Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Alarm dla United

» 29 października 2009, 13:31 - Autor: Michal020202 - źródło: Tribal Football
David Villa zwolnił swojego agenta Jose Luisa Tamargo po tym jak w letnim okienku transferowym nie udało mu się zmienić klubu.
Alarm dla United
» David Villa wreszcie dla United?
Sytuacja ta może bardzo ośmielić Manchester United w poczynaniach zakupu Hiszpana, który od dawna łączony jest z angielskim klubem.

Villa rozważa teraz swoją przyszłość już bez żadnego doradcy. Sam będzie musiał podjąć decyzję, co do pozostania bądź też opuszczenia Walencji. Pomóc mogą w tym włodarze klubu, ponieważ borykają się oni z bardzo dużymi kłopotami finansowymi.

Na początku roku były agent napastnika oświadczył prasie, że jego klient nie ma zamiaru zmieniać barw klubowych. Po tym jak zachował się Villa można sugerować, że było inaczej.


TAGI


« Poprzedni news
Blackburn Rovers - podstawowe informacje
Następny news »
Sędzia pomylił Fabia z Rafaelem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


jari13: Niesety trzeba pomyslec o wzmocnieniu pomocy. Wiec moze Silva jako rozgrywajacy, ale nie wiadomo jakie SAF ma plany co do zastapienia Rio za kilka lat?
» 1 listopada 2009, 12:34 #27
mateyko44: Villa to bylo by bardzo fajne rozwiazanie szczegolnie dla naszego ataku chcialby go zobaczyc ale mysle ze moge sie teg nie doczekac teraz bo teraz polityka SAF-a moze sie oprzec na pozyskaniu bardziej silvy iz villi a szkoda by bylo tracic takiego pilkarza
» 29 października 2009, 21:43 #26
LRostalski: Ja myślę że Villa to był by transfer który by wzmocnił United, już nie mogę patrzeć na tego Berbatowa wolnego i słabego , myślę że Rooney i Villa to był by świetny atak
» 29 października 2009, 21:36 #25
Mateusz0718: toporminator a no może i masz rację , ale i oby bo bedą wieksze szanse na D.Ville ;)
» 29 października 2009, 21:25 #24
toporminator: Mateusz 0718 -->

"nie słyszałem żeby SAF cosmówił o ofercie a jak by złożł to by powiedział :)"

Mylisz się. To bardzo mało prawdopodobne by Sir Alex mówił cokolwiek o ofercie za piłkarza póki nie upewni się że są spore szanse na jego pozyskanie. Nigdy nie uwierzę w to że SAF składając ofertę otwarcie to przyzna, bo gdy tylko się ona nie powiedzie (co ma miejsce w 80% wszystkich ofert wszystkich klubów) będzie się musiał przyznać że nic z tego nie wyszło.
Za to możemy być pewni że Sir Alex, będąc niemal pewny jakiegoś transferu da nam jakieś wskazówki, np "Tym zawodnikiem interesowaliśmy się już od dawna" "Tak jak mówiłem mam zamiar wzmocnić atak jakimś klasowym piłkarzem".
» 29 października 2009, 21:20 #23
Mateusz0718: Fajnie wszytko tylko zawsze na temat tego jest tylko z gazet i nie słyszałem żeby SAF cosmówił o ofercie a jak by złożł to by powiedział :) a to znów plotki !
» 29 października 2009, 21:11 #22
fan11: o francku nie ma co marzyc juz byla umowa z realem a poza tym on sam woli madryt
» 29 października 2009, 21:06 #21
toporminator: bob -->może masz racje, ja mimo wszystko w ten transfer wątpię. Obyś Ty miał jednak rację, bo Francuz to dla nas piłkarz idealny - lewe skrzydło, na którym gra zazwyczaj staruszek Giggs lub zazwyczaj zawodzący Nani przydałoby się wzmocnić. Poza tym Franck to piłkarz kompletny, szybki, dobrze dryblujący, potrafiący asystować jak i samemu wykończyć akcje.
» 29 października 2009, 20:14 #20
bobsley: toporminator ---> wierze bo Bayern ma dobre układy z United a u nas miałby pewny skład a w Realu rotacja i rywalizacja co może nakłonić Franka do wyboru United ;)

żal mi tych którzy chcą wymienić Berbatowa na Ville ... bez kitu!
» 29 października 2009, 19:16 #19
Marcindst13: moim zdaniem by bylo fajnie jak by silve kupili ... ville tez fajnie ... ale to chyba przesada ... no sami zobatczie ...
Roo , Barb , Owen , mach , welb, i mlody king ... a jeszcze w ziemie ma dojsc ... jakis nowy napastnik... fajnie by bylo miec ville ... swietny zawodnik ale ... to chyba zbyt wielu graczy...
» 29 października 2009, 19:07 #18
toporminator: bobsley -->Naprawdę wierzysz w transfer Riberyiego? Nie zdziwię się, jeśli okaże się latem że już od roku przesądzony jest transfer Francuza do Realu tak jak to miało miejsce w przypadku Ronaldo.
Poza tym sam zainteresowany wielokrotnie mówił, że chce do Realu za wszelką cenę, a i w Madrycie stawiali na ten transfer.
» 29 października 2009, 18:38 #17
bobsley: wolę żeby United latem postarało się o Ribery niż o Ville :)

Villa zbędny i tyle
» 29 października 2009, 17:38 #16
danielako1989: zna ktoś jakąs str ze skrótami MU ??:):) bo to manutdtalk.com to skroty sa niedostepne :D kiedys mialem str pozadna ale formata robilem...:D:D

??
» 29 października 2009, 17:16 #15
bialy000: po co na ma villa i tak mamy dożo napastnikow
» 29 października 2009, 16:54 #14
Or1n: Uważam że można by było spróbować z cofnięciem Berby i zakupem Villi. Berbatov mógł by grać jako ofensywny pomocnik i wtedy robił by to co robi najlepiej, utrzymywał piłkę, rozgrywał.
» 29 października 2009, 16:42 #13
piotrz7: Po co wiecej Napastnikow?
Rooney ->Nasz najlepszy napastnik i jedyny ktory regularnie strzela
Berba -> Miasl strzelac, nie strzela. Swietny przeglad pola i kontrole nad pilka to ma fakt, ale moglby zaczac strzelac troche..
Owen -> Malo gra, malo strzela
Macheda -> Gra chyba najmniej z napastnikow....
Welbeck -> Talent ma ale tez zbyt malo gra

A w ostatnim czasie to United nie grzeszy skutecznoscia... wiec Villa by sie przydal.... :)
» 29 października 2009, 16:21 #12
siano89: Villa zrobi wszystko dla pieniędzy ... więc bym od razu go skreślił Silva to nie przeciętny gracz i przydał by się w klubie świetny przegląd pola wola walki jego nam trzeba. Villa odkąd stał się rozchwytywany na boisku zachowuje się jak pasterz ... nie ma w nim takiego zaangażowania jak rok temu wiec wielki pytajnik bym przy nim postawił ...
» 29 października 2009, 16:16 #11
misiek98: smooke zgodze sie z tymi mistrzami europy czy gdyby macedonia została mistrzem świata to całe united to by była rep. macedonii?
» 29 października 2009, 15:51 #10
danielako1989: hejo :D koledzy macie moze skrót z Barnsley ??:D:D:D
» 29 października 2009, 15:48 #9
tadzik93: może napastników jest wielu ale przydałby się lepszy który by strzelał bramki :)
» 29 października 2009, 15:29 #8
daw7: Silva by się przydał ale to SAF najlepiej wie kto mu jest potrzebny =]
» 29 października 2009, 15:23 #7
Kaaayi: Po co kolejny napastnik? Lepszą opcją byłby Silva, który może stać się prawdziwym liderem pomocy United, a jak wiadomo, w tym momencie takiego nie posiadamy...
» 29 października 2009, 15:14 #6
koper241: Obydwoje sa swietnymi graczami :)
Ale lepiej jak by sciagneli Ville !
Zreszta Silva tez zawodfnik niczego sobie !
Wszystko zalezy od SAF
» 29 października 2009, 14:42 #5
Grzelka: Ja uważam, że jest potrzebny to dobry zawodnik. Jednak chciałbym zobaczyć jak grał by Berba na rozegraniu bo potrafi rozgrywać dobrze,a,że nie potrafi strzelać bramek to cofnięcie jego a zakupienie Villi było by moim zdaniem dobrym rozwiązaniem ;) To tylko moje widzimisie, i tak SAF decyduje,ale chciał zobaczyć taki eksperyment ;)
» 29 października 2009, 14:15 #4
adriann1986: On nie jest potrzebny w MU, zresztą i tak SAF go nie kupi, bo stwierdził że do klubu bedą sprowadzani piłkarze nie przekraczający 25 lat więc Silva się łapie heh
» 29 października 2009, 13:59 #3
misiek98: ja uważam że jest nam potrzebny , ma doświadczenie, i co najważniejsze strzela dużo goli
» 29 października 2009, 13:53 #2
Putek: Bardziej potrzebny jest nam Silva niż Villa...
» 29 października 2009, 13:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.