Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Tevez w City!

» 13 lipca 2009, 21:23 - Autor: bar - źródło: mcfc.co.uk
Manchester City ma przyjemność ogłosić, że zostało osiągnięte porozumienie z Carlosem Tevezem w sprawie jego przenosin na City of Manchester Stadium.
Oficjalnie: Tevez w City!
» Carlos Tevez został nowym piłkarzem Citizens!
Skoro nie do City to do jakiego klubu powinien przejść Carlos?
Po przejściu testów medycznych, 25-letni piłkarz zaakceptował zaproponowane warunki i podpisał kontrakt który zwiąże go z klubem na następne pięć lat. Będzie występował z numerem 32.

Carlos Tevez jest jedynym piłkarzem w historii który, przez kolejne trzy lata z rzędu, zostawał wybierany najlepszym piłkarzem Ameryki Południowej. Należy dodać również, że każdym kraju w jakim grał zdobywał mistrzostwo.

- To wspaniałe wieści, Carlos jest piłkarzem światowej klasy, posiada wszystkie wymagane umiejętności aby pomóc City w odnoszeniu sukcesów – rozpoczął Mark Hughes w wywiadzie dla mcfc.co.uk.

-Posiada nie tylko wybitną technikę, ale również jest świetnym snajperem. Jest kimś kto da z siebie wszystko dla klubu – dodał. – Swoim niezwykłym talentem, wniesie do klubu nową świeżość oraz zwiększy naszą siłę ataku.

- Nie mogę się doczekać aby zobaczyć go w koszulce City. Mam nadzieję, że kibice przywitają go wyjątkowo ciepło – zakończył.

Tevez podpisał kontrakt po tym jak zakończyło się jego dwuletnie wypożyczenie w Manchesterze United, gdzie w 99 spotkaniach strzelił 34 bramki.


TAGI


« Poprzedni news
Ballack wyczekuje nowego sezonu
Następny news »
Valencia: Jestem sobą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


pyzio20: Kibice ze niech mnie ciul! Dziekuje Tevezovi za 2 lata spedzone w Man United! I powodzenia w nowym zespole!
» 16 lipca 2009, 15:31 #71
jarek88: Zdecydowanie MU4Life Szkoda tylko ze bez Carlito wartosciowy zawodnik!
» 15 lipca 2009, 23:49 #70
Kretonus: Raczej wątpię że będzie grzał ławę
» 15 lipca 2009, 19:39 #69
hot: ale bedzie zabawnie jak i w city tevez bedzie co najwyzej grzał ławe!! (adebayor- robinho)
» 15 lipca 2009, 19:26 #68
magdalenaka8: Nikogo chyba to nie dziwi. Nie zgadzam się, że Tevez był prawdziwym Diabłem- nigdy się do nich nie zaliczał. Czy ktoś z Was postawiłby go obok Keane'a czy Cantony? Ja na pewno nie. Nie chciał się pogodzić z ławką? Droga wolna. Nie przeceniajcie jego wartości, ja nie winię nikogo z United za jego odejście, żaden piłkarz nie jest wart więcej niż klub.
» 15 lipca 2009, 14:16 #67
kamipl91: Nie mogę się doczekać meczu UNITED vs CITY.

To będzie prawdziwa wojna.
» 15 lipca 2009, 10:47 #66
gruby872: MikoSh

jakbyś umiał czytać to SAF zapowiedział koniec transwerów w tym o kienku jak już to w zimowym możemy liczyć na nowe wzmocnienie chociaż swoją groga też masz racje boteż chciałem eto na OT
» 14 lipca 2009, 20:39 #65
MikoSh: mógł zostać. to jego wybór. jak ściągną eto'o to luka się zapełni
» 14 lipca 2009, 19:20 #64
mervel: spokojnie koledzy... mody są, ale nie wszyscy mają wakacje i czasem do pracy iść muszą... ;]
to co wyłapałem na szybko nagrodziłem 'plusikiem' autora
» 14 lipca 2009, 17:19 #63
simonsimon: ax1d -->"jest tu jakiś moderator?
czy w "nie obrażaj innych"
nie wpisuje się "nie obrażaj bohatera artykułu"?
co to za poziom?!?
żenada."

moderatora chyba nie ma

i niestety mimo wszystko poziom komentarzy dorównuje tym, które można było przeczytać na lfc.pl, kiedy Owen przeszedł do Manchesteru - u nas wg niektórych Scholes ma połamać nogi Carlosowi, tam Carragher ma się zająć Michaelem... - bez sensu zresztą - bo wszyscy to profesjonaliści - i czerwonej kartki i pauzowania większej ilości spotkań nikt chyba nie przedłoży nad "zemstę" - tym bardziej, że takie złamanie nogi to nie świadczyłoby dobrze o faulującym jak i mogłoby mieć tragiczne skutki dla ofiary

można myśleć co się chce - w sumie nikt z nas nie zna całej prawdy - ale takie rzucanie "szmatami" i innymi epitetami nie świadczy za dobrze o niektórych - w końcu przez dwa sezony Carlos grał na 120% dla United - a jeśli teraz dla City będzie grał na 120% - to też dobrze - w końcu to jego zawód - i może wszyscy będą szczęśliwi - i Carlos, który będzie mógł się jeszcze bardziej wykazać przed MŚ (jeśli oczywiście Argentynie uda się awansować), jak i United (gdzie zapanuje spokój nie mącony przez żądania Carlosa).
» 14 lipca 2009, 16:49 #62
ax1d: jest tu jakiś moderator?
czy w "nie obrażaj innych"
nie wpisuje się "nie obrażaj bohatera artykułu"?
co to za poziom?!?
żenada.
» 14 lipca 2009, 16:33 #61
RamJam: simonsimon 100 % poparcia, prawdziwy Czerwony Diabel nie wypowiadałby takich słów na swój klub, wszystko mu zawdziecza wygral tu LM i dwa razy Premiership a potem nasrał w swoje gniazdo,jak mu sie nie podoba to niech odchodzi ale po co robić z gęby dupe?
Oj Apaczu,Apaczu mimo wszystko dziękuje Ci za gre w MUFC i życze sukcesów
» 14 lipca 2009, 16:10 #60
simonsimon: Sebigi --> "Dla mnie Tevez był i jest prawdziwym diabłem. Tyle co on zostawiał serca na boisku to nie znam takiego drugiego. Dla mnie tez wieksza strata niz Ronaldo, szkoda naprawde szkoda że tak to sie ułożyło..."

Tevez był czerwonym diabłem - teraz już nie jest

prawdziwym diabłem był i ciągle jest np. Solskjear - bo, żeby być prawdziwym diabłem to nie wystarczy zostawiać serce i płuca na boisku - i gonić piłkę od linii do linii - trzeba mieć Manchester naprawdę w sercu - czyli kiedy tego sytuacja wymaga - siedzieć na ławce rezerwowych i nie grymasić - kiedy trzeba zagrać na obronie, w pomocy lub na bramce - i nie skarżyć się (i tutaj nie mam nic do Wayne'a :)

I jednak porównanie możliwości Carlosa do Cristiano jest trochę nie bardzo - na pewno większą stratą jest odejście Ronaldo - ale to odejście nie tworzy jakiejś wielkiej dziury - po prostu zmieni się sposób gry Manchesteru
» 14 lipca 2009, 14:53 #59
Sebigi: Dla mnie Tevez był i jest prawdziwym diabłem. Tyle co on zostawiał serca na boisku to nie znam takiego drugiego. Dla mnie tez wieksza strata niz Ronaldo, szkoda naprawde szkoda że tak to sie ułożyło...
» 14 lipca 2009, 14:31 #58
simonsimon: ManUtd4ever --> masz rację - dla mnie Tevez nie jest zdrajcą - po prostu wybrał tak jak wybrał

ale: czy to mówienie o Liverpoolu nie mogło być jedynie taką zasłoną - bo przecież na pewno nie można porównywać Citizens do Liverpoolu jeśli chodzi o możliwą tygodniówkę... (ale to już takie moje dywagacje na temat)
» 14 lipca 2009, 13:41 #57
ManUtd4ever: I w tym momencie wszyscy będą na niego naskakiwać i wrzucać że jest zdrajcą. A ja szczeże życze mu wszystkiego najlepszego w MC.

Oskar4 i wszyscy którzy mają mu za złe podpisanie tego kontraktu, on i tak wybrał mniejsze zło. Może i poszedł do rywala zza miedzy ale równie dobrze mógł przejść do L'pool ale przez szacunek dla MU wybrał mniej groźne City. Więc co przez kibiców ma do reszty zepsuć sobie karjere, chcielibyśće żeby poszedł do WBA albo innego słabego klubu. Opamiętajcie się bo to między innymi dzięki niemu byliśmy w finale LM kiedy w pierwszym meczu z Porto sztrzelił bramke na 2-1. Przypieczętował także zwycięztwo MC w kiedy wygraliśmy 2-0, i nie wspomne co zrobił dla nas wpoprzednim sezonie.
JA DZIĘKUJE TEVEZOWI ZA TO CO DLA NAS ZROBIŁ Z CAŁEGO SERCA.
GLORY GLORY MANUNTD!
» 14 lipca 2009, 13:16 #56
Przemoo: "Man city to Real w slabszym wydaniu ;p maja pelno kasy to kupuja .." -
Camrall

Zgadzam się x2!

Tevez jest niesamowity....dla mnie większa strata niż Ronaldo...
» 14 lipca 2009, 12:48 #55
MANmanyUTD: ->marvel216

nie no spoko :D
Podekscytowałem się aż za bardzo ta wiadomoscią xD
pożyjemy zobaczymy ;]
» 14 lipca 2009, 12:41 #54
Cygu91: tak myślałem... Tevez zdrajca ;/
» 14 lipca 2009, 12:40 #53
marvel216: MANmanyUTD...Ty chyba sam w to nie wierzysz =)
» 14 lipca 2009, 12:37 #52
Majsu: Szkoda, że odszedł do City, a nie do innego klubu piłkarskiego. :( Ale jakby Beckham wrócił do ManU to byłoby zaj**iście ! ;D
» 14 lipca 2009, 12:26 #51
MANmanyUTD: ->Drulid

To by było genialne gdyby wrócił :D
POWRÓT KRÓLA...Beckcham to był mój piłkarski idol od 1999 roku :) Kiedy odchodził z United przezywałem kryzys ;/Bo mój ulubiony piłkarz odchodzi z mojego ulubionego klubu :( Ale dla mnie zawsze był piłkarzem United nawet jak grał w Madrycie (Kumple nosili koszulki Becksa z Realu a ja z Manchesteru...xD )Ale potem przybył Ronaldo i dosc szybko o nim zapomniałem . Teraz mam tak samo z Crisem ale jak by David powrócił juz bym nie smucił sie po Ronaldo :D
» 14 lipca 2009, 12:25 #50
simonsimon: CR7roxyCR7 -->"Dziękuje Tobie Tevez za poświęcenie w każdym meczu. Nienawidze Man City i nie wiem jak Tevez może dla nich grać ale życze mu szczęśćia, bo Tevez pokochał United a był cały czas rezerwowym. Moim zdaniem on zawsze powinnien byc w pierwszym składzie a Berbatov na ławce;]"

Faktycznie - poświęcał się Carlos jak mało kto - to trzeba przyznać Carlosowi. I jakoś Tevez chce grać dla Citizens - jego wybór. I to chyba lekkie naginanie faktów, że Carlos cały czas był rezerwowym - Solskjear mógłby dużo na ten temat powiedzieć...

I ciekawe - nawet jeśli Carlos miałby okres bez formy to też wg Ciebie powinien zawsze występować w pierwszym składzie?
» 14 lipca 2009, 12:05 #49
siwy1602: wpelni zgadzam sie z kolega nizej
» 14 lipca 2009, 12:05 #48
Krystian1224: Przynajmiej teraz Robinhoo bendzie mial z kim grac bo całą robote on tam od pieprza :D :D
» 14 lipca 2009, 11:52 #47
Mati888: City ma zupełnie inną mentalność. Ich gwiazdy uważają się za najwspanialszych, a w United tak nie ma. Trochę przypominają Real, bo kupują nie myśląc o obronie, co się na nich zemści. W zeszłym sezonie stracili 50 goli i w tym też nie mają wspaniałej obrony.
» 14 lipca 2009, 11:31 #46
MANmanyUTD: No i niech City się wzmacnia . Może za 2-3 lata będzie to nastepny wielki klub w PL i być może w Europie a wtedy już PL bedzie miała 5 znakomitych zespołów walczących w LM .
-MANCHESTER UNIETD
-MANCHESTER CITY
-LIVERPOOL
-ARSENAL
-CHELSEA
» 14 lipca 2009, 11:13 #45
rychoo1984: za bardzo sie podniecacie nazwiskami, a nie patrzycie na jakosc gry - to odnosnie "ustalania" skladu MUFC na kolejny sezon.

"Anderson za Fletchera, Nani za Giggsa" - tak sie sklada, ze Fletcher w ostatnim sezonie wyrosl na swiatowej klasy czysciciela (i nie mowie tu o reklamach Pepsi, Hugo Boss czy Pizza Hut, mowie o jakosci gry). Z kolei Andreson i Nani to w mijajacym sezonie najslabsze punkty druzyny (moze Anderson w mniejszym stopniu, miewal lepsze/gorsze dni, ale Nani? Woda sodowa podskoczyla ponad norme i pan Nani sie skonczyl)

Co do prawej obrony - Rafael owszem, ale uwazam, ze wiecej okazji do gry bedzie mial O'Shea - "zapchajdziura", ale za to solidny. Nie zapominajmy tez o wracajacym Brownie...

Valencia? Wydaje sie byc profesjonalista (w odroznieniu do Naniego). Takze osobiscie wiaze duze nadzieje z tym zawodnikiem.

Obertan? Tak jak juz wielu wspominalo... "znam go tylko z FM, ale tam wymiatal" ... moj typ jest taki, ze w tym sezonie zbyt wiele sobie nie pogra, ale w przyszlosci moze stac sie swietnym zawodnikiem

No i na koncu Owen... powiem krotko - moj czarny kon w przyszlym sezonie. Jesli zdrowie dopisze, powinien byc najgrozniejszym punktem ataku - nawet jesli bedzie wchodzic z ławki... A Jesli kontuzje sie odnowia - C'est la vie...

Pozdrawiam wszystkich fanow MUFC, zarowno tych, ktorzy kibicuja im od 1994 roku, jak i tych "sezonowych"
» 14 lipca 2009, 11:12 #44
manooch: to jak opluć nas w twarz hahaha bezczelny zawodnik ;)
» 14 lipca 2009, 10:42 #43
talir: Cieszę się, żę MC się wzmacnia, jest to o tyle dobre, że derby Manchesteru będą ciekawsze. Mam nadzieję, żę dzięki temu za kilka lat bedzie tak głośno o derbach Manchestery tak jak teraz jest z Gran Derby (tłumaczyć nie będe co to jest, kibice piłki nożnej wiedzą, a dzieciaki niech sobie w necie sprawdza...)
» 14 lipca 2009, 10:28 #42
mufaneeek: "zostawał wybierany najlepszym piłkarzem Ameryki Południowej" - tu chodzi o to, ze najlepszym pilkarzem grajacym w klubach poludniowej Ameryki tak?
Co do Teveza to sadze, ze moze w tym sezonie siedziec na lawce rownie czesto jak w MU. Robinho > Tevez, jesli przyjdzie Adebayor > Tevez, to bd mial miejsce jesli Robinho zejdzie na skrzydlo lub bd gral cofnietego. Nie zapominajmy tez o Santa Cruzie.. Czyzby wpadl z deszczu pod rynne?

Co do City, to moim zdaniem madrze sie wzmocnili. Given - jeden z najlepszych bramkarzy PL, scisla czolowka. Boczni obroncy byli/sa reprezentantami Anglii. Kompany z czasem sie zaaklimatyzowal i zaczal grac dobrze. Dunne tez solidnnie, ale nie dziwie sie, ze chca sprowadzic srodkowego obronce (Terry chociazby). Jesli ktos pisze, ze nie wie kto Barry lub Ireland(chyba najlepszy w tym sezonie pilkarz City) to chyba nie zna sie na pilce. Skrzydla jednak przydaloby sie wzmocnic. A atak jest w tej chwili (z Adebayorem np) najsilniejsza formacja, ktora moglaby sie rownac z nasza, czy Chelsea. Dlatego uwazam, ze wzmocnili sie madrze bo do tej pory ich atak nie funkcjonowal tak jak powinien. Moga byc grozni a nawet zameldowac sie w pierwszej 4, ale rownie dobrze moga byc w okolicach 7 miejsca. Zobaczymy, ale ich pierwsza jedenastka wyglada dobrze.
» 14 lipca 2009, 10:18 #41
Maniusss: chyba sie nie znacie ;o
linia pomocy bez fletchera jest znacznie slabsza co było widać w finale LM !
tak to jest jak się gada a nie wie
» 14 lipca 2009, 09:07 #40
gruby872: r10ronaldinho

masz racje za fletchera anderson i takim składem bez zmian można grać
» 14 lipca 2009, 08:34 #39
Eryw: LordBruce - zgadzam się z tobą. City stara się kupić Puyola cz Terrego a nie sięga po zawodników którzy sa w ich zasięgu: Zapate, Barzagliego i Dario Srne
» 14 lipca 2009, 08:17 #38
LordBruce: ---------------------Given

Richards---Dunne---Kompany---Bridge

SWP-----Ireland-----Barry-----Robinho

-----------Tevez-----Santa-Cruz (Adebayor?)


-------------------VDS

Rafael-----Ferdinand-----Vidic-----Evra

Valencia--Hargreaves--Fletcher--Nani

----------Rooney-----Berbatov


Jak widac, na papierze City jest gora wlasciwie tylko na 2 pozycjach - lewe skrzydlo (jesli zejdzie tam Robinho) i na prawej obronie (Micah). Gdyby udalo im sie pozyskac Adebayora to ataki obu druzyn beda bardzo wyrownane. Najwieksza przewage United ma w lini obrony dlatego dziwie sie, ze City nie wzmacnia tej formacji. Poki nie sprowadza jakis klasowych defensorow mysle, ze nie ma co sie obawiac City - wroze im maks 6-8 pozycje.
» 14 lipca 2009, 08:10 #37
MANmanyUTD: Nie ma co już żałować po tevezie . Tak naprawde straciliśmy tylko Ronaldo->Najlepszego piłkarza świata . Tevez był dobrym zawodnikiem i uwielbiałem z United 3 zawodników : Ronaldo , Rooney , Tevez...został tylko Rooney ale za Teveza przyszedł Owen który może być nawet lepszy od Argentyńczyka ponieważ były piłkarz Newcastle bedzie grał po to żeby znowu być poważanym w piłkarskim świecie i dostać powołanie do reprezentacji na mundial w RPA . I właśnie dażenie do tego celu świadczy o tym że będzie świetnym napastnikiem dla United a groźnym dla przeciwników. A co do Ronaldo jest tylko jeden koleś który może go zastapić->Messi...bo moim zdaniem Ribery nie dał by rady , a inni tym bardziej . Ale z czasem NANI , OBERTAN lub Valencia powinni pod okiem SAF-a grać może i nawet lepiej od Ronaldo . ALE NAJLEPSZY PIŁKARZ ŚWIATA JEST TYLKO JEDEN I TRZEBA CZASU ŻEBY KOGOŚ TAKIEGO ZASTĄPIĆ .
» 14 lipca 2009, 07:51 #36
orion: BYlo minelo...... najwazniejsze zeby Owen teraz strzelal a Tevez to juz zawodnik innej drużyny......
» 14 lipca 2009, 03:03 #35
sinedd91: Moim zdaniem Tevez był dobrym piłkarzem... i często przydawał się w kluczowych momentach aczkolwiek nie sądzę że był niezbędny w United :)
strzelil rok temu wyrownujacego gola w 1/8 finalu LM z Lyonem ... i mial kilka waznych bramek ... ale płakał po nim nie będę :P

nie sądzę aby mówienie o nim że jest zdrajcą było na miejscu :) nie chciał byc zmiennikiem więc przeszedl do klubu ktory dal mu mozliwosc gry w podstawowym skladzie z odpowiednim dla niego wynagrodzeniem :) wybrał City i sądzę że zrobił to na złość Fergusonowi przede wszystkim a nie kibicom :) zresztą nie grał u nas długo i to United nie spieszyło sie z kontraktem mimo że podkreslal ze chce u nas grac ... nie sadze aby to byla zdrada :)

pozdro dla prawdziwch fanów United :) Glory Glory MAN UNITED!!
» 14 lipca 2009, 02:14 #34
Piter17: Dobra niech już tej mordy tu więcej nie pokazuja bo szkoda o nim już cokolwiek pisać . Taką szmatą tylko podłogi wycierać należy . Gdzie tu honor gdzie zasady LOJALNOŚĆ !! TEVEZ ty piepszony zdrajco !
» 14 lipca 2009, 01:02 #33
Camrall: Man city to Real w slabszym wydaniu ;p maja pelno kasy to kupuja ..
» 14 lipca 2009, 00:51 #32
Pawlo: Zokora----> Santa Cruz cienias?? To chyba oglądasz jedynie mecze Manchesteru....
» 14 lipca 2009, 00:48 #31
RapGame: dla mnie osobiscie zbedny news :) czekam tylko kiedy Vida i Rio na niego wpadna podczas meczu :)
» 14 lipca 2009, 00:27 #30
kieronte: kolego vald3k
udał Ci sie koment a w szczegolnosci


spójrzcie na Rooney'a , Ferdinanda, Scholesa, Giggs'a i pozostałych.....skromni PROFESJINALISCI...

i o to w tym wszystkim chodzi


pozdrowienia
» 14 lipca 2009, 00:19 #29
vald3k: Tevez, Tevez, Tevez...był i nie ma. Moim zdaniem jezeli wszystko to co powiedział SAF jest prawdą to Tevez jako człowiek jest malutki. Tak naprawdę zastanówcie się czy Tevez był wielkim piłkarzem ? Nie, dużo biegający , często marnujący proste sytuacje zawodnik, który byl świetny w momencie jak United grało na Ronaldo - bo przeciez ewidentnie tak było, Ronney na boku pomocy, cofniety Berbatov albo Tevez żeby sobie Cristiano strzelił....najczęściej focha bo potknął się o własne nogi ! Jestem kibicem United od ponad 15tu lat i powiem Wam , że cieszę się , że obaj panowie Ronaldo i Tevez odeszli. Zależało im tylko na swoim wypromowaniu się a nie na zespole.....spójrzcie na Rooney'a , Ferdinanda, Scholesa, Giggs'a i pozostałych.....skromni PROFESJINALISCI , dla któych United jest wartością samą w sobie a nie własny lans. Częśc z nich nie jest wychowanakami i nie przyszli jako młodzi piłkarze a mimo wszystko mają milośc do barw klubowych a nie do własnych fryzur czy miłosci do placonej kasy. Poza tym myślę , że zakupy SAF'a są naprawde wyważone i zapewnią nam walkę o kolejne tytuły. Nawet jeżeli United miałoby nic w tym sezonie nie wygrać ( w co nie wierzę ) to zdobyte doświadczenie zaowocuje tytułami w przyszłości. Niech gra młodzież!!

A Tevezowi....dziekuję i powodzenia.
» 14 lipca 2009, 00:01 #28
makun1: Damian1991 .Masz racje,jak dolaczyl do nas to sie bardzo cieszylem.Uwazalem go za wielkiego zawodnika ale to co zrobil to po prostu nie do uwiezenia.Tak jak juz pisales Damian i juz wielu pisalo to Tevez juz moze sobie pomazyc to wielkich trofeach jakie zdobywal w u nas.Good Bye and Good Luck ;)
» 13 lipca 2009, 23:28 #27
Damian1991: Jeszcze miesiąc temu wierzyłem, że dogada sie z United, podpisze nowy kontrakt i będzie wszystko git. Bo jednak podobała mi sie jego gra. Ale po tym co powiedział o Fergusonie to stracił w moich oczach bardzo dużo i dlatego nie przejmuje sie, że odszedł.

Niech gra sobie w City ale może sobie tylko śnić o tych trofeach, które mógł zdobyć z United.
» 13 lipca 2009, 23:13 #26
lipinho89: Fakt chwalić trzeba zrobił dużo dla United:) Osobiście życzę mu dużo bramek ale osobiście nie życzę mu tej bramki przeciwko United żeby nie doszło do tej sytuacji jak wykrzyczy swoją radość przed SAF-em
» 13 lipca 2009, 23:07 #25
baku89: Szkoda go dużo zrobił dla United zawsze podziwiałem go za jego waleczność nie rozumiem tych frajerów co piszą niżej nie pamietają tego co robił dla nas było widać ze chce poświęcić sie ManU zreszta sam tak mówił a wyszło inaczej SAF tak zdecydował. Niech mu sie wiedzie w dalszej karierze
» 13 lipca 2009, 23:01 #24
bitek66: od teraz jedno z moich marzen... niech go Scholes skosi jak to zrobił kiedyś Keane
» 13 lipca 2009, 22:58 #23
ManUtdFun: Jestem ciekawy gdzie mu będzie lepiej. W United w którym zdobywał trofea i dostawał małą kasę czy w City gdzie nie ma szans na trofea ale ma szanse na kase ;]
» 13 lipca 2009, 22:53 #22
TrishManU07: Jak to straciliśmy największego walczaka? A Rooney? To on jest najbardziej waleczny, bo kawał dobrej roboty wykonuje także w obronie. Tak baaardzo kochał United i och fanów, że aż przeszedł do City. Śmiech na sali... A poszedł won zdrajco i sprzedawczyku.
» 13 lipca 2009, 22:34 #21
Tomi7: i dobrze ze odszedl nigdy go nie lubialem

to czekamy na 19 wrzesnia wygramy na 200%
mamy valencie ale szkoda ze owen dostal 7 bo antonio na numer 7 zaslugiwal:(:(
» 13 lipca 2009, 22:33 #20
EricCantona77: frajerzyna... nie przechodzi się do klubu lokalnego rywala, takie są honoru zasady
» 13 lipca 2009, 22:28 #19
pinek700: szkoda ze odszed w ten sam czas co ronaldo...
» 13 lipca 2009, 22:22 #18
azi1: ehh... szkoda slow... zeby odszedł gdzies indziej, ale do MC...
» 13 lipca 2009, 22:13 #17
bar: łuk4sz---> ok no problem, ale następnym razem pomyśl zanim napiszesz... tzn oczywiście miałeś prawo zwrócić mi uwagę i dziękuje za to jednak bez wyzwisk na przyszłość:P

jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam
» 13 lipca 2009, 22:11 #16
luk4sz: bar--> może faktycznie, sorry za kretyna, ale jak czytał ostanio takie bzdury w artykułach na tej stronie to krew zalewa, ostanio chyba niektórzy idą na ilość, a nie na jakość :(
» 13 lipca 2009, 22:08 #15
bar: Oczywiście przepraszam bardzo pomyłka! już poprawiłem:P sorki jeszcze raz... dziękuje za KULTURALNE zwrócenie uwagi

łuk4sz----> kretyn? a ty jesteś bezbłędny? zapraszam do redakcji w takim układzie...

pzdr
» 13 lipca 2009, 22:06 #14
Gall88: A jak grał w West Hamie też wygrał mistrza? bo wydaje mi się, że jednak nie;]
» 13 lipca 2009, 22:03 #13
goghetta: ZDRAJCA ! JUŻ NIE MOGE SIĘ DOCZEKAĆ MECZU Z CITY JAK PRZEGRAJĄ Z UNITED I FERGUSON BĘDZIE SIĘ Z NIEGO ŚMIAŁ !! :D
» 13 lipca 2009, 21:59 #12
b90: Super, życzę mu bramki w derbach z United. Lepiej wybrać nie mógł, klub zza miedzy, derby, gol w derbach, wykrzyczeć w twarz SAFowi :) Niech wie co stracił, Tevez chciał zostać, to on mu nie dawał kontraktu i niech teraz nie odwraca kota ogonem. Nie płakałem z tego powodu że odszedł ale po takich transferach to teraz becze ;(
» 13 lipca 2009, 21:54 #11
gruby872: no to życzę powodzenia
» 13 lipca 2009, 21:51 #10
KamilFromKG: no to jego kariera padnie w gruzach i nie bedzie miał tej passy że w każdym klubie zdobędzie mistrzostwo kraju to jest pewne bo kiedy ostatnio MC zdobyło mistrzostwo kraju ??
» 13 lipca 2009, 21:50 #9
luk4sz: co za kretyn to pisał ? "Należy dodać również, że każdym klubie w jakim grał zdobywał mistrzostwo kraju." Nie pamiętam żeby C. Tevez zdobył mistrzostwo z West Ham United ?
» 13 lipca 2009, 21:47 #8
adriann1986: MU zrobiło bład że sie go pozbyło... zobaczycie ze jeszcze wiekszosc z Was zanim zatęskni... Straciliśmy największego walczaka a pozostał taki drewniak Berbatov żal... cos czuje ze w tym sezonie lige wygra Chelsea albo Liverpool... przykre ze SAF nie kupi nikogo klasowego pokroju Kaki... itp
» 13 lipca 2009, 21:46 #7
Eryw: Decofcb87 - raczej zrobili ten sam błąd. On mili dobrą ofensywę ale tracili masę głupich bramek. powinni sobie kupić 2 srodkowych obronców i 1 prawego. Ja bym proponował Zapate, Barzagliego i Dario Srne
» 13 lipca 2009, 21:39 #6
Piter17: Tylko jeden piłkarz z MU mógł przejść do City i była to legenda MU - Denis Law ,który strzelił Nam bramke w 85min i spadliśmy przez to z ekstraklasy . Jednak nikt go za to nie winił i pamietał o tym co zrobił dla MU. No więc jak wiemy Tevez nie jest legendą i nigdy mu tego nie wybacze . Niech spi**dala !!
» 13 lipca 2009, 21:35 #5
Decofcb87: No to się szykuje niezła ekipa w MCity, jeszcze Adebayor bądź Eto`o ....szejkowie odrobili lekcje z poprzedniego sezonu
» 13 lipca 2009, 21:35 #4
matek: Ilu city bedzie mialo napastnikow?

kupili juz santa cruza jest robinho przyjdzie jeszcze Adebayor i teraz Tevez a mieli juz jakis

wejdzcie zapraszam:
mat3k.mybrute.com
» 13 lipca 2009, 21:35 #3
karpiu87: No zobaczymy jak to będzie wyglądało jak przyjedzie. I tak go szanuje za to co zrobił dla MU!
» 13 lipca 2009, 21:32 #2
MaciasDevil: Zycze mu jak najczestszego siedzenia na ławce. Nie moge sie doczekac gwizdów naszych kibiców na jego widok ;/
» 13 lipca 2009, 21:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.