Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson pod wrażeniem gry Valencii

» 10 listopada 2009, 14:14 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Sir Alex Ferguson chwali Antonio Valencię za szybką aklimatyzację w zespole Manchesteru United. Ekwadorczyk z każdym kolejnym meczem „Czerwonych Diabłów” zaskarbia sobie coraz większą sympatię kibiców.
Ferguson pod wrażeniem gry Valencii
» Sir Alex Ferguson chwali Antonio Valencię za szybką aklimatyzację w zespole Manchesteru United. Ekwadorczyk z każdym kolejnym meczem „Czerwonych Diabłów” zaskarbia sobie coraz większą sympatię kibiców.
Valencia decydując się na transfer do drużyna mistrzów Anglii podjął olbrzymie wyzwanie. Ekwadorczyk na prawej stronie pomocy ma chociaż w części zrekompensować drużynie brak Cristiano Ronaldo.

- Antonio zaaklimatyzował się bardzo dobrze. To wspaniały chłopak – przyznał sir Alex Ferguson na łamach Inside United.

Cristiano Ronaldo dawał Manchesterowi United niezliczoną ilość goli. Antonio Valencia na razie nie trafia tak regularnie do siatki rywala jak Portugalczyk, ale bramki w meczu z CSKA Moskwa i Boltonem Wanderers obrazują potencjał Ekwadorczyka. Valencia często wypracowuje kolegom sytuacje strzeleckie.

- Antonio świetnie dośrodkowuje piłki ze skrzydła. Wpada też w pole karne i zagrywa z trudnych pozycji do kolegów. Bardzo rzadko jego dośrodkowania są blokowane – stwierdził Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Suarez: Nigdzie się nie wybieram
Następny news »
Berbatow najlepszy w październiku

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


cipsik: wlasnie tosic nie gra ale zgadzam sie ktos pisal o valencji nie ma lewej nogi przy jego umiejetnosciach powienien ja ciwczyc wtedy byl byl o wiele wiele gozniejszym zaowdinkiem
» 13 listopada 2009, 12:01 #47
Nani17WrC: noo.. myślę że Antonio się rozkręca i oby tak dalej ;)
» 11 listopada 2009, 21:45 #46
sebcio32: A.Valencia jest według mnie najlepszy
» 11 listopada 2009, 18:08 #45
Lewy56: aktualnie manfan95 nie wiem do czego pijesz ...
bo aktualnie żadnej świeczki tu nie widzę (też tego nie popieram bo świeczki i znicze to na cmentarzu się pali nie od niechcenia na forach) także wyluzuj trochę :)
» 10 listopada 2009, 23:14 #44
Lewy56: tak BTW..
Robert Enke nie żyje ..
szkoda gościa naprawdę dobry bramkarz..
» 10 listopada 2009, 22:42 #43
DjBosiL: mervel
popieram w 100%.
» 10 listopada 2009, 22:30 #42
mervel: shisha009- jak ktoś jest słaby to nie dostaje 2-3 meczów pod rząd... to jest liga angielska a nie rezerw ;]
dlaczego Valencia po kilku wejściach z ławki gra w podstawie ?
dlaczego Obertan od momentu wyzdrowienia gra w każdym meczu po 15-20 minut ?BO COŚ wnoszą, są przydatni a Nani nawet w pucharach z 3 ligowcami gra średnio.
a jeśli wchodząc z ławki gra nędzę i na treningach nic nie pokazuje (inaczej by dostawał więcej szans) to czemu ma grać więcej niż reszta ?
spójrz prawdzie w oczy. ten zawodnik nie spełnia oczekiwanych w nim nadziei... nawet po odejściu Crisa
» 10 listopada 2009, 22:18 #41
shisha009: NANI NIGDY W ŻYCIU NIE DOSTAŁ 2-3 MECZÓW POD RZĄD W PODSTAWOWYM SKŁADZIE!! To jest PRAWDA to jest FAKT! Zawodnik nie grający nie może prezentować się dobrze. Niech Ferguson wreszcie da mu porządną szansę i wtedy go osądzajmy
» 10 listopada 2009, 22:09 #40
NaniDevil17: mervel ciekawe co mowisz on moze nie ma stałej formy ale w wieku 20 lat robił z zawodnikami arsenalu co chciał... zaraz po przejsciu lyszczał ze hej.... i ma technike ma wszystko co potrzeba... ale fergie nie pozwala mu grac... on by zlapal forme
» 10 listopada 2009, 20:27 #39
szytter: Nani...?.... kibicowalem temu chlopakowi jak przychodzil..naprawde chcialem zeby ten transfer wypali..jednak z perspektywy czasu moje zdanie na temat tego Portugalczyka jest takie: niestety niewypalony transfer, nie radzi sobie..kilka dryblingow i niecelne podania to za malo .. do sprzedania
» 10 listopada 2009, 20:27 #38
michal66333: Valencia to piłkarz godzien Manchesteru United
» 10 listopada 2009, 20:25 #37
mervel: nie rozśmieszajcie mnie... Nani by grał w podstawie w klubach wielkiej czwórki ? ;]
dlaczego nie gra regularnie i nie dostaje wielu szans przez te kilka sezonów ?
odpowiedź jest prosta- bo nie potrafi ustabilizować formy!!
powtarzałem to wiele razy, to jest jeździec bez głowy. jego główną cechą jest bezmózgowa gra i nie ratuje go to że ma możliwości- bo tego nikt nie neguje ale nie potrafi tego wykorzystać.
to nie przypadek że Valencia i Obertan grają częściej... bo są po prostu lepsi i dają więcej drużynie.
Nani udowodnił że z niego gracz wielki nie będzie... chyba że w słabszym zespole.
a to że parę razy błysnął, coś tam strzelił... każdy ma lepsze momenty tylko właśnie o to chodzi że najlepsi potrafią to powielać... a on tego nie umie
» 10 listopada 2009, 20:16 #36
NaniDevil17: dokłądnie Nani jakby przeszedł do Chelsea Arsenalu czy Liverpoolu to by grał w podstawie i by grał czesto a tu? Mamy Valencie i on gra tak slyszac to cos mi peka w srodku
» 10 listopada 2009, 19:56 #35
Polipek32: A według mnie to On jeszcze nic specjalnego nie pokazał. Owszem kilka bramek i wrzutek ale to zdecydowanie za mało. Odnosząc się do wypowiedzi SAFa to fakt, że się szybko zaaklimatyzował ale jeżeli chodzi o dośrodkowania to nie jest jego atut. A do tego gra zbyt schematycznie. Prawie zawsze robi zwód do linii końcowej i jego próba dośrodkowania jest blokowana a wrzutki które wyjdą nie są zbyt celne. Trochę się rozkręca ale szkoda, że tylko ze średniakami. Musi poprawić kilka elementów w swojej grze :)
» 10 listopada 2009, 19:13 #34
NaniDevil17: bo to jest tak Obertan jest w formie a Nani?? nie czemu bo SAF nie pozwala mu pograc nawet jak mu nie wychodzi to niech pogra i bedzie dobrze a Gabriel i tak musi troche poczekac zeby sie stac postacia taką jak np Roo ze bedzie na niego Fergie liczył a na Naniego postawił jak narazie raz (TW) i nie zawiodł sie piekna bramka i dobry mecz
» 10 listopada 2009, 19:05 #33
shisha009: mervel

po 1) kilka wspaniałych bramek to nie przypadek
po 2)dobre występy w LM grając w Sportingu to również nie był przypadek
po 3)jeżeli z Chelsea potrafi być NAJLEPSZYM zawodnikiem na całym boisku to nie jest to wypadek przy pracy!

Ja nie mówię i nie mówiłem że to będzie drugi CR. Ale przy regularnej grze strać go na grę typu A.Young a tym interesuję się pół ligi angielskiej więc były to dobry wynik. Zgadzam się że zawodzi, ale słaby nie jest jeżeli wciąż gra w UNITED. Mam nadzieję że zgodzisz się ze mną że ogranie to sprawa bardzo ważna. A niestety Nani nie ma tego ogrania. Czy pamiętasz żeby Luis zagrał 3 mecze pod rząd po co najmniej 70min? Bo ja takiej sytuacji nie pamiętam i stąd zawodzi aż tak!
» 10 listopada 2009, 18:43 #32
ttlbtg: Owena nie ma na mecz z Brazylią. Foster, Carrick, Brown i Wazza. PROUD ALBION!
» 10 listopada 2009, 18:41 #31
NaniDevil17: shisha009 dobrze gadasz tyle ze Nani był kontuzjowany lekko i potem Fergie nie dał mu wrocic do formy ciagle ława a Nani ma potencjał on powinien dostawac szanse jest mlodszy od Antonio tylko rok ale zawsze xD
on ma swietna technike zwody, strzały moze dosrodkowania nie najlepsze ale to potrenuje....
» 10 listopada 2009, 18:36 #30
bartek096: Co tu dużo gadać brakuje nam tego jednego zawodnika który bedzie strzelał bramki pomoze Ronneyowie utrzymywac tempo gry no nikt nie zaprzeczy bo to prawda mam nadzieje jak owen wroci to to zrobi ale nie robił bym nadzieji tyle czasu bez gry w noge no i powrtót do formu mu troche zajmie trzeba wierzyć ze bedzie dobrze ;)
» 10 listopada 2009, 18:32 #29
mervel: shisha009====
NANI jest słaby i jedynie dobrze to może on grać ale w słabszej lidze...
nie pokazuje nic co mogłoby mu dać szansę na regularną grę w pierwszym składzie
» 10 listopada 2009, 18:31 #28
M4S73R: Dla mnie jak na razie jest niewypałem. Ma jeszcze czas do końca sezonu aby zagościć w sercach kibiców. Skrzydłowy powinien być bardziej ''przebojowy''. Dobry drybling przede wszystkim, schodzić w pole karne. Mało goli tego gracza i asyst. Od początku nie byłem za tym transferem. Ne jego miejsce było i jest wielu lepszych zawodników, nie mówię już o Riberym oraz innych graczach wartych 30, 40 mln. Ale za te 18 mln można by kupić kogoś innego.

Niezbyt podoba mi się inwestycja w Latynosów.
» 10 listopada 2009, 18:21 #27
shisha009: Antonio jeden zwód Valencia? Ja powiem tak, nic do niego nie mam nie zawodzi mnie bo nie oczekiwałem od niego bóg wie czego... Powiem jedno, gdyby Ferguson miał podejście do Naniego takie jak ma do Valencii, to Luis zaliczyłby w sezonie około 10bramek i jakiś 10-15 asyst. Jak dla mnie ograny Nani pokazuję naprawdę że ma umiejętności...

TO WINA FERGUSONA że Nani stracił formę... Dla mnie sytuacja tak się prezentuję... Nani rozpoczął sezon znakomicie zagrał świetnym mecz z Chelsea w CS i zagrał 45min z Birmingham i oczywiście zaliczył asystę... Jaką nagrodę otrzymał za dobrą grę ??

ŁAWKA.... Nani odejdzie z United i jeszcze będziemy na niego "gadać" że w UNITED tak dobrze nie grał... A nie gra dobrze bo nie dostaję szans na grę.
» 10 listopada 2009, 18:10 #26
zapermu: Wg. mnie jest dobry, ale Obertan pokaże Swój wielki talent :D Taka moja opinia. Pozdrawiam!
» 10 listopada 2009, 18:00 #25
tasma1985: No cóż, wypowiedź Fergusona w typowym dla niego stylu - zawodnik XY jest wspaniały, cudowny, rewelacyjny, ale przecież każdy już powinien się do tego przyzwyczaić, że Fergie NIE KRYTYKUJE swoich graczy, a przynajmniej nie robi tego w mediach.

Co do Valencii... . Jest to gracz niezły, żeby nie powiedzieć dobry, jednak zbyt schematyczny. Każdy lepszy obrońca (np. ostatnio A. Cole) sobie z nim poradzi, bo tak naprawdę bardzo jest łatwo wyeliminować atuty Valencii. Nadmienić jednak należy, że te atuty ma Antonio dopracowane niemal do perfekcji (czyt. b.dobry strzał, dobre dośrodkowanie, szybki zryw z piłką [rewelacyjne przyspieszenie na pierwszych 5 metrach]). Dlaczego więc nie sieje on spustoszenia w szeregach lepszych drużyn?

Odpowiedź jest wyjątkowo prosta... .Bo nie ma lewej nogi! Każdy obrońca wie, że eliminując prawą nogę Valencii - eliminuje całkowicie z gry tego zawodnika. Notoryczne przywiązanie Valencii do prawego skrzydła nie powoduje żadnego zaskoczenia u przeciwnika, a w momencie gdy schodzi on do środa - wówczas pozbywa się tych schematów prawoskrzydłowego i wtedy właśnie on jest najgroźniejszy. Ale w tym momencie znowu pojawia się problem już wyżej wspomniany - Valencii jest wyjątkowo ciężko oddać strzał prawą nogą, schodząc z prawego skrzydła do środka. I w tym momencie koło się zamyka... .

Jaki z tego wniosek? Ano taki, że taki skrzydłowy jest cenny dla każdej drużyny, ale tylko wówczas, gdy proporcje w ataku rozłożone są na obu skrzydłach. A u nas? Lewa strona nie istnieje. Jeszcze Evra nieco trzyma bardzo wysoki poziom ale reszta?
Nani - Żeby myślał chociaż na boisku w 50% jak Giggs.
Giggs - Jakby dysponował zwrotnością Naniego... . Lata mijają, ale ja wciąz nie wiem, dlaczego ferige nie wystawia go w środu
Obertan - Inteligentny gracz, może być objawieniem
Tosic - Czemu nie dostał nawet szansy, gośc jest szybki, zwrotny, ma niezła lewą nogę, materiał na wielkiego gracza, ale Fergie woli koślawego Welbecka., ups przepraszam - to jest przecież brylantowy talent (sic!).

Nasza siła ofensywna jest słaba, widać to przecież po ilości bramek, jakie zdobyliśmy, potrzebne wzmocnienia, albo należy dać szansę innym graczom.
» 10 listopada 2009, 17:38 #24
szytter: w meczu z chelsea nie zrobil nic co mogloby dac united szanse na gola.
» 10 listopada 2009, 17:29 #23
owen92: a jest już oficjalna kadra na mecz z brazylią?? jest Owen??
» 10 listopada 2009, 17:28 #22
ttlbtg: No z innej beczki ale za 4dni meczyk z Brazylią. Heh:) Miodzio, cóż to będzie za emouszyns;] A co do Valencji to jeszcze nie to. Znaczy się, jest dobyry, ale jak dla mnie rozwija swoje skrzydła jeszcze.
» 10 listopada 2009, 17:20 #21
novak: bo jakbys nie zauwazyl Fabregas i Arszawin odwalaja tam kawal dobrej roboty zeby zespol mogl strzelac bramki
» 10 listopada 2009, 16:50 #20
Elwibrator: badkins
Tylko ze Arsenal gra jak narazie najladniejszy football z top 4 i maja najwiecej strzelonych goli !
» 10 listopada 2009, 16:47 #19
novak: Jak dla mnie to skrzydlowych narazie mamy w porzadku. Takim pilkarza jak Valencia Obertan trzeba dac ten sezon zeby sie rozegrali w Manchesterze. Nie mozna tez zapomniec o Tosic'u ktory gra juz na wystarczajacym poziomie aby dac mu zagrac kilka meczow w PL. Z checia zobaczyl bym go w meczu np. z Wolver / Hull w grudniu
» 10 listopada 2009, 16:35 #18
badkins: Rosicky to ten co przez ostatnie 2 lata zagral 9 spotkan? Aha.
Diaby i Denilson to przecietniaki jakich malo.
Ramsey? Przyszlosc. Merida? Nie znam.
Nasri to ofensywny gracz, srodek pola w Arsenalu tworza Cesc, Denilson i Diaby.

Brakuje im DMa z prawdziwego zdarzenia i nie oszukujmy sie.
Arsenal wraz z Poolem maja najgorsze srodki z top4.
» 10 listopada 2009, 16:29 #17
MU4live: jed

Co ty wygadujesz ??Drewniany Carrick ?? 18 lat mózg 6 latka
Fletcher to moim zdaniem jeden z najlepszych środkowych pomocników Ligi
» 10 listopada 2009, 16:18 #16
ManUtdFANS: Chłopak ma talent i niedługo może strzelać duzo więcej goli niż teraz
» 10 listopada 2009, 16:09 #15
mervel: póki co szału nie robi, ale mimo wszystko pozytywny aspekt drużyny...
jak ktoś myśli inaczej to niech porówna jego grę z Nanim... ;]
ile to jeszcze można słuchać że Nani ma możliwości, potrzeba czasu i pokaże na co go stać...? wg mnie jego czas minął- możliwości może i ma ale to kolejny sezon (3 czy 4) i nie potrafi ustabilizować formy... totalny jeździec bez głowy. także na jego tle Valencia naprawdę wypada bardzo przyzwoicie
» 10 listopada 2009, 16:06 #14
badkins: Jaki najgorszy srodek? ;)
Chelsea ma podstarzaly środek, który w niedzielę zdemolował Fletcher.
Liverpool ma Mascherano, który gra przeciętniawo w Premier, kozaka Gerrarda i leszcza Lucasa.
Arsenal ma tylko Cesca, reszta Denilsonów czy Diabych to półka niżej niż Carrick, Andy czy Fletch.

A do nas wróci Hargreaves.
Sam uważam, że przydałby się kreatywny pomocnik, ale nie przesadzajmy, że nasz środek jest najgorszy.
Latem imo trzeba sprowadzić cos porządnego na skrzydło i do środka pola, do tego zapewne bramkarz.
» 10 listopada 2009, 16:04 #13
jed: To średniak i tyle. Za dobry na Wigan, za słaby na Manchester United. Jego atutami z pewnością są szybkość, siła fizyczna i całkiem niezłe dośrodkowania, ale brakuje mu polotu, brakuje mu dryblingu, jakiejś finezji. Nie spodziewam się po nim wiele - solidny rezerwowy.

Ferguson go tylko podbudowuje. Start miał może nie najgorszy. W końcu strzelił ostatnio te 3 brameczki, ale sama gra wcale mnie nie zachwyca. Po stokroć wolałbym Ashleya Younga...

Myślę, że z Obertana coś może być, ale jakiś gruby transfer przydałby się w styczniu. Jakiś kozak w środku pola. Carrick, Fletcher i Anderson to solidni zawodnicy, tacy na miarę Tottenhamu. Scholes jest stary. Hargreaves gra w piłkę, ale na konsoli w szpitalu. Wszyscy mają środkowego pomocnika światowej klasy, tylko nie my. Arsenal ma Fabregasa, Chelsea ma Lamparta, Liv'pool ma Gerrarda, a my? Podstarzały Scholes, drewniany Carrick, waleczny Fletcher i Anderson, po którym spodziewałem się bardzo dużo i mimo że teraz prezentuje się coraz lepiej, to wciąż nie jest to. Mamy najgorszy środek pola z wielkiej czwórki. Ferguson koniecznie musi coś z tym zrobić...
» 10 listopada 2009, 15:56 #12
hot: jak jest pod wrażeniem to widocznie Alex obniżył loty, bo nic nadzwyczajnego Valencia niestety jeszcze nie pokazał,a ostatni mecz z Chelsea to potwierdził.. strzał z pola karnego który przeleciał 10 metrów od słupka pozostawiam bez komentarza, choć każdemu oczywiście może się zdarzyć.
» 10 listopada 2009, 15:43 #11
NaniDevil17: no ale ma tez jedną noge tylko.....
» 10 listopada 2009, 15:38 #10
badkins: Wezcie pod uwage, że Valencia nie ma za swoimi plecami Evry ani Fabio, tylko Gary'ego albo Oszeja. Dlatego wiekszosc akcji skrzydlem musi po prostu przeprowadzac sam, bo nie moze liczyc na wsparcie z tyłu..

Antonio sie swietnie wprowadza, bardzo dobry szeroki gracz z dobrymi crossami, ktory co najwazniejsze gra z głową.
» 10 listopada 2009, 15:33 #9
NaniDevil17: heh no miał dobre momenty... ale jezeli on teraz jest w szczytowej formie to jestem ciekaw co zrobi Nani jak on bedzie w szczytowej formie xD bo moim zdaniem Nani jest lepszy
» 10 listopada 2009, 15:32 #8
misiek98: Wierzyłem w niego od początku i sie nie zawiodłęm!!
» 10 listopada 2009, 15:32 #7
bartonier: Jest dobry ... ale czuje że z Obertana będzie lepszy pożytek (:
» 10 listopada 2009, 15:25 #6
DevilFan: Ja tam się ciesze ze ManU go Pozyskało .
Spoko gra ma umiejetnosciu i je prezentuje.
» 10 listopada 2009, 15:08 #5
ILoveMU: SzYnA
nie no nie komentuje tego newsa bo mnie fergie rozśmieszył do łez.
a jednak skomentowałes o.O
» 10 listopada 2009, 15:05 #4
SzYnA: nie no nie komentuje tego newsa bo mnie fergie rozśmieszył do łez... w czym on jest dobry ? bo wrzucić piłkę w pole karne to chyba kazdy umie. cofnąć piłkę do obrońcy mocniejsza nogą bo słabszą nie da rady wrzucić to chyba każdy umie. ja nie wiem czym tu sie cieszyc i chwalić. narazie w jednym meczu jak DLA MNIE pokazał że jest dobry, nie świetny czy zasługujący na gre w United ale dobry...
prosze mnie nie pisać głupich tekstow typu jak dobrze zagra to sie ciesze a jak zagra słabo to po nim jade bo to jest normalne. przeciez nie bede mu bił brawo jak zagrał pioch...
» 10 listopada 2009, 15:02 #3
MU4live: Coraz lepiej ale z Chelsea poniżej oczekiwań...
» 10 listopada 2009, 14:58 #2
ILoveMU: to prawda ze z meczu na mecz jest CORAZ lepszy i właśnie o to chodzi w w piłce nożnej
» 10 listopada 2009, 14:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.