Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mason Greenwood wybierze grę dla reprezentacji Jamajki?

» 6 marca 2024, 15:45 - Autor: matheo - źródło: The Athletic
Mason Greenwood może wrócić do reprezentacyjnej piłki. Niewykluczone, że skrzydłowy Manchesteru United będzie bronił barw Jamajki.
Mason Greenwood wybierze grę dla reprezentacji Jamajki?
» Mason Greenwood sezon 2023/2024 spędza na wypożyczeniu w Getafe | Fot. Press Focus
Greenwood sezon 2023/2024 spędza na wypożyczeniu w Getafe, gdzie odbudowuje swoją karierę. 22-latek zbiera za swoje występy w La Liga bardzo dobre recenzje. Kolejnym krokiem może być powrót do reprezentacyjnej piłki.

Drzwi do kadry reprezentacji Anglii wydają się obecnie dla Greenwooda zamknięte. Zawodnik zanotował na razie tylko 1 występ w seniorskiej kadrze, więc cały czas ma możliwość zmiany przynależności narodowej. Greenwood poprzez swoich rodziców kwalifikowałby się do gry w reprezentacji Jamajki.

Dziennikarze portalu The Athletic zapytali niedawno selekcjonera reprezentacji Jamajki o grę Greenwooda dla kadry z karaibskiej wyspy. – Nie lubię mówić „co by było, gdyby”, ale oczywiście myślimy o Masonie – stwierdził Heimir Hallgrimsson.

– Chciałbym mieć go w swoim zespole. Tak jak każdy trener, pragnę mieć do dyspozycji możliwie najlepszych zawodników. Decyzja zawsze należy w takich przypadkach do samego piłkarza.

– Patrzę po prostu na osobę. Myślę, że to co przeszedł przez te 1,5 roku, odkąd te wydarzenia miały miejsce, było gorsze, niż ktokolwiek może sobie wyobrażać. Był nieustannie obecny w prasie i mediach społecznościowych.

– Cieszę się, że wrócił, bo prawdopodobnie była to trauma. Mogę mu jedynie zaoferować moje wsparcie – dodał selekcjoner jamajskiej kadry.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United rozpoczął rozmowy kontraktowe z Mainoo
Następny news »
Southgate jednym z kandydatów do zastąpienia Ten Haga

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (18)


cyprian: KlejnotNilu przykład Alvesa to tylko kropla w morzu. Ludzie bogaci często czują się bezkarni i niestety zazwyczaj tacy są. Tak ten świat wygląda niestety. Jeżeli tego nie widzisz, to albo jesteś bardzo młodym człowiekiem, albo totalnie oderwanym od rzeczywistości.
» 7 marca 2024, 17:33 #18
cyprian: Nie wiem skąd tyle współczucia dla tego piłkarza. Rozumiem chęć przywrócenia Masona do składu United, ponieważ to dobry piłkarz. Rozumiem argumenty w postaci oddzielenia życia prywatnego od zawodowego. Rozumiem głosy nawołujące do dania mu drugiej szansy, w końcu to młody człowiek i na pewno na taką zasługuje. Ja sam jestem za tym, żeby wrócił do United.

Ale wybielanie go i robienie z niego jakiegoś męczennika, to jest nieśmieszny żart. Chłop znęcał się nad kobietą i nie potrzeba wyroku sądu żeby to stwierdzić. Można jedynie mieć nadzieję, że się zmienił i życzyć jak najlepiej jego rodzinie...
» 6 marca 2024, 19:05 #17
jassaj: A wiesz czemu niektórzy uderzają w męczeńskie tony co do jego osoby? Właśnie przez takie osoby jak Ty.
Nie potrzeba sądu, wszystko jest oczywiste, Ty wiesz jak było. Chłopie Ty człowieka na oczy w życiu nie widziałeś a uzurpujesz sobie prawo oceniania go i przypisywania mu winy za zdarzenia o których wielkie g.... wiesz.
Nie ma wyroku- nie ma tematu.
Po prostu można na ten temat nie rozmawiać i swoje prywatne uwagi zachować dla siebie. Nie musisz go kochać- wręcz przeciwnie, możesz sobie uważać swoje ale propagowanie tego w bądź co bądź publiczny sposób jest słabe (nazwałbym to dosadniej ale szkoda ostrzeżenia).
Naprawdę nikomu źle nie życzę ale fajnie byłoby zobaczyć jakbyś zareagował jakby Cię ktoś pomówił o jakąś krzywą akcje a ziomek z drugiego końca Polski mówił "nie no ten cyprian to kawał drania i to nie trzeba żadnych wyroków żeby to stwierdzić" albo "może nic o nim nie wiem ale po oczach to widać, że to kawał .... i na pewno jest winny"
» 6 marca 2024, 19:27 #16
cyprian: Jest nagranie, na którym ewidentnie słychać, że się znęca nad nią. Jest kobieta która idzie z tym do sądu. I w końcu jest sam Mason który przeprasza publicznie za swoje zachowanie. Ale okej, to na pewno Ty masz rację, bo wyczytałeś to z niewinnych oczu Greenwooda i masz niezbite dowody, że tak nie było...

A co do wyrażenia nie ma wyroku - nie ma tematu... serio? Żyjemy w tym samym kraju?
» 6 marca 2024, 19:44 #15
jassaj: A Ty wierzysz we wszystko co zobaczysz w internecie. Ok - już pomijam to, że nagrania mogły być zmanipulowane, że po drodze mogło dojść do szeregu uchybień, nieprawidłowości. Nie będę się bawił w rozprawki bo Ty i tak wolisz wierzyć w swoje hipotezy więc daremny mój trud. Już nie będę bawił się w adwokata i pisał alternatywnych scenariuszy, które mogłyby świadczyć na korzyść Greenwooda bo właśnie o to chodzi- ani ja ani Ty nie jesteśmy sędziami, nie jesteśmy w stanie zweryfikować dowodów, nie mamy do nich dostępu, nie rozmawialiśmy z potencjalnym sprawcą ani z potencjalną ofiarą, nie wiemy jakie były ustalenia zakulisowe, nie mamy informacji kto doradzał Greenwoodowi i dlaczego obierał taką a nie inną linię obrony...
Nie wiemy nic czego nie przekazały by media czy siłą rzeczy dostajemy zniekształcone komunikaty w zależności od tego czy dane medium jest przychylne czy nieprzychylne piłkarzowi
więc...
NIC NIE WIEMY
Więc może z łaski swojej sympatycznie byłoby się zamknąć i nie włazić z buciorami w czyjeś życie, gdzie ewidentnie nas nie chcą.
Ja nie wiem czy Greenwood jest winny czy jest niewinny- wiem tylko, że obrzydliwym jest uzurpowanie sobie prawa do głoszenia prawdy nie mając ani grama predyspozycji do tego.
I tak nie ma wyroku- nie ma tematu. Słyszałeś kiedyś o zasadzie domniemania niewinności? Nawet najgorszy zwyrol musi mieć udowodnioną przez niezawisły sąd winę żeby móc go traktować jak zbrodniarza. Tak się składa, że nie znam przepisu prawa, który wskazuje, że cyprian z DP = niezawisły, niezależny Sąd, więc dla mnie chłopak jest niewinny. Nie został skazany, więc się nie wypowiadam, nie wartościuje, nie oceniam.
I to co robisz jest po prostu moralnie słabe. Zachowujesz się jak stara baba która usłyszała plotę od innej starej baby pod warzywniakiem i teraz chodzi i opowiada "a daj Pani spokój ten somsiad spod trójki to...."
Masz prawo sobie go nie lubić bo ja Ci nie będę narzucał kogo masz darzyć sympatią a kogo nie i nie będę oceniał czy to słuszne, że kogoś nie lubisz, ale możesz sobie swoje emocje przeżywać w sobie a nie koniecznie ubierać je w kategoryczne stwierdzenia, być może mocno krzywdzące dla innej osoby.
Można napisać po prostu coś w stylu "nie lubię tego chłopaka, nie wierzę w jego niewinnośc, to moje zdanie ale wolałbym żeby nie grał w MU" można też stwierdzić, że "a co tam popierdziele sobie głupotki bo JA WIEM, ŻE SIE ZNĘCAŁ, JA MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ ZMIENIŁ"
» 6 marca 2024, 20:12 #14
cyprian: A Ty się zachowujesz jak nastolatek, któremu obrażono idola... ja się opieram jedynie na informacjach, które wypłynęły do przestrzeni publicznej. Uważasz, że Hajto który przejechał starą babę na pasach jest niewinny? A może Sthur jeżdżący po pijaku po mieście? A może ten gość co zabił rodzinę w wypadku samochodowym i wyjechał do arabów? NIE MA WYROKU= NIEWINNYI(wg Ciebie oczywiście). Jeszcze raz podkreślam, chciałbym, żeby Greenwood wrócił do United i chcę dać mu drugą szansę... ale nie róbmy proszę z niego niewiniątka.
» 6 marca 2024, 20:38 #13
DevoMartinez: Ja potrzebuje wyroku sądu by to stwierdzić. Bo znam wiele takich przypadków gdzie manipulacje kobiet wpędzały facetów w kłopoty. A z drugiej strony... sam miałem partnerkę która lubiła jak się nad nią znęcam jak to sama określała a gdyby to nagrała to spokojnie byłby materiał pod takie zarzuty. Takie nagrania bez znajomości kontekstu i całej sytuacji mogą być mylące. Z drugiej strony może i ją tłukł, ja takiej pewności nie mam więc go nie skreślam.
» 6 marca 2024, 20:57 #12
cyprian: DevoMartinez masz rację i ja nie chcę robić z Masona jakiegoś zwyrola... Nikt tak naprawdę nie wie co się wydarzyło, ale irytuje mnie jak niektórzy go całkowicie oczyszczają i robią z niego ofiarę. Tak samo nie zgadzam się z ludźmi, którzy go z góry skreślili. Sam Mason oficjalnie przepraszał za swoje zachowanie, ludzie niewinni nie przepraszają... i przede wszystkim każdy zasługuje na drugą szansę. Ale staram się patrzeć obiektywnie i lubię jak inni to robią. A przedstawianie Greenwooda jako aniołka, przeciwko któremu jest cały świat, jest mało obiektywne...
» 6 marca 2024, 21:30 #11
Tokuhei: Nie ma wyroku, nie ma winnego. Reszta to multimedialna otoczka, szukanie/dorabianie afery, wymysły/domysły, spiskowe teorie internetowych napinaczy w jedną lub w drugą stronę.
W świetle prawa jest oficjalnie czysty, jeśli przez tyle czasu tej szopki nic na Niego nie mają, żeby usadzić to po co kolejne pudelkowe plotki. Ale wielu i tak bardziej będzie zainteresowane szykanowaniem czy wydawaniem osądów/wyroków na innych w Internetach niż poważnymi tematami. Tak to wyglądało i niestety nadal będzie wyglądać :)
A chłopakowi życzę, żeby odbudował karierę, poszedł tam, gdzie "poprawność" nie doprowadza do takich absurdów. Zapowiadał się na świetnego grajka i niech takim zostanie ;)
» 6 marca 2024, 22:41 #10
toporny: cyprian masz racje, tutaj nikt nie chce wierzyć w winę Masona, ale naprawdę tylko naiwniacy myślą, że nic nie zrobił, pieniądze go wybroniły, sprawę umorzono, ale jeśli złodziej coś ukradnie i nie poniesie za to kary to oznacza, że nie jest złodziejem? Nie.
Głupoty piszecie, że nic nie wiemy, że nie ma wyroku to nic się nie stało? Sprawa ciągnąca się miesiącami, wydalenie z klubu i kadry to tylko wymysł społeczny albo jak tam to sobie nazywacie? Prawnicy go wybronili, sam niczemu nie zaprzeczył, cały czas ponosi kary na różnych płaszczyznach za to zrobił, ale wy nie chcecie tego słyszeć i wolicie udawać, że to wszystko wymyślona historia. Powiem wam tylko, że wielu piłkarzy odwaliło bardzo złe rzeczy, pobicia, seks afery, alkoholowe wybryki w tym rozwalanie samochodów pod wpływem, ale zawsz jakoś wychodzili z tego z twarzą, kara finansowa czy jakaś krótka przerwa, a ten waszym zdaniem niewinny młodzieniec, ledwo wrócił do grania w piłkę po dwóch latach, a nie wiadomo co dalej z nim będzie.
» 6 marca 2024, 23:03 #9
KlejnotNilu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2024 05:38

@toporny
Argument, że pieniądze go wybroniły, zawsze mnie bawi.
To jest bardzo naiwne myślenie. A przykład Daniego Alvesa pokazuje nam jasno, że pieniądze nie mają w przypadku takich śliskich spraw żadnego znaczenia.
Skoro dla wymiaru sprawiedliwości zebrane dowody nie stanowiły wystarczającego argumentu aby zapuszkować Masona, tzn. że mieli obawy przed skazaniem człowieka niewinnego, a dowody mogły dotyczyć zupełnie innej sytuacji, niezwiązanej z domniemanym 'gwałtem, pobiciem'. Sam fakt, że Panna sama do niego wróciła jest bardzo wymowny... coś się tam nie trzyma kupy, a my mamy bardzo okrojony wgląd w tę sprawę.
Wg. mnie wymiar sprawiedliwości podjął najlepszą możliwą decyzję. Masonek dostał nauczkę na przyszłość - będzie już wiedział, że należy wyłączać kamery w trakcie bdsm.
A wy zaprzestańcie już zabawy w prokuratora. Gość został oczyszczony z zarzutów. Sprawa zamknięta. I to są jedyne fakty, ktore powinny was obchodzić.
» 7 marca 2024, 05:36 #8
MarekOdbyt: Jassaj ale na tym polega devilpage, że my nic nie wiemy ale i tak piszemy komentarze.
» 7 marca 2024, 07:23 #7
StewieGriffin: Pozwolę się wtrącić do dyskusji na to co napisał cyprian

"Jest kobieta która idzie z tym do sądu" - no właśnie rzecz w tym, że jeżeli dobrze kojarzę to ona z tym do sądu nie poszła. Ona wrzuciła to w sieć i chyba sprawa poszła z tzw urzędu a ona przed sądem odmówiła zeznań i dlatego to zostało uchylone bo główna "pokrzywdzona" nie chciała zeznawać. I to w tej sprawie też jest mocno dziwne bo tak na zdrowy rozsądek - gdyby mnie ktoś skrzywdził to szukał bym sprawiedliwości wśród organów ścigania a nie wrzucał filmiki na twittera. Ludzie a szczególnie kobiety w dzisiejszych czasach są mocno atencyjne, zrobią wszystko za 5 minut "sławy".

Bądź co bądź nasze gołąbeczki już pogodzone, w social mediach są przykładną i kochającą się rodzinką co bardzo ociepliło wizerunek Greenwooda i spokojnie można dać mu drugą szansę.
» 7 marca 2024, 09:32 #6
toporny: KlejnotNilu Alves jest przykladem, ze nawet pieniedze nie zawsze pomogą, ale przypadek Alvesa jest trudniejszy i sam czyn prawdopodobnie cięższy, ale chyba nie próbujesz powiedzieć, że gdyby Greenwood był szarym Kowalskim i takie naoczne dowody trafiłby do sądu to zostałby uniewinniony? Nigdy w życiu.
» 7 marca 2024, 16:20 #5
cyprian: StewieGriffin może masz rację, a może jego kobieta chciała coś ugrać tą całą aferą. Prawda jest taka, że nikt z nas nie wie co tak naprawdę się tam wydarzyło. Dostajemy jakieś strzępki informacji i na tym każdy buduje swoją opinię. Nie chodziło mi w tym komentarzu żeby wywoływać jakąś gównoburzę (chociaż i tak wywiązała się całkiem kulturalna wymiana zdań ;), ale o to, żeby nie popadać ze skrajności w skrajność. To jest tylko piłka. Niech się Greenwood'owi wiedzie w życiu prywatnym i zawodowym (oby od przyszłego sezonu w naszym klubie). I miejmy nadzieje, że chłopak wyciągnie wnioski z tej całej sytuacji ;)
» 7 marca 2024, 17:20 #4
jassaj: Szczerze? Ja na jego miejscu chyba bym się zdecydował. Może jakościowo słabsza repka i bez szans na poważne trofea ale chociaż reprezentowałby kraj, który nie wiesza na nim psów, nie wpierdziela się w jego prywatne życie, nie próbuje go oceniać, nie dopowiada sobie jego historii i nie uważa, że ma prawo dyktować komu należy się szacunek a komu nie. Gdybym był na jego miejscu to pewnie czułbym się strasznie skrzywdzony przez własnych rodaków dla których byłem idealnym workiem treningowym do pisania esejów moralnych na forach i stwierdził, że no nie- idę sobie grać gdzieś indziej a oni niech sobie tam dalej tkwią w swoim bagienku poprawności i innych popularnych ostatnio ruchów społecznych
» 6 marca 2024, 16:28 #3
awe: Z tego co pamietam z reprezenacji Anglii juz raz wylecial i ogolnie pomimo duzego talentu, nawet z czysta karta nie mialby wiekszych szans na powazna kariere w bialej koszulce, a po calej aferze z gwaltem i gorozbami smiercia to juz w ogole angole by go zjedli i zdziwlbym sie gdyby trener pomyslal o jego powrocie do kadry. Pytanie czy gra dla Jamajki bedzie mu odpowiadac, bo pasuje tam jak Olisadebe do kadry Polski.
» 6 marca 2024, 18:05 #2
vieeeri: Niewykluczone, że na taki krok się zdecyduje. W klubie ma niemal spaloną ziemię, choć ja akurat team Mason jestem, a co dopiero w reprze
» 6 marca 2024, 15:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.