Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: United - Chelsea

» 3 kwietnia 2010, 20:32 - Autor: misza - źródło: MEN, DevilPage.pl
Przedstawiamy Wam oceny pomeczowe, których autorami są dziennikarze Manchester Evening News. Swoje noty wystawił także nasz redaktor - misza.
Oceny pomeczowe: United - Chelsea
» A jak Ty oceniasz grę Diabłów?
Edwin van der Sar
misza
- ogromu pracy nie miał, raczej bez winy przy obu bramkach - 6,5
MEN - 6

Gary Neville
misza
- rozpoczął mecz naprawdę nieźle, potem było już tylko gorzej, wyraźnie niedokładność w grze ofensywnej, słaba postawa w defensywie - 5
MEN - 5

Rio Ferdinand
misza
- dziś widzieliśmy 'starego dobrego Rio', Anglik nie popełniał błędów i dowodził linią defensywną - 7,5
MEN - 7

Nemanja Vidić
misza
- dobry występ Serba psują nieco 'interwencje' z początku spotkania, gdy kilkukrotnie nieumiejętnie wybijał piłkę, popełnił także błąd przy bramce Drogby, ale wówczas reprezentant WKS znajdował się na spalonym - 6
MEN - 6

Patrice Evra
misza
- nie był to najlepszy występ Francuza, po grze Evry można było się spodziewać znacznie więcej - 5,5
MEN - 6

Antonio Valencia
misza
- Ekwadorczyk został dziś wzorowo zneutralizowany przez piłkarzy Chelsea, przez co nie mógł pokazać na co go stać - 5,5
MEN - 5

Darren Fletcher
misza - w tym sezonie widzieliśmy już znacznie lepsze występy Szkota - 5
MEN - 5

Paul Scholes
misza
- zagrał dziś kilka bardzo dobrych piłek na skrzydła, ale z biegiem czasu wyrażał co raz większą frustrację, wydaje się, że gdyby Ferguson nie ściągnął go z boiska, to mógłby otrzymać drugą żółtą kartkę - 5,5
MEN - 5

Ryan Giggs
misza
- przed meczem liczyłem na jego doświadczenie, ale niestety rzeczywistość okazała się brutalna - 5
MEN - 5

Park Ji-Sung
misza
- wiele razy trafiał z formą na wielkie mecze, ale dziś Koreańczyk, jak zwykle walczył, ale sama walka nie wystarcza na mecz z Chelsea, ale na naszą Ekstraklasę, trzeba jeszcze czasem umieć mocniej i celniej kopnąć piłkę, a dzisiaj tego nie było, najsłabszy na boisku - 4
MEN - 5

Dymitar Berbatow
misza
- z wielu stron słychać krytykę gry Bułgara, ale ja zrobić tego nie mogę, bo Bułgar niemal nie dostawał piłek, naprawdę fajną okazję miał dopiero w 90. minucie - 5,5
MEN - 6

Rezerwowi:

Nani
misza
- wiele ożywienia wniósł do gry United, szkoda, że to Park, a nie on wyszedł w pierwszym składzie - 6,5
MEN - 6

Federico Macheda
misza
- strzelec jedynej, dość przypadkowej bramki, nic poza tym - 6
MEN - 6

Darron Gibson
misza
- nie zdążył nic zdziałać - 5
MEN - 5

Zachęcamy do komentowania oceny MEN oraz miszy oraz do wystawiania własnych not!


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand: Karierę zakończę w United
Następny news »
Arsenal wygrywa w ostatniej minucie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


skwara1993: Jak patrze co na tej stronie piszą niektórzy"kibice" Manchester United to mnie szkla trafia, ja rozumiem pewnosci siebie ale bez przesady przed meczem z Chelsea każdy mówił pojedziemy ich a po meczu co , każdy pisze ze to wina berbatova a juz nie powie o tym że cała druga linia grała tak jak w polskiej ekstraklasie, a obrona poraz kolejny fatalnie tak jak strzelił Joe Cole nam bramke to juz dawno nikt nam tak nei strzelił może czas na poważne zmiany w składzie a nie stawianie na Neville którego ribery i maluda na jednym metrze zostawiaja. Ja sie bede cieszył jak 1-0 wygramy z bayernem ale wątpie w to.
» 4 kwietnia 2010, 20:16 #59
Orkwisz14: I własnie w takim meczu przydałby sie nam Ronaldo .
Te jego rajdy , dryblingi by sie przydały.
» 4 kwietnia 2010, 17:40 #58
Biafra: @WujaPit odnośnie tego, dlaczego się niektórzy spinają o skrót ManU. Jest to związane bezpośrednio z tragedią w Monachium w 58' (tego chyba nie trzeba tłumaczyć). Powstało wtedy, niestety kilka obraźliwych i po prostu niesmacznych przyśpiewek kibiców innych drużyn np: "“ManU ManU went on a plane, ManU ManU never came back again.” jednak to nic, gdyż jeśli połączysz pierwsze litery z tego zdania, tak uwielbianego przez innych kibiców: “ManU Never Intended Coming Home” wyjdzie Ci MUNICH, czyli niemiecki odpowiednik Monachium. tyle wiem osobiście. wyczytałem jeszcze jednak, że były inne przypadki używania skrótu ManU jako obrazy. np przyśpiewka kibiców West Bromwich, która wyśmiewała śmierć Edwarda Duncana: "Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manure- rotting in your grave.” - manure oznacza nawóz, a fonetycznie brzmi tak samo jak ManU... jest to również nie tyle zwrot do klubu, co do kibiców, gdyż ManU oznacza tyle samo co "Man You". Potrzeba czegoś więcej?

Wystarczyło trochę poszperać, a na przyszłość dobrze, by to wiedzieć skoro kibicujesz United.

Apel do wszystkich. Ze zwykłego szacunku, nie używajcie tego głupiego skrótu.
» 4 kwietnia 2010, 14:51 #57
johnoshea: rozwalają mnie komntarze typu: "czemu Nani nie grał od początku", a gdyby Valencia siedział na ławce a Nani by zagrał słabo, to byscie stękali na odwrot. A co do ocen to dziwi mnie 5 Fletchera bo on ciągnie ten zespoł
» 4 kwietnia 2010, 14:07 #56
kris9: van der Saar - 6
Neville - 7
Rio - 7
Vidic - 6,5
Evra - 6,5
Valencia - 4
Scholes - 7
Carrick - 5
Fletcher - 5,5
Park - 5
Giggs - 5
Berbatov - 5 (nie udźwignął jednak, ale kryty przez 3 obrońców, mając mało dograń, nie mógł nic zrobić, czy Rooney by udźwignął? Byłoby ciężko)
Nani - 7
Macheda - 6,5
Gibson - 5
» 4 kwietnia 2010, 13:53 #55
Johnyblaze: chłopcze jak możesz dawać 5 Carrickowi skoro on nie grał w tym meczu, nie kompromituj sie...
» 4 kwietnia 2010, 23:45 #54
mat23: Nani i Macheda powinni wcześniej wejść, tak mi się zdaję. W ogóle portugalczyk powinien był grać od początku kosztem Parka.
» 4 kwietnia 2010, 13:12 #53
sinedd91: skupek11

to że poszedł na kolana nie miało znaczenia. strzał był silny w okienko ... bramkarz nie mial nic do powiedzenia ... zaden bramkarz by tego nie wyciagnal ... chyba ze mialby szczescie intynktownie rzucając sie w to okienko ... ;)

danielski

lepiej zachować?? a co powinien zrobić ?? ;> patrz wyżej co napisałem
» 4 kwietnia 2010, 12:46 #52
JuliaMUFC: Evra dawal z siebie wiecej niz polowa druzyny to bylo z 200%/100% nie wiem jak mozna pisac ze to byl slaby wystep ... :/
» 4 kwietnia 2010, 12:31 #51
adriann1986: a jeszcze niedawno nikt Nani"ego nie lubił kazdy chciał sie go pozbyc wszedł i wiadomo co zrobił, a Berbatov ? w ogóle porażka to co zrobił w pierwszej połowie to jakies nieporozumienie jak mozna nie wykorzystac takiej sytuacji żal sprzedac to drevno
» 4 kwietnia 2010, 12:00 #50
JuliaMUFC: Akurat ja zawsze lubilam Naniego moze nie na tyle aby byl moim idolem, ale podoba mi sie to jak gra! Wprowadza bardzo duze ozywienie w gre Diablow, ma rowniez bardzo dobre dosrodkowania!!

Dumni po zwyciestwie, wierni po porazce! Glory Glory Man United!!
» 4 kwietnia 2010, 12:10 #49
tasma1985: Tu nie chodzi o lubienie bądź nie lubienie jakiegoś gracza. Sam byłem jedną z tych osób, które głośno krzyczały, że Naniego trzeba się pozbyć, ponieważ zwłaszcza w poprzednim sezonie nie spełniał pokładanych w nim nadziei, ba - po prostu zawodził na całej linii.

W obecnym sezonie Nani wykazuje wiele wahań formy, ale na szczęście coraz częściej potwierdza swój nieprzeciętny talent w kluczowych dla MU meczach. Niestety Ferguson tak miesza ze składem i kombinuje, że pozbawia często drużynę jej najwiekszych atutów, czyli dynamicznych, nieszablonowych skrzydłowych, co przy naszych statycznych, mało kreatywnych środkowych pomocnikach powinno mieć jeszcze większe znaczenie. Nasze skrzydła w każdym meczu powinny się składać z Naniego i Valencii. Żadnego Parka, Giggsa, czy Oberhipopotama.

Jeśli zawodnik gra słabo, lub bardzo słabo, to krytyka jego gry jest na miejscu, ba - jest ona wskazana po to, aby zawodnik się wziął za siebie i pokazał, że "potrafi".
» 4 kwietnia 2010, 12:14 #48
jacomanufan: zgadzam sie z ocenami. Mecz zdecydowanie nie najlepszy w wykonaniu Diabłów. Mam nadzieje ze tytuł jest jeszcze na tyle blisko aby mogły go zdobyc.
Forever UTD.
» 4 kwietnia 2010, 11:33 #47
kikson: Właśnie to samo miałem pisać. Cieszę się, że mnie wyręczyłeś. Pozdrawiam :)
» 4 kwietnia 2010, 12:08 #46
JuliaMUFC: Wedlug mnie Nani powinien dostac wyzsza ocene, nie wiadomo jakby sie potoczyla gra gdyby byl w pierwszej 11 lub nie wszedl w ogole. Wniosl na boisko bardzo duzo ozywienia, praktycznie mozna bylo go zobaczyc wszedzie biegajacego z pilka. Akcje Manchesteru szly za ciosem, niestety nie wykorzystalismy tego. Ale i tak Nani powinien dostac mocna 7,5 lub nawet 8.
Z tego chlopaka beda ludzie :D
Wesolych Swiat Wielkanocnych dla wszystkich fanow Manchesteru United!!
» 4 kwietnia 2010, 10:42 #45
Arturek15: evra biegał za 3, robił co mógł, starał się jak nikt inny i tylko 5,5/6? hahahaha no bez przesady co on miał jeszcze zrobić? śniadanie na boisku?
» 4 kwietnia 2010, 10:06 #44
Lukasz18mu: Nani powinien dostac wyzszą note, po jego wejsciu na boisku gra sie znacznie ożywiła.
» 4 kwietnia 2010, 09:12 #43
wielkifanMU: PanDuzeA--- alem się zaśmiał po twoich komentarzu !! Haha i po przeczytaniu tego tekstu haha. Berbatov nie zagrał na miarę naszych oczekiwań ale dałbym mu ocenę 6.5 był nieskuteczny ale dochodził do piłek, w niektórych akcjach brakowało mu też szczęścia, ale to jest tylko moja opinia, każdy ma swoje zdanie, pozdrawiam prawdziwych fanów Man Utd (nie sezonowców)

Glory Glory Man Utd
» 4 kwietnia 2010, 08:32 #42
LTMek: Neville'owi dałbym max. 4, tyle akcji co on dziś zepsuł... ;/
Jedno dobre dośrodkowanie miał 0o

Evra za nisko, jak dla mnie to był nasz najlepszy obrońca w tym meczu...

Nani też za nisko, wniósł naprawdę wiele do gry...

Park walczył, ale nic poza tym, jedna akcja wiosny nie czyni...

Berbatov grał fatalnie. Zgodzę się, że nie dostawał piłek, ale jego psim obowiązkiem jest odpowiednio się ustawiać i jak widzi, że zespołowi nie idzie, to jednak trochę ruszać się na skrzydłach itp. A tego niestety Bułgar nie potrafi...

Valencia nie grał. Tak najlepiej określić można jego postawę. Zhirkow(czy jak się to tam pisze) po prostu go wyłączył z gry.

Fletcher grał słabo, podobnie jak Giggs.

Scholes'owi dałbym ciut wyższą notę, bo bądź co bądź robił coś w tym środku pola, a że nie miał wsparcia, to już inna sprawa. No i pokazał charakter... ^^

Generalnie rzecz biorąc, spełniły się moje największe obawy, a mianowicie to,że bez Rooneya United traci jakieś 70% siły ofensywnej i waleczności.
Jak tak dalej pójdzie, to o LM nie mamy co marzyć, a i z mistrzostwem może być trudno...
Nie mamy napastników.
Macheda -> ok, jest młody, ale to nie jest żaden zawodnik, który może przesądzać o losach meczów...
Diouf -> j/w
Berbatov -> technika, opanowanie -> bez zarzutu. Ale przy obecnym stylu gry United, sytuacyjny zawodnik przydaje się tylko wtedy, gdy sytuacja na boisku jest opanowana i szybkość oraz finezja nie są tak istotne. Takiej kasy to on nigdy nie był wart...

Tak, znów krytyka Bułgara. Nie przekonywał mnie nigdy, a swoją postawą zniechęca nie raz, nie dwa.

Mecz słaby, w sumie może z 15 min dobrej gry Diabłów.
Oby w środę było lepiej...
» 4 kwietnia 2010, 00:48 #41
xmilkaax: W meczu zabrakło wykonczenia co kategorycznie równa się Wayne Rooney :)
Pragne po raz kolejny zaznaczyć , ze brak nam zawodnika , który by wykonywał wolne . Giggs tylko dośrodkowuje . Chodzi mi o to , że `za czasów` Ronaldo bramki sypały sie jak z rękawa . Eh .
» 4 kwietnia 2010, 00:38 #40
Danielski: Heh - co to drugiej bramki strzelonej przez Chelsea. Wg mnie jednak vdS powinien lepiej się zachować - jestem pewien, że gdyby Kuszczak lub Foster puścili taki strzał to szły by na nich k****y.
Park - może nie miał najlepszego meczu ale nie był najsłabszy na boisku (to jak podał do Berby a ten to z...epsuł). Jak mówili w Canal + "Berbatovovi (rotfl :P)" należą się bluzgi za ten szpil.
W meczu zabrakło wykończenia. Praktycznie bez strzałów...

Myślałem, że na święta dostanę dwa prezenty. Dostałem tylko jeden (zwycięstwo mojej GieKSy z Wartą 2-0). Widocznie nie można mieć wszystkiego...
» 4 kwietnia 2010, 00:24 #39
Kali1906: Co to wogóle za oceny są Evra za słaba ocena... Masakra...
Evra Zagrał Ładna Piłke Nie Ma Co Gadać... Po Prostu Nani Powinien Grać Od Początku I Evra Z Nim Zrobiliby Furore no i moim zdaniem Macheda Lepiej napewno Spisałby Sie Na Miejscu Berbatova
» 4 kwietnia 2010, 00:20 #38
kempekk: Misza- nie zgadzam sie z twoja oceną evry, to on wrzucal pilki i to on byl najwiekszym zagrozeniem defensywy chelsea do momentu wejscia na boisko Naniego.
» 4 kwietnia 2010, 00:04 #37
Broowar: Z większością ocen się zgadzam, ale nie rozumiem jak można ocenić wyżej Berbatova niż Parka, bądź Giggsa, obaj pomocnicy nie grali wielkiego meczu, ale za to Berbatov w pierwszej połowie nie grał nic, w pierwszej połowie udało mu się wywalczyć rzut wolny i zmarnować świetne podanie Parka, gdy zamiast biec w kierunku bramki będąc już za linią obrony postanowił zrobić zwód w drugą stronę i piłkę zabrał mu Lampard. W drugiej części meczu częściej miał piłkę, ale nic z tego nie wynikało, gdy już wydawało się, że może być coś ciekawego Berbatov nie mógł znaleźć wspólnego języka z kolegami, bo Ci zawsze wybiegali inaczej niż zagrywał im piłkę Bułgar. Co do pozytywów oddał niezły strzał głową w drugiej połowie i ostatecznie tego woleja z końcówki spotkania też można zaliczyć jak pozytyw, ale zważywszy na jego technikę, którą wszyscy tak zachwalają mógł zamienić tę sytuację na bramkę.
Park wg. mnie grał naprawdę z dużym zaangażowaniem i jestem zaskoczony jego dyspozycją w ostatnich meczach, gdyż wcześniej bardzo mnie rozczarowywał swoją grą, a teraz widać, że sporo potrafi, a do tego walczy, czego nie można powiedzieć o Berbatovie (nie, nie zgodzę się, że jest to kwestia sposobu bycia, Bułgar po prostu woli, aby inni robili za niego czarną robotę, a on nie będzie robił nic, on nawet nie wie jak zgubić obrońcę bez piłki i znaleźć sobie miejsce w polu karnym).
» 4 kwietnia 2010, 00:00 #36
MegDevil: dziwię się, ze tak surowo wszyscy oceniają Evrę. chłop harował za kilku na boisku, naprawdę, stwarzał dogodne sytuacje, wyprowadzał akcje. może to nie był jego najlepszy występ, ale mnie nie zawiódł.
kolejny bardzo dobry mecz Naniego, mimo że grał przez krótki czas, ale co zdziałał - wszyscy wiemy. ponadto udany występ zaliczyli pewny siebie Ferdinand i mimo wszystko Park - może nie wszystko mu się udawało, ale próbował, walczył, zabrakło techniki, skuteczności i.. dobrego napastnika, który wykończyłby akcję. Fletcher i Scholes też nieźle. najsłabiej zdecydowanie Berba.
» 3 kwietnia 2010, 23:56 #35
damianprz: Wreszcie dobra ocena Koreańca!
» 3 kwietnia 2010, 23:49 #34
ax1d: nie dostawał piłek, bo jak się jest podwójnie krytym (co często się zdarza przy grze 4-5-1) i nie robi się kompletnie NIC, żeby uciec spod tego krycia, to trudno liczyć na piłki. dla mnie Berba, Neville i Park najsłabsi na boisku. niestety, również Giggs, szczególnie dlatego, że w ogóle nie było go widać, co po części nie jest jego winą, bo widać było, że drużyna dostała przykaz gry przez Valencie. bywa. ogólnie - nikt nie zasłużył na ocenę powyżej 6, oprócz Scholesa, który powinien dostać jakieś 6,5 moim zdaniem. na 6 tylko w zasadzie Rio i Vida. reszta poniżej połowy - 5 i mniej.
» 3 kwietnia 2010, 23:31 #33
PanDuzeA: A więc tylko ja widziałem świetną piłkę wystawioną przez Giggsa po przedryblowaniu obrońców Chelsea i ciągłą walkę Parka, która mogła dać karnego w pierwszej połowie. Może to byli inni zawodnicy.
» 3 kwietnia 2010, 23:37 #32
Mafioski: wdg mnie najgorzej zagral Fletcher wiekszosc meczu wgl sie nie angazowal w gre nie pokazywal sie do rozegrania poprostu przycmiony prze Paul'a i jakby sobie odpuscil.. 2 anty bohaterem jest Valencia po prostu dno nic nie pokazal... nie rozumiem zlej oceny Parka w tym meczu bo to on wraz ze Scholes'em starali sie cokolwiek zrobic ten pierwszy nie bal sie dryblingów i wejsc miedzy kilku obroncow duzo walki i zaangazowania co do tego drugiego to bardzo madra gra szybkie i dokladne rozdzilanie pilki (czesto zaprzepaszczone przez Valencie) Berbatova ciezko ocenic bo duzo pilek nie dostawal a z tego co mial zabrako szczescia. szkoda ze nani od poczatku nie gral bo wiele wniosl do gry powinien grac za Valencie jednak ja skladu nie ustalam :P
» 3 kwietnia 2010, 23:23 #31
skupek11: Chciałem się jeszcze odnieść do drugiej straconej bramki przez ManU. Pomijając to,że bramką zostaje obciążony sędzia liniowy to Van der SAR powinien do końca stać twardo ,a nie lecieć na kolana. Nie mam do niego żalu bo pomimo wieku jest wspaniałym bramkarzem,najlepszym w lidze,choć w tej konkretnej sytuacji powinien zachować się lepiej.
» 3 kwietnia 2010, 23:17 #30
Biafra: no proszę Cię. po pierwsze nie używaj skrótu ManU bo to obelga jest, a po drugie no bez przesady. sukces by był jakby to obronił. nie można mieć do niego pretensji, że tak czy inaczej się tu zachował.
» 3 kwietnia 2010, 23:37 #29
WujaPit: wszyscy zawsze spinaja sie o skrot ManU, a co to komu ubliza, wiadomo o co chodzi i nie trzeba sie rozpisywac. wytlumacz mi czemu to jest taka wielka "obelga" jesli mozesz oczywiscie.. a co do meczu... manchester w srodku niestety nie ma tak kreatywnego zawodnika czy zawodnikow ktorzy swoimi podaniami rozrywaliby obrone przeciwnika. wszyscy narzekaja na berbatowa ale co on ma samemu zrobic jesli gramy systemem 4-5-1 w takim meczu jak z chelsea gdzie nasze skrzydla sa kompletnie zneutralizowane. z kompletnych napastnikow mamy rooneya (kontuzja) i berbatova (owen kontuzja, macheda nie ograny-po kontuzji, welbeck wypozyczony-kontuzja) giggs z racji wieku i braku w szybkosci i dynamice przekwalifikowany na rozgrywajacego, fletcher carrick walczaki do odbioru ale nie do rozegrania... gdyby nie wybuch formy rooneya ciezko by to wygladalo. jestem z diablami od 14 lat, na dobre i na zle. ale teraz pomijajac fanatyzm i patrzac realnie ciezko bedzie obronic mistrza. ba ciezko bedzie wygrac z determinowanym, podbudowanym zwyciestwem w meczu na szczycie bayernem w lidze mistrzow. mam ogromna nadzieje ze sie bede mylil w obu przypadkach ale z mojej strony tak to wyglada na dzisiaj. ciezko mi pisac te slowa ale spojrzcie na temat tak jak ja spojrzalem i prosze o odpowiedzi. Pozdrawiam wszytskich fanow i Wesolych Swiat:)
» 4 kwietnia 2010, 00:13 #28
sinedd91: Edwin van der Sar - ogólnie nie miał zbyt wiele pracy. To co było do bronienia bronił. Przy obydwu bramkach nie miał jednak nic do powiedzenia. - 6
Gary Neville - Pierwsza połowa całkiem niezła. Jednak wraz z rozpoczęciem drugiej połowy było już coraz gorzej. Sporo niedokładności - 5,5
Rio Ferdinand - błędów nie popełnił. Dowodził defensywą naszego zespołu - 7
Nemanja Vidic - Popełnił błędy na początku meczu jednak później wziął się w garść i grał przyzwoicie. - 6
Patrice Evra - może i zagrał poniżej swojego zwykłego, bardzo wysokiego, poziomu ale i tak stwarzał zagrożenie. No i w pierwszej połowie oddał jedyny celny strzał na bramkę Petra Cecha. - 7
Antonio Valencia - ogólnie został zneutralizowany przez graczy Chelsea. Jednak zdarzały się momenty w których defensorzy The Blues sobie z nim nie radzili - 6
Darren Fletcher - raczej przeciętnie. Starał się ale mu nie wychodziło - 6
Paul Scholes - miał kilka bardzo udanych zagrań. Chodził jednak na krawędzi przepaści. Gdyby nie zmiana to prawdopodobnie wyleciałby z boiska. - 6
Park Ji-Sung - Słaby występ. Dużo walczył. Nic jednak do gry nie wniósł. Dużo niedokładności. - 4
Ryan Giggs - gdyby nie to że wykonywał stałe fragmenty to nie wiedziałbym że jest na boisku. - 5
Dimitar Berbatov - Oddał kilka strzałów, niestety niecelnych. Gdy miał piłkę to przeważnie jej nie tracił. Jednak to trochę za mało jak na napastnika - 6

Rezerwowi:
Nani - gdyby zagrał od początku to prawdopodobnie mecz ułożyłby się inaczej. Wprowadził trochę zamieszania w szeregach obronnych CFC. No i poniekąd wypracował bramkę - 7
Federico Macheda - Przypadkowy gol i nic poza tym. - 6,5
Darron Gibson - nie miał czasu żeby wpłynąć na gre - bez oceny
» 3 kwietnia 2010, 23:13 #27
skupek11: Jeśli chodzi o ocenę gry Scholes'a to zdecydowanie się z nią nie zgadzam. Kilka piłek spadło na nos Valenci. Ponadto zdecydowana,agresywna gra w środku pola. Pod koniec spotkania co prawda ukazywał swoje rozgoryczenie wynikiem ,ale myślę że zasłużył na mocną 6.
» 3 kwietnia 2010, 23:11 #26
chodnik: skoro Parkowi daliście 4, to Berba powinien mieć 3,5. Każda akcja którą kończył strzałem pudło. Nie mówię już o 90 minucie. Nie wiem co on myślał kiedy dostał w pierwszej połowie piłkę od Parka, o ile wogóle myślał.
» 3 kwietnia 2010, 23:09 #25
PanDuzeA: Bzdury piszecie! Nie czepiajcie się króla Berbatova! Tu odpowiadam na zarzuty malkontentów:
[link usunięty]
» 3 kwietnia 2010, 22:52 #24
czX: dobra ironia ( 30 znaków to przesada lekka ...)
» 3 kwietnia 2010, 23:07 #23
mkoti6: szczerze cienko to wszystko widze przed sezonem uwazalem ze trzeba kupic napastnika i srodkowego pomocnika ale teraz to mozna tylko pomarzyc i nadal wierzyc w chlopakow pozdro:)
» 3 kwietnia 2010, 22:48 #22
bambam1100: i tu się zgodze z siano89 , środek był okropny , Tam powinien stać Carrick i Fletcher tylko 4x4x2 niestety nie mamy tez ataku .Już wole Owena , ale on jest kontuzjowany, a jak Rooneya nie mamy to atak do kitu:/
» 3 kwietnia 2010, 22:37 #21
siano89: Misza chyba nie ogladales meczu tylko same powtorki albo jakis skrot ...
» 3 kwietnia 2010, 22:35 #20
siano89: kto wogole wystawia te komentarze .... widocznie nie widzial drugiej polowy jedynie ocena parka sie zgadza zdecydowanie lepsza ocena nalezala sie Garemu Nevillowi, Fletcher rowniez niezle zagral Vidić mial jedna wpadke na poczatku spotkania a poza tym to czyscil razem z Rio Giggs sie staral ale na niewiele to sie zdalo scholes wiele fauli ale dobrze kierowal gra United jedynie czego nam brakowalo to ofensywnego srodkowego pomocnika bo w pierwszej polowie dwie akcje poszly srodkiem ... nasz srodek wygladal okropnie ...
» 3 kwietnia 2010, 22:34 #19
bambam1100: Oglądałem mecz:
Berbatov nic nie grał raz miał okazjie zmarnował drugi raz z głowki nad bramką nic nie robił .Ruszał sie jak "wóz z węglem"
Zdenerwowałem się ,czemu Nani nie grał od pierwszych minut , gdy wszedł od razu ożywił grę , Evra też nieźle grał .
Ogólnie słaby mecz, Bramka Drogby ze Spalonego , Macheda fartem:/ i tylko w tym meczu było to fajne , że UNITED GRA ZAWSZE D KOŃCA!!GLORY POZDRO DLA KIBICÓW!
» 3 kwietnia 2010, 22:34 #18
Polipek32: Moim okiem bardzo słabo. Van Der Sar w porządku - nie miał nic do powiedzenia. Środek obrony nieźle. Evra się strasznie słaby zrobił. Neville już nie te lata. Słaba technika, dośrodkowania i szybkośc. Po sezonie koniec kariery. Pomoc beznadziejna i o ile Valnecii nie szło dzisiaj bo ogólnie gra dobrze to po raz kolejny Park. Naprawdę nie wiem co on robi w United. Proszę niech mi to ktoś wytłumaczy, bo dla mnie to największa zagadka. Po prostu nie wiem. A Berbatow niestety po raz kolejny pokazał, że pieniądze na niego wydane są wyrzucone w błoto. Według mnie nie pasuje do United, jest za wolny. Nie mamy drugiego napastnika. Trudno, jest już raczej po mistrzostwie...
Wierni po porażce... Pozdrawiam
» 3 kwietnia 2010, 22:17 #17
Kalu1920: No tez tak uwazam o Berbie a co do Evry mysle ze chlop jest wykonczony zagral w kazdym meczu w tym sezonie jak sie nie myle i w kazdym meczy na wysokim poziomie, jestem pewny ze juz jest zmeczony sezonem bo ile tez mozna bez zadnej przeryw
» 3 kwietnia 2010, 22:21 #16
Kalu1920: Mam ostatnio wrazenie ze ogladam inne mecze niz wy i moje oceny sa inne wy uwazacie ze Valencia i Park nic a Berba dobry mecz ja znow odwrotnie ze Berba nic Valencia i Parka starali sie jak tylko mogli,walecznosc i chec gry to w takim meczu najwiecej chyba. Evra tez ile mogl tylko tyle biegal,walczyl no wszystko
» 3 kwietnia 2010, 22:09 #15
brennt: kolejny fail 'ocenowy'

co do samych cyferek to berbatov na 4 zasluzyl maksymalnie
» 3 kwietnia 2010, 22:07 #14
20lskjear: Straki
Brawoo 100% z toba zgodze ... jakbys wiedzial co mialem napisac. chcce dodac tylko jedna rzecz Fletcher tez zasluguje na 6,5 co naj mniej weg mnie. pozdrawiam
» 3 kwietnia 2010, 22:07 #13
Straki: nieczysto* znaczy sie tam powinno byc^
» 3 kwietnia 2010, 22:00 #12
Straki: Nie wiem czy wy ogladaliscie ten mecz co ja... Park najslabszy?! Podanie do Berbatowa gdzie powinna byc bramka, walka o kazda pilke i zapieprzanie po calym boisku... jeszcze tam moim zdaniem karny mogl byc podyktowany... bo w pilke Zirkow [czy jak sie to tam pisze] nie trafil a nogi Parka pociagnal... moze nie byl to cudowny mecz Parka ale wedlog mnie na 7 zasluguje... bo jak on byl najslabszy to co powiecie na temat Giggs'a, ktory dizsiaj nie robil nic (nie liczac paru wrzutek ze stalych fragmentow)... Valencia... jeden wygrany pojedynek na prawej flance to jak dla mnie za malo...

A co tyczy sie Evry to dal bym mu 6,5-7 bo na prawde sie staral w obronie nie widzialem razacych bledow a i w ofensywnie sie staral...

Park 7
Evra 6.5-7
a najlepszy byl nani(8) nie gral dlugo ale jak wszedl od razu rozruszal ManU;] poza tym jeszcze Vida byl slabszy od Parka^ ten jeden podwojny blad gdize 2 razy wybijal i 2 razy trafial w niebieskich... tam powinna byc bramka tylko Cole (chyba) nie czysto trafil...
» 3 kwietnia 2010, 21:50 #11
PanDuzeA: Zgadzam się całkowicie. W drugiej połowie zarówno Park jak i Giggs walczyli do upadłego, a są niedoceniani :-/. Mało tego, oboje wypracowali świetne akcje, szkoda tylko, że gwiazda nie mogła ich wykończyć...
» 3 kwietnia 2010, 22:56 #10
czarny060: Nie wiem co chcecie od Evry chłop sie starał w obronie i w ataku obwiniacie go za bramke J.COLA?piękna techniczna sztuczkato nie było jakieś schematyczne zagranie dla mnie min 6,5 albo 7.SĘDZIOWIE DO OKULISTY a my zrzuta na okulary dla nich!!
» 3 kwietnia 2010, 21:48 #9
bennybenny9: malin0017 chlopie otrzezwiej z tym Evr-a chlopak staral sie jak mogl 0brona - atak!bramka Cola czysty przypadek! no i ten nieszczesny spalony !dla mnie remis jak nic powinien byc!najlepsi na boisku dzis to Evra Fletcher!Berba staral sie choc nigdy niezastapi Roo!pozatym niewszystko stracone jeszcze pare kolejek!w srode z bayernem powinnismy zagrac 2-ma napastnikami od poczatku i oby nieprzespac 1 -wszej polowy jak dzis! bo czas bedzie gonil!
» 3 kwietnia 2010, 21:25 #8
wielkifanMU: Surowe oceny BARDZO ja bym tak ocenił :

VdS - szczególnie przy 2 bramce bez szans, to co miał obronić to obronił. --6

Neville - kilka ładnych wrzutek na głowę Berbatov'a w defensywie przy 1 bramce mógł podejść do Maloudy i pomóc Fletcherowi. --6

Vidić ---- na początku parę niedokładnych wykopań w drugiej części za to świetny, przy bramce zdobytej ze SPALONEGO Drogby nie popełnił żadnego błędu, wręcz przeciwnie dobrze ustawił pułapkę ofsajdową razem z Ferdinandem, problem w tym że sędzia boczny delikatnie mówiąc ma problemy ze wzrokiem.--7

Ferdinand -- świetnie ustawiał się przy piłkach w pole karne, pewny swego lider obrony. 7

Evra -- dwa strzały na bramkę aktywny na lewej stronie, później trochę zgasł w ataku, a w obronie bałem się o jego pojedynki z Kalou który wszedł w 2 połowie ale na szczęście tych pojedynków było mało. -6.5

Valencia --- parę ładnych wrzutek bez rewelacji surowy nie będę. --6

Fletcher - kilka ładnych zagrań bez rewelacji surowy nie będę. --6

Park---- kilka ładnych zagrań był faulowany w polu karnym w w 25 minucie ale niestety pan Dean ma poważną wadę wzroku. Ale surowy dla Parka nie będę. --5.5

Scholes --- najlepszy z całej linii pomocy, kilka ładnych krosów na skrzydła, oczywiście dostał dziś żółtą kartkę za brzydki faul. Surowy nie będę. -6

Giggs --- parę wrzutek w pole karne z rzutów wolnych. Surowy nie będę. ---6

Berbatov --- na początku parę dobrych dryblingów w drugiej części parę okazji głównie po wrzutkach Neville'a i Valencji. Był bardzo nieskuteczny dziś ale glory mu za to że znalazł się w tych sytuacjach. (i dobrze że wreszcie wziął się za ustawianie się w polu karnym i zostawił rozgrywanie pomocnikom przynajmniej w większości akcjach) --6.5

Macheda --- wszedł i strzelił brawo dla Fergusona że go wprowadził za Parka ---7

Nani--- ładna asysta obudził grę, glory dla Fergusona że go wprowadził, ciekawe czy ataki United byłyby groźniejsze gdyby grał on od 1 minuty zamiast Parka.---6.5

Gibson- brak

Postawa drużyny ----6 Przegraliśmy głównie przez błędy arbitrów !! Takie jest moje zdanie mówcie co chcecie ale takie mam zdanie i go nie zmienię

Postawa arbitrów --1.5 --- Do okulisty z Nimi byle szybko !!
» 3 kwietnia 2010, 21:13 #7
FanaticMU: Nani i Macheda powinni dostać większe oceny...Fletcher też!

Wszyscy trzej grali najlepiej....pierwszych dwóch których wymieniłem ugrało więcej przesz te 20 minut niż co po niektórzy przez cały mecz....to jest jedno wielkie nieporozumienie...nadal nie moge dojść do siebie po tej porażce ;/
» 3 kwietnia 2010, 21:03 #6
kocisz191: ja też nie, agresje wyładowałem trochę grając w piłkę, ale i tak jestem lekko załamany
» 3 kwietnia 2010, 21:08 #5
malin0017: Evra zawalił nam drugi już mecz. Z Bayernem miast wybić piłkę od razu, zastanawiał się co z nią zrobił. Dziś też przepuścił piłkę Cole'owi...
» 3 kwietnia 2010, 21:01 #4
Drenus: Evra zagrał na dobrym poziomie, podobnie jak Fletcher. Dałbym im lepszą ocenę. Reszta ocen dobrze odzwierciedla grę naszych diabłów... Park mnie wyjątkowo zawiódł, zagrał o wiele gorzej niż w spotkaniu z L'poolem.
» 3 kwietnia 2010, 20:54 #3
kocisz191: A ja się nie zgodzę z ocenami, po pierwsze Park po prostu nie ma umiejętności, ale widać było jedno, włożył całe serce w grę kiwał się, przewracał... Ocenka powinna być trochę wyższa za zaangażowanie.. Co do Valencii nie powiedziałbym, żeby Zhirkov go zneutralizował jak już miał piłkę często udawało się wrzucić, jak na niego mało, ale to w końcu Chelsea. Berba - on się nei nadaje na "szpice" powinien grać za napastnikiem, no niestety takie są fakty. Evra nawet nawet w ofensywie
» 3 kwietnia 2010, 20:53 #2
Gumikasia: Najbardziej zawiodłam się na Parku i Evrze. Resztę pozostawię bez komentarza, te oceny bardzo dobrze odzwierciedlają ich grę.

I tak jesteśmy najlepsi :D United !!
» 3 kwietnia 2010, 20:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.