Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny: Sunderland vs United

» 3 maja 2010, 09:51 - Autor: Bart - źródło: MEN
Dziennikarze Manchester Evening News ponownie podsumowali występ graczy sir Alexa Fergusona. Oceny nie są jednak zbyt wysokie, szczególnie w ofensywnej linii.
Oceny: Sunderland vs United
» Jak Twoim zdaniem zagrali poszczególni zawodnicy?
Edwin Van der Sar – Jedna fantastyczna, powietrzna interwencja Holendra po strzale Malbranque. To wszystko, co van der Sar musiał wybronić. Ocena: 7.

John O’Shea – Momentami niepewne panowanie nad piłką jednak nie miał okazji do poważnego starcia z rywalami. Ocena: 6.

Jonny Evans – Bez problemów radził sobie z byłym kolegą z akademii i drużyny rezerw United, Campbellem. Ocena: 7.

Nemanja Vidic – Nie dał Bentowi nadziei na strzelenie gola. Ocena: 7.

Patrice Evra – Biegał wzdłuż boiska na lewej flance z ofensywnym nastawieniem, jednak nie zapominał o swoich defensywnych obowiązkach. Ocena: 7.

Nani – Dobrze wykończył swojego gola, jednak mógł być o wiele większym zagrożeniem dla Sunderlandu. Ocena: 6.

Darren Fletcher – wczoraj nie dane nam było oglądać typowy występ Fletchera na środku pomocy. Ocena: 6.

Paul Scholes – Miał swoje chwilowe przebłyski, potem jednak znikał, stawał się nieobecny. Ocena: 6.

Ryan Giggs – Nie był to klasyczny występ Walijczyka a raczej strzępy jego najlepszej formy. Ocena: 6.

Wayne Rooney – Nie wyglądał groźnie, to był frustrujący występ Anglika. Ocena: 5.

Dymitar Berbatow – Spudłował kilka wspaniałych okazji. Ocena: 5.

Zmiany

Michael Carrick (za Berbatowa) – Jedna okazja, nic więcej. Ocena: 5.

Rio Ferdinand (za Fletchera) – grał zbyt krótko.

Owen Hargreaves (za Naniego) – grał zbyt krótko.

Zapraszamy do wystawiania własnych ocen!


TAGI


« Poprzedni news
Valencia kluczem transferowej polityki
Następny news »
Ireland i Richards trafią do United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


blady00paul: VDS powinien miec wiecej tak jak wszyscy
» 9 maja 2010, 11:30 #32
slowak: zal mi ich rooney 5? zal nani 6? za strzelenie bramki nioe no zal po prostu a van der sar tylko tyle to nie jego wina ze n ie bylo groznych strzalow
» 7 maja 2010, 14:50 #31
triadevil: slowak -> ale za co miał dostać Van der Sar "10"..? Przecież jak się nic nie robi, to się nie dostaje wysokiej oceny. Nie mówię, że grał źle, ale chodzi o to, że nie miał za co dostać wysokiej oceny.
» 7 maja 2010, 19:49 #30
ercraft: no bez jaj.. Berba na równi z Roo a Nani tylko oczko wyżej od bułgara??
poprzewracało się w baniach..
» 7 maja 2010, 13:09 #29
m4ci3k: Według mnie Berbatow nawet nie zasłużył na 4.


PS.37 milionów funtów wyrzuconych w błoto!
» 6 maja 2010, 15:34 #28
kako777: według mnie to ten co oceniał musi sobie okulary kupić (bez obrazy) bo jak można oceniać beratova na 5?? roney nie grał na swoim fantastycznym poziomie ale 5 mu sie należy natomiast berbatov powinien dostać góra 3 bo jego gra jest ostatnimi czsy naprawde żałosna i denerwująca
a naniemu należy sie 7 przynajmniej bo jak by nie on w sumie to by był remis
» 6 maja 2010, 15:26 #27
macheda7: NANII -------> 10
najlepszy zawodnik Manchesteru U.; )))
» 5 maja 2010, 21:13 #26
krajminho: Z Berbatovem jest jak z żoną komisarza Ryby z "Kilera"- na drugie ma POMYŁKA.
» 4 maja 2010, 11:57 #25
Mati9696: Wy na serio nie przesadzacie żeby berbatova na 5 ja bym mu dal 3,5 nie rozumiem po co on gra jak wszystko co ma na tacy marnuje i co Rooney niby grał jak berba pozdro a każdy ma racje nani najlepiej gral z całego zespołu...
» 3 maja 2010, 22:59 #24
Damian1991: Rooney 5 i Berbatow 5?? Przecież to jest jakaś kpina. Czy ci co wystawiali oceny oglądali w ogóle mecz czy tylko skrót?
Rooney powrócił dopiero po kontuzji ale dużo biegał, nie raz napędzał ataki United, dobrze podawał, kilka razy świetnie pokiwał obrońcami, dobrze wrzucał. No ja wiem, że to być m0że najlepszy piłkarz na świecie i oczekuje sie od niego Bóg wie czego no ale bez przesady. Dawać mu taką samą ocene co Berbie, który nie może trafić do pustej bramki z 1 metra i który nic kompletnie nic nie grał to dla mnie przesada.
» 3 maja 2010, 16:00 #23
wielkifanMU: "Ja rozumiem wszyscy liczyli że Roo strzeli co najmniej jakiegoś hat-tricka" hahahahahah sprawiłaś Kinga że ten dzień dzisiejszy jest jeszcze śmieszniejszy niż mi się wydaje ahhaha hahahahah
» 3 maja 2010, 15:26 #22
NaniRedMU17: hahaha z lekka pajace z tymi ocenami..;d
» 3 maja 2010, 15:20 #21
wielkifanMU: Ogólnie oceny bardzo kiepskie, Większe oceny powinny być dla Evans'a i Vidić'ia, mniejsza dla Fletchera i większa dla Scholes'a. Jak osoby oceniający to spotkanie to nie widziały to coś jest nie tak z nimi. Widać że dziennikarze MEN nie oglądają uważnie meczów. Moja propozycja ocen:


Van der Sar - mało roboty, kapitalna parada w 24 minucie. Jak gracze Sunderlandu atakowali to albo Scholes zatrzymywał ich ataki, albo nie mogli się przebić przez kapitalną powtarzam KAPITALNĄ obronę "Czerwonych Diabłów" - 6.5

O''Shea - najsłabszy obrońca, słaba koordynacja ruchowa, dużo strat, niepewny w obronie, nawet raz w końcówce słabo wybił aut - 5.

Evans - Świetny występ , nie do przejścia świetny w obronie. - 9.

Vidić - Podobnie jak Evans nie do przejścia nie pograł sobie dziś przez niego Bent. Potwierdziło się to że mamy najlepszą obronę w lidze - 9.

Evra - Kilka ładnych wejść, czasem nie potrzebnych, parę błędów, nie był to jego najsłabszy mecz ale stać go na dużo ... dużo więcej - 6.

Nani - Strzelił gola to poprawia jego ocenę, oprócz tego straty i nie dokładne podania, miewał jednak także przebłyski w tym spotkaniu - 6.5

Fletcher - Dużo strat w środku pola ... i to by było na tyle jak na jego grę w dzisiejszym spotkaniu - 4.

Scholes - Świetny mecz, najlepszy rozgrywający "Diabłów" zagrał dziś bardzo pewne spotkanie, do tego także świetny w defensywie, kilka świetnych krosów na skrzydła. Najlepszy pomocnik w tym spotkaniu - 7.5.

Giggs - Bardzo bliski był strzelenia bramki 22 minuty, parę nie porozumień z kolegami i strat, parę też przebłysków. I to by było na tyle - 6.

Rooney - Coś tam grał, parę strat, jedno świetne podanie do Berbatov'a mógł strzelić gola ale zabrakło mu trochę skuteczności i też szczęścia - 6.

Berbatov - Nieskuteczny, aby zdobywać gole trzeba strzelać w światło bramki, do tego też dużo strat Berbatov'a i nie potrzebnych dryblingów. Ogólnie najsłabszy piłkarz na boisku - 3.5.



Carrick - Bardzo bliski był strzelenia bramki w drugiej połowie, ale się nie udało - 6.5

Ferdinand - brak

Hargreaves - brak

Postawa drużyny - 6.5
» 3 maja 2010, 15:18 #20
SzYnA: berba mega dno . żal mi go było wczoraj jak patrzylem ze marnuje kolejnąsetke i zobaczylem jego wyraz twarzy, 5 to najwyzsza nota dla niego, carrick dno tak samo - z gibsonem sobie niech piątke przybije, niedosc ze jego gra wygladała jak w tym sezonie czyli cofnąć ewentualnie do oku a nic do przodu nikogo nie uruchomi, nie wypuści, nie wrzuci nic ciekawego a jego strzał na bramke bez bramkarza po ziemi ? śmiać mi się chciało , jak nie ma bramkarza a obronca asekuruje to sie nie strzela poziemi a bynajmniej nie tak lekko...
» 3 maja 2010, 15:13 #19
waldos4: VDS 7
O'Shea 6,5
Vidic 7,5
Evans 7
Evra 8,5
Gigss 6
Fletcher5,5
Scholes 6
» 3 maja 2010, 15:00 #18
waldos4: Nani 7
Rooney 5
Barbetov 4

Carrick 5
Ferdinand - bez oceny
Heargreaves - świetnie go było zobaczyć wybiegającego na boisko:)
» 3 maja 2010, 15:02 #17
DevilxDevil: Roo i Berba na równi?? Może i Rooney nie zagrał jakiegoś super ekstra meczu, ale skoro otrzymał 5 to Berbatov powinien otrzymać 3.

Cóż s**ć na te oceny.
» 3 maja 2010, 13:52 #16
Elninio: oeniajac berbatova mam pytanie czy Pan ogladal mecz 5 punktow to chyba bardzo ale to bardzo duzo mam rozumiec ze to na zachete dla niego bo max bym dal 2 punkty a za smianie sie z pudlowanych sytuacji dal bym nawet 1 punkt
» 3 maja 2010, 13:22 #15
roki2008: przestan z tymi szalikami co?! wyobrazasz sobie united na zolto-zielono?! nawet ferguson nie krytykuje glazerow, a on chyba wie co mowi. to co ty roisz jest zalosne, takie jakbys chcial sie wypiac na klub
» 3 maja 2010, 17:56 #14
ar0s1: roki: "nawet ferguson nie krytykuje glazerow..."
mam jedno pytanie: a czy ty krytykujesz swojego pracodawce? chyba raczej nie bo jakbys tak robil to dlugo bys nie pociagnął:):)
» 4 maja 2010, 07:17 #13
Kingus661: Oceny są straszne Roo i Berba po 5 hehe śmieszne.
Ja rozumiem wszyscy liczyli że Roo strzeli co najmniej jakiegoś hat-tricka no ale przecież przez te kontuzje wypadł trochę z formy choć jak dla mnie to i tak wczoraj dał z siebie wszystko więc niesprawiedliwe...
Lub Naniemu tylko jedną ocenę wyżej od Berby na prawdę ja rozumiem strzelił jedną bramkę ale chłopak ma na prawdę dobry sezon bardzo się rozwinął w ciągu tych ostatnich miesięcy...
Evra wczoraj wprost wymiatał ...
A VDS no nie musiał zbyt dużo pokazywać bo Manchester miał znaczną przewagę przy piłce ale jak nadarzyła się okazja pokazał co potrafi jest niezawodnym bramkarzem :)
» 3 maja 2010, 11:54 #12
Park123: Vidic powinien dostac 9 gral swietnie;))
» 3 maja 2010, 11:22 #11
ax1d: nic dodać, nic ująć.
wszystkie te oceny z tak zwanej d u p y.
plus Bart mieć problema z polska języków trudne.
jak zresztą większość redakjowy kolegi.
» 3 maja 2010, 14:31 #10
PanDuzeA: Prima Aprilis już był. Scholes ocena ledwo 6? Jego powroty i agresywność w tym spotkaniu były kluczowe. Wyłuskał masę ważnych piłek. Rooney, owszem kontuzja wybiła go z rytmu, ale przy pierwszym swoim strzale spisał się znakomicie. Obrońce wziął na plecy i strzelił świetnie. Uratowała ich jedynie interwencja bramkarza. Poza tym idealnie asystował Bułgarowi.

I wytłumaczcie mi jaka jest skala ocen od 5 do 10? Jak musi zagrać zawodnik by dostać ocenę niżej? Jeżeli człapiąc po boisku, kręcąc kółeczka w środku pola, wywracając się i marnując trzy setki zawodnik dostaję ocenę tylko o jeden lub dwa punkty niższą niż inni to coś jest nie tak.
» 3 maja 2010, 10:57 #9
ManUTD1878: Berbatov na tym samym poziomie co Rooney ?? komuś się pomyliło ! Berba naprawdę słabo ;/ ale on sam to wiedział jak nie strzelił tego z głowy to sie śmiał . Nani powinien troche wyżej być oceniony , bo grał naprawdę fajnie . to na tyle !
» 3 maja 2010, 10:43 #8
Rooneyy: Saf mowil ze Hargreaves nie bedzie gral do konca sezonu , a jednak ,moze te kilka minut,ale gral :)
» 3 maja 2010, 10:42 #7
kalek: chyba kilka sekund wszedl i zaraz sedzia zakonczył mecz ja nie wiem czy nie byl na boisku tylko z 30- sekund raz dotknął pilke po wybiciu Edwina chyba specjalnie do nie wybil zeby dotknął pilke
» 3 maja 2010, 10:53 #6
Xartula: Vidić powinien dostac 8,5 przecierz co chcieć więcej od środkowego obroncy ? strzelenia gola a więć sądze ze 7 to troche za mało

Rooney 5 ? No nie wiem okazji nie miał ale był aktywny i w przeciwięstwie do Berby konstruował akcje sądze ze 6 to dobra ocena

Berbatow 5 to dobra ocena ponieważ przynajmniej miał te okazje ale nie oszukujmy sie miał po prostu pecha

Z dalszymi ocenami się zgadzam i czekam z niecierpliwieniem na występ Hargo i jego żuty wolne
» 3 maja 2010, 10:42 #5
CatUtd: "RZuty"... boshe.... ' -_-
» 5 maja 2010, 16:40 #4
myyk: Mam nadzieje ze w meczu ze Stoke Hargo dostanie więcej minut na boisku . ! A co do ocen to zgadzam się z nimi ;)
» 3 maja 2010, 10:32 #3
Pawlo: Wszytskie oceny niby dobre, za wyjątkiem Giggsa i Evry.Francuz był niesamowity wczoraj, powinien chociaż otrzymać 8, a występ Giggsa także mi się bardzo podobał i zasłuzył na 7.
» 3 maja 2010, 10:29 #2
ronald: nie zgodze sie co do Johna, bo wczoraj włączał się więcej do ataków, a i wo bronei zagrałprzywoicie - dla mnie szósteczka
» 3 maja 2010, 13:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.