Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Keane: Idziesz na wojnę, a piłkarze się przytulają

» 21 października 2019, 13:57 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Roy Keane był oburzony zachowaniem piłkarzy Manchesteru United i Liverpoolu przed szlagierowym spotkaniem 9. kolejki Premier League. Bitwa o Anglię zakończyła się remisem 1:1.
Keane: Idziesz na wojnę, a piłkarze się przytulają
» Manchester United zremisował z Liverpoolem 1:1 w szlagierze 9. kolejki Premier League
Keane skomentował sytuację, która miała miejsce w tunelu prowadzącym na murawę Old Trafford. Kamery zarejestrowały, jak Andreas Pereira, Fred i Roberto Firmino serdecznie witają się przed pierwszym gwizdkiem.

– Jestem oburzony tym, co widziałem w tunelu. Idziesz na wojnę, a oni się przytulają i całują – mówił Keane w studiu Sky Sports.

– Nie powinieneś nawet patrzeć na rywala. Będziesz zaraz z nim walczył. Futbol aż tak się nie zmienił. Piłkarze się zmienili. Idziesz na wojnę z tymi zawodnikami, a oni się przytulają.

– Pogadaj z nimi po meczu, albo nawet nie gadaj i po nim – dodał Keane.


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Solskjaer nie będzie szukał piłkarza w typie Lukaku
Następny news »
Pierwszy wywiad Masona Greenwooda dla MUTV

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (44)


SzymonOlkusz: Ile niepotrzebnej agresji w Jego wypowiedzi . Brakuje takiego walczaka ale football bez szacunku jest niczym.
» 22 października 2019, 22:29 #41
Czarny82r: A co z grą fair play? Rozumiem że to derby ale nie chodzi o to by połamać rywalowi nogi.
» 21 października 2019, 23:38 #40
DamianekBRD: A kto tu mówi o łamaniu nóg... tylko ty
» 22 października 2019, 08:33 #39
ruffnecky: a ponoć to Mourinho jest archaiczny - czy jak spotka się Milan z Napoli to w tunelu Zieliński i Piątek mają sobie skakać do oczu - a za tydzień jak dobrzy kumple pogadywać w jednym autobusie na zgrupowaniu kadry? ;)
» 21 października 2019, 23:38 #38
DamianekBRD: Napoli-Milan VS Liv-United widzisz różnice?
» 22 października 2019, 08:34 #37
gerger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2019 23:35

:)
https: //i2-prod.mirror.co. uk/incoming/article4389623.ece/ALTERNATES/s1227b/CD9318466. jpg
» 21 października 2019, 23:33 #36
smutny87: Chłopak pewnie widział jakieś urywki jak Roy grał faul i na tym ocenia,ja pamiętam jak w rewanżu w Turynie w 99 przegrywaliśmy 2-0 po 10 minutach i Keano dał sygnał do ataku strzelając pierwszą bramkę,ciarki do tej pory.Połączenie piłkarskich umiejętności,waleczności i charakteru.Dzisiejsze tęczowe pokolenie zniewieściałych chłopaczków może faktycznie być zbulwersowane oglądając Roya w akcji heh
» 21 października 2019, 21:20 #35
Widziwoj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2019 18:45

Akurat tu Keane robi niepotrzebnie aferę, a wy jeszcze temu przyklaskujecie. Pereira, Firmino i Fred to Brazylijczycy, więc czują między sobą naturalne więzi. Rodacy się spotkali, więc pojawiła się atmosfera przyjaźni. Jakby w tunelu spotkali się np. Boruc z Fabiańskim to by było to samo
» 21 października 2019, 18:44 #34
gerger: Bez żelu i farby na głowie. Bez insta, fejsa i kolekcji ciuchów. Bez dabowania i durnych pląsów. Diabeł. Kapitan. Roy Keane.
» 21 października 2019, 18:10 #33
Glory1878: Fajnie się Bannumer5 przestawiłeś tylko na końcu się źle podpisałeś, ale rozumiem- po tylu zdaniach Ci przegrzało móżdżek
» 21 października 2019, 20:01 #32
HarryBrown: Wszystko można zarzucić Keano ale na pewno nie brak umiejętności. To że to był twardziel a nawet czasami i brutal, to nie znaczy że był drewniany. Facet ma takie a nie inne postrzeganie zawodu piłkarza i ma do tego prawo. I zgadzam się z nim. Dzisiejsi piłkarze za bardzo są skoncentrowani na gwiazdorzeniu i byciu w mediach ale niekoniecznie z tytułu zasług na murawie.
» 21 października 2019, 20:18 #31
RysiozWilkowa: @bannumer coś tam kolejny zbanowany wcześniej wsio wiedzący mózg.
Keane bez umiejętności hahha, tyle ci YT pokazał?
» 21 października 2019, 20:59 #30
kolokolo98: Bunnumer5 powielasz stereotyp o Keanie, który niby jest typowym przecinakiem, ale nie ma umiejętności. Może i często zachowywał się jak boiskowy bandyta, ale był bardzo zdolnym piłkarzem potrafiącym w pojedynkę zdominować środek pola. Na pewno nie był drewniakiem
» 21 października 2019, 21:00 #29
AgentBartezz: Ale co ma serdeczne przywitanie się z rodakiem do gwiazdorzenia i byciu w mediach? No ludzie... Keanowi należy się dożywotni szacunek za to ile zrobił dla tego klubu ale czasami gada takie głupoty, że aż wstyd. Waleczność należy pokazywać na boisku, a nie poza nim. To jest tylko na plus, że ludzie grając w klubach z taką historią rywalizacji potrafią się wzajemnie uszanować.
» 22 października 2019, 06:42 #28
szczepka01: @AgentBartezz wszytsko się zgadza, szacunek się należy, ale w tym przypadku zgadzam się z Keanem w 100%.
To wszystko jest bardzo proste, porównajcie sobie zawód piłkarza do aktora. Najlepsi aktorzy wcielając się w rolę, najczęściej wyłączeni są z życia prywatnego i celebryckiego na czas zdjęć, żeby nic nie wybijało ich z rytmu oraz aby w pełni poczuć się kreowaną postacią.
W przypadku obecnych piłkarzy, nie ma potrzeby wyłączania się na cały sezon (zaznaczam to od razu bo zaraz jeden głupio mądry się trafi, który to wytknie), ale w dniu meczu i to jeszcze o tak potężnej randze (bo jednak grają dwa najbardziej utytułowane kluby w Anglii) takie zachowanie w tunelu nie wypada.
Mogli się po meczu umówić na lampkę wina i pogadać sobie jak fajnie było w Brazylii za dzieciaka.
A szacunek dla rywala można okazać w inny sposób i na murawie a nie całując się w policzki w tunelu...
» 22 października 2019, 12:18 #27
uzio: "Futbol aż tak się nie zmienił" - to prawda kiedyś grali w piłkę i teraz dalej grają, co nie oznacza, że mają się zabijać przed czy po meczu, to tylko sport, jak na boisku dają z siebie wszystko to wystarczy.
» 21 października 2019, 17:53 #26
HarryBrown: Nikt nie mówi o zabijaniu. Chociaż wczoraj to akurat byliśmy blisko takiego zdarzenia. Przynajmniej dwa razy piłkarze The Reds bardzo brutalnie potraktowali Jamesa. I z takimi ciulkami robić miśki i ciumki?
» 21 października 2019, 20:20 #25
MiSt: Kurła, kiedyś to było...
» 21 października 2019, 17:25 #24
marekw: Uwielbiam go
» 21 października 2019, 17:20 #23
Pogbens6: Trochę racji ma ale na boisku było widać walkę i nastawienie typowo bojowe wiec nie wiem czego on oczekuje, ze będą się bić? Ja jestem zadowolony z wczorajszego spotkania jak chyba każdy a tu ktoś znowu doszukuje się czegoś, nastepnym razem nie będą mu się podobało wiązanie sznurówek
» 21 października 2019, 16:54 #22
vanantygaal: mówi to w sposób bezpośredni ale rację ma. Nie chodzi o to zeby sie zabijać na boisku ale kiedyś przeciwnicy przegrywali mecz juz w tunelu. Teraz jak mają przegrać skoro widzą błazna lingarda, pogbe czy innych naśladowców. To jest śmiech na sali co część z naszych zawodników reprezentuje sobą na boisku i poza nim. Oni wychodzą na murawę żeby pokopać sobie w piłkę, potruchtać, pomachać raczkami, wieczorem wkleić jakieś zdjęcie na instagrama (zazwyczaj z tekstem 'jesteśmy rozczarowani, wrócimy silniejsi). Gdzie chęć zwycięstwa? gdzie walka za klub i kibiców? Większość z nich ma totalnei wywalone na klub i kibiców. A buziaki z przeciwnikiem przed meczem czy po (jak miało to miejsce po przegranej dwa lata temu z Chelsea 4:0) sa tylko dopełnieniem tego jaki cyrk mamy na Old Trafford.
» 21 października 2019, 16:20 #21
Strzelec: Ciekawe jak Roy zareagowałby na filmik z udziałem Greenwooda i Garnera będąc managerem United.
» 21 października 2019, 15:29 #20
Batigol222: Myślisz, że bawiliby się tak, gdyby Roy był menago? Jakoś wątpię;)
» 21 października 2019, 15:45 #19
rogi: Co odwalili??
» 21 października 2019, 17:41 #18
Strzelec: Wrzucili filimik na którym Greenwood podskakuje na kolanach Garnera.
» 21 października 2019, 18:39 #17
hyzio1344: Masz jakis link do tego ? bo az nie moge uwieńczy ze takie cos sie wydarzyło Xd nigdzie nic o tym nie ma
» 21 października 2019, 23:51 #16
Pezet: Ponoć Roy jak był mały to wpadł w furię widząc tulacych się rodziców
» 21 października 2019, 14:57 #15
RememberMe: Typ jest chory psychicznie i to że był świetnym piłkarzem nie ma nic do rzeczy
» 21 października 2019, 14:55 #14
Batigol222: Może i jest, ale takiego świra brakuje w obecnym United
» 21 października 2019, 15:40 #13
HarryBrown: Może i jest. Ale w czasach jak był kapitanem to była dyscyplina w drużynie i wszyscy byli skoncentrowani na piłce a nie na pierdołach typu lajki za nowy fryz czy jak się sprzeda nowa kolekcja szmatek.
» 21 października 2019, 20:23 #12
marjo: Roy ma rację, trochę jak takie panienki bez charakteru
» 21 października 2019, 14:28 #11
BANNUMER5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2019 15:06

No tak, bo koledzy z reprezentacji, którzy bardzo możliwe nawet wychowywali się w tym samym miejscu powinni się nie lubić, nie patrzeć na siebie, a najlepiej wyzywać jak on z Vieirą, bo przecież piłka nożna to życie, piłka nożna to powód do nienawiści, niechęci i złości.

To tylko piłka nożna. Wspaniały sport, widowisko, teatr. To tak jakby powiedzieć, że aktorzy, którzy grają w filmie scenę gwałtu, po filmie też mają za sceną się nienawidzić?

Na wojnę to idą żołnierze, a nie piłkarze.
» 21 października 2019, 15:04 #10
Glory1878: Roy m rację. Na derby wychodzisz z krwią w oczach i tyle.
» 21 października 2019, 15:08 #9
marjo: a kto tu mówi że mają się wyzywać? Tak, wychowali się w tym samym miejscu pewnie na tym samym podwórku a nawet może i w tej samej rodzinie.. Chłopcze jeżeli kibicujesz United to powinieneś wiedzieć że to nie jest mecz jak każdy inny, cała drużyna powinna wyjść z takim nastawieniem jak na wojnę a oni nie są jakimiś wyjątkami. Na takie rzeczy jest czas po meczu..
» 21 października 2019, 17:55 #8
BANNUMER5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2019 19:34

Jak dobrze że ludzie tego sortu już przestają istnieć. Od wielkiej walki czy agresji są sporty walki, a futbol polega na współpracy i tym jak 11 osób potrafi "oddychać" jako jeden organizm. Ja chcę na boisku widzieć widowisko, wspaniałe widowisko, pełne szybkiej i kapitalnej piłki nożnej, a nie jakichś drwali pokroju Keane'a, który woli łamać nogi, aniżeli grać w piłkę.

Jak będę chciał zobaczyć prawdziwych fighterów czy "żołnierzy" to sobie włączę UFC albo galę boksu zawodowego, a nie mecz piłki nożnej. Z resztą Keane zawsze miał coś nie tak pod kopułą.
» 21 października 2019, 19:34 #7
Glory1878: Ale walka, łamanie kości nie wyklucza fajnego dla oka widowiska, w czym masz problem?
» 21 października 2019, 19:58 #6
HarryBrown: @BANNUMER5
Jakoś ci nie przeszkadza MMA w wykonaniu piłkarzy Liverpoolu. Takich powaleń jakie przetrenowali na Jamesie, to ciężko uświadczyć nawet w UFC.
» 21 października 2019, 20:26 #5
smutny87: a na meczu jak przeklinają to pewnie zatykasz uszy
» 21 października 2019, 21:23 #4
Fenek: Haha lubię Roya ale czasami zachowuje się jak tetryk.
» 21 października 2019, 14:20 #3
fiszbin: Tak Keane, świat się zmienił, chłopaki sa w pracy, a nie na wojnie. Dzieki temu football tak ładnie sie rozwija. Poprostu zasada trzaskania kosci przeciwnikowi, została zastepiona taktyka, z korzyscia dla wszystkich.
» 21 października 2019, 14:19 #2
DevoMartinez: Nasze dwie brazylijskie perły...:D
» 21 października 2019, 14:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.