Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fergie złożył pierwszą ofertę za Sneijdera

» 8 lipca 2010, 13:20 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United złożył pierwszą ofertę Interowi Mediolan za Wesleya Sneijdera.
Fergie złożył pierwszą ofertę za Sneijdera
» 29 milionów funtów - to pierwsza propozycja sir Alexa Fergusona za Wesleya Sneijdera
Według informacji Daily Mail na biurku włoskich działaczy wylądowała propozycja kupna Sneijdera za 29 milionów funtów.

Inter Mediolan nie zamierza sprzedawać Sneijdera, co oznacza, iż sir Alex Ferguson będzie musiał zwiększyć swoją ofertę.

Agent piłkarza Soren Lerby przyznał, że jest umówiony z działaczami Interu Mediolan na rozmowy z sprawie nowego kontraktu dla Sneijdera, który zatrzymałby Holendra na San Siro do 2015 roku.

Sir Alex Ferguson wydaje się zdeterminowany, by pozyskać reprezentanta Holandii, a pierwsza oferta jest tylko sygnałem do rozpoczęcia poważnych rozmów.


TAGI


« Poprzedni news
Europejscy giganci nie chcą Fabiano
Następny news »
Robson: Rooney będzie tak samo dobry

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (56)


etcan123: a mi się zdaje że to jest plotka
» 12 lipca 2010, 14:54 #43
Anub: Spójrzcie na to z innej strony. Real sprzedał Sneijdera za marne 13 mln, i chłopak się w Interze odrodził, zdobył wszystkie możliwe trofea. Może tak samo będzie z van der Vaartem? Real chce za niego naprawdę marne 16 mln, co jest kompletnie nie adekwatne do jego wartości. SAF powinien to przemyśleć ;>
» 9 lipca 2010, 00:34 #42
oti: Na razie VDV na Mundialu pokazuje, że jest gorszym graczem od Wesley'a. Ale zgadzam się z Tobą, potencjał ten zawodnik ma, a SAF pomógłby mu w dojściu do pełni formy.
» 9 lipca 2010, 11:53 #41
oti: No... Nie spodziewałem się, że Fergie złoży za niego ofertę, bo jest bardzo drogi, ale jeśli tak się stało to nie można odpuścić i składać wyższe oferty, jak widać jest na to kasa. Bo jeśli Inter go sprzeda to na pewno nie za tak śmieszne pieniądze! Musieliby być najgorszymi frajerami!
» 8 lipca 2010, 19:49 #40
dagoberto: nadzieje mozemy miec ale fakty sa takie ze mamy moze 5% szans na ten transfer niestety taka jest prawda chcemy go jeden sezon za puzino he inter dal za niego 13 mln transfer jak z bajki
» 8 lipca 2010, 19:37 #39
masrzisz: jesli holandia zdobedzie mistrzostwo to jak dla mnie wesley powienien zostac wybrany najlepszym zawodnikiem mundialu :) pokazal wiele swietnych zagran i na dodatek jest najlepszym strzelcem holendrow ;) mam nadzieje ze SAF podniesie ta kase za niego ! niech o niego walczy bo jest o co ;)
» 8 lipca 2010, 18:59 #38
kalek: mam nadzieję, że dołączy do czerwonych diabełków. to jest dopiero 1-sza oferta za niego i chyba jeżeli Inter się nie zgodzi na taką kwotę to SAF ją podniesie 0 5-10 mln. Jednak jest jakaś kasa na transfery to czyli nie jeteśmy aż tak biedni, że nie możemy nikogo kupić. Jeśli ten transfer by nie wypalił to Saf powinien sie zastanowić nad ściągnięciem VDV ja bym chciał jeszcze Mulera
» 8 lipca 2010, 17:39 #37
sisinho: Co to jest 30-40 mln za Sneijdera?

Fabregas ma być sprzedany za 60 mln , a czy grał cos w tym sezonie? NIE

Dlatego myślę że Sneijder nie odejdzie z Interu, co najwyżej za 60-70 mln euro.
» 8 lipca 2010, 18:41 #36
Leny: Hmmm, pokazał się z dobrej strony, jak nic.
Niech teraz SAF składa oferte za Van Der Vaarta, póki jeszcze nikt go nie kupił...
» 8 lipca 2010, 17:34 #35
NaniRedMU17: kupmy Go!!:)
ale bedzie pomoc Nani Sneijder i społka...^^
» 8 lipca 2010, 17:30 #34
Steckov: Niestety Sneijder nie chce przejść, więc trzeba o nim zapomnieć.
» 8 lipca 2010, 17:19 #33
whoracle: Nic dziwnego... już zaraz, za chwilę przed Interem 3 wielkie kampanie - (nie trzeba czekać roku w nowym klubie, a i tak nie wiadomo, czy będzie kwalifikacja) - superpuchar włoch, europy i klubowe mś.

Nie ma się co dziwić Sneijderowi, to United dało ciała, że interesuje się nim rychło w czas... Kolejny błąd na coraz dłuższej liście.
» 8 lipca 2010, 17:22 #32
IceBox: potrzeba nam takiego gracza i mam nadzieje ze dołączy do nas ;]
» 8 lipca 2010, 17:05 #31
b90: a ja wierze że SAF ściągnie Sneijdera, on tutaj pasuje jak nikt inny. Potrzeba nam takiego gracza, lidera w drugiej linii, który potrafi też strzelić bramkę.
» 8 lipca 2010, 16:27 #30
kckMU: zgadzam się w 100%, cała prawda o sneijderze
» 8 lipca 2010, 16:46 #29
UNITEDFUN: "United powinien grać w Rooneyem i Javierem z przodu, a za nimi Berbatov" Podobnie napisalem przy innym newsie ale zgadzam sie z tobą.
» 8 lipca 2010, 16:22 #28
FilipMUFC: Z tego grona to tylko Rafael van der Vaart, choć wole Sneijdera.
» 8 lipca 2010, 16:42 #27
whoracle: sneijder* Ăśzil* hazard* honda* pjanić* gourcuff*

to ja na to.
» 8 lipca 2010, 16:57 #26
b90: Takiego gracza nam trzeba. Dobrze że to nie tylko plotka.
» 8 lipca 2010, 16:17 #25
shick: Napiszę coś w kwestii Berbatova. Sory, że nie na temat. Ja uważam, że Berbatov jest bardzo cennym napastnikiem i nie należy go sprzedawać. Wiem, że wiele razy w tym sezonie zawodził podczas nieobecności Rooneya, ale to nie jest gracz pokroju Ruuda. Moim zdaniem ma całkiem inne zadania na boisku, ma ściągać na siebie kilku obrońców i robić miejsce wbiegającemu Rooneyowi (tzn. biegnie z piłką do rogu pola karnego po czym oddaje ją skrzydłowym, a oni centra do Rooneya. Ile razy tak padały bramki? 15 razy?)
Berbatov ma duży udział przy bramkach, ale nie ma go w protokole jako zawodnik asystujący więc notowania lecą w dół.
United powinien grać w Rooneyem i Javierem z przodu, a za nimi Berbatov. Jak dla mnie atak marzenie.
» 8 lipca 2010, 16:10 #24
ercraft: jeśli Berba miałby grać za plecami Roo i Hernandeza to znaczy, że grałby jako ofensywny pomocnik, czyli często musiałby się wracać, wspierać linię obrony, bo przejęciu piłki błyskawicznie znajdywać się na środku pola i wyprowadzać szybką kontrę.. zabraknie mu na to sił..
» 8 lipca 2010, 16:19 #23
shick: to byłoby ustawienie 4-3-1-2
Berbatov nie miałby zadań obronnych.
» 8 lipca 2010, 16:45 #22
barnaba1987: Ha marzenia! Ty chyba nie pamietasz zeszlego sezonu.. Na prawde chcial bys by Manchester gral 3 napastnikami?? To ja sie pytam kto bedzie bronil skoro w zeszlym sezonie grajac 4-5-1 gdzie bronila cala druzyna ,tracilismy bezcenne bramki w takich meczach jak np. z Bayernem ,lapiesz? To twoim ustawieniem w takim meczu niemcy by nam pykli 5 bramek nie 2.. No i na koniec dodam jeszcze ze Berbatow chyba wystarczajaco sie juz skompromitowal by w nastepnym sezonie byc wogole byc branym pod uwage do 1 skladu w nadchodzacym sezonie. To troche tak jak by Kasperczak zostal znowu trenerem Gornika Zabrze.
» 8 lipca 2010, 18:53 #21
barnaba1987: Ha co ja zrobilem z tym sezonem :)
» 8 lipca 2010, 18:55 #20
UNITEDFUN: Zgadzam sie z tobą jeśli chodzi o Andersona ale jeśli chodzi o Berbę to nie a tym bardziej jeślo chodzi o Vidicia obaj wnoszą wiele do zespołu.
» 8 lipca 2010, 15:50 #19
swiety1: ja bym się nie pozbywał Andersona chłopak może jeszcze dużo nam zaoferowac jak się kogoś pozbywac to Berbatova i w ostateczności VIDICA(jak nie przedłuzy kontraktu to ostatni dzwonek) a Snejder jak najbardziej jestem za
» 8 lipca 2010, 15:45 #18
UNITEDFUN: Jeśli ten news jest prawdziwy to wątpię aby inter zgodziłby się ta za taką cenę puścił go jeśli SAF podniesie stawke o jakie 5-10 mln to już władze interu zaczą sie porządnie zastanawiać.
» 8 lipca 2010, 15:43 #17
bouli777: Dobrze, ale trochę za późno. Przy sprzedaży Ronaldo do Realu trzeba było się potargować z nimi i wziąść trochę mniej kasy + Robben + Sneijder i by było po kłopocie.
» 8 lipca 2010, 15:07 #16
Koryt: Jest duży plus ze oficjalne złożyliśmy Oferte to znaczy ze jednak coś się dzieje w naszym klubie jeżeli chodzi o transfery :P
» 8 lipca 2010, 14:56 #15
Baku95: Obawiam się że 29mil nie przekona władz Interu
» 8 lipca 2010, 14:49 #14
czerwonydevil: Skoro SAF twierdzi, że on się wpasuje w skład i to akurat jego potrzebujemy, to jestem ZA. Jeśli nie on to alternatywą byłby VdV. Tańszy będzie o 80 %.
Ale to Fergie prowadzi czerwone diabły 24 lata i to on decyduje kogo w zespole brakuje a kogo nie ;)
» 8 lipca 2010, 14:48 #13
kckMU: Ferguson daj 2-3 mln jeszcze i dorzuć berbatova to się zgodzą na 99%
» 8 lipca 2010, 14:33 #12
FilipMUFC: 31 milionów funtów + Berbatow ( 20 - 25 milionów funtów) ? Z całym szacunkiem ale Sneijder nie jest wart 55 mln funtów. Za tyle Fergie go nie kupi skoro powiedział że jest gotów zapłacić ok. 60 mln funtów tylko za C.Ronaldo.
» 8 lipca 2010, 16:50 #11
juras1211: a może Anderson na dokładkę przecież zawszę jest jakieś wyjście :)
» 8 lipca 2010, 14:22 #10
mikrofalowka: GENIALNY POMYSL! Nie jestem fergusonem i nie ja odpowiadam za transfery. Ale gdybym byl odpowiedzialny za ten transfer zlozyl bym taka oferte Sneijder - Anderson + 15-20 mln funtów
» 8 lipca 2010, 14:26 #9
whoracle: Czekam na info, że Inter ofertę no. 1 odrzucił ;-)
» 8 lipca 2010, 13:46 #8
rooney149: Prosze Sneijder dojdz jest tak potrzebny ehh
» 8 lipca 2010, 13:43 #7
Fenek: Trzeba dać za niego sporo kasy ale jest wart każdego centa.
» 8 lipca 2010, 13:32 #6
aleex91: też tak uważam! warty jest takiej ceny!
» 8 lipca 2010, 13:43 #5
ercraft: każdej? zapytam: KAŻDEJ??
nie przesadzaj..
» 8 lipca 2010, 16:16 #4
Kingus661: To nie jest oficjalna propozycja to tylko napisane jest przez gazetę angielską ale myślę że 29 mln funtów to bardzo dobra kwota i jeśli mielibyśmy zwiększyć loty to tylko max do 35 mln funtów bo ten piłkarz jest warty takiej kwoty
» 8 lipca 2010, 13:27 #3
Norbas: Oby przyszedł do United mam nadzieje że jak dojdzie to bd grał tak jak w Interze ...
» 8 lipca 2010, 13:24 #2
Klimaa: Najważniejsze że oficjalnie jest złożona oferta. Teraz tylko do samego zawodnika zależy czy ma ochotę na grę w Anglii, bo co do ceny kupna to na pewno kluby dojdą do porozumienia.
» 8 lipca 2010, 13:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.