Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Savage: Zarząd United powinien trzymać się pierwotnego planu

» 4 stycznia 2019, 18:23 - Autor: Rio5fan - źródło: mirror.co.uk
Były pomocnik Blackburn Rovers i reprezentacji Walii, Robbie Savage, jest zdania, że Manchester United nie powinien zaoferować Ole Gunnarowi Solskjaerowi nowego kontraktu menadżerskiego po zakończeniu sezonu.
Savage: Zarząd United powinien trzymać się pierwotnego planu
» Ole Gunnar Solskjaer do tej pory prowadził Manchester United w czterech spotkaniach
Norweski szkoleniowiec przejął ekipę Czerwonych Diabłów z rąk José Mourinho i w pierwszych czterech spotkaniach odniósł cztery zwycięstwa.

- Chociaż Ole Gunnar Solskjaer do tej pory wykonał fantastyczną pracę, Manchester United nie powinien zmieniać kursu na podstawie czterech spotkań. Jeżeli klub miał w głowie głośne nazwisko po zwolnieniu José Mourinho, to powinien się tego trzymać. W przeciwnym razie, kierownictwo wpadnie w pułapkę wymyślania kolejnych pomysłów na bieżąco - napisał Savage na łamach dziennika Mirror.

- Nie zrozumcie mnie źle, nie deprecjonuję tych czterech zwycięstw przeciwko Cardiff City, Huddersfield Town, Bournemouth oraz Newcastle. Te pojedynki musiały zostać wygrane. Solskjaer zatroszczył się o to, by to stało się w odpowiednim stylu.

- Na twarz Manchesteru United powrócił uśmiech. Nagle wydaje się, że czołowa czwórka nie jest już poza zasięgiem, a wyeliminowanie Paris Saint-Germain z Ligi Mistrzów nie jest tak ogromnym wyzwaniem. W ośrodku treningowym panuje teraz inna atmosfera. Ludzie, którzy mieli obawy wymalowane na twarzach, teraz cieszą się życiem.

- Jeśli Manchester United jest zdania, że topowy menadżer będzie dostępny latem, to dlaczego miałby zmieniać swoje plany? W grze United widać zmianę, co potwierdzają rezultaty. Solskjaer zasługuje na słowa uznania. Paul Pogba wygląda na odrodzonego, a w jego grze widać swobodę, na którą czekali fani Manchesteru United.

- Mam nadzieję, że Solskjaer zostanie wynagrodzony za zmianę nastrojów pozostaniem na Old Trafford dłużej, niż gwarantuje to jego umowa. Sprowadzenie legendy w roli strażaka, a następnie zupełne odcięcie się od niego, nie miałoby sensu. Jeżeli Norwega po zakończeniu sezonu mieli zastąpić Mauricio Pochettino czy Zinédine Zidane, to co się w tej kwestii zmieniło?

- Jeśli Manchester United chce wrócić do rywalizacji o najwyższe cele, to nie powinien się kierować myśleniem krótkoterminowym. Największym celem dla klubu jest teraz sprowadzenie wymarzonego szkoleniowca i powierzenie mu środków na przebudowę drużyny.

- Solskjaer nie może zrobić nic złego w oczach fanów, więc jest to idealna okazja, by zintegrować go z innymi legendami, być może w roli dyrektora sportowego. United mają już w sztabie Michaela Carricka, Nicky Butt zarządza akademią, a Mike Phelan wrócił do klubu. Zawsze czułem, że decyzja Davida Moyesa o pozbyciu się Phelana była wielkim błędem.

- To przyczyniło się do problemów Manchesteru United po odejściu na emeryturę sir Alexa Fergusona. Ludzie szybko wytykali palcami zawodników i zastanawiali się, czemu wyglądali tak słabo w końcówce kadencji José Mourinho, a teraz są odmienieni. Nie jest to jednak takie proste.

- Kiedy grałem dla Derby County, moja kariera zmierzała ku końcowi i straciłem nieco apetytu na grę. Spadliśmy z ligi z rekordowo wielką stratą. Kiedy Paul Jewell odszedł, chciałem mu zaimponować. Nie chodzi o to, że wcześniej się nie starałem, lecz po prostu zyskałem nową energię.

- Czy to się komuś podoba czy nie, tak czasem funkcjonuje futbol. Jeśli przestajesz się nim cieszyć, to czasem pomaga zmiana. Podejrzewam, że tak samo jest w innych zawodach. Manchester United to jeden z największych klubów na świecie, ale musiał pozbyć się menadżera w trakcie sezonu i poprosić jedną ze swoich legend o ratunek. Solskjaer fantastycznie się spisuje, lecz United muszą uważać, że krótkoterminowe rozwiązania.

- Trzeba zatrzymać go w klubie, żeby dołączył do pozostałych legend. Należy przecież utrzymać tradycję promowania młodych piłkarzy. Kierownictwo powinno się jednak trzymać pierwotnego planu. W piłce zmiana zdania często drogo kosztuje - podsumował Walijczyk.


TAGI


« Poprzedni news
O’Shea: Mam nadzieję, że sprawimy United problemy
Następny news »
Bramka Anthony'ego Martial w Cardiff trafieniem miesiąca

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Czarny82r: Robbie Savage cóż za znawca angielskiego futbolu... żenada.
» 5 stycznia 2019, 10:09 #27
mUTDbelieve: Zidane Guardiola kloop mou to pionki. Mam nadzieję i wierzę przede wszystkim że ole zostanie na lata a w szczególności utrze nosa wszystkim 'ekspertom' od Fify i małym trybikom pokroju zidane czy Guardiola że osiąganie dobrych rezultatów samochodami za min. Milion € nie jest niczym spektakularnym ponieważ jazda z automatyczną skrzynią biegów nie wymaga takiego switchingu jak jazda na skrzyni manualnej. Pzdr dla myślących bardziej
» 5 stycznia 2019, 06:08 #26
primasort: Kontrakt ma do czerwca i niech się klub tego trzyma.
» 4 stycznia 2019, 23:18 #25
mariusWRC: Dokładnie, może porównanie Zidane do Guardioli nie do końca jest trafne, ale nie uważam że Francuz jest lepszym trenerem od Ole, poza doświadczeniem z Realem, Zidane ma nawet słabsze CV. Co innego Pochettino, wszystko zależy jak się skończy sezon, wyniki jednak bronią trenera, jak będzie dobrze postawiłbym na OGS
» 4 stycznia 2019, 23:10 #24
KnabrnyGad: Skąd te przywiązania do nazwisk... Albo Ole się nadaje, albo nie i nazwisko tu nie ma nic do gadania. Najlepszy przykład Zidanea i Guardioli. Nikt nie urodził się z głośnym nazwiskiem i kto jak kto, ale władza MU powininna to zrozumieć. Już 3 głośne nazwiska wyparowały, a przychodzi Ole i z miejsca robi lepsze wyniki niż poprzednicy. I co z tego, że ze słabiakami, jak z takimi to i mou i lvg potrafili przegrywać. Właśnie Ole pokazuje jak prosta jest piłka nożna... wystarczy strzelić więcej bramek od rywala, a nie pieprzyć się w jakieś klocki i znajdowanie fachowców, którzy z miejsca obiecają złote góry.
» 4 stycznia 2019, 22:41 #23
litomasz: ,,Właśnie Ole pokazuje jak prosta jest piłka nożna... wystarczy strzelić więcej bramek od rywala, a nie pieprzyć się w jakieś klocki i znajdowanie fachowców, którzy z miejsca obiecają złote góry."
Zgadzam się w 100% !
» 5 stycznia 2019, 10:56 #22
EmielRegis: 1) aktualne wyniki są efektem nowej miotły - rywale jeszcze nas nie rozgryźli, zawodnicy mają nową motywację. Wartość Solskjaera poznamy po wynikach na koniec sezonu. Co wcale nie znaczy że sobie nie poradzi. Po prostu - na razie nic nie wiemy tak naprawdę.
2) jeśli w trudnych stacjach Ole sobie poradzi - nie wiem po co go wymieniać. Ponad połowa sezonu to sporo czasu - teraz trzeba się cieszyć z gry i z wyników, czasu na decyzję kto obejmie United w czerwcu jest wystarczająco.
» 4 stycznia 2019, 21:45 #21
ruffnecky: w punkt wampiurze :)
» 5 stycznia 2019, 00:55 #20
tomekwietniu: Z jedną rzeczą się tylko nie do końca zgodzę - nie wyobrażam sobie że jednak dopiero w czerwcu bierzemy się za odkupienie Mauricio czy kontrakt dla innego trenera... takie decyzje będzie trzeba podjąć w okolicach maja żeby się wyrobić ze wszystkim, chyba że Ole zostanie to po temacie.
» 5 stycznia 2019, 08:59 #19
CeTe: Może ma trochę racji ale według mnie United musi się zmienić. Jeśli stawiamy politykę na angażowanie zawodników z akademii to nikt tego bardziej nie rozumie niż osoba, która żyła tym klubem. Oczywiście sposób myślenia musi się zmienić bo potrzebujemy dyrektora sportowego. Żeby cele transferowe mieć określone znacznie wcześniej. Mamy w akademii Chonga na PS, Greenwoda na napastnika, Gomesa na skrzydło dodatkowo jest Henderson lub Perreira na bramkę czy Mitchell na lewą obronę, Fosu na prawą obronę. Takie osoby muszą stwierdzić czy dane osoby nadają się na pierwszy skład czy należy je wypożyczyć. Jednocześnie stwierdzając czy nie potrzeba transferów dodatkowych. Np jeśli Sanchez może grać na prawym i chcemy wprowadzić Chonga to nie inwestujemy w PS ale posiadamy braki w ŚO i w akademii też nic wielkiego sie nie zapowiada.
» 4 stycznia 2019, 21:19 #18
welllone: Mieliśmy tu już dwa duże nazwiska jak LvG i Mou oraz jednego młodego, dobrze rokującego, znającego ligę Moyesa. Jak wyszło każdy widzi.
Ole ma już trochę doświadczenia. Zna klub. Przypomina SAF-a z młodości który świecił sukcesy z małym klubem w małej lidze.
» 4 stycznia 2019, 21:05 #17
mikon70: No nie powiedziałbym ze Moyes był wtedy młody, miał już 50 lat
» 4 stycznia 2019, 21:29 #16
RedsFan: Bez sensu. Jeżeli Solskjaer utrzyma poziom, zdziala coś dobrego w United, np. Top 4 czy jakies inne osiagniecie, dlaczego mielibyśmy go zmieniac na Menagera z top nazwiskiem? Juz mieliśmy Special One z dużym nazwiskiem i nikt nie chcial tu grać, więc po co nam to?
» 4 stycznia 2019, 20:18 #15
mikon70: Dać mu czas do maja i potem będzie się Ed martwił. W międzyczasie trzeba jednak na wszelki wypadek zostawić sobie jakaś furtkę, jeżeli rzeczywiście będzie potrzebny nowy trener
» 4 stycznia 2019, 20:14 #14
ro7: Ja się bardziej obawiam, że Solskjaer zostanie skreślony za wcześnie i że podpiszemy z kimś umowę w np. marcu. A tu nagle Solskjaer wygrywa LM, jesteśmy w czwórce, gramy efektownie i co...

Trochę fantazja, ale pamiętajmy co zrobił tymczasowy trener Chelsea - Roberto Di Matteo w 2012 roku. Wszystko jest możliwe.
» 4 stycznia 2019, 19:54 #13
mycka86: Z oceną OGS na pewno należy poczekać. Póki co mamy miesiąc miodowy i jest wszystko pięknie, ale dopiero niedługo czekają nas poważne sprawdziany, a później LM. Na pewno może się podobać jego mentalność i szeroko pojęty mindset. A mając jako prawą rękę Phelana mogą się tu zdarzyć na prawdę fajne rzeczy. Do końca sezonu jeszcze bardzo, bardzo daleko.
» 4 stycznia 2019, 19:43 #12
Fenek: Nie sądzę aby zarząd na podstawie 4 spotkań z dość słabymi rywalami zmienił swój plan.
» 4 stycznia 2019, 19:33 #11
MRG: Każdy ma prawo do wypowiedzi ale kto to jest Savege
» 4 stycznia 2019, 19:08 #10
DaroMistrz5: Taki sobie kopacz z wali który był strasznym brutalem nA boisku
» 4 stycznia 2019, 19:39 #9
GoForWin: Nazwisko zobowiązuje.
» 5 stycznia 2019, 04:27 #8
karolmanu3: Mądrze gada chłop. Do końca sezonu dużo czasu.
Mimo wszystko według mnie ogromnym sukcesem będzie finał FAcup top5 i 1/4 LM. I jak to będzie spełnione, piłkarze będą grali z radością i zaangażowaniem to bez sensu szukać menago.

Jedyn plus menago z głośnym na woskiem byłby taki ze może łatwiej byłoby ściągnąć topowych grajków.

Natomiast jeżeli edek zdecyduje się na kogoś innego to fajnie by było jskby OGS został w klubie na ważnym stanowisku.
» 4 stycznia 2019, 19:00 #7
SWAT: A jakie było ostanie NAZWISKO?? nie głośne?? A kto ci da gwarancję że głośne nazwisko ustawi zespół i będą grać pięknie?? Poczekajmy na dalszą część sezonu. Naprawdę byłem za Mou od czasów SAFa ale się bardzo przeliczyłem.
» 4 stycznia 2019, 19:20 #6
mickb: top5, powaznie? no przeciez mamy w tej chwili 3 pkt straty do top5, wiec wywalczenie tego miejsca to raczej nie jest jakas strasznie skomplikowana misja, mysle ze spokojnie trzeba mierzyc w top4, ktore daje promocje do LM, Chelsea tez nie gra wybitnie, poza tym mecze z Chelsea i Arsenalem pokazaly, ze do niech nam na pewno nie brakuje, Totki to niewiadoma, bo do tej pory co sezon mieli wahania, City i Liv obecnie chyba poza zasiegiem

podsumowujac: top4 i jak najlepsze wynikiw pucharach, a jak juz odpasc to po walce, dobrym meczu i z faktycznie dobrymi zespolami, a nie jakas Sevilla
» 4 stycznia 2019, 21:57 #5
Pawlo: Odstawmy wyniki na boczny tor. choć są one cudowne, ale Ole zrobił coś więcej. Dał nam prawdziwą przyjemność z oglądania Manchesteru United, a nie taki może nietrafnie pisząc "obowiązek". Mamy czas, gdzie Manchester nie patrzy na rywali, tylko skupia się na sobie, mówi kto jest lepszy, a nie chowanie za zasłoną jaki ten Newcastle jest silną drużyną. Norweg przywraca DNA United i za to mu najbardziej dziękuje i jeśli to nie jest taki chwilowy zastrzyk adrenaliny głupotą byłoby pozbywanie się takiego trenera, gdzie przywraca POWOLI blask temu klubowi, nawet jeśli znaleźlibyśmy się poza top 4.

Mecz z Tottenhamem zapowiada się mega ciekawie, zobaczymy czy spróbujemy zawalczyć o zwycięstwo, ale niewątpliwie nie mam teraz poczucia, że United nie zagra o "zwycięskie" 0:0 czy 1:1.
» 4 stycznia 2019, 18:48 #4
SWAT: Panie Savage nie zgadzam się z panem...
» 4 stycznia 2019, 18:39 #3
franek95: A ja jestem zdania, że nic mu do tego i niech odpuści sobie komentarze.
» 4 stycznia 2019, 18:29 #2
Kasjusz: Nikogo nie obraził, w kulturalny i rzeczowy sposób wyraził swoją opinię. Dodatkowo rozumiem skąd się ona bierze. Uwielbiam Ole i byłbym więcej niż wpiekłowzięty gdyby prowadził United przez wiele lat. Boję się tylko, że mogłaby być sytuacja jak z Klafuricem. Duży sukces na fali świeżości, a później olbrzymi regres od nowego sezonu.
Klafuricowi oczywiście nijak do Solskjaera, a Legii do Manchesteru, ale chodzi o zasade.
» 4 stycznia 2019, 18:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.