Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Borussia Dortmund rozważy transfer Sancho w styczniu

» 29 listopada 2019, 13:11 - Autor: matheo - źródło: The Independent
Borussia Dortmund jest skłonna wysłuchać ofert za Jadona Sancho już w styczniowym oknie transferowym – czytamy w dzienniku The Independent.
Borussia Dortmund rozważy transfer Sancho w styczniu
» Relacje na linii Borussia Dortmund – Jadon Sancho stały się ostatnio bardzo napięte
Relacje pomiędzy Sancho a kierownictwem Borussii Dortmund są w ostatnim czasie bardzo napięte. Sytuacja pogorszyła się niedawno przed meczem z Barceloną w Lidze Mistrzów, kiedy to 19-letni Anglik spóźnił się na odprawę oraz sesję treningową. Niemiecki klub rozważa teraz upomnienie zawodnika grzywną.

Byłaby to już kolejna kara dla Sancho, który w październiku za późno wrócił do BVB ze zgrupowania reprezentacji Anglii.

Zdaniem włodarzy Borussii Dortmund, obóz zawodnika próbuje wymusić transfer swojego klienta. Niemiecki klub zakładał, że sprzeda Sancho najwcześniej po zakończeniu sezonu 2019/2020. Obecna sytuacja może zmusić go jednak do zweryfikowania swoich planów.

Jak informuje The Independent, Manchester United już raz pytał o transfer Sancho. Odpowiedź działaczy BVB była jednak wówczas bardzo zdecydowana. Czerwone Diabły z nową propozycją mogą jednak wrócić już w styczniowym oknie transferowym.

Sancho znajduje się także na celowniku Liverpoolu, Manchesteru City i Realu Madryt.

Borussia Dortmund wycenia swojego zawodnika na ponad 100 milionów funtów. Chęć sprzedaży zawodnika przez niemiecki klub może jednak wpłynąć na jego wycenę i w finalnym rozrachunku Sancho będzie kosztował mniej.


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer o Chongu: Zaoferowaliśmy mu bardzo dobry kontrakt
Następny news »
Smith: Jesteśmy w stanie walczyć z topowymi klubami

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (31)


Czarny82r: Zobaczymy co się wydarzy ale bardzo wątpię że uda się go pozyskać.
» 30 listopada 2019, 20:13 #31
JackDaniels: Wymuszanie transferu, gdy pracodawcą są niemcy to jedyne rozsądne postępowanie.
» 29 listopada 2019, 21:57 #30
Batigol222: Sancho i Chiesa. Takie United to już jakoś bym widział. Natomiast jeśli chodzi o wymuszanie transferu to Auba, zdaje się, również wymuszał i co z tego? On i Lacazette to jakieś 85% piłkarskiej wartości Arsenalu.
» 29 listopada 2019, 18:48 #29
Devid91: Chłopak ma talent, bez wątpliwości. Ale nam potrzeba zawodnika który da z siebie wszystko dla klubu. Będzie pierwszy na treningu i ostatni opuszczał. Poświęcał się dla drużyny i stawial sobie wysoko poprzeczkę. A nie koleś który pogra przez sezon i jeśli mu się nie spodoba to będzie wymuszać transfer. Takie moje zdanie.
» 29 listopada 2019, 17:39 #28
Spadkobierca: Panie, BVB to tylko BVB. Tam każdy robi takie cyrki, gdy chce odchodzić.
» 29 listopada 2019, 18:17 #27
Devid91: A mnie się wydaje, że teraz jest taka młodzież A BVB ma Po prostu pecha. Chodź dobrze na tym wychodzą, kupują za grosze sprzedawaja za ponad 100 baniek
» 29 listopada 2019, 21:06 #26
toughRoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2019 15:00

Koniecznie trzeba goscia zakontraktowac. Ed uwielbia buntownikow i chimerycznych graczy. Cos czuje, ze idealnie by sie dogadal z ziomalem lingardinho i pawelkiem. Wowczas tancow nie bedzie konca. W mysl zasady: czy sie stoi czy sie lezy...
Sancho sprawia mase problemow dyscyplinarnych. Transfer w granicach 100 mln napompuje jego glowe "sodowka"- swietnie pasuje do cyrku glazerow...
» 29 listopada 2019, 14:59 #25
Dejfmi: Również nie jestem do tego ruchu przekonany :)
» 29 listopada 2019, 16:34 #24
Spadkobierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2019 17:08

A ja bym chciał go widzieć u nas na prawym skrzydle. Go, albo Chiese. Niestety Włosi niezbyt dobrze wypadają na Wyspach, więc może lepiej Sancho.
» 29 listopada 2019, 17:07 #23
Maniek2728: Cóż pytanie, czy będzie sprawiał też problemy w innym klubie skoro robi to teraz w BvB? Przytoczony wcześniej zawodnik Dembele robił problemy w BvB i w Barcy też z nim mają problemy. Oczywiście nie mówię że wszystkich co tak robią trzeba wrzucić do jednego worka.

Ale też trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, czy nasz zarzad i trenerzy potrafią sobie poradzić z rozrabiakami?
» 29 listopada 2019, 17:34 #22
toughRoy: W Manchesterze nie ma profesjonalnego zarzadu- jak na pilkarski klub przystalo. Tam sa tylko jakies korpo szczury ze sfery finansowej, ktore doprowadzily do tego ca aktualnie widzimy...
@Maniek poczytaj sobie jak Sancho zachowywal sie wobec Pepa i City kiedy to mial sny o Dortmundzie. I odpowiedz na pytanie: Co taki szczyl, ktory nie wie co to szacunek postapi z bezjajecznym edem i klubem jak mu cos nie spasuje? Jest juz jeden ogon/ koncowka( pawelek) co merda psem...
» 29 listopada 2019, 17:52 #21
Maniek2728: Dokładnie! Dlatego mam nadzieję że zarząd i trenerzy Przemyśla wszystkie za i przeciw co do tego zawodnika. My możemy sobie jedynie porozmawiać, nie mamy żadnego wpływu na decyzję. Trzeba czekać i być dobrej myśli.
» 29 listopada 2019, 17:57 #20
sisinho: Problem jest tylko taki że chłopak ma potencjał i do spory, zwłaszcza na takiej pozycji gdzie od lat nie mamy nikogo dobrego. Jesli nie on to kto?
» 29 listopada 2019, 18:55 #19
marc: Tylko ciekawe kto jeszcze jest w stanie wyłożyć takie pieniądze jak United w STYCZNIU
» 29 listopada 2019, 13:58 #18
Spadkobierca: Arsenal.
» 29 listopada 2019, 13:59 #17
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2019 14:20

Arsenalu nie stać przy Kroenke. Zdaje się, że Pepe wzięli w kilku śmiesznych ratach.
» 29 listopada 2019, 14:20 #16
DevoMartinez: Skąd pewność, że Utd zechce wyłożyc takie pieniądze jak 100 ml? Stać a być skłonnym tyle wydać to troche różne rzeczy, zwłaszcza przy naszej polityce od 2 lat.
» 29 listopada 2019, 14:59 #15
Diabelred: DevoMartinez,

Co by nie mowic o Edzie, to akurat w wydawaniu fortuny na mlodych grajkow, do tej pory nie bylo zadnych problemow. Wystarczy zobaczyc ile kosztowali Shaw, Martial, Pogba, Lukaku, Bailly, Dalot.
» 29 listopada 2019, 16:02 #14
DevoMartinez: Napisałem, od 2 lat bo od tego czasu już tak chętnie nie wydajemy. Ostatnie okienko to wydatek pewnie 35-40 mil na czysto więc może się wydawać, że powinnismy móc wydac i 150 mil kolejnego lata ale jakoś w to wątpie. Bo gdzieś tyle realnie trzebaby wydać na Sancho i Maddisona
» 30 listopada 2019, 11:17 #13
Fenek: To chyba będzie cud jeśli go kupią i to jeszcze w styczniu.
» 29 listopada 2019, 13:53 #12
Spadkobierca: Nie trzeba być ekspertem, żeby widzieć próby wymuszenia transferu. Myślę, że kariera Sancho w BVB jest już skończona. W najgorszym wypadku kariera mu nie wypali, a on wróci do Borussi w glorii i chwale, jak nie dawno Hummels czy wcześniej Gotze.
» 29 listopada 2019, 13:16 #11
Magik1990MU: w tej Borussii to dziwna atmosfera panuje. Podobnie Dembele i Auba wymuszali.
» 29 listopada 2019, 13:48 #10
Spadkobierca: Najwyraźniej piłkarze mają większe aspiracje niż zarząd.
» 29 listopada 2019, 13:48 #9
Magik1990MU: Czy ja wiem? W takim Lester piłkarze też mają/mieli większe aspiracje, a i tak klub umie ich trzymać krótko. Taki Mahrez
dopiero niedawno stwierdził, że go siłą trzymali 2 lata, a przez ten okres siedział cicho i robił swoje.
» 29 listopada 2019, 13:52 #8
Dejfmi: Jak widać trzymanie piłkarzy na siłe prowadzi do nikąd
» 29 listopada 2019, 13:55 #7
Magik1990MU: no też racja, ale przynajmniej można dobre pieniądze na koniec zarobić z transferu. A jak piłkarz wymusza, to inni chcą skorzystać z okazji, że klub musi sprzedać.
» 29 listopada 2019, 14:02 #6
Dejfmi: Owszem, stwawiaja opór ale równocześnie mają złą opinię wśród zawodnikow ktorzy na przyszłość chcą opuścić klub. Trzeba odstawiać szopki jak Dembele Auba, po co to wszystko? Tak czy siak nie zatrzymają nikogo
» 29 listopada 2019, 14:08 #5
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2019 14:17

@Dejfmi

piłkarze zarabiają ogromne pieniądze i mają być jeszcze tymi poszkodowanymi, bo ich przełożony (który te kosmiczne pieniądze wypłaca) nie chce ich puścić mimo obowiązującego kontraktu, który dobrowolnie podpisali? Dla mnie zawodnik, który tak się zachowuje to zwykły śmieć bez szacunku dla swojego pracodawcy, bez szacunku dla kibiców. Jeśli więc takie praktyki klubu odstraszą podobnych cwaniaczków, to należy się tylko cieszyć.
» 29 listopada 2019, 14:17 #4
Dejfmi: Generalnie masz sporo racji i częściowo Cię popieram. Popatrz na to z drugiej strony. Jako piłkarz masz do wyboru klub z którego bardzo ciężko się wydostać i klub który Cię zrozumie i da Ci odejść. Co wybierasz? Finalnie to zawodnik rządzi bo może po prostu odstawiać szopki - finalnie wyjdzie że masz zawodnika ale nie możesz z niego korzystać. Z niewolnika nie ma pracownika
» 29 listopada 2019, 14:45 #3
DevoMartinez: Z niewolnika nie ma pracownika a popatrz na piramidy ;)
» 29 listopada 2019, 15:15 #2
Dejfmi: Devo porównanie niestety nie trafione :)
» 29 listopada 2019, 15:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.