Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin



Nowy temat Nowy temat ZamkniętyTemat zamknięty

Regulamin Forum.DevilPage.pl

Bovver

Postów: 58
Dodano: 17.01.2017, 09:42
I. Ogólne zasady forum

  • Każdy użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu od momentu rejestracji. Jego nieznajomość nie usprawiedliwia i nie jest powodem do zmniejszenia odpowiedniej za dane wykroczenie kary.

  • Regulamin dotyczy każdego użytkownika bez wyjątku.

  • Każdy użytkownik może korzystać tylko z jednego konta. Multikonta są niedozwolone. Jeśli dany użytkownik dostanie bana na swoim koncie, ma prawo założyć drugie, lecz jeśli na drugim wystąpi podobna sytuacja, to dany użytkownik zostanie ukarany banem na IP.


  • II. Treści zakazane

    Na forum nie wolno (w postach, tytułach, avatarach, nickach) umieszczać treści:

  • Pornograficznych,

  • obrażających innych użytkowników bądź ich uczucia,

  • zawierających groźby dotyczące życia realnego, lub nawoływanie do rzeczy, przez które może ucierpieć zdrowie użytkownika,

  • naruszających czyjąś prywatność,

  • łamiących prawa autorskie,

  • ukazujących hasła rasistowskie, homofobiczne, nawołujące do agresji i nienawiści oraz dotyczące organizacji opartych na dyktaturze, terrorze bądź nienawiści (np. faszyzm)

  • spamu.


  • III. Linki

    Umieszczanie w treści postu linków pośrednio lub bezpośrednio prowadzących do stron, for i innych serwisów mających na celu ich reklamę świadomą, bądź nieświadomą będzie karane. Karane będzie również umieszczanie linków do stron o tematykach wymienionych w poprzednim punkcie. Wyjątek stanowią duże serwisy społecznościowy, wszechobecne w Internecie (np. YouTube).

    IV. Treść, zakładanie tematów

  • Tematy należy zakładać w przeznaczonych do tego kategoriach.

  • Nie wolno zakładać tematu, jeśli jego odpowiednik już istnieje, gdyż będzie zamykany, a użytkownik karany ostrzeżeniem.

  • Zabrania się zakładania takich samych tematów w innych działach, gdyż będzie to traktowane jako spam.

  • Tytuł musi się odnosić do jego treści, zabrania się zakładania tematów o tytułach np:
    - "BŁĄD!"
    - "MAM PROBLEM"

    Odpowiedniki tychże tytułów napisanych prawidłowo:
    - "Znalazłem błąd na stronie, którego nie ma w żadnym dziale"
    - "Mam problem z logowaniem"


  • Tematy, które pozostają bez odpowiedzi przez więcej jak 3 miesiące będą zamykane oraz przenoszone do Archiwum. Osoba która chciałaby dany temat odnowić proszona jest o kontakt z redakcją/moderatorami.


  • V. Treść postu

  • Posty nie mogą zawierać niedozwolonych treści opisanych w punkcie II.

  • Nie wolno off-top'ować, gdyż off-top będzie kasowany, a w powtarzających się przypadkach jego autor będzie karany.

  • Każdy użytkownik powinien wnosić swoje zdanie do dyskusji z szacunkiem dla poglądów innych.

  • Post musi być czytelny - nie wolno przesadzać z używaniem pogrubień, kursywy, enterów, Caps Locka itp.

  • Wchodzenie w kompetencje moderatorów jest zabronione. Odpowiedzi w stylu "bezsens, zamknijcie to", "jest już taki temat" są zabronione. O zablokowanie tematu może prosić tylko jego autor, bądź użytkownik, który wyśle do moderatora wiadomość prywatną, która będzie zawierać link oraz wyraźny powód do zamknięcia tematu.

  • Wszelki flood (czyli kilka tych samych znaków obok siebie, wysyłanie ich w krótkim odstępie czasu) np:
    - ""
    - " "
    - "heeeeeeeeeelp"
    będzie karany.

  • Prosimy starać się zachować ortografię oraz składnię języka polskiego.

  • Posty typu "Fajnie", itp. będą uznawane jako spam.


  • VI. Avatary

    Avatar to wizytówka każdego użytkownika. Prosimy, aby były one oryginalne, by nie powtarzały się u kilku użytkowników, gdyż przeglądanie forum staje się wtedy mniej czytelne. Avatary nie mogą zawierać treści opisanych w punkcie II, ani łamać praw autorskich ich twórców.

    VII. Zastrzeżenie

    Administracja zastrzega sobie prawo do edycji oraz zmian każdego z wyżej wymienionych punktów z osoba, bądź całości regulaminu w jednym czasie.

    VIII. System kar

  • Administratorzy i Moderatorzy dysponują zintegrowanym systemem upomnień. Najlżejszym z nich jest upomnienie słowne.

  • Każde kolejne złamanie regulaminu jest karane ostrzeżeniem. Pięć ostrzeżeń = Ban.

  • Ban jest przyznawany na stałe i nie ma możliwości jego zdjęcia (istnieją wyjątki, lecz dany użytkownik musi skontaktować się z osoba, od której otrzymał bana celem ustalenia warunków zdjęcia bana).

  • BAN na IP/hosta na forum - uniemożliwia logowanie z danego IP/hosta na forum. Ban taki jest przyznawany w wyjątkowych sytuacjach.


  • IX. Odwołania

    Istnieje możliwość porozmawiania o danej karze z jej "wykonawcą" oraz dyskusji na temat "dlaczego", lecz tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej lub systemu Prywatnych Wiadomości.

    Autorem regulaminu jest Bovver

    Nowy temat Nowy temat ZamkniętyTemat zamknięty


    Forum » Fantasy Premier League » Regulamin Forum.DevilPage.pl


    Zaloguj się, aby móc dodawać posty!
    » Przejdź do logowania