Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Phelan ocenia bramkarzy United

» 13 sierpnia 2009, 14:06 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Przed wielkim startem nowego sezonu Premiership Mike Phelan pokusił się o ocenę bramkarzy Manchesteru United. Asystent sir Alexa Fergusona swoje przemyślenia przedstawił na łamach oficjalnej strony „Czerwonych Diabłów”.
Phelan ocenia bramkarzy United
» Mike Phelan widzi spory potencjał w bramce Manchesteru United
Edwin van der Sar, 38 lat, 191 występów
- Edwin jest prawdopodobnie najbardziej doświadczonym zawodnikiem w zespole, więc na pewno będzie go brakowało w pierwszych dwóch miesiącach. W tym sezonie prawdopodobnie sam wyznaczy sobie jakiś cel. On dokładnie wie jak bardzo jest ceniony w Manchesterze United.

- Myślę, że będzie chciał wrócić do gry najszybciej jak to tylko możliwe. Edwin i klub są jak dobre małżeństwo. Odkąd do nas dołączył prezentuje się świetnie. Wydaje się, że z każdym rokiem jest jeszcze lepszy.

Ben Foster, 26 lat, 11 występów
- Ben do gry włączył się zdecydowanie później niż większość bramkarzy. Drzemie w nim jednak niesamowity potencjał. Wciąż czeka go sporo pracy w każdym elemencie, ale w tym klubie ma odpowiednich trenerów. Na pewno może sporo nauczyć się od Edwina.

- Ben ma silną wolę i odpowiedni charakter. Dokładnie wie, gdzie chce być i jak szybko dotrzeć do zamierzonego celu. To tylko kwestia czasu zanim zacznie spłacać kredyt zaufania. Miał trochę pecha z kontuzjami, które przystopowały jego karierę, ale ciężko pracuje i myślę, że widzi światełko na końcu tunelu. Powołania do reprezentacji Anglii go tylko motywują.

Tomasz Kuszczak, 27 lat, 37 występów
- Tomasz jest prawdopodobnie pierwszym Polakiem w Manchesterze United i z odpowiedzialnością z tym związaną radzi sobie bardzo dobrze. Jest w klubie, gdzie każdy bramkarz walczy o miano pierwszego w zespole. Kiedy dostaje szansę, to zawsze gra na najwyższym poziomie.


TAGI


« Poprzedni news
Foster i Brown gotowi na otwarcie sezonu
Następny news »
Ferguson podejmuje wyzwanie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (33)


borys88: Dajcie im szanse a nie gadajcie że nie dadzą rady.
» 14 sierpnia 2009, 12:19 #24
Paps: Bardzo ciekawe,bo ja jeszcze tych wielkich mozliwosc Fostera nie widzialem,widzialem za to sporo klopsow w jego wykonaniu,nie rozumiem czemu Ferguson na sile szuka Angola na bramce,mimo ze ten jest zwyczajnie cienki;/,Kuszczak jest duzo lepszy,ale czy on sie nadaje na 2 bramkarza w MU to tez watpliwe
» 14 sierpnia 2009, 08:31 #23
destroyer89: w niedziele powinien w bramce stanąc nasz rodak Tomasz Kuszczak ... napewno nie zmarnuje swojej szansy
» 13 sierpnia 2009, 23:38 #22
bobsley: adriann1986 ---> nie mam klapek na oczach tylko źle interpretujesz fakty a poza tym Kuszczaka nie stać na utrzymanie presji jaką jest codzienne występowanie z numerem 1 w tak wielkim klubie jak United ... od Fostera jest lepszy ale nie znaczy to że jest na tyle dobry aby przejąć schedę po Edwinie
» 13 sierpnia 2009, 20:57 #21
adriann1986: a czy ja mówiłem żeby się go pozbyć ? chyba masz klapki na oczach, poza tym ja jestem za tym żeby grał i był nr 1 w bramce MU
» 13 sierpnia 2009, 20:47 #20
bobsley: TrishManU07 ---> zgadzam się że było to do wyciągnięcia ale gdyby Foster zachował się jak bramkarz chociaż pokroju średniaka EPL to bramka Carvalho z meczu o Tarczę by nie padła bo nie dosyć że nie trafił w piłkę to obalił Evrę co znacznie ułatwiło strzał Portugalczykowi ... przy bramce Lamparda też Foster zachował się jak młodzik który jest mega przejęty bo strzela Frank i nie wie czy bronić czy iść po autograf ... Kuszczak z Fosterem mogą rywalizować ale o rezerwowego a ten który przegra niech odejdzie i nie robi zamieszania a United musi pozyskać doświadczonego bramkarza i ja ciągle upieram się przy bramkarzu Boltonu :)


adriann1986 ---> ten mecz przegraliśmy tylko przez nieudolność sędziego bo faul Kuszczaka nie kwalifikował się na czerwień :P a poza tym każdy zawodnik ma słabsze mecze np. Vidic finał z Barceloną to co to znaczy że trzeba go się pozbyć??
» 13 sierpnia 2009, 20:45 #19
adriann1986: Kuszczak tez miał słabsze mecze w MU, chociażby mecz z Portsmouth w Pucharze Anglii gdzie wyciął jakieś zawodnika po czym dostał czerwoną kartke i dzieki temu zagraniu bodajże Muntari z karnego strzelił i MU odpadło
» 13 sierpnia 2009, 20:14 #18
TrishManU07: Bobsley wiem, że Tomek jest 100 razy lepszy od Fostera, bo Foster to totalne dno, ale nie zgodzę się, że nie chodzi o pochodzenie Kuszczaka... Wiem, że nie wszyscy oglądają mecze United na Polsacie Sport jak ja, ale ten komentator ciągle podkreśla, że Kuszczak nie mógł obronić strzału, bo to było niemożliwe... Dla Van der Sara, Casillasa lub innego DOBREGO bramkarza mogłoby to sprawić problem, ale nie dopuściliby do utraty gola... W skrócie... Widać jak cholera, że wielu Polaków Tomka faworyzuje, bo chwalą go za każdą interwencję i bronią po każdym wpuszczonym golu... I tylko o to mi chodzi...
» 13 sierpnia 2009, 19:59 #17
mally: Ta Kuszczak nic nie zepsuł. A bramka z 40 metrów w LM? A debiut z Arsenalem? :>
» 13 sierpnia 2009, 18:50 #16
bobsley: TrishManU07 ---> nie chodzi o to kto kim jest z pochodzenia ale Tomek jest lepszy od Fostera co nie zmienia faktu że żaden z nich nie nadaje się za zastępce SAFa i numer 1 w United
» 13 sierpnia 2009, 18:37 #15
maslo: Kuszczak jest lepszy, ale i tak Foster będzie grał...;/
» 13 sierpnia 2009, 18:20 #14
urban7: Kuszczak obowiązkowo w meczu z Birmingham! Foster bo ostatnich wpadkach naprawdę powinien "odpocząć".
» 13 sierpnia 2009, 17:51 #13
oldtrafford: masz rację ale nie ma co wracać do wpuszczonych goli przez Tomka
» 13 sierpnia 2009, 17:43 #12
TrishManU07: Kuszczak nie zawiódł? A te gole, które wpuścił (na przykład) podczas turnee? Czy naprawde nie miał szans by obronić? Ale tego się nie pamięta, bo ostateczie United wygrało... Nie bronię Fostera, też uważam, że to parodia bramkarza, ale nieznoszę jak Polacy chalą Kuszczaka za byle gó*no tylko dlatego, że pochodzi z Polski... :/
» 13 sierpnia 2009, 16:53 #11
devilmaster: Zarówno Foster jak i Kuszczak są kiepscy żaden z nich nie nadaje się do pierwszego składu Man. Utd. Ja na ich miejscu zatrudniłbym Krzysztofa Dowhania i to powinno wystarczyć żeby MU miał najlepszych na świecie bramkarzy.
» 13 sierpnia 2009, 16:33 #10
bobsley: Tylko że ten potencjał Bena jest mało widoczny a nieporadność i braki wyszkolenia technicznego bardzo rzucające się w oczy ... po tym tekście Phelana widać że Foster jest faworyzowany :/
» 13 sierpnia 2009, 16:03 #9
Mariushek1993: Camrall
Zgadzam sie z Toba w 100% , powinien dostawac wiecej szans na gre w pierwszym skladzie ;D
» 13 sierpnia 2009, 15:27 #8
Camrall: Kuszczak traginczy ? nigdy nie zawidol ... gdyby czesciej gral moim zdaniem by jeszcze lepiej bronil ..
» 13 sierpnia 2009, 14:54 #7
crash: Pawlo -> ja chyba też...
» 13 sierpnia 2009, 14:43 #6
Mariushek1993: Edwin van der Sar, 38 lat, 191 występów
Klasa sama w sobie .

Ben Foster, 26 lat, 11 występów
Wielka porazka w ostatnim meczu , nie wiem czemu dostal powolanie do reprezentacji...

Tomasz Kuszczak, 27 lat, 37 występów
Swietny bramkarz , udowodnil to w meczu z Valencia , gdyz zostal oceniony na 8 , nie wiem czemu SAF nie daje mu szans pokazania sie od pierwszych minut w meczu z Birmingham...
» 13 sierpnia 2009, 14:41 #5
paula99: Foster jest strasznie niepewny i puszcza głupie gole....
» 13 sierpnia 2009, 14:34 #4
ptbandrzej: taaa...skoro gra na najwyzszym poziomie zawsze to czemu go do ch**a nie wpuszczają =/ pi**dolenie. tylko na sile ta cipke fostera nianczyc
» 13 sierpnia 2009, 14:27 #3
Pawlo: Widać, że nawet on uważa Polaka za lepszego: "Kiedy dostaje szansę, to zawsze gra na najwyższym poziomie." Jeśli Foster wystąpi w niedzielę, to sobie odpuszczę oglądanie meczu...
» 13 sierpnia 2009, 14:24 #2
sprinter07: I tak Kuszczak jest 100 razy lepszy od Fostera
» 13 sierpnia 2009, 14:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.