Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Problem Solskjaera z budżetem transferowym

» 4 kwietnia 2019, 11:08 - Autor: matheo - źródło: Metro
Ole Gunnar Solskjaer jeszcze nie wie, jakim budżetem będzie dysponował w letnim oknie transferowym – twierdzi brytyjski dziennik Metro.
Problem Solskjaera z budżetem transferowym
» Ole Gunnar Solskjaer jeszcze nie wie jakim budżetem transferowym będzie dysponował w letnim okienku
Ostateczna kwota, którą klub z Old Trafford jest gotowy przeznaczyć na transfery, będzie zależała od miejsca klubu na zakończenie sezonu 2018/2019. Awans do przyszłorocznej Ligi Mistrzów oznacza, że Solskjaer na wzmocnienia może dostać dodatkowe 60 milionów funtów.

W określeniu budżetu transferowego nie pomaga również sytuacja kontraktowa Andera Herrery i Juana Maty. Klub nie wie, czy latem będzie musiał szukać następców Hiszpanów, czy ostatecznie osiągnie z nimi porozumienie w sprawie nowych umów.

Rozmowa Ole Gunnara Solskjaera z włodarzami klubu na temat budżetu transferowego Manchesteru United w letnim okienku miała miejsce w marcu. Na konkretne decyzje odnośnie budżetu przyjdzie jednak Norwegowi poczekać jeszcze kilka tygodni.


TAGI


« Poprzedni news
6 piłkarzy może opuścić Manchester United
Następny news »
Pogba ma „transferowy pakt” z Raiolą odnośnie Realu?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Klimaa: Czy będziemy w TOP 4 czy nie to nie zmieni faktu że Ole dostanie sporo gotówki. Musimy dobrze ją wydać; tak naprawdę każdy transfer musi być trafiony jeśli chcemy w nowym sezonie liczyć na coś więcej niż tylko 4 miejsce w tabeli
» 7 kwietnia 2019, 17:10 #23
Czarny82r: Szkoda Herrery że za darmo bo pewnie znalazłby się niejeden kupiec za rozsądne pieniądze. Prawdą jest że awans do LM w przyszłym sezonie jest bardzo ważny. Raz że to ogromny przypływ gotówki, a dwa że gra w LM przyciąga piłkarzy światowej klasy jakich my latem potrzebujemy.
» 4 kwietnia 2019, 21:55 #22
motos8: Abstrahując czy news jest wiarygodny to jedno mnie zastanawia. Skoro budżet zależy od miejsca w lidze i awansu do LM to jak mamy awansować do top4 w następnym sezonie z okrojonym budżetem. Skoro nie awansujemy to oznacza, że jeszcze bardziej potrzebujemy pieniędzy na wzmocnienia i powinniśmy więcej kasy zainwestować w ruchy transferowe, czyż nie? To jest dokładnie odwrotnie niz się spodziewałem. Kompletnie nie widzę logiki.
» 4 kwietnia 2019, 17:32 #21
CeTe: Top4 drużyny za udział w LM dostają dodatkowe pieniądze. Tu nie jest napisane że dostanie okrojony budżet, a dodatkowe 60
» 4 kwietnia 2019, 17:45 #20
CarbonInC: CO ROKU.
Co roku od odejscia Fergusona mniej wiecej na tym etapie sezonu czytam identyczne wypowiedzi i opinie. Dajmy szanse, przebudujmy skład, to nasze okienko, musimy kupować aby bić sie o top4... A co roku kupujemy szrot, Gwiazdy, które u nas blakna z niewiadomych powodów.. Dlaczego nie dzieje sie tak w City? Liverpoolu? Juventusie? Tam praktycznie każdy zawodnik to udany transfer.. A u nas..
» 4 kwietnia 2019, 16:12 #19
sinedd91: my mamy od dawna pewien kłopot z zarządzaniem w tym klubie...
nie kupujemy szrotu samego w sobie ale brak nam fundamentu pod ten zespół....
na obronę ściągneliśmy Lindelofa i Bailly'ego... co z tego jeżeli obydwaj potrzebują koło siebie lidera - kogoś kto będzie tą defensywą kierował.... Lindelofowi po prostu brak lidera koło siebie (jak Granqvista w reprezentacji)
Do pomocy Pogbę i Matica... o ile transfer Pogby to miał być wielki powrót itp itd .... tak transfer matica z perspektywy czasu myślę, że zatrzymał trochę Herrere... jak kiedyś chciałem DMC tak teraz myślę, że to Herrera powinien być tym DMC ....
Kupilismy Freda czy Mikiego zawodników którzy nie grali przez mega długi czas bo mieli braki w przygotowaniu fizycznym ....
więc ściągneliśmy Alexisa tylko po to, żeby nikt inny go nie miał a on wydaje się że gra jakby cały czas wolał grać dla City ....
transfer lukaku oceniam akurat pozytywnie choć mówiłem od początku, że nie będzie kręcił takich liczb jak w Evertonie....
City czy LFC czy Juventus nie robią takich transferów jak my... kupują piłkarzy potrzebnych a gdy Ci się nie sprawdzają to ich wymieniają a nie czekają na zbawienie.... u nas Pogba przez cały rok grał piach konkretny a nikt nawet się nie zainteresował piłkarzem, który mógłby go na ławkę posadzić.... za to mamy Sancheza, którego powinniśmy próbować opchnąć do Chin już chyba tylko.... od sezonów z 5 brak nam jest klasycznego prawego skrzydłowego czy też prawego napastnika jak kto woli .... gramy tam Lingardem, który jest mega waleczny, ale gdy gra w roli bocznego napastnika to przypomina gorszą wersję Thomasa Mullera a nie skrzydłowego.... albo Matą, który jest mega statyczny i nadaję się do gry na 10 gdy posiadnie piłki jest nasze i trzeba po prostu jakimś podaniem sforsować obronę w koncu....
Od sezonów kilku gramy na prawej obronie Valencia albo Youngem (z eksperymentalnymi Darmianami czasami)... brak nam wartościowego zmiennika dla Shawa (lewonożnego lewego obrońcy) ....
pomoc jest jaka jest ... jak pisałem Herrera winien grać jako defensywny .... Matic sie w ogole nie nadaje do grania piłką... a Pogba jak to Pogba .... 2 miesiące geniuszu i może kolejny rok piachu a zmiennika nie ma ....
przez 5 sezonów graliśmy Rashfordem na boku ataku a teraz się okazuje, że najlepiej mu jednak w środku :)
cała polityka transferowa od lat leży u podstaw.... niczym za van Gaala .... mamy van persiego i rooneya .... to najpotrzebniejszy w tej chwili był Falcao :D
» 4 kwietnia 2019, 17:01 #18
CeTe: Najlepszy przykład jak Sterling dostał kontuzji na 2msc to chcieli za wszelką cene ściągnąć Mahreza. Jak Bravo jednak nie grał tak jak chciał Guardiola to ściągnął Edersona.
» 4 kwietnia 2019, 17:48 #17
OldTrafford1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2019 18:01

Oj sinedd91, chłopie w końcu ktoś napisał tutaj prawdę, podpisuje się pod tym obiema rękami co napisałeś. Do tego jednie co bym dodał to brak liderów w drużynie, od odejścia Rooneya, Giggsa, Ferdinanda, Vidicia czy Evry nie ma lidera drużyny, co widać po tym jak piłkarzy zmienia w tym sezonie opaska kapitańska, ilu ich w tym sezonie nosiło 5-6? a może i więcej!
Co do Sancheza to zgadzam się, wzieli go tylko po to żeby Guardiola go nie dostał, to samo tyczy się Freda, jakby wzorowali się na trenerze przeciwników " o Pep jest zainteresowany Sanchezem, czyli dobry musi być, a co tam zaoferujemu mu więcej, o Hiszpan chce Freda, czyli to bardzo dobry piłkarz, a zapłacimy 52 miliony, a co tam".
Co do transferów to od kiedy my nie mamy prawoskrzydłowego, hmmm.....wydaje mi się,że ostatnim był NANI!! Czyli do kiedy? od 2014roku nie mamy prawego skrzydła!!
Przecież kadra, która chce walczyć o Mistrzostwo Anglii, czy Ligę Mistrzów musi mieć 23piłkarzy, czyli na każdą pozycję po dwóch, jedynie bramkarzy 3. Spójrzmy co my mamy Younga i Dalota na prawej obronie, plus niegrających Vanencię i Darmiana, czyli o dwóch za dużo, w środku jest Lindelof, Jones, Smoła, Bailly i Rojo, który w tym sezonie zagrał uwaga trzy mecze! czyli jest o jednego za dużo i do tego brak lidera/dyrygenta, no i niektórzy z wymienionych to nie ten poziom. Na lewej Shaw i nikt więcej, czyli brakuje jeden. W środku pomocy jakoś już wygląda, Matic, Herrera, Pogba, McTominay, Fred, Pereira, jest odpowiednia ilość, choć Pereira i Matić mnie nie przekonują. Prawa stona dwie "10" Mata i Lingard, nie ich pozycja, brakuje dwóch. Lewa strona Martial i Sanchez, odpowiednio, ale Sanchez ze swoją formą nie ten poziom. No i Atak Rashford i Lukakku tu i na obstawienie bramki nie ma co narzekać. Wychodzi, że mamy niezłe braki, a do tego dochodzą szroty, ja wiem, żeto nie Fifa czy FM, ale na tą chwilę potrzebujemy z 7 piłkarzy, a to tylko przez nieudolną politykę transferową prowadzoną od 2013roku czyli od odejścia SAF-a i Davida Gilla.
» 4 kwietnia 2019, 17:58 #16
GrayMid: OldTrafford1988 Zgadzam się z tobą i sinedd91, bardzo trafne uwagi. I w samo sedno trafiłeś z tym wzorowaniem się na Pepie. Odniosłem to samo wrażenie po tych transferach i do tej pory tak uważam. Niestety polityka tego klubu jest bez ładu i składu, wręcz nieprofesjonalna. I to jest realizm, tak po prostu teraz w United jest, a ja bym chciał żeby było lepiej jak chyba większość fanów.
» 4 kwietnia 2019, 18:24 #15
sinedd91: Muszę się zgodzić z tym porównaniem do Guardioli aczkolwiek wychodzi nam to nieudolnie...
Jak Pepa nie lubię tak muszę przyznać, że potrafi dodać do zespołu to czego mu aktualnie brakuje... Po prostu bardzo dobrze układa sobie klocki do budowli.
Tak kadra powinna się składać z 23 piłkarzy, ale nie zapominajmy o młodzieży... Gomes będzie miał zaraz 18 lat to już wiek w którym zawodnik okrzykiwany talentem powinien grywać po 30-40 minut na najwyższym poziomie....
Co mamy
Bramka: DDG, Romero, Grant.... akurat tutaj dobrze obsadzone

Prawa obrona: Young Valencia Dalot .... zależy od planu jeżeli Dalot ma być tym naszym prawym obrońcą przyszłości to nie będę narzekał pod warunkiem, że będzie grał więcej, a Young czy Valencia do rotacji ...

środek obrony: Lindelof, Bailly, Jones, Smalling, Rojo.... Rojo nawet nie licze on parę spotkań zagrał.... Lindelof jest ekstra ale brak mu lidera i dyrygenta obok siebie.... Bailly obniżył loty do tego trapią go kontuzje, ale dobrze, żeby był w rotacji niemniej jeżeli ktoś go będzie chciał za dobry hajs to można go opchnąć.... Lubie Jones nie lubie Smallinga... ale wszystko zalezy, Lindelof musi zostać ... Rojo na wylot a z pozostałej trójki jeden jest na sprzedaż i niezbędny jest lider i dyrygent

Lewa obrona: Luke Shaw i to chyba wszystko .... przydałby się jeszcze jeden zawodnik do rotacji dla niego .... mozemy mówić o Youngu tak jak na prawej stronie, ale wydaje mi się, że Young to już nie te lata, żeby zagrać w razie potrzeby 50 spotkań to też nei John O'Shea, że gdziekolwiek nie zagra to ciężko się przyczepić.... więc jeden LO do rotacji niekoniecznie jakiś ekstra zawodnik ale taki, który będzie dawał coś ekstra momentami

Defensywny pomocnik: Matic Herrera McTominay.... jeżeli uda się zatrzymać Herrerę to matić do odstrzału. Serb średnio gra kombinacyjnie, podać za dobrze nie poda. a moim zdaniem tego czego nam brakuje w obecnym składzie to utrzymywania się przy piłce ze słabszymi drużynami... posiadanie piłki 50/50 z zespołem typu Watford to śmiech.... oczywiście są zespoły, które mogą mieć tę przewagę w meczach z nami ale nie powinno być ich dużo....

środek pomocy: Pogba, Fred, Andreas.... obecnie gra tu Herrera ale ja bym go cofnął po prostu .... Andreas mnei nei przekonuje taki wielki talent od sezonów i nic .... Fred ma braki fizyczne ale teraz ma przedsezon do przepracowania, jeżeli Pogba chce odejść faktycznie trudno.... tak czy owak potrzebny będzie tutaj jeden zawodnik za Matica lub Herrere.... nie musi to być gwiazdor ale ktoś kto u mnie grać krótkimi podaniami.... jeżeli POgba chce odejść a Herrera zostanie to można pokombinować po prostu na ten sezon z jednym zawodnikiem dalej uważam, że nie powinien to być mega gwiazdor tylko ktoś kto potrafi grać podaniami jest kreatywny i chce grać dla nas przede wszystkim ..... Jeden pomocnik jest potrzebny na pewno, właśnie o takim profilu

Lewe skrzydło: Martial Sanchez Angel Gomes..... Sancheza bym się pozbył.... on jest wirusem .... nie wnosi nic do zespołu itp... tyle tylko, że nikt poza chińczykami albo MLS go od nas nie kupi za dużo kasy... ewentualnie jak Neymar odejdzie do Realu to może PSG się po niego uśmiechnie....
Martial jako podstawa i Gomes też już jak pisałem winien się ogrywać... w razie jakiejś poważniejszej kontuzji Martiala można przez ten miesiąc czy dwa przemęczyć tu Rashforda....

Środek ataku: Lukaku Rashford... spoko zestaw.... do tego dochodzą juniorzy jakoś damy radę ta pozycja jest dobrze obsadzona....

prawe skrzydło: Mata Lingard .... obydwaj mogą zostać jako zawodnicy do rotacji, którzy od biedy zagrają w środku pola lub na skrzydle w przypadku kontuzji podstawowego skrzydłowego, którego trzeba ściągnąc... albo inaczej Lingard powinien zostać, a Mata jeżeli będzie chciał to spoko jeżeli nie to trudno.... czy tym transferem ma być Jordan Sancho nie wiem ale ktoś z polotem.... nie wiem czemu ale mi się bardzo podoba pewien młody skrzydłowy z Fiorentiny aczkolwiek nie wiem Anglia to nie będzie dla niego za duży przeskok .... W każdym razie potrzebujemy tutaj zawodnika który będzie w stanie i zejść do środka oddać strzał i pociągnąć skrzydłem i dośrodkować, kto będzie umiał trochę pobawić się z obrońcami ale nie będzie też holował piłki z klapkami na oczach....

taki jest mój plan sami sobie policzcie czego nam brakuje :)
» 5 kwietnia 2019, 07:22 #14
toughRoy: Czego sie tu spodziewac skoro Manchester United ma lad korporacyjny a nie typowe struktury dla klubu pilkarskiego. Klubem rzadzi banda pieprzo***ksiegowych i bankierow ukierunkowanych glownie na cyferki.
Jestem swiecie przekonany, ze Ferguson, Gil i pozostali nie chcieli taplac sie w tym blocie...
polityka transferowa klubu to jedna wielka porazka.
» 5 kwietnia 2019, 10:21 #13
Hames: No jeśli ten klub chce coś znaczyć w Anglii i w Europie i bić się o coś więcej niż 6 miejsce, to nie ma innej opcji, konieczna jest totalna rewolucja w szatni, wywalenie szrotu i sprowadzenie konkretnych graczy. W przeciwnym wypadku to my możemy co najwyżej znowu oglądać plecy Top 5 i nawet Guardiola wraz z Kloppem tutaj niewiele by pomogli.
» 4 kwietnia 2019, 15:17 #12
Diablo2018: buhahahahahahahha czyli tradycyjnie :) zrozumcie, nikt nie odejdzie i zamiast kupić 5-6 nowych piłkarzy co jest obowiązkiem to kupią max 2 i grajcie sobie sami :)

#EdOut - ile może ten dramat trwać??
» 4 kwietnia 2019, 12:53 #11
ro7: W ciągu ostatnich 3 okienek do naszego klubu przyszło 11 piłkarzy.

Żaden klub nie kupuje "5-6 zawodników" w jednym okienku, chyba, że jakiś szrot z polskiej lidze po 250 tysięcy euro. Jeden piłkarz to dla nas dziś wydatek około 50-70 mln. Czyli w sumie 350-400 mln. Za 400 mln to lepiej kupić Mbappe i zostałoby jeszcze z 200 mln na 2-3 dodatkowe transfery...
» 4 kwietnia 2019, 13:37 #10
Fenek: No a za zimę nic nie dostanie? Rozpłynęła się ta kasa? Trzeba wyprzedać tych co niewiele wnoszą i uzbierać ile się da. Dobrze by było zebrać z 300 mln.
» 4 kwietnia 2019, 12:37 #9
fiszbin: Dlaczego kwota transferowa jest wogole podawana dla ogółu? Nie chodzi mi tylko o doniesienia de sun itp, ale wypowiedzi Eda ktory mowi o kwocie na transfery. Przeciez jak szukasz kontraktu i widelki realnych kosztow sa 80- 120, a wylatuje ci pancjent ze ma przeznaczone na ten cel 200, to automatycznie oferty ida w tym kierunku kosztowym. Pozniej sie dziwia ze szrot nam oferowany chodzi po 50 mln a ci dobrzy po 150. Koniec konców nie kupujemy nikogo bo za drogo i tylko slychac jaranie sie Eda jak to dal 100 baniek za Pogbe.
» 4 kwietnia 2019, 12:28 #8
dawidlp92: Verratti + Fernandes za kasę z Pogbusia
» 4 kwietnia 2019, 11:20 #7
Dejfmi: Klasycznie kibice wierzą we wszystkie informacje jakie zapodaje im Mirror, The Sun, Fakt, Marca i inne szmatławce :)
» 4 kwietnia 2019, 11:51 #6
DaroMistrz5: W punkt Dejfmi
» 4 kwietnia 2019, 12:18 #5
FriendlyHand: Co nie znaczy, że nie warto mieć z tyłu głowy tego kim jest Glazer i jak bardzo lubi dawać pieniążki na transfery :)
» 4 kwietnia 2019, 12:29 #4
Dejfmi: No to sobie przeanalizuj ile wydał Glazer w ostatnich 5 latach.

Dla nas kibiców takie 150mln w lewo czy w prawo jest proste jak w fm'mie. Wirtualne pieniążki można ryzykować i żadnych konsekwencji nie ma.

W realnym świecie to są niewyobrażalne sumy i mimo tego że ktoś posiada ogromne pieniądze nie może rozrzucać ich w każdą stronę.

Oczywiście wzmocnienia są potrzebne i jeżeli chcemy wracać musimy je robić ale nie jest to takie proste jak nam wszystkim się wydaje
» 4 kwietnia 2019, 13:29 #3
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2019 13:55

Dejfmi,

Dokladnie, czasem jak czytam te lamenty jak to malo wydajemy czy zydzimy kase, to mam wrazenie jakbym byl na stronie np. Arsenalu czy Tottenhamu gdzie akurat ich kibice maja prawo do tego typu narzekan. Patrzac na fakty w ostatnich sezonach:

- najdrozszy pomocnik swiata, przez chwile najdrozszy pilkarz w historii
- najdrozszy napastnik swiata
- najwyzsza tygodniowka w historii ligi
- z pewnoscia jestesmy w top4, a moze i w top3 wydanej kasy na transfery
» 4 kwietnia 2019, 13:53 #2
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2019 17:34

Diabelred I właśnie to pokazuje, że ta polityka jest tragiczna. Bo za cenami nie idzie jakość na boisku. Oczywiście wiem, że wszyscy są generalnie przepłacani, bo rynek szaleje, ale jednak jak kupujesz kogoś tak drogiego, to oczekujesz rezultatów i są zawodnicy naprawdę z topu, którzy kosztowali niebotyczne kwoty i jakość w grze jakoś pokazują. Dlatego może ten klub musi mieć lepszy skauting, lepszych specjalistów od obserwowania i oceniania różnych zawodników, wiem, że nie wszystko da się przewidzieć, ale niektóre kwestie się da, od tego są ci ludzie. I tak było chociażby z Pogbą. Co z tego, że dobrze sobie radził w Juve czy we Francji, skoro tam miał dookoła siebie lepszy kolektyw niż ten, który jest w United i brał na siebie generalnie mniej presji i odpowiedzialności, a to zawsze wpływa na grę? To chyba można było przewidzieć jak się jest specjalistą od takich spraw. Skoro Pogba sam nie był/nie jest typem zawodnika wokół którego można budować drużynę - on jest raczej jednym trybikiem, dobrym gdy wszystko inne działa - to czemu do United został sprowadzony i zaprezentowany tak, jakby był zbawicielem? To był właśnie dziecinny błąd ze strony tego zarządu, to są podobno ludzie, którzy znają się na tym. To samo z absurdalną pensją Sancheza, która czy chcemy czy nie, zaburza politykę płacową i transferową klubu, bo jak w tym newsie zostało wspomniane, jest kłopot z podpisaniem różnych kontraktów z bądź co bądź przydatnymi zawodnikami, którzy nawet na ławkę się nam przydadzą, do rotacji, a tu nie można tego rozwiązać, bo Sanchez zarabia tyle za nic, że każdy zawodnik się teraz będzie zastanawiał. To jak można się nie wkurzać. Tu nie chodzi o wydawane kwoty, przynajmniej jeśli chodzi o mnie, tylko właśnie o to, ż wyrzucamy dużą kasę w błoto, bo żaden z tych drogich piłkarzy, na których tyle klub wydał nie spisuje się tak jak od niego tego oczekiwano. Zarząd jak ostatnie fajtłapy z góry proponuje długie kontrakty drogim zawodnikom, którzy już w poprzednich klubach mieli spadek formy (jak Sanchez), a na chłopski rozum zawsze można być ostrożniejszym i dać ten kontrakt na krócej, przecież tak się podpisuje te umowy - każda ze stron musi dbać o swoje interesy i targować jak najlepsze warunki. A po tym jakie są rezultaty, to ciężko nie odnieść wrażenia, że zarząd tego klubu idzie po łatwiźnie, zrobiło się głośno i medialnie o Pogbie, to już płacimy dużą kasę, bo Pogba nas uratuje. Tym sposobem obsadza się w roli zbawców piłkarzy, którzy zwyczajnie nie dokonali aż tyle w poprzednich klubach, w piłce klubowej, by ich od razu taką rolą i zaufaniem obdarzać.
» 4 kwietnia 2019, 17:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.