Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Negocjacje utknęły w miejscu, Manchester United gotowy sprzedać Mainoo za odpowiednią cenę

» 30 maja 2025, 10:45 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United i Kobbie Mainoo nadal nie osiągnęli porozumienia w sprawie nowego kontraktu. Angielski pomocnik będzie mógł opuścić Old Trafford, jeśli do klubu wpłynie odpowiednio wysoka oferta.
Negocjacje utknęły w miejscu, Manchester United gotowy sprzedać Mainoo za odpowiednią cenę
» Kobbie Mainoo jest związany kontraktem z Manchesterem United do czerwca 2027 roku | Fot. Press Focus
20-letni Mainoo jest jednym z najsłabiej opłacanych piłkarzy pierwszego składu Manchesteru United. Anglik inkasuje 20 tysięcy funtów tygodniowo i jego zarobki znacząco odstają od pozostałych graczy.

Manchester United od ubiegłego roku prowadzi rozmowy z Mainoo na temat nowej umowy, lecz do tej pory nie udało się osiągnąć porozumienia. Czerwone Diabły nie są skłonne przystać na żądania obozu zawodnika.

Obecna umowa Mainoo z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2027 rok. Letnie okienko transferowe jest więc najlepszym okresem na sprzedaż Anglika, bo w późniejszym czasie wartość zawodnika może być niższa.

Dziennik Manchester Evening News informuje, że Manchester United rozważy sprzedaż swojego wychowanka, jeśli w najbliższych miesiącach otrzyma ofertę w wysokości 70 milionów funtów. Mainoo w przeszłości był łączony z transferem do Chelsea. Nie wiadomo jednak, czy The Blues wrócą tego lata po zawodnika z konkretną propozycją.


TAGI


« Poprzedni news
Amad: Nie żałuję tego, co zrobiłem
Następny news »
Składy: Hongkong vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (30)


wachowski: 70 mln? Nikt za tego dzieciaka nie da więcej jak 30-40 mln, chyba oszaleli.
» 31 maja 2025, 10:01 #30
Skalniak1989: Sprzedać jak najprędzej, z każdym występem gorszy.
» 30 maja 2025, 22:37 #29
Kometa92: 70 milionów funtów xDD Litości, za tyle to Gittensa można mieć z BVB czy innego przekota, ale Mainoo? Żeby on jeszcze miał wybitne statystyki to tak ale jest tylko młody i perspektywiczny i to tyle.
» 30 maja 2025, 19:20 #28
Litosci: Za jakiegoś diblinga z Southampton chcą 100 mln, Everton za calverta Lewina chciał 100 mln. Liverpool sprzedał jakichś ogórków po 30 mln, to dlaczego my nie możemy oczekiwać dobrych pieniędzy za graczy z potencjałem
» 31 maja 2025, 09:25 #27
vanantgaal: Kolejny, który został okrzyknięty gwiazdą po tym jak kilka razy kopnął prosto piłkę. Tak jak Garnacho, jeśli przyjedzie odpowiednia oferta, długo się nie zastanawiać
» 30 maja 2025, 19:03 #26
Bananas: Młody, perspektywiczny dobrze wchodzący w pierwszy zespół i po uzyskaniu dobrego kontraktu całe chęci i ambicja pryska - Klasyka jeśli chodzi o te "talenty" z akademii United.
» 30 maja 2025, 17:12 #25
Martelink: Jakiego dobrego kontraktu gościu?
Rozumiem cały hate na Mainoo ale on aktualnie zarabia 20k tygodniowo, co też nie jest małą kwotą.
Kontrakt ważny do 2027, plus opcja na kolejny rok ze strony klubu.
Gdyby chciał 80-100k to spoko, ale mówi się o 200k... Za co?
Klub ma czas, za rok i tak mogą go sprzedać przy kontrakcie ważnym jeszcze 3 lata.
» 30 maja 2025, 19:25 #24
ajal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2025 16:40

Kolejny generacyjny talent po Garnacho. 4 G/A w lidze w dwa sezony. Jak jakiś jeleń się nabierze i rzuci z 50mln to oddawać bez żalu.
» 30 maja 2025, 16:39 #23
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2025 16:13

Ruben go nie sprzeda tak jak Garnacho
» 30 maja 2025, 16:12 #22
Szerszenix: Mówisz, że Garnacho taki dobry sprzedawca?
» 30 maja 2025, 21:27 #21
karol30: taaa bo już ktoś da za niego 70 baniek... jak ktoś da 40-50 to już będzie sukces, a za 20k Ł to nie ma się co dziwić, że mu się nie chce latać patrząc ile zarabia reszta gwiazd jak Rash Antek Sancho czy Harry.
» 30 maja 2025, 15:22 #20
awe: A powinno mu sie chciec, zeby zapracowac na nowy kontrakt...
» 30 maja 2025, 15:39 #19
karol30: w tym klubie w sumie mało komu się chce nie zależnie ile zarabia, wszyscy grają padakę
» 30 maja 2025, 15:48 #18
awe: Jak powiedzial sam Matic: "Manchester United był bardziej nastawiony na aspekty komercyjne.Przyjechałem do Manchesteru United z zawziętością walki o trofea, ale krok po kroku zacząłem czuć, że trofea nie są tutaj priorytetem."
» 30 maja 2025, 15:54 #17
RedDev1l: *awe walka o trofea się skończyła razem z Fergusonem. On trzymał tam.wszystko w ryzach, a niestety tak jak wspomniałeś szefostwo bankierstwo w głowie miało tylko komercje nie patrząc na to co sie dzieje z klubem. Dużo graczy odeszło w tym samym czasie, zastępstwa byly raczej słabe i klub sie staczał po woli. Potem zmiany trenerów jak rękawiczek nie dając im nawet czasu żeby coś dobrze ułożyć, gracze nastawieni tylko i wyłącznie na kasę. I teraz jesteśmy tam gdzie jesteśmy :( liczę, że przyjdzie jeszcze czas gdzie Manchester United wroci na dobre tory.
» 30 maja 2025, 22:07 #16
AmixOzmo: Lubię Mainoo, to w końcu nasz wychowanek, ale niewiele za nim przemawia - jest wolny, ma fatalne liczby (w tym sezonie ma 2G i 1A we wszystkich rozgrywkach! - w lidze 0G i 0A! W ubiegłym sezonie 5G i 3A, co również nie powala) i nie ma w nim takiej boiskowej waleczności. Jego zaletami są technika i to, że jest Anglikiem. Jak już kiedyś pisałem, gdyby Kobbie był Argentyńczykiem, to oglądalibyśmy go teraz na wypożyczeniu w Exeter City, a gdyby Garnacho był Anglikiem (pomimo tak słabego sezonu), nadal byłby uważany za cudowne dziecko brytyjskiej piłki. Mainoo w minionym sezonie był jednym z naszych najsłabszych zawodników, ale przez to, że rzadko jest "pod grą" (co źle o nim świadczy) jego słaba dyspozycja nie rzuca się w oczy. Czasami nie rozumiem zachwytów nad tym zawodnikiem.
» 30 maja 2025, 14:16 #15
macias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2025 14:16

wydaje się być leniem :D
» 30 maja 2025, 14:15 #14
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2025 11:55

Trzymać go na tym kontrakcie. Albo się zgodzi na rozsądne zawrobki albo niech ma 20 tyś do końca kontraktu. Jeśli przyjdzie oferta to papa. Akurat na nim nie stracimy i chłopak nie ma kart w ręku żeby coś na klubie wymuszać. Kontrakt ma do 2027+1 więc kupa czasu.
» 30 maja 2025, 11:54 #13
mancunian: 70 mln funtów to nierealna suma, nikt tyle nie da za zawodnika, który u Amorima wchodził na ogony. Zgłoszą się po niego BVB, Leverkusen, Milan albo Marsylia, ale będą chcieli wypożyczenie z opcją za 30. Sprzedawać byle wypchnąć nie warto. Jak chłopak zobaczy, że nie ma za wiele opcji, to zgodzi się na rozsądny kontrakt.
Wszystko wskazuje na to, że jednak odejdzie Bruno, więc Amorim będzie ustawiał na nowo linię pomocy i może, gdy znajdzie dla niego więcej minut, będzie z niego pożytek. Przecież mając taki talent będzie się rozwijał.
» 30 maja 2025, 11:43 #12
Eryw: Zgadzam się, 70 milionów funtów to gruba przesada
» 30 maja 2025, 16:41 #11
RedDev1l: Oczywiście, że przesada ale nie ma potrzeby oddawać go za grosze a jednak to bardzo młody perspektywistyczny zawodnik. Może znajdzie sie ktoś tak samo głupi jak Manchester w przypadku np Hojlunda czy Antoniego.
» 30 maja 2025, 22:12 #10
vieeeri: Zanim rozpocznie się za chwilę pod postem lament jak możemy taki skarb oddać. Powiedzcie proszę, czym Mainoo zasłużył sobie na to, aby zarabiać jak jeden z lepiej opłacanych zawodników w klubie? Mam wrażenie, że my tu go hajpujemy za tego gola z Wolves głównie. Fajny zeszły sezon, ale czym zaistniał w tym, aby wypompować mu tak tygodniówkę poza golem z Lyonem? W czym on jest lepszy od takiego Amada, który swoje 100k czy ile tam teraz dostaje wybiegał na boisku? Iworyjczyk wypadł ze składu na kwartał, a gdyby grał cały sezon to bez wątpienia miałby najlepsze liczby w klubie.

Dodatkowo przypominam, że Mainoo nie bardzo odpowiada gra w środku pola w tym ustawieniu z wahadłami. W takim razie wyobrażacie sobie, że Mainoo na dyszce da tyle co Amad, Cunha, czy Mbuemo? Czy będziemy mrużyć oko, bo to przecież wychowanek i potencjalne 2G+3A we wszystkich rozgrywkach to przecież dobre liczby..
» 30 maja 2025, 10:51 #9
CobyD: Dokładnie, nie pokazał nic wielkiego, a już tygodniówka z kosmosu. Jeśli faktycznie czeka na kosmiczne pieniądze, to należy rozstać się bez żalu.
» 30 maja 2025, 11:06 #8
tomekwietniu: Całkowita zgoda, choć gość ma niesamowity talent, to jego gra nie warta tygodniówki o której się mówi.
Na dziś dla mnie max dla niego 60-80k, będzie rozwijał, będziemy dalej rozmawiać
» 30 maja 2025, 11:11 #7
MikeMU: pytane ile musimy wydać żeby zastąpić go na poziomie i ile będzie chciał piłkarz który tu przyjdzie na poziomie mainoo zarabiać, na bank nie kupimy nikogo taniej
» 30 maja 2025, 11:23 #6
tomekwietniu: Pytanie jaki poziom reprezentuje Mainoo w systemie Rubena?
» 30 maja 2025, 11:27 #5
PoProstuMariusz: Sprzedać i tyle. Chłopiec w tym sezonie nic nie pokazał, dosłownie NIC!
» 30 maja 2025, 11:41 #4
vieeeri: tomekwietniu

w punkt. Nikt z nas dziś nawet nie jest w stanie powiedzieć kim tego Mainoo zastąpić skoro nawet nie wiemy jaką pozycję obstawia. Wybaczcie, ale rozrzut pomiędzy Cunha/Mbuemo a Ederson/Wharton dość spory. Mówi się, że Mainoo taki uniwersalny, a zarówno z jednej jak i drugiej pozycji wspomniani wcześniej zawodnicy by go wygryźli.
» 30 maja 2025, 12:09 #3
Martelink: Dokładnie i w punkt.

Mainoo mogłyby grać jedynie "8" w wersji B2B, ale on nie ma dynamiki i szybkości do takiej gry, technikę tak, przegląd tak ale nie fizyczność.
Na "10" mamy lepsze opcje, lepsze opcje są dostępne na rynku choćby Cherki, Mbeumo.
Nie oszukujmy się "6" też nie jest, więc jest zawodnik tylko pozycji na boisku dla niego nie ma.
» 30 maja 2025, 12:35 #2
mlodyxp12: Zgadzam sie, technika jest ale jednak tej szybkości i fizyczności nie ma więc przetrzymałbym go rok na kontrakcie jeszcze takim jaki jest zobaczył czy progresuje w tej kwestii jak nie to do odpalenia nie da sie grac wiecznie czlapakami tutaj trzeba gosci co gryza trawe jakby nie jedli miesiac
» 30 maja 2025, 12:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.