Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fletcher: Wpływ Wengera jest widoczny

» 10 listopada 2009, 15:47 - Autor: badkins - źródło: The Sun
Darren Fletcher postanowił odwołać się do wrześniowej wypowiedzi Arsene Wengera, który podkreślał bardzo agresywną grę środkowego pomocnika United.
Fletcher: Wpływ Wengera jest widoczny
» Fletcher jest prawdziwym liderem drugiej linii United
Menedżer Arsenalu twierdził, że w spotkaniu na Old Trafford jeden zawodnik notorycznie faulował jego podopiecznych i jak wiadomo chodziło tutaj właśnie o szkockiego zawodnika.

W spotkaniu z Chelsea Darren Fletcher rzekomo sfaulował Ashleya Cole'a a po tym rzucie wolnym padła kontrowersyjna bramka dla The Blues.

- Zaczynamy powoli widzieć wpływ wypowiedzi pana Wengera na decyzje arbitrów, co jest po prostu wstydem - stwierdza Szkot. - Musimy teraz podnieść jakość naszej gry i być pewnym, że owe decyzje nie będą nas dotykały.

- Oczywiście nie było mowy o faulu. Wiedziałem to w chwili wślizgu oraz po meczu widziałem powtórki. Zagarnąłem piłkę, na co Ashley Cole odpowiedział podskokiem i sędzia przyznał za to faul! - zakończył rozgoryczony Fletcher.


TAGI


« Poprzedni news
Berbatow najlepszy w październiku
Następny news »
Chamakh w kręgu zainteresowań United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (20)


kris9: parada
ale są komentarze takich jak ja, którzy Szkota podziwiają, chyba, że przydarzy się słabszy występ, wtedy obiektywnie jestem w stanie Fletcha skrytykować. Póki co przydarzyły mu się co najwyżej dwa słabsze występy, reszta była naprawdę dobra. Wracając do meczu z Chelsea - nie dziwię się frustracji Szkota, który nie faulował i naprawdę swoją grą oraz z pomocą Carricka i Andersona nie dał rozegrać się drugiej linii rywali.
Fletcher to zawodnik, który rozwija swoje umiejętności z każdym dniem, ma boiskową inteligencję oraz potrzebną pomocnikowi determinację. Do tego - wielu się nie zgodzi (wiesz o kim mówię) - ma naprawdę niezłą technikę. A jeśli komuś przeszkadza moje zdanie, cóż Ferguson jest zafascynowany grą Szkota oraz jego rozwojem na Old Trafford, on jest większym autorytetem niż ja, więc coś w tym jest :)
Pozdro!
» 11 listopada 2009, 15:14 #18
parada: dziwne ze po dobrych meczach Fletchera nie ma komentarzy psychicznego, ravvva i life7 o tym jakie z niego drewno itp....

Uważam, ze moze stac sie kluczowa postacia w tym sezonie!
» 11 listopada 2009, 14:00 #17
Kaaayi: Widać Darren coraz bardziej się rozkeca, nie tylko na boisku XD Tak trzymać! Takiego Szkota, jak w meczu z The Blues, chcę widzieć zawsze!
» 11 listopada 2009, 11:00 #16
ax1d: a podobało wam się sędziowanie w Manchester Derby?
wtedy nikt nie narzekał na sędziego. prawie mu loda zrobiliście.
nie zgadniecie, ale to ten sam sędzia, kretyni,
więc nie ośmieszajcie się degradowaniem i innymi światłymi pomysłami.
gdyby ten faul i bramka była dla nas, nikt nie dałby złego słowa powiedzieć.
jesteście po prostu śmiesznymi relatywistami, a że tym razem nasza drużyna straciła,
krzyczycie, jak dzieci w piaskownicy.
» 11 listopada 2009, 01:18 #15
masrzisz: ja tez wierze ze Manchester w tym roku siegnie po 4 mistrzostwo z rzedu i to wlasnie po tym meczu sie w tym utwierdzilem ;) chelsea grala u siebie i w porownaniu do nas grala straszna lipe hehe ;d takze z czym do ludzi :d GLORY GLORY MANCHESTER UNITED
» 11 listopada 2009, 01:16 #14
kris9: Hej Adam11
Zgadza się nienawidzę Chelsea, Liverpool szanuję, za historię i styl gry. Uważam, że The Reds są największym rywalem MU zawsze i tak zostanie na długo, bo wielu innym zespołom w tym Chelsea pozostaje jeszcze wiele do zrobienia, żeby dogonić te dwa najbardziej utytułowane kluby w Anglii. Jednak na dzień dzisiejszy uważam, że Chelsea jest najgroźniejszym rywalem Czerwonych Diabłów, The Reds nie zdobyli mistrzostwa od 2o lat co chwały im nie przynosi, natomiast londyńczycy oscylują w okolicach mistrzostwa od kilku lat. Nie zapominam również o Arsenalu, który oscyluje w okolicach mistrzostwa od powstania Premier League. Chłopcy Wengera robią chyba nawet lepsze wrażenie od chłopców Ancelottiego.
Powtórzę się już po raz setny - Liverpool nie zrobi nic w tym sezonie (oglądałem wczoraj mecz z Birmingham City - nie zabrakło The Reds charakteru, jednak odnośnie meczu MU vs Chelsea, nie udowodnili tego, że są lepsi). Tak też United byli lepsi, ale tego nie udowodnili, ale udowodnili jedno, są poukładaną, zdyscyplinowaną drużyną - zwycięstwo nad Chelsea na Old Trafford jak najbardziej, Ci z Londynu będą mieli nogi jak z waty kiedy tam przyjadą.
Ja też wierzę mocno w kolejny triumf w Anglii, oby się spełniło, wtedy przejdziemy do historii. Wierzę również w kolejny finał Ligi Mistrzów, wielu się ze mną nie zgodzi, ale ja wiem, że nas na to stać.

Pozdro!
» 11 listopada 2009, 01:05 #13
Adam11: Siema kris!

Czytałem też Twój komentarz po meczu i w sumie też mógłbym się pod wszystkim podpisać. Z Twoją oceną gry United w tym spotkaniu w 99,9% się zgadzam.

Jest tylko jedno, "ale" - ja uważam, że nawet jeśli byliśmy lepsi w tym dniu od Chelsea to nie potrafiliśmy tego udowodnić. Dlatego też uważam, że wynik jest sprawiedliwy. Oczywiście bramka padła po błędzie sędziego w sumie to nawet po dwóch z rzędu, ale po tym co zrobił Evans z Drogbą to chyba Bóg Sprawiedliwości Futbolu (czy cokolwiek to było:-) ) rzucił gromem! Zawodnicy United przez cały mecz byli bardzo zdyscyplinowani, ale nie wiadomo jakby to się potoczyło gdyby w tej układance zabrakło jednego piłkarza. Śmiem twierdzić, że jest duże prawdopodobieństwo, że by się posypało wszystko. Nie wiadomo, ale jest duże prawdopodobieństwo. Więc ja nie byłem załamany po tym meczu - mówiłeś wiele razy, że bardziej nie lubisz Chelsea niż Liverpoolu. Było to widać:-) Podobnie jak u mnie po przegranej z Liverpoolem:-)

Chelsea na bank straci punkty! Jakbym miał wskazać miejsce to myślę sobie o dwóch po 1 Manchester ( w tej gorszej stronie miasta:-) ) - bo oni idą na rekord remisów w lidze:-) a po 2 stawiam na to, że stanie się to w Londynie z West Ham - stara dobra szkoła futbolu!:-) Arsenal witał się już z gąską a tym czasem... 2:2:-)

My wygrywamy z nimi na Old Trafford i jest pięknie!!:-)

Trzeba jednak pamiętać o Arsenalu! Oni mogą nam podłożyć śmierdzącego kotleta schabowego:-)

Diabelsko pozdrawiam i do przeczytania!


o/ United o/
» 11 listopada 2009, 00:35 #12
paproch: "z Man City wcale nie musiał doliczać tych minut"
ale o jakie minyty ci chodzi? doliczony czas gry jest po to zeby go wykorzystac ;>
a sędziom trzeba koniecznie wytykac błedy i je piętnować ale zwalanie na nich winy za przegrany mecz to lekka przesada poza nielicznymi wyjątkami tylko podkreślajacymi regułe
» 10 listopada 2009, 23:56 #11
kris9: Sędziowie będą się mylić zawsze, czasem na naszą korzyć, czasem na naszą niekorzyść. Forma arbitrów spada, ponieważ podnosi się poziom oraz dynamika piłki na Wyspach. Nie mniej jednak zgadzam się z Fletcherem, że ta decyzja była błędna - boli kibica United, że właśnie po tej kontrowersyjnej sytuacji padła decydująca bramka. Abstrah**ąc od tego - napisałem wcześniej w swoim komentarzu, że MU nadal walczy o mistrzostwo i jest to drużyna, która jest w stanie tego dokonać. Jest taka jedna wypowiedź kolegi Adama11 pod którą się podpisuję nie patrząc na dywagacje oraz spory odnośnie sędziowania:

Spokojnie po tym meczu jestem paradoksalnie bardziej spokojny o zdobycie 4 tytułu. Damy radę! Wierzę w to! Będzie kolejny pobity rekord przez Manchester United! I to rekord historyczny!

Nic dodać - nic ująć,
Glory! Glory! Manchester United!
» 10 listopada 2009, 23:53 #10
kujawa: co wy chcecie od tych sędziów, jakby nasi trafiali to by nie było problemu. Nie ma co na nich winy zwalać, przecież także w niektórych sytuacjach mylą się na naszą korzyść np faul Fletchera, którego nie odgwizdano sytuacja
z Man City wcale nie musiał doliczać tych minut.
» 10 listopada 2009, 23:00 #9
Adam11: Master123 ---> faktycznie moja wypowiedz była trochę chaotyczna. Jednak mogę Cię zapewnić, że zgadzam się z Tobą co do tego, że poziom sędziowania w PL jest coraz gorszy. Pisałem o tym w komentarzu zaraz po zakończeniu meczu. Wtedy też napisałem, że to jest druga rzecz jaka mi przyszła do głowy po ostatnim gwizdku sędziego. Fajnie, że podałeś przykład sędziowania w lidze włoskiej bo tak się składa, że często oglądam mecze tej ligi. Również się zgadzam co do tego, że poziom sędziowania jest tam lepszy. W PL ostatnimi czasy dzieje się coś niedobrego pod tym względem i nie chodzi tylko o nasze mecze. Jeśli można zdobyć bramkę dzięki rzuconemu przez kibiców balonowi to powoli się zaczynasz zastanawiać czy przypadkiem nie jest to rzeczywistość opisywana przez Mrożka:-) jak w jego opowiadaniu "Słoń".

Do tego dochodzi jeszcze rozstrzyganie przez sędziów sytuacji spornych na podstawie bardzo dobrze przyszytych "łatek" do nazwisk poszczególnych graczy. W tym przypadku rolę tych łatek spełniają same nazwiska. O tym też pisałem zaraz po meczu. I tak na przykład Evans "nie wiadomo dlaczego" nie wyleciał z boiska a w innej sytuacji Vidic nie faulując dostaje czerwoną kartkę. To jest chore. Ale nie tylko nas to spotyka.

To tyle.


Pozdro!
» 10 listopada 2009, 19:23 #8
Master123: Adam11---> przeczytaj jeszcze raz cala swoja wypowiedz zrobiles w niej kilka bledow merytorycznych. Jesli chodzi o bledy arbitra w tym meczu to niby wydaje sie ze masz racje ale jesli odniesiesz to do caloksztaltu poczynan arbitrow w EPL i porownasz choćby z Serie A roznice w jakosci sedziowania widac golym okiem. Tragiczny jest rowniez fakt ze co 2 mecz w ktorym tracimy punkty przegrywamy badz remisujemy z winy arbitra .
» 10 listopada 2009, 18:37 #7
ILoveMU: No takie ważne spotkania jak Chelsea vs United powinien sedziowac doswiadczony arbiter
» 10 listopada 2009, 18:22 #6
Adam11: [link usunięty]
ego_Webb_doczekal_sie_filmu.html

Sędziowie podczas każdego meczu są pod ogromną presją a ich błędy są konstytutywną cechą gry jaką jest piłka nożna. Powiem szczerze, że dla mnie w meczu z Chelsea podobnie jak w meczu z Liverpoolem zaistniała jedna skandaliczna decyzja. W przypadku tego pierwszego był to haniebny faul Flatchera na Drogbie! Takie rzeczy w piłce nożnej nie mają prawa mieć miejsca. Od razu przypomina sie sytuacja pamiętnego meczu Arsenalu i faul na Eduardo. W przypadku meczu z Liverpoolem też miała miejsce jedna skandaliczna decyzja po faulu Carragher na Owenie, który wychodził na czystą pozycję. Ta akcja mogła być totalnym punktem zwrotnym w tym meczu. Szkoda...

Mimo, że błędy sędziego w meczu z Chelsea, które zaowocowały bramką były ewidentne to akurat w tym przypadku przymykam na to oko, bo spalonego w takiej sytuacji ( gdzie jest wielki tłok w polu karnym) bardzo trudno wychwycić a wcześniej przy rzekomym faulu Flatchera sędzia był zasłonięty. Cóż zdarza się. Nie potrafiliśmy wykorzystać naszych szans pod bramką Chelsea to tak się skończyło.

Spokojnie po tym meczu jestem paradoksalnie bardziej spokojny o zdobycie 4 tytułu. Damy radę! Wierzę w to! Będzie kolejny pobity rekord przez Manchester United! I to rekord historyczny!

PEACE!
» 10 listopada 2009, 17:37 #5
Master123: Prwda jest taka ze poziom sedziwania na wyspach sięga powoli dna . Praktycznie w 50% spotkan kazdej kolejki bledne decyzje sedziow wypaczaja wyniki spotkan . W ostatniej kolejce my tracimy bramke po faulu ktorego nie bylo . Looserpool dostaje karnego z dupy po nurkowaniu ngoga . Kolejka wczesniej Giowani z Hull strzela bramke z wolnego (bardzo ładna) poj**any sedzia jej nie uznaje i kara go kartka za protesty . Ja nie pisze tego z goryczy czy cos w tym stylu to sa fakty . Wystarczy obejrzec 4-5 spotkan kazdej kolejki + skroty z match of the day żeby dojsc do takiego wniosku jak ja .
» 10 listopada 2009, 17:32 #4
kujawa: no i mkoti6 dobrze mowi zawsze po poraze obwiniaja sedziego powinni patrzec sami na sieibe. Przeciez za probe groznego wslizgu mimo ze czystego tez sie odgwizduje faule maja do tego prawo i tyle w temacie. Nie odnosze sie do tego meczu.
» 10 listopada 2009, 17:23 #3
Fenek: To fakt szlagierowe spotkania powinien prowadzić dobry i doswiadczony arbiter.
» 10 listopada 2009, 17:09 #2
mkoti6: takie glupie gadanie i zwalanie na kogos innego;
» 10 listopada 2009, 16:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.