Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

City vs United: Oceny pomeczowe

» 20 stycznia 2010, 07:11 - Autor: plinert - źródło: Manchester Evening News
Postawa Patrice’a Evry w derbowym starciu z Manchesterem City została najwyżej oceniona przez dziennikarzy Manchester Evening News. Manchester United przegrał pierwsze półfinałowe spotkanie Carling Cup z lokalnym rywalem 1:2.
City vs United: Oceny pomeczowe
» Patrice Evra był najlepszym zawodnikiem Manchesteru United w meczu z Manchesterem City
Edwin Van der Sar - Przyzwoicie piąstkował i wyłapywał piłki, ale nie podołał w kluczowym momencie. Ocena: 7

Rafael da Silva - Mecz rozpoczął dobrze, ale później przegrywał walkę z Bellamy'm. Ocena: 5

Wes Brown - Miał pełne ręce roboty, pewny w walce o górne piłki. Ocena: 6

Jonny Evans - Był tym, który pilnował Teveza, poddany ciężkiej próbie. Ocena: 6

Patrice Evra - Waleczny w defensywie i ofensywie. Szkoda, że Bellamy nie grał na prawej stronie. Ocena: 8

Antonio Valencia - Garrido miał z nim problemy, miał kilka niebezpiecznych zagrań. Ocena: 7

Michael Carrick - Jego spokojna gra nie wniosła nic do meczu. Ocena: 5

Darren Fletcher - Siła napędowa całej drużyny. Ocena: 7

Anderson – Zaczął bardzo dobrze, ale szybko zgasł. Ocena: 5

Ryan Giggs - Słabszy występ od ostatniego derbowego spotkania na Old Trafford. Ocena: 6

Wayne Rooney - Sprawdzał formę Givena częściej, niż ktokolwiek inny, ale sam nie dawał rady. Ocena: 8


ZMIENNICY:

Michael Owen (za Andersona 72’) - Opornie mu dzisiaj szło. Ocena: 5

Paul Scholes (za Antonio Valencię 88’) - Za późno wszedł, by wpłynąć na mecz. Ocena: 5

Mame Biram Diouf (za Rafaela 90’) - bez oceny


TAGI


« Poprzedni news
Man City - Man Utd: Słodka zemsta Teveza
Następny news »
Simpson złapał Sroki za ogon

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


pizdarek: jesli Ty widzisz tylko dwa błędy to widac jesteś niedouczony kretyn. Podałem tylko dwa przykłady. Jest ich więcej, ale nie mam ochoty ich wypisywać. Odpieprz się od nicku bo chyba każdy normalny człowiek wie, że jest to nick z ;przymrużeniem oka; - Fotka Gmoch równiez jak najbardziej dodana dla żartów. Jestes totalnym półgłówkiem jesli myślałeś,że wzoruje się na kimś takim. Ale tak jak wspomniałem wczesniej, nie znasz się na piłce . Co do rodziców nie skomentuje. Po prostu ŻAL - teksty jak z gimnazjum.
» 22 stycznia 2010, 12:12 #32
thrall87: no i co z tego ze zrobilem dwa bledy? zdarza sie nie studiowalem polonistyki a z polskeigo nie bylem za dobry.... studiowalem geografie wiec polski nie byl mi potrzebny....za to ty nie masz zadnego wyksztalcenia chlopaczku

widze ze mocne slowa to twoj chleb powszedni (jaki nik taka osobowosc co zrobic) rodzice cie ladnie wychowali pewnie tacy jak ty.... ledwo od ziemi odrosl i szczeka
» 22 stycznia 2010, 09:51 #31
pizdarek: Hehe popraw lepiej błędy ortograficzne gamoniu i ewentualnie dopiero chwal się swoim 'wykształceniem' bo aż wstyd napisać "uwarzam" czy "cuż" - no ale w końcu jesteś po UJ. Wyedukowany k** mać! .
» 21 stycznia 2010, 17:13 #30
thrall87: ty masz wiecej pod kopula? dobre:) nie jestem z starcem mammniej niz 30 lat i jestem po UJ z dobra ocena...a z ciebie jest ekspert sportowy tak? ale po twoim niku widze ze masz niezly przyklad do nasladowania (gmoch z ktorego smieje sie cala polska:)) pewnie taki krzywy i jakliwy pysk masz jak on, ale tez tak bywa...

zalosny to jestes ty wysmiewajac osoby chore na prostate ale jak ciebie to spotka to wtedy smial bede sie ja...

pozro nieudaczniku
» 21 stycznia 2010, 12:44 #29
pizdarek: thrall > w takim razie dla mnie jesteś starym żenującym, obwisłym dinozaurem, który ukrywa swój wiek, no cóz prostata pewnie Cię dopadła - pewnie chciałoby się być rocznikiem 87 co ? . Jesteś słaby i nie znasz się na piłce na tyle by z sensem skomentowac mecz. To tyle. Kończę z Tobą staruchu. A i jeszcze jedno co do nauki to zamilcz bo mimo 19lat mam z pewnością więcej pod kopułą niż ty żałosny starcu. Żegnam.
» 21 stycznia 2010, 10:40 #28
thrall87: piz***rek

idiota to jestes ty jezeli myslisz ze 87 w niku to data urodzin...ale cuz czyli jestes rocznik 90 wiec gowniarz ktory grzebie reka w nocniku:) bywa

czy ja sie tlumacze? poprawilem sie bo fergusona nie uwarzam za buraka tylo za jednego z lepszych trenrow (fakt ze ostatnio ma slabsza forme jezeli chodzi o taktyke) ale wg ciebie skazalem go juz na buraka idiote itp wiec twoj mozg czy nie wiem co tam jest (uschly ogorek?) zakodowal sobie tylko jedno....

i co z tego z wybil ja obronca? caly czas stal na linii bramkowej a nalezy zaznaczyc ze oewn nie strzelil tylko podal do obroncy nawet emeryt by to wybil:)

widze ze jestes obyty skoro uwarzasz ze osoba tepa to taka ktora zle ogladala mecz lub czegos nie dostrzegla? widze ze slabo u ciebie w szkole z nauka....co zrobic teraz taka edukacja
» 21 stycznia 2010, 09:19 #27
przemuch88: eh....poprostu Andreson mnie żenuje swoją grą,aż przykro jest pisać taki komentarz o piłkarzu swojej ulubionej drużyny.

Nie podoba mi się to,zagra jeden wspaniały mecz a kolejne pięć żałosnych...ponoć mówiono o nim wielki talent tak samo jak o Nanim,zaczynam w to bardzo wątpieć ale obym się mylił:)

pzdr.
» 20 stycznia 2010, 19:54 #26
kamilasho: Fletcher gorszy od Carricka to było widoczne... Valencii w pierwszej połowie to w ogóle nie widziałem, Rafael zagrał bardzo dobrze, Carrick moim zdanie tez zagrał przyzwoicie...
» 20 stycznia 2010, 19:30 #25
suuchy: "Darren Fletcher - Siła napędowa całej drużyny. Ocena: 7"


H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H!!H@H@H@H@!H@H@H!!H!H!H!HAHAHAHAH!!
!!

psół wszystko co mogl , na sprzedaz z nim
od zawsze powtazam ze on sie nie nadaje w MU
i nie, nie namowisz mnie, nie!
» 20 stycznia 2010, 19:04 #24
DresikUnited: Zgadzam sie z Tymi ocenami ;)
» 20 stycznia 2010, 16:49 #23
owen92: cysiuu123, punktów nie daje się za minuty tylko za grę a każdy kto oglądał mecz widział że dopóki Owen nie wszedł to Rooney nic nie grał a to że końcówke miał lepszą to tylko zasługa podań od Owena...także kibice wiedzą że pkt powinny być na odwrót niż są...
» 20 stycznia 2010, 15:44 #22
FanaticMU: Fenomenalny duet Evra Giggs na lewej stronie się pieknie uzupełniał pod każdym względem :)co do Rooneya...kiedy była sam nie miał z kim rozgrywać piłki..wszedł Owen od razy gra była lepsza, żywsza...potem Diouf...graliśmy tak ofensywnie że City ze swojej połowy momentami z pola karnego nie mogli wyjść....szkoda tylko że te zmiany trochę za późno..czekamy na rewanż!!
» 20 stycznia 2010, 15:19 #21
wander11: wdług mnie rafael zasłuzy co najmiej na 6,5 niegrał przeciez tak zle oprócz tego faulu przed polem karnym
» 20 stycznia 2010, 15:16 #20
kako777: nie no nie mogę po prostu:( mecz był dobry ale bramka z karniaka sie nie należała bo nie było karnego ale też mogli wykazac więcej chęci do gry
no i niestety znowu SAF mnie wnerwił
po co zmieniać zawodnika w 90 min. no do mnie jest to głupota jeśli się przegrywa. zmiany miały byc zrobione góra do 75 min bo juz wtedy było widac kogo zdjąć
mam nadzieje ze w przyszłości fergie bedzie robił szybciej zmiany
» 20 stycznia 2010, 15:03 #19
Bartoosh21: juz wczoraj to powiedziałem.. Rooney nie nadaje sie na środkowego wysuniętego napastnika, może grac za innym napastnikiem ale chyba najwiecej szumu robi na lewej flance z reszta każdy to widział, ostatnie 20 minut w jego wykonaniu świetne.. chciałbym widziec takiego diabła cały sezon... jak juz gralismy 4-5-1 to Diouf powinien wyjść jako wysunięty napastnik, przynajmniej przy dosrodkowaniach byłby groźny Rooney powinien zacząć jako fałszywy napastnik na lewej flance a Giggs przed Fletcherem i Andersonem jako wysunięty rozgrywający... jak juz musimy grać 1 napastnikiem to nie Rooneyem a Dioufem czy Owenem.. podsumowując.. Roo na skrzydło i Giggs w środku.. taki Manchester byłby graźny
» 20 stycznia 2010, 14:31 #18
pizdarek: thrall>

Raptem 3 lata starszy i twierdzi, że był kibicem United jak ja 'grzebałem ręką w nocniku" - jesteś żałosny. Nie interesuje mnie to ile ty im kibicujesz. Ja jestem z tą drużyną od 97-go . Napisałeś, że Ferguson to burak - kto ku*** może się domyślić, że chodziło ci o jego wypieki na policzkach? Burak to burak, jesli się tak do kogosz zwracasz to chyba nikt nie ma na myśli wyżej wspomnianych 'wypieków' ;D ale obrażenie tej osoby. Tak zrobiłeś, a teraz się tłumaczysz jak pussy. Diouf mial jedna okazję w 4 min ale nie bierzesz pod uwagę tego, że gdyby mecz trwał dłużej mógłby już więcej okazji nie mieć i mógłby wypaść gorzej od Owena!? Owen jak tylko wszedł na murawę tez miał świetną okazję i w przeciwieństwie do Dioufa trafił w światło bramki - wybili już niesttey tylko obrońcy z linii bramkowej. Owen świetnie włączał się we wszystkie ofensywne akcje w ostatnich 15minutach meczu (sporo podań przez niego przechodziło) - jesteś tępy jeśli naprawdę tego nie dostrzegłeś lub może oglądałes inny mecz.
» 20 stycznia 2010, 14:17 #17
owen92: Jak zwykle Rooney 8 za nazwisko a Owen 5 mimo dobrej gry.....to już staje się nudne
» 20 stycznia 2010, 14:13 #16
plinert: @valdrake - We wstępie jest napisane "przez dziennikarzy Manchester Evening News". Ponadto nieco wyżej, obok nicka użytkownika dodającego artykuł, jest źródło jego pochodzenia.
» 20 stycznia 2010, 13:49 #15
valdrake: Mam pytanie kto wystawia te oceny?
» 20 stycznia 2010, 12:50 #14
SteveHarrisOwen: "Michael Owen (za Andersona 72’) - Opornie mu dzisiaj szło. Ocena: 5"

No comment...
» 20 stycznia 2010, 12:45 #13
Jasmin: Według mnie to i tak na razie lepiej Carrick gra od np. Andersona, który nic w tym sezonie nie pokazuje. Choć fakt, pozbył bym sie Scholesa.
» 20 stycznia 2010, 12:24 #12
mervel: skupię się tylko na dwóch nazwiskach... bo reszta zagrała powiedzmy jako tako na poziomie...
a więc:
Evans- gość od dawna leci z formą w dół...gdzie ten talent co wymiatał i pewnie zastępował Vidica i Rio?! jest strasznie niepewny, masa błędów.... oby się szybko przebudził bo marna go przyszłość czeka.
Scholes- temu panu już wielokrotnie wiele osób życzyło emerytury...i mają rację... gość jak wchodzi to robi giga zagrożenie, ale naszej obronie! wczoraj wlazł na 5 min a zdążył zrobić 2 masakryczne straty...
jeszcze może słowo o Carricku... szuka formy sprzed 2-3 lat. gra cieniznę obecnie, ani na plus ani na minus. przechodzi obok meczu po raz kolejny...

może warto by było zaryzykować i pozbyć się Carricka+ Scholesa a zainwestować w jakiegoś kreatywnego pomocnika ?
» 20 stycznia 2010, 12:17 #11
marcin2c17a: nie wiem czy macie wrażenie, że Rooney na lewej stronie ze skrzydła a Owen w ataku to było naszą najmocniejsza stroną w ostatnich 20minutach, może to jest jakaś myśl, żeby w następnych meczach dać szansę Owenowi w ataku a Rooneya wysłać na skrzydło, no i Diouf miał dosłownie 5minut na pokazanie się a doszedł do jednej górnej piłki,ten chłopak potrafi stwarzać zagrożenie, Ferguson musi coś z tym zrobić, Obertan tez pokazywał sie w kilku meczach dobrze a nie dostaje od tamtej pory okazji do gry, Nani zagrał ostatnio dobre spotkanie, czemu nie otrzymał szansy? Carrick mnie zdecydowanie rozczarowuje, gdzie jest ten zawodnik który w meczu miał 19/20 dokładnych crossowych podań z czego klika było otwierającymi drogę do bramki...
» 20 stycznia 2010, 12:13 #10
mariusz95: Evra świetny mecz...zgadzam się z tymi co mówią że powinien dostać 9.
Rooney rozkręcił się pod koniec. mnóstwo strzałów.. niestety Given dobrze bronił. mogliśmy lepiej popracować w pierwszej połowie. ale wiem łątwo się mówi.. taktyka troche zawiodła. mogł fergie postawić na 2 napastników. lepiej by było. ale mamy jeszcze rewanż i miejmy nadzieje ze nasz trener wyciągnie wnioski i inaczej rozstawi piłkarzy po boisku. może da to wiekszą skuteczność... ;)
» 20 stycznia 2010, 12:11 #9
thrall87: z tym burakiem to chodzilo mi o to ze on zawsze taki czerowny na pysku wlasne jak burak:) i o to mi chodzilo zapomnialem tylko tam dac przecinka zeby zmmienic kotekst:) a nie w tym drugim sensie
» 20 stycznia 2010, 11:27 #8
valdrake: HAHAHAHAHAHAHH
MOWILEM! Rooney wielkie nic przez 70 minut po wesciu owena sie rozbrykal bo ten dawal mu pily ocena 8( 8 ? ktos tu chyba ma nasrane)
Owen wszedl na kilkanascie minut zrobil wiecej zadymy w atatku nie przez cale 70 minut reszta druzyny pociagnal i ozywil gre ale ocena 5 bo "Opornie mu dzisiaj szło"

Tu chyba znowu tacy fanatycy rooneya i antyfani Owena robia te oceny bo to juz jest powoli irytujace. Gdyby to Owen gral caly mecz i niebylo by go widac przez 70 minut a potem by wszedl rooney i ozywil gre to byscie krzyczeli ROOOOOOOOOONEY ROOOOOOOOOONEY ROBI GREE ROOOOOOOOOONEY
zastanowcie sie troche
» 20 stycznia 2010, 11:13 #7
redzgred: zgadzan sue z thrall87 ale bez słowa burak ;) ale prawda jest że Ferguson gra asekuracyjnie w trudnych meczach tak samo było w finale ligi mistrzow z barcelona nie mam pojecia dlaczego tak sie dzieje z 2 z przodu to nawet city wyszlo z bellamym i tevezem wiec trzeba sie nad tym zastanowic tak samo jak nad tym dlaczego andreson znowu daje dupy w trdunym meczu...
» 20 stycznia 2010, 11:05 #6
thrall87: piz**rek

diuf mial jedna okazje ale gral 4-5 minut i bylo groznie a owen? nie bylo go gral 20 minut i nic raz dobrze odegral do rooney i tyle ....sam sobie odpowiedziales owen jeda okazja ponad 20 minut a diuf 1 okazja 4 minuty....

po drugie nie jestem kibicem manutd? kibicuje im odkad ty grzebales reka w nocniku....a to ze krytykuje kogos to nie znaczy ze nie jestem ich kibicem wyarazam tylko swoja opinie i tyle

a burak to chodzi mi akurat o to ze on wyglada jak burak zawsze czerwon ale ty jestes chyba glabem wiec tego ne zrozumiales....trudno

a po kolejne to co masz do barcelony? masza ich kompleks? ze ladnie graja to fakt i co z tego? jak manutd wygrywalo ige mistrzow to mowili przerzuc sie na manchester i kibicuj krystynie....
» 20 stycznia 2010, 10:51 #5
SzYnA: Giggs moim zdaniem zasłużył na 7 spokojnie
Ronney'owi za skuteczność jedno oczko mniej
Valencia też nie popisał się skutecznością przy strzale z 2 metrów do pustej - odgwizdał wtedy sędzia spalonego ?? bo wiem ze w powtórkach był na minimalnym spalonym ale czy odgwizdany został ??
» 20 stycznia 2010, 10:36 #4
SiwyTSW: Mi się podobała gra Owena ;)
jakby nie patrzeć chłopak szuka akcji, nie raz, nie dwa ustawiał się ładnie gotowy do prostopadłej piłki no ale z Carrickiem w środku mógł o takiej tylko pomarzyć ;P
szkoda, że Diouf dłużej też nie zagrał ;] wystarczyło, że wszedł a chwile później doszedł do piłki dośrodkowanej z rzutu rożnego ... co ostatnio nie często się nam udaje ;] nie pamiętam kiedy ostatnio stworzyliśmy jakieś większe zagrożenie po rzucie rożnym, nie mówiąc już o strzeleniu gola chociaż mamy ich mnóstwo

No i dla mnie na minus znowu Evans ... Wg mnie nic wielkiego z niego nie będzie chociaż mam nadzieje, że się myle ... O Brownie nawet nie warto wspominać no ale gramy tym co nam zostało po tych kontuzjach ;P
Druga bramka jest właśnie zasługą naszych stoperów ;]
» 20 stycznia 2010, 10:05 #3
pizdarek: thrall87 > Co Ty za brednie wypisujesz. Diouf miał jedną okazję, Owen równiez (chyba 3 min po swoim wejściu na boisko) i gdyby nie obrońca City byłby remis! Po wejściu Owena gra poszła do przodu jesli tego nie zauwazyłes jesteś ślepcem. A i jeszcze jedno, Ferguson burak? Nie jesteś kibicem United. Pokibicuj Barcelonie, oni graja taki fantastyczny futbol. Osobiście tez nie jestem zwolennikiem ustawienia 4-5-1 i od wielu miesięcy piszę , że ManUtd w poprzednich latach tak nie grali i nie mam pojęcia czemu Ferguson ciągle eksperymentuje tym bardziej, że ciągle się to nie sprawdza. Poczekaj na rewanż. Pewne jest to, że Ferguson nie daruje tego dwumeczu i zrobi wszystko by City odpadło, a United zagrali w finale. Co do Teveza to wygrał bitwę z Fergusonem, na wygranie wojny nie ma szans;D !
» 20 stycznia 2010, 09:53 #2
thrall87: przegrana przez taktyke fergusona co za burak z niego upiera sie na taktyke z jednym napastnikiem i dwoma def pomocnikami w srodku pola tak sie nie gra! nine pamietam kiedy dobrze zagralismy taka taktyka z tego co pamietam to zazwyczaj przegrywamy albo mala ilosc goli a jak juz wygrywamy to ze slabym przeciwnikiem!


najgorsze blad fergusona? to zmiana owena ktory chyba dwa razy dotknął pilki! diuf duzo lepszy w 2 minuty zrobil wiecej niz oewn przez poad 20!! ten chlopak jest juz spalony od meczu z wolsburgiem nic nie gra po co go ferguson woogle sprowadzal? to tylko sie smieje z tego a szczyt bezczelnosci to dac mu numer 7!
» 20 stycznia 2010, 09:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.