Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Blackburn - Man Utd: Oceny pomeczowe

» 11 kwietnia 2010, 22:31 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Bezbramkowy remis Manchesteru United z Blackburn był sporym ciosem dla mistrzowskich aspiracji drużyny sir Alexa Fergusona. Mimo straty punktów na Ewood Park dziennikarze Manchester Evening News wysoko ocenili piłkarzy „Czerwonych Diabłów”.
Blackburn - Man Utd: Oceny pomeczowe
» Dziennikarze MEN nisko ocenili występ Naniego w meczu z Blackburn
Edwin van der Sar. Bierny widz. Rzadko kiedy musiał interweniować, ale wspierał defensywę wyłapywaniem dośrodkowań. Ocena: 7

Gary Neville. Wrócił do składu po absencji w meczu Ligi Mistrzów z Bayernem. Nie miał większych problemów. Dobrze prezentował się w ofensywie. Wystawił Berbatowowi piłkę w jednej z najlepszych okazji, które miał Manchester United. Ocena: 7

Rio Ferdinand. Złamany palec sprawił, że niejeden kibic poczuł się słabiej. Mimo urazu zagrał bardzo dobry mecz. Ocena: 7

Nemanja Vidić. Dominował w powietrzu i stwarzał zagrożenie przy stałych fragmentach. Dowodził defensywą, ale nie natchnął kolegów z ofensywy. Ocena: 7

John O’Shea. Dobrze widzieć Irlandczyka w akcji. Zagrał na lewej stronie w miejsce Patrice’a Evry. Występ bez zarzutów, jak zawsze. Ocena: 7

Antonio Valencia. W pierwszej połowie miał dwie doskonałe okazje. Powinien spisać się lepiej w sytuacji sam na sam z Robinsonem. Ocena: 6

Paul Scholes. Rozdzielał piłki jak zawsze, ale rzadko przedzierał się przez defensywę Blackburn. Ocena: 6

Ryan Giggs. Zaskakujący wybór, bo zagrał na środku pomocy ze Scholesem. Dobrze wywiązał się z zadania, zagrał kilka mądrych podań zanim zmienił go Gibson. Ocena: 6

Nani. To nie był jego dzień. Dużo zagrań, które nie docierały do Berbatowa ani Machedy. Za często strzelał, kiedy powinien podawać. Ocena: 5

Dymitar Berbatow. Był mocno sfrustrowany brakiem podań ze strony kolegów. Świetnie obsłużył Valencię w pierwszej połowie, ale pod koniec meczu zmarnował dobrą okazję. Ocena: 7

Federico Macheda. Zasługiwał na dużo lepsze podania. Nie było nic złego w jego poruszaniu się po boisku, tylko nie otrzymywał podań. Ocena: 6

Zmiennicy

Darron Gibson (za Ryana Giggsa 57’). Pomoc zyskała trochę na sile, ale nic poza tym. Ocena: 6

Park Ji-sung (za Federico Machedę 66’). Po jego wejściu coś zaiskrzyło, ale dużego wpływu na przebieg spotkania nie miał. Ocena: 6

Patrice Evra (za Johna O’Shea 78’). Wszedł na boisko, kiedy Manchester United potrzebował bramki. To pokazuje małą siłę ognia drużyny. Ocena: 5.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Powinniśmy spisać się lepiej
Następny news »
Allardyce chwali solidną obronę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (69)


barnaba1987: "Komentarz ponizej przyzwoitego boziomu" -16
Nie mam pytan do ciebie synku.

''A ty jak chcesz to sam sobie zwal, jak widać możesz się tylko ręką zadowalać, jak przykro...'' To nie ja a ty nienaturalnie podniecasz sie na mysl o Nanim i gadasz o nim jak bys byl zakochana nastolatka czytujaca bravo girl ktora slini sie jak ty patrzac na plakat Iglesjasa.

''I spytam tylko gdzie tu są admini?? Po takich komentarzach powinny być bany jeden po drugim... '' to twoj marny koment admini uznali za ponizej poziomu wiec japa
» 13 kwietnia 2010, 17:46 #49
MisiekUtd: Oceny beznadziejne Berbatov powinien dostać 4. Nic nie walczył i nie można go zasłaniać tym że nie dostawał piłek. Gdyby Rooney miał takie piłki to sam by zaczął rozgrywać akcje
» 13 kwietnia 2010, 10:11 #48
mally: No rozgrywał. Chyba, że nie oglądałeś meczu. :>
» 13 kwietnia 2010, 14:37 #47
widoklublin: To jak spadłeś to nie wstawaj już .
» 12 kwietnia 2010, 22:16 #46
RobvanKlu5i: Nani taka słaba ocena? nie no to jakies nieporozumienie, gosc ktory biegał walczył i tak nisko?

Berba 7 ?!!
Hahaha spadłem z krzesła.....

Gosć ktory stoi cały mecz, w ch*** gra cały sezon, jest wolny i daremny dostaje taka wysoka ocene? Nastepny FrankyPalmeri na devilpage....
» 12 kwietnia 2010, 22:12 #45
mally: Berbatov stał cały mecz? :D

Swoją drogą jakby ktoś przy wystawianiu ocen miał patrzeć na to jak zawodnik gra przez cały sezon to Nani miałby ocenę "1, albo 8, albo 2. O teraz 4!"
» 13 kwietnia 2010, 00:56 #44
Adam11: Źle wkleiło mój ostatni komentarz więc daję go ponowie:

ravvvv------>Rzadko się z Tobą zgadzam, ale pod tym co napisałeś mógłbym się spokojnie podpisać. Ostatnio jednak mam pewną refleksję na temat Berbatova, do którego musze przyznać ma słabość. Dobrze zauważyłeś, że być może najlepszą dla niego pozycją byłby środek pomocy - ale! W tym sezonie widziałem bardzo dużo sytuacji w których Berba miał bardzo dobry pomysł na akcję i próbował ładnie uruchomić innego zawodnika prostopadłym podaniem lub np zagraniem w tempo piętą. Sek w tym, że wielu zawodników United w ogóle nie potrafiło tego odczytać. Podając przykład zawodnika z zespołu do którego Ty chyba masz słabość - chciałbym zauważyć, że nie wystarczy mieć piłkarza typu Xavi, żeby gra miała "ręce i nogi" trzeba mieć jeszcze zawodników, którzy będa umieli poprawnie odczytać intencje tego, który będzie podawał czyli przewidzieć, czy piłka pójdzie po ziemi czy może spadnie mi pod nogi po lobowaniu obrońcy. Jeśli Berba miałby zostać w zespole to chętnie bym go zobaczył w roli zawodnika, który rozdaje piłki. Pytanie tylko czy reszta będzie mogła się w to wpasować?
» 12 kwietnia 2010, 21:44 #43
ronald: zgadzam się .Piłkarze musza sie znać żeby te podania dochodziły
» 13 kwietnia 2010, 13:46 #42
ravvvv: 'nani mial wszystkie wolne , rogi i lkika niezłych sytuacji na strzał.' - leze. chlopie, nani mial te pily wkrecac z rogow? zeby z rogu padl gol to ktos go musi zdobyc - ktos czy berbatov, albo macheda, a gole tej dwojki po rzutach roznych w calej karierze mozna wyliczyc na palcach jednej reki alfa. kilka niezlych sytuacji? wszystkie wypracowane z trudem i mozolem wylacznie przez sibie, bo nikt nie byl mu tam w stanie pomoc - brak rooneya, evry, valencia po drugiej stronie boiska, gdzie z reszta bylyby ewnetualny rafale. nani strzelal z czego tylko mogl, a fakt, ze nie wykorzystal nie wynika z jego skilla, a z tego, ze byly to sytuacje cholernie trudne - z ktorych 95% pilkarzy na pewno by nie strzelalo. wolne mial? ile? 2? i co, powinien ktorys z nich wykorzystac? gdyby byl zawodnik, ktory wykorzystuje polowe wolnych - gralby w realu i na dlugie lata stanowilby transferowy rekord wszechczasow. przypominam, ze ronaldo w swoim najlepszym sezonie uwalil takich wolnych 5. Nani jest cholernie szybki, ma skuteczny drybling, ladnie widzi, co sie dzieje na boisku i stac go tym samym na blyskotlwie podania (jak asysta z milanem), umie tez calkiem dostatecznie strzelic, gdy ma choc troche miejsca (tyle ze takowe trzeba zrobic, a do tego potrzebny jest np. rooney), wrzytki ma bardzo dobre - to jest ewidentnie kandydat na gwiazde - o ile tylko bedzie gral regularnie u boku rooneya, z valencia po drugiej stronie i najlepiej - z jakims drugim solidnym napastnikiem. ktorym nie jest i nigdy nie bedzie berbatov. moge sie mylic, ale berbatov mial chyba w niemczech zwyczaj grania na sr0dku pomocy - i to zdecydowanie jest dla niego pozycja. byc moze na niej nie bylby tak beznadziejny, jak jest na ataku w tak wysoko stawiajacycm sobie poprzeczke, jak manchester klubie.
» 12 kwietnia 2010, 19:40 #41
Wbl: Zgadzam się z tym że berbatov nie powinien być napastnikiem, on się po prostu nie nadaje.Widziałem wiele z jego finezyjnych podań i przypominam że jest on cofniętym napastnikiem czy li to samo co ofensywny pomocnik więc uważam że żeby coś z niego było powinien grać na pomocy anie jako środkowy napastnik.
» 12 kwietnia 2010, 20:30 #40
Wbl: Zgadzam się z tym że berbatov nie powinien być napastnikiem, on się po prostu nie nadaje.Widziałem wiele z jego finezyjnych podań i przypominam że jest on cofniętym napastnikiem czy li to samo co ofensywny pomocnik więc uważam że żeby coś z niego było powinien grać na pomocy anie jako środkowy napastnik.
» 12 kwietnia 2010, 20:31 #39
Adam11: Rzadko się z Tobą zgadzam, ale pod tym co napisałeś mógłbym się spokojnie podpisać. Ostatnio jednak mam pewną refleksję na temat Berbatova, do którego musze przyznać ma słabość. Dobrze zauważyłeś, że być może najlepszą dla niego pozycją byłby środek pomocy - ale! W tym sezonie widziałem bardzo dużo sytuacji w których Berba miał bardzo dobry pomysł na akcję i próbował ładnie uruchomić innego zawodnika prostopadłym podaniem lub np zagraniem w tempo piętą. Sek w tym, że wielu zawodników United w ogóle nie potrafiło tego odczytać. Podając przykład zawodnika z zespołu do którego Ty chyba masz słabość - chciałbym zauważyć, że nie wystarczy mieć piłkarza typu Xavi, żeby gra miała "ręce i nogi" trzeba mieć jeszcze zawodników, którzy będa umieli poprawnie odczytać intencje tego, który będzie podawał czyli przewidzieć, czy piłka pójdzie po ziemi czy może spadnie mi pod nogi po lobowaniu obrońcy. Jeśli Berba miałby zostać w zespole to chętnie bym go zobaczył w roli zawodnika, który rozdaje piłki. Pytanie tylko czy reszta będzie mogła się w to wpasować?
» 12 kwietnia 2010, 21:41 #38
cloud110: skad te oceny? plakac sie chce. jedyny ktory staral sie cos robic to Nani i Gibson, reszta jakby chciala ale nie mogla ;] a berbatov, ponoc nominalny obronca a zachowywal sie jakby robil za rozgrywajacego. po co zostal kupiony to od samego poczatku nie potrafie zrozumiec ;)
» 12 kwietnia 2010, 19:00 #37
wielkifanMU: enzo - Berbatov nie nadaje się na napastnika, przynajmniej na napastnika Manchester United. A tak w ogóle to ciężko piłkarza który cały czas rozgrywa piłki w środku pola z dobrze radzącymi sobie z tym aspektem gry Scholes'em i Giggs'em nazwać napastnikiem (szczególnie Scholes dobrze sobie radzi). Potrzeba nam napastnika i to znów się potwierdziło. Najlepszy byłby Benzema do tego jeszcze jakiś ofensywny pomocnik jest potrzebny np: Modrić, Gourcuff.
» 12 kwietnia 2010, 18:52 #36
kako777: z innymi ocenami moge sie zgodzic jednak berbatov i 7 jakos mi nie pasuje!!
ten człowiek nic nie grał i wogóle nie gra od początku sezonu
wedłuyg mnie jest to najbardziej nietrafiony transfer i powinien latem odejść a za niego jakiś klasowy napastnik np Benzema(ale to jest tylko przykład) podobno juz w Realu nie chce grać
a jak SAF bedzie dalej takie dziwne decyzje podejmował to napewno nigdzie niezajdziemy :(
» 12 kwietnia 2010, 18:45 #35
kako777: wiesz widać że jesteś kibicem jedego zawodnika
» 12 kwietnia 2010, 18:46 #34
macheda7: bez przesady panowie hahaha
» 12 kwietnia 2010, 18:08 #33
b90: Bebratov 7? hahahahahaha jaki żal, to jakiś ślepiec wystawiał te oceny
» 12 kwietnia 2010, 17:56 #32
wielkifanMU: Te oceny MEN to zlituj się boże. Jak można tak słabo grającemu Bułgarowi dać ocenę 7. I mam też jedno pytanie, czy ocena 7 jest najwyższą ?? Bo Ferdinand i Vidić zasługiwali na co najmniej 8. Jakieś 70 % ocen jest nietrawionych. Bardzo proszę by podawano oceny Sky Sports na tej stronie. Bo oceny MEN w ogóle nie odzwierciedlają przebiegu gry na murawie.
» 12 kwietnia 2010, 17:49 #31
pilsudczyk: No sory ale te oceny dla ofensywnych graczy troche zawyżone! Obrona zagrała na zero z tyłu i te siódemki to rozumiem ale żeby Berbatov dostał 7 to lekka przesada. Nawet bramki nie zdobył i grał w dodatku jak fleja i niechluj. To samo Macheda. Mało podań dostawał? Dostawał podania ale zaraz mu zabierali piłkę i po akcji. Już trochę lepiej Nani ale denerwowało mnie to oblizywanie warów i wystawianie jęzora po nieudanych akcjach. Valencia miał setke ale do niego nie mam pretensji bo zawsze jest solidny.
Ave Marszałek!
» 12 kwietnia 2010, 16:45 #30
Mati888: Dlaczego po remisie z Blackburn są tak wysokie oceny. Z tą drużyną to może remisować Wigan, ale nie Man Utd.Oceny powinny być o jeden, albo pół stopnia niższe.
» 12 kwietnia 2010, 16:14 #29
Xartula: AHAH Naniemu 5 ? był najlepszy na boisku -.-
» 12 kwietnia 2010, 15:46 #28
mally: Jak ktoś ocenia Naniego wyżej niż Berbę to kaplica.
» 12 kwietnia 2010, 15:32 #27
atomuwka: dokładnie nie wiem kto to oceniał ale napewno nie widział meczu .... pozdro
» 12 kwietnia 2010, 15:33 #26
OrzeH: Neville - 5
Nani - 7
Berba - 5

Reszta ocen może zostać, nie wiem jak to widzicie że napastnik ma kilka sytuacji, nic nie strzela, drużyna nie strzela nic i napastnik dostaje 7.
» 12 kwietnia 2010, 15:25 #25
UnMishii: kilka sytuacji? no bez jaj, Valencia miał więcej, Nani też bezsensownie strzelał trochę...
» 12 kwietnia 2010, 16:13 #24
Kingus661: Kiedy zobaczyłam wczoraj oceny byłam zdziwiona uważam że oceny są niesprawiedliwe... Neville 7? nie zgodziłabym się , ale największym zaskoczeniem dla mnie była ocena Luisa Naniego 5 ?? Kpina ! Co najmniej 6 wiem nie był to jego dobry mecz ale się starał było to widać.Można zauważyć oburzenie prawie każdy napisał że ocena Naniego jest nieodpowiednia niedziwne został oceniony najniżej !!
» 12 kwietnia 2010, 14:58 #23
barnaba1987: Nani zagral jak w 90% meczy. ZLE! Kpina jest mowienie ze powinien miec lepsza ocene bo "sie staral". Gdyby oceny byly wystawiane za to ze ktos sie stara to Valencia powinien dostac 8 a Gibson 10.
» 12 kwietnia 2010, 16:41 #22
luki198: faktycznie słabiutko dla naniego,przeciez to zawodnik meczu poza edwinem
» 12 kwietnia 2010, 14:14 #21
siano89: prawdopodobnie osoba ustalająca te oceny nie ogladala meczu tylko sam skrot 7 dla Bebatova ? pytam sie za co ? za to jedno podanie do Antonio ? czy za to ze jak łajza biegał po boisku jak baletnica ... Nani 5 ? buahah
» 12 kwietnia 2010, 13:51 #20
barnaba1987: strzelal tragicznie,samolubnie i bezsensownie. Wrzucal jeszcze gorzej niz szczelal a popisywanie sie dryblingami ktore nic nie wnosza to jeszcze zaniza jego ocene. Valencia biegal duzo wiecej i potrafil sie znalesc w jakis sytuacjach ,a ze nie jest napastnikiem to ja pretensji do nie go nie mam ze nie szczelil.
Idz zwal konia na plakat Naniego z bravo girl
» 12 kwietnia 2010, 16:49 #19
ruudben: Berbatov nie otrzymywał podań od kolegów... w 80-90 miał ze trzy sytuacje z czego jeden taki wolej z 10 metrów, że aż idzie się pochlastać. Jak marnował kolejną to akcje albo spowalniał grę to poza jego frustracja w jego oczach można było dostrzec myśl "Kurna to w lecie Villa albo Benzema... nie mam szans się przebić" no i ja osobiście mam taka nadzieje, bo w meczu z Chelsea i tym wczorajszym to nie pokazał nic po za spokojem w środku pola no i dobre podanie do Valenci. Jeszcze tak na koniec kolejnym powodem porażki poza gwiazda z nr. 9 było zlekceważenie rywala, bo jeśli w obronie gra O'shea i G.Neville przy zdrowych Da Silva i Evra to to jest dla mnie dziwne. Rozumiem jeden eksperyment na formacje tak jak w pomocy był Giggs na środku a w ataku Macheda, ale po tym co Neville odpierdalał w LM no i nawet w meczu z Rovers to naprawdę nie zrozumiałe decyzje dla mnie. Rozumiem ze to jeden z "dzieci Fergusona" i zasłużony zawodnik ale jak ma słabszy okres to powinna być widoczna rotacja w składzie i wystawiony powinien być Silva.
» 12 kwietnia 2010, 10:02 #18
ravvvv: co tzn 'Zasługiwał na dużo lepsze podania.' ? to ze facet nie umial sobie znalezc pozycji, na ktorej moznaby mu bylo podac inaczej niz dosrodkowaniem na glowe, czego nie umie wykorzystac to jest wina kolegow z dryzyny? to, ze dostajac pilke pod polem karnym stoi tam 15 minut, jakby to byla jakas macedoncksa liga, zamiast szukac strzalow, jako napastnik to tez jest wina kolegow? Pisza o scholesie 'Rozdzielał piłki jak zawsze', o giggsie 'Dobrze wywiązał się z zadania, zagrał kilka mądrych podań', a z drugiej strony takap ierdola 'Był mocno sfrustrowany brakiem podań ze strony kolegów' o berbatovie. To, ze kazda proba wykonczenia akcji napastnika konczy sie na ziemi, albo w kotrataku przeciwnika to tez jest wina kolegow z druzyny? I to, ze valencia do spoly z nanim grywali ostatnio z rooneyem, ktory to, jak przynajmniej 50% napastnikow na tym swiecie umial sam wykonczyc akcje niepotrzebujac wejsc z pilka do bramki, a tu takie jaja w berbatovem - to tez jest ich wina? Poza tym oni chyba taka mieli tu role. Kto mial strzelac, jak nie nani i valencia? A karci sie ich za to, ze nie podawali berbie, ktory co druga pilke wycofywal, albo machedzie, ktory pozbywal sie pilki tak szybko, by nikt sie przypadkiem w jego grze do niczego nie przyczepil. No i te jaja z o'shea - 'Występ bez zarzutów, jak zawsze. ' - leze. to, ze facet wrosl w swoj baaardzo przecietny poziom i negatywniej nikogo juz nie zaskakuje, rzeczywiscie znaczy, ze zasze z jego gra jest podobnie, ale bynajmniej nie bez zarzutow. Manchester konstruowal niekiedy swietne akcje, ale mozna bylo miec wrazenie, ze na traningach nie robia nic poza tymi swietnymi akcjami, jakby bedac juz przyzwyczajonymi, ze strzelac nie musza umiec, bo od tego jest rooney. No i trzeba pamietac, ze mowimy o meczu z blackburn, a nie chelsea londyn, gdzie takowych akcji juz nie ma - tak ze: przeciwnik przecietny, wiec pokazali, ze umieja grac, pokazali tez, ze niemal wszyscy nie maja pojecia o strzelaniu bramek. a to sprawia, ze ocena berby czy nawet machedy moze smieszyc, podobnie jak naniego, tyle ze z nim jest odwrotnie, bodla tych, ktorzy wczoraj teoretycznie byli napastnikami moglby pisac podreczniki gry ofensywnej. Jedno bedzie mozna powiedziec po tym sezonie - kazdy liczacy sie zespol w europie ma jednego najlepszego napastnika i drugiego, ktory calkiem skutecznie probuje go gonic - u na drugim za rooneyem jest 'samoboj', gdy rooneya nie ma na boisku mamy problem nie tylko ze strzeleniem, ale i ze sprawna, ladna akcja przeciwko klasowym zespolom - ofensywnie lezymy, a grajac tylko defensywa doprowadzamy do sytuacji, w ktorych niemal musimy sie bronic, bo przeciwnik niezajety rooneyem, moze sobie pozwolic na atak niemal cala druzyna. To jest i jeszcze dlugo bedzie druzyna jednego zawodnika. Jednego rooneya. A takie druzyny nie zasluguja na to, by odnosic historyczne sukcesy. I dlatego za ten sezon pała, albo dla fergusona, albo dla glazerow - doprowadzic do sytuacji, gdy w tak wielkim zespole jest slownie jeden napastnik zdolny strzelac bramki to zapewnic kibicow, ze w sezonie nie zobacza ani jednego istotnego trofeum.
» 12 kwietnia 2010, 09:58 #17
Jacetto888: Evra nie powinien dostać w ogóle oceny.. 12 minut? Co to jest? Co on miał zrobić?
» 12 kwietnia 2010, 09:44 #16
Manutdforever7: Berbatov nie aż tak źle jak mówicie,choć mogłoby być lepiej.
» 12 kwietnia 2010, 07:31 #15
Sebigi: Oceny chyba za inny mecz !! Berbatov 7 hahaha na moje oko nie więcej niż 3, Napastnik powinien strzelać bramki a nie podawać bramkarzowi drużyny przeciwnej ... Sfrustrowany może i on był ale tym że nie potrafi nic zagrać !!

Obrona zagrała na swoim poziomie ale reszta ?? Nie więcej niż 5,5 ...
» 12 kwietnia 2010, 00:11 #14
NajSeven77: Gdzie Berba "7"... Opóźniał każdą akcję, już mnie trafiało jak patrzyłem co on wyprawia...
» 11 kwietnia 2010, 23:28 #13
ax1d: to jest Manchester Evening News,
czyli taki Dziennik Łódzki.
równie dobrze takie oceny może wystawić redakcja 'agrotygodnia', 'teleexpressu', albo 'tańca z gwiazdami'. radzę się nie sugerować.

pozdr.
» 11 kwietnia 2010, 23:23 #12
Kalu1920: sory ale skad sie biore te oceny? Bo chyba nie z dzisiejszego meczu prawda? to niemozliwe zeby byl dzisiejszy mecz, chyyba ze moze ja ogladalem inny
» 11 kwietnia 2010, 23:11 #11
wander11: jezeli Berba był lepszy od Naniego to ja ogladałem inny mecz oprócz jednego podania do Valencii nic nie pokazał Berba Nani fakt duzo niedokładnosci ale na pewno z przebiegu całego spotkania był lepszy
» 11 kwietnia 2010, 22:54 #10
UnMishii: dwóch podań co najmniej, bo wcześniej też Valencie obsłużył ładnie, tyle że ten nie strzelił. Dla mnie głównym powodem słabej formy jest brak dobrych podających, a mając skrzydłowych klasy światowej i nie grać na dośrodkowania to dla mnie skandal jest.
» 12 kwietnia 2010, 16:17 #9
barnaba1987: I komu maja grac te dosrodkowania? Berbatovowi na glowe?? on juz pokazal jak potrafi z bani szczelac...
» 12 kwietnia 2010, 17:00 #8
anuula91: wedlug mnie dzisiejszy mecz to jeden ze slabszych wystepow Valencii! nie pokazal nic szczegolnego, a okazja ktora zmarnowal mogla zmienic przebieg meczu. Nani zdecydowanie zasluguje na wiecej, ale z reszta ocen sie zgadzam
» 11 kwietnia 2010, 22:45 #7
BroneK1878: Berbatov 7. za co za to ze sie przewracal o wlasne nogi i chodzil po boisku. ja bym mu wystawil 4/5 a Nani moze i slabo ale napewno lepiej od Berby.
» 11 kwietnia 2010, 22:41 #6
Ave88: Oceny żart:) Nani-5 hahahahaa teraz widać gołym okiem jak oni"oglądają" poszczególnych piłkarzy normalnie katastrofa:)
» 11 kwietnia 2010, 22:39 #5
PanTadeusz: Nigdy sie nie zgadzam w pełni z ocenami MEN, ale dzisiaj są w miare trafne, obrona zagrała niczego sobie, ale obroną nie wygrywa sie meczów.
» 11 kwietnia 2010, 22:37 #4
lukaszzasko: starał się jak mógł, a dostał chyba tylko jedno podanie na sytuację, pod koniec na woleja
» 11 kwietnia 2010, 22:36 #3
lukaszzasko: i bardzo dobrze ze berba nie ma niskiej oceny, napastnik jest uzależniony od podań pomocników, a podanie były jak każdy widział
» 11 kwietnia 2010, 22:35 #2
Matiusekkk: czy to jest kpina czy co? ja oglądalem inny mecz? Nani marne 5? a Scholes 6 sorry ale wg. mnie Nani był o wiele bardziej widoczny od Scholesa dużo dryblował i wziął na siebie obowiązek uderzania skoro nikt inny sie nie kwapił dla mnie minimum 7
» 11 kwietnia 2010, 22:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.