Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

James Maddison trafił na listę życzeń Ole Gunnara Solskjaera

» 25 sierpnia 2019, 04:23 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Manchester United planuje kolejny transfer piłkarza z Leicester City. Według dziennika The Mirror na celowniku Czerwonych Diabłów znalazł się James Maddison.
James Maddison trafił na listę życzeń Ole Gunnara Solskjaera
» James Maddison zbiera znakomite recenzje za swoje występy w Leicester City
Angielski pomocnik idealnie wpisuje się w charakterystykę zawodników, których poszukuje Ole Gunnar Solskjaer. 22-latek jest młody, energiczny i perspektywiczny. Manchester United zdaje sobie jednak sprawę, że transfer Maddisona nie będzie łatwy do przeprowadzenia.

Czerwone Diabły za Anglika będą musiały wyłożyć kwotę zbliżoną do tej, którą zapłaciły Leicester City za Harry’ego Maguire’a. Środkowy obrońca kosztował Manchester United 80 milionów funtów.

Leicester City może więc sporo zarobić na swoim zawodniku. Maddison trafił na King Power Stadium latem ubiegłego roku z Norwich City za 20 milionów funtów.

Manchester United zamierza złożyć ofertę za Maddisona w zimowym oknie transferowym. Wielce prawdopodobne jest natomiast to, że konkretne dyskusje z Leicester City będą mieć miejsce dopiero po zakończeniu sezonu 2019/2020.

« Poprzedni news
Manchester United i Inter krok bliżej porozumienia w sprawie Sancheza
Następny news »
Dominik Livaković zastąpi Davida de Geę na Old Trafford?

REKLAMA


Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


Zezak0076: Klopp w jedno okienko Liverpoolu nie zbudowal... Zalatwilismy obrone jest git... teraz da szanse pozostalym zawodnikom wspiac sie na wyzszy poziom, a w lecie (w zimie nie spodziewam sie cudu bo wszyscy wiemy jak wygladaja zimowe okienka) wzmacniamy pomoc i atak... Wszyscy wymieniacie rozne nazwiska... ale czy sa one dostepne ? powoli a dalej.... mi tam podoba sie styl jaki OGS wprowadza, i wiem ze wszyscy jestesmy glodni sukcesu ale to dopiero pierwszy sezon Ole i nie liczcie ze go w zimie wyrzuca bo tak nie bedzie... chlop dostanie czasu, na zbudowanie zespolu w KILKA okienek, przygotowanie go mentalnie jak i fizycznie... CZAS CZAS i CZAS zapomnijscie o Moyes, LVG czy Mou... lata stracone niestety teraz OGS dostanie szanse i WSZYSCY mosimy dac mu czas .... tym bardziej ze chlop ma United w sercu i zrobi wszystko dla klubu nie dla kasy jak wyzej wspomniana trojka.... dla klubu bedzie gryzl trawe razem z tymi chlopakami!
» 26 sierpnia 2019, 00:51 #54
Dexter3: Jak to jest że Laiczester potrafi wyłapać takie talenty jak Maguire czy ten Maddison a skauci MU wyłapują same szroty ?
» 26 sierpnia 2019, 00:16 #53
dexteo: Fajnie mieć w składzie utalentowanych Anglików ale bez przesady (mając na uwadze to, że będziemy walczyć o Sancho) - mamy ich już wystarczająco dużo, żaden z liczących się w walce o tytuł zespołów nie ma tylu, a to wiele mówi o tym że nie tędy droga... brakuje nam piłkarzy z Ameryki Południowej, Hiszpanii lub Portugalii... to są piłkarze którzy robią różnicę, nie przez przypadek Anglia nie wygrywa mistrzostw Świata lub Europy
» 25 sierpnia 2019, 18:43 #52
rizx: Zawodnicy z ameryki południowej mają taki zwyczaj grania bardzo słabo dla United :)
» 25 sierpnia 2019, 22:57 #51
Pogbens6: Brać i się nie zastanawiać, on i Sancho to powinny hyc główne cele na zima/lato
» 25 sierpnia 2019, 18:29 #50
jerzy666: Następny średniak, no chyba że United celuje w środek tabeli to wtedy spoko transfer ale nie za takie pieniądze
» 25 sierpnia 2019, 16:40 #49
Pogbens6: Śmieszny jesteś, serio. Radzę obejrzeć kilka spotkań w jego wykonaniu a zmienisz zdanie
» 25 sierpnia 2019, 18:28 #48
KacperskyMu: Brać go , młody Anglik ograny w premier league .75 i myślę że się zgodzą
» 25 sierpnia 2019, 16:32 #47
Majew342: oby tak kurczę było
» 25 sierpnia 2019, 19:10 #46
Majkelson29: Biorąc pod uwage to, że żaden klasowy grajek nie tu przyjdzie jeśli kolejny sezon będzie bez LM, a na to się zanosi to Maddison byłby w miare sensowną i realną opcją. W sumie to każdy lepszy niż Lingard.
» 25 sierpnia 2019, 13:59 #45
ro7: Brak transferu ofensywnego pomocnika zniszczył nam ten sezon. Umówmy się Lingard to nie jest piłkarz, a co najwyżej kopacz celebryta z Instagrama. W tamtym miejscu, gdzie on gra powinno być serce drużyny jeśli chodzi o ofensywę, ktoś kto rozgrywa, asystuje i dyryguje. Czasami tę rolę przejmuje Pogba, ale on jeden sam to za mało. Lingard nie może więcej grać bo spadniemy z ligi. Ja bym tam spróbował Angela Gomesa, albo nawet Matę.
» 25 sierpnia 2019, 13:19 #44
Fenek: Też tego nie ogarniam, jak bez pomysłu są nasze transfery. Wydajesz ponad 120 mln na dwóch obrońców i jednocześnie osłabiasz defensywę nie inwestując w SPD i SP. To samo z ofensywą nawet lukaku miał problemy z regularnym strzelaniem, więc zrzucasz ciężar na młodego Rasha i martiala nie dając im nikogo kto będzie kreował. Parodia. Nie ma chyba gorzej zarządzanego klubu.
» 25 sierpnia 2019, 15:44 #43
wider: a tam biadolicie. Przecież kupili mlodego Giggsa czy tam Ronaldo ( a tak serio to pewnie Lingard v2 ) w postaci jamesa i jest przecież ta legendarna i cudowna młodzież
» 25 sierpnia 2019, 16:14 #42
VelDan: Ale co wy chcecie od Jamesa. Trzy mecze dwie bramki.
» 25 sierpnia 2019, 16:27 #41
Fenek: Jamesa się nie czepiam bo to jeden z lepszych naszych graczy. Ogólnie całą trójkę oceniam bardzo dobrze. Ale równie mocno co so potrzeba nam nominalnego pp, SPD i SPO
» 25 sierpnia 2019, 17:13 #40
Matcsu1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2019 18:10

Też tego nie ogarniasz? A czego tutaj nie możesz zrozumieć? Uważasz, że prawdziwa piłka, to fifa i tak samo funkcjonują kluby i rynek? Można powiedzieć, że w ostatnich sezonach w United kuleją wszystkie formacje, ale jedne bardziej, a drugie mniej. Ile było narzekania na defensywę? Wszyscy powtarzali, że to istny koszmar, kupujemy dwóch bardzo dobrych zawodników za duże pieniądze i obrona powiedzmy jest załatwiona. Nikt normalny nie wyda 500 mln w jednym okienku i kupi 10 zawodników. Pierwsze okienko Ole i przebudowaliśmy obronę, teraz trzeba czekać na lato i kolejne wzmocnienia, tym razem w ofensywie. Ludzie zachwycają się Liverpoolem. Czy oni kupili wszystkich w jednym roku? Budowali zespół kilka lat, co roku ściągając jednego/ dwóch zawodników których potrzebowali. Ile było śmiania się, że strzelają 3 bramki, a tracą 5 i przegrywają, ale Klopp to gość, który wie co robi i najpierw kupił VVD, a potem Fabinho, już nie wspominając o innych, obecnie są zespołem kompletnym. Zamiast wygadywać głupoty, może trzeba pomyśleć nad pewnymi rzeczami, przemyśleć jakie są realia, a nie żyć w grze komputerowej.
» 25 sierpnia 2019, 18:08 #39
ro7: @Matcsu1
W tamtym okienku nie kupiliśmy praktycznie nikogo. FFP obowiązuje od 1 lipca do 1 lipca, Wan-Bissaka i James zostali kupieni dlatego przed 1 lipca. Po pierwszym lipca kupiliśmy Maguire'a i sprzedaliśmy Lukaku. Spokojnie było nas stać i mogliśmy zgodnie z FFP wydać jeszcze ze 100 mln na transfery. Nie zrobiliśmy tego bo nasz zarząd jest nieudolny. Miał być Bruno Fernandes, nagle tydzień przed końcem okienka przed oczami ktoś pomachał Woodwardowi Dybałą i jego followerami na IG i ostatecznie zostaliśmy z niczym... Solskjaer mówił o 1-2 transferach, a przyszedł jeden piłkarz - to mówi samo za siebie, dobrze wiedział, że potrzebujemy jeszcze pomocnika.
» 25 sierpnia 2019, 18:20 #38
Matcsu1: @ro7
Co Ty wypisujesz? A kto wgl pisał o FFP? I uważasz, że United, które ma ogromne przychody tak zwraca uwagę na FFP przy każdym zawodniku? Nie wiem po co wgl dodajesz takie coś, bo to nic nie wnosi. To, że było nas stać, nie oznacza, że chcieliśmy kogoś (Myślę o trenerze) i był ktoś odpowiedni do kupienia. Według kogo miał być Bruno Fernandes? Pisali o tym dziennikarze, wgl nie związani z klubem, nie było żadnej informacji z naszego klubu, że wgl było jakieś minimalne zainteresowanie tym zawodnikiem, WSZYSTKO być może było wyssane z palca, a Ty mi tym argumentujesz.
» 25 sierpnia 2019, 20:18 #37
Fenek: Śmieszny jesteś. Odchodzi herrera, matic praktycznie nie istnieje, Fred to nadal zagadka i jeszcze puszczają lukaku. Osłabili pomoc i atak a wzmocnili obronę. Tak to niczego nie odbudujemy.
» 25 sierpnia 2019, 21:46 #36
ro7: @Matcsu1
Od tego sezonu w FPP różnica między sprzedażą, a kupnem piłkarzy nie może być większa niż 100 mln, więc to bardzo ważne. Dlatego właśnie Realu nie było stać na Pogbę bez sprzedaży Bale i Jamesa i u nas ciągle gra.

Sam napisałeś, że to nie FIFA i "nikt normalny nie wyda 500 mln w jednym okienku", a teraz "uważasz, że United, które ma ogromne przychody tak zwraca uwagę na FFP przy każdym zawodniku". Zdecyduj się :) Czy za dużo wydaliśmy czy mogliśmy więcej.

Jak pisałem, nie kupiliśmy nikogo więcej bo mamy nieudolny zarząd. A jeszcze jednego piłkarza mogliśmy i powinniśmy spokojnie kupić.
» 25 sierpnia 2019, 22:03 #35
DevoMartinez: Podaj zrodlo, ze wprowadzono w koncu ten przepis o 100 mil miedzy przychodami i wydatkami. Była nad tym debata i nic z tego nie wynikło jeśli się nie mylę.
» 25 sierpnia 2019, 23:17 #34
ro7: @DevoMartinez:
Jest taki PDF na stronie UEFA o nazwie "2562015_DOWNLOAD.pdf" - zgoogluj ten plik.

A gdzieś tam taki podpunkt (to wycięta treść z reszty - ale pada kwota):
"The licensee reports a player transfer deficit greater than EUR 100 million
in any player registration period that ends during the licence season. "
» 25 sierpnia 2019, 23:42 #33
dev13: Zawodnik pd reka mlody ograny zdolny to barany go nie kupili i dobrze im niech sie madrala Ole wykazuje grajac Lingardami,Maticami,Pereirami itp
» 25 sierpnia 2019, 13:09 #32
marc: Jakie rozgrywki takie transfery
» 25 sierpnia 2019, 11:56 #31
bulka1986: Po co wstawiacie takie newsy? Skoro to pewnie nieprawda... A jeżeli prawda to pokazuje niekompetencje tych co rządzą United. Okienko niedawno skończone, zostali z ręką w nocniku i teraz nagle zaczęli się interesować zawodnikami, bo nagle się dowiedzieli, że jest padaka ze składem. To było wiadomo przed startem sezonu, że jeżeli osłabili pomoc i atak to będzie trzeba kogoś kupić w miejsce straconych piłkarzy. A oni nic. Ciekawe które miejsce zajmiemy na koniec. Sukcesu nie wróżę.
» 25 sierpnia 2019, 11:42 #30
Fenek: Parodia, kolejne nieudolne okno transferowe za nami. Jeden problem rozwiązany a dwa nowe stworzone. Załatali obronę, osłabili pomoc i atak. Jeszcze powinien pojawić się news, że nowy dyr już na dniach w MU. Parodia United.
» 25 sierpnia 2019, 11:21 #29
RysiozWilkowa: Zaraz ci @widziwoj powie, że to nieprawda i jeszcze trzeba wygonić Sancheza bo ławka pęcznieje od zmienników zdolnych odmienić losy każdego meczu.
Cały poprzedni sezon i wcześniej pomoc i atak były dokładnie na takim poziomie jak wskazywała tabela PL.
A mądrzy w MU jeszcze osłabili te formacje bo mają młodych z akademii produkujacej taśmowo tuzy futbolu.
» 25 sierpnia 2019, 12:23 #28
gervasio2: Do zimy to już nie będzie tutaj solszy
» 25 sierpnia 2019, 11:21 #27
chong866: kto tu ma rpzyjsc zimą jesli bedzie wiedział ze zespół walczy kolejny razy o LE same sredniaki tylko
» 25 sierpnia 2019, 10:50 #26
Czarny82r: Nie podniecam się zbyt bardzo zimowym okienkiem, jeśli ktoś przyjdzie do United to maksymalnie będzie to jeden piłkarz. Trudno negocjuje się zimą.
» 25 sierpnia 2019, 10:46 #25
closer888: Oby to też mój top 1. Jeszcze nie jesteśmy kadrowo odpowiednio wzmocnieni. Maddison, Sancho, Ruben Neves i wtedy możemy myśleć o top 4.
» 25 sierpnia 2019, 10:31 #24
jaratkow: Maddison, Sancho, Ruben Neves i.... kurcze budzik zadzwonił pora się obudzić...
» 25 sierpnia 2019, 21:50 #23
Klimaa: Jestem bardzo ciekaw zimowego okienka - już teraz widać spore braki w składzie a trzeba dograć kolejne 4 miesiące. W styczniu trzeba kupić/wypożyczyć - najlepiej dwóch zawodników
» 25 sierpnia 2019, 09:46 #22
Carlitozz: Nie oczekuj zbyt wiele.
» 25 sierpnia 2019, 12:27 #21
chong866: Kupujemy tego typu zawodników i jesteśmy jak tego typu klub no to zajmować będziemy takie miejsca....
» 25 sierpnia 2019, 09:37 #20
chemik: dużo lepsza opcja niż bruno. jeśli latem pogba odejdzie do realu za 130-140 mln to za tą kasę można kupić madisona. koszt pewnie ze 100 mln. za pozostałe 40 może kupić jakiegoś defensywnego pomocnika.
» 25 sierpnia 2019, 09:25 #19
Klimaa: Odnośnie defensywnego to proponuje Nevesa
» 25 sierpnia 2019, 09:47 #18
RysiozWilkowa: do lata to już Zidana w Realu nie będzie i nikt tam Pogby nie będzie potrzebował bo i po co
» 25 sierpnia 2019, 10:12 #17
artix206: Już w pierwszym meczu poprzedniego sezonu, w meczu z nami robił mega wrażenie. Przydałby się niesamowicie.
» 25 sierpnia 2019, 08:30 #16
RedsFan: Mnie zastanawia po co on uparcie chce samych Anglików :/ nie piszę, że wyżej wymieniony jest zły, ale...
» 25 sierpnia 2019, 07:29 #15
GGMUN6: Szuka to by piłkarze mieli DNA
» 25 sierpnia 2019, 07:42 #14
RedsFan: Ja tam nie mam nic do Ole, fakt niektóre decyzję irytują, ale wciąż uwazam, że potrzeba jest czasu. Niestety ale Edek i zarząd nie zmienią szybko tego klubu na lepsze, a my z aktualnymi kopqczqmi też wiele nie osiągniemy.
» 25 sierpnia 2019, 08:11 #13
GGMUN6: Dlatego wiadome jest, ze Ole nie wyleci w tym sezonie, dopiero nastepny jego sezon bedzie sprawdzianem jak dostanie konkretne wzmocnienia na atak i pomoc.
» 25 sierpnia 2019, 08:23 #12
dev13: Dajemy 80 mln i jest nasz:D
» 25 sierpnia 2019, 06:26 #11
mycka86: Za mniej niż 120 nie ma szans. IMO.
» 25 sierpnia 2019, 07:28 #10
eMGieKa: jak Ci kopacze dalej tak beda grac,to Solskjaer nie doczeka nawet zimowego okienka XD
» 25 sierpnia 2019, 05:11 #9
Lingardiho9: Chłopie piszesz to po remisie gdzie byliśmy lepszą drużyną i po nie fartownej porażce, ogarnij się i idź kibicować Barcelonie lub Realowibo tam jest miejsce kibiców sukcesu
» 25 sierpnia 2019, 09:08 #8
eMGieKa: Nie obchodzi mnie czy byliśmy lepsi czy nie. Widzę tutaj wynik 2:1 dla CP,to oni mają 3 punkty,nie my. Z Wilkami widzę wynik 1:1. Strata kolejnych 2 punktów. Razem przepada 5 punktów,bo nie mieliśmy szczęścia? XDDD Gdybyśmy te 5 punktów więcej mieli w tamtym sezonie,to byśmy grali w LM,wiecz proszę Cię. Milcz i przestań ludziom te bzdury wmawiać xd
» 25 sierpnia 2019, 10:35 #7
MikeMU: No i? 4 punkty w 3 meczach to dramat, nikogo nie obchodzi styl powinniśmy mieć na tym etapie 6 punktów. Sezon się nie zaczął a my już gorsi od Chelsea która nawet transferów nie robila
» 25 sierpnia 2019, 10:36 #6
smutny87: jak dasz więcej tych gimnazjalnych xdd to będziesz bardziej wiarygodny
» 25 sierpnia 2019, 15:00 #5
eMGieKa: A co tu masz niewiarygodne? XD Same czyste fakty,pogubione punkty,zgadzają się? Zgadzają xd więc dlaczego płaczesz Kochanie?
» 25 sierpnia 2019, 15:12 #4
smutny87: no właśnie,czego płaczesz?dopiero trzecia kolejka a dzieciaki xd już płaczą
» 25 sierpnia 2019, 15:55 #3
eMGieKa: bo przegrywamy z cieniasami,i remisuje ze sredniakami,sklania mnie to do myslenia,ze wcale lepiej nie bedzie . Zreszta,srednia zwyciestw pod wodza Ole wynosi 20%,takze no. Zamilcz juz smutasku
» 25 sierpnia 2019, 16:02 #2
smutny87: przeżuć się na city,właśnie wygrywają
» 25 sierpnia 2019, 16:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejdź do góry strony