Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Chelsea podpytuje o transfer Maguire’a

» 20 sierpnia 2022, 09:50 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United od kilku dni jest w kontakcie z Chelsea w sprawie transferu Christiana Pulisica. Dziennik Daily Mail informuje, że The Blues w negocjacjach podpytywali Czerwone Diabły o transfer Harry’ego Maguire’a.
Chelsea podpytuje o transfer Maguire’a
» Harry Maguire znalazł się na celowniku Chelsea
Czy Twoim zdaniem Manchester United powinien sprzedać Harry’ego Maguire’a?
Kandydatura Pulisica jest rozważana na Old Trafford, bo Manchester United napotkał na problemy w transferze Antony’ego z Ajaxu Amsterdam. Inną z opcji jest Cody Gakpo z PSV Eindhoven.

Daily Mail twierdzi, że Chelsea skorzystała z okazji i podpytała Manchester United o transfer Maguire’a. The Blues chcą wzmocnić środek obrony przed zamknięciem okienka, choć priorytetem dla londyńczyków jest Wesley Fofana z Leicester City.

Chelsea chciała włączyć Maguire’a w transakcję wiązaną za Pulisica. Wątpliwe jednak, aby Manchester United chciał pozbyć się swojego kapitana.


TAGI


« Poprzedni news
Ten Hag: Nie wiem, co Ronaldo chce tym osiągnąć
Następny news »
Ten Hag: Trzymamy się naszej filozofii i planu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


awe: Zbyt piekne, ale pomarzyc mozna, odchodzi przereklamowany angol do innego klubu, ktory daje sie nabrac na niego i za dwa sezony ma go dosc, moze nawet udaloby sie odzysca 1/4 pieniedzy za niego
» 21 sierpnia 2022, 11:15 #45
Klimaa: Nie należy wierzyć we wszystko co piszą - obecnie Harry nie jest w takiej formie w której możliwy byłby jego transfer do drużyny bijącej się o TOP 3.
» 21 sierpnia 2022, 10:22 #44
CRtheSaviour: Pierwszy sezon Harrego, to mieliśmy jeszcze Maticia na chodzie i większość przechwytów była w środku pola, dlatego nie traciliśmy dużo goli i kontry ładnie chodziły.
» 21 sierpnia 2022, 00:02 #43
levy181: Ja bym jeszcze dopłacił a tak na serio mnie podobnie jak i Was El kapitano bardzo irytuje.
» 20 sierpnia 2022, 18:29 #42
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2022 18:02

Do kasacji.
» 20 sierpnia 2022, 18:02 #41
dev13: Za Pulisica jak najbardziej :)
» 20 sierpnia 2022, 16:50 #40
Czarny82r: Zgadzam się + dopłata oczywiście
» 20 sierpnia 2022, 17:27 #39
bcq122: ja mu kanapki na drogę zrobię jeśli odejdzie
» 20 sierpnia 2022, 16:37 #38
martine7: No to zapewne pozyska go Barcelona :)
» 20 sierpnia 2022, 15:33 #37
emil1986x: Oby go sprzedali
» 20 sierpnia 2022, 13:35 #36
kubostan86: Albo bally zostaję albo szukamy kogoś, ale nie za milion monet.
» 20 sierpnia 2022, 13:26 #35
milsco: Dajcie adres i wywiozę go na taczkach, może jeszcze Rashforda uda się upchać
» 20 sierpnia 2022, 12:54 #34
Ansh: Czy Manchester powinien sprzedać Harry'ego Maguire'a? - NIE

Jak czytam te Wasze bzdury typu, oddać za darmo czy dopłacić to zastanawiam się jakimi amebami intelektualnymi jesteście albo jak w ogóle nie rozumiecie tego co dzieje się na boisku.

HM był i nadal jest jednym z najlepszych ŚO na wyspach. Jego słabszy poprzedni sezon (bo nie da się ukryć, że po euro nie wrócił do dobrej formy) to tylko po części i to mniejszej jego wina. Popatrzcie w końcu kto go otacza (boki obrony, środkowi pomocnicy) i zastanówcie się trochę.

Varane prezentuje się równie słabo, Linde też (ale to akurat jego poziom) - tyle, że obok AWB, Dalota i McFreda równie żenująco wyglądałby Rio, Vidic, Virgil czy Ramos. Harry skupił na sobie krytykę a to nie w niego powinna ona uderzać
» 20 sierpnia 2022, 12:24 #33
trezegram: Śledzę wszystkie czołowe europejskie ligi i w żadnym składzie nie ma drugiej takiej lajzy, czy Wy ludzie jesteście ślepi?
» 20 sierpnia 2022, 12:49 #32
DaroMistrz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2022 13:26

Rzadko cokolwiek tu komentuje bo poziom dyskusji na tej stronie niestety cały czas spada ale poprostu nie mogłem nie zwrócić uwagi na Twój absurdalny komentarz. O ile Harry faktycznie nie jest tak słaby jak niektórzy go widzą to robienie z niego topu jest absurdalne.
O ile można się zgodzić że z lepszymi partnerami u boku prezentował by się lepiej bo tak to wygląda w zasadzie w przypadku każedgo pilkarza bo mając lepszych partnerów masz zwyczajnie mniej pracy i mniej okazji do popełniania błędów to i w ogólnym obrazie malujesz się lepiej.
Jednak że to że gra z słabymi kolegami nie ma raczej wpływu na to że ten "top stoper" zamiast rywali przewraca kolegów z drużyny, sygnalizuje zagrania ręką w polu karnym własnych kolegów, kryje powietrze, nie trzyma lini spalonego, przy stałych fragmentach gry musi się wspomagać łapaniem reklama rywali niższych O głowę żeby wygrać pojedynek, jest zbyt wolny do grania wysoką obroną. Harry nie jest fatalny ale do topu to ma daleko.
I jeśli naprawdę jesteś topem to wyróżniasz się na tle słabszych kolegów na plus a nie będąc topowym piłkarzem wyróżniasz się na tle kolegów na minus. Tak że argument w stylu nie ma to nic wspólnego z prawdą ale dla mnie to wygodne żeby usprawiedliwić swpja tezę o topowym obrońcy jest ewidentnie chybiony
» 20 sierpnia 2022, 13:24 #31
uzio: intelektualne ameby, dobre, szkoda, że obrona pana kapitana na poziomie obrońców Pogby czyli grałby lepiej jakby miał obok siebie lepszych piłkarzy, Bryan Robson też mógł mieć taką wymówkę ale jej nie potrzebował bo miał umiejętności i wolę walki czego pan Harry nie ma, grając z kontry i broniąc całą drużyną albo grając 3 obrońcami z tył, to pan Harry wtedy może się wykazać bo jego braki są maskowane, szkoda tylko, że ETH nie chce tak grać
» 20 sierpnia 2022, 14:01 #30
PogbaKingOfMANU: Trochę przesadziłeś z tym najlepszym ŚO na wyspach, ale chłop się pogubił, ma teraz szansę się odbudować, ale ludzie się na niego uwzięli i nawet jak ostatnio, gdy traciliśmy bramki przez DDG i Ronaldo, to był pojazd po Maguire. Już zapomnieli, jak kiedyś płakali za nim gdy wypadł przez kontuzję i nie mogli się doczekać jego powrotu, narzekali jak to posypała się nam bez niego obrona. Kwintesencja dp - pamięć złotej rybki, z nieba do piekła i szukanie kozłów ofiarnych.
» 20 sierpnia 2022, 15:16 #29
BNK: Maguire jednym z najlepszych na wyspach? Większej bzdury już dawno nie czytałem.
» 20 sierpnia 2022, 15:21 #28
Birdy: Ma pewne cechy ok,ale krytykujesz resztę piłkarzy,którzy są po prostu szybsi niż Harry.To piłka,trzeba zapi..lać a on jest najwolniejszym graczem i nijak będzie się miał do taktyki Ten Haga.
W Chelsea zakładam że będzie prezentował się dobrze bo oni często chodzą w 5 obrońców z wahadłami i on w trójce środkowych już powinien wyglądać lepiej. My tak raczej nie będziemy grać z tym panem z Holandii jako szefem.
» 20 sierpnia 2022, 17:28 #27
wagor88: Ja bym im doplacil Jonsa !
» 20 sierpnia 2022, 12:19 #26
RedArmy: Jones gdyby nie kontuzje był by topką.
» 20 sierpnia 2022, 13:15 #25
Celt15: Chelsea ewidentnie trolluje
» 20 sierpnia 2022, 11:21 #24
Cichyyy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2022 11:20

Ciekawe tylko czy gdyby odszedł jak wygladała by sytuacja z obrońcami. Zostawiając tylko Lindelofa Raphe i Lisandro, a to troszkę za mało patrząc na kontuzje Varana czy też Lindelofa.
» 20 sierpnia 2022, 11:18 #23
Fafky19: Chyba dawno nie było takiej jedności jeśli chodzi o ankietę. Wszyscy chcieliby pozbyć się Maguire'a 🙂 ciekawe dlaczego!?
» 20 sierpnia 2022, 11:08 #22
Piwal: Bo maja pamięć ameby. Maguire przed przyjściem do nas i w pierwszym sezonie był kozakiem większym niż Van Dijk przed przyjściem do Liverpoolu. To my sprowadziliśmy go do poziomu na którym jest ten klub czyli do poziomu mema. Jestem 200% pewny ze w Chelsea czy innym klubie top 6 Harry by odżył. Niestety trzeba spojrzeć prawdzie w oczy i przyznać ze my marnujemy piłkarskie talenty.
» 20 sierpnia 2022, 11:21 #21
trezegram: To już jest hit! Maguaier w pierwszym sezonie był większy kozak od Van Dijka buahaha, chyba wóda po piątku jeszcze trzyma.
» 20 sierpnia 2022, 11:24 #20
Piwal: Chyba jednak Ciebie trzyma skoro nie potrafisz czytać. Gdy Van Dijk odchodził do Liverpoolu w styczniu 2018 to Soton biło się o utrzymanie w lidze i wielu zastanawiało się za co klopp tyle płaci. Maguire przed przyjściem do nas był wybrany zawodnikiem sezonu w Leicester i był już filarem reprezentacji Anglii.
» 23 sierpnia 2022, 00:17 #19
RedArmy: Piękną sprawą byłoby pozbyć się Mogłaja i jeszcze pozyskać Pulisicia.
» 20 sierpnia 2022, 11:02 #18
szymek1193: Sprzedawać jak najszybciej i opaskę dać Bruno
» 20 sierpnia 2022, 11:01 #17
Wizi: Sprzedac - tak, opaska dla Bruno - nie. Jedyna osoba ktora ma jeszcze jakies standardy to CR7.

Dla tych ktorzy beda chcieli odpowiedziec "CR7 nie zasluguje na opaske kapitana bo chce odejsc" polecam cofnac sie kilka lat wstecz gdzie Rooney zrobil to samo, chcial odejsc, zlozyl podanie o transfer a koniec koncow dostal podwyzke i role kapitana.
» 20 sierpnia 2022, 11:06 #16
KoRcZuS: Tak obiektywnie to by był dobry ruch dla obu stron, Maquire nijak pasuje do tego co chce grać ETH ale w Chelsea w taktyce Tuchela mógłby się o wiele lepiej odnaleźć. Jednak nie sądzę by doszło do takiego transferu.
» 20 sierpnia 2022, 10:41 #15
jaratkow: Pomijam już całą krytykę jakiej lawina spada wciąż na HM... on chyba nie udźwignął ciężaru tego gigantycznego jak na tamtą chwilę kontraktu. Opaska kapitańska, która miała go dowartościować dokończyła obraz zniszczenia. Kto wie czy do pełnej odbudowy facet nie potrzebuje zmiany otoczenia? Nie sprzedawałbym ale wypożyczył. A więc z CFC wypożyczenie za wypożyczenie. Zero straty a zysk w postaci pozbycia się konfliktu w szatni o opaskę kapitańską. Może się mylę ale z takiego wypożyczenia HM mógłby wrócić silniejszy. A tego potrzebujemy
» 20 sierpnia 2022, 10:28 #14
pbskarpy: Moim zdaniem nie wytrzymał beki, która toczy się po jego fatalnych momentach. A to że jest kapitanem mu nie pomaga, bo jest pod ciągła obserwacja. Uważam, że zabranie mu opaski może mu bardzo pomoc. Stanie się jednym z obrońców, a nie najważniejsza osoba na boisku.
» 20 sierpnia 2022, 10:43 #13
jaratkow: A nie uważasz, że zabranie mu opaski byłoby dla niego jeszcze jednym uderzeniem, demotywatorem? Ja myślę, że właśnie dlatego EtH pozostawił go kapitanem
» 20 sierpnia 2022, 12:09 #12
pbskarpy: Być może. Nie sledze jego statystyk. Nie wiem jak sobie poradzil w dwóch ostatnich meczach. Jeśli staty go bronią to looz, ale jeśli gra tak samo jak zachowuje się w tunelu przed meczem to chyba czas najwyższy.
» 20 sierpnia 2022, 12:51 #11
Alex45: Patrząc nie patrząc dla Harrego to byłby dobry ruch mógłby grać w LM . A zamiast Pulisicia można by wyciągnąć np pomocnika
» 20 sierpnia 2022, 10:27 #10
skay21: Oddać za darmo, a jeśli chcieli by dopłaty to też dać
» 20 sierpnia 2022, 10:08 #9
84cantona7: Popieram w 100%
» 20 sierpnia 2022, 10:18 #8
pazur: Tego pulisicia to nie chcę. Taki drugi fredzisław beznadziejny, albo sierota vdb. Ale pozbycie się wozu z węglem, to nie tylko wzmocnienie składu, ale poważne osłabienie rywala.
» 20 sierpnia 2022, 10:07 #7
Satyr: Tego pana to oddać za darmo bez żalu a nawet i 10mln można dopłacić aby się go pozbyć.
» 20 sierpnia 2022, 10:03 #6
Karil5144: I zapewne w Chelsea grałby świetnie znając życie. Ogólnie czemu nie, gość jest mentalnie zjechany, Chelsea potrzebuje obrońców i do tego Manchester jeszcze mógłby sporo na nim zarobić.
» 20 sierpnia 2022, 10:00 #5
Cichyyy: Wydaje mi się że 40 mln można by lekko dostać za niego. I ogólnie jego odejście dobry deal dla wszystkich, UTD zarobi, On by się uwolnił od krytyki (bynajmniej na razie) a Chelsea miała by ŚO.
» 20 sierpnia 2022, 10:07 #4
Marqin: Wymiana Maguire na Pulisicia? Nie zastanawiać się i brać!
» 20 sierpnia 2022, 09:55 #3
V3x: sytuacja win-win. My sie wzmacniamy jego odejsciem i oni jego przyjsciem. Lubie Maguaire'a. ale memy o nim i masa filmikow z muzyka cyrkową nie wziely sie z nikąd. Tamten sezon - dramat. :)
» 20 sierpnia 2022, 09:53 #2
decykos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2022 10:21

Te memy i filmiki to robią jakieś dzieci co szukają atencji i polują na wyświetlenia czy lajki. Normalny człowiek który na poważnie interesuje się tym sportem i sam miał z nim do czynienia wie, że po prostu taki jest futbol, że czasem zdarza się gorszy okres. Niemniej jednak to nie uprawnia do wyśmiewania, szydzenia, obrażania czy co najgorsze grożenia śmiercią. Całe szczęście, że piłkę oglądałem jeszcze przed stworzeniem social mediów. Wtedy gdy zawodnik miał słabszy okres to po prostu go miał i dalej pracował, a teraz to jest pożywka dla takich właśnie dzieciaków co sami nic nie robią tylko filmiki i memy potrafią stworzyć.
» 20 sierpnia 2022, 10:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.