Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ben Arfa bliski odejścia z Marsylii?

» 20 grudnia 2009, 12:32 - Autor: Bart - źródło: newsoftheworld.com
Hatem Ben Arfa być może trafi do Manchesteru United tuż po nowym roku. Skrzydłowy Olympique Marsylia jest wyceniany na 5 milionów funtów.
Ben Arfa bliski odejścia z Marsylii?
» Czy zimą szeregi United zasili kolejny skrzydłowy?
Media we Francji podają, że oba klubu rozpoczęły już rozmowy w tej sprawie. 22-latek dopiero po długiej walce zdołał wbić się do podstawowego składu francuskiej drużyny. Ben Arfa byłby prawdopodobnie jednym z tych zawodników, na których Ferguson planuje nieco zarobić.

Jean-Jacques Bertrand, agent zawodnika, mówił: - Jak na razie nie kontaktowaliśmy się z żadnym klubem. Proszę jednak nie wykluczać możliwego przejścia do innego zespołu. Możliwe, że Marsylia przeprowadziła już wstępne rozmowy z innymi klubami.

Władze Manchesteru United są zadowolone z pozyskania Gabriela Obertana z Bordeaux i mają nadzieję, że transfer Ben Arfy byłby równie trafny.

Zawodnik ten, gdy odchodził z Lyonu, był bliski przeniesienia się na Wyspy Brytyjskie. Wtedy skrzydłowym zainteresowany był Arsenal. Francuz wylądował jednak na Stade Velodrome. Czy tym razem będzie inaczej? Piłkarzem jest również zainteresowany Olympiakos.


TAGI


« Poprzedni news
Ronaldo poleca Evansa trenerom Realu
Następny news »
Gibson w kolejce po podwyżkę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


kerdupyn: Nie bedzie transferow, nie czaicie? k***a takie pisanie ''przydal by sie Silva'', '' o jezu ja chce ronaldo bo on taki fajny brzuszek ma'' nic nie da do ku**y nedzy.
» 21 grudnia 2009, 20:46 #30
Mati888: Poza skrzydłowym przydałby się napastnik, bo sam rooney niczego nie ugra. Fajnie byłoby kupić np. Pato, ale milan go nie puści...
» 21 grudnia 2009, 20:11 #29
Bartoosh21: vald3k.. przeczytaj mój komentarz.. tylko ze zrozumieniem... wymieniam w nim kilkunastu zawodników ale to śa tylko opcje zaleznie od tego kiedy i jaka formacje potrzeba by było wzmocnić, na każdą pozycje podaje piłkarzy kilku badź jednego.. tak żeby można było wybrać.. to są moje propozycje transferów dzięki którym możnaby z niekoniecznie gigantycznymi nakładami sie wzmocnić... nie każdy z tamtych piłkarzy kosztuje 40 mln euro... fakt za Silve czy Ville trzeba by było wyłozyć po ok 30-40 mln...ale taki Morimoto... młody japończyk niexle sie spisujący.. moim zdaniem 8mln góra, Veloso, swietnym młody piłkarz, taki drugi Hargreaves gdyby trzeba było.. podobne warunki fizyczne, technika, moze grac def. pom. i na lewej obronie.. lustrzane odbicie Owena H... przeczytaj niżej co napisałem.. uwierz.. oszołomem nie jestem i nie chciałbym takiego Aguero bo moim zdaniem np. nie jest nam potrzebny drugi Rooney z nierówna formą..
» 21 grudnia 2009, 15:52 #28
BroneK1878: Gdzies czytalem ze ten transfer jest juz przesadzony. United ma wylozyc za niego 9 mln. Nie wiem czy on jest nam az tak potrzebny.
» 21 grudnia 2009, 15:16 #27
vald3k: Jak czytam większość komentarzy poniżej to zastanawiam się czy nie trafiłem na stronę sReal'u...kupić tego , tego , tamtego i ...o jeszcze ten by się przydał !Ludzie, ogarnijcie się Manchester United to wielki klub z olbrzymimi tradycjami i trenerem ( menagerem ) wszechczasów SAF'em ! Manchester nigdy nie kupował kilku zawodników jednocześnie a wielu z Was o to postuluje! United za czasów SAF'a opierał się na wychowankach bądź piłkarzach młodych jeszcze nie będącymi gwiazdami......SAF je tworzył !
Beckham, Giggs, Scholes,...ostatnio Ronaldo. Zgadzam się , że ostatnio United gra bardzo słabo ,nawet jak wygrywa - ostatni naprawdę dobry mecz zagrali z Chelsea...ale winię za to nękające nas kontuzje obrońców! Fletcher i Carrick są świetni w środku w odbiorze czy nawet rozegraniu ale na obronie chłopaki sobie nie radzą! Zgadzam się również , że przydałby się jakiś jeszcze jeden skrzydłowy i jeden obrońca ale wcale nie chcę żeby przychodził ktoś bardzo znany za wielkie pieniądze.....Ben Arfa- spoko, jest młody i ma potencjał. SAF zapewne zdaje sobie sprawę z tego , że kończy się kariera Scholesa, Giggs'a, Nevilla a również Ferdinanda, który ma coraz częściej problemy z kontuzjami i sprowadza nowych , młodych z potencjałem graczy ( Oberten, Valencia ). Mam pełne zaufanie do SAF'a - chociaż ten również popełnia błędy i uważam ,że powodem tej słabej gry jest własnie praktycznie brak obrony......wróci Vidic, Rio, Evans, O'Shea , Brown, i będzie zupełnie inny Manchester. Jeżeli faktycznie w tym roku United mieliby nic nie ugrać to trudno.....ale nie chcę kupowania 5-6 zawodników!
» 21 grudnia 2009, 11:47 #26
Kalu1920: Przepraszam za spam
PS Jestem naprawde fanem Naniego ale spojrzmy prawdzie w oczy, nie idzie mu tutaj u nas
chce mega wzmocniej bo niie damy rady nic osiagnac, trzeba sie wzmacniac bo wszystkie kluby to robia,W ataku z pilkarzy ktorych podziwiam i mysle ze mogli by u nas zagrac to Balotelli, Aguero, Villa, Torres , Benzema .niestety Roo nie jest bramkostrzelny, Berby nie lubie, Owen to pilkarz na koncowki i slabe mecze, Welbeck i Macheda to mlodziki i nie daja ejszcze pewnych bramek;/
pomocnicy Young,Silva, Migel Velosso,M.Fernandes,ten Ben arfa, gorcuff sory za pisownie ,nie jestem pewny:D jest jeszcze kilku co moglbo by nas naprawde wzmocnic
trzeba robic drogie transfery by sie wzmacnia, kto by pomysla ze do realu trafia tacy zawodnicy, do vbarcy trafi Ibra , Man City takie drogie zakupy, Totenham jak sie wzmocnil a my? gowno a nie transfery zrobilismy kontuzjui pelno a zostaly staruchy Scholes,Giggs,Gary to wielcy pilkarze ale to juz nie to co kiedys trzeba ich nowymi zastapic
» 21 grudnia 2009, 00:00 #25
manutdfan92: mówią że to jeden z największych francuskich talentów, więc można o niego powalczyć. pod okiem SAFa z pewnością się rozwinie
» 20 grudnia 2009, 23:50 #24
harry: miguel veloso i bruno alves jak najbardziej, myślę że obaj się nadają ,obaj dobrze grają w destrukcji i m.in dlatego warto zwrócić na nich uwagę, pomysł z Benzemą tez nie jest najgorszy bo jest to niewątpliwie zawodnik utalentowany i może nam się przydać, co do Ben Arfy hmm...za 5 mln bym brał (o ile to nie ploteczka) myślę że SAF zrobiłby z niego porządnego zawodnika, taką słabszą wersję Crisa z której będzie pożytek (ma raptem 22 lata więc jeszcze może się jeszcze wiele nauczyć ). Jak nie francuz to można powalczyć o Silvę, jak dla mnie było by to zaj... wzmocnienie tak jak i Villa z tym że obaj zawodnicy sporo by kosztowali i ze sprowadzeniem choćby jednego z nich może być problem. Dałbym sobie spokój z Lahmem nieźle gra w ofensywie ale jest on według mnie za słaby fizycznie a i grą w obronie na kolana nie rzuca, poważnie pomyślałbym nad sprzedażą Naniego który drugim Cristiano już chyba nie będzie, szkoda bo spodziewałem się po nim znacznie więcej, niestety jakoś nie dał rady i powinien odejść, może do Hiszpanii. Zgadzam się co do Nevilla to szacunek dla tego zawodnika wielki ale już nie te lata i może czas rzeczywiście szkolić następców, Park? no tylko marketingowo bo piłkarsko to za wysokie progi niestety dla naszego małego koreańskiego przyjaciele, lubie go ale sama wytrzymałości na boisku to nie wszystko. Z Gibsonem to sam nie wiem niby strzela bramki, ma laczka:P ale czasem tych jego prób za dużo, bywa to po prostu irytujące kiedy Gibson ma piłkę i nawet nie próbuje jej podać koledze (tak jest ostatnio bardzo czesto) tylko wali gdzieś w trybuny, mimo to bym go zostawił choćby dlatego co było z Fletcherem, szczerze przyznaje uważałem że Darren jest za słaby i nie miałem tyle cierpliwości do niego co SAF, zawsze wydawał mi się taki troszkę niewidoczny i zbędny, teraz wiem jak bardzo się myliłem co do niego i cieszę się że jest z nami:) na zakończenie sprzedałbym jeszcze Fostera bo jest za słaby i popełnia za dużo głupich błędów.
» 20 grudnia 2009, 22:22 #23
atis700: Ja musze sie z Tobą zgodzić potrzeba troche świeżengo powietrza w United. Ale z drugirj strony to chłopaki po prostu nie są w formie, brakuje im motywacji... nie wiem... ta machina Fergussona na razie nie chce współgrać...
» 20 grudnia 2009, 21:55 #22
matekw99: hmm, macha nóżkami jak crystynka, przypomina grą początki ronaldo w MU :) ale mimo wszystko jakis taki zelus zblazowany, ktory za 2,3 sezony jak nauczy sie grać, zacznie marzyć o realu jako spełnieniu najskrytszym mokrych sennych marzen rodem z łozka ;/
wg mnie słaby fizycznie,ale w premiership mogliby zrobić z niego przyzwoitego konkurenta valenci, choc juz na dzien dobry widac ze ma bagatszy zasob dryblingu niz wyzej wymieniony pomocnik, valencia wypuszcza pilke na prawa stone i pelen gaz,raz ma zayebisty mecz a raz kopie sie po czole...nani choc nie gra nie wykorzysuje szans, wg mnie nie ma go co 3mac na sile, styl gry andersona rowniez mi nie lezy,choc dobrze gra w destrukcji o tyle w ofensywie zenada gra niecelnie,podania nie dochodza, a strzaly...hmm on chyba nie strzeli nawet 1 bramki w MU...wole fletchera i carick`a...rooney nie spełania pokoladanych w nim nadziei mimo tylu strzlonych bramek wypada blado w wiekszosci spotkan,berbatov uśpiony,a owen przyczajony tygrys ukryty smok...welbeckwyporzycznie... benzema? eee villa wg mnie za slaby fizycznie...aguero-walczak jak tevez ale juz marzy o chelsea,przdalby sie taki kreator jak silva czy xavi...a i chocby cambell do powrotu obroncow
» 20 grudnia 2009, 19:58 #21
Mercus7: Znowu to samo. Ploteczka. Jak ja powiem że będę grał w Barcelonie to też brukowce napiszą że ten i ten będzie grał w Barcy?
» 20 grudnia 2009, 19:43 #20
Quba18: Roo10ney, co z tego, że mamy tylu napastników jak nie strzelają goli;/
» 20 grudnia 2009, 19:34 #19
JoKeR: Ja na miejscu sir Alexa Fergusona kupiłbym go,ponieważ on ma dobrą lewą jak i prawą noge dobrą więc może grać na lewej pomocy i na prawej.
Naniego Saf już nie wpuszacza więc się przyda,a Naniego sprzedałbym za 15mln.
» 20 grudnia 2009, 19:32 #18
Roo10ney: Są plusy jak i minusy tego transfery - plusem jest niska, 5 milionowa cena, a minusem jego pozycja - bo po co nam napastnik? Jest Wayne, Berbatov, Owen, rozwijający się Welbeck i Macheda... ;)
» 20 grudnia 2009, 19:22 #17
manutd45: Ja bym go kupił jak bym był trenerem Man Utd może Valencia miał by z kim rywalizować. Obejrzyjcie sobie go na you tube jego zagrania pasują do naszego zespołu może w końcu ktoś rozrusza te towarzych
» 20 grudnia 2009, 18:04 #16
bobsley: spontan

jakby mieli tylu chętnych na niego to nie wybierał by on pomiędzy United a Olympiakosem :P

Jest Nani a Ben Arfa w niczym nie jest od niego lepszy :)
» 20 grudnia 2009, 17:19 #15
Mati888: Myślę, że kupno go za 5 mln to byłoby bardzo dobre posunięcie. To wielki talent, a prze Fergim by się ogarnął.
» 20 grudnia 2009, 16:18 #14
spOntan: brać go bez zastanawiania. 5 mln za takiego zawodnika? Nawet gdyby nie spełniał naszych oczekiwań zawsze można go sprzedać, a chętnych na pewno brak nie będzie :) Obertan, Valencia,Ben Arfa, Tosic - jak dla mnie oni powinni zostać w United a reszta pomocników skrzydłowych OUT.
» 20 grudnia 2009, 15:51 #13
Johnyblaze: Gość nawet mimo tego ze poza boiskiem przewraca mu sie w głowie jest napewno warty 5mln, jezeli bedzie stwarzal problemy w united to spokojnie mozna go sprzedac za 2 razy tyle. tak czy inaczej bedzie to trafiony transfer
» 20 grudnia 2009, 15:48 #12
widoklublin: Moze i to nie duzo , ale ostatnimi czasy nic nie pokazuje , a wiec to beda wyrzucone pieniadze w bloto , jest kim grac poczekajmy po nowym roku .
» 20 grudnia 2009, 15:47 #11
Devil11: No cóż, dawno nie widziałam go w akcji, więc trudno coś mówić, jednak zawsze podobał mi się ten gracz. 5 mln to może nie tak dużo, ale wolałabym kogoś, kto już sprawdził się w lidze angielskiej.
» 20 grudnia 2009, 14:04 #10
Elwibrator: Ja wiem czy on jest taki świetny! Jak by przeszedł to trzeba sprzedać kogoś proponuje Tosic'ia
» 20 grudnia 2009, 13:59 #9
gorzky: Za 5 mln można by spróbować, nie wiadomo co z Nanim i Tosiciem, więc skrzydłowy by się przydał, choć nie wiem czy nie lepiej było by się rozglądnąć za jakimś rozgrywającym, który prowadził by naszą grę, kimś takim jak niegdyś Scholes. Brak rozgrywającego było chociażby widać po wczorajszym "widowisku". Niestety znaleźć dobrego rozgrywającego to nie lada wyczyn, a nie przepłacić przy tym to rzecz wręcz niewykonalna.
» 20 grudnia 2009, 13:57 #8
widoklublin: Zgadzam sie z Enigmatykiem , zreszta juz nie jedna byla taka wielka gwiazdeczka , ktora jakos nie dawala sobie rady w klubach tak duzej rangi jakim jest Manchester, przyklad Benzema wlasnie wg mnie , pozwolmy grac naszym bo na ta chwile mamy zawodniow , a kupowanie zawodnikow bo jest okazja to troche nie powazne .
» 20 grudnia 2009, 13:48 #7
enigmatyk: Wszyscy tutaj widzę napalenia na Francuza jak Arab na kurs pilotażu. Chyba jednak tylko nieliczni wiedza , że od długiego czasu zawodnik prezentuje się miernie na boisku i jeszcze gorzej poza nim. W głowie ma bardziej naj***ne niż Balotelli z Ibrą razem wzięci. 5 mln funtów w błoto.
» 20 grudnia 2009, 13:21 #6
goghetta: to bardzo dobry zawodnik ;p pasował by do nas tak ja Obertan ;) juz nie moge sie doczekać okienka transferowego ;p
» 20 grudnia 2009, 13:11 #5
Macheda94: jestem za pozyskaniem go za 5mln to bardzo małą cena jak za takiego piłkarza o tak dużym talencie i za jakies 2 czy 3 sezony można go by było sprzedać z zyskiem :)
» 20 grudnia 2009, 13:09 #4
pixmanek: Jak najbardziej! Myślę, że on może poruszyć drużynę.
» 20 grudnia 2009, 12:54 #3
Kaaayi: 5 mln okay. nie jest to jakaś suma z kosmosu.
chociaż trzeba pamietac, ze mamy w tym momencie Giggsa, Valencie, Obertana, do tego Naniego, ktory jak na razie odstaje od pierwszej trojki.. poczekamy, zobaczymy. mam jednak nadzieje, ze pozyskają jakiegoś grajka w tą zime, myślałam bardziej nad zawodnikiem, ktory moglby prowadzić united do zwycięstw w najbliższych sezonach.
wiem, że to nie możliwe. ale kupno De Rossiego, byloby spelnieniem marzeń. dobrze zbudowany, waleczne serce, mocny strzał z dystansu, piękne długie podania.. takiego zawodnika nam trzeba
» 20 grudnia 2009, 12:46 #2
bobsley: talent ma moim zdaniem większy nawet od Benzemy ale to co ma w bani to jego :P

ale za te 5mln to nie było by złe posunięcie ;)
» 20 grudnia 2009, 12:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.