Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United wraca po Ribery'ego

» 31 lipca 2009, 12:11 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Manchester United zamierza złożyć ofertę za Francka Ribery’ego opiewającą na 35 milionów funtów.
United wraca po Ribery'ego
» Manchester United oferuje 35 milionów funtów za Francka Ribery'ego
Mistrzowie Anglii do akcji przystąpią jednak za dwa tygodnie, kiedy aktywna stanie się klauzula w kontrakcie Ribery’ego i działacze Bayernu wypłacą zawodnikowi lojalnościowy bonus. Po 14 sierpnia Francuz zamierza poprosić o zgodę na transfer.

Działacze bawarskiego klubu nie zamierzają sprzedawać Ribery’ego, a już na pewno nie chcą oddawać go do Realu Madryt, który jest najpoważniej zainteresowany zawodnikiem. Agresywne podchody Hiszpanów pod Francuza rozwścieczyły zarząd Bayernu.

Manchester United ma z kolei dobre stosunki z Bayernem Monachium. Sam Ribery ponoć również bierze możliwość przeprowadzki na Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand zadowolony z przygotowań
Następny news »
Ferguson da zawodnikom odpocząć

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (68)


oldtrafford: niech walczą o francuza to bardzo dobry zawodnik chociaż Chelsea wystawiła wysoko poprzeczkę dotyczącą transferu
» 3 sierpnia 2009, 09:32 #46
budek14: Jak kopią Riberego to Man będzie miał dobre wzmocnienie !
» 1 sierpnia 2009, 21:41 #45
bari: to jest informacja z The Sun także nie biore tego na powaznie. A jesli chodziło by juz o transfer Ribery'ego do ManU jestem przeciwny. Wg mnie nie potrzebujemy juz wzmocnien w pomocy, mamy doskonałych zawodników, których zawsze moga uzupełnia młodzi utalentowani gracze. Oczywiście Ribery jest świetnym graczem i wniósł by duzo do drużyny, ale przez ostatnie 2 miesiace zniecheciłem sie do niego bardzo (chodzi tu o jego zachowanie i niedopietego transferu do Realu)
» 1 sierpnia 2009, 19:38 #44
rooneyowen: bYŁO BY ZAJE****IE MOIM ZDANIEM JEST LEPSZY OD RONALDO I MOGŁ BY POWYMIATAC W POMOCY
» 1 sierpnia 2009, 12:39 #43
domino722: Kurde niech go kupia potrzebujemy takiego kogos! bede sie modlil o to :)
» 1 sierpnia 2009, 04:15 #42
sk8bob: Według mnie to Sir Ferguson powinien kupić tego Eto .... Dobrze gra, jest stabilny i wie czego chce ! A tak to bawimy sie w kupowanie na ilość a nie na jakosc... Owen i Valencia too jedyni dobrzy gracze zakupieni
» 31 lipca 2009, 23:41 #41
federicoo: sam sie ogarnij Jasmin ... To ze nie przeszedl jeszcze do Realu to tylko dlatego ze Bayern nie wydal zgody czlowieku xD gdyby Bayern powiedzial tak Ribbery mowilby wlasnie na konferencji Halla Madrid czy jakos tak i jak to on nie kocha Realu .. A tak naprawde to kochalby ta fortune jaka tam zarobilby. Wiec mi tu nie piepr* xD

pzdr all ;)
» 31 lipca 2009, 22:04 #40
Jasmin: federicoo weź się ogarnij człowieku i zastanow nad tym co piszesz. Jakby leciał na kase to już dawno by był w Realu.

wos 50 mln nawet messi czy ronaldo nie są warci to że real przepłaca to nie znaczy ze my musimy, nie ma zawodnika ktory by był wart wiecej niz 40 mln...
» 31 lipca 2009, 21:04 #39
federicoo: niee ! tylko nie to ... Ribbery to jest przyklad pilkarza nielojalnego i lecacego na kase ( czytaj : drugi Cris ) .. Owszem jest swietny ... Ale osobiscie wolalbym kupic Aggbonlahora i Ashleya Younga ... Mlodzi, szybcy, swietni ...

pozdro all :)
» 31 lipca 2009, 20:47 #38
pkdevil: The Sun i wszystko jasne :D
» 31 lipca 2009, 19:46 #37
kuvite: Ej czemu władze United uparli się na tego Riberego, ma talent ale za dużo Bayern chce za niego. A Real ma na sprzedaż 2 dobrych pomocników, mówie o Robbenie i van der Varcie, obaj mniej by kosztowali niż 1 Ribery
» 31 lipca 2009, 19:41 #36
testosteron: wolicie Beckhama od Riberego ? Znacie się troszkę na piłce ? Ribery jest kapitalny najlepszy zawodnik bundesligi . A Becks z całym szacunkiem dla tego co zrobił dla MU to już nie ten poziom. LA i Milan to nie ta półka co United. A i Ferguson nie rozstał się z nim w przyjaznych nastrojach. Ja od samego początku chciałem Riberego i Benzemę na tego 2 nie mam już co liczyć a Riberego brać podpisuję się obiema rękoma i nogami !
» 31 lipca 2009, 17:28 #35
ravvvv: 30 mln to standardowa cena za zawodnika dobrego, badz dobrze rokujacego. i nie zostala wytyczona dopiero w tym okienku. zdaje sie, ze nawet manchesterowi (nie sklonnemu raczej do kupowania najdrozszych) zdarzylo sie kupic typa za ponad 30 mln. i to siedem lat temu. natomiast podobno nadprzecietni, gwiazdy z samego szczytu, jedni z kilku najlepszych na swiecie warci sa sporo wiekszych pieniedzy niz te 30 mln. chociazby zidane. ogromna rzesza tych, ktorzy zajmuja sie pn publicznie w swoich tekstach stawiali riberry'ego obok c7, benzemy, kaki i messiego w pierwszej piatce najlepszych (w przypadku benzemy- najlepiej rokujacych). i w zwiazku z tym najdrozszych. nie wymienia sie tam ibrahimovicia czy aguero a i tak obaj mocno przebijaja te 30 mln. optymalnie patrzac na ribery'ego przez pryzmat innych zawodnikow i ich wartosci- wart jest 45-50 mln. aczkolwiek bayern moze za niego dostac pewnie 65-70. dlatego, taka oferta moglaby zepsuc stosunki z bay.
imo, ofc.
» 31 lipca 2009, 17:26 #34
Gicha7: koli123 obok daty dodania jest kto dodał newsa oraz skąd pochodzi jego źródło ;)

Faktycznie jeszcze dwa lata temu 35 mln to bylaby normalna cena, a teraz brzmi to jak żart...moim zdaniem powinny byc ograniczenia ze np. nie mozna wydac za zawodnika wiecej niz 40 mln
» 31 lipca 2009, 17:21 #33
Grizz: @koli123: Zaraz pod tytułem, obok daty newsa jest napisany jego autor, a po przecinku źródło. Aha, mam do ciebie jeszcze małą prośbe, stosuj mniejszą ilość znaków interpunkcyjnych na końcu komentarzy, dzięki temu zyskają one na przejrzystości. Poza tym nie wiem czy wiesz, ale istnieje teza, że kto używa więcej niż 3 wykrzykników na końcu zdania jest niezrównoważony psychicznie.
» 31 lipca 2009, 17:15 #32
kocisz191: Ale nawet jak za pól roku będzie chciał go Real to i tak wzielibyśmy za niego większą kasę, nie rozumiem tego argumentu!
» 31 lipca 2009, 17:15 #31
koli123: a juz widze ze tam kolo zdjecia widac
» 31 lipca 2009, 17:05 #30
Biggie: Zgadzam sie z Gryfem. 35 milionów to i tak ogromna suma. A ceny jakie płacą w tym sezonie kluby to przepłacanie i mieszanie w głowach. 30 milionow wydane w tamtym roku na Berbe to dla mnie też jakies nieporozumienie. Ogromne pieniadze niszczą ten zaj**isty sport.
» 31 lipca 2009, 17:03 #29
koli123: skad wiecie ze ten news jest z The Sun??
» 31 lipca 2009, 16:59 #28
koli123: 7mati7 za scholsa to juz bym wolal caricka!!
» 31 lipca 2009, 16:52 #27
gryfu: 35 milionów to mało??
wam się wszystkim w głowach poprzewracało,
ale to wina City i Realu,
a w ogóle to po co nam taki piłkarz, który za sezon czy dwa bedzie marudził, że chce do realu
» 31 lipca 2009, 16:17 #26
ravvvv: scholes w roli niemal defensywnego pomocnika, za to anderson w roli niemal cofnietego napastnika. interesujace. widac, wkupil sie typ w powszechne laski jednym rzutem wolnym
» 31 lipca 2009, 16:06 #25
b90: "7mati7"

a gdzie 4 obrońca? ^^ Ribery'ego widziałbym choćby za Fletchera czy Scholesa. Poza tym Valencia i Nani grają na tej samej pozycji.
» 31 lipca 2009, 15:26 #24
7mati7: kształtuje sie skład powoli :D nie wierzę w ten transfer ale jakby było to prawdą cieszył bym się tyle że on ma już 26 lat
--------------------V.D.S-------------------
------Vidic---------Rio----------Evra---
--Valencia--Scholes--Fletcher--Nani--
-----------------Anderson---------------
-------Rooney------------Berbatov----
oczywiście jedenastka sie często zmienia i jest brana pod uwagę na treningach (jakość gry) ,na pewno będzie wchodził Rafael,Owen,Hargreaves,Park,Giggs,i wiele innych.Moim zdaniem nie jest to taki skład jaki powinien zrobić podbój europy,Ribery'ego nie ma tu gdzie wcisnąć
» 31 lipca 2009, 15:21 #23
ravvvv: jego agent opisywal go, jako lepszego 'od c7, kaki i benzemy razem wzietych'. klub tez widzi w nim talent. drogi talent. na tyle drogi, ze po ofercie, o jakiej pisze sun te 'dobre stosunki z Bayernem Monachium' moga sie zmienic. rany, jak dobrze, ze to tylko star, dobry the sun.
a to jest bzdura- ' (...) a już na pewno nie chcą oddawać go do Realu Madryt'. bay much nie jest wlascicielem ribery'ego tylko strona w walce o niego (w tym wypadku o utrzymanie go w klubie). nie wystawili go na liste transferowa i zadowoleni nie czekaja na najlepsza oferte. oni staraja sie go utrzymac, wiec logiczne jest, ze beda drapac pazurami kazdego, kto sprobuje go wygryzc. a najmocniej tego, kto najskuteczniej go wygryza.
taka sama opinia bedzie sie mogla pojawic, gdy man zaoferuje np 50 mln.
» 31 lipca 2009, 15:20 #22
b90: Odrzucili 80mln euro od Realu to dziwne by było jakby przyjęli 35mln funtów od MU chociaż wiadomo że stosunki z Realem mają kiepskie, a i zrobili by sami sobie krzywdę umacniając i tak już silny Real.

Po meczach w Azji i Monachium jakoś nie jestem optymistycznie nastawiony do zbliżającego się sezonu. Wyraźnie widać lukę po Ronaldo. Ja już widzę Ribery'ego w koszulce MU :)
» 31 lipca 2009, 14:55 #21
Gicha7: Weźcie też pod uwage, że news pochodzi z The Sun, a często plotki z tej gazety są po prostu niepewne i nie sprawdzają się.
Po za tym od dawna działacze mówią, ze Ribery jest wart tyle co Cristiano Ronaldo, dlatego nie wierze, że Bayern sprzeda go za 35 mln.
Ale jakby sie zgodził to ja jestem za.
» 31 lipca 2009, 14:47 #20
Marcindst13: fajnie by bylo gdyby7 doszed do nas ale nie wiem jak wy ale ja bym dosyc mozcno stawial w tym sezonie na naniego
» 31 lipca 2009, 14:45 #19
gienio02: JA wiem czy to jest dobry pomysl przede wszystkim to sa duze koszta ok. 40 mln funtów plus pewnie ze 120 tys funt tyg
» 31 lipca 2009, 14:39 #18
mateyko44: ja mysle ze szkoda kasy ja osobiscie wolabym aby Nani i Valencia sie rozwinal aby ten sezon poswiecic na zbudowanie silnej druzyny i aby wygrywac ale nie za wszelka cene i zeby MU bylo silniejsze w nastepnym sezonie (Nie myslecie ze zycze MU najgorzej ale wolbym aby kupic zawodnikow ktorzy sie rozwina pod okiem SAF-a i beda kupieni za mala kase ale w MU jest to historia ze zawodnicy sie wychowuja i zreszta to bardziej boli gdy zawodnik za np 50mln euro zaczyna coraz gorzej grac i przestaje spelniac oczekiwania ternera i kibicow ) to jest tylko moje zdanie mozecie sie z nm zgadac albo nie pozdro
» 31 lipca 2009, 14:34 #17
goghetta: nikogo nie musimy kupować, tylko żeby SAF wystawiał w lini pomocy na skrzydłach Naniego i Valencie a na środku Carricka i Andersona to będziemy lepiej grać bo w meczu z Bayernem pomoc kiepsko grała ;/
» 31 lipca 2009, 14:32 #16
Mati888: Fajnie by było, ale oby z jego transferem nie było tak jak z np. Silvą, czy Beznemą
» 31 lipca 2009, 14:18 #15
pawel122: Mowicie ze ribery nie pujdzie za 35 mln. do ManU bo skoro odzucil oferte od realu za 90 mln. to czemu mialby pujsc za 35? Ja mysle ze istnieje wieksza szansa ze pujdzie do manu niz zostanie w bayernie, bo dostanie premie za lojalnosc a po otrzymaniu pieniedzy bedzie chcial sie przeniesc do manu. Moze nie pujdzie za 35mln. ale czuje ze przybedzie na Old Traford.
» 31 lipca 2009, 13:58 #14
Smoku: 35mln funtów to jest z 50 mln €, to musimy wyłożyć z 40-50 mln funtów na niego
» 31 lipca 2009, 13:32 #13
kocisz191: No stosunki z Bayernem mogą być dobre, problem w tym że to nie realne a już na pewno nie za tą sumę, bardzo dobry zawodnik - skrzydła Valencia - Ribery. Nie do zatrzymania, były by masakrycznie szybkie. Zgarnelibyśmy wszystko!
» 31 lipca 2009, 13:16 #12
matheo: @enigmatyk, stosunki z Bayernem mamy dobre, co podkreslal ostatnio sir Alex. Rok 1999 nie ma tutaj nic do rzeczy. Inna kwestia, ze skoro Bayern nie puscil Ribery'ego za 80 milionow euro, to trudno oczekiwac, zeby puscil go za 35 mln funtow.
» 31 lipca 2009, 13:10 #11
kocisz191: No stosunki z Bayernem mogą być dobre, problem w tym że to nie realne a już na pewno nie za tą sumę, bardzo dobry zawodnik - skrzydła Valencia - Ribery. Nie do zatrzymania, były by masakrycznie szybkie. Zgarnelibyśmy wszystko!
» 31 lipca 2009, 13:06 #10
MikoSh: odrzucili 80 mln € od realu. 35 mln funtów to troche mało. chyba go do nas nie puszcza. napewno fajnie by byłogdyby go kupili. gdyby dali 55mln to może. szkoda z powodu audi cup

pozdrawiam
» 31 lipca 2009, 12:51 #9
enigmatyk: """"
Manchester United ma z kolei dobre stosunki z Bayernem Monachium. Sam Ribery ponoć również bierze możliwość przeprowadzki na Old Trafford""""

Buhhhaaaaaaaaaaaaaaaa.
Padłem ze śmiechu :))
Tak , stosunki z Bayernem są szczególnie dobre od 1999 roku hehehehehe
Dodatkowo ta śmieszna cena 35 mln funtów :)
Matheo nie wiem czy to ty sobie robisz jaja z kibiców czy The Sun ale kosmicznie się uśmiałem.
» 31 lipca 2009, 12:49 #8
Draciel: @Diab masz racje ,ale ile Diouf kosztował Manchester?? :) Chodzi mi o wielkość transferu. Może jeszcze będą jakieś zakupy ,ale będą to raczej zawodnicy ,którzy będą procentowali w przyszłości. Poza tym może i Bayern lubi Manchester ,ale jeżeli ma wybrać między 35 milionami które oferuje Manchester ,a przykładowo 50 które wykłada Real to raczej sympatia zejdzie na drugi plan ;)
» 31 lipca 2009, 12:47 #7
subido: siemka wczoraj wszyscy widzieli jak Ribery obserwuje swój przyszły zespół:)a tak na poważnie to było widoczne gołym okiem jakie mamy braki w zespole po odejściu CR7 i Teveza-napewno ktooś taki jak on przydałby się w Naszym zespole bez wątpienia:)ale sumka chyba nie jest adekwatna do jego doświadczenia boiskowego i bardzo w to wątpie,że władze Bayernu przystaną na tą kwotę.Ale Nadzieja umiera ostatnia.pozdrawiam
» 31 lipca 2009, 12:45 #6
Diab: Draciel, fajnie, że dwa dni po zapewnieniu o braku transferów Gill stwierdził, że transfery będą, a dwa dni później już witaliśmy Dioufa.

Ja Ribery'ego równiez nie pragnę, jak przyjdzie to ok, ale do szczęścia nie jest mi potrzebny. O wiele bardziej ucieszyłbym się z Beckhama.
Doświadczony zawodnik, nadal dobry, solidny a nie blokowałby miejsca w składzie młodzieży. I co najważniejsze, cudownie by było go znów zobaczyć w trykocie United.
» 31 lipca 2009, 12:36 #5
Draciel: A ja go nie chce... Śmieszne ten news-y niektóre.... Najpierw (według tych wiadomości) Ferguson mówi ,że nikogo nie będzie kupował ,a potem ma niby zrobić transfer okienka hahaha a Wy wszyscy zajarani i wierzycie w to... ŚMIESZNE! Zresztą po co on nam?? Zastanówcie się?! Każdą pozycję mamy obstawiona wystarczająco dobrze.
» 31 lipca 2009, 12:32 #4
Gregorio94: Hmm... dobry pomysł z tym Riberim, ale wątpie w ten transfer.
» 31 lipca 2009, 12:17 #3
pawlak0908: Mile by było go widzieć na Old Trafford, ale za 35 mln raczej go nie sprzedadzą
» 31 lipca 2009, 12:17 #2
Smoku: Jak będzie takie posunieće z strony władz Manchesteru i zgoda Bayernu i Ribery to będe szczęliwy jak do nas on przybędzie :)
» 31 lipca 2009, 12:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.