Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Schweinsteiger: Przebudowa Manchesteru United trwa zbyt długo

» 25 października 2021, 14:43 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Bastian Schweinsteiger, były pomocnik Manchesteru United, uważa, że faza przebudowy drużyny Czerwonych Diabłów trwa za długo.
Schweinsteiger: Przebudowa Manchesteru United trwa zbyt długo
» Ole Gunnar Solskjaer w ostatnich tygodniach musi liczyć się z wieloma krytycznymi uwagami pod swoim adresem
Manchester United w niedzielę doznał dotkliwej porażki z Liverpoolem (0:5) w prestiżowej Bitwie o Anglię. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera w ostatnich czterech meczach Premier League zdobyli zaledwie jeden punkt.

– Chodzi o to w jaki sposób grasz, jaka jest twoja strategia. Jeśli masz Cristiano Ronaldo, który robi sobie przerwę od obowiązków w defensywie, ale strzela gole, to musisz mieć to na uwadze – mówi Schweinsteiger w rozmowie z BBC Sport.

– Do tego masz środkowych obrońców, którzy nie są w stanie zagrywać jakościowych podań, jak Leonardo Bonucci czy David Alaba. Sytuacja jest mniej więcej jasna.

– Manchester United wciąż jest w fazie przebudowy. Ole Gunnar Solskjaer cały czas o tym mówi. Moim zdaniem to trwa zbyt długo.

– Jeśli spojrzycie na Manchester City czy Chelsea, gdzie pojawił się Thomas Tuchel i miał na nich wpływ, to było to niesamowite. Wiedział dokładnie, co piłkarze muszą grać, mieli strategię i DNA. W ich grze było coś więcej.

– Doświadczenie Cristiano Ronaldo i Raphaela Varane’a z pewnością im pomoże, ale pozostaje pytanie, jak bardzo zostanie to uwzględnione w taktyce zespołu.

– Wciąż nie jest na 100% jasne, czy Manchester United odniesie sukces. Mają dużo wielkich nazwisk takich jak Paul Pogba i Cristiano Ronaldo. Marcus Rashford sporo im pomoże w przyszłości, bo był ostatnio kontuzjowany. Na pewno nie było im łatwo.

– Jeżeli natomiast porównamy ich futbol do innych drużyn, takich jak Chelsea, Manchester City, Liverpool czy Bayern Monachium, to nie jest to ten sam poziom – dodaje Schweinsteiger.


TAGI


« Poprzedni news
Antonio Conte chętny do rozmów z szefostwem Manchesteru United
Następny news »
Pogba odłożył rozmowy na temat nowego kontraktu do kwietnia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (21)


Klimaa: Przez podejmowane bardzo złe decyzje personalne (trenerskie) straciliśmy wiele lat. Gdyby ten aspekt nie był tak zaniedbany na pewno obecnie bylibyśmy w zupełnie innym miejscu.
» 27 października 2021, 19:56 #21
rizx: Abstrahując od wszystkiego, jestem pełen podziwu dla przywiązania Bastiego do Manchesteru. Długo tu nie grał, wielkich osiągnięć nie miał - teoretycznie mógłby kompletnie olać nasz temat i komentować Bayern, a tymczasem widać po jego aktywności, że cały czas śledzi poczynania drużyny i jej kibicuje. Czapki z głów
» 25 października 2021, 22:07 #20
Dudek100: Basti ma rację, ale nie co do tego że nie mamy środkowych obrońców, którzy nie potrafią podawać piłki. Lindelof jeśli o to chodzi to jest top na świecie według mnie. Varane też sobie dobrze radzi z piłką w nawet maguire potrafi czasem nieźle zagrać piłkę.
» 25 października 2021, 18:45 #19
JackDaniels: Ten klub nie jest nastawiony na sukcesy sportowe, a marketingowe, OGS jest tani, był ubóstwieniem kibiców od samego początku, właściciele mieli spokój. Win-Win, a to, że United nic nie wygra przez ten okres to już właścicieli nie interesuje. Cały okres od odejścia Fergusona jesteśmy w przebudowie. Rzygać się chce, jak człowiek czyta wywiady nowych menadzerów i widzi frazę "jesteśmy w przebudowie, potrzebujemy czasu".
» 25 października 2021, 16:44 #18
Kaspian: Nie ma sensu ciągle odwoływać się do tego co Tuchel zrobił z Chelsea, bo taki idealny fit zdarza się niezwykle rzadko i nie ma co się nastawiać na natychmiastowy efekt nawet jak weźmie się klasowego menedżera. Trzeba natomiast przyznać, że zmiany, które wprowadził Tuchel niestety obnażyły sporo złych decyzji Lamparda i obawiam się, że u nas byłoby podobnie. Lampard skreślił wielu zawodników, którzy pod Tuchelem prezentują topową formę, czego najlepszym przykładem jest Rudiger, który u Lamparda siedział na ławce kosztem Zoumy, a Zouma u Tuchela nawet przy jego dużej rotacji miał problemy, żeby w ogóle grać, aż ostatecznie go sprzedali. Ole niestety wydaje się robić to samo, faworyzuje słabszych piłkarsko zawodników z sobie tylko znanych powodów.
» 25 października 2021, 15:25 #17
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2021 15:36

Niko Kovac-Flick, Zidane nie wiem za kogo. Conte w Chelsea za dinozaura.
» 25 października 2021, 15:34 #16
Kaspian: Wolałbym poczekać do końca sezonu na Ten Haga, bo Conte to według mnie nie jest trener na dłuższą metę.
» 25 października 2021, 15:52 #15
uzio: Nie wiem czy nie ma sensu, obecnie w futbolu króluje szkoła Ragnicka, to czy jakby teraz do nas przyszedł Touchel to byłby taki sam efekt jak w Chelsea to oczywiście druga sprawa, aczkolwiek Ole cały czas kupuje nowych zawodników, a drużyna gra cały czas tak samo, jasne różnica była jak przyszedł Bruno bo zaczął ich ciągnąć, czyli są indywidualności, a nie ma drużyny. Zgadzam sie z tym, że nie ma sensu wywalać Ole na zbity pysk jak nie ma sensownego kandydata, aczkolwiek najwyższa pora żeby za takowym się rozglądać, zamiast nowy kontrakt dla Ole to trzeba było Nagelsamna tu ściągnąć no ale cóż, DNA itd.
» 25 października 2021, 16:28 #14
ruffnecky: Niestety Basti był raczej jednym z hamulcowych owej przemiany
» 25 października 2021, 15:22 #13
DevoMartinez: Albo Ole zażegna ten pożar albo spłonie. W sumie dla nas i tak sytuacja win win. Bo jeśli to pierwsze to możemy liczyć na jakaś serie bez porażki jak w debiucie norwega a jeśli to drugie to będzie wiadomo, że to nie trener na miare tego klubu i składu jaki dostał. Co by nie było będzie lepiej.
» 25 października 2021, 15:22 #12
klusek0128: Nie istnieje coś takiego jak pewność np. seria nowej miotły.
Istnieje za to niemal pewność że porażka po wczesniejsych zwycięstwach to wypadek przy pracy nawet 0:5. Ale 0:5 po wcześniejszych ekscesach to dowód równi pochyłej.
» 25 października 2021, 15:30 #11
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2021 15:50

Tyle, że my wygralismy/remisowalismy 5 meczy z rzędu w lidze by potem przegrac/ zreisowac 4. Więc to już nie wypadki przy pracy tylko raczej zjazd i pożar który albo się ugasi albo będzie trwał.

I nie chodzi nawet o efekt nowej miotły tylko ułożenie taktyki i jej założen do aktualnej dyspozycji zespołu i braków które prezentujemy w paru aspektach. Jak na razie Ole nic nie zmienił. Brak reakcji. Van Gaal potrafił eliminowac zagrożenia rywlai w gazie, to samo Mou. My gramy tak samo czy z Leeds czy z liverpoolem. I czy zrobi to norweg czy kolejny trener to nie ważne. Ważne żeby poprawić to co nie funkcjonujue a jest tego troche, presing, asekuracja, przyrywanie akcji rywala w newralgicznych momentach. Nawet takie coś co wymuszał Mou, że po stracie musi być nacisk na rywala zpiłką żeby utrudnoć mu pierwsze 1-2 podania i zwolnić jego akcje = dać nam czas na powrót i ustawienie się.
» 25 października 2021, 15:48 #10
Quebambino: Problem w tym, że Manchester United posiada środkowych obrońców, którzy mogą zagrać jakościowe podanie. Lindelof i Varane robią to świetnie, ale nasz wuefista dał opaskę kapitana jedynemu obrońcy, który nie potrafi dobrze grać piłką. Zamiast stworzyć duet Lindelof - Varane, my gramy z Maguire'em, który jest klocem.
» 25 października 2021, 15:13 #9
Piwal: O nie nie, Maguire mimo swoich gabarytów również potrafi świetnie operować piłką. Udowadniał to nie raz grając w Leicester, tak samo u nas w pierwszym sezonie. Niestety ostatnio mocno obniżył loty i to nie tylko w tym aspekcie.
» 25 października 2021, 15:23 #8
Quebambino: Harry potrafi wejść z piłką na połowę rywali, ale robi to rzadko. Jego długie podania są słabe.
» 25 października 2021, 15:33 #7
klusek0128: Ale wiecie że jego poczynania są podyktowane założeniami taktycznymi ? Zobaczcie jak grają obrońcy lfc czy city. Ale tam jest praca zespołowa. Jak Virgil idzie do akcji to pomocnik asekuruje jego pozycję.
Dodatkowo zobaczcie ile możliwości podania mają obrońcy. Ale to wynika z taktyki. Tam nie ma tak dużych przestrzeni między zawodnikami jak w United.
» 25 października 2021, 15:49 #6
UnitedWeStand: @Quebambino
Sorry, ale pisanie że Maguire nie potrafi grac piłką, to jest po prostu bzdurą, bo zarówno w Leicester jak i w reprezentacji, to zagrywał świetne piłki i pokazywał to chociażby na Euro. Na yt zresztą łatwo znaleźć kompilacje jego zagrań oraz wejść z piłką. Nie robi tego na poziomie Ekstraklasy, a w Premier League i reprezentacji.

Jedynym wytłumaczeniem dlaczego tak nie gra u nas, to jest Solskjaer, bo jak inaczej? Harry sobie wraca z kadry i myśli, że: "w United sobie postoję z tyłu i będę podawał do Freda, który się cofa po piłkę i ją traci co chwilę"?

Robi to, co mu każą robić i tyle.

Zgodzę się, że Harry nie jest top i nigdy nie będzie top, a 90mln za niego to jest komedia, ale akurat wyprowadzanie piłki, to jest coś czego jemu odebrać nie można, bo robi to świetnie. Tylko z jakiegoś powodu nie robi tego u nas..
» 25 października 2021, 16:17 #5
DevoMartinez: A robił i u nas co ciekawe. Zwłaszcza świeżo po transferze. ;)
» 25 października 2021, 18:39 #4
klusek0128: Basti nie mów tak. Na pewno sobie poradzą. Poprostu potrzebują jeszcze więcej czasu, pieniędzy, cierpliwości, szczęścia, taktyki, trenera, trzymania się razem itd.
» 25 października 2021, 15:00 #3
ruffnecky: a ty tylko potrzebujesz wi-fi i zdrowych palców by mieszać ich z błotem w internetach
» 25 października 2021, 17:50 #2
Pyra: Mysi nastąpić zmiana wszystkich osobników jak przejście Mojżesza przez pustynię!
Została połowa zawodników
» 25 października 2021, 14:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.