Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jadon Sancho coraz bliższy powrotu do gry w Manchesterze United

» 18 stycznia 2023, 08:17 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Jadon Sancho we wtorek zameldował się w ośrodku Manchesteru United w Carrington. Angielski skrzydłowy w ostatnich tygodniach realizował indywidualny program treningowy.
Jadon Sancho coraz bliższy powrotu do gry w Manchesterze United
» Jadon Sancho wkrótce znów ma być do dyspozycji Erika ten Haga
Sancho w czasie przerwy na Mistrzostwa Świata w Katarze, za namową Erika ten Haga, udał się do Holandii, aby ćwiczyć indywidualnie i odbudować swoją formę. Anglika zabrakło również na zimowym zgrupowaniu Manchesteru United w Hiszpanii.

22-latek ostatnie spotkanie w barwach Czerwonych Diabłów rozegrał w październiku ubiegłego roku. Manchester United zremisował wówczas z Chelsea (1:1) na Stamford Bridge.

Dziennik The Mirror twierdzi, że Sancho jest coraz bliższy powrotu do gry w barwach Manchesteru United po tym jak wznowił treningi z zespołem. Dla Erika ten Haga to bardzo dobra wiadomość, bo Anglik będzie kolejną ofensywną opcją, a terminarz Czerwonych Diabłów w nadchodzących tygodniach jest bardzo napięty.


TAGI


« Poprzedni news
Sir Jim Ratcliffe formalnie zainteresowany kupnem Manchesteru United
Następny news »
Ten Hag: Pellistri ma przyszłość w Manchesterze United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (32)


Klimaa: Jestem niezwykle ciekaw czy indywidualne treningi postawiły go psychicznie bo chłopak był po prostu zniszczony. Mam nadzieję że jak wróci na boisko pokaże najlepszego siebie.
» 18 stycznia 2023, 21:03 #32
Diabelred: No zobaczymy, czy te indywidualne treningi coś dały, chociaż mówiąc szczerze nie jestem optymistą i wątpię, żeby nagle stał się cud i Sancho jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zaczął wymiatać. Przypominam, że tez wiele osób liczylo i się pocieszalo, że raz z przyjściem Ten Haga Donny się odbuduje i jakoś do tej sie nie odbudował i już się pewnie nie odbuduje. Niestety, ale nie każdy zawodnik pasuje do danej drużyny jak i nie każdy potrafi się dostosować do poziomu PL.
» 18 stycznia 2023, 15:19 #31
brazylianwisnia: Sancho na początku sezonu nie grał źle. Wystarczy że zacznie grać ciut lepiej niż wtedy i będzie wzmocnieniem.
» 18 stycznia 2023, 17:07 #30
jaratkow: Mam nadzieję, że właściwa atmosfera w drużynie i profesjonalne podejście trenera pozwolą Jadonowi ogarnąć wszystkie problemi i że szybko odpali
» 18 stycznia 2023, 12:30 #29
Number10: Zapytałeś od czego ma depresje. Nie wiem, nie znam go. Czy gdybyśmy mu płacili 300 tys za tyd to powinien w ciagu 2 tyg poradzić sobie z problemami , a jakbyśmy mu płacili 400 tys to w ciagu tygodnia? Ronaldo ze swoją pensja to powinien miasta zarażać pozytywna energia…
» 18 stycznia 2023, 10:39 #28
KoRcZuS: Sanczo za chwilę odpali i hejterka będzie sikać w majtki tak jak teraz sikają po każdym meczu Rasza a wcześniej byli pierwsi żeby go odpalić do Barcy czy PSG.
» 18 stycznia 2023, 10:12 #27
DaredevilUtd: Młody jeszcze pokaże klase jestem tego pewien. Juz historia z Rashem pokazala nam, jak to jest kiedy głową zawodnika gdzieś odjeżdża i nie nadarza za ciałem. Teraz Anglik wymiata jak poukladal sobie wszystko, z Sanho bedzie tak samo
» 18 stycznia 2023, 09:37 #26
Diabelred: ,,Juz historia z Rashem pokazala nam, jak to jest kiedy głową zawodnika gdzieś odjeżdża i nie nadarza za ciałem.''

Tu nie ma co porownywac, Rash w przeszłości już wielokrotnie pokazywał, że z powodzeniem potrafi grać na poziomie PL i kwestia czasu było, kiedy znów wróci na wysoki poziom. W przypadku Sancho niestety wygląda jakby nie potrafił przełożyć swojego poziomu z Bundesligi na PL. Nie on pierwszy i nieostatni. Mamy już swoje doświadczenia z Kagawa czy Mikim, którzy też przychodzili jako najlepsi piłkarze BVB.
» 18 stycznia 2023, 15:16 #25
mally: Przeciez u Rashforda zaczeło się od tego, że to ciało nie nadążało za głową... ;)
» 18 stycznia 2023, 17:49 #24
GS8GS: mally u Sancho podobnie. Pomysł on on miał, ale brakowało pewności ciebie, w pojedynkach jeden na jeden i tego odjazdu na pierwszych metrach. Popatrz na Garchano, on ma szybkość, i kontrole nad piłką to przekłąda się na wygrywane dryblingi i stwarzane sytuacje.
Jeśli Sancho przepracował ten okres przygotowawczy to myśle że też możemy się tego spodziewać przy nim. Myśle że za tydzień się przekonamy jakie są efekty tych treningów.
» 18 stycznia 2023, 20:08 #23
broodsky: Dla mnie to jest nie pojete. Mlody chlop, i kurcze 3 miechy po za grą ? bo gorzej się czuje i nic mu nie wychodzi. Ludzie kochani, mną nikt się w pracy nie interesuje czy mam gorszy dzień. NIech sie weźmie w garść i zasuwa swoje 4 litery.
» 18 stycznia 2023, 09:10 #22
Number10: Każdy ma przecież inne cechy charakteru. Ja np. lepiej czułbym się w pracy, w której ktoś jednak zapyta o moje samopoczucie, a nie będzie tylko wymagał . Sancho ma dopiero 22 lata. To jest niesamowite jaka presja jest na nich (piłkarzy) nakładana. Umiejętności ma niesamowite, ale powinien mieć środowisko w którym jego pewność siebie nie będzie zachwiana. Nie każdy będzie jak CR7, ze krytyka go wzmacnia, nie każdy będzie Vidicem. Wiadomo, ze zawod piłkarza związany jest z krytyka i presja medialna, ale nie każdy sobie z tym poradzi w ten sam sposób. Sancho w BVB udowodnił swoją jakość
» 18 stycznia 2023, 09:27 #21
sztejner: Bez urazy,ale chyba nie wiesz co piszesz.
Jeśli faktycznie chłopak wpadł w depresję to jest to grubszy problem aniżeli "ma gorszy dzień"
Poczytaj sobie trochę o takim pilkarzu jak Josip Ilicić
» 18 stycznia 2023, 09:29 #20
bakman7: @broodsky

Jeśli czegoś nie rozumiesz - nie krytykuj.
» 18 stycznia 2023, 09:40 #19
Pawelko17: @broodsky
Twojej pracy nie oglądają miliony i nie piszą w social mediach jaki jesteś słaby itd. Takie to różnice
» 18 stycznia 2023, 09:43 #18
marcino186: Broodsky nie porównuj swojej osoby do piłkarza na takim poziomie. Ty wiesz wgl co piszesz ? Wiesz co to jest depresja? Nie ma to jak wypowiadać się na tematy o których nie ma się pojęcia
» 18 stycznia 2023, 09:48 #17
AgentBartezz: @broodsky Ale jakby chodziło o kogoś z Twojej rodziny (czego absolutnie Ci nie życzę) i została ta osoba zwolniona z pracy - to byłoby "Beee jaki szef buc, nie rozumie, że człowiek może mieć problemy". Otóż widzisz, w wielu różnych firmach zapewniana jest opieka psychologa, z normalnym szefem zawsze da się dogadać. Zdarzyło mi się 3 razy, że pracownik przyszedł i powiedział, że ma różne problemy i sobie nie daje rady i zawsze się dogadywaliśmy, że dostaje np. 2 czy 3 miesiące urlopu bezpłatnego. Być może takie same ustalenia teraz były między Sancho, a klubem. Tego nie wiemy. Po drugie - z tego co wiem nie znamy dokładnych przyczyn co się tam dokładnie wydarzyło i ocenianie kogoś w ten sposób to cholerne buractwo. Jedni są silni, radzą sobie szybko, czy to sami, czy to na różne sposoby ale niektórzy potrzebują wsparcia. I nie ma tutaj nic w tym strasznego, to, że się teraz mówi o depresji wśród mężczyzn jest tylko pozytywnym zjawiskiem. Bo nie dzieje się to od wczoraj tylko nasza płeć ma zakodowane, że musi być twardy, a jak nie daje sobie rady to mu nikt nie chce pomóc i jeszcze spotyka się z wyśmiewaniem i kpinami. I tak Ty się właśnie teraz zachowujesz. Fajnie, że jesteś kimś kto lubi mieć swoje zdanie ale nie znaczy to że masz rację, bo nie znasz kulisów całej tej sytuacji. Tak, dostał sporo czasu i teraz powinien się pokazać z dobrej strony ale też nie da się oczekiwać od kogoś kto nie grał kilka miesięcy, że od razu wskoczy na wysoki poziom, forma sportowa jest trochę bardziej skomplikowana niż wydajność pracy za biurkiem. Ważne żeby było widać, że głowa wróciła na miejsce.
» 18 stycznia 2023, 11:20 #16
broodsky: Zgadzam się z Tobą. I w pełni to rozumiem. Ale oczekiwania do niego są spore, i musi udowodnić swoją wartość. Jesli to pomoże to ok. Irytuje mnie ta sytuacja i tyle, bo jednak wydłuza się ta jego abscencja. NIe rozumiem natomiast wyzywanie kogoś w komenatrzach za inne zdanie. Pozdrawiam
» 18 stycznia 2023, 11:35 #15
bakman7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2023 11:45

@broodsky

Doceniamy twoje własne zdanie i odwagę, że piszesz je głośno, ale nie akceptujemy braku szacunku do posiadania odmiennej perspektywy. To Ty zaatakowałeś pozostałych (którzy nie zgadzają się z tobą) pisząc: "już sie nie popłaczcie wszyscy, jacy wy empatyczni jesteście i litościwi". Przykro nam, że twój szef jest zimnym ignorantem. Ty nie musisz taki być. Wystarczy wyguglać kilka haseł lub zwyczajnie zapytać, by SPRÓBOWAĆ ZROZUMIEĆ.

Gdyby każdy człowiek kierował się poglądami zbliżonymi do twoich, nie mielibyśmy tylu wybitnych filmów, utworów, książek, itd. Wrażliwość jest cnotą, nie słabością :)
» 18 stycznia 2023, 11:41 #14
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2023 12:45

Jaki bezpłatny urlop? Normalnie idziesz na L4 i może Cię nie być nawet i pół roku. U mnie w robocie normalnie były takie przypadki, że ktoś sobie nie radził, musiał podjąć walkę, chodzić na terapię i nikt nie jęczał mu w pracy: "weź się w garść hehe, co? masz zły humorek? moze się popłacz?". Po tym wszystkim wracał i co? Nic, pracuje dalej, fajnie, że wrócił do "żywych". Totalnie nie masz pojęcia jak wyglądają problemy psychiczne u takich osób więc się po prostu nie wypowiadaj. Nie ty mu musisz płacić i Sancho nic Tobie nie musi udowadniać, a tym bardziej się z tego tłumaczyć.
» 18 stycznia 2023, 12:44 #13
Klierek7: gdybym był pracodawcą i mój pracownik (bardzo cenny zarabiający kupę forsy) pracował by słabo poniżej swoich umiejętności, szkodząc firmie to zrobił bym wszystko żeby postawić go na nogi co zaowocuje rozwojem mojego przedsiębiorstwa. Jeżeli ty broodsky jesteś pracownikiem szeregowym bez, którego firma będzie działać tak samo sprawnie to nie dziw się, że góra ma to gdzieś. Podejrzewam, że w United nad greenkepperem też się nikt nie rozczula. W każdym biznesie są osoby kluczowe o które trzeba dbać bardziej. Co to da jak zmuszą chorego na depresję żeby wrócił do pracy. Nie poprawi to wyników klubu a tylko oto chodzi w dobrym zarządzaniu.
» 18 stycznia 2023, 12:58 #12
ziomboy777: broodsky --> ty nas trollujesz czy piszesz na serio? mam nadzieje, ze troll bo w innym przypadku zwyczajnie mi ciebie żal. W życiu są ważniejsze rzeczy niż pieniądze.. jeżeli Jadon ma problemy osobiste i jego pracodawca to uwzględnia - trafił na dobrego pracodawce. Jeżeli u ciebie w pracy maja cie w dupie - masz złego pracodawce. Jeżeli masz podobne podejście do innych jak twój pracodawca... dokończ sobie sam.
» 18 stycznia 2023, 13:06 #11
Sorata: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2023 14:10

Eh, czytając komentarze broodsky'ego mam wrażenie, że dla ludzkości nie ma przyszłości, ale fajnie, że tyle osób rozumie i dobrze reaguje - to wlewa optymizm! Sam doświadczyłem depresji w rodzinie i u znajomych - nikomu nie życzę, i powiem tak: jeżeli pracodawca jest normalny, to nawet w przypadku szeregowego pracownika L4 nie jest problemem. Nie jestem pewien czy w przypadku zwolnienia osoby na L4 z powodu choroby psychicznej nie miałby nawet problemów prawnych. Tak czy inaczej, broodsky - fajnie, że masz swoje zdanie, ale sposób w jaki tutaj piszesz jest po prostu szkodliwy: spłycanie bardzo poważnej choroby która jest źródłem wielu samobójstw do "gorszego dnia/samopoczucia" i ogólne pokazanie tego jakby to była grypa może kogoś z taką chorobą podłamać. I tutaj zarobki nie mają znaczenia - to jest psychika, i niezależnie czy masz 3000 czy 300000 - nieleczona może Cię po prostu zabić. Dlatego ja się cieszę, że MU dało możliwość odbudowania głowy Sancho, i nie obchodzi mnie czy płatnie czy bezpłatnie - jest naszym pracownikiem i mam przeczucie, że w przyszłości nam to zaprocentuje in plus, tym bardziej że jak sam napisałeś - jest młody. Takie postępowanie może w nim wzmocnić więź z naszym klubem.
» 18 stycznia 2023, 14:10 #10
matheo: Część komentarzy broodsky'ego w tym wątku została usunięta. Dlaczego? Sprowadzanie problemów Jadona Sancho do tak płytkich stwierdzeń jest po prostu nie na miejscu i może być szkodliwe. Koledzy już wyjaśnili, dlaczego nie powinny te komentarze się tutaj znaleźć, więc po prostu nie pozostaje mi nic innego jak się pod tym podpisać. Prośba o zastanowienie się dwa razy przed wrzuceniem komentarza, czy taki wpis może komuś potencjalnie nie zaszkodzić.
» 18 stycznia 2023, 14:33 #9
brazylianwisnia: No ale co by dało dalsze trenowanie i granie? Magicznie by zaczal grać lepiej. Trenował indywidualnie by schudnąć, stać się bardziej zwinnym, polepszyć kondycję i do tego odbudować mental. Taka próba ma większe szanse powodzenia niż nie robienie niczego.
» 18 stycznia 2023, 17:12 #8
AgentBartezz: @essaEdek owszem L4 również można brać, ale nie każdy chce od razu je brać bo może to nieść pewne konsekwencje w przyszłości. Przykład z mojej firmy - pracowniczka rozstała się z ojcem swojego dziecka, ogólnie gruba sprawa. Potrzebowała trochę czasu by się z tym ogarnąć ale nie chciała brać L4 od psychologa ponieważ w przypadku późniejszych sądowych spraw o opiekę, alimenty itd. mógłby używać tego argumentu przeciwko niej. Generalnie mimo wszystko sprawa z dobrym prawnikiem do ogarnięcia ale.. tutaj chodzi o dziecko.
» 18 stycznia 2023, 18:09 #7
Pyra: Sancho - Weghorst - Pellistri

3 transfery do ataku w zimę :)
» 18 stycznia 2023, 08:32 #6
wiulk: Najlepszym zimowym transferem i tak było pozbycie się Krystjano Marunaldo.
» 18 stycznia 2023, 09:57 #5
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2023 14:00

wiulk... to był jesienny transfer.
» 18 stycznia 2023, 14:00 #4
sztejner: Dajesz Jadon ! Pokaż na co Cię stać !!
» 18 stycznia 2023, 08:28 #3
klusek0128: "ale nie jeden raz!"
» 18 stycznia 2023, 09:17 #2
Karil5144: Życzę mu przełamania.
» 18 stycznia 2023, 08:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.