Zapowiedź ćwierćfinału Ligi Europy: Manchester United vs Sevilla

» 12 kwietnia 2023, 10:20 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, UEFA.com
Rozgrywki Ligi Europy wkraczają w decydującą fazę. Manchester United w czwartek zmierzy się z Sevillą na Old Trafford w pierwszym spotkaniu ćwierćfinałowym.
Zapowiedź ćwierćfinału Ligi Europy: Manchester United vs Sevilla
» Manchester United w ćwierćfinale Ligi Europy zmierzy się z Sevillą.
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu Manchester United vs Sevilla?
W sezonie 2022/2023 Liga Europy ma dla Manchesteru United barwy hiszpańskie. Sevilla będzie już czwartym rywalem z tego kraju, z którym przyjdzie się zmierzyć piłkarzom Erika ten Haga w tych rozgrywkach.

Kto? Manchester United vs Sevilla
Kiedy? 13.04.2023, 21:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Felix Zwayer (Niemcy)
Transmisja? Viaplay


Manchester United na drodze do ćwierćfinału Ligi Europy rywalizował w fazie grupowej z Realem Sociedad. W fazie play-off wyeliminował FC Barcelonę, a w 1/8 finału okazał się lepszy od Realu Betis. Tym razem Czerwone Diabły zmierzą się z Sevillą, specjalistami od Ligi Europy. Andaluzyjczycy mają na swoim koncie aż 6 trofeów za wygranie tych rozgrywek.

Erik ten Hag nie ukrywa, że chciałby sięgnąć z Manchesterem United po kolejne trofeum w tym sezonie. Droga do finału Ligi Europy nie będzie jednak łatwa. Jeśli Czerwone Diabły wyeliminują Sevillę, to w półfinale zmierzą się ze zwycięzcą ćwierćfinałowej pary pomiędzy Juventusem a Sportingiem. Holenderski menadżer zawsze podkreśla, że najważniejszy jest najbliższy mecz, dlatego w czwartek trzeba wykonać pierwszy krok w kierunku awansu do najlepszej czwórki turnieju.

Sytuacja kadrowa
Spotkanie z Sevillą opuści Marcus Rashford, który w meczu z Evertonem (2:0) na Old Trafford nabawił się kontuzji pachwiny. Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie wróci najlepszy strzelec Manchesteru United, ale ma to mieć miejsce jeszcze w tym sezonie.

Listę kontuzjowanych zasilił też ostatnio Luke Shaw. Anglik doznał urazu w spotkaniu z Brentfordem. W ekipie Czerwonych Diabłów są też pozytywne informacje. W ostatni weekend do gry wrócił Christian Eriksen. Do dyspozycji Erika ten Haga znów będzie też Casemiro. Brazylijczyk pauzował na krajowym podwórku za czerwoną kartkę otrzymaną w starciu z Southampton. W czwartek Casemiro również będzie musiał uważać na kartki. Żółty kartonik wyeliminuje go bowiem z rewanżu z Sevillą. W podobnej sytuacji jest Bruno Fernandes.

W drużynie Sevilli do dyspozycji nowego menadżera Jose Luisa Mendilibara będzie Alex Telles. Przepisy UEFA nie zabraniają bowiem występów wypożyczonym zawodnikom przeciwko macierzystym klubom. Telles będzie miał więc szansę znów zagrać na Old Trafford.

Do rozgrywek Ligi Europy nie zostali zgłoszeni Pape Gueye i Tecatito Corona. Na żółte kartki w czwartkowym spotkaniu będą musieli uważać Joan Jordan, Rafa Mir i Gonzalo Montiel.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Varane, Martinez, Malacia – Casemiro, Fred – Antony, Fernandes, Sancho – Martial

Sevilla: Bounou – Montiel, Bade, Gudelj, Acuna – Fernando, Jordan – Ocampos, Suso, Gil – En-Nesyri

Przedmeczowe wypowiedzi:

Erik ten Hag– Chcemy grać dynamicznie i zaskakiwać przeciwników. Musimy robić wszystko, aby nasi przeciwnicy mieli problem z odczytaniem naszej gry. Bronimy 11 zawodnikami i atakujemy 11 zawodnikami. Pracujemy nad tym każdego dnia, w każdym spotkaniu. Musimy być coraz lepsi w każdym meczu.


David de Gea– Gramy naprawdę dobry futbol. Już zdobyliśmy jeden puchar i wszystkim podoba się to, co robimy. Szatnia trzyma się razem, piłkarze dają z siebie wszystko na treningach i w meczach. Nadal liczymy się w walce w trzech rozgrywkach i jesteśmy na właściwych torach.


Przedmeczowe ciekawostki:

– Manchester United spotykał się z Sevillą trzykrotnie w europejskich pucharach. Bilans Czerwonych Diabłów to 1 remis i 2 porażki.

– Po raz ostatni drużyny rywalizowały ze sobą w sierpniu 2020 roku. W półfinale Ligi Europy, który wówczas był rozgrywany w formie pojedynczego spotkania, Czerwone Diabły przegrały we Frankfurcie 1:2.

– W sezonie 2017/2018 drużyny rywalizowały w 1/8 finału Ligi Mistrzów. Zespół prowadzony wówczas przez Jose Mourinho zremisował pierwsze spotkanie 0:0 w Sewilli, a następnie przegrał rewanż przed własną publicznością (1:2) i odpadł z Champions League.

– Manchester United do meczu z Sevillą przystąpi po ligowych zwycięstwach z Brentfordem (1:0) i Evertonem (2:0). Sevilla w ostatni weekend tylko zremisowała z Celtą Vigo (2:2). Andaluzyjczycy mecz kończyli w dziewiątkę po tym jak czerwone kartki obejrzeli Pape Gueye i Marcos Acuna.

– Sevilli bardziej niż na Lidze Europy zależy w tym sezonie na ligowym bycie w La Liga. Andaluzyjczycy po 28 kolejkach zajmują 13. miejsce w tabeli i mają tylko 5 punktów przewagi nad strefą spadkową.

– W czwartek drużynę Sevilli poprowadzi Jose Luis Mendilibar. To już trzeci trener, który w sezonie 2022/2023 zasiada na menadżerskiej ławce Andaluzyjczyków. Poprzednio funkcję szkoleniowca sprawowali Julen Lopetegui i Jorge Sampaoli.

– Manchester United przystąpi do meczu z Sevillą jako zespół niepokonany od pięciu spotkań w starciach z drużynami z Hiszpanii (4 zwycięstwa, 1 remis). Łączny bilans Czerwonych Diabłów przeciwko hiszpańskim ekipom to 22 zwycięstwa, 26 remisów i 24 porażki.

– Manchester United w pięciu ostatnich sezonach kończył przygodę z europejskimi pucharami po starciach z drużynami z Hiszpanii. W poprzednim sezonie Czerwone Diabły odpadły z Ligi Mistrzów po dwumeczu z Atletico Madryt.

– Bilans dwumeczów Manchesteru United z hiszpańskimi zespołami w europejskich pucharach to 10 zwycięstw, 10 porażek.

– Sevilla w sezonie 2022/2023 gościła już w Manchesterze, ale na Etihad Stadium. Andaluzyjczycy przegrali spotkanie fazy grupowej Ligi Mistrzów z Manchesterem City (1:3).

– Wyjazdowy bilans meczów Sevilli z angielskimi zespołami w europejskich pucharach to 1 wygrana, 4 remisy i 5 porażek.

– Przeciwko Sevilli swoją szansę prawdopodobnie otrzyma Anthony Martial. Francuz przebywał w ekipie Andaluzyjczyków na półrocznym wypożyczeniu w poprzednim sezonie. Martial zanotował 12 występów dla Sevilli i zdobył 1 gola.

– W czwartkowym dwumeczu na boisku będziemy mieć czterech aktualnych mistrzów świata. W ekipie Manchesteru United zagra Lisandro Martinez, a barw drużyny Sevilli bronią Gonzalo Montiel, Marcos Acuna i Alejandro Gomez.

– Bilans Erika ten Haga w rozgrywkach UEFA przeciwko hiszpańskim drużynom to 7 zwycięstw, 1 remis i 4 porażki.

Spotkanie Manchester United vs Sevilla rozpocznie się w czwartek 13 kwietnia o 21:00. Mecz będzie transmitowany na Viaplay. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Glazerowie planują trzecią rundę składania ofert za Manchester United
Następny news »
Marco Reus podjął decyzję w sprawie transferu do Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (188)


Seba0619: De Gea, Wan-Bissaka, Varane, Martinez, Malacia, Casemiro, Fernandes, Sabitzer, Antony, Sancho, Martial
» 13 kwietnia 2023, 19:47 #182
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2023 19:31

Sancho i Martial w pierwszej 11. Eriksen zaczyna na ławce, Case w podstawie.
» 13 kwietnia 2023, 19:31 #181
Ghostpl: Mi się wydaje że wygramy 2-0
Sancho i Martial trafia
» 13 kwietnia 2023, 19:08 #180
Cwr91: Mamy szczęście do Hiszpanów w tym sezonie, także trzeba podtrzymać passę, chciałbym zobaczyć dobrą ofensywną grę, dużo sytuacji pod bramka sevilli i ze dwie brameczki :). JECHAĆ Z NIMI PANOWIE !!
» 13 kwietnia 2023, 18:30 #179
Apocalypse: To nie jest szczęście tylko trener który wie co.to jest odpowiednia taktyka na mecz
» 13 kwietnia 2023, 18:31 #178
Dodge: Dokładnie. To było nie pojęte jak myśmy przegrywali mecze ze słabszymi na papierze drużynami z Hiszpanii.
» 13 kwietnia 2023, 18:42 #177
SzarimMusty: Hmm szczęście? Wypadkowa zdarzeń. Spójrzcie.
Z Sociedad wygraliśmy dwukrotnie 1:0 i dwukrotnie były to mecze w których dyskutowano czy bardziej uczciwym wynikiem nie byłby remis (w szczególności w drugim meczu). Sczęście? Troszkę tak.
Z Barcą... wyszliśmy jak na finał LE, w tych meczach byliśmy najbardziej skupieni, Casemiro do tego nie mógł grać wtedy w meczach ligowych - ot nasza najważniejsza postać w pomocy miała bonusowy wypoczynek. No i najważniejsze dwukrotnie goniliśmy wynik. Troszkę szczęścia chyba było nam potrzeba.
Z Betisem to nie ma co gadać, pierwszy mecz był tym "rehabilitującym" po wtopie z Livarpoolem. No i to był ostatni nasz dobry mecz (chyba do meczu z Evertonem - nie jestem pewny bo meczu nie oglądałem ale takie odniosłem wrażenie po komentarzach).

Także Sevilla obecnie jest w najlepszej pozycji. Nie liczą się w lidze więc nie podejdziemy do nich jak do Barcy, nie ma tego impulsu jak w meczu z Betisem. Więc przyda nam się odrobina szczęścia jak w meczu z Sociedad.
» 13 kwietnia 2023, 19:06 #176
Dodge: Z sosiedad przegraliśmy u siebie po tym kontrowersyjnym karnym.
» 13 kwietnia 2023, 19:45 #175
essaEdek: Manchester United chce Alexisa Mac Allistera - Fabrizio Romano
» 13 kwietnia 2023, 17:04 #174
brazylianwisnia: Uważam, że to świetny i rozsądny cel transferowy.
» 13 kwietnia 2023, 17:36 #173
majk: Lepszy od tego przehajpowanego piłkarzyka angielskiego Bellinghama, co go każdy w fifce ogrywa, albo fmie.
» 13 kwietnia 2023, 18:00 #172
Apocalypse: Bellingham będzie dobrze wyglądał ale w drużynie która dominuje środek pola. Czyli na pewno nie u nas, Real? Anchelotti ostatnio ustawia defensywnie drużynę.
Ciężko stwierdzić gdzie może trafić i gdzie najlepiej mu pójdzie
» 13 kwietnia 2023, 18:06 #171
SzarimMusty: Bellingham może być spoko zawodnikiem ale... po naszych 3 orłach z BvB to chyba na razie mam dosyć.
» 13 kwietnia 2023, 19:16 #170
Aksum: @brazylianwisnia
Zgoda. Zwłaszcza jeśli transfer zamknie się w okolicach 40 mln.

@majk
Mac Allister to świetny piłkarz ale nie jest i nigdy nie będzie lepszy od Bellinghama. Jest słabszym piłkarzem mimo, że jest 5 lat starszy.
Nie porównujmy Audi A4 do Mercedesa AMG GT.

@Apocalypse
Moim zdaniem Bellingham będzie wartością dodaną do każdego klubu na świecie.
» 13 kwietnia 2023, 19:23 #169
majk: Mac Allister jest lepszy na ten moment, Bellingham to przereklamowany piłkarzyk ze słabiutkiej ligi.
» 13 kwietnia 2023, 19:25 #168
Aksum: @majk
Jestem pewien, że gdyby wybrać losowo 100 trenerów i kazać wybrać do składu jednego z dwóch Mac Allister lub Bellingham, to 100 wybrało by Bellinghama.
Jude to diament, który się trafia raz na lata a takich Mac Allisterów jest i będzie wielu.
» 13 kwietnia 2023, 19:31 #167
majk: Jude to przereklamowany piłkarzyk ze słabiutkiej ligi.
» 13 kwietnia 2023, 19:32 #166
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2023 19:35

Jeżeli miałbym wybrać Mac Allistera, który gra świetnie w bardzo fizycznym Brighton (coś, co nam jest potrzebne) i który świetnie pokazał się na MŚ, a Bellinghama który jest następnym cudownym dzieckiem z Bundesligi za 130 mln funtów, który już raz nas odrzucił , to bezapelacyjnie wolę Mac Allistera. Poza tym czym wyróżnia się Bellingham, że określany jest diamentem/Mercedesem AMG GT.
» 13 kwietnia 2023, 19:33 #165
majk: @MrCygan Anglicy go pompują na wonder kida, normalka u nich.
Mistrz świata i jeden z najlepszych piłkarzy w najlepszej lidze na świecie, czy kolejny hajpowany na siłę angielski dzieciak z bardzo słabej bundesligi za chore pieniądze?
W tej cenie można dokonać dwóch wzmocnień i nie tracić okienka na błaganie dzieciaka, żeby do nas przyszedł. Piłkarze muszą chcieć tu trafić.
Lepiej za te pieniądze szybko uderzyć po konkretne wzmocnienie do ataku, niż znowu czekać 3-5 lat aż ''generacyjny talent'' łaskawie odpali, o ile w ogóle.
» 13 kwietnia 2023, 19:42 #164
Pyra: Po zwycięstwo, najlepiej wysokie. GGMU
» 13 kwietnia 2023, 15:54 #163
blanco1987: Życzyłbym sobie dziś, aby brak Rashforda nie był odczuwalny a gra i tak dobra. Jeśli tak będzie, to można uznać, że jest szansa na powrót na szczyt w nie tak długim czasie. Natomiast jeśli jego brak będzie bardzo odczuwalny, to jeszcze daleka droga przed nami.
» 13 kwietnia 2023, 14:29 #162
SmutnyGrabarz: pewnie 31 sierpnia wykona telefon z zapytaniem
» 13 kwietnia 2023, 13:08 #161
Devil156PL: Miejmy nadzieję, że ruszy główką i kupi zawodników, których będzie chciał ETH, a nie darmowych zawodników, którzy nie wiadomo czy pasują pod taktykę trenera.
» 13 kwietnia 2023, 13:19 #160
atotrikos: Kamada jest niezły ale po co on nam w zasadzie? To Frankfurt nie daje mu kontraktu więc Manchester United miałby go mu dać? Średnia opcja. Pozycja też obsadzona.
Thurama za darmo i jednocześnie sprzedać Martiala - to byłby majstersztyk.
» 13 kwietnia 2023, 14:30 #159
Alibaba: A czy trener ich chce ? Murtough ma interesować się tylko zawodnikami jakich wskaże mu trener.
» 13 kwietnia 2023, 15:57 #158
Kermit: Ładne newsy wychodzą teraz z tym Grenwoodem
» 13 kwietnia 2023, 12:55 #157
AUDIoooo: Ale dziś piękna pogoda ;)
» 13 kwietnia 2023, 12:59 #156
SmutnyGrabarz: u mnie snieg :/
» 13 kwietnia 2023, 13:10 #155
Masta: Jakie konkretnie ?
» 13 kwietnia 2023, 17:09 #154
Advm: Ładne, napisał przecież
» 13 kwietnia 2023, 17:59 #153
Braks: Dzisiaj chce zobaczyć szturm od pierwszej min na bramkę Sewilli
» 13 kwietnia 2023, 12:47 #152
Kermit: Ruud van Niestelrooy tonChyba najlepszy napastnik jaki zaszczycił United swoją gra
» 13 kwietnia 2023, 12:30 #151
Devil156PL: Był też ktoś taki jaki Eric Cantona i Wayne Rooney
» 13 kwietnia 2023, 13:22 #150
BNK: Był Eric i był Wayne ale RVN to był kosmita. Do dziś mój ulubiony piłkarz kalki grał w United.
» 13 kwietnia 2023, 14:14 #149
Pyra: Gdyby dziś RvN grał u nas to byśmy mieli w lidze ze 20 goli więcej.
» 13 kwietnia 2023, 14:53 #148
NoLogo: A kto by dziś mu niby miał asystować, żeby tyle nastrzelał?!
» 13 kwietnia 2023, 17:31 #147
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2023 17:35

Eriksen i Bruno?czołówka światowych kreatorów akcji..czy to za mało?
» 13 kwietnia 2023, 17:35 #146
BNK: NoLogo zacznij oglądać mecze, to nie będziesz musiał zadawać głupich pytań.
» 13 kwietnia 2023, 18:08 #145
NoLogo: Że coś przerasta twoje możliwości intelektualne nie znaczy, że jest głupie. Jak wyżej widać, brazyl potrafił normalnie dołączyć, ciebie przerosło.

Eriksen i Bruno jak najbardziej, ale ostatnie tygodnie, a może i miesiące pokazały, że wystarczy zblokować środek, podania od nich i skrzydła kopią się po czole jeśli chodzi o podania do napastników. Jest tylko walenie z każdej możliwej pozycji, niekoniecznie w światło bramki i stąd wątpliwość w hurtową ilość zdobytych bramek, nawet przez klasowego napadziora.
» 13 kwietnia 2023, 18:43 #144
SzarimMusty: RvN był wybitny ale też niesamowicie ułomny. Drużyna z nim w składzie była słabsza. W 5 lat zdobył tylko 1 mistrzostwo kraju. No i zabawne bo 2 lata przed i po jego odejściu wygraliśmy LM. W lidze 5 sezonów przed nim to 4 mistrzostwa. 5 sezonów po odejściu RvN - to również 4 mistrzostwa. Sorry ale jego legenda w United to tylko osiągnięcia indywidualne - serio grając z piłkarzami nie mającymi problemu z dominowaniem PL wygrał 1 mistrzostwo!! Idealny przykład hamulcowego który robi indywidualne statsy, a nie daje za wiele drużynie.

PS. Jak nie strzelił gola w wygranym meczu to płakał, a jak strzelił w przegranym to miał rogala na twarzy...
» 13 kwietnia 2023, 19:27 #143
BNK: Nic mnie nie przeprosiło, ja po prostu już znam twoj poziom i nie nastawiam się na konstruktywną dyskusje z tobą. Tak jak w tym przypadku- skrzydła kopia się po czole? Antony potrafi pięknie wrzucić, Sancho też, do tego poklepać w polu karnym przeciwnika, a to uwielbiał RVN. Dodaj do tego Shawa, Dakota i masz z kim grać. RPN na miejscu Werghorsta miałby już dwucyfrowke.
» 13 kwietnia 2023, 19:42 #142
atotrikos: Powrót do przeszłości - Ronaldo.
Dziś mało które zagranie nie byłoby czerwoną kartką:

twitter.com/Xabier14_/status/1646219360426393618?t=YI_c8YzZL9V0AKL9zQlUAQ&s=19
» 13 kwietnia 2023, 12:00 #141
Kermit: Po stadionie biegają szczury jest w rozsypce i nie ma porządkch toalet mówił o tym wszystkim Ronaldo raczej taki stadion dinozaur nie nadaje się pod Euro
» 13 kwietnia 2023, 11:19 #140
Seba0619: Naszego .od wybrali bo wtedy ma być już przeprowadzany remont/budowany nowy stadion według planów. Przynajmniej tak było w mediach
» 13 kwietnia 2023, 11:57 #139
brazylianwisnia: Dobrze, że nas wszystkich uswiadomił bo nikt nie zdawał sobie z tego sprawy. Thanks Captain Obvious
» 13 kwietnia 2023, 13:03 #138
SmutnyGrabarz: kermit i Sebix

Co to za belkot? Jeszcze brak tych przecinkow, normalnie oczy krwawia Oo
» 13 kwietnia 2023, 13:05 #137
PastaDoCiasta: Todd Boehly przed meczem z Realem: Chelsea are gonna win 3-0 tonight. I tell the fans: have a lot of faith.
Thomas Tuchel po meczu z City: I fell in love with my team yesterday night, with the way they performed.

No cóż, u nas przynajmniej wszyscy względnie zdrowi na umyśle są xD
» 13 kwietnia 2023, 09:42 #136
Pyra: Tuchela rozumiem, bo Bayern długimi fragmentami grał bdb, indywidualne wylewy w obronie to nie jego wina. Jeżeli kupią mu napastnika i pozwolą normalnie pracować to w przyszłym sezonie Bayern będzie bardzo groźny.
» 13 kwietnia 2023, 10:29 #135
Apocalypse: Kiedy Bayern grał bardzo dobrze? Tam jedynie Sane coś szarpał i jedyne momenty kiedy można powiedzieć że dobrze wyglądali to jak on oddawał strzały. Gnabry to średniak, Musiala w wielkich meczach ginie na boisku, Mane po kontuzji to już nie ten sam zawodnik, Muller wieku nie oszuka i też już co raz słabszy, goretzka to kolejny przehajpowany zawodnik który wyróżnia się w Bundeslidze i to na tle tych słabszych zawodników.
Tam jedynie kto dobrzebgra to właśnie Sane, De Ligt, Sommer i Kimmich ale to też nie zawsze :)
» 13 kwietnia 2023, 17:12 #134
colazeroo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2023 09:14

Dzisiaj na taki mecz przydałby się taki Ibra, Ronaldo. Falcao albo Lukaku. Z czyjej winy kogo najbardziej brakuje ?
» 13 kwietnia 2023, 09:13 #133
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2023 09:45

Rooney bez dwóch zdań. Chyba, ze chodzi Ci z grających to nikt z wyżej wymienionych. Martial dzisiaj odpali haha.
» 13 kwietnia 2023, 09:41 #132
DaredevilUtd: Lukaku miql nadwage XD On byl poprostu zbyt przykokszony, przez to wolno sie rozpedzal. W tej dyscyplinie sportu wiecej mięśnii to nie zawsze lepiej.
» 13 kwietnia 2023, 11:14 #131
mycka86: Z napastników, którzy byli u nas w ostatnich latach wybieram Cavaniego, szkoda że zagrał u nas tylko 1 sezon na pełnych obrotach. Napastnik kompletny, a do tego walczak i lider.

Z piłkarzy z tego wieku, to Rooney, gość był ŚP, ofensywnym pomocnikiem i napastnikiem w jednym. W pojedynkę potrafił rozstrzygać mecze.
» 13 kwietnia 2023, 11:48 #130
atotrikos: Też bym wziął Lukaku, on chciał tutaj być tylko woleli postawić mocno na Martiala.
Lukaku pasował do Anglii i United.
» 13 kwietnia 2023, 12:07 #129
GandiGanda: Wybrał bym Robina Van Persie który był mistrzem. W ostatnim sezonie w United jedynie 10 goli ale nie było juz takiej paki.
» 13 kwietnia 2023, 12:18 #128
awe: Cavani z United to praktycznie taki niewypal jak Falcao, ten jego sezon na "pelnych obrotach" to 10 goli i 3 asysty tragiczny Falcao mial 4goli i 5 asysty - nie specjalnie gorzej? Zwlaszcza ze Edison w drugim sezonie wykrecil magiczne 2 gole i 1 asyste, taki Weghorst ma szanse go dogonic... Takze nie, Cavani z United to tylko nazwisko robiace nadzieje, wyrozniajacy sie na tle najleniwszego United wszechczasow i pomimo, ze od zawsze go uwielbiam to jego przydoda w United potoczyla sie tak samo jak Falcao - przyszli, zarobili kosmiczne pieniadze i odeszli bez echa.
» 13 kwietnia 2023, 18:22 #127
Pyra: Ze skrzydłowymi to jest tak, że ci z talentem w końcu nadrabiają swoje braki i wchodzą na odpowiedni poziom.
Vinicius Jr - wyśmiewany za swoje strzały, w 2020r w jednym ze spotkań Benzema skomentował go tak "nie podawajcie mu piłki, on nie gra z nami", były zakusy PSG, żeby go kupić ale Perez jak mantrę powtarzał "on jest nie do ruszenia" i teraz zbiera tego efekty.

2018-19 - 3 gole, 12 asyst
2019-20 - 5 goli, 4 asysty
2020-21 - 6 goli, 7 asyst
2021-22 - 22 gole, 20 asyst
2022-23 - 21 goli, 16 asyst (sezon trwa)

Rash, Sancho, Antony i Garnacho - ta czwórka ma obecnie talent na bycie w top10 skrzydłowych, Rash już w tym topie jest, dajmy im spokojnie przepracować lato i efekty przyjdą.
» 13 kwietnia 2023, 08:40 #126
Pochmurny: No i każdy życzy im wszystkim jak najlepiej, ale ocenia sie teraźniejszość, a nie przyszłość i krytyka będzie się pojawiała. Przyszłością powinni się przejmować ci co widzą danego zawodnika w drużynie przy zakupie. Nie ma co wyciągać statystyk jakiegoś zawodnika bo można znaleźć kolejnego którego proces wygląda zupełnie odwrotnie. Każdy zasługuje na szansę i tylko trenerzy widzą, kto i na ile. Kiedyś koleżanka zapytała się mnie dlaczego lubię oceniać innych. Odpowiedź jest prosta, człowiek z natury ocenia innych i to nie jest kwestia lubienia czy nie, tak jest i tyle. Hipokryzją jest myślenie inaczej.

Meritum - nie ma co bronić zawodników na siłę bo aktualnie każdy widzi co prezentują i sami ocenią. Przyszłością zajmiemy się w przyszłym sezonie.
» 13 kwietnia 2023, 09:46 #125
Pyra: Tylko ja tu piszę o oczywistych talentach, Antony ma taki klej w nodze, że szok, podanie, strzał, drybling, szybkość (radzę zobaczyć jak ściga się na dłuższych dystansach), tylko to wszystko jest jakby stłamszone. Wiem, że za rok / dwa / trzy odpali na dobre, ba już teraz bez niego prawa strona nie istnieje.
» 13 kwietnia 2023, 10:22 #124
Natanael: Tak też sobie myślę, że trochę inaczej wyglądałoby to, gdyby mógł zostawać z przodu. Fajnie to widać na przykładach Viniego i Grealisha, gdzie często Real/City przejmują piłkę i przerzucają ją na lewą stronę, a tam obaj mają hektary wolnej przestrzeni i często tylko jednego obrońcę na sobie. Antony często doskakuje do lewego obrońcy przeciwnika i też często widać go w obronie.

Dzisiaj z Sevillą zwrócę uwagę czy rzeczywiście wygląda to tak, jak napisałem.
» 13 kwietnia 2023, 10:37 #123
Pochmurny: Pyra, my od wielu lat graliśmy bez prawego szkrzydlowego, więc to, że on jest jakimś postępem to nic nadzwyczajnego... Piszesz o nim w samych superlatywach, ale większości po prostu nie widać. Strzał ciągle taki sam, tak, wpadają od czasu do czasu bo w gruncie rzeczy większość jego zagrań to zejście i strzał, niezależnie czy przygotowany czy nie. Żaden z naszych piłkarzy tak na oko nie oddał tylu strzałów co on (jeśli się mylę i statystyki temu przeczą to proszę o poprawę), patrząc pod kątem różnorodności zagrań. Jeśli nie strzela to odgrywa przed pole karne. Większość jego dryblingów nic nie daje. Szybkość jakąś tam ma, ale nie bez powodu praktycznie nigdy końcowo nie ucieka przeciwnikowi. Chłopak jest w miarę zrywny, a le to nie jest Robben. Brakuje mu siły aby często zrekompensować brak dobrych dryblingów i walki przy sytuacjach stykowych. Jego prawa noga to większy problem niż lewa Valencii. Chłopak ma za dużo mankamentów jak na obecną chwilę, charakter i waleczność to fajna sprawa, ale od skrzydłowego wymaga się robienia różnicy, a patrząc chociażby na Rasha to jest przepaść.

Nie neguję, że posiada potencjał i też uważam, że będziemy bardziej oceniać docelowo po przyszłym sezonie, ale ślepe wynajdywanie zalet na siłę jest niepotrzebne. Sam musi się obronić i życzę mu tego.
» 13 kwietnia 2023, 11:06 #122
Pyra: Ja nie oczekuję od zawodnika kupionego w ostatni dzień okienka, żeby był zgrany z zespołem i stał się wiodącą postacią. Zresztą wystarczy popatrzeć jak ładnie Rash z Martialem klepią przed polem karnym, tak samo robił Antony w Ajaxie, ale na to potrzeba czasu, my gramy od września praktycznie cały czas co 3-4 dni, gdzie tu czas na zgranie itp.?
W lato pewnie dojdzie nowy napastnik i jak go kupimy starym zwyczajem jak już liga wystartuje to znowu wrzucimy kogoś niezgranego i dawaj od nowa grać co 3 dni.
» 13 kwietnia 2023, 11:21 #121
Pyra: Przypomnij sobie też najlepsze czasy LVG (takie też były), kiedy porobił trójki Young - Fellaini - Shaw i Valencia - Herrera - Mata, każdy z nich był zgrany i wiedział co robić, teraz Antony gra raz z Dalotem, raz z Bissaką, raz z Bruno a innym razem plącze się tam Sabitzer czy Tominay, o napastniku nie wspomnę CR -> Martial -> Weghorst -> Rashford.

Kto grał w szkole dłuższy czas ten wie jak to wygląda, z czasem grasz na pamięć, wiesz kto do jakiej piłki dojdzie, kto co potrafi. Juniorzy często przepadają bo brak im automatyzmów i muszą uczyć się dorosłej piłki na nowo.
» 13 kwietnia 2023, 11:25 #120
Pochmurny: Jasne, że zgranie robi swoje, to tyczy się każdego zawodnika jak zespołu ogółem. Jednak prawdą jest też to, iż od praktycznie samego początku sezonu jest naszym wyborem numer 1 i gra zawszę gdy jest dostępny, więc jakieś to zgranie musi już być, a napewno lepsze niż reszty zawodników którzy się pojawiają na jego pozycji. Dlatego też często wygląda lepiej niż inni, plus wydaję się, że tracimy dużo na jego braku. Nie twierdzę, że Pellistri czy ktoś inny dałby więcej bo nie wiem, ale nie można tego wykluczyć. Gra ten który według trenera daje najwięcej.

Gdy przyjdzie lepszy napastnik, gdy przyjdzie lepszy środkowy pomocnik to wszystko nagle może zatrybic, nie wykluczam tego. W końcu gra jednostki jest uzależniona od gry zespołu, jak i na odwrót. Zobaczymy co przyniesie nowy sezon. Oby się poprawił i rozwiał wątpliwości.

Jeszcze jedno, to że ktoś spisuje się dobrze w ułożonej drużynie która gra w słabej lidze to zły odnośnik. Ostatnio oglądałem mecz Feyenoordu i to co zobaczyłem to kryminał. Tyle miejsca co zawodnicy tam mają to jakaś kpina. Radosny piłka niczym nie pokryta. Zawszę się pojawia jakiś rodzynek ze słabszych lig bo właśnie jest dobrze zarządzany i zgrany. Nabiera pewności we własny styl bo się sprawdza w lidze i to ich napędza. Gdy nie idzie w lidze bo przeciwnicy są silni to i pewności brak, a to jest duży problem co było widać często u Nas.
» 13 kwietnia 2023, 11:36 #119
waletpl: W fajnym stanie musi być Old Trafford, skoro Wielka Brytania i Irlandia składając kandydature do organizacji Euro28 nie uwzględniła go pośród sześciu angielskich stadionów.
» 13 kwietnia 2023, 08:23 #118
gajtan: Wiesz co, latało po Twitterze klub powiedział że stadion może być niedostępny z powodu modernizacji w terminie euro
» 13 kwietnia 2023, 08:26 #117
waletpl: No chyba że tak.
» 13 kwietnia 2023, 08:28 #116
vieeeri: wystarczy pomyśleć, że w Manchesterze są dwa stadiony, z czego jeden nowoczesny. Liverpool też nie dostał kosztem nowego stadionu Evertonu.
» 13 kwietnia 2023, 08:32 #115
waletpl: Jednak to ta przebudowa/stan chyba. W Londynie dwa stadiony dostały.
» 13 kwietnia 2023, 08:39 #114
vieeeri: Czytałem, że z uwagi na potencjalną modernizację stadionu Old Trafford klub nie jest w stanie zagwarantować, że stadion w momencie rozegrania turnieju będzie ukończony.
» 13 kwietnia 2023, 08:53 #113
Ghostpl: Kurde mam nadzieję że damy radę dziś :)
» 13 kwietnia 2023, 01:46 #112
Batigol222: To proste: Antony nie ma warunków na skrzydłowego w Premier League. Jest za wolny i ma kiepski drybling. Schodzić cały czas na lewą nogę to mógł Robben, który był w kut szybki i kapitalnie dryblował: youtube.com/watch?v=2whG4zCE7hM&t=330s

To mógłby być ŚPO (tylko że na tej pozycji jest Bruno) lub cofnięty napastnik (tyle że takiej pozycji nie ma w systemie Ten Haga). Jako PS zawsze będzie o klasę gorszy, niż Salah, Mahrez, Saka czy nawet taki Bernardo, którego Guardiola rzuca po różnych pozycjach.
» 12 kwietnia 2023, 23:31 #111
Natanael: Tak, bo żeby być skrzydłowym w Premier League, trzeba biegać 37 na godzinę. Idę o zakład, że w następnym sezonie zrobi co najmniej 10G/10A.
» 12 kwietnia 2023, 23:42 #110
Batigol222: nie zrobi. Jeśli nagle stanie się bardziej efektywny, to rywale zaczną go ściślej kryć, i tyle. Gość nawet teraz przegrywa jakieś 65% pojedynków, przeważnie mając 1 na 1 przy linii bocznej. I owszem: skrzydłowy w Premier League musi być albo bardzo szybki, albo posiadać kapitalny, krótki drybling, jak Hazard, Mahrez czy Bernardo. Antony nie ma żadnej z tych rzeczy.
» 12 kwietnia 2023, 23:53 #109
Natanael: Robben nie był wybitnie szybki, poza tym wielu szybkich skrzydłowych nie radziło sobie w Premier League.

Taki Dembele ma szybkość i drybling, a i tak niewiele z tego wynika, bo decyzyjność leży. Gościowi wychodzi 1 na 10 meczów.

A o drybling Antony'ego bym się nie martwił. Na moje oko Brazylijczyk potrzebuje nabrania pewności siebie i poprawy timingu, a to jak najbardziej jest do wytrenowania. Nie musi biegać jak Bolt. Szybkość i drybling to nie wszystko. Nawet dla skrzydłowych.

Kurde, że też ten Hag nie zorientował się, że Antony jest wolny i nie ma dryblingu, zanim wywalił na niego kilkadziesiąt milionów.
» 13 kwietnia 2023, 00:32 #108
Batigol222: szkoda, że poprzedni trenerzy nie zorientowali się z Sancho, Maguire'em itd. A Robbenowi Fifa zmierzyła 37 km/h, więc rzeczywiście nie był "wybitnie szybki", lol
» 13 kwietnia 2023, 00:36 #107
Natanael: To 37 na godzinę zweryfikowano i wyszło 31.

I jeśli się nie mylę, to Maguire czy Sancho nie grali wcześniej u ten Haga. A Antony grał. Mała różnica.
» 13 kwietnia 2023, 00:42 #106
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2023 06:26

Batigol222, tylko, że Mahrez czy Salah w jego wieku kopali się w jakiejś drugiej lidze francuskiej czy tam w Romie (bo odbijał się od Chelsea) i nikt o nich nie słyszał. XD
» 13 kwietnia 2023, 06:25 #105
vieeeri: Natanael

A ja przyjmuję zakład, choć z chęcią go przegram :D Możemy się dogadać na priv :D
» 13 kwietnia 2023, 08:34 #104
Natanael: Napiszę przy świadkach. Może być o symboliczną stówę, dobry alkohol, koszulkę United na sezon 24/25 czy cokolwiek innego. Zgodzę się na wszystko w rozsądnej cenie. Za rok się przekonamy. :)

W Antony'm widzę wielki potencjał, największy w United od wielu lat. Chociaż prawdopodobna wydaje się opcja, że ja sobie widzę, a nie będzie to miało żadnego pokrycia. :)
» 13 kwietnia 2023, 09:15 #103
brazylianwisnia: Antony jeszcze odpali. Nie wiem czy u nas ale wydaje mi się, że w wieku 25-26 lat to będzie świetny skrzydłowy. Zobaczymy co się stanie.
» 13 kwietnia 2023, 09:31 #102
Domin31: Jak można napisać, że Robben nie był wybitnie szybki? To chyba meczów z jego udziałem nigdy nie widziałeś.
» 13 kwietnia 2023, 10:06 #101
Natanael: Zależy, co rozumiemy przez szybkość. Można mieć świetne początkowe metry, być szybkim na krótkim dystansie, utrzymywać duża prędkość na długim dystansie czy w jednym momencie biegu dojść do, przesadzę, 100 na godzinę.

Chciałem odnieść się do tego biegu Robbena w meczu z Hiszpanią. Tam od środkowego koła do pola karnego ani trochę nie odjechał Ramosowi.
» 13 kwietnia 2023, 10:26 #100
vieeeri: 100zł że w PL nie będzie miał double-double, wchodzę w to, wypłacane do 7 dni po ostatnim meczu sezonu 2023/24 :D Jak się okaże, że tym meczem będzie domowy, gdzie wzniosą puchar to będzie to najlepiej spożytkowane 100zł jakie pamiętam :D
» 13 kwietnia 2023, 11:48 #99
brazylianwisnia: double double jest nierealne ale jakis mix 15 pkt w kanadyjce jak najbardziej.
» 13 kwietnia 2023, 13:05 #98
Natanael: Se zrobię skrina, żeby nie zapomnieć. :)
» 13 kwietnia 2023, 17:46 #97
klusek0128: Stary zgadzam sie. To jak taki dekiel pasuje mecz to jest skandal.
» 12 kwietnia 2023, 22:57 #96
Sorata: Ogólnie moim zdaniem powinna zostać zmniejszona ochrona sędziów i wprowadzenie kar za ewidentnie wypaczanie wyniku/mnogość błędnych decyzji. W tym sezonie PL już było sporo meczów z dziwnymi decyzjami po których sędziowie w ogóle nie byli karani, a jakakolwiek negatywna opinia w kierunku sędziego była karana - głównie w stronę klubu. Trenerzy boją się krytykować pracę sędziego, piłkarze też za chwilę zaczną chodzić z spuszczonymi głowami i narastającą w nich frustracją patrząc na to co się dzieje.
» 12 kwietnia 2023, 23:02 #95
Pyra: Z jednej strony sam też popatrzyłem na ten faul i żółta? Z drugiej można go potraktować jako faul taktyczny, Theo w pełnym biegu w kierunku bramki a tu ktoś w niego wchodzi.
» 13 kwietnia 2023, 08:18 #94
Sorata: Lozano to chyba najsłabszy skrzydłowy w 1/4 LM. Bardzo słabo dziś, co idzie do niego podanie to jedyne co wychodzi to zasługa Di Lorenzo i jego obiegów.
» 12 kwietnia 2023, 22:24 #93
Dexxter: Ogladam LM I czuje taką niesprawiedliwości...
Takie słabe kluby jak Milan czy Inter mogą za chwilę być w 1/2 LM A my byśmy ich poskładali jak dzieci.
Natomiast my musimy kopać się w jakiejś LE.

W przyszłym sezonie 1/2 LM to plan minimum.
Bo po kupnie Kane będziemy jednym z faworytów do wygrania LM.
» 12 kwietnia 2023, 22:22 #92
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2023 22:33

Po kupnie Kane faworytem do LM? Ile Ty już wypiłeś dzisiaj? :D Jeszcze się do LM nie dostaliśmy, jeszcze grupy nierozlosowane, jeszcze z grupy nie wyszliśmy, jeszcze nie wiesz czy nie dostaniemy przypadkiem w 1/8 finału na przykład Realu, ale już plan minimum to 1/2 LM bo w tym roku wszedł Inter. Ale pojechałeś. Może najpierw to my Newcastle nauczmy sie ogrywać.

edit: a no i nawet Kane'a jeszcze nie mamy :D
» 12 kwietnia 2023, 22:30 #91
DjTED: Totenham byl jeszcze niedawno lepsza druzyna niz my i nawet oni majac Kane nie wygrali LM (byli blisko)
» 12 kwietnia 2023, 22:36 #90
Batigol222: Ledwo udało się poskładać Barcelonę bez paru kluczowych piłkarzy, a ta Barcelona w fazie grupowej odpadła właśnie z cienkim Interem, natomiast Bayern robił z nią, co chciał. Żaden zespół grający w LE nie może być na serio uważany za potencjalnego faworyta LM: po prostu nie ma tutaj sensownej miary porównawczej.
» 12 kwietnia 2023, 22:58 #89
brazylianwisnia: W EPL nie możemy się odbić ale w LM będziemy faworytami xD nie ma takie czegoś jak plan minimum 1/2LM. W 1/4 możesz trafić na najmocniejsza drużynę sezonu i cię poskłada choćbys był w top 4 Europy.
» 12 kwietnia 2023, 23:08 #88
Dexxter: Ciechanek, taki Bayern, Real, City czy PSG jeszcze przed losowaniem grup wiesz, że daleko zajdą a niby dlaczego my tak nie możemy myśleć? Jesteśmy Manchester United!
» 12 kwietnia 2023, 23:11 #87
karassas: Batigol przypominam, że w pierwszym meczu to Barcelona miała praktycznie pełny skład, a u nas kilku kluczowych graczy nie grało
» 13 kwietnia 2023, 08:18 #86
wedel242: Batigol chciałbym również przypomnieć że byliśmy wyraźnie lepsi od Barcelony i zasłużenie przeszliśmy dalej
» 13 kwietnia 2023, 09:25 #85
brazylianwisnia: Jesteśmy Manchesterem United, który od 10 lat ligi nie może wygrać a w LM jesteśmy takim faworytem, że co drugi sezon nie łapiemy się do 30 najlepszych drużyn Europy.. zejdźmy na ziemie. Jak zostajemy mistrzem Anglii to będą powody do napinania się w LM.
» 13 kwietnia 2023, 09:33 #84
Ciechanek: Piękne wejście Cucurelli
» 12 kwietnia 2023, 22:19 #83
Diabelski97: Jude Bellingham wykluczył przejście do Manchesteru City, PSG oraz Chelsea.

Angielski pomocnik chciałby grać w prestiżowym klubie, który kieruje się wartościami - honor, pasja i reputacja, a nie pieniądze.

â,,šBILD


Osobiście nie widzę tego transferu, takie pieniądze jedynie za topową dziewiątkę możemy wydać.
Parę dni temu obstawiałem, że skończy w Realu/Live, ale sytuacja trochę się zmieniła, i będzie ciekawa saga, oby nie tak męcząca jak zawsze..
.
» 12 kwietnia 2023, 22:08 #82
UnitedFan07: Zostanie w BVB albo pójdzie do Realu a jak nie to saga wróci latem 2024 bo chyba ma kontrakt do 2025.
» 12 kwietnia 2023, 22:36 #81
Aksum: Z kupnem Bellinghama zrobiło się ciekawie.
Jedyna oferta o której pisali dziennikarze to ta od Live (97 mln euro). Więcej dać nie chcą.
Real wcześniej odpadł też przez cenę.
City, PSG i Chelsea odrzucił sam piłkarz.

Patrząc z tej perspektywy wszystkie drogi prowadzą Bellinghama wiecie gdzie? :)
» 13 kwietnia 2023, 07:21 #80
brazylianwisnia: My możemy pewne zaoferować z 50mln bo więcej po kupnie napastnika nie będzie.
» 13 kwietnia 2023, 09:34 #79
mateoGGMU: Coś czuję,że Martial odpali w tym meczu jak go znacznie wgl
» 12 kwietnia 2023, 21:59 #78
Manmanchesrer: Do przecinka rozumiem, dalej już nie. Można przetłumaczyć?
» 12 kwietnia 2023, 22:04 #77
Sorata: Wiesz co, to było trudne, ale po użyciu tłumaczenia z mateoGGMUowskiego na Polski, wyszło mi coś takiego:
"Coś czuję, że Martial odpali w tym meczu, jak go w ogóle zacznie."

Nie wiem natomiast jaka jest precyzja tego tłumaczenia :/
» 12 kwietnia 2023, 22:11 #76
Batigol222: Nawet jeśli ten Real przejdzie Chelsea, to City zrobi z nich jajecznicę. Nie wiem tylko, na jaki kut starają się atakować Real, zamiast oddać im piłkę i grać na kontry?
» 12 kwietnia 2023, 21:58 #75
Sorata: Gdyby to nie był Real, to bym się zgodził. Oni już wielokrotnie byli skreślani z powodu grania gorzej w poprzednich meczach, po czym wchodzili na jakiś kosmiczny poziom i ogrywali każdego. Jak dla mnie jeżeli przejdą CFC to z każdym będą mieli co najmniej 50/50 szanse.
» 12 kwietnia 2023, 22:07 #74
Majek: $ity Bayernu nie przejdzie
» 12 kwietnia 2023, 22:25 #73
Batigol222: Ta, dostaną od Bayernu 4:0, pomimo że są ewidentnie lepszym zespołem.

A co do Realu: oni nie wchodzili na żaden kosmiczny poziom, a tylko korzystali z nieskuteczności rywali oraz sami wykorzystywali swoje okazje, plus 3 razy pod rząd grali rewanże na własnym stadionie. W poprzednim sezonie na Etihad mogli dostać 7 bramek. Różnica polega na tym, że teraz w City jest Haaland, który jak będzie miał okazję na trafienie 3 bramek, to trafi 3 bramki.
» 12 kwietnia 2023, 23:01 #72
Sorata: Bennacer prawie drugi gol, trafił w poprzeczkę. Oj, musi w przerwie posklejać to Napoli trener Spaletti, bo ewidentnie się posypali.
» 12 kwietnia 2023, 21:49 #71
Sorata: A przepraszam, to jednak Kjaer teraz oddawał strzał. Mea culpa.
» 12 kwietnia 2023, 21:50 #70
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2023 21:52

Dokładnie
» 12 kwietnia 2023, 21:52 #69
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2023 21:53

Bennacer rożnego wykonywał
» 12 kwietnia 2023, 21:52 #68
Sorata: Dokładnie tak Skylark - zasugerowałem się krzykiem komentatora.
» 12 kwietnia 2023, 21:52 #67
Furio: Chelsea popełnia podstawowy błąd grając z Realem. Czyli jak masz szansę, to musisz ją wykorzystać, a mieli przynajmniej 2.
» 12 kwietnia 2023, 21:44 #66
Kermit: Racja Lisan
» 13 kwietnia 2023, 07:01 #65
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2023 21:43

Brawo Milan. Jechac z mafiozami. Pamietam tego ich smiesznego lysego trenera jak jego Roma dostawala u nas 7:1. Tylko te lysinke bylo widac zza murka na lawce trenerskiej
» 12 kwietnia 2023, 21:41 #64
Sorata: Milan 1-0, cudowna kontra z świetną próbką jakości Brahima Diaza i gol Bennacera.
» 12 kwietnia 2023, 21:41 #63
Seba0619: Mctominay kontuzjowany, nie wystąpi jutro
» 12 kwietnia 2023, 21:31 #62
brazylianwisnia: I tak by nie zagrał.
» 12 kwietnia 2023, 23:10 #61
Sorata: Leao jaki dzik, jak się zabrał to nie do zatrzymania. Szkoda, że wykończenie nie było lepsze.
» 12 kwietnia 2023, 21:27 #60
awe: Real juz jedzie z CFC
» 12 kwietnia 2023, 21:23 #59
DjTED: Enzo fernandes dostaje dzisiaj lekcje gry w srodku pola. Na razie demoluja chłopaszka
» 12 kwietnia 2023, 21:19 #58
Apocalypse: Sam środka pola nie zdominuje...
Tym bardziej jak gra przeciwko takim zawodnikom jak Ci z realu :)
» 12 kwietnia 2023, 21:33 #57
DjTED: No wlasnie ma w srodku Kante i Kovacicia czyli bardzo dobrych kolegow. 120 mln to jest zart na ten moment. Za typa, ktory zagral dobrze pol sezonu w LM
» 12 kwietnia 2023, 21:40 #56
Milo: Ale ten Kvara ma luz w dryblingu
» 12 kwietnia 2023, 21:10 #55
Sorata: Ogólnie to Napoli fajnie zbilansowane - bardzo groźny zespół, zdominowali ten Milan kompletnie, nawet Tonali który chyba w każdym meczu który widziałem (nie za dużo) i wyglądał fajnie - dzisiaj nie jest w stanie nic pokazać.
» 12 kwietnia 2023, 21:16 #54
SmutnyGrabarz: no to juz sobie Napoli podominowalo :D
» 12 kwietnia 2023, 21:46 #53
Sorata: Posypali się po tym rajdzie Leao, gdzie prawie strzelił :)
» 12 kwietnia 2023, 21:51 #52
Sorata: Ależ to Napoli dobrze gra od 1. minuty, już powinni wygrywać 1-0 gdyby Kvara lepiej uderzył
» 12 kwietnia 2023, 21:05 #51
Batigol222: tylko u mnie na polszmacie w meczu Real-Chelsea jest jakieś podwojenie dźwięku??
» 12 kwietnia 2023, 20:59 #50
Kermit: Ciesz się że masz obraz
» 12 kwietnia 2023, 21:00 #49
Kermit: Kagawa, Mkitarian, Sancho a teraz mowa o Bellinghamie.

Więcej super transferów z BVB Manchester wytrzyma xd
» 12 kwietnia 2023, 20:52 #48
Milo: Gundogan i Haaland chyba dobre ale nie wiem. jestem tylko użytkownikiem DP
» 12 kwietnia 2023, 21:08 #47
Kermit: O to fajnie nawet nie wiedziałem że grają u nas
» 12 kwietnia 2023, 21:13 #46
Apocalypse: To właśnie może pokazuje że problem jest w naszym klubie a nie w transferach z BvB?
» 12 kwietnia 2023, 21:17 #45
Kermit: Skoro jest problem w naszym klubie w związku z transferami z BVB to może by ich zaprzestać?
» 12 kwietnia 2023, 21:19 #44
Majek: Kermit wyczuł klątwę. Z tym nie ma żartów. Lepiej nie kupować z BVB...
» 12 kwietnia 2023, 22:29 #43
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2023 19:17

Bez Rashforda nie widze tego za dobrze ;)
» 12 kwietnia 2023, 19:16 #42
SzarimMusty: Ostatnio troszeczkę przygasła gwiazda Rashforda. Oczywiście ciągle to niesamowity piłkarz ale to nie jest taki potworek jak przed tym gorszym okresem całego United.
» 12 kwietnia 2023, 20:44 #41
Genek: Nic nie przegasło, oczywiście lekka obniżka przyszła, ale to było wiadome, że w jakimś momencie sezonu się to przydarzy w szególności przy takim natłoku meczów, z resztą przepałacił to kontuzją.
» 12 kwietnia 2023, 21:37 #40
Majek: Odpoczynek mu się przyda
» 12 kwietnia 2023, 22:30 #39
Majek: De Gea
Wan Bissaka, Varane, Martinez, Malacia
Casemiro, Bruno
Antony, Sabitzer, Sancho
Martial

Obstawiam jutro taki skład.
» 12 kwietnia 2023, 17:51 #38
brazylianwisnia: Eriksen zagra na 8 bo jest tam najlepszy. Pytanie czy Bruno na skrzydle czy na 10. No i czy nie zagra Wout.
» 12 kwietnia 2023, 17:55 #37
Piotrek1991d: Tylko ciekawe czy Eriksen jest gotowy na wystep od pierwszej minuty
» 12 kwietnia 2023, 17:58 #36
Majek: Eriksen nie wyjdzie jeszcze w pierwszym składzie.
» 12 kwietnia 2023, 17:59 #35
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2023 18:06

Zdecydowanie lepiej dmuchać na zimne. Eriksena i Martiala lepiej w okolicach 60 minuty wpuscic. Jeszcze minimum 12 meczy do dogrania. A co myślicie żeby dać McT na napastnika w pierwszej polowie skoro mu ostatnio bramki sprzyjaja i Sabitzera za jego plecami?
» 12 kwietnia 2023, 18:05 #34
AUDIoooo: Skoro jest Francuz i Wout, to nie ma opcji żeby McTerminator grał na szpicy, zresztą my sobie tutaj możemy chcieć, a Erik i tak wie lepiej co w trawie piszczy.
» 12 kwietnia 2023, 18:13 #33
Aksum: Bellingham mądry chłopak skoro odrzuca PSG, City i PSG.
Brać go!
» 12 kwietnia 2023, 17:08 #32
axel52: Odrzuca ich na pewno nie dla MU.
» 12 kwietnia 2023, 17:23 #31
brazylianwisnia: Ale będzie paka. Casemiro, Eriksen, Bellingham, Bruno...a z przodu straszył będzie Wout Weghorst.
» 12 kwietnia 2023, 17:56 #30
Batigol222: Jeżeli odrzucił City i Guardiolę to na 99% oznacza, że chce do Realu. Po prostu nie widzę innej opcji, którą dałoby się racjonalnie objaśnić.
» 12 kwietnia 2023, 18:10 #29
Freddie: ETH nadal chce FDJ. To jest priorytet.
» 12 kwietnia 2023, 18:40 #28
Aksum: @axel52
Tego nie wiesz.
Bellingham nigdy tego nie powiedział.
» 12 kwietnia 2023, 19:01 #27
lukaszzasko: Już jeden brylant z Dortmund ostatnio kupiliśmy. Poza tym tutaj jest potrzebny DM a nie kolejna 8 czy 10
» 12 kwietnia 2023, 19:11 #26
SzarimMusty: Sorry ale my potrzebujemy 8... Eriksen jest świetnym piłkarzem do przodu ale bronić nie potrafi ani troszkę. Dynamiki i waleczności też mu brakuje. Duńczyk powinien rotować z Bruno na 10, natomiast na pozycję ŚP powinien przyjść pomocnik potrafiący i atakować i bronić - patrz Scholes prime.
» 12 kwietnia 2023, 20:35 #25
Ariell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2023 15:26

Droga Moderacjo, czy może na tej leciwej przecież stronie warto dodać opcję blokowania pewnych użytkowników? Gdybym chciał wczoraj oglądać kibiców City takich jak DJTED czy jak mu tam, to bym na właściwą stronę wszedł. Swoją drogą to przez pseudocenzurę i dno technologiczne przegracie w końcu i któraś strona z MU Was wyprzedzi - oby jak najprędzej. Jestem tu 10 lat, ale pierwszy Wam pokażę środkowy palec
» 12 kwietnia 2023, 15:25 #24
kamilpe: Nie chce karmić ale za komentarz o środkowym palcu należy się odpowiedź bo jak chcesz krytykować innych to zacznij o siebie, Twój komentarz (cytuję): "Muszę przyznać, że chociaż nieszczególnie lubię Bayern, to są niezwykle użyteczni w pozbywaniu się różnego rodzaju odpadów. Oby za chwilę zrobili to samo" też chyba powinien być na innej stronie napisany.
» 12 kwietnia 2023, 15:40 #23
Majek: Fajna opcja by była jakby można było sobie ukrywać komentarze wybranych użytkowników. :-)
» 12 kwietnia 2023, 17:54 #22
DjTED: Odpalony jakis jestes. Stwierdzilem fakt przed meczem, ze City wygra to jestem ich fanem :D Przeciez to bylo wiadome. Ostatnio wszystko wygrywaja, a Bayern w kryzysie
» 12 kwietnia 2023, 19:30 #21
vieeeri: Wypadł Rash, Garnacho - wrócił Martial, jest Sancho. Myślę, że mogliśmy być w gorszej sytuacji i mieć konieczność grania np. tylko Elangą. Oczywiście to ogromna strata, ale może to moment kiedy w tym sezonie zbudujemy Sancho i Martiala.
» 12 kwietnia 2023, 15:00 #20
brazylianwisnia: Normalna sprawa jest, że ktoś zawsze jest kontuzjowany/zawieszony. Rzadko kiedy ma się dostępnych wszystkich podstawowych graczy.
» 12 kwietnia 2023, 17:57 #19
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2023 12:51

Oficjalna strona klubu: Badania wykazały, że kontuzja mięśniowa, której nabawił się Marcus Rashford, jest na tyle poważna, że zawodnik opuści kilka najbliższych meczów. Lider Czerwonych Diabłów powinien jeszcze wrócić na emocjonujący finisz obecnego sezonu.

No jak nie urok to.. Dobrze, że wrócił Martial, Casemiro i Eriksen, bo może być ciężko w najbliższych tygodniach
» 12 kwietnia 2023, 12:49 #18
Witcheraard: Co myślicie o Joao Cancelo?
W Bayernie widać że mu nie idzie a w City go nie chcą, może byśmy go przytulili?
» 12 kwietnia 2023, 11:35 #17
bani: 70 mln za lewego obrońcę, kiedy Luke podpisał nowy kontrakt oraz latem zakontraktowaliśmy Malacie? Na PO Joao nie gra, a Diogo wygryzł go nawet z pierwszej jedenastki w reprezentacji Portugalii. Szkoda nie naszych pieniędzy :D
» 12 kwietnia 2023, 11:53 #16
Witcheraard: Bardziej właśnie myślałem o nim ramach prawej obrony
» 12 kwietnia 2023, 12:05 #15
Pyra: Za 70M to ty masz Harrego Kane z rocznym kontraktem a nie primabalerinę, która chce grać za nazwisko bo jak nie to foch.
» 12 kwietnia 2023, 12:11 #14
vieeeri: Chyba lepiej wydać 54M euro na klauzule Frimponga, za którym stoi wiek, liczby, cena.
» 12 kwietnia 2023, 14:16 #13
Apocalypse: 70 za Kane'a xD nie wiem gdzie
Levy na spokojnie zawoła co najmniej 100
» 12 kwietnia 2023, 17:22 #12
brazylianwisnia: Jak zawola co najmniej 100 to widzimy się z Harrym za rok za damke. Zobaczymy jak Tottenham będzie śmigał bez kasy z LM i bez 100mln musząc kupić top napastnika.
» 12 kwietnia 2023, 17:58 #11
Apocalypse: No za rok to już będzie 31 lat na karku :)
Już teraz nie jestem zwolennikiem tego transferu chyba że za 50mln bo Kane już bliżej końca kariery jest.
Za tyle kasy to można kupić kogoś młodszego który na spokojnie ma parę lat przed sobą na najwyższym poziomie
» 12 kwietnia 2023, 21:18 #10
daarrreek: Dzięki tej edycji europejskich pucharów nieźle poprawilismy sobie bilans gier z hiszpańskimi drużynami :) Oby był jeszcze lepszy po tym dwumeczu!
» 12 kwietnia 2023, 11:33 #9
M4S73R: Jude Bellingham wykluczył dołączenie do Manchesteru City, PSG i Chelsea.

Angielski pomocnik chce grać w prestiżowym klubie o wartościach takich jak pasja, honor i reputacja-a nie pieniądze.

(Źródło: SPORT BILD )
» 12 kwietnia 2023, 10:49 #8
bani: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2023 11:03

Z jednej strony świetny talent z Anglii, a z drugiej mamy większe problemy niż środek pola. Casemiro - Eriksen - Bruno wyglada naprawdę solidnie, wiec Jude byłby idealny za rok/dwa. Cena bodajże 130 mln utrudni pozyskanie napastnika (nie wspominając o bramkarzu oraz prawym i środkowym obrońcy). Na szczęście nie jest to nasz problem :D a taki problem Erikowi chyba byłby na rękę
» 12 kwietnia 2023, 11:02 #7
kamilpe: I dobrze, moim zdaniem Nas też powinien wykluczyć. Kwota o której się mówi (130mln) to zdecydowanie za dużo.
» 12 kwietnia 2023, 11:08 #6
UnitedFan07: To zostaje Real Madryt i tam pewnie będzie.
» 12 kwietnia 2023, 12:38 #5
shadow17: a liverpool podobno się wycofali, to czyli zostanie United i Real
» 12 kwietnia 2023, 12:47 #4
Natanael: Casemiro - Eriksen - Bruno wygląda solidnie ale jeden wypadnie i będziemy kopać się po czole. Jeśli będą solidni zawodnicy, to Bruno w przyszłym sezonie nie musiałby grać 24357 minut.
» 12 kwietnia 2023, 12:57 #3
arusm: Faktycznie 270 meczów w sezonie mógłby nie udźwignąć.
» 12 kwietnia 2023, 14:43 #2
Pyra: Jak pomocnicy wracają po zawieszeniach / kontuzjach to w ataku wypadli Rash i Garnacho, oj niełatwy sezon ma Erik. Jak zagramy tak jak z Evertonem to już w pierwszym meczu zapewnimy sobie awans.
» 12 kwietnia 2023, 10:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.