Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Berbatow za Aguero?

» 10 lipca 2009, 11:48 - Autor: bar - źródło: www.clubcall.com
Według hiszpańskich gazet Manchester United chce zaoferować 18 milionów funtów oraz Dymitara Berbatowa w zamian za gwiazdę Atletico Madryt Sergio Aguero.
Berbatow za Aguero?
» Czy dojdzie do wymiany na linii Manchester United - Atletico Madryt?
Kogo chciałbyś na Old Trafford?
Sir Alex Ferguson chce wzmocnić swoją siłę ataku. Po tym jak jego starania o Karima Benzemę spełzły na niczym, nowym celem transferowym bossa stał się Sergio Aguero.

Początkowo Fergie chciał wymienić portugalskiego skrzydłowego Naniego, jednak jego oferta została odrzucona. Teraz boss próbuje skusić działaczy Atletico dając im 18 milionów funtów oraz Berbatowa, który od przejścia na Old Trafford nie gra zadowalająco.

Sergio Aguero w swoim kontrakcie ma zapisaną klauzurę odejścia w wysokości 50 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Muhren: Huntelaar zabłyśnie w United
Następny news »
Akutalizacje i nowości na DevilPage.pl

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (155)


GyMan: Taaa, a Berbatov jest cienki technicznie i rusza się jak żółw...

First, taka wymiana byłaby przyznaniem się do błędu, a teraz gdy Krystyna nie będzie strzelał bramek dla nas kto wie jak będzie wyglądać taktyka, teraz wiele się zmieni.
Second, Aguero który pomiata w lidze hiszpańskiej w Premiership może zostać pro postu zmiażdżony.
Third, powiem to tak... Niektórzy (no, może większość) patrzycie tylko na bajerancki lakier, światełka i ciekawe efekty, a nie zauważacie mocy drzemiącej w szarej na oko nieprzydatnej i bezbarwnej postaci.
Fourth, wkurzają mnie dzieci które chcą ściągnąć, Ibrę, Eto'o i Kuna na raz, więc jestem przeciw :D
Fifth, po kiego kogoś sprzedawać bo jeden sezon nie był taki jaki wszyscy chcieli (ten nie był taki fatalny), jak drugi zwali to moze.

P.S. Nie twierdzę, że Aguero jest słaby, o nie! Tylko wolę Berbatova.
» 15 lipca 2009, 09:01 #108
kieronte: nie ma szans na ta wymiane
» 14 lipca 2009, 22:14 #107
simonsimon: CMAXHAT --> te statystyki doskonale znam - i najlepsze jest to, że wg tych statystyk to Berbatov był najlepszym graczem United w minionym sezonie, i wyprzedza Vidica (10) i Cristiano (11 miejsce).

i wydaje mi się, że nawet jeśli Berbatov kosztowałby powiedzmy 15 mln - to i tak większość dzieci pisała, że to drewno - bo przecież Carlosa wygryzł z drużyny i przecież Bułgar nie biega

i nie wiem czy nasz enigmatyk jeszcze się odezwie i napisze, jak to po raz kolejny obrażany jest Sergio przez porównania do Berbatova

Wizi --> prawdę mówiąc od niedawna jestem na tej stronie - czytałem ją od jakiegoś czasu - i momentami na niektóre komentarze (jeśli to można nazwać komenatrzami) to brak słów - rozumiem - można dyskutować nawet na tak drażliwe tematy - Carlos czy Dimitar, ale niech to będzie dyskusja - a nie odgórnie przyjęte ogólnikowe stwierdzenia - Carlos walczy, Berba to drewno, Berba ma technikę, wcale że nie - Berba to chodzi a nie biega, etc, etc - a potem wzajemne obrzucanie się podwórkowym czasem słownictwem

i szczerze mówiąc już wolę sobie czasem poczytać BBC Football i ich dyskusje na 606 lub redcafe.net - tam chociaż można czytać większość komentarzy bez zgrzytania zębami ;)
» 11 lipca 2009, 14:49 #106
CMAXHAT: enigmatyk

na temat Berbatova: "technika użytkowa", "koordynacja ruchowa", "motoryka" i jak to mało kto się na tym zna - nieźle, nieźle...
Ciekawe rzeczy można znaleźć na stronie oficjalnej Premier League, takie sobie statystyki sezonu 2008/2009:
[link usunięty]
(Podstawowa znajomość j. angielskiego zalecana).
Jakim cudem leniwy, wolny, słaby technicznie w ogóle do niczego Bułgar jest na 4. pozycji Top 100 Ranking w lidze?
Przy okazji (już nie do enigmatika): ukochany przez wielu Tevez w ogóle na tej liście się nie zmieścił.
Wiem, wiem - statystyka nie bierze pod uwagę rzeczy niewymierne jak waleczność, serce dla klubu, gryzienie trawy itd, a w tym Tevez pewnie byłby w czołówce. Niestety, tutaj wchodzą w grę emocje (kibiców) i żadne argumenty nie mają racji bytu.
BTW: jakby za Berbatova zapłacono rok temu połowę wydanej kwoty, to chyba nie miał by tyle przeciwników na forach (jakby płacili z własnej kieszeni).
» 11 lipca 2009, 14:33 #105
Wizi: SimonSimon, PawcioMoron ja juz nie raz probowalem to uswiadomic, ale do dzieci nie trafisz ;/

Swoja droga powinnismy jakas petycje do administratorow napisac, bo system dodawania komentarzy sprawia ze tylko odechciewa sie zabierac glosu w tych "dyskusjach"
» 11 lipca 2009, 14:04 #104
kamipl91: SAF nie odda Berby, bo w taki sposób pokazałby wszystkim, że popełnił błąd sprowadzając go na OT. A potem zaczną go oskarżać, że przez zły transfer straciliśmy Teveza i wtedy dopiero się zacznie.
» 11 lipca 2009, 10:56 #103
simonsimon: enigmatyk --> i nie odpowiedziałeś mi, czy jesteś kibicem Manchesteru United - ale patrząc na Twoje inne wpisy typu: "Świetny napastnik - drugi Van Gol. Mam nadzieję , że do was trafi:))", czy "Chyba jednak do was nie przejdzie , bo polska strona Realu Madryt podaje, jakoby klub z Madrytu oficjalnie zaakceptował ofertę ze Stutgartu . Teraz mają wolną rękę w negocjacjach z Hunterem :))" wnioskuję, że chyba jednak nie - i nie wiem, czy na polskich stronach Atletico Madryt nie masz komu pisać takich rzeczy jak "obudźcie się w końcu i miejcie trochę rozsądku przyznać , ze Berba to drewno i jest obraźliwym dla Aguero , porównywanie go z tym pajacem, zwłaszcza, że Sergio jest 7 (tak SIEDEM!!) lat młodszy od Bułgara , a w kwestii dryblingu, szybkości , czy techniki użytkowej , mógłby dawać mu korepetycje.Niestety...."

I w sumie ładny robisz PR swojemu Sergio - ale to jest strona United - a Berbatov jest ciągle zawodnikiem United - więc takie obrażanie zawodnika United, to obrażanie całego zespołu
-------------------------
PawcioMoron-->muszę przyznać Ci rację - bo niestety ciągle czytanie komentarzy typu: nie chcę go (tu wstawić: Zlatana, Huntera, Eto, Vucinica), czy też kupmy go (wstawić jak wyżej), albo czytanie o TRANSWERACH, czy o pomysłach typu - wymienić Berbę na Aguero i kupić Teveza, powoduje, że nie chce się czasem wchodzić na tą stronę - bo rzadko się zdarza, że na próbę w miarę rzeczowej dyskusji ktoś się sili na odpowiedź - bo czasem mi się wydaje, że niektórzy w ogóle nie czytają całej dyskusji - tylko walą swoje - czyli znowu: kupmy go, nie chcę go, Manchester potrzebuje gwiazdy, etc, etc - i niestety wydaje mi się, że większość tych osób od kupmy go, nie chcę go - to dzieci, które po stracie swojej gwiazdy Cristiano szukają kolejnej gwiazdy (do Ronaldo nic nie mam - dzięki niemu dużo zespół osiągnął - i on sam dzięki zespołowi dużo zyskał), dzięki której mogliby kibicować Manchesterowi - bo dla mnie Manchester to drużyna, a nie jedna, czy druga gwiazda - dla mnie gwiazdą jest i niedoceniany Fletcher, jak i O'Shea, Park czy Rooney - bo zawsze najważniejszy był, jest i będzie zespół
» 11 lipca 2009, 10:46 #102
PawcioMoron: Ja pier.. ludzie jak widze niektóre komentarze to wymiekam.. Wyglada na to ze sama dzieciarnia tu pisze.
A tak wogole to juz ktorys raz to widze.. przestancie pisac te glupie teksty do redakcji DP typu: "kolejna plotka.. po co dajecie tu takie bzdury i zasmiecacie portal.. zacznijcie pisac same konkrety", Albo: "Po co wypisujecie o Ronaldo skoro juz u nas nie gra i nikogo on nie interesuje, strona zchodzi na psy". Tak wam to pzeszkadza?? To zmiencie portal. Takie bzdury wypisuja a mimo wszystko wy to czytacie i komentujecie kazda nowa "plotke"
Ludzie opanujcie sie.. przeciez glownie dzieki newsom ta strona funkcjonuje.. Gdyby mieli tu pisac tylko i wylacznie konkrety to by wogole nikt nie odwiedzal Devilpage bo po co skoro nic nowego co dziennie by nie znalezli. Byscie mieli co drugi dzien jakiegos nowego newsa.. extra. Dopiero wtedy strona by zeszla na psy.
PS
do wiekszosci piszacych komentarze.. zanim sie wypowiecie to 2 razy przemyslcie. Nie bede wskazywal palcem zeby czasem kogos nie urazic ale pisanie tekstow typu np. ze Berbe trzeba wywalic bo jest leniwy, nic nie gra, jest wolny i nie pasuje do United i mnie zawiodl i nic konkretnego nie gra a np Naniego zostawic bo jest super to troche przesada.. nie mowiac juz o innych tekstach. Nie zamierzam oceniac pilkarzy indywidualnie ale gdybym mial porownac poczynania tych 2 pilkarzy to jak dla mnie jest zupelnie na odwrot.. to Nani wlasnie sprawil jeden z wiekszych zawodow a nie Berba. Mimo takiego potencjalu nic wielkiego nie pokazal.. duzo strat i ogolnie male zagrozenie. Ale kazdy z tych zawodnikow jest nam potrzebny i kazdy ma miec prawo slabszy sezon. Tak dla jasnosci.. Nie ma w United gracza ktorego bym skreslil bo mu cos nie wyszlo. Kazdy kto tu gra jest wartosciowym pilkarzem i nie przez przypadek zajmuje miejsce w drozynie. Nie wazne czy gra w pierwszym skladzie czy grzeje lawe. Wszyscy sa nam potrzebni.. I lepiej trzymac to co mamy niz wydac miliony na kogos kto niewiadomo wogole czy sie sprawdzi. Ja mysle ze wiecej wzmocnien nam nie potrzeba.. Mamy szeroka kadre i jak by jeszcze Owen Hargreaves uporal sie z kontuzja i cala reszta byla by zdrowa to mysle ze mamy taki sklad, ze zaden naszpikowany gwiazdami klub nie byłby w stanie nam zagrozic. Najwazniejsze jest dobro calej drozyny a nie pojedyncze gwiazdeczki. Mamy 3 nowe nabytki i to wcale nie byle jakie. To przeciez zupelnie wystarczajaco jak na jedno okno transferowe a co niektorzy chciali by chyba zrobic z Manchesteru drugi Real albo Chelsea sprzed paru sezonow zeby pol drozyny wymienic na nowe gwiazdy. Po co nam to.. Zal mi sie robi jak widze teksty typu: No to kupicie jeszcze Huntelara, Ribberego, Younga i Bog wie kogo jeszcze i bedzie ok i wszyscy beda zadowoleni..
Wezcie kupcie najlepiej po 3 typow na kazda pozycje :) Aha i nie zapomnijcie pozbyc sie Berby bo tylko stoi na boisku.. oddajcie go nawet za darmo.. i wywalcie Oshea i Fletchera bo oni tez sie nie nadaja do United.. Zapomnialem wspomniec o Giggsie i Scholes'ie, Nevillu i VDS.. ich tez trzeba wywalic.. nie potrzebujemy ich bo sa starzy.. Wywalcie wszystkich co graja srednio albo nie sa wystarczajaco szybcy. Kupmy najwieksze gwiazdy!! Aha zapomnialem o najwazniejszym.. Ferguzona na emeryture wywalic za to ze sie pozbyl kiedys Beckhama, Nistelroya a teraz CR i jak niektorzy twierdza rowniez Teveza.
POZDRO dla prawdziwych fanow Manchesteru United!!
» 11 lipca 2009, 09:15 #101
enigmatyk: rossinho

Weź się nie ośmieszaj.Po prostu nie komentuj posta , jak nie masz pojęcia co to technika użytkowa. Ciekawi mnie czy w ogóle zdajesz sobie sprawę z innych rzeczy jak np. motoryka ( dla ciebie pewnie bolid Kubicy) czy koordynacja ruchowa ( dla ciebie pewnie skoki przez kozła hehehehe) .
Ech..szkoda gadać...
» 11 lipca 2009, 01:27 #100
Sebigi: Dla mnie Berbatow też jest niewypałem transferowym SAF'a. Czy naprawde tego oczekiwaliśmy po bułgarze ?? Napewno każdy z nas widział go w o wiele lepszym świetle niż teraz sie pokazuje... Ja jestem jak najbardziej za wymiana.
» 11 lipca 2009, 00:24 #99
diobeu: enigmatyk
"Natomiast ja pokuszę się o inną odpowiedź - gdyby ten "wspaniały " Bułgar był taki świetny i walił bramy na treningach to czy nie grałby na swojej naturalnej pozycji?? "

Więc powiedz mi dlaczego Rooney, nie grał jako napastnik skoro tam woli grać ? Bo SAF wolał stawiać tam Cristiano

Według mnie Berbatov powinien grać jako cofnięty napastnik za Rooneyem i Owenem
» 10 lipca 2009, 23:01 #98
simonsimon: enigmatyk --> A ja się tak tylko Ciebie zapytam - Ty jesteś kibicem Manchesteru United? Bo patrząc na Twoje inne wypowiedzi - to chyba nie...
» 10 lipca 2009, 22:01 #97
enigmatyk: Mam kilka uwag do tych co tak strasznie bronią Berby.
Otóż zastanówcie się moi mili dlaczego Berbatov , który we wszystkich poprzednich klubach był klasyczną "9" , grając na szpicy , u SAFa , grał czasem skrzydłowego , czasem ofensywnego pomocnika a czasami po prostu nie dostaje miejsca w składzie??
Odpowiedź wydaje się prosta - taka taktyka.

Natomiast ja pokuszę się o inną odpowiedź - gdyby ten "wspaniały " Bułgar był taki świetny i walił bramy na treningach to czy nie grałby na swojej naturalnej pozycji??
Zatem dlaczego cały ciężar gry i zdobywanie bramek zależało w ubiegłym sezonie od Rooneya ,Giggsa i CR?? - ponieważ SAF starał się znaleźć temu złamasowi jakąś pozycję , żeby móc choć trochę wykorzystać "niewiarygodne" umiejętności Bułgara , za którego zapłacił 31 mln funtów i pewnie do tej pory pluje sobie w brodę.
Obudźcie się w końcu i miejcie trochę rozsądku przyznać , ze Berba to drewno i jest obraźliwym dla Aguero , porównywanie go z tym pajacem, zwłaszcza, że Sergio jest 7 (tak SIEDEM!!) lat młodszy od Bułgara , a w kwestii dryblingu, szybkości , czy techniki użytkowej , mógłby dawać mu korepetycje.Niestety....
» 10 lipca 2009, 21:42 #96
MU88: Gdyby taka wymiana miała miejsce ... byłoby wprost genialnie !
» 10 lipca 2009, 21:42 #95
tazz001: Sam nie wiem co o tym myśleć... z jednej strony Kun ma ogromny potencjał, być może nawet taki, który pozwoli mu na stałe zapisać się w historii futbolu. Prawdopodobnie już jest lepszy od Berbatova. Z drugiej strony szkoda by mi było teraz tak pochopnie sprzedawać Bułgara. Owszem, nie miał takiego sezonu jaki wszyscy oczekiwali, ale nie fair by było nie danie mu 2. szansy. Zwłaszcza zważywszy na to ile kosztował. Powinien zostać przynajmniej jeszcze na 1 sezon.
» 10 lipca 2009, 20:38 #94
Jojooo: i jeszcze frytki do tego !

Plota jak nic
» 10 lipca 2009, 20:37 #93
manutd115: żal mi tych wszystkich co uważają że berbatow jest słaby technicznie i ogólnie jest słaby, dla mnie to jeden z najlepszych zawodników w premiership, jego przegląd pola i opanowanie jest na najwyższym poziomie, ma znakomitą technikę i świetne przyjęcie piłki co pokazał choćby w meczu z naszym lokalnym rywalem, dla mnie berba jest lepszy od aguero więc nie ma mowy o takim transferze a poza tym mamy owena który jest śąwietnym snajperem, a tak wogule to wolałbym huntelaara niż aguero
glory united!!
» 10 lipca 2009, 19:51 #92
jankes9031: po pierwsze berbatov powinien zostac jest swietnym zawodnikiem! po drugie to chyba najbardziej nie wiarygodny news jaki ostatnio czytalem:P
» 10 lipca 2009, 19:38 #91
MikoSh: [link usunięty]
ews/prezes-atletico-odstrasza-kontrahentow,1337126,99
» 10 lipca 2009, 19:28 #90
Krystian1224: To zwykle ploty az mi sie nie chce w to wierzyc :D :D
» 10 lipca 2009, 18:40 #89
MartinMU: Po nie których komentarzach widze ze niektórzy kompletnie nie wiedza jakik pilkarzem jest Berba...oczekujecie od niego zeby strzelal mnostwo bramek bo to napastnik a nie zauwarzacie jego wkladu w gre ...on zaczyna wiele akcji a swoim ustawianiem na boisku daje pole do gry innym . Moze takie zadanie dal mu SAF w Man Utd . Piszecie drewniak??ze nie macha nogami nad pilka jak ronaldo to znaczy ze drewniak ??on ma bardzo dobra technike i idealny przeglad pola ...wiec moim zdaniem wymina za Kuna jest nieoplacalna. Aguero widzialbym na OT ale nie za Berbe
» 10 lipca 2009, 18:36 #88
simonsimon: I czasem tylko patrząc na niektóre komentarze zastanawiam się, czy to naprawdę jest strona Manchesteru UNITED, czy może Atletico Madryt
» 10 lipca 2009, 18:34 #87
Grzelka: Berba za Aguero to najlepszy pomysł jaki może być na pozbycie się takiego drwala co kopie się po czole a pozyskanie 5 razy bardziej utalentowanego piłkarza jakim jest Aguero
» 10 lipca 2009, 18:25 #86
BerbatovFan: NIGDY !!
!!
» 10 lipca 2009, 18:19 #85
Elwibrator: Cos mi sie wydaje ze duz ludzi myli slowo technika z dryblingiem. To moze ja wyjasnie:
Technika- Przyjmowanie pilki, powadzenie pilki, strzaly itd.
Drybling- Sztuczki techniczne (w najprostrzych slowach).

Tak wiec nie zgadzam sie ze Berba jest slaby technicznie, a tym co pisza takie bzdury proponuje troche sie pouczyc!
» 10 lipca 2009, 17:57 #84
Chmurus: To byłby dosłownie genialny transfer, oby :D
» 10 lipca 2009, 17:50 #83
elpajaco93: Juz mam dobry humor ;D. TAK!! Wymienic napastnika ktory musi strzelac z 5m aby pokonac bramkarza i ktory strzela po 5 bramek na sezon, na napastnika ktory bedzie strzela prawie z kazdej pozycji i zdobywal po 30 bramek na sezon. Tylko zeby to doszlo do skutku!
» 10 lipca 2009, 17:30 #82
b90: Zobaczcie co WP.pl wymyśliło hahaha

To są dopiero matoły, 20mln + Berbatov + Nani za Aguero LOL

[link usunięty]
o,wid,11303891,wiadomosc.html
» 10 lipca 2009, 16:49 #81
nani23: To byłby świetny transfer. Uwielbiam aguero a styl berbatova nie za bardzo mi się podoba
» 10 lipca 2009, 16:48 #80
Elwibrator: Taki transfer mi sie podoba 18 mln to nie duzo a beratov w tym sezonie nie ablysnol tak wiec jestem za :)
» 10 lipca 2009, 16:41 #79
Paps: Berbatov slaby technicznie?? nie bardzo.Inny zawodnik zupelnie od Aguero.
Napewno lepiej sie patrzy na argentynczyka,bo gra szybka pilke,swietnie drybluje itd.Wydaje mi sie ze Berbatov w przyszlym sezonie pokaze duzo wiecej,wiec nie wiem czy to dobry ruch.Tak czy inaczej jak jeden czy drugi bedzie w skladzie to bedzie dobrze:)
» 10 lipca 2009, 16:28 #78
leito276: Berba słaby technicznie? Masz podstawy do tego by tak sądzić? W tej chwili to Ty się ośmieszasz...

Ehhhh.... nie mam zamiaru się kłócić... wiem swoje i przekonacie się w przyszłym sezonie, że Berbatov pokaże klasę...
» 10 lipca 2009, 16:23 #77
pumbiks17: enigmatyk

dokladnie;D leito276 oczasnij sie czlowieku. Berbatova z Kunem nawet nie porwownuj bo to dwa zupelnie inni zawodnicy. Berba leniwy, wolny, slaby technicznie a Sergio to przeciwienstwo bo jest ambitny, szybki, ma drybling, mysli na boisku i wklada w to cale serce!!
» 10 lipca 2009, 16:16 #76
danielako1989: bravo taka zamiana była by super....!! :) ani bym się nie zastanawiał :)
» 10 lipca 2009, 16:16 #75
wojtiii87: Rasiak do United! ;-)))))))))))))) hehe
» 10 lipca 2009, 15:43 #74
leito276: @ManuUuU co ty :P Rasialdo ro mój idol ;D
» 10 lipca 2009, 15:39 #73
TheGoldenBoy: Noooooooooooo! Ja juz dawno mowilem, ze Fergie nie chcial przyznac sie do bledu, ale w koncu zrozumial! :) Jestem jak najbardziej za!
» 10 lipca 2009, 15:38 #72
leito276: LOOOOL! To chyba jakiś żart! Berbatov > Aguero.... To, że Wy nie lubicie ga za to, że wywalił Teveza ze składu to nie znaczy, że jest słaby... Powiem więcej... jest zaje*****... nie każdy zawodnik umiał by wygryźć z pierwszej 11'ki takiego zawodnika jest Carlos a to chyba daje domyślenia? 3/4 z was zapewne Aguero zna z filmików na YT a w nich nawet Rasiaka gra wygląda dobrze... Jak ktoś nie wierzy to oto przykład:
[link usunięty]
to że na kilku filmikach na YT jest i ładnie tam gra nie znaczy, że jest jakiś super... bez jaj....

Jeżeli doszło by to takiego transferu to trzeba się zastanowić co ten SAF robi bo nie jest dobrze >.>"

PS. A teraz mnie możecie besztać! Mam na to wylane >.>"
» 10 lipca 2009, 15:32 #71
wojtiii87: -->simonsimon
no faktycznie drobna pomyłka, powinno być MNIE:)
Więc się rozumiemy i jak widac mimo że mamy odmienny pogląd odnośnie Berby i jego wkładu w grę United to można szanować siebie nawzajem co niestety nie często się tu spotyka...
» 10 lipca 2009, 15:27 #70
2Fast4You: jak dla mnie to jest zły pomysł po co nam tylu napastników? 4 świetnych i 2 utalentowanych juniorów (macheda,welbeck).lepiej kupic jakiegoś dobrego ofensywnego pomocnika.
» 10 lipca 2009, 15:24 #69
Mariushek1993: " 2 stycznia 2009 roku Argentyńczyk poinformował, że chce grać w Atlético do końca swojej piłkarskiej kariery."
Hmmm.... ciekawe .
» 10 lipca 2009, 15:22 #68
simonsimon: wojtiii87 --> dla mnie Manchester to cała drużyna - i Berbatov i Rooney - i Park i Fletcher - i Nani i wszyscy inni

i własne opinie to coś bardzo dobrego - tylko, że piszesz: "nie mogę się doczekać kiedy Berbatow przestanie nas męczyć swoją grą" - gdyby było "mnie" - to wszystko ok

niektórych męczy swoją grą - niektórych nie - i tyle tylko
» 10 lipca 2009, 15:22 #67
wojtiii87: ---> simonsimon
Jeśli dla Ciebie Berba to cały Manchester to nie mamy o czym pisać. Dla mnie nie i to że nie lubię oglądać gry Berbatowa nie oznacza że nie podoba mi się gra United... Wręcz przeciwnie oglądam prawie każdy ich mecz i dlatego mogę wyrazić swoją opinię o Berbatowie że jest tym "słabym ogniwem" w United. Czasami zdarza mu się zagrać dobry mecz ale to rzadkość... Nie musisz się z tym zgadzać bo każdy (kto rzeczywiście ogląda mecze Manchesteru a nie tylko bramki czy skróty w Teleexpressie) ma prawo do własnego zdania na temat zawodników naszego kochanego klubu:)...
» 10 lipca 2009, 15:18 #66
Rooneyy: Troche żal mi niektórych Najpierw mówią ze berbatov to drewno i wolą aguero a teraz piszą niech zostanie berbatov i tamto ... a niech aguero zostanie w atletico... .Ludze zdecydujcie się kogo wolicie!
» 10 lipca 2009, 15:06 #65
manutd45: To byłby dobry pomysł i dobre posunięcie Berba ma swoje lata i jego transfer dużo drużynie nie dał. A Aguero jest młody i ma jeszcze dużo czasu na powiększanie swoich umiejętności- więc jestem za sprowadzeniem tego młodego napastnika
» 10 lipca 2009, 15:01 #64
Gozdal: bardzo dobry ruch??
jak wiadc wiekszosc nie zna sie na pilce i nie wiedza co pisza..
aguero nie jest wart nawet 30mln, a co dopiero 50mln...
» 10 lipca 2009, 15:00 #63
waddle: Moim zdaniem byłoby to bardzo głupie posunięcie. Nie jestem przekonany co do gry Aguero w MU:) Moim zdaniem ma zbyt skromne warunki fizyczne. To taki trochę silniejszy Saviola... A Berba? Moim zdaniem w tym sezonie pokaże, na co go stać. Po sezonie gry, nie wyrzuca się gracza z drużyny! Thierry Henry miał również bardzo średni pierwszy sezon w Arsenalu....
» 10 lipca 2009, 14:59 #62
simonsimon: misiek98--> "to był by transfer w 100!!

1.Berbatow na już trochę lat na karku a Aguero 20
2.18 mln funtów przy 80 które mamy do wydania to bardzo mało
3.Aguero jest szybszy i to chyba kilka razy
4.Aguero ma lepszą technike.
5.Aguero jest lepszy od berba chyba pod każdy względem

można by pisać w nieskończoność..."

To dla Ciebie pewnie transfer Sheringhama byłby niewypałem - prawda? Bo stary, nie ma techniki i jest wolny

i przecież pamiętamy jak Teddy po swoim niezbyt udanym pierwszym sezonie dla Manchesteru zagrał w następnym

ale lepiej od razu - bez konkretnych powodów skreślić Berbatova i kupić mega-gwiazdę - bo przecież Manchester potrzebuje gwiazd dla niektórych swoich kibiców
» 10 lipca 2009, 14:59 #61
manutd45: To byłby dobry pomysł i dobre posunięcie Berba ma swoje lata i jego transfer dużo drużynie nie dał. A Aguero jest młody i ma jeszcze dużo czasu na powiększanie swoich umiejętności- więc jestem za sprowadzeniem tego młodego napastnika
» 10 lipca 2009, 14:59 #60
simonsimon: wojtiii87 -->"szkoda że to pewnie tylko kolejna medialna plotka... nie mogę się doczekać kiedy Berbatow przestanie nas męczyć swoją grą..."

Jak Ciebie Berbatov męczy swoją grą - to nie musisz przecież oglądać meczy Manchesteru
» 10 lipca 2009, 14:52 #59
mufaneeek: adiczol1989 --> z konkretow to mialbys jednego newsa dziennie ;p
» 10 lipca 2009, 14:51 #58
kieronte: po niektorych komentarzach doszedłem do wniosku ze nie warto odwiedzac tej strony. zal mi niektorych z was ehh, wogole po co ja pisze hehe


pozdro znafffcom
» 10 lipca 2009, 14:41 #57
wojtiii87: szkoda że to pewnie tylko kolejna medialna plotka... nie mogę się doczekać kiedy Berbatow przestanie nas męczyć swoją grą...
» 10 lipca 2009, 14:39 #56
misiek98: to był by transfer w 100!!

1.Berbatow na już trochę lat na karku a Aguero 20
2.18 mln funtów przy 80 które mamy do wydania to bardzo mało
3.Aguero jest szybszy i to chyba kilka razy
4.Aguero ma lepszą technike.
5.Aguero jest lepszy od berba chyba pod każdy względem

można by pisać w nieskończoność...
» 10 lipca 2009, 14:27 #55
kieronte: Według hiszpańskich gazet Manchester United chce zaoferować 18 milionów funtów oraz Dymitara Berbatowa w zamian za gwiazdę Atletico Madryt Sergio Aguero.

nie no pi**dolnałem smiechem...
» 10 lipca 2009, 14:18 #54
simonsimon: Też mam nadzieję, że to żart

choć większość dzieci by się ucieszyła, bo przecież nie lubią Bułgara bo wygryzł Teveza

ale w sumie to hiszpański "As" więc raczej to plotka jest - bo nawet na BBC Football w dziale plotek i transferów o tym słowem na razie nie wspomnieli, a na wp.pl piszą już że Manchester chce oddać Bułgara, Naniego + kasa za Aguero :)

i wydaje mi się, że Manchester nie postępuje w stylu Realu - zawodnik zagrał jeden sezon - i już jest sprzedawany, co innego, gdybyśmy usłyszeli jakiekolwiek słowo ze strony Dimitara, że chce przejść do innego klubu - a Dimitar milczy i milczy - przecież nawet, kiedy Carlos na niego najechał z tym swoim odejściem - Bułgar nic nie mówił.
» 10 lipca 2009, 14:15 #53
MANmanyUTD: DavitD

Mam nadzieje...
» 10 lipca 2009, 14:10 #52
DevilUnited: WIDac ze ferguson nie chce eto tylko Aguero dobrze by było sciagnac oby dwółch ale wtedy ktorys z nich byl by rezerwqowym .... a moze SAF chce sprobowac czegos nowefgo ? nowego ustawienie ktore da united sukces ? oby.
» 10 lipca 2009, 14:02 #51
cypek: Najlepiej gdyby SAF kupił Aguerro i Ibrahimowicia!!
» 10 lipca 2009, 13:58 #50
Gozdal: nie oplaca sie dawac za niego 50mln, ludzie nie przesadzajmy, jak za tyle Atletico go ma puscic to lepiej dac sobie spokuj i skupic sie na huntelarze, ale lepiej sprowadzic ibre...
» 10 lipca 2009, 13:49 #49
simonsimon: b90 --> "Jakoś nie widzę Berbatova w podstawowym składzie MU. To nie jest piłkarz na miarę takiego klubu."

A ja się cieszę, że SAF jakoś widział Berbatova w podstawowym składzie - i może po prostu nikt mu nie powiedział, że Bułgar nie jest piłkarzem na miarę Manchesteru.

A tak na poważnie - kolejny Argentyńczyk w składzie Manchesteru mi się jakoś tak nie widzi - bo wszyscy widzieliśmy czym to się kończy - w i końcu to zięć Diego - a wszyscy też widzieliśmy jakich dobrych rad udzielił Diego Carlosowi

i dobrze napisał Gozdal - Manchester oddaje Berbatova za Aguero - i ponownie co - kolejny transfer napastnika?

I czy jest sens oddawać obytego bardzo dobrze na angielskich boiskach piłkarza?

I jeśli Aguero po swoim pierwszym sezonie nie dopasuje się do angielskiego stylu - to niektórzy za rok będą krzyczeć "sprzedać to drewno"? I będą chcieli kolejne gwiazdy - typu Zlatan, Eto czy Messi?

Na tej stronie są ludzie, którzy doceniają to co Dimitar robi dla zespołu - ale widzę po większości wpisów, że to jest mniejszość, bo niestety dla większości drewniany Bułgar za mało biega i w ogóle nie ma techniki...

adamus774->w FIFIE 09 na PC możesz wybrać sobie trzy sposoby sterowania - pad, klawiatura, klawiatura + mysz
» 10 lipca 2009, 13:49 #48
Hairdryer: To byłoby dobre posunięcie. Berba nie pasuje, a dawać tyle kasy w gotówce szkoda. Może Berba ma technike i zdolności do uspokojenia gry, ale nie pasuje do naszego stylu...
» 10 lipca 2009, 13:42 #47
b90: To by był transfer życia :) Jakoś nie widzę Berbatova w podstawowym składzie MU. To nie jest piłkarz na miarę takiego klubu. Ciekawe czy wtedy SAF kupiłby jeszcze jakiegoś napastnika czy Aguero za Berbatova to wszystko co by było? bo prócz Rooneya, Owena i Aguero to by nie było już nikogo, a w razie kontuzji co wtedy? Wymiana z dopłatą tak ale tylko wtedy gdy SAF kupi jeszcze Huntera czy Ibre
» 10 lipca 2009, 13:34 #46
koli123: Nani by się nadawał do ligi Hiszpańskiej!! a Atletico jest nim zainteresowane to dajmy im zamiast Berby Naniego
» 10 lipca 2009, 13:33 #45
Kolejorz: I tak Atletico nie przyjmie takiej oferty, bo Berbatov to ktoś kto zupełnie nie nadaję się do LaLiga. Z resztą to nie jest dobry pomysł. Moim zdaniem jeśli chcemy go kupić to napewno nie wymieniać za jakiegokolwiek napastnika. Moim zdaniem już lepiej kupić Huntelaara 2 razy taniej i do tego postarać się o Silvę, o którym ostatnio zrobiło się cicho.
» 10 lipca 2009, 13:22 #44
matekw99: mozna zarzucać berbie rózne rzeczy,ale to jak potrafi uspokoic gre nikt z napastników nie potrafi, niesmaowita technika, wydaje mi sie ze jedna z najlpeszych w premiership, opanowanie, tego szukał ferguson, i wątpie zeby była teraz taka zamiana, poza tym dał na niego 30mln to o czyms swiadczy, nawet kleberson który sie nie sprawdził byl 2 zesony, i tak samo bedzie z bułgarem jesli nie sprawdzi sie w tym sezonie to wyleci
» 10 lipca 2009, 13:21 #43
tomajunited: Najlepsze posunięcie na rynku transferowym xD
A tak na serio to myśle ze Berba mimo, że na razie słabo mu idzie to sie jeszcze rozkręci i będzie strzelał bramy więc ja osobiście dałbym za Aguero tylko gotówkę, a nawet dużą gotówkę.
» 10 lipca 2009, 13:19 #42
Gozdal: i co odejdzie berbatov i przejdzie aguero i znowu trzeba szukac napastnika....
» 10 lipca 2009, 13:13 #41
Wizi: Mam nadzieje ze to plotka, ale jak widac plotka dziala jak woda na mlyn dla sezonowcow i dzieci neo ktore wiele o pilce nie wiedza, i chca sie pozbyc solidnego pilkaza w zamian za kolejna (najprawdopodobniej rozkapryszona) argetynska gwiazdke. Watpie zeby Ferguson poczynil taki krok.
» 10 lipca 2009, 13:04 #40
adamus774: Byłbym zadowolony z takiego rozwiązania . a inną sprawą drodzy koledzy mam pytanie kupuje fife 09 i tam jest sterowanie klawiaturą oraz myszką czy można wyłączy sterowanie myszką i sterowa samą klawiature . z góry dzięki.
» 10 lipca 2009, 13:03 #39
Bartoosh21: Atletico nie ma prawa żądać więcej niż 50 mln bo to ma zapisane w kontrakcie Aguero... to jest klauzura odejścia j jeżeli pojawia sie oferta 50 mln nie mogą jej odrzucić tak jest w kontrakcie i już...
» 10 lipca 2009, 13:02 #38
faaz: taak to by było genialne!
» 10 lipca 2009, 12:59 #37
mufaneeek: bar --> tak racja tyle, ze to hiszpanskie gazety ;d
plota plota i jeszcze raz plota !! I DOBRZE !
» 10 lipca 2009, 12:59 #36
LordBruce: Coraz wieksze bzdury w tych gazetach mozna wyczytac. Osobiscie nie jestem zwolennikiem talentu Berbatova ale tez taka wymiane traktuje jako czysty nonsens.
» 10 lipca 2009, 12:58 #35
bar: 0mg ludzie piszecie że to plota nie mająca sensu itd. (btw. może to i prawda:P) ale po co takie komentarze? owszem jeśli jest wywiad z zawodnikiem to faktycznie może być nieprawdą... ale newsy transferowe? przecierz tym żyje cały piłkarski świat... w każdym newsie jest ziarenko prawdy... przykład?

znienawidzone przez niektórych oczywiście The Sun:

The Sun: Obertan w United?! kom. do newsa: - tak kolejy wymysł The Sun kto to taki ten Obertan?

2 tyg później:

Oficjalnie: Obertan w United!

Tak samo było z Owenem i Valencia, wszyscy stukali w głowe i mówili że to kolejne fanaberie The Sun, The Mirror, Timesa czy Daily Mail...a jednak to właśnie te brukowce pierwsze pisały o tych transferach....

prawdą jest że często nie mają racji a ich wymysły są czasami irracjonalne, jednak czym była by gazeta bez plotek?

btw. też sądze że to jest bajka... ale kto wie:P

pzdr
» 10 lipca 2009, 12:56 #34
BloodDeviL: tak wywalajcie drewniaka i dawajcie Aguero!!
» 10 lipca 2009, 12:56 #33
simonsimon: a ja jestem przeciw

Dziki7891-->"popieram bardoz dobre posuniecie:)moim zdaniem Berba nie pasuje do nas za malo w nim tej cechy ktora posiada Rooney Tevez Park czyli takiego ducha walki..."

Jeśli Berba by do Manchesteru nie pasował - to by go SAF nie kupował za takie pieniądze - i chyba o to chodzi, żeby zespół był mieszanką różnych osobowości - a nie składał się z 10 x Wayne

i przecież to był jego pierwszy sezon - i można powiedzieć, że średni jeśli chodzi o branki- ale udany jeśli chodzi o grę dla zespołu

i najfajniejsze są komentarze typu "i dobrze - bo go nie lubię", albo "to drewno"
» 10 lipca 2009, 12:50 #32
Adam11: Mam nadzieje, że to tylko plotka. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Berbatov jest dla mnie klasowym piłkarzem. Nie wiem jak wygląda w porównaniu do Aguery bo nie przyglądąłem się mu ostatnimi czasy. mimo, iż oglądam mecze ligi hiszpańskiej. Natomiast moge już z całą odpowiedzialnością prównać go go Zlatana np. I dla mnie Berbatov jest cenniejszym nabytkiem. Ibra ma wielkie przebłyski i robi nieraz takie rzeczy, że głay wychodzą, ale kiedy mu nie idzie to jest totalnie bezużyteczny! Berba natomiast potrafi piekie uspokoić grę i świetnie asystować, nawet w dniu kiedy nie idzie mu bombardowanie bramki przeciwnika. Bardzo bym się zmartwił gdyby Ferguson oddał Berbatova. Chcę go widzieć w przyszłym sezonie w barwach United i chce aby swoją grą pokazał środkowy palec wszystkim, którzy nie dostrzegają w nim piłkarza wielkiego formatu. To tyle. Glory Glory Dimitar!
» 10 lipca 2009, 12:47 #31
manutdfan: już mnie zaczynają te plotki denerwować mniej spekulowania więcej działania
» 10 lipca 2009, 12:39 #30
goghetta: ja popieram w 100% ;p ale huntelar też by się przydał ;p
» 10 lipca 2009, 12:36 #29
mally: Większej głupoty dawno nie czytałem. :D
» 10 lipca 2009, 12:35 #28
MaciasDevil: Nienawidze czegos takiego , oferowac kase i piłkarza jednoczesnie...z reszta jak Berba nie bedzie chcial to nie pojdzie do Athletico, a na `100% nie bedzie chcial ;p
» 10 lipca 2009, 12:33 #27
MikoSh: w końcu jakis konkretny ruch ze strony SAF-a. gdyby się go udało sporwadzic to było by super.
» 10 lipca 2009, 12:32 #26
manutdfan92: bardzo bym się cieszył z takiej wymiany bo nie lubie berbatova. nie jest wart pięniędzy jakie na niego wydano. myśle że aguero spisywałby się lepiej w MU niż berba, chociaż ciężko ich porównywać bo to dwa odminne typy piłkarzy
» 10 lipca 2009, 12:31 #25
wojewodzkihuber: Nie jestem przekonany, do Aguero. Wydaję mi się, że się nie sprawdzi w Anglii. Ale wydawać się może.

Co do Barbatova, to dajmy mu szanse, bo na nią zasługuje. Ma świetny przegląd pola i genialne podania, a to daje bardzo wiele.
» 10 lipca 2009, 12:31 #24
Hiploo5: Jakby to sie spełniło ... :)
Nie lubie Berbatova, przez niego odszedł Tevez :/
Aguero za Berbe + 18 mln to dobra oferta. Mam nadzieje, że to wypali jeśli to oczywiście prawda, bo znamy brukowce :)
» 10 lipca 2009, 12:30 #23
wojt91: 3x TAK. Byłoby cudownie :D
» 10 lipca 2009, 12:29 #22
Cygu91: dobrze SAF robi pozbyć się jak najprędzej Berbatova!!
» 10 lipca 2009, 12:29 #21
gruby872: na pewno berba już nie będzie tak często grał mamy owena SAF ędzie chciał żeby się odbudował i wrócił do dawnej formy w meczach będzie stawiał na duet rooney aguero także ja myślę że to dobry pomysł i przepraszam że tam napisałem dopłacimy 45mln bo napisałem komentarz a nie przeczytałem newsa
» 10 lipca 2009, 12:28 #20
tomek23717: Wątpliwe by ferguson chciał oddać Berbatova, za bardzo w niego wierzy. Osobiście wolałbym Eto albo Ibrahimovica
» 10 lipca 2009, 12:25 #19
koli123: Ja czytałem na stronie Atletico Madryt że Vilareal i Atletico są zainteresowane Nanim .
» 10 lipca 2009, 12:23 #18
chodnik: To jest dobry pomysł, ale Atletico się nie zgodzi. Jak przyszedł Berbatov to wiedziałem że kasa poszła w błoto. Nie lubię jego stylu gry bo jest zbyt 'drewniany'.Podobno Ferguson kupił go po to żeby pokazać że Manchester nie musi grać szybkiej piłki. Przecież szybka piłka to jest nasz największy atut, a dodając do tego wolnego zawodnika to się wszystko psuje. To bardzo dobry pomysł ale Berba się nie zgodzi bo nie opuści swojego ulubionego klubu dla jakiś ligowych średniaków. A jak klauzula wynosi 50 mln funtów, Dimitiara kupiliśmy za 32 mln. + 18 mln. = 50 mln. Ale cena Berby chyba spadła czy Boss musiał by dać Bułgara i z 25 mln. A przecież można sprzedać Berbe i kupić Huntelaara, co też się opłaca.
» 10 lipca 2009, 12:21 #17
gryfu: ale bzdura hahahahaha,
hiszpańskie brukowce mają fantazje
» 10 lipca 2009, 12:20 #16
lipinho89: koli czytaj ze zrozumienie :D Atletico nie jezt zainteresowane Nanim bo odrzucili tą ofertę dlatego Ferguson oferuje Berbe :D a teraz nasuwa mi się pewna myśl :) Berby nie ma, więc jakby nie było Ferguson nie okłamał Teveza bo być może miał to zaplanowane :) a Tevez głupek odszedł i napewno teraz myśl "What I've Done" :D
» 10 lipca 2009, 12:20 #15
koli123: Dlatego myślę że SAF powinien dać go za darmo do Atletico plus zapłacić te 30 milionów euro i pozyskać Aguero.
» 10 lipca 2009, 12:16 #14
gruby872: ja jestem jak najbardziej za dopłacimy 45mln i wyjdzie na to samo co ze zlatanem jestem jak najbardziej za
» 10 lipca 2009, 12:14 #13
koli123: Nani za bardzo bawi się piłką i ma dużo strat! Powinien z tego już dawno wyrosnąć!
» 10 lipca 2009, 12:14 #12
dzaru: nie opłaca sie oddawac Berbatova i dopłacac takiej kasy za Aguero, Berbatov już od wile lat gra w Premiership, a Aguero moze się nie sprawdzić i kasa leci w błoto. Co prawda jest to piłkarz takiego formatu, który powinien sobie proradzić w każdej lidze, ale oddawać Berbatowa i pieniądze to juz przesada.
» 10 lipca 2009, 12:11 #11
crx6radziu: Raczej nie Nani jest juz tu zgrany i czuje ze ten sezon bedzie jego ,ale za Berbatowa to chial bym zeby byla zamiana
» 10 lipca 2009, 12:10 #10
siwy1602: Ferguson musi pozyskac aguero albo innego super napstnika!!
» 10 lipca 2009, 12:09 #9
Steckov: Ha! I co? Mówiłem, że Ferguson popełnił błąd pozyskując Berbatova. I nie chciał się do tego przyznać, czego konsekwencją było wystawianie częściej w podstawowej jedenastce Drewnatova niż Teveza, na czym ucierpiał niestety Tevez. To byłaby bardzo dobra wymiana, jestem jak najbardziej za!
» 10 lipca 2009, 12:08 #8
koli123: Atletico Madryt jest zainteresowane Nanim! Ja bym zrobił tak dał bym im za darmo Naniego dopłacił 30 milionów euro za Aguero!
» 10 lipca 2009, 12:06 #7
pawlak0908: Eryw - Berbatoc nie ma nic do gadania, bo jak będą chcieli dziłacze MU tak zrobią. SAF nie zrezygnował z Teveza, bo w końcu MU wyłożyli tyle ile trzeba było kasy, a to Tevez nie chciał już grać dla MU i jeszcze do tego się tak beznadziejnie zachował po tym jak odrzucił oferte MU :/

Co do takiego rozwiązania to jestem za, bo berba i tak nie był wart takich pieniędzy jakich dał MU za niego
» 10 lipca 2009, 12:02 #6
MANmanyUTD: Pozyjemy zobaczymy...moze się skuszą :D
» 10 lipca 2009, 12:01 #5
avo23: Nikt im nie da 60 mln za tak mlodego zawodnika:)
» 10 lipca 2009, 11:58 #4
szytter: to jakies plotki a wy we wszystko wierzycie co napisza..ehh..gdzie macie rozum
» 10 lipca 2009, 11:56 #3
Gulonkwmg: Rooney-Aguero-Owen Genialny atak
» 10 lipca 2009, 11:53 #2
Eryw: Dziwna ta polityka, rezygnuje z Tevez bo chce droższego Aguero. Gdzie tu logika. Wydaje mi się, że Kun nie sprawdziłby się w Anglii, a wątpie aby Berbatov chciał zamienić dobry klub na sredni klub.
» 10 lipca 2009, 11:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.