Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer: Nemanja Matić jest w życiowej formie

» 25 czerwca 2020, 11:45 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Nemanja Matić był cichym bohaterem Manchesteru United w środowym meczu z Sheffield United (3:0). Uwaga prasy przed pierwszym gwizdkiem skupiła się głównie na duecie Bruno Fernandes – Paul Pogba, ale to Serb rozdawał karty w linii pomocy.
Solskjaer: Nemanja Matić jest w życiowej formie
» Dobra gra Nemanji Maticia w tym sezonie nie uszła uwadze Ole Gunnara Solskjaera
Dobry występ Maticia nie umknął uwadze Ole Gunnara Solskjaera, który pochwalił doświadczonego zawodnika po końcowym gwizdku.

– Nemanja gra swój najlepszy futbol. Zanotował dobry okres przygotowawczy, po raz pierwszy od wielu wielu lat. W meczu z Sheffield dyktował warunki gry, a jego doświadczenie było dla nas kluczowe – mówi Ole Gunnar Solskjaer.

– Jestem bardzo zadowolony, że widzimy najlepszego Nemanję. Będzie dla nas bardzo ważnym zawodnikiem. Oczywiście wszystko zależy od występów, tego czy będzie chciał u nas zostać, ale obecnie jest w znakomitej formie – dodaje Ole.

Matić jest piłkarzem Manchesteru United od 2017 roku. Na Old Trafford przyszedł z Chelsea. W marcu Czerwone Diabły przedłużyły jego kontrakt do czerwca 2021 roku.

Serb po spotkaniu z Sheffield United nie krył swojego zadowolenia z dobrego występu całego zespołu. – Uważam, że przez całe 90 minut mieliśmy kontrolę – stwierdził Matić.


TAGI


« Poprzedni news
Który klub zapłacił agentom najwięcej w sezonie 2019/2020?
Następny news »
Lista piłkarzy, którzy opuszczą Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Pyra: Matić potrafi utrzymać się przy piłce nawet przy agresywnym pressingu, tu nie chodzi o same aspekty defensywne, on po prostu wybiera najlepsze rozwiązania, jak nie może zagrać do przodu to szuka dryblingu, jak widzi, że nie da rady przedryblować to oddaje do obrońców i szuka przestrzeni.
Tominay tego nie ma i już raczej mieć nie będzie, on jest od przeszkadzania podobnie jak Casemiro w Realu, podaj do najbliższego i tyle.
» 25 czerwca 2020, 17:39 #27
manegarrincha: Prawda
» 25 czerwca 2020, 22:15 #26
Klierek7: i nie ma sraki, wyciąga rękę do agresora opiera się o niego, podnosi głowę rozgląda się ustala cel i pięknie rozgrywa, mega mi się jego spokój podoba. Poza tym wspiera widocznie linie obrony często cofa się po piłkę aż pomiędzy naszych defensorów, daje to miejsce Haremu, który nawet jak popędzi z piłką do przodu wie, że Serb go asekuruje :)
» 26 czerwca 2020, 10:19 #25
FriendlyHand: A moim zdaniem dużo robi tutaj ogranie i doświadczenie. Myślę, że po pewnym czasie i ograniu McTerminator też będzie miał spokojniejszą głowę. Dużo też zależy gdzie będzie grał, bo ŚPD wymaga niesamowicie dużo samodyscypliny, a Scott lubi szarpnąć do przodu
» 26 czerwca 2020, 21:36 #24
Alibaba: bardzo podobał mi się wczoraj matic wyglądał jak za najlepszych lat. Myśle ze MC może się od niego dużo nauczyć a jak połączy CARRICK i matica w sobie to będzie ogień ;)
» 25 czerwca 2020, 17:32 #23
jmgenious: Matic wczoraj zagrał mega mecz :) bezbłędny był
» 25 czerwca 2020, 17:32 #22
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2020 14:08

Pytanie do ekspertów dp, którzy mają więcej czasu na śledzenie takich detali niz ja :) Czy do końca przyszłego sezonu, czyli do końca kontraktu Maticia, są radę przekwalifikowac Scotta i/lub Freda na zabezpieczenie tyłów za Bruno i Pogba, czy trzeba rozglądać się za nowym defensywnym pomocnikiem?
» 25 czerwca 2020, 14:07 #21
MiSt: Scott ma potencjał do zostania dobrym ŚPD. Musi tylko powstrzymać swoje ofensywne zapędy. W odbiorze jest niezły, dobrze czyta grę, potrafi grać pod presją(czego nie można powiedzieć o Fredzie). Jest też coraz silniejszy. Pod okiem Ole dorasta bardzo szybko.
Przy Maticiu może jeszcze wiele się nauczyć. Carrick także może mieć na niego ogromny wpływ.
Ciekawe co z niego wyrośnie :)
» 25 czerwca 2020, 14:36 #20
Mariano88: No to oby.
» 25 czerwca 2020, 14:39 #19
manegarrincha: Ekspertem jestem żadnym ale jakieś swoje zdanie mam którym chętnie się podzielę;)

Myślę że Scott ma potencjal by przerobić go na 6 o profilu podobnym do Maticia. Największym problemem do przeskoczenia jest brak doświadczenia. Możesz powtarzać na odprawie i treningu wskazówki ale na boisku w ferworze walki często się o tym zapomina. Bez rozegranych wielu meczy w danej roli nie osiągniesz nawyków niezbędnych do wydajnej gry na takim poziomie

Scott jest na pewno bardziej expresywny boje się że przez to za dużo by chciał zrobić i opuszczalby ta newralgiczna pozycje. To da się wyuczyc intensywnym treningiem pozycyjnym popartym wystepami ale właśnie ta 'nadpobudliwość' Scotta odróżnia go od Nemanji najbardziej.

Inne cechy mają podobne. Porownywalny solidny odbiór i niezle podanie, nawet postury mają podobną. Scott jest szybszy twardszy i bardziej waleczny.

Na moje to mogłoby się udac, bardzo bym tego chciał; mieć wychowanka na lata w 11.

Największym problemem według mnie jest właśnie ta natura Tomka. Tam bardziej potrzebny jest spokój i niezawodność od serducha i ambicji.
» 25 czerwca 2020, 14:40 #18
Mariano88: No to jest nadzieja :)
» 25 czerwca 2020, 14:51 #17
Zannah: Ale po co przekształcać McTominaya, który ma spory potencjał także w ataku, i blokować mu opcje rozwoju. Scott powinien rozwijać się jako Box to Box i grać na zmianę z Pogbą. Nie jest na poziomie francuza, ale ma świetną psychikę, jest waleczny i niezmordowany. Daje inne opcje. Zresztą, jeśli chcesz mieć zawodnika, który sam gra na dm'ie, musiś mieć tam specjalistę jak Matic. Jeśli chcemy grać bardziej ofensywnie i dominować w środku, to Pogba i Bruno muszą mieć wolność i pewność zabezpieczonych tyłów, a nie co chwila oglądać się za siebe. Matić w formie to daje, co widać było wczoraj. McTomnay może, ale on będzie lubił się zapędzać wyżej, co sam powiedział w wywiadzie dość niedawno. On chce grać bardziej ofensywnie. Fred natomiast takim zawodnikiem nie będzie nigdy, on potrzebuje drugiego zawodnika, który gra obok niego. Ja cały czas optuję, żeby go sprzedać, wykorzysując jego dobry sezon, żeby podnieść cenę i kupić Ndidiego. Czasem nawet bardzo dobrego piłkarza należy sprzedać, bo nie pasuje do koncepcji.

De Gea/Romero/Grant

Bailly/Nowy SO - Maguire/Lindelof
Wan-Bissaka/Dalot Shaw/Williams

Ndidi/Matić
Pogba/McTominay
Bruno/Grealish

Sancho/Mata Rashford/James
Martial/Greenwod/Osimhen

Resztę powinna stanowić wprowadzana młodzież, a szrotu się pozbyć, by zdobyć fundusze

Potrzeba nam szerokiego składu, ze specjalistami na swoich pozycjach, zobacz jak świetnie gra Martial, odkąd wrócił na 9 na stałe, potrzebował trochę czasu oraz odkąd mamy kolejnego specjalistę w swoim fachu, Bruno, dostaje podania i je dobrze je wykańcza. Dlatego uważam, że prorytet to Sancho i Ndidi, po nim Grealish. Następnie jeśli byłyby fundusze lub w kolejnych okienach sprowadzić Osimhena, jak mówiłam wcześniej, napastnik dobrze grający głową, a do tego szybki,dynamiczny i może grać na skrzydłach i wymieniać się pozycjami z pozostałymi oraz szybki środkowy obrońca. Mając Jamesa, Grealisha, Greenwooda, Rashforda i Osimhena, etatowego zastępce dla Sancho można zostawić na późniejsze lata, jeśli w ogóle byłoby to potrzebne.
» 25 czerwca 2020, 18:31 #16
manegarrincha: Zana to co piszesz jest fajne ale nierealne raczej już przy ndidim a gdzie tam Grealish. Życie to nie koncert życzeń. Nie zgodzę się z Oshimenem. Dla mnie przyszłością NA 9 Jest Mason i tylko tam. Trzech snajperów nieupchamy.
» 25 czerwca 2020, 22:22 #15
Zannah: Sancho i Ndidi byłoby realne. Kasa na pierwszego w zasadzie jest. Na drugiego można zdobyć sprzedając szrot. Jak Villa spadnie z PL cena za niego też. Jeśli Jack naciśnie na transfer, szansa istnieje. Co do napastników, to na prawdę uważasz, że dwóch wystarczy? Poza tym Będzie potrzebny dobry zmiennik dla Sancho, a Osimhen dobrze gra na skrzydle, a przyjść powinien w Zimię, z budżetu na letnie okieno, bo odejdzie Ighalo i będziemy mieć kolejną dziurę. Mam pytanie, czy ludzie na prawdę nie potrafią dojrzeć, jak szeroką i równą kadrę mają drużyny, co walczą na czterech frontach? my potrzebujemy tego samego. A z całym szacunkiem do Martiala i Greenwooda, nie zauważyłeś, że żaden z nich nie jest specjalistą od gry główą? Osimhen jest, co daje nam dodakowe opcje, co jest w dzisiejszym footballu najważniejsze, przy czym nie posiada minusów Lukaku.
» 26 czerwca 2020, 01:01 #14
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2020 09:34

Zannah
Jasne ze lepiej miec szeroka kadre. Menago ma w kim wybierac a codzienna rywalizacja na treningu podnosi poziom.
Na minus mozna zaliczyc koszta, niskie morale rezerwowych, gorsze zgranie.

Największym minusem jest totalne ograniczenie młodzieży. Zablokowanie szansy rozwoju. Jeśli Mason w przyszłym sezonie nie będzie grał 80% możliwego czasu gry to jego rozwój wyhamuje.

Ja nie byłem przekonany już do ponownego Ighalo i myślę że obawa o kontuzje była głównym czynnikiem tego wypożyczenia. Ot tak solidny rezerwowy który nie będzie narzekał.

'Pozbyć się szrotu i będzie kasa'. Łatwo powiedzieć ciężko wykonać , zwłaszcza w dobie covid. To nie będzie tak że klub ogłosi że chce za lingarda 20 mln a jutro zgłosi się klub powiedzmy z 15 mln. Za takiego rojo ktos da chodzby 10 mln ? Nie sądzę.

Piszesz że kasa na Sancho jest. Nie chce być nieuprzejmy ale z kad to wiesz ? Klopp odpuszcza ponoc Wernera w promocji, kluby zapowiadają zaciskania pasa itp.
Moim zdaniem jeśli nie awansujemy do lm i sytuacja z covidem się nie unormuje to będzie o ten transfer ciężko.

Ndidiego lisy też nam nie oddadzą za bezcen. Zwłaszcza oni. Dziewczyno oni ponoc za Chilwella krzyczą 80 mln. 200 mln w tym okienku nie wydamy.

Grealish w moim zdaniu nie jest nam szczególnie potrzebny. Niech Ole popracuje z lingardem lub Pereira bo wypaleni nie są a potencjał mają. Jack niekoniecznie musiałby się okazać takim wzmocnieniem jak nam się wydaje.

Oshimen dla mnie to byłby błąd. Blokowalby Masona a to jest ostatnia rzecz jaką chciałbym widzieć.

Chyba że nie przyszedł by Sancho a on rzeczywiście ogarnia skrzydlo (nie wiem nie widzialem). Albo byłby skromnym rezerwowym, ewentualnoscia na każdą pozycje w ofensywie. Tyle że na tym etapie budowania kadry możemy o takim komforcie zapomnieć

Realność takich transferów na mój rozum jest zerowa. Oby przyszedł Sancho a kilku jegomosci ( Sanchez rojo Jones Juan) udało się upchac chodzby za grosze gdziekolwiek tak aby zeszli z listy płac która też z gumy nie jest. Byłoby to już mega okno.

Czasem od opcji lepiej wychodzi się na atmosferze i zagraniu a nasi rywale wcale nie mają tak szerokiej kadry.

Taki Liverpool mial na 3 ofensywne pozycje 5 piłkarzy a Szwajcar i tak przez dwa sezony grajac na kilku frontach niemal nie powachal murawy. Teraz doszedł minamino ale czy on jest lepszy od takiego Pereira?

City od lat ma dwóch napastników a na cztery ofensywne pozycje w pomocy pep miał max 6 graczy + foden i to im wystarcza. Jeśli omijalyby nas kontuzje to Sancho nam wystarczy by walczyć o trofea.
» 26 czerwca 2020, 09:30 #13
manegarrincha: Zannah
Spoko rozumiem że opisujesz luki w składzie. Z niektórymi wnioskami się zgadzam z innymi nie.

Bez napastnika dobrze grającego głową można zdobywać potrójną koronę :) Wiele wielkich drużyn zwłaszcza w ostatnich latach świeciło triumfy grajac bez takiej opcji. Moim zdaniem nie potrzebujemy takiego. Mam obsesję Masona jako lepszą wersję Aguero. Dla mnie on musi być rozwijany jako 9.

Potrzebujemy 6 zgadzam się. Na dzień dzisiejszy wystarczy rezerwowy choć nie jestem pewien czy Nemanja utrzyma poziom z ostatniego meczu przez większość następnego sezonu. Ndidi jest świetny ogólnie choć trochę inny od Maticia. Rynek transferowy jest ograniczony więc o idealną kopię serba będzie ciężko. Moim zdaniem to dobry wybór tylko że na dzień dzisiejszy niemal totalnie nieosiągalny.

Zgadzam się że nawet jeśli przyjdzie Sancho to jeden dzejms na dwa skrzydła to marne zabezpieczenie ale życie to nie bajka. Dla mnie jakiś kolejny tani mlodziak byłby wystarczający a i o takiego będzie ciężko.

Lingard i Pereira blokują młodzież a oshimen już nie będzie? ;) ok inne pozycje ale czy taki gomes dźwignie już grę w najważniejszych meczach co 4 dni przez np2 miesiące ?(ewentualne kontuzje). Być może. Przykład Scotta czy Rasha wcześniej pokazuje że w razie konieczności nasi wychowankowie dają radę.

Biorąc pod uwagę realizm i etap budowania kadry na jakim jesteśmy dziś uważam że lingard powinien zostać pod warunkiem że Ole da rade do niego dotrzeć. Pisze tak ponieważ przy transferze Sancho przyjście Jacka to marzenie nie prawdopodobienstwo. Nie będzie stać nas na nikogo, może jakiegoś nowego dzejmsa na jakąkolwiek pozycje.

Też się wystraszyłem jak Bruno był za linią ale podobne emocje towarzyszą kibicom wszystkich klubów gdy ich topowi gracze są opatrywani. Sytuacja że mamy dwie 11 na bardzo wysokim poziomie jest moim zdaniem niedoosiagniecia. Najbliżej jest tego chyba przyszłorocznym Real a i tak znajdziesz tam luki

Moim zdaniem wskazane przez Ciebie luki będą do ogarnięcia najwczesniej za rok a do tego czasu może się wiele wydarzyć.

Z tym że jak pisałem wyżej Oshimen mi nie pasuje. Wolałbym kogoś kto mógłby odciążyć zarówno lewe skrzydło jak i prawe. Atak zostawiam Masonowi😈

Dzięki za sympatyczna rozmowe.
» 26 czerwca 2020, 11:38 #12
Seszele: Jeżeli Matić miałby być w takiej formie, to ok. Myślę, że jeden sezon jak najbardziej mógłby grać w podstawowej jedenastce w celu zabezpieczenia tyłów, o ile skład opierałby się na ofensywnych pomocnikach w postaci duetu Fernandes-Pogba. Trzeba jednak szukać zastępcy, który w następnych latach zostanie wprowadzony do składu w miejsce Serba.
» 25 czerwca 2020, 13:42 #11
manegarrincha: Jak chcemy grać Pogba i Brunem to potrzebujemy zawodnika właśnie o takim profilu, opanowanego, nie oddającego piłki pod presją z niezłym podaniem ale zarazem ogarniajacego ustawianie się za liniąpilki i asekuracje kolegów grających wyżej. Do tego przyzwoity odbior.

Dodał bym więcej walecznosci ale ideałów niema.

W razie czego jest Scott. Myślę że lepiej spróbować go przekwalifikowac na 6, niz na siłę szukać transferu. Ma niektóre pożądane cechy, jest młody a trening pozycyjny to jest coś czego chyba można się nauczyć.

Mamy jeszcze fredinho który od biedy mógłby próbować zastąpić pogbe.

Za fernandesa mamy aż trzech kandydatów ale żaden nie przekonuje. Warto by było zrobić z tym porządek. Juanowi bym podziękował, Pereira ostatnia szansa na wypożyczenie a lingardinho przyspawany do lawy no bo to jednak wychowanek.

W razie nie daj boże nawału kontuzji powinniśmy wprowadzać młodzież. To oni powinni być głębią składu a nóż z konieczności któryś wypali tak jak kiedyś Scott czy Rash.
» 25 czerwca 2020, 13:04 #10
Seszele: Nie ma sensu po raz enty wypożyczać Pereiry.
Albo odejdzie, albo zostanie i będzie miał szansę, aby udowodnić swoją wartość. Dałbym mu jeden, nadchodzący sezon, ponieważ jakby nie patrzeć, to potrzebujemy zmienników, a wszystkich nie wytransferujemy w letnim oknie. Jeśli miałby odejść, to tylko i wyłącznie na zasadzie sprzedaży.
Dla mnie najbliżej odejścia są: Jones, Rojo, Smalling i Lingard. Pozbyłbym się jeszcze Sancheza, ale mam mieszane uczucia.
» 25 czerwca 2020, 13:38 #9
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2020 14:21

Masz mieszane uczucia do Alexisa ? Hmmm rezerwowy z taką tygodniową.. Ja bym go oddał za grosze z pocalowaniem ręki.

Zgadzam się że ktoś z dwójki lingard Pereira powinien być rezerwowym w przyszłym sezonie. Lingard nie jest jeszcze wypalony, zawsze dużo jeśli potrafiłby nawiązać do swoich najlepszych występów to takich ludzi na ławkę nam trzeba. Po za tym jest w klubie od dziecka więc ja bym to trzymał.

Pereira też ma conajmniej status wychowanka a jego wypożyczenie do Valenci to była pomyłka. Chętnie puściłbym go na rok do jakiegoś beniaminka bpl i po sezonie zobaczył. No chyba że przytrafiałyby się przyzwoita oferta transferu.W kadrze bym go nie zostawiał, moim zdaniem ogony i kilka meczów w pucharze ani mu niepomogą ani go niezweryfikują.

Jones Rojo Smalling zgoda. Najwyższy czas by zeszli z listy płac. Są młodzi Tuanzebe i Fosu Mensah.
» 25 czerwca 2020, 14:20 #8
manegarrincha: Lingard zawsze dużo biega*
» 25 czerwca 2020, 14:23 #7
jaratkow: Cieszę się, że Matič jest kolejnym, który odpłaca trenerowi za zaufanie coraz lepszą grą. Zwłaszcza zaś po tym jak spadła na niego olbrzymia fala hejtu. Ole buduje krok po kroku fajny skład. Skład, w którym jest wystarczająco miejsca i zadań dla graczy młodych i błyskotliwych oraz dla tych odrobinę starszych i bardziej doświadczonych. Robi się naprawdę pozytywnie
» 25 czerwca 2020, 12:58 #6
wrobel1992: Krytyka była dla Nemanji zasłużona za poprzedni sezon. W tym grał co raz lepiej, a teraz po wypoczynku jest bardzo silnym ogniwem zespołu.
» 25 czerwca 2020, 17:25 #5
jaratkow: Przyznasz jednak, że trudniej zawodnikowi o wykazanie się formą gdy wchodzi na boisko od czasu do czasu aniżeli gdy występuje regularnie. Gdy Matič odzyskał rytm meczowy - wrócił do dobrej dydpozycji.
» 25 czerwca 2020, 18:58 #4
Pezet: No Matic wczoraj profeska trzeba przyznać . Bardzo inteligentnie , nie przypominam sobie jakichś strat czy niecelnych zagrać . Oby tak dalej
» 25 czerwca 2020, 12:22 #3
primasort: Jeszcze mu dużo brakuje do formy jaką prezentował w Chelsea.
» 25 czerwca 2020, 11:52 #2
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2020 11:51

Ano właśnie, ludziom często umykają takie detale jak brak dobrego okresu przygotowawczego czy rekonwalescencja po operacji brzucha. Wiadomo, jest to raczej typ kloca niż box-to-box ale bardzo cenię go za boiskową inteligencję i pozaboiskową skromność
» 25 czerwca 2020, 11:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.