Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United gotowy wyłożyć 90 milionów funtów za Jadona Sancho

» 2 lutego 2019, 07:25 - Autor: matheo - źródło: Metro
Manchester United rozważa złożenie oferty za Jadona Sancho z Borussii Dortmund w letnim oknie transferowym – twierdzi brytyjski dziennik Metro.
Manchester United gotowy wyłożyć 90 milionów funtów za Jadona Sancho
» Jadon Sancho zbiera znakomite recenzje za swoje występy w barwach Borussii Dortmund
Czy transfer Jadona Sancho do Manchesteru United to dobry pomysł?
Młody zawodnik w 2017 roku zamienił Manchester City na BVB, gdzie zbiera bardzo dobre recenzje. 18-latek swoimi występami zapracował sobie na powołanie do seniorskiej reprezentacji Anglii.

Transfer skrzydłowego do Manchesteru United nie będzie jednak tani. Borussia Dortmund wycenia swojego zawodnika na około 90 milionów funtów. Taka kwota nie odstrasza jednak włodarzy Czerwonych Diabłów.

Dziennik Metro twierdzi, że klub z Old Trafford latem planuje dokonać poważnych wzmocnień swojego składu i jest gotowy na duże wydatki.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: Spełniłem swoje piłkarskie marzenia
Następny news »
Jones: Solskjaer wniósł powiew świeżości do United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


iviridius: transfer - tak. 90 baniek - no ku.w.a to fajnie zaczynyamy w swoim stylu te oferty...eh...moze start od 40?
» 3 lutego 2019, 20:50 #37
Klimaa: Jak spojrzymy na wiek i talent to chłopak wart wydania takiej kwoty. Jednak nie będzie to piłkarz który z miejsca stanie się wyjściowym zawodnikiem; warto jednak mieć go na uwadze.
» 3 lutego 2019, 14:19 #36
Czarny82r: Idealny na PP tym bardziej że ta pozycja u nas kuleje. 90mln za takiego piłkarza to w dzisiejszych czasach naprawdę nie tak dużo. Piłkarz na długie długie lata, a City by gul skakał że wypuścili taką perełkę.
» 3 lutego 2019, 13:54 #35
piotreek87: Wychowanek City, duży talent... na pewno zrobił by różnicę na PP...
» 3 lutego 2019, 09:42 #34
GiGss98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2019 23:30

Bardzo chętnie bym go u nas zobaczył. W takim wieku wyjdzie na fajnie grającego skrzydłowego i dodatkowo ten plus, że może zagrać na lewej jak i na prawej stronie.
» 2 lutego 2019, 23:23 #33
ro7: Całkowicie przypadkiem niedawno dowiedziałem się, że niektórzy uważają go za nowego Cristiano Ronaldo, jeden z największych młodych talentów (nie śledzę Bundesligi - więc znałem go tylko z FIFY). Ale jakby grał na prawym skrzydle to czemu nie. Martial-Rashford-Sancho i Pogba za nimi wygląda ciekawie i na długie lata. A w rotacji Lukaku/Lingard/Sanchez.
» 2 lutego 2019, 18:55 #32
Shadiiist: Po co kolejna osoba na lewe skrzydło? (Poprawcie mnie jeśli się mylę, bo obejrzałem jakiś filmik 10 minutowy o nim tylko) ale 90% akcji które robił były na lewym skrzydle. My potrzebujemy 2 grajków na prawę, tak jak Chelsea łatwo zatrzymać bo grają wszystko przez Jorginho to nas łatwo bo prawa strone praktycznie nie istnieje.
» 2 lutego 2019, 15:59 #31
GiGss98: Potrafi zagrać na obu stronach
» 2 lutego 2019, 23:21 #30
primasort: Z BVB wychodzą same niewypały będzie jak Kagawą czy Mikim,brać Mbappe z PSG,a sprzedać Lukaku i Sancheza
» 2 lutego 2019, 14:52 #29
vanantygaal: Zapewne są wielkie szanse na pozyskanie kogoś pokoju Mbappe
» 2 lutego 2019, 15:01 #28
Magik1990MU: W Fifie pewnie tak. On pewnie i Messiego kupuje. A jak się nie uda tanio, to można wgrać save'a. Żyć nie umierać.
» 2 lutego 2019, 15:04 #27
DEPE: no lewandowski to niewypał. i dembele tez pewnie niewypał.
» 2 lutego 2019, 23:17 #26
Spadkobierca: Dembele to akurat niewypał jak na tę kasę. Lewandowski zmienił jedynie klub i to za friko. Pomijając z góry oczywisty fakt, że primasort miał na myśli transfery na linii BVB - Manchester United, które ostatnimi czasy niewypałami były.
» 3 lutego 2019, 10:28 #25
RedsFan: Wyłącz to fife, bo to co piszesz to jeden wielki niewypał! :D
» 4 lutego 2019, 21:22 #24
Susan: Grajek z mojej ulubionej drużyny, miałby przejść do Manchesteru. Ogólnie Jadon to kocur, jakich mało, a do tego młodziutki Anglik. W BVB na pewno nie spędzi swojej całej kariery, ale wątpię że zostanie sprzedany po tym sezonie, możliwe że zostanie na jeszcze jeden. Tylko teraz trzeba postawić sobie pytanie czy to nie jest jego sezon życia? Np Pulisic w zeszłym sezonie był jednym z najlepszych zawodników w zespole a w tym jego minuty na boisku powinny odzwierciedlić jego forme. Na miejscu United wstrzymałabym się jeszcze z zakupem.
» 2 lutego 2019, 13:44 #23
adi0220: Ja bym się pozbył Sancheza i w jego miejsce zdecydowanie lepszy byłby Sancho.
» 2 lutego 2019, 12:55 #22
6quarg: Jak jest szansa, to się nie zastanawiać. Kapitalny dzieciak, w dodatku nie jest to tym jeźdźca bez głowy, tylko totalne przeciwieństwo. No i posadził na ławce starszego od siebie Pulisica.
» 2 lutego 2019, 12:39 #21
dev13: Bardzo dobry przyszlosciowy grajek suma duza ale warto mysle ze latem beda konkretne zakupy tylko martwi mnie ten news z twitta ze zarzad United mysli o Conte nigdy przenigdy gonic i raz jeszcze gonic :P
» 2 lutego 2019, 12:09 #20
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2019 11:14

Ogólnie chciałbym go w MU, ale jeśli Lingard utrzyma obecną forme to nie wiem czy jest sens wykładać 90 milinów na PP bo Lingard może go na ławce posadzić
wiec zmierzam do tego ze lepiej te 90 baniek wydać na piłkarza który zrobi u nas wiekszą róznice np Koulibaly.Nie mówie że Sancho jej nie zrobi ale po prostu miedzy naszymi stoperami (poza Lindelofem) jest wieksza przepasć do Koulibalego niż Lingarda do Sancho
a Jesse już nie takich na ławce posadzał
» 2 lutego 2019, 11:08 #19
Michal12371: "Lingard utrzyma obecną forme" " Lingard może go na ławce posadzić" xD
» 2 lutego 2019, 12:25 #18
6quarg: Wydaje mi się, że nie będzie wchodzić od 1. minuty zaraz na początku. No i sprowadzając go będziemy musieli oddać kogośÂ z ataku (najlepiej Sancheza, Matę bym zostawił jako, że jest alternatywnąÂ "10" dla Pogby) ;)
» 2 lutego 2019, 12:41 #17
dawid27154: Szanuje twoje zdanie ale ja kompletnie się z nim nie zgadzam. Moim zdaniem PP to pozycja która powinna być obsadzona chyba jako pierwsza w letnim oknie transferowym. Od czasów Valenci gdy został przesunięty na PO nie było i nie ma żadnego, absolutnie żadnego skrzydłowego/prawego napastnika w klubie. Lingard gra dobrze i nie mam nic do niego, jednak nie jest nominalnym PP z krwi i kości który robi grę na prawej stronie i to jest jego jedyna pozycja. Jak dobrze by nie zagrał z nim najzwyczajniej w świecie pewnych schematów i elementów nie zrobimy, wystarczy popatrzeć jak gra Martial a jak On. Anglik nie rozciąga gry tak jak powinien to robić nominalny PP nie ustawia się przy lini nie dostanie piłki i nie zetnie do środka czy nie pójdzie do lini na dośrodkowanie z dwoma rywali jak choćby Martial. Jego gra to ciągły ruch pomiędzy strefami, schodzi do środka, do napadu czy nawet na lewą stronę, mimo że jest ustawiany na PP to jest go tam bardzo mało, wystarczy zobaczyć jakie trójkąty się robią do małej gry na lewej stronie jak jest Martial, Shaw, Pogba i podejdzie jeszcze ktoś z pomocy czy napastnik. Prawa strona pod tym względem to przepaść, osamotniony Young który dostaje piłę jak jest zrobiona przewaga i się robi trochę miejsca, mało tam gry, pójścia na obieg. Jak dobrze by Lingard nie zagrał to jest to kompletnie inna gra niż robi lewa strona z Martialem i nie mówię, że jest Ona gorsza tylko nie jest to typowe PP. Najprostsza sprawa w poprzednim sezonie Jesse zdobył 13 goli i chyba 6 asyst, polecam Sobie zobaczyć wszystkie te akcje i gole z pozycji o której mówimy zdobył może 2/3 gole (Yeovil Town, Arsenal) asyst prawie wcale to wszystko w ponad 40 meczach, większość goli to akcję, zejścia wbiegnięcia z... lewej strony. Pokazuję to dobitnie jak gra jak się porusza i strzela gole, z jakich stref. Dla porównania polecam zobaczyć z jakich pozycji strzela Martial i nawet jeśli strzela z środka to z jakich stref wbiega na te pozycje, to jest przepaść. Różnica jest taka jak między czarnym i białym w samym swoim pierwszym sezonie Martial zdobył więcej goli z lewej połówki i z niej schodząc do środka niż Lingard przez całą swoją kariere u nas w klubie, tym bardziej, że Martial ustawiany był często jako napastnik. PP jest koniecznością, no i z tym sadzaniem na ławkę Jesse to też chyba mit bo ja nie mogę Sb przypomnieć nikogo kogo by posadził, można jedynie powiedzieć o Macie, ale On to nie jest PP tylko dycha a gra na tej prawej stronie z Lingardem który bardziej się tam nadaje także jedyną osobą którą można by podciągnąć pod przegraną rywalizacje w składzie będzie typowa dycha ustawiana na prawym skrzydle z którym nie ma absolutnie nic wspólnego i nawet na dziesiąte nie gra także to już kompletni nie trafione.
» 2 lutego 2019, 12:52 #16
mordynator: Michał chyba nie powiesz mi że Lingard za Ole nie ma formy, z tym posadzeniem na ławce faktycznie może mnie troche ponioslo ale po prostu W MOJEJ OPINII wieksza różnice obecnie zrobiłby porządny ŚO typu Koulibaly,Maguire niż Sancho na PP nic mu nie umniejszać a jeśli budżet pozwoli to najlepiej wzmocnić obie pozycje.
» 2 lutego 2019, 15:59 #15
mordynator: Dawid masz racje z tym że nie mamy obecnie klasycznego PP i tą pozycje również należy wzmocnić ale głównie chodziło mi to że wg mnie w 1 kolejności powiniśmy kupić porządnego ŚO do pary z Victorem a potem szukać konkretnego PP
» 2 lutego 2019, 16:02 #14
Fenek: Taa MU planuje duże zakupy. Jak w ostatnie lato.
» 2 lutego 2019, 11:07 #13
Boteq: No a jak, kolejny drewniak do obrony pewnie wpadnie, tani młody ps który będzie niewypałem i zamiennik fellainiego
» 2 lutego 2019, 11:50 #12
Qcu91: Mnie martwi tylko jedno - każdy transfer z Niemiec kończył się porażka.
» 2 lutego 2019, 10:37 #11
Kamil01GGMU: A Sancho to jakie skrzydło? Chyba może grać na obu ale jak ktoś ogląda mecze bvb to niech napiszę na którym wygląda pewniej. Pozdrawiam
» 2 lutego 2019, 10:17 #10
1996kutno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2019 10:56

Nominalnie jest prawo skrzydłowym.
» 2 lutego 2019, 10:55 #9
ess: Ma niesamowite liczby jak na 18 latka, przyznam, że nie oglądam jego gry, ale musi coś w nim być.
» 2 lutego 2019, 10:04 #8
joyrider: Tak trochę obok tematu napiszę odnośnie numeru numer 7 w naszym klubie. Jestem za tym, żeby zrobić u nas to co Milan zrobił z 9tką. Nikomu nie dawać dopóki u nas nie zasłuży. Bo ostatnio każdy tylko hańbił ten nr.
» 2 lutego 2019, 08:49 #7
Boteq: Zgadzam sie. George Best, Bryan Robson, Eric Cantona, David Beckham czy Cristiano Ronaldo to były legendy które mogły z honorem nosić nr.7 na plecach, a jak przyszedł ktoś taki jak Di Maria który po sezonie poszedł se na kase PSG albo Owen, który w 3 lata jako napastnik zdobył 17 goli, to to jest cios dla historii klubu
» 2 lutego 2019, 10:27 #6
Loco1987: On albo Zaha chyba byli by najlepszymi wyborami. Sancho to na pewno większe ryzyko ale jakby wypalił to upiekli byśmy 2 pieczenie na jednym ogniu zyskali dobrego zawodnika na lata i dopierdzielili City :)
» 2 lutego 2019, 08:14 #5
wrobel1992: I tak City ma klauzulę, że są pierwsi w kolejce po niego...szansa w tym, że Pep nie będzie chciał zawodnika, który mu się postawił.
» 2 lutego 2019, 07:38 #4
CeTe: O kurde ale informacja. Ciśnie niemiłosiernie mój kumpel fan BvB non stop go chwali ale boję się że w PL już tak nie będzie. Zadanie dla naszych skautów
» 2 lutego 2019, 07:33 #3
RedsFan: Chlopak cale Życie gra na boiskach, w Anglii myślę że dal by radę :) wyglada solidnie, kto wie teraz malo dobrych mlodych prawo skrzydlowych jest.
» 2 lutego 2019, 08:24 #2
DailySmoker: Niemiecka liga na moje jest rownie silowa jak angielska wiec da rade:) nie wiem czy silowa to dobre slowo, ale wiecie o co mi chodzi xd
» 2 lutego 2019, 10:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.