Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United w styczniu powalczy o Fernandesa?

» 1 listopada 2019, 14:34 - Autor: matheo - źródło: A Bola
Bruno Fernandes odrzucił propozycję podpisania nowego kontraktu ze Sportingiem Lizbona i w zimowym oknie transferowym może opuścić Portugalię – informuje dziennik A Bola.
Manchester United w styczniu powalczy o Fernandesa?
» Bruno Fernandes był przymierzany do Manchesteru United przez całe letnie okno transferowe
Fernandes przez całe letnie okno transferowe był przymierzany do Manchesteru United. Czerwone Diabły nie złożyły natomiast żadnej oficjalnej oferty za piłkarza Sportingu. Działacze klubu z Old Trafford uważali, że ich klub jest wykorzystywany do podbicia kwoty odstępnego za Portugalczyka.

Dziennik A Bola twierdzi, że Manchester United nadal jest zainteresowany transferem zawodnika.

Sporting Lizbona może zdecydować się na sprzedaż swojego piłkarza, bo nie dogadał się z Fernandesem w sprawie nowej umowy. Obecny kontrakt Portugalczyka obowiązuje do czerwca 2023 roku.

Fernandes w sezonie 2019/2020 jest w dobrej formie – w 13 występach zdobył do tej pory siedem goli i zanotował 5 asyst.

Sporting obecnie nie daje gwarancji, że piłkarz zostanie w Lizbonie. Fernandes jest wyceniany na 60-70 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Wypożyczenia: Podsumowanie października
Następny news »
Agent Chonga: Czekamy na propozycję Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (30)


Magik1990MU: Ja to widzę tak:

Bruno in - 70-80 mln
Madisson in -100 mln

Pogba out - 120 (więcej za niego nie dostaniemy)

W plecy - 50/60 mln (jak na tak bogaty klub, jakim jest United, to grosze)

Efekt końcowy: pomoc McTomek - Maddison - Bruno (4-3-3)

Dodatkowy plus: koniec hańbienia tej koszulki przez pana Piłkarza.
» 1 listopada 2019, 17:00 #28
MikeMU: Bruno 80 Pogba 120? Czyli gość, który nic nie osiągnął i nie jest sprawdzony na wysokim poziomie vs mistrz świata, mistrz Włoch i utytułowany piłkarz, nasz najlepszy piłkarz od czasów odejścia SAF ( mówię o statsa na pozycji SP]
» 1 listopada 2019, 17:15 #27
MikeMU: Więcej fify
» 1 listopada 2019, 17:15 #26
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2019 17:45

W fife to ja od lat nie gram. cena za Pogbę bierze się z kilku czynnników: długość kontraktu, mała liczba zainteresowanych nim klubów, tygodniówka, niepewność do jego profesjonalnej postawy oraz to, że United nie umie sprzedawać.

więcej znajomości piłki, dzieciaku.
» 1 listopada 2019, 17:44 #25
MikeMU: Mam 31 lat dzieciaku.
Krytykować Pogbe każdy potrafi, jednak ustosunkować się merytorycznie do komentarza już ciężko. Widzę, że masz trudności ze zrozumieniem intencji. Dlaczego sądzisz Fernandez jest wart 70 mln funtów? To jakiś absurd. Gość nic jeszcze nie pokazał. Gra w lidze ogórkowej, ma dobre statystki przeciwko drużyna poziomu ekstraklasy.
» 1 listopada 2019, 18:46 #24
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2019 19:33

Ta, co drugi tutaj po 30, a piszecie gimbusiarskie bzdury... i do tego nie umiecie czytać ze zrozumieniem, bo merytorycznie odniosłem się już w poprzednim komentarzu. A dlaczego taka cena za Bruno? Pomyślmy... może dlatego, że Edek nie umie się targować i daje tyle, ile inni chcą? Może dlatego, że każdy widzi braki kadrowe United i sztucznie zawyża nam ceny? A może dlatego, że rynek się zepsuł i za takiego Magłajera, który niczego również nie osiągnął (i poza tym to obrońca, więc teoretycznie powinien być tańszy) daliśmy 80 baniek?

Aha, co do Pogby, to jakbyś nie zauważył, to jedynym klubem poważnie nim zainteresowanym jest Real... któremu prezesuje jeden z większych cwaniaków we współczesnej piłce. Te 120 baniek, które rzuciłem, to i tak byłby sukces, bo obawiam się sytuacji, że pan Piłkarz za rok zrobi z Raiolą raban i całą sytuację wykorzysta Real dając nam jakieś ochłapy i Bale'a.
» 1 listopada 2019, 19:22 #23
MikeMU: Player of the year dla lisów w najtrudniejszej lidze świata to nic? Daj spokój przyznaj się do błędu. Twierdzisz, że pisze jak gimbaza, ale to nie ja jaram się grajkiem z ligi portugalskiej jakbym pierwszy raz w życiu cycka widział. Madison tak, Fernandez to będzie kolejny fred
» 1 listopada 2019, 19:46 #22
dagoberto: Co za człowiek, Ronaldo też grał w sportingu w lidze ogórków, tak samo figo, bernardo Silva i wielu wielu innych topowych piłkarzy. Nikt nie jest pewniakiem ani maddison ani Bruno ale fakt jest taki że obaj mają szansę być topowymi piłkarzami.
» 1 listopada 2019, 19:56 #21
awe: Magik nie zgadzalem sie z Twoimi wypowiedziami nie raz, ale ty juz w ogole udowoniles, ze z takimi jak ty nie warto wdawac sie w dyskusje bo wyobrazenia masz godne fify ...
» 1 listopada 2019, 20:04 #20
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2019 20:15

player of the year dla Lisów... no właśnie, dla Lisów. Gdyby to była nagroda od PL. Ale nie będę kontynuował dalej tego wątku, bo moim zamysłem nie jest deprecjonowanie Harrego. Transfer świetny, ale cena przesadzona. Takie moje zdanie.

@chemik

Maddison grywał również jako ŚP, ale może masz racje. Tym bardziej, że może być też tak, że robienie ze Scotta typowego DP zahamuje jego potencjał.

Natomiast jeszcze taka kwestia: już wielu piłkarzy miało sobie nie poradzić w PL. Biegania można się nauczyć, z szybkością już nie da rady, ale to pomocnik, a nie skrzydłowy. Nie musi być szybki. Natomiast zgodzę się, że porównywanie go z CR7 nie ma sensu. Ale to z innego powodu: Ronaldo to piłkarz galaktyczny, więc zrozumiałe, że już wieku 18 lat robił różnicę.


@awe

sympatycznie. a jakieś argumenty?
» 1 listopada 2019, 20:09 #19
MikeMU: Czy mogę prosić choć 5 przykładów graczy z ligi portugalskiej którzy w podobny wieku lub później przeszli do BPL i byli wybitni?
» 1 listopada 2019, 20:36 #18
NoName: Mike,
'ma dobre statystki przeciwko drużyna poziomu ekstraklasy.' - zgaduję, że to tylko takie celowe wyolbrzymienie aby podkreślić różnicę poziomów między EPL, a ligą portugalską. W przeciwnym wypadku nie powinieneś się nigdy na temat piłki wypowiadać.
chemik,
tak z ciekawości, skąd wiesz albo po czym wnioskujesz, że Bruno nie będzie nigdy topowym zawodnikiem? Masz na to jakieś argumenty? Nie twierdzę, że on będzie na topie, ale skoro z taką stanowczością głosisz swoje tezy, to chyba masz coś na ich poparcie, co nie? Mówiąc argument mam na myśli coś sensownego i silnego merytorycznie, a nie 'no bo kiedyś był już jakiś ktoś i też go wszyscy chcieli i nic z niego nie było, to więc i z niego nie będzie'.
» 1 listopada 2019, 23:01 #17
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2019 00:09

@MikeMU

tak na szybko, to Matic, Ramires i Ricardo Carvalho. Ederson też przychodził z tej ligi (choć to zupełnie inna pozycja). Naniego też można na upartego zaliczyć, bo miał swoje okresy. Oczywiście to tylko PL, bo jeśli chodzi o inne ligi, to nazwiska są okazalsze (z Deco, Jamesem i Falcao na czele).

PS. ta "ogórkowa liga" wypluwa regularnie talenty.
» 2 listopada 2019, 00:08 #16
jaratkow: @MikeMU: To ile zawodnik osiągnął, przynajmniej w przypadku gdy "kupuje United" przestaje miec znaczenie. Potrzebuja i stac ich to cena w górę. Sprzedaż Pogby... możemy chciec ale stracimy trzymajac go
» 2 listopada 2019, 09:11 #15
MikeMU: Topowe drużyny ekstraklasy to poziom najsłabszych ligi portugalskiej, wiem że w Polsce hejt jest wielki na ekstraklasę, ale popatrz na ostatnią dekadę. Więc gość realnie jest na poziomie ekstraklasy plus plus. Jednak masz rację celowo wyolbrzymiam. Jednak jak spojrzysz na wyniki w Europie, to ilością trofeów europejskich lidze portugalskiej bliżej do ekstraklasy niż BPL
» 2 listopada 2019, 09:59 #14
NoName: Patrzę na ostatnią dekadę i widzę, że portugalskie kluby co najmniej 2 są w praktycznie każdej LM, a prawie zawsze 1 z grupy wychodzi. Do tego kilka razy portugalskie kluby były w finale LE, gdzie polskie kluby nawet przez eliminacje nie mogą przebrnąć od paru lat. Idąc dalej Twoją logiką można stwierdzić, że EPL to poziom ligi portugalskiej albo niższy, bo takie Porto czy Benfica to poziom co najmniej Watfordu albo Southampton.
» 2 listopada 2019, 11:49 #13
MikeMU: Kilka razy... Bardzo dokładne dane.... Spójrz na szczegóły....bredzisz
» 2 listopada 2019, 12:12 #12
ruffnecky: Magik, jak ty coś merytorycznie napiszesz, to ustawiasz obok siebie w składzie dwóch zawodników z tej samej pozycji i jeszcze wyzywasz ludzi od gimbów :D
» 2 listopada 2019, 13:05 #11
Magik1990MU: człowieku, napisałem wyżej, że Maddison grywał jako 8.
» 2 listopada 2019, 14:27 #10
tyber28: Panie Magik, podaj Pan swoją 11 na nowy sezon, to na bank nie jest gimbusiarskie. Bruno i Madison juz wiemy, a reszta?
» 3 listopada 2019, 07:11 #9
Fenek: Ah Sh***, Here We Go Again
» 1 listopada 2019, 16:27 #8
marc: O. To jest informacja
» 1 listopada 2019, 15:33 #7
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2019 15:33

Jesli kwota miałaby sie szacować mniejwiecej w granicach 60-70 mln to powinnismy sie o niego pokusić . Maddison moze nas kosztować przeszlo 100 mln ale z drugiej strony sciagajac Maddisona mielibysmy pewnego zawodnika ktory ograny jest jjuz w lidze a Bruno niewiadomo jakby sobie poradził w PL wiec zawsze jest jakas niepewność . Patrząc na zawodnikow ktorych sciagalismy z Ligii portugalskiej to mozna smiało powiedzieć ze powinien sobie poradzić bo Nani , Ronaldo , Lindelof , Rojo i Dalot jakoś dawali/dają sobie rade . Jednak mysle ze to tylko plotki zeby podbijać cene bo dziwne ze inne media o tym nie trąbią tylko portugalskie i to jeszcze z niższego szczebla .
» 1 listopada 2019, 15:32 #6
RedsFan: Jak Eddek go nie kupi to nie będę szczęśliwy.
» 1 listopada 2019, 15:24 #5
Czarny82r: Już latem trzeba było go kupić grałoby się teraz dużo lepiej w linii pomocy.
» 1 listopada 2019, 15:09 #4
Zmorson: Kontrakt ma jeszcze na parę lat ale jeśli rzeczywiście się nie dogadali...
» 1 listopada 2019, 14:56 #3
Dexter3: Kreatywny ,inteligentny.Na pewno podniósł by kulturę gry kombinacyjnej w klubie. Świetny duet z Jamesem Madisonem którego stawiał bym do zakupu na miejscu pierwszym.
» 1 listopada 2019, 14:40 #2
Strzelec: Zaczyna się...
» 1 listopada 2019, 14:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.