Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tradycyjnie: Fergie krytykuje sędziego

» 9 stycznia 2010, 22:57 - Autor: rogi - źródło: Sky Sports
Mimo wcześniejszych ostrzeżeń sir Alex Ferguson znowu skrytykował pracę sędziów. Po remisie z Birmingham City Szkot obwiniał Marka Clattenburga za nieuczciwe odesłanie Darrena Fletchera do szatni.
Tradycyjnie: Fergie krytykuje sędziego
» Fergie igra z ogniem
United dominowało w pierwszej części meczu, ale to gospodarze w 39. minucie pokonali Kuszczaka i objęli prowadzenie, którego nie oddali już do przerwy. W drugiej części meczu Patrice Evra wbił piłkę na piąty metr, gdzie nieporadnie interweniujący Scott Dann wpakował ją do własnej bramki. Przy tym trafieniu wynikła pierwsza kontrowersyjna sytuacja – gracze Birmingham zgłaszali, że Wayne Rooney był na spalonym. Ostatecznie gol został zaliczony, a angielski napastnik nie był brany pod uwagę w tej akcji.

Po całym meczu, jakby nie patrzeć kolejnym rozczarowującym dla Manchesteru United, Ferguson rzucił pod adresem arbitra głównego kilka gorzkich słów. Manager Czerwonych Diabłów powinien jednak uważać, bowiem wcześniej w tym sezonie dostał już karę od Federacji piłkarskiej za wyzywanie sędziego.

Poprzednio Fergusona ukarano czterema meczami poza ławką trenerską, w tym dwoma w zawieszeniu. Dodatkowo Szkot musiał zapłacić 20 tysięcy funtów kary. Ostrzegano go także, że w przyszłości ma bardziej pohamowywać swoją złość. Jak widać – nie zastosował się i chyba wykorzysta pozostałe dwa mecze kary.

- Dawno nie widziałem, żeby ktoś pokazał czerwoną kartkę za taką błahostkę. To naprawdę niedorzeczne – skwitował Fergie. – Obserwowałem pana Clattenburga w tym sezonie. Sędziował mecz Tottenhamu z Arsenalem. Ktoś musiałby biegać po boisku z siekierą w tamtym spotkaniu, żeby pokazał mu kartkę. Dzisiaj wysłał mojego zawodnika do szatni za drobnostkę.

- Sędziowie podejmowali zadziwiające i niedorzeczne decyzje. Liniowy pokazuje spalonego, kiedy strzelamy bramkę. Pada gol samobójczy, a on wyskakuje ze spalonym! Cóż, gramy dalej.

Mimo wszystko Ferguson był zadowolony ze zdobytego w Birmingham punktu. Dzisiejsi gospodarze nie przegrali meczu od dwunastu spotkań.

- Graliśmy naprawdę świetnie w pierwszej połowie, ale bramka pod koniec zawsze jest dobijająca. Birmingham jest w wyśmienitej formie. Bardzo nam utrudniali grę, więc trzeba być zadowolonym nawet z jednego punktu zwłaszcza, że mecz kończyliśmy w dziesięciu – zakończył Fergie.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United remisuje z Birmingham City 1:1
Następny news »
Siedmiu aresztowanych w Birmingham

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


toficzek: Tez uwazam ze Ferguson przesadza z obwinianiem sedziego jak sie tylko noga powinie a sam sie przyznac nie umie ze to przez nieudane transfery jest tak jak jest, uwazam ze to ze nie wykupili Teveza bylo duzym bledem i mocnym oslabieniem lini ataku mamy okienko transferowe wiec niech wydadza troche kasy tylko na kogos naprawde wartosciowego kto wniesie duzo kreatywnej i szybkiej gry.
COME ON UNITED!!
» 12 stycznia 2010, 17:59 #48
psychiczny: tak mozesz sobie ojcu mowic
» 10 stycznia 2010, 16:27 #47
misiek98: Moje hobby to origami
United Hobby to wygrane
SAF-a Hobby to krytykowanie sędziego
» 10 stycznia 2010, 15:37 #46
ax1d: tym gorzej.
jeśli zawsze cierpieliśmy po stracie kluczowych zawodników,
to po 20 latach wypadałoby wyciągnąć jakieś wnioski.
pierwszy, podstawowy, to nie wypuszczać dwóch ofensywnych zawodników na raz,
nie mając czym załatać dziury, bo chyba już nikt nie wierzy w Berbę w tej drużynie,
a sam Rooney nic nie zrobi, co pokazał mecz z Brummies, w którym biegało przy nim trzech lub czterech zawodników rywali.
» 10 stycznia 2010, 13:45 #45
DrunkenBear: Tak, tak.... widać, że modne stało się krytykowanie SAF. Ale niestety on ma rację. Sędziują jak chcą i w tym jest problem. Gdzieś około 34-35 minuty był karny dla United za rękę w polu karnym. Później o mały włos nie uznali nam bramki. SAF krytykował sędziów od zawsze i nadal to będzie robił. Bo błędy trzeba wytykać. Mam wrażenie, że sędziowie nie nadążają już za grą. Bo stała się ona za dynamiczna dla nich.

Co do tych płaczących o transfery. To pokażcie jakiegoś wartościowego piłkarza który nie był zgłoszony do żadnych rozgrywek europejskich. Po za tym przypominam, że w Anglii jest coś takiego jak pozwolenie o pracę. Więc nie tak szybko piłkarz może zagrać, po przejściu do drużyny.

Nie przypominam sobie jeszcze sezonu, w którym United grałoby dobrze po odejściu kluczowego piłkarza. Zawsze potrzebowali czasu aby zaskoczyć z piłkarzem uzupełniającym skład. Ale fakt, większość ludzi wypowiadających się w komentarzach nie może pamiętać tego, bo są za młodzi. Albo są kibicami sezonowymi po zdobyciu CL.

Co do odejścia Vidica, jak ma odchodzić, to niech zrobi to tego lata. Po co przedłużać tą szopkę? Akurat starczy na załatanie kasy po beznadziejnym transferze Berbatova. Bo jak na razie to lepiej było tą kasę przeznaczyć na Teveza. Przynajmniej umiał sam pociągnąć atak do przodu. Czy powalczyć z 2 obrońcami na plecach.

Jeśli MU nie zdobędzie mistrza w tym roku, to wielkiej katastrofy nie będzie. Nie zawsze można być na szczycie, bo przecież to nie jest OE żeby zdobywali to sezon w sezon :P
» 10 stycznia 2010, 13:04 #44
bad15: Nie rozumiem, dlaczego on nie zrobi transferów... TO JEST TERAZ niezbędne dla MU. A on mówi że niepotrzebne. Jak wygra EPL w tym roku to mu zwrócę honor, ale coś czuje że hegemonie Manchesteru w tym roku przerwie Chelsea/Arsenal. MU gra bardzo, bardzo nieregularnie. Gubi głupie punkty.

Potrzeba wam kogoś kto pociągnie grę. Nie tylko Valencia i Rooney. To jest za mało. Jak jednemu nie idzie, nie daj Boże dwóm to jest po prostu koniec.

Potrzeba wam Silvy (może grać jako LS lub OP), lub Gourcuffa.
Również powinniście zastanowić się nad transferem przebojowego napastnika. Berbatov przeplata dobre mecze złymi. Tacy piłkarze nigdy nie kończą dobrze w wielkich klubach.

Taki Real ma do pociągnięcia akcji Kake, Ronaldo, Benzeme (swoją drogą jeden z najlepszych w ostatnich 3-4 meczach Realu więc kryzys ma już za sobą), Higuain, Alonso (jedno podanie może zadecydować), Lass (jeden z 3 najlepszych DP obecnie- kto ogląda jego występy ten wie. Co mecz zgarnie ocenę 7-8), Marcelo (najwięcej asyst w La Liga- tyle samo co Xavi).

Bez transferów nie ruszycie. Już nawet nie chodzi o jakąś rewolucje, ale o to że wasi piłkarze dostają zadyszki. Ciągle grają ci sami. Obrona jest dobra tylko trapią ją kontuzje. Wg. mnie wasze skrzydła powinny wyglądać Silva-Valencia.
» 10 stycznia 2010, 12:43 #43
kocio10: Znowu jakieś sapy do sędziego uznał gola United i jeszce ma cos do neigo
» 10 stycznia 2010, 12:42 #42
DresikUnited: Haha... SAF chyba lubi krytykować sędziów ;D
» 10 stycznia 2010, 12:17 #41
psychiczny: he ten jak zwykle wszystko na sedziego......zal
» 10 stycznia 2010, 10:41 #40
spOntan: "skończ waść panie, wstydu oszczędź"
» 10 stycznia 2010, 10:25 #39
chomik18: Prawda jest taka, że sędziowie sędziują jak chcą...
I mam nadzieje, że takie krytyki wprowadzą monitoring... Bo bramka zdobyta prawidłowo, a o mały włos była by nieuznana...
Red card dla Fletchera jak dla mnie słuszny.
» 10 stycznia 2010, 09:21 #38
Paps: Zgadzam sie SAF to wielki trener i jego zaslug nikt mu nie odbierze,ale juz moglby skonczyc pier...ic o zlej pracy sedziow,bo robi z siebie posmiewisko,niech przyjrzy sie grze swojej druzyny,a nie szuka dziury w calym!
» 10 stycznia 2010, 09:13 #37
kalek: odkąd pamiętam to Ferguson zawsze krytykował sędziów jak coś nie poszło Ja się chyba zgodzę z SAFem ze pokazanie czerwonej kartki Fletcherowi nie było słuszne to nie był faul na czerwoną kartkę dopiero teraz macie dość tego ze Fergi krytykuje sędziów bo United nie jest w formie jakis transfer by sie przydał ale ta decyzja należy do SAFa.Skład mamy dobry przeciez wpoprzedni sezonach grali bardzo dobrze teraz coś się załamało i chyba szybko z tego nie wyjdą ale miejmy nadzieję ze bedzie odwrotnie i szybko wrócą do swojej wysokiej dyspozycji
» 10 stycznia 2010, 09:11 #36
thrall87: mnie tez juz wku**ia ferguson jak ciagle krytykuje sedziow....zawsze jak mecz jest przegrany albo remis.... widac ze druzyna slaba to trzeba zwalic na sedziego bo trzeba miec wymowke....zal


a mowilem ze mu odwala na stare lata to nie niektorzy mnie jechali, a im styarsy to coraz wiecej gada a malo robi zrzeda;/
» 10 stycznia 2010, 08:44 #35
enigmatyk: SAF to szanowany i wspaniały trener...ale tego jego pie***lenia odnośnie postawy sędziów już nie mogę słuchać. Kolejna kompromitacja Szkota, będąca wyrazem bezradności...i nie piszcie mi tu , ze SAF jest genialny, a wszystko co mówi jest święte, bo to nie Budda.
» 10 stycznia 2010, 03:07 #34
eXodomy: cyt:
"Po drugie sam tego newsa pisałem, więc wybacz, ale wiem o co w nim chodzi."
Piekny dis na sezonowca :) Nalezalo nie tylko jemu.

Od siebie dodam tylko, ze prawdopodobnie gdyby Roo trafil brame po podaniu od Valenci, caly mecz wygladalbym inaczej. A tak obrona czestochowy z dobrymi kontrami i mamy 1:1.Wedlug mnie Park nie trafiony w tym meczu, dziwi brak Obertan i przede wszystkim BRAK WYKONCZENIA! Imo zabraklo tez Berbatova. Wiem, wiem, zaraz posypia sie komentarze, ze nic by nie wniosl - ale tak na prawde nie mial kto rozegrac pilki. Schooles zamiast grac pily prostopadle, podania w szerz. Co do obrony, to chyba nie musze komentowac. Poniewaz tak owa po prostu nie istniala. All hail Vidic & Ferdinand - chociazby z najslabszej formy ! Apropos przeciwnika. Zaczynam sie bac Milanu, bo o tyle o ile Obrona sie wyleczy, to napad i pomoc lezy i kwiczy na dzien dzisiejszy.
» 10 stycznia 2010, 01:58 #33
bbauza: już się dzieci nagadały na Fergusona?? Od początku swojej kariery krytykuje on sędziów, ale teraz to mu się wypomina, bo przegrywamy.
Także skończcie te wypowiedzi, bo sami jesteście żenujący, tylko jątrzycie co mecz.
To, że Vidić odejdzie to tylko i wyłącznie jego wina - Real gada o kasie, więc ten już ma wodę w głowie zamiast mózgu. Fajnie jak zostanie, ale jeśli ma się obrażać to niech sobie idzie, nie będę płakał
» 10 stycznia 2010, 01:52 #32
ax1d: żenada.
Ferguson jest największym trenerem w historii,
ale ostatnio po prostu się kompromituje takimi wypowiedziami.
żenada.
» 10 stycznia 2010, 01:38 #31
wrobel1992: Lekko Fergie przegina a jak na dodatek przez niego odejdzie Vidic to ch**j mnie strzeli!
» 10 stycznia 2010, 00:41 #30
cycuu89: Czerwień zasłużona, po za tym fletcher grał cały czas bardzo agresywnie więc się nazbierało. A co do samego faulu w ogóle nie był zainteresowany piłką tylko zatrzymaniem tamtego gościa więc za to zółta jest jak nic ;p
» 10 stycznia 2010, 00:19 #29
OWEN7: czerwien zasluzona... Alex jak zwykle zwala na kogos tylko nie na siebie , nic nowego
» 10 stycznia 2010, 00:15 #28
rogi: Też nie uważam, żeby Alex miał krytykować swoich, bo nie od tego jest trener. On ma ich przygotować do meczu, ustawić i zmotywować, żeby wygrywali, a nie krytykować publicznie. Co najwyżej może kogoś w następnym meczu nie wystawić i koniec tematu. Inna sprawa, że ostatnio im nie idzie, ale na litość boską, to nie jest znak, żeby od razu trenera zmieniać! To nie polska liga.
» 10 stycznia 2010, 00:11 #27
SiwyTSW: NO sędzia troche przesadził z tą żółtą kartką no ale bywa i tak :)
czasami jego decyzje też mnie irytowały ale nie tak jak nasza ilość rzutów rożnych po których nie było ani razu zagrożenia
» 10 stycznia 2010, 00:11 #26
cycuu89: jak dla mnie żółta kartka była zasłużona Fletcher już by go później nie dogonił więc go faulował, czyli faul taktyczny a za taki faul większość sędziów pokazuje żółte kartony, więc fletcher wyleciał przez swój bezmyślny faul.
Mógłby w końcu przyznać się do błędu a nie obarczać innych winą...
» 10 stycznia 2010, 00:09 #25
rogi: Gogo - jak już sobie błędy wytykami, to samobójowi, nie "samobóju", to po pierwsze.

Po drugie sam tego newsa pisałem, więc wybacz, ale wiem o co w nim chodzi.

A po trzecie nie odnosiłem się do newsa w moim komencie, tylko do tych, którzy wypisują w komentarzach, że Fergie już za stary jest na prowadzenie United i życzą mu szybkiej emerytury (patrz koment Fexo czy Eggmana).
» 10 stycznia 2010, 00:06 #24
rvn10: Zgadzam się,sędzia nie panował nad meczem ,błędne decyzje,za co czerwień dla Fletchera,jeszcze miał wątpliwości co do strzelonej bramki dla United.PARANOJA chyba ,że jakiś nowy(piereszy raz go widzę) to usprawiedliwiam,ale tylko wyjątkowo dzisiaj :D
» 10 stycznia 2010, 00:02 #23
pawlik09: SAF troche spokojniej jak tracimy punkty do adrazu na sędziego :P
» 10 stycznia 2010, 00:02 #22
dzaru: fakt czerwona kartka dla Fletchera to paranoja, śedzia zwykły ch**
» 9 stycznia 2010, 23:58 #21
gorzky: Meczu nie oglądałem ale narzekanie na arbitra powoli robi się już śmieszne, SAF powinien w końcu potrząsnąć naszymi grajkami, i zmobilizować ich do lepszej gry. Co chwila słyszymy jak to nasi gracze chwalą się nawzajem jacy to oni najlepsi nie są, lecz chyba zapominają, że boisko weryfikuje wszystko. Nie mówię, że są jacyś wyjątkowo słabi, ale powinni się nieco więcej mobilizować, bo jak wiemy takie mecze jak ten z Birmingham to po prostu trzeba wygrywać. Niech SAF w końcu zrobi im piekło w szatni, może to odniesie jakiś pozytywny skutek, albo niech odważniej postawi na takich piłkarzy jak Nani, wiem że to jeździec bez głowy, ale jest nieprzewidywalny, a tą cechą ostatnio nie możemy się pochwalić, nie kiedy gramy schematycznie, brakuje błysku w grze, a Portugalczyk to coś może nam dać. Oczywiście równie dobrze może wszystko schrzanić, ale jeśli nie poprawimy gry to może być lekko nieciekawie... Ale tak na pocieszenie polecam zerknąć na tabelę i zobaczyć na którym miejscu to liverpool "w tym roku wygramy mistrzostwo" się plasuje :D
» 9 stycznia 2010, 23:47 #20
Fexo: Pozdrawiam krytykow ... ale sekunde czyz krytyk nie powinien wysunac kontr argumentow? Dlaczego poraza was moja glupota , bo wyrazilem swoje zdanie? Fakt jest taki ze w tym sezonie po kazdym PRZEGRANYM spotkaniu a za takie mozna uznac remis z beniaminkiem Ferguson szuka winy wszedzie , tylko nie w swim ogrodku. Jak juz kilka osob zauwazylo jest to dosc irytujace a nie przystoi wielkiemu trenerowi.
Dlaczego uwazam , ze powinien odejsc? Poniewaz przez te 2-3 lata ktore mu zostaly zachowujac sie jak to teraz robi + brak sukcesow ktore prawdopodobnie nam groza do momentu uporządkowaniu druzyny po odejsciu Ronaldo , ktory mial OGROMNY wklad w sukcesy United , zacznie byc postzregany jako ekscentryczny staruszek ktory ne potrafil odejsc w chwale a teraz swoja frustracje uzewnetrznia poprzez IDIOTYCZNE komentarze.
» 9 stycznia 2010, 23:43 #19
gembus: Podpisuję się pod słowami poprzednika!
» 9 stycznia 2010, 23:39 #18
Gogo: rogi---> chyba nie za bardzo rozumiesz o co w tym newsie chodzi. Tutaj nie są podważane umiejętności trenerskie Fergusona tylko to jak się zachowuje po porażce. Jak dla mnie jest to zachowanie denne, nudne, powtarzające się po każdej porażce. Inna sprawa gdyby te pretensje miał po zaciętym pojedynku, ale w momencie kiedy remisujemy ze średniakiem i to tylko dzięki samobóju ?!

Naturalnie, co niektórzy zbyt surowo oceniają naszego trenera i odsyłają go już na emeryturę, ale to normalne po serii nieudanych występów.

Jak dla mnie Fergie nie jest genialnym trenerem. On po prostu zawsze miał do dyspozycji genialnych zawodników którzy prezentowali wysoki poziom. Fakt poukładać ich to też sztuka, ale tak naprawdę popełnia on wiele błędów.

Teraz, kiedy zawodnicy prezentują mierną formę, wychodzi na jaw, że jednak sir Alex geniuszem nie jest.
» 9 stycznia 2010, 23:33 #17
mik3: Heh, Ferguson cieszy się z remisu, i to z beniaminkiem. Ale jedno mnie zastanawia, po jaką cholerę nam Owen, skoro Ferguson nic mu nie daje grać? Mamy remis, trzeba cisnąć, a on debiutanta wypuszcza :/ Fergiemu powoli odbija na starość.
» 9 stycznia 2010, 23:32 #16
plinert: HA, ale ma racje. Tu się z nim zgodze. To nie było zagranie na żółtą kartkę, a już w szczególności na gdy odsyła się zawodnika do szatni. Jak najbardizej popieram menagera w tym. Myąlałem, że będze kwestionował ilość doliczonych minut też ;p
» 9 stycznia 2010, 23:26 #15
Pawlo: Fexo, brak słów na twoją głupotę...
» 9 stycznia 2010, 23:14 #14
Jakubek722: Ferguson to świetny szkoleniowiec i tyle w temacie , może za dużo mówi,ale da się przyzwyczaić ;d
» 9 stycznia 2010, 23:13 #13
gembus: SAF idź do szatni walnij wiochę chłopakom niech zaczną grać jak Diabły!
Przestań zwalać winę na sędziów-oni dla nas bramki nie zdobędą do jasnej ciasnej.
» 9 stycznia 2010, 23:12 #12
rogi: Fergie to znakomity trener, lepszego nie ma. Teraz wszyscy jego "przeciwnicy" ujawniający się w komentarzach czują się wielkimi znawcami i nie mogą się nadziwić dlaczego taki wielki klub trzyma na tym stanowisku starego dziadka.

Pogadamy jak odejdzie, a na jego stanowisko przyjedzie jakiś łachudra. Bo od paru lat odnoszę wrażenie, że tylko on ten klub jakoś trzyma w całości. Jak odejdzie, z powrotem United stanie się jednym wielkim Drink Barem. Oby tak nie było...
» 9 stycznia 2010, 23:11 #11
shick: Fexo 09.01.2010, 23:06
Zycze Fergusonowi aby jak najszybciej skonczyl kariere jako menadzer , jesli zrobilby to po tym sezonie odszedl by jako jeden z najlepszych jak nie najlepszy trener.
Jego zachowanie pokazuje ze juz jest za stary na prowadzenie takiego klubu jak Manchester , jesli zostanie jeszcze przez kilka lat moze zmienic na nie korzysc zdanie o nim.

brak słow....
» 9 stycznia 2010, 23:11 #10
SwierQ7: Niech SAF myśli o transferach, ale co racja to racja druga żółta kartka dla Fletchera za takie g***o to przesada.
» 9 stycznia 2010, 23:09 #9
Eggman1992: oby dostal kare do konca sezonu to Phelan poprowadzi United.
» 9 stycznia 2010, 23:09 #8
tarpan: bardzo słaba gra roo nie strzela berba ani tyle inni tez nie grają za dobrze, co ja pisze prawie wcale nie grają! jednym słowem słabooooo!! niestety słaboo!!
» 9 stycznia 2010, 23:08 #7
ErooMUFC: Żałosne...
Może Phelan cos wiecej wycisnie z tej druzyny.
» 9 stycznia 2010, 23:07 #6
Fexo: Zycze Fergusonowi aby jak najszybciej skonczyl kariere jako menadzer , jesli zrobilby to po tym sezonie odszedl by jako jeden z najlepszych jak nie najlepszy trener.
Jego zachowanie pokazuje ze juz jest za stary na prowadzenie takiego klubu jak Manchester , jesli zostanie jeszcze przez kilka lat moze zmienic na nie korzysc zdanie o nim.
» 9 stycznia 2010, 23:06 #5
tasma1985: Hahahahaha:), brak słów.
Ferguson chyba nie widzi, że takimi wypowiedziami staje się żenujący, karykaturalny. Sędzia jak sędzia - błąd zawsze jakiś może popełnić, ale wyrzucając Fletchera, wcale takiego wielkiego nie zrobił. Druga żółta kartka za faul taktyczny (bo tak ja bym to zakwalifikował) nie musiała zostać pokazana, ale MOGŁA.

Osobiście spodziewałem się całkiem innej wypowiedzi pomeczowej. Po cichu liczyłem na coś pokroju: "Nie wygraliśmy przez sędziego i organizatorów meczu, ponieważ graliśmy żółtymi piłkami na niezaśnieżonym boisku. Tak nie wolno. Skandal! Moi gracze umieją grać żółtymi piłkami tylko na boiskach ośnieżonych. Powinniśmy byli dziś zagrać białymi piłkami, wówczas 3 pkt powędrowałyby na OT :)"
» 9 stycznia 2010, 23:06 #4
Jakubek722: Dobre określenie : TRADYCYJNIE;)
» 9 stycznia 2010, 23:04 #3
czerwonediablyy: japi**dzile to sie juz robi smieszne te krytykowanie sedziego przez SAG jak gubimy pkt
» 9 stycznia 2010, 23:04 #2
Eggman1992: hehe oby tak dalej , to Phelan poprowadzi United do zwyciestw.
» 9 stycznia 2010, 23:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.