Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ten Hag: Za nami trudny start, ale zmierzamy we właściwym kierunku

» 23 listopada 2023, 01:36 - Autor: matheo - źródło: beIN SPORTS
Manchester United po listopadowej przerwie na mecze reprezentacji rozpoczyna pracowity okres. Zespół Czerwonych Diabłów czekają kluczowe spotkania w Premier League i Lidze Mistrzów. Erik ten Hag jest przekonany, że jego drużyna zmierza we właściwym kierunku.
Ten Hag: Za nami trudny start, ale zmierzamy we właściwym kierunku
» Manchester United w najbliższy weekend wróci do rywalizacji o punkty w Premier League | Fot. Press Focus
Manchester United w najbliższą niedzielę zmierzy się z Evertonem na Goodison Park. Czerwone Diabły zanotowały 4 zwycięstwa w 5 ostatnich ligowych spotkaniach i dobrą formę będą chciały podtrzymać w starciu z The Toffees.

– Jesteśmy, można powiedzieć, w jednej trzeciej sezonu. Za nami trudny start, co widzieliście, ale powoli doganiamy przeciwników. W ostatnich pięciu ligowych spotkaniach zanotowaliśmy cztery zwycięstwa. Jesteśmy więc w dobrym nastroju i myślę, że zmierzamy w odpowiednim kierunku – mówi Ten Hag w rozmowie z beIN SPORTS.

– Zanim przystąpimy do napiętego grudniowego terminarza, będziemy mogli zbudować pewność siebie. Budujemy głębokie przekonanie i pracujemy też nad odpowiednimi schematami.

– Mam nadzieję, że będziemy mogli grać taką samą jedenastką lub 12-14 zawodnikami przez dłuższy czas. Z tym mieliśmy problemy. Za każdym razem musieliśmy zmieniać wyjściową jedenastkę i nie było rutyny. Za każdym razem musieliśmy coś zmieniać.

Choć ostatnie zwycięstwa cieszą Ten Haga, to holenderski menadżer doskonale zdaje sobie sprawę, że jego zespół jest jeszcze daleki od prezentowania optymalnej formy.

– Jestem przekonany, że stać nas na więcej. To natomiast dobry znak, że notujemy postępy – przyznaje Ten Hag.

– Spójrzcie na naszych konkurentów, którzy również gubią punkty. Nie ma łatwych meczów w Premier League. Każdy będzie gubił punkty w pewnym momencie. Trzeba więc grać konsekwentnie i nie słuchać tego szumu z zewnątrz. Rywale też zgubią punkty – dodaje Ten Hag.

Początek meczu Everton vs Manchester United w niedzielę 26 listopada o 17:30.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United obserwuje sytuację Thomasa Muellera
Następny news »
Manchester United chce sprzedać Varane’a, aby przebudować linię obrony

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (101)


rreddevilss: Jesli to prawda ze Varanowi cos niepasuje to wypad do Arabii, jesli teraz zwolnimy trenera to pokazemy ze zawodnik moze rzadzic tutaj trenerem i wszystkim dookola i nigdy tutaj nic niezbudujemy, trzeba sie pozbyc tych co sie nie podporzadkowuja i szukac takich ktorzy beda umierali za ten klub a granie w nim bedzie zaszczytem a nie łaska
» 24 listopada 2023, 16:54 #92
Remix81: Aż do następnego meczu w PL, z rywalem średnio dobrym , lub w LM z byle kim każdy sieje postrach, pewnie Everton też będzie za mocny
» 24 listopada 2023, 15:55 #91
KlejnotNilu: Osobiście jestem spokojny o nasz progres. Wrócą kontuzjowani obrońcy i zaczniemy grać pewniej od tyłu. Powrót jednego Wan Bissaki dał nam bardzo dużo.
Pewniejsza defensywa = Swobodniejsza gra do przodu = Więcej okazji bramkowych.
» 23 listopada 2023, 23:01 #90
forestgump: Który to już trener United od tzw. zmierzania w dobrym kierunku!? Ani jednego przekonującego zwycięstwa w PL i LM a tu klub zmierza w dobrym kierunku....te słowa to już dejavu wśród trenerów United po Fergussonie...wygrał z trudem ostatnie kilka gier i oby tak dalej... ale nie zdziwię się gdy teraz kilka przegra i znów wrócą pytania o coacha...myślę że to solidny trener ale nie na United, jeśli chcemy wygrywać trofea a nie tylko zmierzać w dobrym kierunku
» 23 listopada 2023, 22:19 #89
Leh: Jaki to jest trener to się okaże po prostu. Zrobił sporo dobrego, a ostatnio się pogubił, przy czym trochę w tym jego winy a trochę wszystkiego wokół.
Jeśli wyjdzie z tego kryzysu to będzie to naprawdę duża rzecz
» 23 listopada 2023, 22:26 #88
DjTED: Solidny trener to by chociaż próbował zaszczepić odrobinę taktyki. On może za dużo kombinuje
» 24 listopada 2023, 01:43 #87
Litosci: Jeżeli twój cały kręgosłup drużyny i to na czym oparta była gra wysiada to czego ty oczekujesz. Taktyki ala guardiola? Rzygsc się chce jak czytam o tych waszych schematach taktyksch i kij wie czym. Jakby ETH nie potrafił w taktykę i schematy, to by Ajax nie grał tak jak grał. United nie podniosłoby się tak w zeszłym sezonie, a on by trenował jakieś dzieciaki w akademii Rejsa, a nie profesjonalnych piłkarzy.
Casemiro jak się rozegrał i Eriksen przed kontuzja to byl świetny środek pola. Zawsze kojarzyłem Eriksena jako 10'albo nawet bocznego pomocnika, a u nas rozgrywał od obrony aż miło, a teraz każdy boi się wziąć piłkę i podać dalej niż 5 metrów.
» 24 listopada 2023, 08:29 #86
Anhel: Na Instagramie Manchesteru United wleciał filmik na temat Erika, przyjemnie się go ogląda. Myślę że Holender to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. W szczególności z poprzedniego sezonu widać że jest chemia między nim a zawodnikami, chcieli za niego walczyć mam nadzieję że wrócą do tych standardów
» 23 listopada 2023, 19:28 #85
warm1k: Miejmy nadzieję, że przetrwa ten słabszy okres. Jeżeli zawodnicy w końcu zauważą, że nie mogą zwalniać kogo chcą to może wezmą się do roboty, a Ci którym się to nie podoba - odejdą.
» 23 listopada 2023, 20:12 #84
GandiGanda: Manchester Evening News przekonuje, że w najbliższych dwóch okienkach transferowych klub z Old Trafford może pożegnać ponad 10 graczy.

Bramkarzowi Tomowi Heatonowi oraz obrońcom Jonny'emu Evansowi, Alvaro Fernandezowi i Brendonowi Williamsowi kończą się kontrakty z końcem sezonu. Sternicy Man Utd obecnie nie chcą kontynuować współpracy z tymi zawodnikami.

Z różnych powodów pod znakiem zapytania stoi także dalszy pobyt w angielskim klubie takich graczy jak: Donny van de Beek, Victor Lindelof, Mason Greenwood, Jadon Sancho, Anthony Martial, Sofyan Amrabat, Christian Eriksen czy Casemiro.
» 23 listopada 2023, 16:51 #83
zbyszek7: Heaton, Williams, Beek i Martiala nie powinno juz dawno tutaj byc
» 23 listopada 2023, 20:53 #82
GandiGanda: Do tego momentu zapomniałem ze VdB tu gra...
» 23 listopada 2023, 21:54 #81
Niedzwiedzo: Ktoś wie o co chodzi z potencjalnym banem na Europejskje Rozgrywki?
» 23 listopada 2023, 16:13 #80
Cwr91: Dla kogo i za co?
» 23 listopada 2023, 17:06 #79
KlejnotNilu: pewnie dla Reprezentacji Polski za ciulową grę xD
» 23 listopada 2023, 18:42 #78
Cwr91: To by się należało
» 23 listopada 2023, 19:48 #77
Niedzwiedzo: Jeżeli Ser Jim kupi 25% to ma Man U i OGC Nice. Jeżeli jakimś trafem będziemy w top 3 ale Nicea będzie 2 albo 1 wtedy wylatujemy do ligi konferencji z automatu
» 23 listopada 2023, 19:49 #76
warm1k: Tak samo jak Red Bull?
» 23 listopada 2023, 20:29 #75
Martelink: Salzburg? Lipsk? Widzisz mnie?

Jakoś tam nie ma przeszkody by obie ekipy grały w LM mając tego samego właściciela?

Grenada? City? Widzisz mnie?
Nie daj Boże by Grenada zajęła 1 miejsce w La Liga... City może wylecieć z LM i to nie za łamanie FFP...

Tam te same podmioty maja po 100%... no ale co tam United dostanie bana za 25%...
» 23 listopada 2023, 21:04 #74
Skalniak1989: Shaw już wrócił?
» 23 listopada 2023, 14:30 #73
sztejner: Wznowił treningi z pierwszym zespołem,a Lisandro Martinez rozpoczął treningi indywidualne.
Obaj są bliscy powrotu,ale więcej na ten temat dowiemy się po konferencji Erika
» 23 listopada 2023, 14:43 #72
sztejner: Jakbyś jeszcze o kogoś pytał to Onanie i Rashfordowi nic nie jest i obaj będą dostępni na najbliższy mecz
» 23 listopada 2023, 14:51 #71
Skalniak1989: Dzięki :3 oby Rash nie grał
» 23 listopada 2023, 14:55 #70
vieeeri: Skalniak1989 Rashford to pewnie zagra kosztem Hojlunda na środku skoro Duńczyk nie jest w pełni zdrowy. Myślę, że bardziej go na Galatasaray potrzebuje niż Everton.
» 23 listopada 2023, 15:00 #69
Biniek: W naszej sytuacji ważniejszy jest mecz z Evertonem niż Z Galatą.
» 23 listopada 2023, 15:26 #68
sztejner: W naszej sytuacji każdy mecz jest ważny :)
Trzeba wygrywać ile się da i nie marudzić na zapas
» 23 listopada 2023, 15:41 #67
AUDIoooo: Biniek

Dobre :) ale patrząc na tabele LM, to mecz z Galat raczej ważniejszy, liga wiadomo, też ważna i trzeba punktować oraz poprawić gre, jednak wynik z Evertonem nie taki ważny jak z Galat, o być albo nie być w LM.
» 23 listopada 2023, 20:56 #66
rafax17: No cóż jeśli jego serca odczuwa potrzebę reprezentowania kraju życzmy powodzenia w odnoszeniu sukcesów na tle narodowym
» 23 listopada 2023, 14:27 #65
vieeeri: Ma do tego prawo. Pewnie niegdyś marzył o reprze Anglii, ale rzeczywistość go zweryfikowała. Swoją drogą pewnie jeden z nielicznych graczy naszej kadry, który nie wystąpił w seniorskiej drużynie narodowej.
» 23 listopada 2023, 15:02 #64
Diabelred: Podobny przypadek co z Cashem. Wie, ze nie ma wiekszych szans na gre w repce angielskiej, wiec szuka inne opcji. Dla niego bylby to dobry ruch.
» 23 listopada 2023, 17:27 #63
Biniek: Wygraj jeden mecz z top 6 i wtedy mów do tym, że idziemy w dobrym kierunku. Póki co kopiemy się po czole z ogonami, z CL odpadliśmy w najładniejszej grupie, o jakiej mogliśmy marzyć, a twój atak zdobył w tym sezonie 1 gola. Obudź się łysy...
» 23 listopada 2023, 12:55 #62
Paps: Myślę,że łysy chwyta się tego argumentu,który mu został,czyli w miare taki bilans punktowy ,że czołówka nie odjechała.Gdyby nie przepchnął z 2 meczów z przeciętniakami i je zremisował to stracił by w ogóle jakikolwiek punkt zaczepienia.Mysle,że Erik sobie zdaje sprawę,że jest marnie,ale cóż..co ma gadać?
» 23 listopada 2023, 13:03 #61
Pyra: "z CL odpadliśmy w najładniejszej grupie"
co to jest najładniejsza?
to my już odpadliśmy?
» 23 listopada 2023, 13:12 #60
Paps: Zapewne chodzi o to,że z wyjątkiem Bayernu to reszta,że tak powiem,nie budzi jakiegoś strachu.Mysle,że większość z nas po losowaniu już nas awansowała z drugiego miejsca,a najwięksi optymiści widzieli nas walczących o 1 miejsce z monchijczykami.
» 23 listopada 2023, 13:16 #59
Biniek: Pyra doskonale wiesz, że chodzi po o najłatwiejszą i taka właśnie była.
Drużyna taka jak Manchester United, nie idzie w dobrym kierunku z jeśli nie potrafi wygrać z Galata czy Kopenhagą.
3 punkty w 4 meczach. Czuć moc holenderskiej myśli szkoleniowej, co nie Pyra?:)
» 23 listopada 2023, 14:16 #58
Hoodys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 14:20

Akurat za odpadnięcie z grupy LM to powinien od razu wylecieć
» 23 listopada 2023, 14:20 #57
warm1k: Nie powinien. Ba! Może by nam na dobre to wyszło.
» 23 listopada 2023, 14:48 #56
vieeeri: Akurat w tej LM nawet tragedii nie było. Gdyby nie głupie czerwone kartki to pewnie byśmy byli dużo spokojniejsi przed zbliżającym się meczem w Turcji.
» 23 listopada 2023, 15:03 #55
Biniek: Tragedii nie było? Chyba oglądaliśmy inne mecze. Wygrana z Galata wypuszczona z rąk z własnej głupoty. Wygrana z Kopenhagą wypuszczona z rąk z własnej głupoty. Jasne, że była kartka pod koniec 2 połowy, ale my jeszcze w doliczonym czasie straciliśmy 3 gole.
Wygrywaliśmy 2:0, dostaliśmy czerwoną kartkę to trzeba było się zamurować i spokojnie przeczekać. Ale nie. ETH nie zatrudnił i po 2 połowie był już remis.
Cały mecz z Bayernem też goniliśmy rywala i chociaż strzeliliśmy 4 gole, ntylko w pierwszych 7-10 minutach wyglądaliśmy jak drużyna gotowa na ligę mistrzów.
» 23 listopada 2023, 15:21 #54
Pyra: Polska - Estonia / Walia - Finlandia w barażach
przychodzi mi tylko na myśl: "Two retards fighting"
» 23 listopada 2023, 12:16 #53
Paps: Los i przepisy wręcz wpychają marne drużyny na taką imprezę.Z jednej strony fajnie jak naszym się uda i jakieś tam dodatkowe emocje,z drugiej strony jesteśmy za słabi żeby tam grać i znowu wstyd.
» 23 listopada 2023, 12:21 #52
Pyra: Ja ich oglądam tylko na mistrzostwach i to w sumie dlatego, że oglądam wszystkich.
Te reprezentacja do czasów Nawałki nie ma ani stylu ani organizacji ani wyników.
Na Euro 2016 graliśmy ze wszystkimi jak równy z równym czy to Niemcy czy Portugalia.
» 23 listopada 2023, 12:30 #51
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 12:41

Dokładnie,gdzieś tam nawet mam nagrany mecz z Portugalia.Przegrany po karnych,ale to co tam graliśmy to jakiś kosmos w porównaniu do tej biedy co gramy teraz.
» 23 listopada 2023, 12:39 #50
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 12:41

Estonia w ostatnich 6 meczach eliminacji:
Z - 0
R - 0
P - 6
bilans bramkowy 0 - 19

XDD
» 23 listopada 2023, 12:41 #49
Paps: I oni grają w barażach o awans,przecież to jest żart.Niech już nie robią zbędnych scen i w ogóle porzuca eliminacje i niech grają wszyscy,na jedno wyjdzie,a mniej zachodu.Kasa robi już taki kibel z rozgrywek ,że oczy bolą.
» 23 listopada 2023, 12:43 #48
Pyra: San Marino w ostatnich 6 spotkaniach też przegrała wszystko ale bilans bramkowy 3-18
» 23 listopada 2023, 12:45 #47
Paps: Idiotyczne przepisy i chciwość.Co poradzisz.
» 23 listopada 2023, 12:47 #46
mycka86: Walia zdecydowanym faworytem z tej 4ki.
» 23 listopada 2023, 15:02 #45
Freddie: Powrot na dobre Shawa i Martineza to bedzie kop do przodu.
» 23 listopada 2023, 11:55 #44
vieeeri: Wchodzimy w najbardziej intensywny moment sezonu gdzie narastają kontuzje, a do nas wracają podstawowi zawodnicy. Zdrowy Shaw i Wan-Bissaka to już ogromny powiew świeżości w obronie. Ja nie jestem jakimś specjalnie fanem Dalota, ale pomyślcie sobie co byłoby gdyby i on się posypał, gdy w szpitalu cała sala pełna bocznych obrońców była.
» 23 listopada 2023, 12:02 #43
GandiGanda: Dobrze ze Shaw wrocil, tylko mam wątpliwości co do jego występu w niedzielę. Everton to trochę rzeźnicy i może być różnie.
» 23 listopada 2023, 12:06 #42
jayjay2: Shawa - tak. Bez niego lewa strona nie istnieje. W defensywie wyglądamy dużo lepiej bez Martineza, co pokazał też poprzedni sezon.
» 23 listopada 2023, 12:29 #41
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 12:42

oczywiście, że tak. Gdy Martinez wypadł i graliśmy parą Shaw - Varane, wyglądaliśmy dużo pewniej w defensywie. Potrafiliśmy np. pokonać u siebie City, nie tracąc 6 bramek ;)

>Chłop do kontuzji ugrał nam mecze z Barcelonom jak łamał Lewego

Lisandro zagrał tylko w rewanżu na OT z Barceloną. W pierwszym meczu pauzował za kartki, ale pewnie to pamiętasz ;) ."Łamał" Lewego? Fajnie. Szkoda, że nie łamał Haalanda na Etihad albo Salaha na Anfield ;)

Oczywiście, że w tym sezonie wyglądamy lepiej z "Magłają" niż z Lisandro, który pakuje piłkę do własnej bramki i jest ośmieszany przez randomowych graczy Brighton. Nie zachowaliśmy w tym sezonie ani jednego czystego konta, gdy Martinez grał więcej niż 45 minut ;)
» 23 listopada 2023, 12:42 #40
GandiGanda: No Maguire się ogarnol (chwilowo), może grać na prawej lub lewej jak w Leicester, ale zaraz ma 30 lat i docelowo chyba nie o to nam chodzi.
W tamtym sezonie Lewa strona Shaw - Martinez wyglądała chyba najlepiej. Obstawiam że odejdzie ktoś z dwójki Varane/Maguire w lato więc ŚO to będzie jeden z priorytetów.
» 23 listopada 2023, 12:49 #39
jayjay2: I co, że tak robi? Jakiś karny został podyktowany za taki faul Maguire? Nie przypominam sobie. Patrzę na aktualną formę, a nie to co było rok temu. Aktualnie Maguire wciąga nosem Lisandro, który pakuje piłki do własnej bramki, ciągle łamię linie spalonego i przegrywa większość pojedynków 1vs1.
» 23 listopada 2023, 12:50 #38
GandiGanda: Ale Martinez ma kontuzje od dawna...
» 23 listopada 2023, 12:51 #37
NexaT: No tak, bo Maguire nie pakuje piłki do własnej siatki
» 23 listopada 2023, 13:22 #36
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 10:27

Nabycie przez Sir Jima Ratcliffe'a mniejszościowych udziałów w Manchesterze United może kosztować ich miejsce w Europie w przyszłym sezonie.
Przepisy UEFA dotyczące własności wieloklubowej stanowią, że żaden indywidualny podmiot nie może mieć kontroli nad wpływem na więcej niż jeden klub uczestniczący w rozgrywkach UEFA
» 23 listopada 2023, 10:26 #35
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 11:39

Lipsk i Salzburg nie mają z tym problemu ;) Do tego transfery między nimi m.in. Benjamin Sesko, Naby Keita, Marcel Sabitzer, Dayot Upamecano czy Dominik Szoboszlai. Nawet herby i stroje mają prawie identyczne.
Popatrz się na liderów La Liga i Premier League. Obie te drużyny są własnością City Group.
» 23 listopada 2023, 11:34 #34
Martelink: Grenada i City.
Ekipy z pod szyldu Red Bulla.
Jakoś tam nie ma problemu...

Nicea ma innego prezesa, United ma zatrudnić innego prezesa dla siebie.
» 23 listopada 2023, 14:11 #33
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 09:48

Jesli chodzi o zdobycz punktowa to jeszcze jakos to wyglada,bo udalo sie w koncowkach meczow umeczyc z potegami typu Burnley,Sheffield czy Fulham.Natomiast patrzac na gre to nie zauwazylem zadnej poprawy od pierwszej kolejki i bardzo kiepskiego wystepu przeciwko Wilkom (skadinad tez wygrana szczesliwa).Poki co, scisla topka oraz inne nieco slabsze w teorii od nas w LM jak Galata,Kopenhaga werifikuja dosc brutalnie ten "wlasciwy kierunek".
» 23 listopada 2023, 09:47 #32
sztejner: Akurat przy 3 ostatnich meczach : Fulham,Kopenhaga(mimo frajerskiej porażki) oraz Luton,gra wyglądała ciut lepiej niż we wcześniejszych spotkaniach. Kreacja poszła ciut w górę i wyniki mogły być inne,z Luton i Fulham mogło być wyżej,a Kopenhaga nie istniała do czerwonej kartki.
Leży wykończenie,ale sam obraz gry delikatnie zwrócił się ku lepszemu
» 23 listopada 2023, 10:03 #31
Paps: To Twoj punkt widzenia.Moglo byc to czy tamto,ale nie bylo.Takie mecze to nie jest w ogole zaden wyznacznik formy,bo miedzy czasie juz bardziej poukladane Newcastle,a pozniej City spokojnie sie po nas przejechalo.Wszystkie mecze od pierwszej kolejki albo cudem przepchniete jednym golem (najczesciej mcT lub jakis obronca) albo totalne wtopy i kompromitacje.Wiecej mowi o tym roznica bramek 13-16 i taka jest obecnie nasza forma.Oczywiscie zawsze mozna mowic,ze gdyby tamto strzelil,tutaj nie bylo czerwonej to wtedy by bylo.No,ale nie bylo,trzeba zejsc na ziemie :)
» 23 listopada 2023, 10:18 #30
Paps: Masz racje,3 punkty to 3 punkty.City 2 porazki w lidze,1 miejsce,1 miejsce w grupie LM na luziku.United 5 porazek w lidze,6 miejsce z ujemnym bilansem bramkowym,juz prawie za burta LM w przepoteznej grupie z Kopenhaga i Galata.O tym jak wyglada gra obu zespolow nie ma co wspominac,kazdy ogladal derby.Nie osmieszaj sie w ogole takimi porownaniami.Chyba wiadomo,ze nawet City,Real czy ktos inny czasem przegra,ale nie blisko polowe spotkan rozegranych.
» 23 listopada 2023, 10:31 #29
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 11:05

Ale uzywajac takiego kontekstu,czyli naszego meczu z Wilkami i meczu City z Wilkami to automatycznie porownujesz oba zespoly.Sam sie wlaczyles do nieswojej dyskusji,wiec jak ci nie odpowiada forma to zwyczajnie sie nie wtracaj ;).Nie wiem skad wiesz,ze kazdy sie rozplywa,robiles jakas ankiete zadowolenia z Chelsea?A ja wole jak jest dobra gra i sa punkty i moge zaakceptowac jakas porazke z Wilkami przy dominacji jak to robi City,ktore potem i tak rozwali kolejnych kilku rywali i jest na miejscu 1 w tabeli.Co do punktow,skoro sie juz wlaczyles do watku to moglbys zauwazyc,ze nie skrytykowalem bilansu punktowego,tylko to co gramy i przeslanki na to co w dalszym ciagu bedziemy grac, w kontekscie "wlasciwego kierunku" o ktorym mowi ETH.Jak chcesz dystkutowac na poziomie postaraj sie czytac cala moja wypowiedz ze zrozumieniem zamiast wypisywac jakies bzdety nt. rywalizacji z Wolves.
» 23 listopada 2023, 11:05 #28
Paps: Chyba Tobie cos lata.Co Ty mozesz wiedziec jak ja sie czuje zza monitora?Nie umiesz odpowiedziec i uzyc konkretnych argumentow to bredzisz jak Donald podczas debaty w TVP :D.Jestem zupelnie spokojny i od wielu lat na tej stronie i bez obrazy,ale raczej nie robi na mnie wrazenia Jopciu czy ktos tam inny zebym mial sie denerwowac ;).Sugeruje po prostu,tak po ludzku,ze madrzej by bylo nie pisac z taka osoba,ktora wg ciebie jest nerwowa i czujesz sie atakowany,tylko z kims kto ci bardziej odpowiada.Jak ja kogos nie lubie,nie odpowiada mi jego forma wypowiedzi to go olewam,a nie wylewam zale i probuje do nawrocic ;)
» 23 listopada 2023, 11:18 #27
Paps: Wzajemnie :)
» 23 listopada 2023, 11:23 #26
0listonoszpat: Nawet beton z sufitu leci w tym klubie...nie mam już siły do tego klubu. Niech te dwie osoby znajdą dobrych prawników i zaskarżą klub na grube miliony.
» 23 listopada 2023, 07:54 #25
Fido: Nie ma to jak życzyć swojemu klubowi jak najgorzej...
» 23 listopada 2023, 08:42 #24
wedel242: Nie zapominaj, że to kibice tworzą ten klub i to dzięki nim i dla nich piłkarze grają.

To wstyd, że przez zaniedbanie stadionu i skąpstwo właścicieli nie potrafimy zapewnić bezpieczeństwa fanom na Old Trafford. Chęć rekompensaty za to zdarzenie powinna wyjść z klubu, z czystej przyzwoitości, a nie po ścieżce prawnej
» 23 listopada 2023, 10:30 #23
Rashy10: Nie najgorzej tylko takie sytuacje może w końcu zmuszą ich do wzięcia się do roboty z tym stadionem.
» 23 listopada 2023, 11:59 #22
Pyra: Tottenham ma AV, City i West Ham w najbliższych 3 spotkaniach
Aston Villa ma Tottenham, Bournemouth, Arsenal i City

My też nie mamy spacerku ale jest szansa trochę podgonić top4 w najbliższych tygodniach.
» 23 listopada 2023, 07:47 #21
Martelink: United ma Everton, Newcastle i Chelsea...
Pyra jest co gonić i z kim... wszystko zależy od naszej gry.
Jak Bruno i spółka wyjdą na boisko i spuszcza spodnie to skończy się 0:7 i więcej.
» 23 listopada 2023, 14:16 #20
zbyszek7: Zobaczymy po meczu z Galata
» 23 listopada 2023, 05:11 #19
DjTED: Te wszystkie zapowiedzi kończą się po około 15-20 minutach gry. Chciałbym zobaczyć jeden cały dobry mecz w tym sezonie. Dużo wymagam?
» 23 listopada 2023, 02:52 #18
rreddevilss: Ostatni taki caly mega mecz to chyba z Totkami 2-0 u nas w zeszlym sezonie, dominacja od poczatku do konca i blisko 30 strzalow i nie pamietam żadnej dobrej okazji Totkow w tym meczu
» 23 listopada 2023, 04:41 #17
Pyra: CP w pucharze myszki miki 3-0 i pełna kontrola, Kopenhaga do czerwonej Rasha to był spacerek
Ogólnie graliśmy nieźle w wielu spotkaniach a wtedy jakaś dziwna / kontrowersyjna decyzja sędziego i jakby nam prąd ktoś odciął.

Nawet z Luton mieliśmy chyba z 5 setek a skończyło się wymęczonym 1-0.

Gra nie powala ale jeszcze gorzej wygląda psychika naszych zawodników, wystarczy jeden zgrzyt w trakcie spotkania i koniec.
» 23 listopada 2023, 07:11 #16
Pyra: Przypominał mi się jeszcze mecz z Bayernem kiedy wyglądaliśmy lepiej od nich, mieliśmy 2 setki (Eriksen, Pellistri) i błąd Onany przeorał nas masakrycznie.
» 23 listopada 2023, 09:51 #15
Paps: Hahah,ze co Pyra?Lepiej wygladalismy od Bayernu w Monachium?Tak,blad Onany byl,ale tam przeciez moglo byc rownie dobrze 8-3 dla bawarczykow :D.Mowisz,ze 0.85 xG i 8 sytuacji bramkowych jest lepsze niz 2.73 xG i 18 sytuacji bramkowych?Ten przyklad z biedapucharu,z ktorego odpadlismy juz w komprimitujacy sposob ze srokami tez jest komiczny :D.No i przyklad Kopenhagi,ktora ledwo rakow wyelimonowala.Fajne standardy tutaj sa,gdyby nie to,gdyby nie to,to juz by wygrali.To prawda,ze psychika nam nie pomaga,zgoda,ale to przeciez element jeden z najwazniejszych w sporcie.Jestes mentalnie slaby to sie nie nadajesz,proste.
» 23 listopada 2023, 10:44 #14
Andros: Paps, idąc twoim tokiem rozumowania, to ta Kopenhaga nie jest w ogóle taka zła, bo Bayern się z nimi męczył. Wstawiane rakowa przy Kopenhadze, żeby była mocniejsza narracja już się stało nudne.
» 23 listopada 2023, 10:57 #13
Paps: Moze dla Ciebie jest nudne,a dla mnie nie.Bayern wygral w Kopenhadze i jest pierwszy w grupie z kompletem zwyciestw i pewnym awansem.Wszystko na ten temat.
» 23 listopada 2023, 11:14 #12
Pyra: Może nieprecyzyjnie to określiłem ale do bramki Sane Bayern nawet nie zagroził naszej bramce. Sam byłem w szoku ale tak było, później jak już wcześniej wspominałem wszystko się posypało.
» 23 listopada 2023, 11:56 #11
Paps: No teraz to zgadzam się w zupełności.
» 23 listopada 2023, 12:08 #10
Pyra: Tak naprawdę z Galatą mieliśmy wylewy w obronie a tak to spokojnie byli do ogrania i to nie jedną bramką, Kopenhaga to samo. Powinniśmy teraz być już pewni awansu a jest jak jest.
Trzeba zacisnąć poślady i powalczyć w dwóch ostatnich spotkaniach o ten awans bo LE już nie zniosę.
» 23 listopada 2023, 12:14 #9
Paps: To prawda,ale cóż.To wszystko o czym mówisz to są elementy pilki nożnej,sportu ogólnie.Jak my wygramy to nasi rywale tez popełniają błędy.
» 23 listopada 2023, 12:23 #8
Pyra: Tylko, że mecz z Kopenhagą to był jakiś matrix, grasz 40min, masz 2-0, rywal nie zagraża, my mieliśmy kilka sytuacji na 3-0, ciśniemy cały czas i nagle czerwo z tyłka, 2-2 i takie wtf.
I żeby to raz w tym sezonie było. Wszystkie stykowe sytuacje na naszą niekorzyść.
» 23 listopada 2023, 12:33 #7
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 13:12

No jasne,tylko to był trochę pech/,błąd Rasha.To nasz zawodnik zrobił nam kuku,a sędzia raczej miał prawo go wyrzucić.Z drugiej strony naprawdę trzeba przegrać z Kopenhaga grając o jednego mniej i prowadząc 2-0,hmm chyba można grać dalej i to ogarnąć.
» 23 listopada 2023, 13:10 #6
Halbrand: Damy radę jestem pewien, że skończymy w TOP 4.
» 23 listopada 2023, 01:38 #5
Gintoki: W pełni się zadzam, też jestem tego pewny. Ale dobrze ze nie napisałes w którym roku :)
» 23 listopada 2023, 09:32 #4
Paps: Kurde chetnie bym sie zalozyl z Toba,ze nie skonczymy w top4,ale jednak te 4 miejsce jakims cudem jest mozliwe,bo pierwsza 3 jest poza naszym zasiegiem i jestem pewien na 1000 %,ze na podium nas nie bedzie w tym sezonie.
» 23 listopada 2023, 10:56 #3
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2023 11:03

Top3 jest poza zasięgiem bo 6 pkt straty i 26 meczów do zagrania to taka kolosalna strata punktowa nie do odrobienia.....
Arsenal na 6 meczów do końca sezonu miał 8 czy 9 pkt nad City a i to roztrwonili w kilka kolejek.
Da się ??
Da się ;)
» 23 listopada 2023, 11:01 #2
Paps: Nie,bo 6 punktow straty,tylko nasze mozliwosci nie siegaja top3.To moje zdanie.Chcesz sie zalozyc?
» 23 listopada 2023, 11:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.