Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Składy: Manchester United vs Aston Villa. 14. kolejka Premier League

» 1 grudnia 2019, 16:33 - Autor: Bart - źródło: Twitter.com
Manchester United w 14. kolejce Premier League zmierzy się na własnym stadionie z ekipą Aston Villi. Poznaliśmy wyjściowy skład Czerwonych Diabłów na to spotkanie. Początek meczu na Old Trafford o 17:30.
Składy: Manchester United vs Aston Villa. 14. kolejka Premier League
» Mata wskoczył do składu United na mecz z AV
Ole Gunnar Solskjaer dokonał tylko jednej zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United w porównaniu do ostatniego starcia z Sheffield w Premier League. Do wyjściowego składu wskoczył Juan Mata.

Kapitanem Manchesteru United w niedzielnym meczu jest Harry Maguire.

Man Utd vs Aston Villa: Relacja na Żywo



Manchester United: De Gea - Williams, Lindelof, Maguire, Wan-Bissaka - Pereira, Fred, Mata - James, Rashford, Martial

Rezerwa: Grant, Lingard, Young, Shaw, Greenwood, Garner, Tuanzebe

Aston Villa: Heaton, Guilbert, Konsa, Mings, Targett, McGinn, Luiz, Hourihane, El Ghazi, Welsey, Grealish

Rezerwa: Nyland, Lansbury, Nakamba, Trezeguet, Engels, Kodjia, El Mohamady


« Poprzedni news
Marcus Rashford najlepszym piłkarzem United w listopadzie
Następny news »
Premier League: Manchester United 2:2 Aston Villa. Diabły gubią punkty przed własną publiką


REKLAMA

REKLAMA


Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (491)


Strzelec: Byłem za daniem czasu Ole ale to jest dramat. Rozumiem, że niema pomocy ale po takim czasie powinno to wyglądać znacznie lepiej a nie chaos na boisku i może wpadnie może nie. Dobrze, że Rashford w formie i strzela co mecz bo inaczej byłoby gorzej.
» 1 grudnia 2019, 19:34 #491
szymc11: Mourinho wszedł i drużyna gra. Chelsea nie ma też nie wiadomo jakich grajków a styl dużo lepszy. Ogs musi mieć 3sezony.
Remisujemy z ogórkami a Ogs wymienia napastnika za napastnika. Pi...a a nie manager.
» 1 grudnia 2019, 19:33 #490
rreddevilss: Okej można usprawiedliwiać wyniki z zespołami z czołówki , ale my w tym sezonie nie wygraliśmy z :

Southampton
Crystal Palace
Sheffield United
Bournemouth
West Ham
Newcastle
Aston Villa



Nikt mi nie wmówi że mamy gorszych zawodników niż te zespoły , tak więc nasz geniusz trenerski sam sobie wystawił laurkę z , której powinien być rozliczony ,W przeciwnym razie my nigdy nie ruszymy z miejsca
» 1 grudnia 2019, 19:31 #489
MCHammer: Ile można patrzeć na tą drużynę , to jest dno Ole jest tutaj jakiś czas i jak dla mnie ta drużyna z tym pseudo trenerem nic juz w tym sezonie nie ugra ,dość mam Ole i tej drużny
» 1 grudnia 2019, 19:30 #488
RedsFan: 2 polowa na mega plus, ale wybor co do zmian przez Ole to porazka. Zazwyczaj krytykuje Martiala, ale dzisiaj gral świetnie i jego zmiana byla conajmniej dziwna. Co do zmiany maty(ktory byl malo widoczny) to i taak lepiej bylo zmienic okropnego Pereire który oprucz asysta niczym sie nie wyrównał. Ten mecz przegral nam srodek pomocy gdzie oprucz świetnego Freda nikogo nie bylo wiecej.
» 1 grudnia 2019, 19:30 #487
loczek1986: Gorzej od grajków wygląda chyba jeszcze nasz sztab trenerski i ich metody
» 1 grudnia 2019, 19:30 #486
Strzelec: Oby Solskjaer został rano zwolniony
» 1 grudnia 2019, 19:29 #485
sirtomas: Matka trzymaj bo zabije! Z takim amatorstwem sobie nie poradzić to już szczyt....
» 1 grudnia 2019, 19:29 #484
mu1977: co wy chcecie nie ma kim grac pomoc to jest kpina !
» 1 grudnia 2019, 19:29 #483
dlabigt23: Czyli zakladam ze nadal wierzysz w projekt Solskjaera . Niewierze ze nawet kibice traca zmysly i juz tak nisko nawet kibice poupadali . Moi znajomi wszyscy sie smieja jak mozna trzymac takiego trenera ktory zalicza od marca regress . Wiadomo ze kadra moze nie jest najlepsza ale bez przesady . Ja nie widze żadnej róznicy w tym sezonie to co ogladalem w koncowce poprzedniego sezonu a niby piłkarze byli źle przygotowani do sezonu a tutaj nadal nie widze zeby mieli werwe .
» 1 grudnia 2019, 19:32 #482
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 19:29

Solskjaer : Nadal walczymy o top4 . Chelsea , Arsenal i Shieffield sie potykają i traca punkty a my gramy u siebie z Aston Villa i remisujemy i to strzelamy tak naprawde bramki z niczego bo 1 bramka to bramkarza a druga to poprostu piłka odbila sie po wrzutce od piłkarza głowy Aston Villi . Takze tego . Czy ktos nadal wierzy w tego pana na ławce trenerskiej ? i te przepiekne wrzutki gdzie nie ma nawet na kogo wrzucac , to jest tak jego wizja gry? No ale przeciez napastnik i transfery nadal nam nie sa potrzeba bo są dzieciaki z DNA . Kpina i hańba dla tego klubu nie ma juz wytlumaczenia dla OGSa i koniec kropka . Mam nadzieje ze Jose go oklepie na OT i poleci po tym meczu.
» 1 grudnia 2019, 19:28 #481
awe: remis po samobouju na OT, jakie argumenty ma ten nasz trener zeby nie wylecieć przed nowym rokiem ?
» 1 grudnia 2019, 19:27 #480
Daniel110: 6 pktow do strefy spadkowej coraz piekniej to wyglada
» 1 grudnia 2019, 19:27 #479
Pady: Tragedia zero poprawy, stoimy w miejscu typowy średniak ligi
» 1 grudnia 2019, 19:27 #478
Dexxter: Była szansa na 5 miejsce, po raz kolejny stopa...
Nie ma co... Jesteśmy średniakami i tyle
» 1 grudnia 2019, 19:27 #477
mordynator: To jest nawet gorsze MU od tego za moyesa
» 1 grudnia 2019, 19:27 #476
nicklastrange: Pochettino
» 1 grudnia 2019, 19:25 #475
dev13: Tylko remis echhh :)
» 1 grudnia 2019, 19:25 #474
mordynator: kpina
» 1 grudnia 2019, 19:25 #473
pelzebiusz: Lisy grają do konca
» 1 grudnia 2019, 19:25 #472
GGMUN6: Dosyc upokorzen
» 1 grudnia 2019, 19:24 #471
pelzebiusz: Teraz jeszcze lanie od Spurs i święta
» 1 grudnia 2019, 19:24 #470
Sideswipe: Cenny punkcik na trudnym terenie z trudnym przeciwnikiem. Co wy chcecie hejterzy.
» 1 grudnia 2019, 19:23 #469
Strzelec: Ja bym już dzwonił do Pochettino.
» 1 grudnia 2019, 19:23 #468
BNK: Lepszy byłby Rogers
» 1 grudnia 2019, 19:25 #467
robertbham: Prawda jest taka że z tą banda średniaków zarabiających jak gwiazdy światowego formatu żaden trener nic nie ugra. Ale to co my gramy za solskiera to jest kryminał.
» 1 grudnia 2019, 19:22 #466
DarthAdrian: Trzeba przyznać tez ze bierność Olego tez denerwuje nie krzyczy to tez wpływa na wszystko więc nie masz do końca racji ze trener nic nie daje. Na pczatku nie znali go inaczej było a wszyscy grali Rashfordy Lingardy wiec myślimy myslimy
» 1 grudnia 2019, 19:26 #465
BNK: Mówcie sobie co chcecie ale takie mecze jak dzisiejszy, czy ten z zeszłego tygodnia, byłyby wygrane jakby w składzie był Pogba. Chłopaki z przodu fajnie biegają, próbują itd. ale brakuje tam klasowego pomocnika.
» 1 grudnia 2019, 19:22 #464
vanantygaal: zaryzykuję stwierdzenie, że byłyby wygrane gdybby w środku grał ktokolwiek zamiast pereiry
» 1 grudnia 2019, 19:23 #463
BNK: Wyjątkowo się z Tobą zgodzę.
» 1 grudnia 2019, 19:24 #462
Vamp: Jak go szybko nie zwolnią to parę kolejek i będziemy walczyć o to aby nie być w strefie spadkowej...
» 1 grudnia 2019, 19:22 #461
mikon70: Nie mogę obecnie oglądać meczu, ktoś mi może powiedzieć, czy James tak gra rzeczywiście beznadziejnie? Na sofie ma ocenę 5,8.
» 1 grudnia 2019, 19:22 #460
Bossicky: tak, gra beznadziejnie.
» 1 grudnia 2019, 19:23 #459
vanantygaal: nota zawyżona, znacznie
» 1 grudnia 2019, 19:28 #458
Bylak: Magłajer miałby LM za rok z Lisa i, a tu nawet LE nie będzie.
» 1 grudnia 2019, 19:22 #457
Bylak: Memczester
» 1 grudnia 2019, 19:21 #456
dawidlp92: Ole jest rok i ja nie widzę żadnego progresu a wręcz regres
» 1 grudnia 2019, 19:20 #455
pieroni: 18 pkt a 22 straty do lidera.
» 1 grudnia 2019, 19:20 #454
is200second: Nie będzie mąki z tego chleba i koniec tematu. Brać Pocha póki jest na wolnym. Tyle.
» 1 grudnia 2019, 19:19 #453
Me89v2: Ja też już się podpisuje pod tym. Rozumiem kontuzje i słaby środek. Ale decyzje ole i jego bierność dramat. Talentu do trenerki nie ma
» 1 grudnia 2019, 19:20 #452
mikon70: Co wy panowie przecież to nie wina trenera tylko słabego składu. DNA to rzecz numer jeden i potrzebujemy kolejnych okienek żeby coś zdziałać. Pochettino nic tu nie zmieni, ani żaden inny trener.
» 1 grudnia 2019, 19:26 #451
rizx: Ole sprawia wrażenie, jakby po meczu miał powiedzieć "nic się nie stało chłopaki, za tydzień kolejna szansa!"
» 1 grudnia 2019, 19:18 #450
mikon70: Jak patrzę na jego sympatyczny wyraz twarzy to możliwe ze tak jest co tydzień dlatego żadnej presji nie czuja. Pokopać 90 minut i tygodniówka leci
» 1 grudnia 2019, 19:19 #449
donmielon: Już w środę.
» 1 grudnia 2019, 20:00 #448
MixEx: Niech oni tego Grealisha ściagna w zimowy okienku bo w lecie to on będzie wart z 80 baniek. A tak to za 40-50 powinien pójść.
» 1 grudnia 2019, 19:15 #447
rizx: już jest wart 60-70
» 1 grudnia 2019, 19:17 #446
KUBA06: A dla nas cena razy dwa.
» 1 grudnia 2019, 19:17 #445
mikon70: Dla nas już w zimie będzie za 80
» 1 grudnia 2019, 19:18 #444
DjTED: Lingard wszedł za tego dzbana Mate i od razu cos sie klei z przodu.. No fatalne sa te wybory naszych trenerow
» 1 grudnia 2019, 19:14 #443
Snakus: okazje są, nie ma ludzi żeby je wykańczać.
» 1 grudnia 2019, 19:13 #442
pazur: jak można tyle zarabiać a tak kiepsko grać, czyli źle wykonywać swój zawód?
» 1 grudnia 2019, 19:13 #441
Klierek7: może to nie zależy od zarobków?
» 1 grudnia 2019, 19:13 #440
pazur: Wyraźnie tak. Ale nie pojęte jest to, że ktoś płaci a nie wymaga!
» 1 grudnia 2019, 19:15 #439
JasnaLiryka: Wlur mnie juz tymi zmianami
» 1 grudnia 2019, 19:12 #438
KUBA06: Martial To chyba nietrzeźwy...
» 1 grudnia 2019, 19:11 #437
DjTED: Te rozne bite przez Grealisha to jest poezja dla moich oczu. Wszystko bite w punkt. 3 m przed naszego bramkarza. Zaraz stracimy po tym bramke
» 1 grudnia 2019, 19:10 #436
Snakus: Martial wszystko zrobił świetnie, do momentu strzału...
» 1 grudnia 2019, 19:09 #435
vanantygaal: przelobować bramkę będą 2 m przed nią nie jest tak łatwo
» 1 grudnia 2019, 19:11 #434
mordynator: co martial odwalił? miał cały krótki słupek odsłoniety
» 1 grudnia 2019, 19:09 #433
eragon30971: Chciał żeby ładnie było.
» 1 grudnia 2019, 19:12 #432
Me89v2: Looooo o 30 min za późno mistrzu
» 1 grudnia 2019, 19:09 #431
krystiank294: Smutne jest to, że trener uparcie gra formacją która totalnie nie leży tym graczom, nie klei się nic, gra jest tak przewidywalna że, gdyby nie fakt posiadania wartościowych graczy każdy mecz kończył by się porażką.
» 1 grudnia 2019, 19:08 #430
Klimaa: James jak głupi biegnie aby podać na 5m a żaden z ofensywnych zawodników nie raczy wbiec na piłkę. Tak to ciągle wygląda..
» 1 grudnia 2019, 19:08 #429
Bylak: Nie jestem zwolennikiem zwolnienia Ole, ale z taką kadra nikt niczego tu nie zdobędzie.
» 1 grudnia 2019, 19:08 #428
mleko: Ja bym się chętnie przekonał.
» 1 grudnia 2019, 19:10 #427
awe: tylko, ze to jego kadra ...
» 1 grudnia 2019, 19:13 #426
kolokolo98: Spokojnie Macheda strzeli w doliczonym czasie na 3:2
» 1 grudnia 2019, 19:07 #425
Joker7: dlaczego nikt nie wchodzi w to pole karne! zeby noge dolozyc!
» 1 grudnia 2019, 19:07 #424
vanantygaal: nikt z napastników nie spodziewa się, że ktoś umie dograć u nas piłkę
» 1 grudnia 2019, 19:08 #423
Me89v2: Podnioslby ten leb James
» 1 grudnia 2019, 19:06 #422
DjTED: Zobaczcie sobie jakie byki graja w AV. To jest druzyna olbrzymów i to nie sa drewna tylko wszyscy wyszkoleni technicznie... A u nas Mata krasnal co gra dekade w PL i do dzisiaj nie potrafi wygrac pojedynku czy dobrze dośrodkować....
» 1 grudnia 2019, 19:04 #421
skay21: Ci co Z nim grali w Chelsea już pokończyli kariery
» 1 grudnia 2019, 19:08 #420
cropps: Mata to już od kilu sezonów robi za zapchajdziure.
» 1 grudnia 2019, 19:04 #419
MiSt: Ahh ta radość trybun przy wejściu Lingardinio :D
» 1 grudnia 2019, 19:04 #418
MixEx: Bohater którego potrzebujemy ale na niego nie zaslugujemy.
» 1 grudnia 2019, 19:04 #417
eragon30971: Ale Maguire jest irytujący tylko by machal łapami i ciągle pretensje do sędziego, po jego nieudanych interwencjach.
» 1 grudnia 2019, 19:03 #416
Bossicky: co raz więcej osób dostrzega jego przeciętność.
» 1 grudnia 2019, 19:08 #415
GGMUN6: Oooo Linagrd :o
» 1 grudnia 2019, 19:03 #414
MCHammer: Dno tyle w temacie
» 1 grudnia 2019, 19:03 #413
Klierek7: tylko lingardinho może nas uratować
» 1 grudnia 2019, 19:03 #412
Lingardiho9: luzik, już jestem :)
» 1 grudnia 2019, 19:04 #411
mleko: Lionel Dżesi
» 1 grudnia 2019, 19:02 #410
Dawidlademann: Murem Za Ole!!
» 1 grudnia 2019, 19:02 #409
Me89v2: Raczej ole za murem. Z całym szacunkiem bo go uwielbiam ale trener to żaden
» 1 grudnia 2019, 19:03 #408
Dawidlademann: :) to był sarkazm :)
» 1 grudnia 2019, 19:15 #407
DjTED: DDG zamiast isc do piłki to reke podnosi.... W tym czasie by zrobił 2, 3 kroki do przodu i by skrócił... Nie robi to pierwszy raz...
» 1 grudnia 2019, 19:01 #406
primasort: Odpalić OGSa i brać Pochettino,bo inaczej ten sezon będzie kompromitacją
» 1 grudnia 2019, 19:01 #405
Vamp: Jestem tego samego zdania. Spurs popełniło błąd zwalniając go a my to powinniśmy wykorzystać.
» 1 grudnia 2019, 19:04 #404
Kkacper102: A ja bym wziął trenera pokroju D'Aversy, który ze słabej Parmy robi fajny klub.
» 1 grudnia 2019, 19:08 #403
Strzelec: Może by tak jakąś zmiane zrobić?
» 1 grudnia 2019, 19:01 #402
MiSt: Zmiany!
» 1 grudnia 2019, 19:01 #401
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 19:00

Nie tylko środek pomocy i Napastnik ale LO również byłby mile widziany . W Shawa juz jakos przestalem wierzyc zeby na nim opierać nasza 11nastke a młody Williams moglby być tylko zmiennikiem i to tyle .
» 1 grudnia 2019, 19:00 #400
bartek392: Greenwood na lawce a mata na wczasach, tak wiem ze inna pozycja ale co z tego
» 1 grudnia 2019, 19:00 #399
Jaworek1703: Nie zdziwię się jak wejdzie Young...
» 1 grudnia 2019, 19:00 #398
mleko: Cieszmy się prowadzeniem, tak szybko odchodzi.
» 1 grudnia 2019, 19:00 #397
mordynator: Jezu tyle hajsu na obrone poszło a to ile bramek tracimy na mecz to jest nie pojęte 2-3 minimum
» 1 grudnia 2019, 18:59 #396
vanantygaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 19:01

bez nowej pomcy będziemy tracic jeszcze więcej. Obronę mamy przyzwoitą ale potrzebujemy jakości w pomocy. Oczywiście wg mie Lindelof to nei materiał na podstawowego SO
» 1 grudnia 2019, 19:00 #395
Freddie: przecież MU jest w top ligi najmniej straconych goli w lidze.
» 1 grudnia 2019, 19:00 #394
mleko: Jestem tego samego zdania.
» 1 grudnia 2019, 19:01 #393
dlabigt23: No własnie i taki fachowiec jak OGS i reszta sztabu na to nie wpadła wczesniej ? mowilem juz przed startem sezonu ze bez pomocy to nic nie ugramy w tym sezonie i cały czas sie to sprawdza . Tam potrzeba dwoch dobrych pomocników zebysmy mogli rozliczac obrone i atak .
» 1 grudnia 2019, 19:02 #392
Vamp: 2:3 Będzie :)
» 1 grudnia 2019, 18:58 #391
awe: moze i lepiej bo jak z taka groa niechcacy wygramy to znowu wszystko zamiecie sie pod dywan, ze duch druzyny jest pozytywy itd
» 1 grudnia 2019, 19:00 #390
Lingardiho9: żenada
» 1 grudnia 2019, 18:58 #389
Freddie: dawac Greenwooda !

spalonego nie bylo. Williams zaspal
» 1 grudnia 2019, 18:58 #388
Spadkobierca: Tam nie było minimalnego, ale wciąż spalonego?
» 1 grudnia 2019, 18:57 #387
MixEx: Nie, nie było.
» 1 grudnia 2019, 18:58 #386
Spadkobierca: To słabo.
» 1 grudnia 2019, 19:00 #385
Celt15: Powtórzę to co pisałem niżej: ten klub to jest komedia XD
» 1 grudnia 2019, 18:57 #384
DarthAdrian: Zarząd skład i jak na razie zachowanie trenera , myśl czasem
» 1 grudnia 2019, 19:01 #383
MadUTD: Wkurza mnie jak kazdy staje i pokazuje na spalonego i bardzo dobrze ze brama bo GRA SIE DO KONCA GWIZDKA!!
» 1 grudnia 2019, 18:57 #382
Klimaa: Williams zaspał ale w tej sytuacji był wybór albo wszyscy wybiegają albo po prostu kryją. Ogólnie na 16 metrze powinien stać zawodnik którego zadaniem jest niedopuszczenie do sytuacji aby na 20m przed bramką zawodnik miał tyle miejsca..
» 1 grudnia 2019, 19:00 #381
Ciechanek: Uściślając, to do gwizdka. Nie trzeba czekać, aż przestanie go być słychać ;)
» 1 grudnia 2019, 19:00 #380
Me89v2: Dobra ole to jednak żenada nie trener. Ślepy jak kret.
» 1 grudnia 2019, 18:57 #379
pazur: Mamy znakomitą obronę. Najdroższą oczywiście.
» 1 grudnia 2019, 18:57 #378
DjTED: Mowilem nie cofac sie..... co za idioci z łamaga na bramce przyspawanym do lini...
» 1 grudnia 2019, 18:57 #377
pawelisto2: Jest na świecie jakiś bramkarz, który by do tego wyszedł?
» 1 grudnia 2019, 18:58 #376
DjTED: On nie wychodzi do niczego.... Neuer stoi na 11 to nie wiem...
» 1 grudnia 2019, 18:59 #375
Joker7: dlugo sie nie mozna bylo cieszyc!
» 1 grudnia 2019, 18:56 #374
skay21: Ona by tak chciała...
» 1 grudnia 2019, 18:56 #373
GGMUN6: Nie :///////////////
» 1 grudnia 2019, 18:56 #372
MixEx: No jak tu się nie denerwować
» 1 grudnia 2019, 18:56 #371
Ciechanek: Ładnie :)
» 1 grudnia 2019, 18:56 #370
awe: haha szybko :D karuzela sie kreci
» 1 grudnia 2019, 18:56 #369
Me89v2: I Williams spacerkiem brawo mlody
» 1 grudnia 2019, 18:56 #368
GGMUN6: Spalony??
» 1 grudnia 2019, 18:56 #367
JasnaLiryka: :) nope
» 1 grudnia 2019, 18:57 #366
Stoperdo: I cyk 2:2
» 1 grudnia 2019, 18:56 #365
Blau: Teraz oby się nie cofnęli, bo znowu nas za to ukażą.
» 1 grudnia 2019, 18:55 #364
Blau: Dobra nieważne
» 1 grudnia 2019, 18:57 #363
vanantygaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 18:57

szybko po trzeciego żeby nie było nerwów na koniec

spóżniłem się...
» 1 grudnia 2019, 18:55 #362
NoName222: To się nacieszyliśmy.
» 1 grudnia 2019, 18:55 #361
rizx: Grealish w tamto okienko ładował, to Victor nie chciał być gorszy ;)
» 1 grudnia 2019, 18:55 #360
RedRevolta: haha a my dalej swoje XD
» 1 grudnia 2019, 18:55 #359
Celt15: Dwie bramki głową po stałym fragmencie. Chyba wiemy co trenują na treningach :D
» 1 grudnia 2019, 18:55 #358
mordynator: 2 Bramki bardzo podobne
» 1 grudnia 2019, 18:54 #357
Reico100: Finał jest nasz!!
» 1 grudnia 2019, 18:54 #356
RedStreamer: Król Victor ratuje posadę Ole.
» 1 grudnia 2019, 18:54 #355
pmax122: Szach mat
» 1 grudnia 2019, 18:54 #354
GGMUN6: No Lindelka brawo!
» 1 grudnia 2019, 18:54 #353
DjTED: Proszę sie teraz nie cofać !!
» 1 grudnia 2019, 18:54 #352
skay21: Nie posluchali Cię
» 1 grudnia 2019, 18:57 #351
Kiharitony: Mamy to
» 1 grudnia 2019, 18:54 #350
Kiharitony: Jednak nie
» 1 grudnia 2019, 18:55 #349
Blau: Brawo Linde!
» 1 grudnia 2019, 18:54 #348
Stoperdo: Wreszcie Lindelof przełamał się
» 1 grudnia 2019, 18:54 #347
Me89v2: Yeeeee. Nie wierzę więcej farta niż rozumu haha
» 1 grudnia 2019, 18:54 #346
Michux3: Victor
» 1 grudnia 2019, 18:53 #345
mordynator: Greenwood za james'a bo nie wygramy tego
» 1 grudnia 2019, 18:52 #344
mordynator: albo wygramy :D
» 1 grudnia 2019, 18:54 #343
Me89v2: Zdejmij tego Williamsa człowieku. Juz Z shefield grał tragicznie.
» 1 grudnia 2019, 18:52 #342
mordynator: James dzis wszystko pieprzy,najgorszy na boisku obecnie
» 1 grudnia 2019, 18:52 #341
JasnaLiryka: chyba żartujesz
» 1 grudnia 2019, 18:54 #340
SzarimMusty: Kojarzy ktoś chociaż jedno dokładne podanie Jamesa w dzisiejszym meczu?
» 1 grudnia 2019, 18:52 #339
Me89v2: James też dziś psuje każde dotknięcie ehh
» 1 grudnia 2019, 18:51 #338
RedStreamer: Ciekawe czy Terry dmuchał juz żonę któregoś z piłkarzy Aston Villi.
» 1 grudnia 2019, 18:50 #337
Stoperdo: Mata sam sie wywrócił
» 1 grudnia 2019, 18:48 #336
DjTED: Nasi napastnicy całkowicie nie czytaja gry. Przed chwila Rash podchodzi do boku pod obronce wywierajac pressing, a Martial zamiast od razu ruszyć pod bramkarza (bo tylko tam mogł obronca zagrać) to cofa sie..
» 1 grudnia 2019, 18:48 #335
Celt15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 18:47

Martial to jest niby napastnik, ta?
» 1 grudnia 2019, 18:47 #334
dawidlp92: jak my to wygramy z takim środkiem pola to bd cud
» 1 grudnia 2019, 18:46 #333
MadUTD: Duzym problemem w tym klubie sa tygodniowki dla pilkarzy, wielu o tym nie mowi ale jak za duzo kasy dostajesz w stosunku do tego co potrafisz to tez nie dobrze
» 1 grudnia 2019, 18:45 #332
Dejfmi: Mata wygląda jakby od roku powinien być na emeryturze. Trenerzy z DP ustawialiby go na defensywnym obok Freda :) koleś jest tragiczny, każda minuta na boisku to dla niego udręka
» 1 grudnia 2019, 18:45 #331
Me89v2: Perreira strata różny i pewnie gol
» 1 grudnia 2019, 18:45 #330
pazur: Czy ten kolejny nasz czary perełek choć raz trafi w bramkę?
» 1 grudnia 2019, 18:43 #329
DjTED: Zawsze czekałem na grudzien bo zawsze wtedy odrabialiśmy najwiecej punktów. Jednak w tym roku druzyna juz jest kompletnie wypompowana i to bedzie gwózdz do trumny dla Ole i Edka
» 1 grudnia 2019, 18:42 #328
bartek392: Przestancie narzekac na obrone... jak nie ma pomocnikow z prawdaiwego zdarzenia to i Vidic z Rio by nie daliby rady. Co innego jak masz przed soba fletchera scholesa i nawet andersona ktorzy kasuja wiekszosc akcji a co innego sito, kiedy ludzie zeozumiecie ze nie tylko obroncy odpowiadaja za straty bramek
» 1 grudnia 2019, 18:38 #327
Me89v2: Rozumiem trio śp słabych ale 3 ofensywna mega mało ruchu. Boki obrony dziś też słabo
» 1 grudnia 2019, 18:35 #326
MiSt: Mimo wszystko Pereira do zmiany. Potrzeba nam trochę kreatywności w środku pola(Garner, nawet Lingard).

Greenwood powinien też zastąpić Jamesa - dzisiaj mu wybitnie nie idzie.
» 1 grudnia 2019, 18:33 #325
Tomwk1988: W sumie to nawet nie bramka Rashforda a samobój bo pilka po odbiciu od słupka wychodziła w pole i odbiła się od bramkarza dzięki czemu w ogóle wpadła do siatki.
» 1 grudnia 2019, 18:33 #324
DjTED: I tak jest zaliczona. Jako samoboj
» 1 grudnia 2019, 18:35 #323
DjTED: Ten Grealish przypomina mi troche Beckhama. Ładnie by chodził u nas na prawej stronie
» 1 grudnia 2019, 18:31 #322
RedsFan: Tylko ze on na lewej gra :)
» 1 grudnia 2019, 18:32 #321
DjTED: To nie robi gdzie gra. Widać , ze ma technike , dobre dośrodkowanie i na prawej tez zagra.
» 1 grudnia 2019, 18:34 #320
GiGss98: Pisałem kiedyś o Jacku, to mnie zjechali że u nas by się nie przydał ...
» 1 grudnia 2019, 18:38 #319
Stoperdo: Martial, Rashford i Sanchez tez mieli zagrać na prawej ale coś im nie wychodziło...
» 1 grudnia 2019, 18:38 #318
maticr7: Wiesz co?O tym samym pomyślałem patrząc na wrzutki Pereiry. :D
» 1 grudnia 2019, 18:39 #317
is200second: Złożyć ofertę za Jacka w styczniu bo będzie drogi oj drogi w letnim.
» 1 grudnia 2019, 18:31 #316
Kkacper102: Po co nam średniak ligowy? On ma nam pomóc w powrocie na tron?
» 1 grudnia 2019, 18:43 #315
bartek392: Prawda jest taka ze w United nie ma zadnej mysli szkoleniowej, wyglada fto tak jakby pracowali glownie nad stalymi fragmentami, sklad moze i jest slaby, ale Ferguson z gorszymi technikami niz fellaini pptrafil dominowac takie druzyny. Nie mowie tu o OGS a o calym sztabie.
Plus do tego wszystkiego co sie dzieje z tymi wszystkimi zawodnikami po transferze do nas..

Wszyscy zaliczaja zjazd w dół. Bissaka Przez pierwsze mecse byl mega kotem, a dzis jest cieniem.
Ja juz k...a nie wytrzymuje, czlowiek poswiecil 20 lat, by nie przegapić spotkan, a dzis nie wie czy nie poogladac sobie fajnej pilki granej przez city czy liverpool bo tutaj sciska juz nie serce a dupe jak sie patrzy na ta gre.


Druga sprawa ze Martial pewnie u Fergiego grałby ogony za brak zaangazowania.


Pereira moze i mial asyste ale przy stracie bramki tez tylko asystowal. Raz na 999 podań to i w B klasie trafia sie perelki.
» 1 grudnia 2019, 18:30 #314
dlabigt23: Niewiem czy zwyciestwo w tym meczu cos zmieni . Ewentualnie utrzyma na kolejny tydzien posade naszego trenera . Mysle ze zarzad nie zwolni go po meczach z Tottenhamem czy City bo wiaodmo ze te kluby maja o wiele lepsza kadre trenerska i piłkarzy . Tylko ewentualna porazka albo remis z Aston villa moze do tego doprowadzic a wisienka na torcie czyli porazka z Tottenhamem albo City moze tylko pomoc .
» 1 grudnia 2019, 18:30 #313
Zelas12: Generalnie wierzę w 3 pkt. Dziś musimy wygrać i tyle . Kolejka znowu pod nas . Mam nadzieję , że tego nie spartolimy.
» 1 grudnia 2019, 18:28 #312
MCHammer: Zero gry na jeden kontakt ,zero rozegrania ,brak srodka ,brak prawego skrzydła Ole jest juz jakis czas ... a stylu brak
» 1 grudnia 2019, 18:28 #311
RedsFan: Ty też tu jesteś jakis czas i to zdecydowanie za dlugo. Komu to pisałeś że kibicujesz Chelsea, arsenal? Juz nie pamietam.
» 1 grudnia 2019, 18:31 #310
MCHammer: Chyba się pomyliłeś kolego ...
» 1 grudnia 2019, 18:32 #309
Mati0074: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 18:33

co nie zmienia faktu ze ma racje co do ole
» 1 grudnia 2019, 18:32 #308
pelzebiusz: Racja również przyznaje że Ogs nic nie wnosi prócz spojrzenia dziecka we mgle
» 1 grudnia 2019, 18:40 #307
Mati0074: Obroncy Ole tak gadali ze w poprzedni okienku ulepszono obrone a teraz czas na pooc i atak. Ja sie pytam co to za obrona ze w kazdym meczu wpuszczaja bramki i graja strasznie beznadziejnie? Co wy w tym ole widzicie? Czego bronicie kogos kto tylko mile wywiady potrafi udzielac?
» 1 grudnia 2019, 18:28 #306
Stoperdo: Tak kończa trolle w młodym wieku udający ,że coś co widzieli chociaż wtedy ledwo co układali klocki
ruffnecky: i to jest bardziej pewne.
pamiętam jak na mundialu w korei szydzono z młodego portugalskiego płaczka ze złotymi kolczykami... no cóż... :)
Âť 1 grudnia 2019, 18:18 lubię to! odpowiedz zgłoś#276 "


Fakty:
W reprezentacji Portugalii zadebiutował 20 sierpnia 2003 roku w meczu z Kazachstanem wygranym 1-0.
» 1 grudnia 2019, 18:27 #305
pelzebiusz: Ale mnie to męczy aby AV na Old Trafford dominowała to już jest zmęczenie i depresja kibica. Mam nadzieję że Ogs z honorem zostanie dyrektorem sportowym i odda stery komuś kto ma pojęcie i doświadczenie
» 1 grudnia 2019, 18:27 #304
waletpl: Tom Heaton... nasz wychowanek :)
» 1 grudnia 2019, 18:27 #303
Damian54321: Ogólnie dno zero pomyslu
» 1 grudnia 2019, 18:26 #302
RedsFan: Masakra. Cieszy zmiana miejscami Rashforda z Jamesem. Walijczyk nie daje rady dzisiaj fizycznie, przeciwnicy go przewyzszaja i nie wnosi on nic do obrony. Na naszej prawej stronie przez, Pereire i Jamesa Gerlish mial autostrade, aż do AWB. Przydały by sie zmiany w srodku bo, Mata niewidoczny, Pereira popelnia mase błędów, strat, gra troche jak Pogba, caly mecz padaka i nagle pyk genialne podanie i asysta. Przez srodek pola możemy to łatwo przegrac.
» 1 grudnia 2019, 18:26 #301
Gary1920: Dawać Diabły!! mocno w was wierzę, będzie dobrze GGMU
» 1 grudnia 2019, 18:25 #300
MadUTD: Zobaczymy co nasz taktyk wymysli w drugiej polowie
» 1 grudnia 2019, 18:25 #299
levy181: Mi się wydaje że jak schodzą na przerwę to Ole idzie do innej szatni. On jest nieobecny po prostu.
» 1 grudnia 2019, 18:26 #298
eragon30971: Pewnie Phelan jakieś taktyki wymyśla, a Ole klepie po plecach.
» 1 grudnia 2019, 18:28 #297
mikon70: O kurczę zaczynaja odrabiać
» 1 grudnia 2019, 18:24 #296
pazur: Mamy żałosną obronę, nie mamy pomocy, a w ataku jest bardzo słabo. Nigdy, a kibicuję Manchesterowi ( jest tylko jeden) od 1963 roku, nie widziałem tak słabej fizycznie, bez ambicji, tak niezaawansowanej technicznie, tak nie zgranej i tak mentalnie słabej drużyny. Klątwa, po odejściu SAF Wielkiego, trwa w najlepsze!
» 1 grudnia 2019, 18:24 #295
Dejfmi: Hehe nie ściemniaj. Ludzie w tym wieku nie mają pojęcia, że jest coś takiego jak opcja komentowania na stronie a co dopiero podczas meczu :D
» 1 grudnia 2019, 18:28 #294
pazur: Masz rację nie ogarniam tego. Nie umiem komentować w trakcie meczu, dzieląc sobie ekran na połowę. Ale z tym nie ściemniaj nie masz racji. Ja na prawdę po raz pierwszy zobaczyłem i zakochałem się w Manchesterze w 63 roku w Londynie. niestety nie pamiętam z kim grali. Wybacz. W moim wieku to już można mieć sklerozę.
» 1 grudnia 2019, 18:35 #293
Dejfmi: Kierowniku o ile to prawda to szanuje :) jest to jednak mało prawdopodbne :)
» 1 grudnia 2019, 18:49 #292
syndicate: @pazur

Pewnie był to finał FA Cup 1963 rozgrywany na Wembley między Utd- Leicester. MU wygrał 3-1 po bramkach Denisa Lawa Davida Herda... Hehe
» 1 grudnia 2019, 18:56 #291
pazur: Niestety. Miałem 8 lat, byłem po raz pierwszy na stadionie, na dodatek ryk i tłum mnie poraził. Musiałem bez przerwy zmieniać pozycję żeby coś zobaczyć ( byłem i jestem maleńki). Ale przeżycie oszałamiające!!
» 1 grudnia 2019, 20:23 #290
DevoMartinez: Szczęśliwa akcja Perreiry i Rashforda bo do tej chwili byli chyba najsłabszymi na boisku. Rashford po paru nieudanych zagraniach włączył już tryb "jeźdzca bez głowy". Moze ta bramka go uspokoi. Perriera niestety nie ten poziom. Tak bronić to można na podwórku jak przy straconej przez nas bramce. Trzeba zacząć grać swoje, dużo podan z pierwsszej i wybiegania do przodu bo fizycznie to ich nie zdominujemy z tym srodkiem pola.
» 1 grudnia 2019, 18:24 #289
DinoKa: Na plus chyba tylko Fred. Połowa do zapomnienia, oby się przebudzili, ale bez środka pola ciężko będzie cokolwiek zrobić.
» 1 grudnia 2019, 18:22 #288
pazur: Co? Na plus fredzisław nieszczególny? Ale śnieży ci telewizor, albo oglądasz Leicester-Everton i pomyliłeś Ndidi z tym nieudacznikiem,albo musisz przestać to brać!
» 1 grudnia 2019, 18:29 #287
mu1977: panowie niema to jak miec pererie jest najlepszy
» 1 grudnia 2019, 18:22 #286
eragon30971: Nasza gra totalny chaos, wygląda to tak jakbyśmy mieli 2 oddzielne drużyny, 6 z tyłu i 4 z przodu, środek nie istnieje.
» 1 grudnia 2019, 18:22 #285
Chestnut: No to remis albo wygramy, nie przegramy. :D
» 1 grudnia 2019, 18:22 #284
LearningtoFly: Ale jak remisowaliśmy na OT do przerwy to czasem potem nie przegralismy?
» 1 grudnia 2019, 18:32 #283
Rabona: Bywało. Koledze się pomyliło, to się tyczy tylko prowadzenia do przerwy
» 1 grudnia 2019, 18:34 #282
Czuprys: Płakać się chce jak się patrzy na tą " grę ".
» 1 grudnia 2019, 18:22 #281
Domelo: Beznadzieja, nawet z Aston Villą u siebie mamy problemy.
» 1 grudnia 2019, 18:22 #280
MiSt: Nie chciałbym Grealisha u nas. Wygląda na typowego gwiazdora, a takich tutaj nie chcę. Trzeba jednak przyznać, że umiejętności ma na najwyższym poziomie.
» 1 grudnia 2019, 18:21 #279
rizx: Czyli wolisz Mate i Andreasa?
» 1 grudnia 2019, 18:23 #278
MiSt: Oczywiście umiejętności są ważne, ale jak pokazuje choćby Pogba - potrzeba też odpowiedniego charakteru.
Wiem, że to inny typ charakteru(wolę typ Grealisha), ale nie chciałbym widzieć gwiazdorów w tym zespole.
» 1 grudnia 2019, 18:29 #277
DarthAdrian: Brawo Rashi ale... ten środek pola uświadamia niedowiarkom ze zastosowanie kogokolwiek z młodzieży niedoświadczonej jest lepszym rozwiązaniem niż Fred i Peteira i to się nie zmieni. Pereira piłkarz który ma jakieś umiejętności techniczne popełnia stadzie błędy w kryciu truchta i nie pokazuje żadnego zaangażowania udowodnił ze ma technikę ale nie potrafi dryblowac.Fred kiedy drużyna tzn Mtommy grali dobrze to Fred wypadł tez dobrze na tle drużyny i człowiek zapomniał o stratach o zagraniavh tylko do tylu.przecież jak to obserwuje to mnie k bierze ze tak beznadziejne rozegranie powolne czytanka Jana Brzechwy mowie wam z Freda i Pereiry nic nie będzie i komentarze są tutaj niepotrzebne. Rashford truchta, nie chcą grać na jeden kontakt ,obrona tez slabizna, Williams i Lindelof gubią się w odbiorze i podaniach. Stary dobry martial czyli nie widoczny bo nie podbiegnie i nie walczy kkkk Ole myśli ze samo przyjdzie nieee trzeba zapp żeby coś osiągnąć.
» 1 grudnia 2019, 18:19 #276
JudoHonor: Nie ma na ławce absolutnie nikigo kto mógłby dzisaj pomoć, to był swietny pomysł zeby sprzedac lukaku, fellainiego i herrere
» 1 grudnia 2019, 18:18 #275
Sideswipe: sami chcieli odejść, w sumie nie dziwię im się.
» 1 grudnia 2019, 18:18 #274
Glory1878: Lukaku sam chciał odejść, błędem było nie sprowadzenie zastępcy. Szkoda Felka, przydałby sie na takie mecze, wolałbym ogladać go zamiast Pereiry, a co do Herrery to oddaliśmy diabła bo zarzad pożydził pieniedzy na kontrakt - śmiechu warte
» 1 grudnia 2019, 18:20 #273
Blau: HERRERA NIE ZOSTAŁ SPRZEDANY, A LUKAKU SAM CHCIAŁ ODEJŚĆ.

Ile razy można to powtarzać, żeby w końcu wszyscy zrozumieli?!
» 1 grudnia 2019, 18:21 #272
ruffnecky: herrery szkoda, inteligentny zawodnik (do dziś pamiętam jak przy stałym punkcie wskazał Mikiemu gdzie dokładnie ma się ustawić i minutę później Miki strzelił gola) i walczak - bardzo by się przydał za pereirę.
» 1 grudnia 2019, 18:21 #271
Olo13: Lukaku chciał zostać. Ole go nie chcial
» 1 grudnia 2019, 18:22 #270
dlabigt23: Lukaku chcial odejsc bo poprostu u OGSa bylby drugim wyborem . Jesli mialby pewny sklad nie chcialby odejść .
» 1 grudnia 2019, 18:22 #269
DarthAdrian: Tu się nie zgadzam jak jest coś nie tak i się spróbuję czym kolwiek zastąpić to się to robi mimo tego że można poziomowo porównywać a nóż się coś zmieni. Jest i tak większe prawdopodobieństwo że Garner wniesie więcej bo ma mniejsze doświadczenie niż Pereira i Fred którzy mieli więcej czasu.nie masz racji
» 1 grudnia 2019, 18:24 #268
Lingardiho9: Gdyby wieczny rezerwowy szanował Herrere to on nigdzie by nie odszedł
» 1 grudnia 2019, 18:24 #267
Blau: Herrera w udzielonym wywiadzie powiedział, że nie został w klubie, bo ten za późno wyszedł z inicjatywą jego przedłużenia.

Lukaku w udzielonym wywiadzie powiedział, że sam chciał odejść, a Ole chciał go zatrzymać.


Oczywiście jakiś Oli13 czy inni Linagrdinho wiedzą lepiej niż sami zawodnicy.
» 1 grudnia 2019, 18:28 #266
Olo13: To ty chyba czytać nie umiesz. Powiedział ze jak Ole zaczął go dawać na prawe skrzydło to wiedział ze to koniec w utd. Ole wolał stawiać na Rasha bez formy niż lukaku wiec..
» 1 grudnia 2019, 19:00 #265
vanantygaal: mimo asysty dalej uważam, ze nawet grant da wiecej niż pereira. Niesttey ta asysta sprawi, ze bedzie grał do końca
» 1 grudnia 2019, 18:18 #264
ruffnecky: wróżbita Maciej :D
» 1 grudnia 2019, 18:19 #263
vanantygaal: trafiłeś z imieniem.
czekam prawie rok jak mi udowodnisz, ze krzyczałem "Mou out". Dzisiaj przeszedłeś juz sam siebie jak po moim komentarzu na temat tragiczenj gry Pereiry napisałeś, ze zaczynam domagać sie zmiany trenera. Brawo, jak pisałem niżej, zdjęcie obok wiele wyjaśnia
» 1 grudnia 2019, 18:25 #262
kylokylo: Nasz środek pola nie istnieje. Zostawiamy za dużo przestrzeni między drugą a trzecią formacją. To niestety wygląda tragicznie. Linia pomocy do wymiany
» 1 grudnia 2019, 18:17 #261
Me89v2: Jakim cudem my tu z 1:4 nie dostajemy
» 1 grudnia 2019, 18:16 #260
Celt15: Matko gdzie jest obrona dziś? XD
» 1 grudnia 2019, 18:16 #259
levy181: Czy tylko mnie irytuje Ole? Kiedy drużyna przegrywa to siedzi i wygląda jakby miał zaraz się rozplakac a jak wyrównaja to już stoi przy Lini coś krzyczy bije brawo. Gość po straconej bramce powinien stać i dawać instrukcje wydzierac się się a nie płakać
» 1 grudnia 2019, 18:15 #258
Lingardiho9: myślę że ten człowiek irytuje wszystkich tylko nie zarząd, zarządowi pasuje taka mazgaja.
Też mi trener i legenda klubowa, przecież on nie jest żadną legendą tylko wiecznym rezerwowym
» 1 grudnia 2019, 18:23 #257
DarthAdrian: Tu się mylisz jest legenda słynie z tego ze wprowadzał zmiany jakościowe z rezerwy i nie tylko w pamiętnym finale. Jest faktem jest ze nie powinien siedzieć na przysłowiowej pupie tylko napedzac krzyczeć analizować kierować a tego nie widzimy treningi pewnie też na luzie. Jak wchodził i była tzw nowa miotla to cieszył się bo wszystko szło bez zaangażowania. Piłkarze wtedy byli nie tyle co w formie ale w 100 proc.zaangażowani w futbol i widać było to z Cardiff strzelili na 2 1 ale ci nie bali się i ostro za....teraz gdy potrzebują trenera z jajami który by przypomniał szybkość zaangażowanie serce z tamtego spotkania powiedział świetne to było ale nie rób tego byłoby ewidentnie widać ze pracuje tutaj liczy ogs na transfery na piłkarzy którzy będą sami grali i pociąga go na szczyt. Dlatego ogs jeśli tego nie Mieni i nie będzie zapierdzielal równie żeni będzie ttrenerem może to zmienić ale nie musi. I jak nie zmieni out
» 1 grudnia 2019, 18:31 #256
pelzebiusz: Perreira teraz będzie grał w drugiej połowie, koszmar
» 1 grudnia 2019, 18:14 #255
Glory1878: Brakuje nam pewności siebie, po każdej strzelonej bramce od razu jakby skrzydeł dostają
» 1 grudnia 2019, 18:14 #254
ruffnecky: fakt, przydałby się Ibra w szatni
» 1 grudnia 2019, 18:17 #253
Klimaa: Pierwszy ciekawie wykonany rzut rożny od kilku miesięcy. Mam nadzieję iż ta bramka pozwoli przejąć korzyść i nadal atakować.
» 1 grudnia 2019, 18:14 #252
Snakus: no offence ale prawie Rashford tego nie trafił :D
» 1 grudnia 2019, 18:14 #251
GGMUN6: Oczywiscie Rashford bo kto inny

Dawac druga
» 1 grudnia 2019, 18:14 #250
mordynator: Periera 1 dobre dośrodkowanie w tym sezonie
» 1 grudnia 2019, 18:14 #249
CeTe: Jutro w ciekawostkach pierwsza strzelona bramka od x dni miesięcy lat
» 1 grudnia 2019, 18:14 #248
Sancho: Ale że trafił ? Jak to ? Dobrze że słupek mu pomógł :D
» 1 grudnia 2019, 18:14 #247
arczibald: Heaton mu pomógł bo jakby nie bramkarz to piłką by nie wpadła do siatki
» 1 grudnia 2019, 18:18 #246
Blau: Martial to nie będzie drugi Henry, Rashford nie będzie drugim Ronaldo, a James drugim Giggsem. Środek pomocy jest żałosny, ale jakby tak się zastanowić, to przód wcale lepszy nie jest. Rash i Martial to zwykli gracze jakich wielu jest w świecie z tym, że czasami im się trafi jakiś przebłysk.
» 1 grudnia 2019, 18:14 #245
Chestnut: A Ty nigdy nie będziesz pracował w SkySports. :)
» 1 grudnia 2019, 18:15 #244
ruffnecky: i to jest bardziej pewne.
pamiętam jak na mundialu w korei szydzono z młodego portugalskiego płaczka ze złotymi kolczykami... no cóż... :)
» 1 grudnia 2019, 18:18 #243
awe: Martial i Rachford to mega taletny i cud ze tu graja jeszcze zwlaszcza Martial, w takim klubie jak LFC byliby dzisiaj najlepszymi na swojej pozycji
» 1 grudnia 2019, 18:21 #242
Stoperdo: W 2002 roku rufnecky trollu nie bylo C.Ronaldo w kadrze Portugalii na mundial.
Wez juz dzieciaku spakuj tornister i spadaj na strone Mourinho.
» 1 grudnia 2019, 18:22 #241
QsQs: Ruffnecky należałoby się doinformować a nie pisać bzdur. Ronaldo zadebiutował w reprezentacji w 2003 roku czyli rok po tych mistrzostwach o których piszesz.
» 1 grudnia 2019, 18:25 #240
Blau: Oczywiście, że nie będę nigdy pracował w SkySports, ale mogę przedstawić swoją opinię.

Lubie Rasha i Martiala, ale czy u nich widać jakikolwiek postęp? Oni grają słabiej niż podczas debiutanckich sezonów, gdzie byli jeszcze dzieciakami.
» 1 grudnia 2019, 18:26 #239
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 18:26

Stoperdo fakt, to było jednak na Euro 2004 - sprawdziłeś na wiki dzieciaku? :)
mówiłem, nie myl tabletek bo się robisz hiperaktywny, niestety nie przekłada się to na jakość - niebieska to tatusia
» 1 grudnia 2019, 18:26 #238
Joker7: pereira wlasnie kupil sobie 10 kolejnych meczy u ole!
» 1 grudnia 2019, 18:14 #237
RedStreamer: Andreas znowu ucisza gawiedź.
» 1 grudnia 2019, 18:14 #236
mordynator: Co? czyli 1 dobra wrzutka i wszystko wymazujemy z pamieci co robił wczesniej xd
» 1 grudnia 2019, 18:15 #235
Bylak: Wtf, Perejra asysta
» 1 grudnia 2019, 18:13 #234
DjTED: Zobaczyłem bramkę główka.. Moge umierac
» 1 grudnia 2019, 18:13 #233
MiSt: Trzeba pochwalić Pereirę! Rash w końcu strzelił z główki!
» 1 grudnia 2019, 18:13 #232
pelzebiusz: No i remis teraz po drugą
» 1 grudnia 2019, 18:13 #231
Sideswipe: wynik i brak stylu nie jest ważny, najważniejsze to trzymać się razem, wspierać zespół i to, że wrócimy silniejsi, wszak to leży w DNA United
» 1 grudnia 2019, 18:13 #230
JasnaLiryka: Przez tą asyste ten pseudo brazyliczyk będzie w 2giej połowie :/
» 1 grudnia 2019, 18:13 #229
cantona007: Rash klasa
» 1 grudnia 2019, 18:13 #228
CirclePain: Cud. Dwóch najgorszych zapewniło nam bramkę!
» 1 grudnia 2019, 18:13 #227
Strzelec: Pereira!! Co za wrzutka?!
» 1 grudnia 2019, 18:13 #226
KUBA06: GOOOOL
» 1 grudnia 2019, 18:13 #225
Michux3: Rash brawo, wracamy
» 1 grudnia 2019, 18:13 #224
Daka: Nie pozostaje nam nic innego jak pomodlić się o rzut karny, no i w sumie o wykorzystanie go. Innej opcji na odrobienie start na ten moment nie widzę.
» 1 grudnia 2019, 18:12 #223