Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Islam zabrania noszenia koszulek United!

» 22 lipca 2010, 12:46 - Autor: Biafra - źródło: tribalfootball.com
Fani Manchesteru United wyznający islam mają poważny problem, gdyż muzułmańscy kapłani zakazali noszenia koszulek Czerwonych Diabłów.
Islam zabrania noszenia koszulek United!
» Muzułmanie nie mogą chodzić w koszulkach United.
Zakaz został wydany przez kapłanów z Malezji, którzy powiedzieli, iż noszenie koszulek klubów, które mają w swoich herbach krzyże bądź inne symbole niezgodne z ich religią jest niezgodne z ich wiarą i wezwali wszystkich do zaprzestania tych złych praktyk. Dotyczy to nie tylko koszulek United, ale także wielu innych, między innymi Brazylii, Portugalii, Serbii czy też Norwegii.

Czerwone Diabły mają liczne rzesze fanów na Dalekim Wschodzie i zyski ze sprzedaży koszulek są tam naprawdę ogromne, jednak nie robi to wrażenia na konserwatywnych uczonych, którzy zakazali ich noszenia.

- To bardzo niebezpieczne. Jako Muzułmanie nie możemy nosić koszulek z symbolami innych religii czy też diabła - twierdzi wyznawca Islamu, Nooh Gadot.

- Nie możemy ich nosić nawet jeśli dostaniemy je w prezencie. Musimy je po prostu wyrzucić. Jest to jeszcze większym grzechem, kiedy ludzie zdają sobie sprawę, iż to jest złe i zakazane, a i tak noszą takie koszulki.


TAGI


« Poprzedni news
Fletch: Mamy wystarczająco silny zespół
Następny news »
Chicharito w koszulce z numerem 14.

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


fanatic91: mają nasrane w głowach ci muzułmani
» 23 lipca 2010, 11:37 #39
oti: Ważne, że będą dalej kibicować United, nawet bez koszulek.
A nosząc koszulkę United wcale nie trzeba utożsamiać się z diabłem, tylko z klubem.
» 23 lipca 2010, 11:12 #38
marekw91: nie wiem co powiedzieć. ci ich kapłani musieli sie czegos najarać zeby zabronic nosic koszulek swojej druzyny. ciekawe jakby katolikom takie cos zakazano.. zenada poprostu
» 22 lipca 2010, 17:24 #37
manua: najwięcej kibiców ManU ma w krajach islamskich, a nie wśród katolikow. gdyby u katolików wszedł taki zakaz to niktby nie płakał.
» 22 lipca 2010, 19:01 #36
elzubr: tak to ta sama, podobnie jak każda inna, a ilu ludzi zginęło już w imię Twojego Boga? ;>
» 22 lipca 2010, 17:12 #35
sisinho: Tylko że ta "moja" religia nie nakłania nikogo do zabijania :)

Niech popatrzą co się u nich wyprawia z kobietami a dopiero później mogą się wtryniać do Naszego Klubu.
» 23 lipca 2010, 17:10 #34
sisinho: To ta sama "religia" , która pozwala zabijać innych ?

Jak można czegoś takiego słuchać a co dopiero wierzyć w to....
» 22 lipca 2010, 16:37 #33
Jasmin: można zrobić specjalną wersję i np. wymazać diabełka z herbu (zastępując paskami żółto-czerwonymi - taki kiedys mielismy herb).
» 22 lipca 2010, 16:37 #32
barnaba1987: dokladnie tak (trzydziesciznakow)
» 22 lipca 2010, 18:57 #31
Durandir: Osobiście uważam, że 'cenzurowanie' swojego herbu tylko dlatego, że religijnym radykałom się on nie podoba byłoby poważnym błędem. Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi.
» 23 lipca 2010, 14:47 #30
se7en: Jak dla mnie tej ich "zakaz" nic nie da. Zawsze bowiem "zakazany owoc smakuje lepiej" ;)
» 22 lipca 2010, 15:20 #29
pizdarek: Dziwna sprawa. Teraz zabraniają, a wcześniej to nie? Wzór koszulki zmienia się co rok, ale herb zawsze ten sam więc pojęcia nie mam o co chodzi tym muzułmanom, ze nagle zaczęło im to przeszkadzać.
Może po prostu nowa koszulka ManUtd im się nie podoba?;D
Co do herbu jeszcze, to jest zdecydowanie najlepszy ze wszystkich drużyn na świecie - nie ma ładniejszego :).
» 22 lipca 2010, 15:12 #28
stelma7: ale macie ''spinę'', więcej dystansu .
» 22 lipca 2010, 15:05 #27
elzubr: to już wiadomo czemu Franck Ribery nie przejdzie na OT hehehe

a ci co wyzywają wyznawców innych religii to pały ;O
nie ma religii ani lepszych ani gorszych, są jedynie złe czyny wyrządzane poprzez rozumowanie na opak (patrz: święta inkwizycja, czy to co się dzieje na bliskim wschodzie) ;]
» 22 lipca 2010, 14:43 #26
CzarnySamael: Zakładam że nie czytałeś Biblii. I nie znasz np. wszystkich przykazań.
» 22 lipca 2010, 14:57 #25
Durandir: Jak dla mnie każda religia to tylko system kontroli społecznej mający na celu zyski i władzę daleko szerszą i bardziej nieograniczoną od tej politycznej. Takie zakazy są wg mnie co najmniej bezsensowne, ale rozumiem, że dla fana United wychowanego w wierze Mahometa to jest poważny problem. Zauważyć trzeba, że zakaz wyszedł jedynie od części duchownych z jednego kraju, można więc się zastanowić czy jest naprawdę wiążący. Jeden mułła zakazał by noszenia tych koszulek, inny nie widział by większego problemu, słusznie skądinąd zauważając, że symbol diabła w tym herbie jest raczej ironiczny i nie ma związku z kultem szatana. Więc sprawa jest kwestią indywidualnej decyzji każdego zainteresowanego, zależnie od jego interpretacji symbolu.
» 22 lipca 2010, 14:42 #24
Sanitarium: dokładnie, religia jest pot o by ludzie w coś wierzyli i po to by wszystko jakoś funkcjonowało a nie "róbta co chceta" ...
aczkolwiek takie religie muzułmańskie które są mocno konserwatywne to problem - powód konfliktów itp. ...
» 22 lipca 2010, 15:28 #23
Durandir: Sanitarium, po to, by nie było "róbta co chceta" jest PRAWO. Choć u pierwszych cywilizacji prawo religijne i państwowe było jednym i tym samym podobnie zresztą jak władza polityczna, która była w rekach kapłanów. Dziś jest tak tylko w niektórych krajach islamskich właśnie, gdzie obowiązuje szariat, czyli prawo koraniczne. Swoją drogą pomimo, iż mamy XXI wiek są i tacy, którzy i u nas chętnie widzieli by władzę w rękach "kapłanów"...
» 22 lipca 2010, 16:38 #22
Sanitarium: Durandir - oczywiście jest prawo ale dla wielu religia jest ważniejsza, a dla dzieci religia jest niezbędna bo uczy jak postępować wobec bliźniego - bez niej a tylko z samym prawem byłoby kiepsko

Ale oczywiście masz racje... zgadzam się - z samym kościołem (nie religią) jest różnie...
» 22 lipca 2010, 19:45 #21
Durandir: Myślę, że nie religia lecz wiara. A to naprawdę nie to samo. nie uważam bynajmniej, że pozjadałem wszelkie rozumy i ze na 100% mam racje, ale widziałem wielu 'religijnych niewierzących'. naprawdę nie potrzeba dzieci indoktrynować religijnie, czy straszyć diabłem, by nauczyć je moralności. Przynajmniej ja tak uważam.
» 22 lipca 2010, 20:50 #20
CzarnySamael: Kolejny bzdurny zakaz kolejnej nie lepszej od zakazu religii (skoro to się w niej mieści to są na tym samym poziomie).
Mamy XXI wiek, a tam kobieta jest niczym, ale czego ja wymagam jak u nas część społeczeństwa ma prawo stawiać znak swojej religii przed Pałacem Prezydenckim (który to prezydent jest prezydentem wszystkich Polaków).
» 22 lipca 2010, 14:32 #19
Biafra: Szkoda kibiców United, którzy nie potrafią uszanować religii innych i obrażają ich wyznanie.

Za takie zachowania polecą ostrzeżenia i bany.
» 22 lipca 2010, 14:27 #18
CzarnySamael: Za co? Nie było niczego co by ich obrażało, a że kibice uważają za głupie jakieś działanie to mają od razu dostawać bany? To że ktoś w coś wierzy nie znaczy że nie wierzący w to nie będą wyrażać np. na forach swojej opinii o danym zachowaniu. Dziś oburzamy się za to że kobiety które umiały czytać w średniowieczu były uznawane za czarownice i paliło się je na stosie, więc też wyrażamy w ten sposób swoją - po raz kolejny - negatywną opinię na temat jakichś zasad religijnych, czy też należy nas za to karać? A za kamieniowanie cudzołożnic? A za intifadę?
Coś takiego godziłoby w wolność słowa, poza tym ktoś kto zamieszczał tu tego newsa nie mógł się chyba spodziewać głosów poparcia dla takiego zachowania...
» 22 lipca 2010, 14:37 #17
Biafra: tu nie chodzi o głosy poparcia czy sprzeciwu. to zrozumiałe, że każdy ma swoje zdanie i chce je wyrażać, ale ludzie można to robić w CYWILIZOWANY sposób, a nie w stylu jaki się tutaj pojawił (chyba, każdy zdążył przeczytać o bombach itd itp). O to chodzi, a nie o jakieś zakazy i nakazy. Tylko trochę kultury, nic więcej.
» 22 lipca 2010, 14:47 #16
RobvanKlu5i: Szanuje każdą religię, i rozumiem ich, ale jestem pewien że sporo islamistów do tego zakazu stosować się nie będzie. Bo może MU to dla nich także forma religii :)
» 22 lipca 2010, 14:22 #15
Kingus661: Można kibicować i bez tej koszulki. Więc nie ma co wyzywać religii itd
tak mają i tyle. Ważne że oni wiedza swoje i kochają United....
» 22 lipca 2010, 14:12 #14
ManUtd4ever: Ludzie jestem muzułmaninem a i tak będę nosić koszulki MU. To że ktoś sobie tam nagle na dalekim wschodzie ubzdurał taką rzecz nie znaczy że muszę się słuchać. Ludzie nie pakujcie wszystkich muzułmanów do jednego worka, przecież i tak wielu będzie nosić te piękne koszulki :)
» 22 lipca 2010, 14:10 #13
kckMU: Eggman to nie było zabawne. xxx
» 22 lipca 2010, 14:13 #12
therock: Od dawna wiedzialem, ze ta religia jest idiotyczna
» 22 lipca 2010, 13:45 #11
juras1211: psychoboby idź się leczyć ..... haha , a tak poważnie to jest jednoznaczne z przekazem United to zło nie uczestnicz w tym , ktoś sobie wyobraża mecz z kibicami bez koszulek ja nie . Społeczeństwo muzułmańskie jest bardzo konserwatywne , United ma bardzo dużo fanów przede w Azji gdzie jest stosunków dużo muzułmanów , nie mówimy o bliskim wschodzie . Czyżby Abu Dhabi Group stado arabów , które jest właścicielem CITY MACZAŁO W TYM PALCE !
» 22 lipca 2010, 13:36 #10
psychoboby: Według mnie to jest pozytywna wiadomość, skoro duchowni z islamu patrząc na zawodników manchesteru boja się to co będzie z zawodnikami drużyn którzy bedą grali w sezonie 10/11 z United?! Skoro ludzie którzy się nie boja wysadzać ich się boją...
» 22 lipca 2010, 13:24 #9
juras1211: Tak ,ale ściema jakby koszulki United sprzedawane były w krajach muzułmańskich od wczoraj , jakoś nie doprowadziło to do zgorszenia tamtych ludzi ani do przewrotów religijnych czy społecznych , ktoś nam wypowiedział wojnę, skorumpowane d.... , oby dało się jakoś wyprostować całą sprawę bo boję się , że ten zakaz będzie miał wpływ nie tylko na finanse klubu ,ale i na jego przeszłość .
» 22 lipca 2010, 13:19 #8
piki: A ja już paraduję w nowej koszulce
» 22 lipca 2010, 13:08 #7
FanaticMU: Koszulek nosić nie muszą..ważne że mają MU w sercu i to się liczy :D
» 22 lipca 2010, 13:07 #6
Mateusz0718: camil- no tak , ale Manchester był jest i musi być jako Czerwone Diabły . Więc nie zmienią na anioły czy coś.
» 22 lipca 2010, 13:03 #5
Kys94: Dziwne... ale skoro tak im nakazuje religia ;/
myśle ze nadal beda kibicowac Manchesterowi ;)
» 22 lipca 2010, 12:53 #4
kckMU: Jak by to było w naszej religii... I tak bym nosił diabła na piersi, bo miłość do klubu jest czymś więcej niż lubienie go
» 22 lipca 2010, 12:53 #3
zapermu: MAncherster United najbogatszym klubek swiata oto link : [link usunięty]
» 22 lipca 2010, 12:52 #2
Mateusz0718: Głupia sprawa. Religia religią no ,ale Manchester herbu nie zmieni więc Muzułmanie , którzy są fanami United mają problem. Dobrze , że w naszej religii takiego czegoś nie ma . No ja nie wiem co powiedzieć w tej sprawie.
» 22 lipca 2010, 12:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.