Ostatnie dni były bardzo burzliwe w świecie futbolu. Manchester United w niedzielny wieczór, wraz z innymi jedenastoma klubami, ogłosił plan powstania SuperLigi, elitarnych rozgrywek dla najbogatszych klubów w Europie.
We wtorek klub z Old Trafford wycofał się z tego projektu.Decyzja właścicieli Czerwonych Diabłów o dołączeniu do SuperLigi spotkała się z ogromnymi protestami ze strony kibiców. Dostrzegli to potencjalni sponsorzy Manchesteru United, którzy wstrzymali rozmowy z klubem.
Manchester United od wielu miesięcy rozgląda się za nowym sponsorem swojego ośrodka treningowego w Carrington. Dziewięcioletnia umowa z firmą Aon dobiegnie bowiem końca po zakończeniu sezonu 2020/2021.
Logo Aon widnieje na koszulkach treningowych Manchesteru United oraz w nazwie kompleksu treningowego w Carrington (Aon Training Complex).
Czerwone Diabły po obecnym sezonie zakończą też współpracę z Chevroletem. Logo amerykańskiego koncernu na koszulkach zostanie zastąpione przez firmę Team Viewer. Manchester United nie będzie już związany umową z żadnym producentem samochodów, co otwiera drzwi do kolejnych negocjacji i umów sponsorskich z branżą motoryzacyjną.