Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„De Gea nie stał się nagle kiepskim bramkarzem”

» 20 lipca 2020, 14:57 - Autor: matheo - źródło: talkSPORT
Paul Parker, były defensor Manchesteru United, stanął w obronie Davida de Gei, na którego znów wylała się fala krytyki. Tym razem hiszpański bramkarz zanotował kiepski występ w półfinale Pucharu Anglii z Chelsea (1:3).
„De Gea nie stał się nagle kiepskim bramkarzem”
» David de Gea nie będzie miło wspominał meczu z Chelsea w Pucharze Anglii
De Gei mocno oberwało się za drugą bramkę dla The Blues, którą zdobył Mason Mount. Anglik zdecydował się na mocne uderzenie zza pola karnego, ale wydawało się, że De Gea pewnie złapie piłkę. Futbolówka wyślizgnęła się mu z rąk i wpadła do siatki.

– De Gea nie stał się nagle kiepskim bramkarzem – twierdzi Parker na antenie radia talkSPORT.

– Pamiętam czasy, gdy Manchester United przez dwa lata nie był w Lidze Mistrzów. Był sezon, w którym De Gea spisywał się fantastycznie. Przywrócił Czerwone Diabły do Ligi Mistrzów, a później wprowadził United do finału Ligi Europy niewiarygodnymi interwencjami. Wielokrotnie ratował Manchester United i Jose Mourinho w drodze do finału.

– Wygląda na to, że ludzie szybko zapominają o tym, czego dokonał, gdy Manchesterowi United nie szło i dysponowali kiepskimi zawodnikami, kiepskimi menadżerami. Wszyscy natomiast szybko na niego naskakują i atakują.

Parker pytany o to, czy Dean Henderson powinien zastąpić De Geę w bramce Czerwonych Diabłów, odpowiada: – Sprawa z Hendersonem wygląda tak, że świetnie mu idzie w Sheffield United. Powrót do Manchesteru United i wrzucenie go do bramki to jednak wielki znak zapytania.

– Dean spisuje się dobrze w Sheffield United i jestem przekonany, że gdy Chris Wilder zobaczył wynik meczu Manchesteru United z Chelsea oraz to, co przydarzyło się De Gei, to miał chyba atak serca. Musiał pomyśleć, że teraz United będą chcieli Hendersona w bramce. Czy jednak Dean będzie w stanie grać tak samo dla Czerwonych Diabłów jak dla Sheffield United? Mamy tutaj wielką niewiadomą.

– Mówimy tutaj o dwóch różnych klubach, jeśli chodzi o poziom oczekiwań wobec Hendersona – dodaje Parker.


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer: Dwa ostatnie mecze mają ogromne znaczenie
Następny news »
Rashford: Nie ma ucieczki od tej porażki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (28)


Zannah: Jak patrzę na te co po niektóre wypociny to mi się nie dobrze robi. Trochę lojalności, nie aspirujmy do poziomu Realu i togo, co zrobili z Gutim i Casillasem. Patrząc kilka lat wstecz jest to całkem oczywiste co należy zrobić, wywalić trenera bramkarzy i zatrudnić nowego. Moim zdaniem metody aktualnego trenera nie są kompatybilne z De Geą i należy to natychmiast skorygować a nie pozbyć się Hiszpana. Ma on niesamowite umiejętności i faktycznie może jeszcze pograć wiele lat jeśli wróci na odpowiedni poziom.

A co do obrony, żeby dać mu większej pewności siebie zdecydowanie należy kupić CB. Ja osobiście bym chciała Ibrahima Konate. Problem z naszym środkiem obrony jest taki, że mamy dwóch dobrych, ale relatywnie wolnych obrońców i drastycznie potrzeba nam szybkiego, chyba że Bailly złapie formę wtedy, można wydać mniej na zmiennika albo dać czas Mengiemu.
» 20 lipca 2020, 20:03 #26
Biniek: W koncu ktos napisal cos madrego na ten temat. Oprocz tego Bailly... On forme ma, ale srednio co 30 minut robi sobie krzywde.
» 20 lipca 2020, 20:40 #25
Zannah: @Biniek: Bailly miał problemy z kolanami i miał operację na obydwa od tego czasu wydaje się w porządku. To co się wydarzyło w meczu ze smerfami było dziwnym wybrykiem natury. Dwa zderzenia głową na przestrzeniu kilku minut, najważniejsze że jest już gotowy do gry.
» 20 lipca 2020, 22:16 #24
Biniek: Pierwszy sezon mial rewelacyjny ale to bylo 3 lata temu i ciezko teraz myslec o nim jak o pilkarzu pierwszego skladu. Powinnismy szukac innych rozwiazan.
» 21 lipca 2020, 07:46 #23
Zannah: Problemem jest to, że, przeciwieństwie od tego, co twierdzą znafcy na DP, potrzeba nam transferów na wiele pozycji. Niestety nasz budżet jest dość mocno ograniczony przez dywidendy udziałowców. Jeśli kupimy Sancho i Grealisha, co jest potrzebne nam jak woda na pustyni, nie będzie dużo funduszy na resztę transferów. W przeciwieństwie do zmienników z innych pozycji, Bailly ma duży potencjał i istnieje spora szansa, że uporał się z kontuzjami. Teraz potrzebuje czasu i ogrania. Chciałabym zakupu CB, ale przy obecnej realiach wątpię, czy jest to możliwe. Tak samo jak niektórzy mędrcy prawią, iż należy zakupić LB. Shaw gra świetnie, mamy Williamsa, a nasz środek zaczyna wyglądać jak coroczny zlot paralityków, jak tylko zejdzie ktoś z dwójki Bruno/Pogba, w szczególności Portugalczyk. To samo na skrzydłach, jak tylko nie gra podstawowa trójka nasze skrzydła wyglądają jak paraolimpiada. Na wszystkich funduszy nie starczy. Bailly'ego mamy, i wiemy że potrafi grać lepiej niż pozostała dwójka jak jest w formie i do drzwi pierwszej drużyny puka Tenden Mengi. Jak pisałam wcześniej potrzebujemy 5 transferów, żeby myśleć o walce o wszystkie cele. Sancho na prawe slrzydło, do środka potrzebujemy zastępcy dla Bruno, czyli Grealisha oraz zastęptwa dla Matica, najchętniej Ndidi, ale byłby on bardzo drogi, szybki srodkowy obrońca, jak napisałam powyżej bardzo podoba mi się Konate oraz na koniec napastnika dobrze grającego głową za Ighalo, tutaj moim marzeneim jest Osimhen, który świetni też gra na skrzydłach. Wszytko jest do przeprowadzenia na przestrzeni do dwóch lat. A za 3-4 lata będziemy odkupować Bellinghama od Borussi za 100mln.
» 21 lipca 2020, 10:11 #22
Sideswipe: co w tym mądrego? Nowy trener? Nowy trener bramkarzy nie będzie miał wpływu na to, że on popełnia szkolne błędy wpuszczając bramki po krótkim rogu, w dodatku przez tyle lat nie nauczył się gry na przedpolu więc wątpliwe jest, że kiedykolwiek to zrobi.
Raczej mu jest potrzebny psycholog.
Jak mamy zamiar liczyć na jego powrót do formy, który może nastąpi, a może nie, a do tej pory trzeba będzie drżeć o każdy strzał na naszą bramkę, to ja dziękuję za taką "lojalność". Danie mu kilku meczów odpoczynku po takiej grze nie byłoby "aspirowaniem do poziomu Realu" a normalną koleją rzeczy, tym bardziej, że zmiennika mamy (jeszcze) całkiem przyzwoitego. Przykład Casillasa to skrajność, Davida wszędzie darzą szacunkiem, nawet tu (no prawie, czasem wyskoczy ktoś z ręcznikiem albo co gorsza "szmatą").
Jeśli Ty wierzysz po tym wszystkim, że Bailly będzie lekiem na kulawą obronę, że "istnieje spora szansa, że uporał się z kontuzjami" biorąc pod uwagę też jego styl gry, to podziwiam wytrwałość, oczywiście mam nadzieję, że tak będzie, ale jestem prawie pewien, że 10 meczów w sezonie dla niego to będzie wyczyn.
» 21 lipca 2020, 17:13 #21
Biniek: Zannah to oczywiste, ze nam do porzadku w klubie brakuje jeszcze ze 2-3 sezony. Niektorym tu sie jednak wydajewydawalo, ze przyjdzie Sancho i znowu bedziemy potegą.
Zgadzam sie co do Shawa. Typ jest najrowniej grajacym zawodnikiem United od lat. Nie widze za to miejsca w druzynie dla takiego Freda, Pereiry, Lingarda, czy Ighalo. Do tego minimum jeden CB, ktos na prawe skrzydlo... Tego sie nie da zrobic w jeden sezon.


Sideswipe z Bailly'm sie zgadzam, nie ma co na niego liczyc. Co do DDG... Zmiana otoczenia, czyli zmiana trenerow moze bardzo duzo pomoc. Czasem formula sie wypala i zamiast do przodu, cofasz sie. Tak moze byc z DeGea, ktory przeciez nagle nie zapomnial jak sie broni. I nieprawda jest, ze nie moze sie juz niczego nowego nauczyc. Przykladem jest tu Lewandowski. Co sezon podnosi umiejetnosci i zaskakuje czyms nowym.
» 21 lipca 2020, 18:08 #20
Zannah: @Sideswipie: Trener to podstawa spójrz na nasz zespół za czasów Murinho, a spójrz teraz, za czasów Ole. Teraz przenieś to na krunt personalny, to jak trenujesz ma ollbrzymi wpływ na to, jak grasz, metody niektórych ludzi nie są ze sobą kompatybilne. Wiemy, że istnieje 16 typów osobowości, złożonych z ośmu funkcji poznawczych osadzonych na osiach. Odkrył to genialny Carl Jung i kontynuowana przez wiele wybinych umysłów. Nie jest to pseudo nauka i arbitralne segregowanie ludzi do szufladek, tylko fakt potwierdzony przez MRI. Nie mylić z MBTI, których testy i opisy typów to często istny nonsens, z MBTI można używać co po najwyżej nazw typów, gdyż są najbardziej popularne i zna je całkiem sporo ludzi. To odkrycie mówi nam, że lydzie mają 16 kombinacji tego, jak postrzegają świat i podejmują decyzje. Te 16 typów to nic innego jak wewnętrzna machineria mózgu, funcje mają swoje neurony, a osie to nic innego jak ścieżki neuronowe, które je łączą. Najistotniejszą rzeczą z tego wynikającą jest to, że metody jednych ludzi, nie nadają się dla innych. Podam siebie dla przykładu. Ja jestm typem ENTP, wychowywała mnie, przez sporą część życia moja babcia, ESTJ. Mój typ jest typem intelektualistki, zawsze byłam wszystkim zaineteresowana, mam olbrzymią rzeszę zainteresowań, którymi się zajmuję, ale jeszcze więcej porzuconych. Uwielbian nowinki, i rzucam się na nie bez namysłu, by szybko przejść do kolejnej nowości. Dłużej moje uwagę przykuwają tylko rzeczy, którymi się bardziej pasjonuje. Jestem także osobą bardzo pragmatyczną, zgoła niemoralną, jestm liberalna, bardzo otwarta i nie ma dla mnie tematów tabu. Jestem także bujającą w obłokach empatką, zawsze myślącą o rzeczach abstrakcyjnych. Moja babcia natomiast jest jest z temperamentu obrońców, niesamowicie kontrolująca, szufladkuje ludzi, ma silne zasady moralne, jest wrażliwa, ale nie ma empatii, jest osobą bardzo konserwatywną, mocno stąpającą po ziemi i nie ma abstrakcyjnej kości w swoim ciele. Kiedy mieszkałam u niej, zawsze próbowała mnie zmusić do nauki "po swojemu". Usiąść prost, uporządkować zeszyty i książki, wyłączyć muzykę, nie wspominając o telewizorze czy komputerze i skupić się na nauce i odrabianiu pracy domowej. Dla mnie jest to istny obraz piekła. Ja, raz żadko kiedy odrabiałam lekcje, uważam je za stratę czasu, a jak się uczę, czy pracuję to mam włączony serial lub anime, Nightwish leci w tle, mam 125 zakładek otwartych, 10 rozmów na trzech różnych komunikatorach i grę zwiniętą do paska, a na około uporządkowany chaos, dla postronnego istny burdel. Zazwyczaj z nudów skaczę pomiędzy róznymi tematami. Jest to jedyny sposób, abym mogła coś zrobić, bez negatywnego wpływu na moją osobę na dłuższą metę. Chyba że jestem czymś głęboko zainteresowana, wtedy wszystko przestaje isnieć i nic innego mnie nie interesuje. Brak kompatyblności pomiędzy naszymi metodami i próby narzucenia mi swoich metod skutkowały zjazdem ocen za każdym razem i razem z nieciekawą sytacji w domu, po pewnym czasie doporowadzi do permanentej utraty zdolności koncentracji.

Metody treningowe, jak i podejści do nich i kompatybilność osobowości ludzi oraz ów metod jest niesamowicie ważna i może zarówno źródłem sukcesu jak i przyczyną porażki. Jeśli dobrze pamiętam to zjazd formy De Gei zaczął się po zmianie trenare w pierwszym rzędzie, popraw mnie, jeśli się mylę.

Co do Baillego to nie powiem, marzy mi się, aby wrócił do formy ze swojego 1 sezonu bo potencjał ma niesamowity i uwielbiam jego grę, wolę walki i zdziorność. Napisałam także, że potrzebujemy CB jako nasz trzeci priorytet. Uważam, że potrzebujemy 3 piłkarzy na cito, Sancho, Grealish, którzy, nie łudźmy się muszą przyjść, jeżeli chcemy się liczyć w przyszłym roku w lidze i europie oraz środkowy obrońca. Uważam także, że pierwsza dwójka jest ważniejsza z kilku powodów, Lindelof i Maguire nie grają tragicznie i zawsze jest Bailly i Mengi w odwodzie oraz mamy swietnie defensywnie grającą dwóję bocznych obrońców, a nasza pomoc bądź atak wyglądają jak banda pijaków po obaleniu cysterny alkoholu metylowego, jak tylko brak kogoś z podstawowej 11. Kolejną sprawą jest to to, że Ole musi się nauczyć, że nie jest Otto Rehhagel, który na samej dyscyplnie taktycznej dał Grecji mistrzostwo europy. Ole nie jest geniuszem taktycznym i nie jest dobry w grze defensywnej, dla tego priorytetem powinni być piłkarze, dający mu możliwoć grania swojej piłki, przy której czuje się komfortowo, przynajmniej na razie, zanim nie zdąbędzie więcej doświadczenia. Problemem jest także sytuacja finansowa, wątpię czy posiadamy wystarczająco funduszy, aby kupić trzech wysokiej jakiści piłkarzy latem, a jest rękami, noagami i cyckami przeciwna zakupywania kolejnych zapchajdziur w rodzaju Freda, tylko dlatego, że są dostępni i tani i jesteśmy zadesperowani. Lepiej już zainwestować w młodzież. Moim zdaniem jakość, nie ilość, kupić pierwszą dwójkę, w zimę pomyśleć o napastniku za Ighalo, a w kolejne lato można kupić defensywnego pomicnika i środkowego obrońcę i jesteśmy w domu z porządną drużyną. Problem się zacznie jak zaczniemy wydawać pieniądze na miernoty, które wysysają fundusze i osłabiają drużynę, już teraz musimy pozbywać się szrotu po porzenich "mądrych" zakupach.
» 21 lipca 2020, 23:04 #19
Sideswipe: Przeczytałem, ale zdania dalej nie zmieniam - w mojej opinii przeceniasz rolę trenera bramkarzy, chociaż rzeczywiście jego spadek formy pokrywałby się z ostatnią zmianą na tym stanowisku. Ostatnio był krótki news o tym dlaczego Alvarez zrezygnował.
Co do defensywy to... ja bardzo liczyłem i dalej liczę na Tuanzebe. On ma wszystko oprócz zdrowia, wizja kapitana - wychowanka na długie lata naprawdę była piękna, ale obawiam się, że to ten sam kaliber co Eric. Z nich dwóch z wiadomych względów wolałbym oglądać na boisku albo w szpitalu Axela. Nie mówię, że należy się go pozbyć, bo na to nie możemy sobie pozwolić, z transferami masz rację. Zaliczyliśmy sporo dobrych występów tą drużyną, ale... co się działo gdy w tej 11 trochę Ole namieszał widzieliśmy niedawno.
» 22 lipca 2020, 00:30 #18
Fenek: Dwa czy trzy babole Hendo i ludzie go na poprzeczce będą wieszać. Dean jest młody i będzie musiał dostać duży kredyt zaufania i jeszcze większy margines błędu. Kibicuję temu chłopakowi, ale trzeba go wprowadzić do zespołu z głową. Może to dobry pomysł aby on zajął miejsce Dawida a na wszelki wypadek dawid na ławę jako nr 2. Za rok zobaczymy który z nich zasłużył na nr 1 i czy np. hiszpanowi odpowiada rola drugiego bramkarza czy będzie szukał klubu.
» 20 lipca 2020, 17:01 #17
Abstrahujacy: Henderson jest młody, ale David był 2 lata młodszy przychodząc do United i wskakując do pierwszego składu.
Nie popełnił dwóch baboli, bo tyle to tylko w ostatnim meczu było. Gdyby zliczyć ten sezon pewnie i z 10 naliczymy.
Szacunek dla Davida za to co robił, ale nie można grać w United za nazwisko i za to co się robiło wcześniej, bo zaraz ściągniemy Scholesa jeszcze raz z emerytury, bo jak to on kiedyś nie grał.
» 20 lipca 2020, 19:02 #16
Biniek: Jordan Pickford tez mial byc angielskim kocurem w bramce... Dzis nikt o nim nie wspomni. Nie twierdze, ze tak bedzie z Hendersonem, ale troche za wczesnie, zeby go okrzyknac nr 1 w United.
» 20 lipca 2020, 20:42 #15
Sideswipe: ja tam dużo szybciej wybaczyłbym babole Deanowi niż kolejne Davidowi, bo tego pewnie nie tylko ja już mamy dosyć. Presja gry w United, wiek, "wejście w rękawice" (kiedyś) jednego z najlepszych bramkarzy, ogólnie nowe doświadczenie.
» 21 lipca 2020, 17:18 #14
ruffnecky: Dokładnie Biniek, też mi się nasunęło skojarzenie z Pickfordem
» 22 lipca 2020, 11:11 #13
Sideswipe: Świetny argument z tym LE, szkoda, że w nim nie bronił. Tak jak ktoś niżej zauważył - to nie jest "nagle", a jego obniżenie lotów trwa już jakiś czas, trzyma ten słaby poziom przeplatając go świetnymi interwencjami, ale ogólnie wypada blado. Powtórzę się, nie rozumiem dlaczego on jeszcze nie usiadł na ławce (i pewnie nie usiądzie), bajki o pewności siebie - nie kupuję tego, zawsze dobro klubu jest ważniejsze, z resztą - tu nie chodzi tylko o "samopoczucie" Davida, bo Romero też jest częścią tego zespołu. Zmiennika mamy cholernie dobrego, a Ole właściwie pluje mu w twarz.
Lingard, Sanchez czy ktokolwiek inny po zniżce formy w końcu usiedli na ławce, mimo tego, że ich błędy nie są takie kosztowne jak na pozycji bramkarza. Tym bardziej nie mogę znaleźć usprawiedliwienia.
» 20 lipca 2020, 16:37 #12
Ghostpl: Najelpein to hejotwac Hiszpana. Ja jestem za Hiszpanem nie zawsze się trzyma poziom widać że coś w nim siedzi ...
» 20 lipca 2020, 16:12 #11
Mikez: Niedoszły transfer do Realu w nim siedzi...
» 20 lipca 2020, 17:10 #10
Abstrahujacy: Dopóki coś w nim siedzi to niech i on na ławce siedzi. Nikt mu nie powinien umniejszać zasług z poprzednich lat, ale od mundialu włącznie jest wrakiem bramkarza z przebłyskami.
» 20 lipca 2020, 19:04 #9
DaredevilUtd: Nie nagle tylko to od 2 lat to trwa.
» 20 lipca 2020, 15:56 #8
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 15:55

De Gea jest tragiczny . Nawet gra słabo na przedpolu i ostatnio same babole do tego wpuszcza . Jak widze go z pilką przy nodze to dostaje palpitacji serca i wiem ze zaraz albo moze ktos mu ja zabierze albo poprostu wykopie ja gdzies pod nogi rywala . Dziwie sie ze Romero nie dostał ani razu takiej powaznej szansy sie wykazac od klubu bo moim zdaniem gdyby dostał taka szanse spisywalby sie duzo lepiej ale jak gra tak w kratke to nie ma szans zeby złapał wiatr . Przykład w Arsenalu gdzie teraz maja nowego bramkarza z akademii bodajze i spisuje sie swietnie i kto wie czy Leno bedzie nr 1 w bramce ... jedno jest pewne bedzie rywalizacja i o to tutaj chodzi . De Gea jest Świętą krową i takie są niestety fakty . Cały czas ma pewne miejsce w skladzie cokolwiek by sie nie stało . Kepa zaliczył pare wtop i usiadł na ławce kosztem Caballero ... Czemu u nas tak nie moze być ?
» 20 lipca 2020, 15:53 #7
ruffnecky: Bo kepę chcą sprzedać
» 22 lipca 2020, 11:15 #6
mervel: I tyle są właśnie warte wypowiedzi "ekspertów". Mało to przykładów że zawodnicy spadali z kosmicznego poziomu piłkarskiego na przeciętny albo i gorzej? Adriano, Kaka- można tak wymieniać długo.
Część z nich nie pozbierała się po kontuzjach a część po prostu zaliczyła mega zjazd sportowy.
Ilość błędów Davida jest porażająca, a przecież zarabia jak najlepsi piłkarze na świecie...Czas najwyższy postawić na Deana
» 20 lipca 2020, 15:29 #5
DaredevilUtd: Racja mervel patrz Sanchez
» 20 lipca 2020, 15:57 #4
smutny87: Nie ściemniaj stoperan,że Romero bronił wszystko w tamtych rozgrywkach.
» 20 lipca 2020, 17:02 #3
smutny87: No jak nie ściemniasz jak napisałeś,że wszystkie mecze bronił Romero a teraz piszesz,że jednak nie wszystkie a słów Parkera nie komentowałem i ile goli puścił DDG też mnie nie obchodzi.
» 20 lipca 2020, 18:58 #2
ruffnecky: Stoperan ogarnij się :) między "wszystkie" a "wszystkie ważne" jest różnica.
» 22 lipca 2020, 11:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.