Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

City vs United: Oceny pomeczowe

» 18 kwietnia 2010, 08:45 - Autor: JoJo - źródło: MEN, SkySports, Goal.com
Po ciężkim i wyczerpującym spotkaniu zawodników Manchesteru United z lokalnym rywalem - City, dziennikarze postanowili ocenić grę naszych podopiecznych.
City vs United: Oceny pomeczowe
» A Wy jak oceniacie występ Diabłów?
Zwycięstwo podczas 142 derbów Manchesteru i porażka Chelsea w tej kolejce sprawiają, że walka o tytuł mistrzowski dawno nie była tak zacięta.

W kolejnej kolejce United czeka bardzo trudny mecz na Old Trafford, gdzie przyjdzie będący w świetnej dyspozycji ostatnimi czasy Tottenham. Koguty w ostatnich dwóch kolejkach pokonały Arsenal i Chelsea 2-1.

Oto jak dziennikarze serwisu: Manchester Evening News, Goal oraz SkySport ocenili ich występ:

Edwin van der Sar: 7, 6, 6
G. Neville: 7, 6, 8
J. Evans: 7, 6, 7
N. Vidić: 7, 7, 8
P. Evra: 8, 8, 8
A. Valencia: 7, 7, 7
P. Scholes: 7, 8, 8
D. Gibson: 6, 5, 5
D. Fletcher: 7, 7, 7
R. Giggs: 6, 5, 8
W. Rooney: 6, 5, 6

Zmiennicy:
Nani: 6, 5, 6
D. Berbatow: 6, 6, 6
G. Obertan: 6, brak oceny, 5


TAGI


« Poprzedni news
U18: Middlesbrough na kolanach
Następny news »
Berbatow wyląduje w Bayernie?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


kris9: van der Saar - 7,5
Neville - 7,5
Evans - 7
Vidic - 8
Evra - 7
Valencia - 7
Scholes - 9 (On był dziś bohaterem meczu, grał najlepiej w środku pola, wspaniale w destrukcji, rozdzielał dobrze piłkę i strzelił bramkę na wagę 3 arcyważnych punktów kilka sekund przed końcowym gwizdkiem)
Fletcher - 6
Gibson - 6
Giggs - 6,5
Rooney - 6
Nani - 7
Berbatow - 6,5
Obertan - 5
» 19 kwietnia 2010, 23:02 #41
masrzisz: hehe Edek nie dosc ze wybronil okno to jeszcze nawet nie wypuscil pilki z rak przy tym strzale tylko ja zlapal :) to sie nazywa klasa :) mnie tez denerwuja wystepy Garego ale musze przyznac ze tym z cipy jestem mile zaskoczony ;) Obertan nic nie wniosl do gry United ale warto podkreslic ze to on zainicjowal akcje po ktorej padla bramka dla United ;) sciagnal na siebie 2 graczy i podal na wolne pole do Evry :) ktory jest zdecydowanie najlepszym lewym obronca na swiecie :)
» 19 kwietnia 2010, 12:09 #40
Steckov: Mnie denerwował Giggs przez cały mecz. Dwie świetne okazje, a zachowal sie przy nich jak niedoświadczony młokos. Rooney grał na 60% swoich możliwości. Mam nadzieję, że z Tottenhamem już da z siebie wszystko. Nie mam nic do Garry'ego Neville'a, ale mam nadzieję, że od następnego sezonu zacznie grać tam regularnie Rafael, albo wracający do zdrowia O'Shea, bo nie cierpię gry Neville'a i jego dziesięciu wrzutek w trybuny podczas meczu.
» 18 kwietnia 2010, 23:40 #39
Squeeze: Edwin van der Sar - 8 : Duzo pewnych interwencji, szczegolnie kapitalna parada z pierwszej polowy po strzale Teveza z wolnego. Ogolem, swoje zrobil.
G. Neville - 7 : Aktywniejszy w defensywie niz w ofensywnie, razacych bledow nie popelnial, a kilka pilek wybronil.
J. Evans - 6,5 : Zagral dobrze, jednak nie zawsze mial wszystko pod kontrala. Na szczescie nie bylo oplakanych konsekwencji.
N. Vidić - 7 : Pewny wystep Nemanji, pare razy Tevez wymknal sie spod jego opieki jednak van der Sar panowal nad sytuacja.
P. Evra - 8,5 : Szczerze mowiac zawodnik meczu, to byl w koncu mecz i wystep jakiego powinno sie oczekiwac od Francuza. Pare meczy nie potrafil wrocic do optymalnej formy jednak teraz gra to co zawsze - czyli dobry, bardzo dobry wystep. Duzo odbiorow w defensywie, naprawde duzo, do tego aktywna gra w ofensywie i do tego niezla asysta. Tak trzymaj Patryk.
A. Valencia - 6 : Dzisiaj Valencia nie pokazal niczego szczegolnego, zmieniony w drugiej czesci, mysle, ze slusznie.
P. Scholes - 7 : Szczerze mowiac nie oczarowal w tym meczu, jednak w takich okolicznosciach, czyli DERBY MANCHESTERU, GOL W 94 MIN I TO CO NAJWAZNIEJSZE CZYLI TEN GOL DAL NADZIEJE NA MISTRZOSTWO ! Dobra 7 dla pana Paula, dobra glowka.
D. Gibson - 4,5 : Nie ten sam Gibson co z Bayernem, slaby wystep, pare strzalow po ziemi zablokowanych, ogolem to nie to.
D. Fletcher - 6,5 : Panowal w srodku pola jednak nie wyroznil sie niczym szczegolnym. Bez razacych bledow, ani oszalamiajace grze ofensywnej. Chociaz pare razy mozna zauwazyc go bylo w polu karnym.
R. Giggs - 6 : Aktywnie w ofensywie jednak... gral ponizej swoich norm. Mysle, ze zagral z tradycji jako, iz Ferguson wystawial go do gry w ostatnich 7 meczach z City. ( o ile dobrze pamietam )
W. Rooney - 5,5 : Slabo, jak na Rooneya slabo. Nie byl zbyt aktywny, mial jedna dogodna sytuacje - zmarnowal. Kontuzja dala o sobie znac.

Rezerwa :
Nani - 7 : Podryblowal i wniosl ozywienie do ataku United, dobra zmiana. Mogl grac od poczatku. Berbatow - 6,5 : Dobra zmiana ! Rooney malo co gral a Berba zrobil swoje ! Tak ! Bez krytyki dla tego pana bo postraszyl raz czy dwa defensywe City, zrobil wiecej niz Rooney, ktory przebywal caly mecz na boisku.
G. Obertan - 4,5 : Nic nie wniosl do gry, pobiegal ale nic nie zdzialal. Malo widoczny.
» 18 kwietnia 2010, 22:00 #38
roki2008: evra najlepiej giggs, no moze gibson najgorzej, ale i tak nie popuszcze ryanowi tej zmarnowanej akcji sam na sam
» 18 kwietnia 2010, 20:41 #37
bennybenny9: Kolejny swietny mecz Evry!najlepszy lewy obronca na swiecie!
» 18 kwietnia 2010, 19:43 #36
ax1d: myślę sobie, że oceniłbym ich tak:

E. van der Sar: 6
G. Neville: 7
J. Evans: 7
N. Vidić: 7,5
P. Evra: 8
A. Valencia: 7,5
P. Scholes: 8
D. Gibson: 4
D. Fletcher: 7
R. Giggs: 6
W. Rooney: 6

Nani: 6,5
D. Berbatow: 5,5
G. Obertan: 4
» 18 kwietnia 2010, 15:34 #35
PanDuzeA: Widziałeś okno jakie wybronił Saar przy wolnym Teveza. Zachował czyste konto, a przeciwnik miał akcje. Chyba zasłużył na więcej niż 6?
» 18 kwietnia 2010, 17:28 #34
ax1d: to była jedna interwencja.
doceniam wkład Edwina w nasz zespół,
ale w tym meczu nie pokazał nic wielkiego, poza tą interwencją,
a przy akcji, w której Vidic jajkami obronił bramkę, popełnił błąd,
który mógł się okazać katastrofalnym w skutkach, gdyby nie Vida.
» 18 kwietnia 2010, 21:45 #33
Marson: wedlug mnie johny evans bardzo dobrze zagral pomimo paru bledow (2?) solidny wystep co do wystepu obertana to widac ze chcial sie pokazac ale nie starczylo czasu ale dzieki jego zagraniu do evry zdobylismy bramke :)
» 18 kwietnia 2010, 14:35 #32
lelek11: Pomimo tego że Obertan mało zagrał w tym meczu oceniłbym go wyżej bo przecież to On podał do Evry który wrzucił piłeczkę Scholesowi :)
Obertan - 6,5
» 18 kwietnia 2010, 13:15 #31
SzYnA: buahah Gibson na równi z giggsem i Rooneyem, Roo nawet w przecietnym meczu musi byc lepszy od tego pachołka, Daruj Gibson powinien dostac tyle ile Terry za wczorajszy mecz z kogutam od Sky Sports :), najwięcej strat zero podań do przodu tylko asekuracyjnie do boku lub do tyłu gdzie ciężko bylo nie trafić do kolegi z drużyny, jego strzały z dystansu wyglądały jakby obydwa strzelał z kolana :/ nie przekonam sie do tego chłopaka chyba nigdy jak do Silvestra, dlatego polecam Arsenalowi znowu gościa :D
» 18 kwietnia 2010, 12:50 #30
TOMMEK21: Edwin van der Sar: 6,5
G. Neville: 7
J. Evans: 7
N. Vidić: 7,5
P. Evra: 8
A. Valencia: 7
P. Scholes: 8
D. Gibson: 5,5
D. Fletcher: 7
R. Giggs: 6,5
W. Rooney: 6

Zmiennicy:
Nani: 6
D. Berbatow: 6
G. Obertan: 4,5
» 18 kwietnia 2010, 12:49 #29
sz4rlej: zastanawiam się, czy ludzie z tych serwisów na pewno oglądali ten sam mecz...

G. Neville: 7, 6, 8
R. Giggs: 6, 5, 8

każda ocena z innej parafii.

dla mnie gigs 6, neville 7 reszta z grubsza ok
» 18 kwietnia 2010, 12:17 #28
Adamczik: Nie zgadzam się z oceną Vidy. Koleś miał 3-4 świetne interwencje w tym spotkaniu. Jako stoper nie popełnił żadnego błędu. Jak dla mnie 9 jak nic.
» 18 kwietnia 2010, 12:15 #27
berbatovMU: Dla mnie Edwin dobrze grał powinien dostać po 7,5 po po tym wolnym na początku pokazał klasę i oprócz tej sytuacji pechowej grał dobrze
» 18 kwietnia 2010, 11:55 #26
LGCaMiL: Świetny mecz , oceny bardzo adekwatne
» 18 kwietnia 2010, 11:43 #25
DevilxDevil: Nie lubię Berbatova, ale jego 15 minut było lepsze, niż 75 Rooneya. Nazwiska nie grają zrozumcie to w końcu, pierwsze udane wejście z ławki Berbatova. Oby więcej takich. A o Rooneya się nie martwcie, na OT zobaczymy inny Manchester. Derby na wyjeździe w najważniejszym momencie sezonu, wygraliśmy je!! Ale i tak dalej będzie niezadowolenie...Ja czekam do końca sezonu na wyciąganie wniosków...Bo jak zdobędziemy mistrza to szczegóły nie bd miały żadnego znaczenia.
» 18 kwietnia 2010, 11:34 #24
Kam69: wydaje mi się, że nie masz racji. Rooney zagrał słabo ale Berbatov też nic nie wniósł do gry. widziałem cztery jego kontakty z piłką z czego 2 razy zwolnił dobrze zapowiadające się kontry (raz nie potrzebne nikomu kółko z piłką oraz za drugim razem przeholowanie jej przez 1/4 boiska), niecelny strzał głową oraz głupia strata bodajże pod polem karnym City. wydaje mi sie, że to trochę za mało, nawet jak na jokera który wchodzi na ostatnie 15min żeby nam ten mecz wygrać. Naniemu też zmiana w moim odczuciu wyszła lepiej niż Berbie. mieszał i kręcił jak mógł, robił zagrożenie.
» 18 kwietnia 2010, 11:50 #23
DevilxDevil: Może i tak, ale raczej nic nie zepsuł i wkońcu 15 minut wystarczyło mu, żeby dojść do sytuacji, a zazwyczaj potrzebował 45 minut. Rooney w sumie nie zagrał dobrego meczu, ale kontuzja go usprawiedliwia, był dobrze kryty. Nie zamierzam bronić Berbatova, bo zawsze byłem pierwszy do krytykowania jego gry, ale teraz próbował być pod grą i się starał. Jednak same chęci to za mało, potrzeba też trochę skilla.

A Nani widać, że się starał. Rad dał na kontrę dla City po nieudanym zagraniu do Scholesa.

Szanuję Twoje zdanie i na pewno masz trochę racji. Pozdro.

Co do Naniego, to chłopak chciał.
» 18 kwietnia 2010, 13:00 #22
Jakubek722: Oceny w miarę dobre.
Widać ,że kontuzja W. Rooneya odbiła się na skuteczności.
Dla mnie Rooney zrobił w tym sezonie to co miał zrobić , strzelał i stał się mocnym punktem ataku United. Chwała mu za to i całej drużynie ! ;)
» 18 kwietnia 2010, 11:25 #21
ercraft: moim zdaniem zagraliśmy bardzo - powtarzam BARDZO przeciętny (jeśli nie słaby) mecz.
na wyróżnienie zasługuje jedynie poprawna postawa Evry i Neville'a. no i kilka niezłych podań Scholesa. bramka w ostatnich sekundach cieszy i daje 3 punkty, ale postawa całej drużyny już nie tak dobra.
słabiutko Roo, Valencia, Nani też wniósł niewiele, mimo asysty bardzo słaby występ Giggsa. pozostali zmiennicy także słabiutko.
trzeba się sprężyć, bo dzięki porażce Chelsea szanse na tytuł (o dziwo) nadal realne.
» 18 kwietnia 2010, 11:07 #20
gently47: marvel uwazam ze sie mylisz! czasami jest lepiej wstawic kogos gorszego na boisko a jak minie godzina i zawodnicy juz sie podmecza to wtedy wstawic kogos kto moze to wykorzystac tak bylo u nas w przypadku naniego i tak samo bylo w przypadku shauna wrighta phillipsa mieli wejsc na koncowki i wykorzystywac swoja swiezosc i szybkosc........ jezeli chodzi o gibsona to mysle ze warto na niego stawiac zeby zaczal sie ogrywac kazdy ma slabesze i lepsze mecze a kilkoma zagraniami w tym sezonie pokazal ze beda z niego ludzie........a co do rafaela to mysle ze gary wczoraj zakral bardzo dobry mecz i jego doswiadczenie duzo nam dalo, bellamy jest grozny a dzieki ostrej grze garego wcale sobie wczoraj nie pogral, a rafael jest mlody i znowu mogl cos tak kosmicznie spierdzielic jak w meczu z bayernem i przez to nie gramy juz w lidze mistrzow
» 18 kwietnia 2010, 11:05 #19
mervel: bzdura....
wstawiać na podmęczonego przeciwnika to można jokerów a Nani obecnie już takim na pewno nie jest- bo jest jedną z jaśniejszych postaci obecnie w kadrze ;]
co do Gibsona ? pokazał dobre zagrania w tym sezonie? w którym momencie?? powtarzam swoją opinię- ten gość prócz niezłego uderzenia nie ma NIC! brakuje mu podania, rozmysłu tempa akcji i można by tak wymieniać.
co do Nevilla mogę się zgodzić- zagrał niezłe spotkanie, co nie zmienia faktu że Rafael to najlepszy prawy obrońca w klubie i nie wiem czemu gra tak mało.
i w 3 kolejnym meczu fatalna zmiana w ataku po której nie gramy nic w ataku... wczoraj dopisało nam szczęście i Scholes dobrze głowę dostawił, ale ostatnie 20-30 min w 3 kolejnych meczach są beznadziejne przez ZŁE zmiany.
grać 2 napastników i tyle w temacie, chyba że Roo jest w super gazie to czasem daje radę sam w ataku, co nie zmienia faktu że United to legendarna gra dwójką napastników i nie wiem czemu Ferguson próbuje to zmienić na siłę od dłuższego czasu, chyba z wiekiem za dużo asekuracji przez niego przemawia
» 18 kwietnia 2010, 11:35 #18
mervel: co robił na boisku Gibson to po prostu masakra jakaś...
czy nikt nie zauważył że Ferguson robi fatalne zmiany w ostatnich meczach ??
że wychodzi dziwną jedenastką od pierwszych minut ??
gdzie jest Rafael, gdzie jest Nani w 1.składzie ??
omal Fergie nie przegrał sezonu zmieniając Rooneya na 15 minut przed końcem(co z tego że był słaby jak Berba sam nie umie grać w napadzie), podobnie z Bayernem- obrona częstochowy po zmianie O'shea i z Blackburn również końcówka z samym Berbą...
ehhh trochę szczęścia było wczoraj ale najważniejsze że są 3 pkty i nadzieja w Liuverpoolu ;-)
i grać DWÓJKĄ w napadzie! to jest podstawa
» 18 kwietnia 2010, 10:48 #17
kikuuu: pierwszy raz widzialem takiego slabego rooneya, mozliwe ze wypadl z rytmu przez ta kontuzje, nie biegal tyle co zawsze, nie wykorzystywal okazji, kontakty z pilka berbatowa mozna policzyc na palcach jednej reki, no niestety atak klapa wczoraj, obrona tez miala wpadki male ale ogolnie na plus, nikt nie blyszczal ale jak zwykle mozna liczyc na solidnych zawodnikow takich jak scholes, evra, valencia

przynajmniej do nastepnych derbow manchester pozostanie czerwony!:)
» 18 kwietnia 2010, 10:24 #16
wielkifanMU: Zdecydowanie oceny Goal.com oraz SkySports bardziej odzwierciedlają przebieg gry na murawie niż oceny Manchester Evening News. Widać kto ma lepszych dziennikarzy.
Moje oceny :

Van der Sar -- Parę ładnych interwencji, jeden błąd w 85 minucie który na szczęście nie skończył się utratą bramki, ogólnie dobry występ. --- 6.5

Neville -- W pierwszej połowie niepewny dużo akcji lewę stroną graczy City gdzie Neville był łatwo ogrywany, w drugiej części za to pewny bez jakiś większych błędów. --- 5.5

Evans -- "Jony ucz się ode mnie synuu ... " tak do niego mógł powiedzieć Vidić, ale Evans także dziś kiepsko nie zagrał. --- 6

Vidić -- Pewniak !! Świetnie ustawiony przy niemal wszystkich sytuacjach, uratował nas w 85 minucie wybijając piłkę dwukrotnie z linii bramkowej, pokazał że jest jednym z najlepszych stoperów na świecie. -- 8

Evra -- Pewny w obronie, kilka ładnych wejść, asysta w końcówce. Dobrze !! -- 7

Valencia --- wspomagał Neville'a w obronie, do tego jeszcze kilka ładnych zagrań w tym te do Rooney'a z 40 minutu i do Giggs'a z 44 minuty. Ogólnie dobry mecz. -- 6.5

Scholes --- Kilka ładnych krosów, zdarzały mu się też niedokładne piłki na skrzydła ... ale powiedzcie mi co z tego ?? Uratował nas !! Diabeł z Krwi i kości Brawo Scholes ! -- 7.5

Gibson --- z wszystkich najsłabszy na boisku ... niestety, dużo strat, niepewny w obronie, kilka też udanych podań. -- 5.5

Fletcher --- już w 3 minucie był bliski strzelenia gola, wypracował okazję w 12 minucie Scholes'owi który się nieznacznie pomylił, tracił też piłki w środku pola, ale zagrał moim zdaniem na ocenę -- 6

Giggs --- Kiepski mecz, dużo strat, parę niezłych zagrań. -- 5.5

Rooney --- Kilka dobrych okazji niestety niewykorzystanych. -- 6


Nani --- Jego wejście nieco odmieniło losy spotkania. -- 6.5

Berbatov -- jedna świetna okazja po wrzutce Nani'ego z 81 minuty. -- 6

Obertan -- brak


Postawa drużyny -- 6.5--- Szybki mecz od początku do końca energiczny, co najważniejsze pokazaliśmy kto rządzi w mieście i mamy jeszcze szansę na mistrzostwo.

Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd
» 18 kwietnia 2010, 10:18 #15
Kingus661: Jestem wyjątkowo zaskoczona bo oceny są wyjątkowo dobre może jakiś tam jeden punt wyżej u niektórych ale ogólnie jest ok :)
Przyznam racje komuś kto napisał ze Berba i Nani trochę postraszyli :D
Myślę że właśnie stąd te niektóre faule ... Szczerze myślałam że Roo trochę lepiej wypadnie na tym spotkaniu, no ale może ta kontuzja trochę wpłynęła na jego formę, oby już na następnym meczu pokazał jak z niego Czerwony Diabeł :D
United!!
» 18 kwietnia 2010, 10:13 #14
barnaba1987: Tyt przyznasz racje kazdemu ktory powie cos dobrego o Nanim...
» 18 kwietnia 2010, 17:32 #13
federicoo: Fergie proszę ... Sprzedaj tego ślamazare bo to nie przystoi by Berbatov grał w takim klubie ... Błagam ! :D
» 18 kwietnia 2010, 10:04 #12
Benio95: Ty nie jesteś prawdziwym kibicem United, bo prawdziwy kibic szanuje każdego piłkarza swojej drużyny, nawet takiego, który nie umie z 4 metrów trafic do bramki (to był przykład), a więc odwal się od Berbatova, bo właśnie jego wejście diametralnie zmieniło (na plus oczywiście) sposób gry naszych.
» 18 kwietnia 2010, 10:20 #11
ercraft: nieprawda - każdy ma prawo do własnego zdania a kibicuje się właśnie klubowi - nie zawodnikowi szczególnie ty ten drugi szkodzi drużynie..
» 18 kwietnia 2010, 11:01 #10
kojot: Może i ma , ale niech nie traktuje go tylko jak negatyw bo 15 min Berbatova byly lepsze niz 75 Rooneya a jeśli Berba zagra dobry mecz a i tak go krytykujesz to idź do Realu tam są gwiazdy i wszyscy pięknie grają.
» 18 kwietnia 2010, 11:17 #9
Benio95: ercraft - a przecież każdy zawodnik to częśc Manchesteru, a więc krytykując któregoś z piłkarzy krytykujesz częśc United.
» 18 kwietnia 2010, 12:28 #8
RobvanKlu5i: Nie mow ze nie biegał bo przebiegł z piłka 25 metrów wzdłuż boiska a jak na niego to ogromny sukces! :) tyle ze z tej akcji nic nie bylo :) no i zmarnowany strzał z głowy :) to tyle.
» 18 kwietnia 2010, 09:56 #7
Benio95: A kto zapoczątkował akcję po której padł gol?! Co? No właśnie ten wasz antyulubieniec ,,Drevniatov" (Berba)
» 18 kwietnia 2010, 10:23 #6
barnaba1987: Benio95 - ty mlotku! nie mam juz do ciebie slow. Wiesz kto zapoczatkowal te akcje? VDS wybijajac pilke od bramki to znaczy ze ma udzial przy tej bramce nie? gdyby nie wybil tej pilki to gola by nie bylo!
» 18 kwietnia 2010, 17:36 #5
OWEN7: ciekawe kiedy berbatov(stojanov) zacznie cos biegac.....
» 18 kwietnia 2010, 09:51 #4
Grzechu007: Bardzo dobre oceny, dawno takich nie było.
» 18 kwietnia 2010, 09:16 #3
Squeeze: Rooney nie zasluzyl na 6, nie ma sie co oszukiwac :) Jedna dogodna sytuacje zmarnowal a tak to niczym szczegolnym sie nie wykazal. Za to Berba i Nani ozywili troche atak i postraszyli defensorow. Mysle, ze oceny w miare OK.
» 18 kwietnia 2010, 09:10 #2
luki198: dawno nie bylo tak uczciwych ocen
» 18 kwietnia 2010, 08:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.