubu i po co to nam?
» 25 sierpnia 2010, 19:48 #19
psychoboby: Rafaela zostaw w spokoju i zobacz sobie jeszcze raz co robil scarface, wymusił na sedziu kartke dla niego razem z van boblem bo nie dawal rady go przejść. Rafael robil co chcial z nim a ten go podstepem w******.
» 25 sierpnia 2010, 20:30 #18
sakjaszfili: najmocniejszy sklad od kad pamietam, rowny, zmiennicy na kazdej pozycji nie ma co do tego watpliwosci ze teraz moc jest
» 25 sierpnia 2010, 19:48 #17
kasiaxde: Być może ma racje, ale w końcu MU radzi sobie w LM, ostatnio dwa razy w finale, teraz trochę mieliśmy pecha z tym Bayernem. Ale moim zdaniem całkiem dobrze nam idzie.
» 25 sierpnia 2010, 19:44 #16
buttonman: hmmm a Jose chyba nie pamieta jak nagielskie drużyny prezentowały sie w LM w ciagu ostatniej dekady :) ilez razy widzielismy angielskie kluby w finale? :) hmm? a ost. edycja Ligi Europejskiej? średniak Fulham w finale :)
» 25 sierpnia 2010, 19:41 #15
Sedan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2010 19:28

Ja napiszę tak: większość kibiców United tak entuzjastycznie odnosi się do tego, że Jose chce przejąć pałeczkę po Fergusonie i bardzo się z tego cieszą. Moim skromnym zdaniem Mourinho jest wielkim trenerem, bardzo dobrym, ale media go kreują na nie wiadomo kogo. Panowie i panie, spokojnie, spójrzmy na całą sytuację z lekką dozą obiektywizmu. Mourinho jest świetnym trener. Ale nigdy nie będzie trenerem tego pokroju, co Sir Alex Ferguson. W ogóle, nigdy nie będzie takiego trenera jak Sir Alex. Dlaczego? Ponieważ genialny trener, jak trenuje drużynę, to mobilizuje ich, na co dzień jest z nimi, rozmawia i mimo tego, że czasem ma sprzeczki z piłkarzami, to dalej jest dla nich autorytetem. Jose osiągnął wielki sukces zdobywając z Porto LM, z Chelsea zdobywając Premiership i z Interem potrójną koronę. Ale spójrzmy prawdzie w oczy - on się "bawi" w trenerstwo, a nie jest prawdziwym trenerem. On jest strasznie medialny i chce takim pozostać. Po każdym sukcesie ze swoją drużyną odchodzi do innego klubu. Dlaczego? Bo chce być uważany za niepokonanego. Nikt mu nie będzie wypominał złych meczów z Chelsea, które mu się nie powiodły bądź tego, że z Interem odpadł w jakimś tam sezonie w 1/8 LM z United. Wygrywa wszystko, odchodzi, pieprzy sprawę. On się nie nadaje na trenera United. United to klub, w którym Ferguson wpaja filozofię gry od prawie ćwierć wieku, dlatego jesteśmy tak świetni, bo mamy zgraną drużynę. Jose chce prowadzić nasz klub nie dlatego, że to jest jego marzenie, ale dlatego, że United to najpopularniejszy klub na świecie, ma najwięcej kibiców i tym samym jeszcze bardziej by wypromował swoją osobę. Taka prawda.
» 25 sierpnia 2010, 19:28 #14
tenris: Ja z kolei uważam, że Mourinho zdecydowanie odpuścił, jeśli chodzi o bycie showmanem. Druga sprawa - co ma bycie medialnym do bycia doskonałym trenerem? Ja od mojego przyjaciela, wielkiego fana Realu Madryt, słyszałem same dobre rzeczy na temat tego, jak ten człowiek kreuje ducha drużyny. Trzecia sprawa - skąd tak naprawdę masz pewność, że przyczyną, dla której zmienia kluby nie jest na przykład nieustanne poszukiwanie nowych wyzwań, chęć uczenia się nowych rzeczy, czy temu podobne. Tak śmiały człowiek jak Jose Mourinho nie uciekałby raczej od wyzwania, tylko go poszukiwał. A przynajmniej ja jestem bliższy tego stanowiska. Pozdrawiam!
» 25 sierpnia 2010, 20:01 #13
Sedan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2010 20:27

Panie Tenris.

Tak, nieodłączną częścią charakteru Mourinho jest szukanie nowych wyzwań. Ale powiedz mi, czy kibice Manchesteru United, chcieliby, żeby Mourinho potraktował ich klub jako kolejne "wyzwanie"? Nie sądzę. Ja bym tego np. nie chciał.

United potrzebuje stabilności, a nie trenera, który coś z nami wygra i odejdzie, bo "będzie szukał nowych wyzwań". Prawda jest taka, że media go wypromowały na nie wiadomo kogo. Jak chce szukać wielkich wyzwań, to niech z reprezentacji Polski zrobi mistrzów Europy, albo niech z Lechem Poznań wygra LM. Jose jest wielkim trenerem, jeśli chodzi o umiejętności i talent taktyczny, ale jako człowiek-trener (czyli po prostu taki ktoś, kto jest w klubie na dłużej, niż 3 sezony i zawodnicy zawsze wiedzą, że mogą mieć w nim wsparcie i z nim porozmawiać) po prostu się nie sprawdza. SAF jest gorszym taktykiem od niego, mimo to osiągnął więcej. Jak myślisz - dlaczego?
» 25 sierpnia 2010, 20:24 #12
WigdorDevil: Jest wiele kandydatów na trenera United , ale najlepszym rozwiązaniem będzie były gracz albo... syn Fergusona( choć jest to mało prawdopodobne) , bo oni znają już strukturę klubu i filozofię. Jeżeli tak sie stanie to nie będzie aż tak wielkiej rewolucji.
» 26 sierpnia 2010, 15:39 #11
rooney149: Gdyby nie kontuzja Rooneya daje wam pewnosc ze rok temu gralibysmy w finale. Mam nadzieje ze w tym roku uda sie !! Do boju ROoney come on !! Come on you reds !! WIerze w naszych diabełków
» 25 sierpnia 2010, 19:25 #10
adriann1986: w sumie ma racje, nawet w ostatnim czasie w lidze grają piach, rzadko grają już pięknie tak jak kiedyś, nie ma wirtuozów w MU, sam Scholes wiecznie grac nie bedzie, jest duzo braków np w pomocy. Gdyby nie Glazer United wyglądałoby zupełnie inaczej
» 25 sierpnia 2010, 19:09 #9
rooneyfan: Ma gość toche racji ale jestem pewien United moze wygrac LM
» 25 sierpnia 2010, 19:05 #8
mateuszr20471: No akurat Mourinho nie powinien kwestionowac stylu gry United i kazdego innego klubu angielskiego, poniewaz w zeszlym sezonie to jego Inter gral bardzo defensywnie i na pewno United w meczach z Milanem (4-0) czy Bayernem (3-2, mimo odpadniecia gralismy bardzo dobrze) gral o wiele ladniej niz Inter, a no i poczekajmy do lutego, wtedy zobaczymy jak daleko zajdzie Real, 1/8?? bardzo prawdopodobne
» 25 sierpnia 2010, 19:01 #7
Marshall: To tribalfootball, nie wiadomo, czy w ogóle to powiedział ;P
» 25 sierpnia 2010, 19:00 #6
wojak90: angielskim klubom jest zdecydowanie ciezej zmienic ich styl gry, graja zupelnie inaczej niz cala europa. tylko jakim cudem w polfinalach LM standardem sa 2-3druzyny angielskie? naprawde dziwia mnie tak glupie wypowiedzi tak madrego czlowieka i dobrego trenera..
» 25 sierpnia 2010, 18:57 #5
dagoberto: Zebys sie nie zdziwil jak trafisz na nas w 1/8 i znowu wasza przygoda z LM skoniczy sie wlasnie na 1/8
» 25 sierpnia 2010, 18:31 #4
miras07: i kto to mowi?? w ostatnich 3 sezonach Manchester byl 2 razy w finale i raz pechowo odpadl w polfinale z Bayernem wiec o czym ty czlowieku mowisz? United !!
» 25 sierpnia 2010, 18:30 #3
Baku95: To prawda mam takie same zdanie
» 25 sierpnia 2010, 18:32 #2
IloveChelsea: W ćwierfinale chyba :]
» 26 sierpnia 2010, 00:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.