Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho: Juventus jest na innym poziomie

» 23 października 2018, 23:50 - Autor: Rio5fan - źródło: bbc.com
Manchester United pokazał się ze słabej strony podczas wtorkowego spotkania z Juventusem w trzeciej kolejce fazy grupowej Ligi Mistrzów.
Mourinho:  Juventus jest na innym poziomie
» Czerwone Diabły nie sprostały ekipie Starej Damy
Gościom z Turynu wystarczyło trafienie Paulo Dybali, by zgarnąć trzy punkty i umocnić się na prowadzeniu w grupie H. Oto pomeczowa wypowiedź José Mourinho.

- To był prawdopodobny występ. Kiedy mówię prawdopodobny, mam na myśli to, że w przeciwnej drużynie widzieliśmy ogromną jakość. Kiedy mówi się o jakości, ludzie często patrzą na Cristiano, Dybalę czy Pjanicia. W topowym zespole trzeba jednak spojrzeć na Chielliniego i Bonucciego - stwierdził Mourinho.

- Juventus jest ekipą, której bardzo trudno strzelić gola w sytuacji, gdy to ona prowadzi. Nasi ofensywni gracze nie mieli dzisiaj kleju w stopach i akcje im nie wychodziły. Wszyscy próbowali i wszyscy byli wystarczająco silni mentalnie, by próbować do samego końca.

- Rywale to wyczuli i zamiast mieć taką samą kontrolę, jak w pierwszej połowie, zdecydowali się na defensywę z dodatkowym środkowym obrońcą. Był to dla nas bardzo trudny mecz. W trakcie spotkania wydawało mi się, że możemy coś ugrać, ale okazało się to niemożliwe, ponieważ nie byliśmy w stanie strzelić gola.

- Nie chciałem okazywać Juventusowi nadmiernego szacunku, dlatego właśnie wybrałem taki skład. Chciałem, żeby piłkarze czuli pozytywne nastawienie, jakie przywieźliśmy z meczu na Stamford Bridge. Muszę jednak przyznać, że Juventus jest na innym poziomie. Jeśli ludzie nie chcą tego zaakceptować, to jest to ich problem. Ja zawsze staram się być szczerym. Juventus jest na innym poziomie jakości, stabilizacji i doświadczenia.

- Podstawę ich zespołu tworzą Chiellini i Bonucci. Ten duet umożliwia reszcie grę z taką swobodą w ofensywie. Jeśli atakujący tracą piłkę, nie ma żadnego problemu, ponieważ mają asekurację w defensywie.

- Nasz wysiłek prawdopodobnie zasłużył na gola w końcówce drugiej połowy. Nie mogę jednak narzekać na swoich chłopaków. Mam pozytywne nastawienie odnośnie ich zaangażowania. W niedzielę czeka nas kolejne spotkanie, na którym musimy się teraz skupić - zakończył menadżer Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Shaw: Okazaliśmy Juventusowi za dużo szacunku
Następny news »
Allegri: Nasze zwycięstwo jest w pełni zasłużone

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Klimaa: To nie Juve jest na innym poziomie tylko my odstajemy od topu i to mocno..
» 25 października 2018, 13:50 #26
RoniAKAr10: panowie ale pamiętajcie że Juve miał w tym meczu 70 % posiadania piłki !!
» 24 października 2018, 08:24 #25
5FTR5: oby przed świętami już na bezrobociu!
» 24 października 2018, 07:56 #24
RoniAKAr10: 5FTR5
nie żartuj
» 24 października 2018, 10:53 #23
5FTR5: wolałbym już po meczu z Evertonem ale byłoby za pięknie. jeszcze ze 2-3 spektakularne porażki i do świąt (mam nadzieję) będzie na wylocie
» 24 października 2018, 22:46 #22
mikon70: Swietnie to świadczy o tym co tu się dzieje. Juventus jego zdaniem jest na innym poziomie. Miał dwa lata, żeby spowodować, ze ten klub znowu będzie chociaż blisko tych najlepszych, a ja w październiku 2018 słyszę, ze Juventus jest na innym poziomie. Brak mi słow
» 24 października 2018, 06:55 #21
emil1986x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2018 08:10

Czemu brak słów?? Przecież my od 2008/9 jesteśmy za plecami Juventusu i tak też było za SAF'a to Oni kupowali graczy z najwyższej półki a my?? Kogo kupowaliśmy? Średniaków spójrz jakie transfery robił SAF...Djemba Djemba, Bellion, Forlan a Juventus wtedy miał Nedveda, Zidana, Conte, Thurama czy Trezegue :P my walczyliśmy zaangażowaniem które było dzięki wychowanką i charakterowi a teraz jak widzisz wychowanków z kolorowymi włosami przybijajacym sobie piątki to daj spokój zejdźcie na ziemię i dajcie kolesiowi wsparcie by pozbył się przecietniactwa i wprowadził piłkarzy world class
» 24 października 2018, 08:10 #20
tracer11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2018 08:18

Dać wsparcie kolesiowi?
On nic nie zrobił przez dwa lata aby się pozbyć szrot ze składu którego się nagromadziło tyle, że faktem jest iż nie ma dobrego wyjścia z tego.
Tak samo jak Moyes czy LVG tak i Mou nie sprzedaje.
Chłopie dalej gramy ludźmi od SAF-a, i bynajmniej już wtedy nie byli oni orłami piłki światowej, a teraz po latach to jest poziom dołów PL.
Na dodtaek zakupy Mourincho to jakiś niesmaczny żart kolo.

To ile jeszcze lat według ciebie potrzeba Mou aby wymienić zasiedziałych średniaków na lepszych?
» 24 października 2018, 08:17 #19
RuudVN: Wiesz ile trzeba wydać, żeby mieć taki skład jak Juventus?
Miliard to za mało, do tego chcę ci powiedzieć jeszcze jedno, Juve wygrało 7x mistrza a w LM nie wygrali, co z tego wynika?
Nawet mając skład bez żadnej dziury nie możesz być pewny końcowego sukcesu.
Teraz jeszcze jedno spostrzeżenie, liga Angielska to nie jest to samo co 10lat temu, teraz 80pkt może nie starczyć do top4 a kiedyś bez problemu było to top2 lub mistrz.
Ferguson zawsze kończył w top3 ale prawdziwe sukcesy odnosił jak miał w składzie absolutny światowy top na wszystkich pozycjach, w okolicy 2000r i w latach 2007-09.
» 24 października 2018, 08:17 #18
EmielRegis: Od 2008/2009? Ostatnie mistrzostwo zdobyliśmy w 2011 roku, Juventus kończył wtedy w słabej lidze włoskiej na 7 miejscu po raz drugi z rzędu, nie załapał się do pucharów.
A potem oba kluby zaczęły swój marsz - Juve wygrało ligę, a my zaczęliśmy pikować.
Ostatnie 4 lata oni walczą na równi z realem i barcą (są ostatnim klubem który wywalił real z ligi mistrzów), a my cieszymy się z powrotu do top4.
Kolejność działań w Turynie była taka: zmiana zarządu, zmiana trenera, rewolucja w składzie (a nawet 2, pierwsza kompletnie nie wyszła i było kolejne 7 miejsce).
Rewolucja była kosztem sporych strat finansowych - ale nowy zarząd nie bał się pozbyć klap transferowych poprzedników.
Projekt w drugim roku i z drugim trenerem wypalił, a od tamtej pory na solidnych fundamentach Turyn systematycznie wzmacnia drużynę.
Ciekaw jestem co z nimi będzie dalej, bo chyba na włoskim monolicie zaczęły pojawiać się rysy, ale metodę powrotu na szczyt można by od nich skopiować
» 24 października 2018, 08:55 #17
Vamp: Ile trzeba wydac zeby miec taki wartosciowy sklad jak juve ? NIC, bo albo robimy ujowe transfery albo juz go mamy. Takie tam wyliczenia z transfermarketu, nasza wczorajsza podstawowa jednenastka jest warta 575 mln a juventusu 510 mln, cala druzyna u nas warta 835 a juventusu 783. Mamy drozsza druzyne a jestesmy o klase albo raczej klasy nizej od nich? cos tu jest nie tak. Zaraz ktos napisze ze ceny sa wygorowane za naszych zawodnikow, ale to tak nie jest, kiedy ci wszyscy zawodnicy od nas przechodzili to byli gwiazdani w soich bylych klubach stad takie ceny. Juverntus tez nie ma samych glosnych nazwisk, a jednak wszyscy graja na wysokim poziomie. Problem jest albo w zaangazowaniu, albo w trenerze, albo i to i to.
» 24 października 2018, 10:51 #16
JuveUnited: vamp
Po prostu Juventus ściągał zawodników którzy są prawdziwymi talentami a United przepłacał niemiłosiernie.
Cancelo,Ronaldo, Matuidi,Costa,Dybala, Alex Sandro, Pjanic kosztowali 315 mln KAZDY piłkarz klasa światowa albo w Juventusie takim się stał.
W United Herrera,Lukaku, Martial,Pogba, Matic, Bailly i Lindelof kosztowali ponad 400.
To pokazuje jak genialnie zarządzane jest Juve a jak fatalnie MU i jaka różnica jest w polityce transferowej obydwu klubów.
» 24 października 2018, 11:54 #15
Vamp: kiedy juventus kupowal tych zawodnikow to wcale nie nalezeli do klasy swiatowej, byli obiecyjacymi zawodnikami jak ci ktorych my kupilismy, roznica jest w tym ze w juventusie kazdy wchodzi na wyzszy poziom a w Mu kazyd spada o poziom, idealnym przykladem jest pogba i jego gra w juve a gra w MU.
» 24 października 2018, 12:31 #14
waletpl: EmielRegis
Ostatnie mistrzostwo zdobyliśmy w 2013, nie 2011...
» 24 października 2018, 19:36 #13
MarChester: Po to tu jesteś żeby to zmienić. 3 sezon a tu nic
» 24 października 2018, 04:43 #12
JuveUnited: Defensywa Juventusu to skarb. W końcu to Bonucci czy Chiellini przed dwoma laty zatrzymywali Barce z Messim Neymarem i Suarezem nie pozwalając sobie w dwumeczu na stratę choćby bramki, a z Monaco, które miało najskuteczniejszy atak wtedy w Europie, przez 180 minut zdołało wbić tylko gola i to jeszcze ze stałego fragmentu. Tak jak Mourinho mówi, defensywa to podstawa. Ona daje swobodę reszcie graczy.
W United też powinni o tym pomyśleć i próbować ściągnąć kogoś doświadczonego do obrony.
» 24 października 2018, 00:09 #11
DjTED: A w finałach oklep. Fakt , ze dla mnie to Buffon najwiecej błedów robił (z 3 bramki w 2 finałach to DDG by spróbował wyjąc)
» 24 października 2018, 01:08 #10
Znafca: "Muszę jednak przyznać, że Juventus jest na innym poziomie. Jeśli ludzie nie chcą tego zaakceptować, to jest to ich problem. Ja zawsze staram się być szczerym. Juventus jest na innym poziomie jakości, stabilizacji i doświadczenia."

Wszyscy kibice na tej stronie powinni sobie to zapamiętać i przyjąć do wiadomości.
Manchester United potrzebuje kilku ładnych lat, żeby odbudować skład, żeby posprzątać bajzel, który tu jest.

Trzeba uzbroić się w cierpliwość, Manchester United potrzebuje transferów, potrzebuje czasu.
Jose Mourinho daje sobie radę, da sobie radę. Będzie dobrze.
» 24 października 2018, 00:02 #9
flt32705: Popieram
» 24 października 2018, 00:05 #8
Szilk: Brednie !! Dwa i pół roku pracy w Klubie, wydane ogromne pieniądze, a tu nie ma stylu, jakości, odpowiedzialności, waleczności - nie ma zespołu. !! Wywalić go i to jak najszybciej - oddać zespół w ręce wychowanków Fergusona i niech nic więcej nie robią tylko rozgonią to towarzystwo, dołożą kilku zawodników z juniorów i kupić 3- 4 już o uznanej klasie i doświadczeniu oraz powielać metody wypracowane przez Fergusona - za dwa lata będziemy się cieszyć oglądając grę naszego zespołu.
» 24 października 2018, 00:35 #7
ro7: Bzdury gadasz. Te kilka lat trwa już 5 lat i już 3 lata pod wodzą Mourinho. Efektów nie ma żadnych.
» 24 października 2018, 01:52 #6
Szilk: ro7: Przeczytaj co napisałeś i przemyśl - właśnie dlatego, że nie ma efektów - trzeba Mourinho zwolnić !!
» 24 października 2018, 11:45 #5
Fenek: Znafca niby masz rację ale wiesz w czym jest problem? Że taki stan rzeczy jest już kilka lat. Czy MU wdraża jakąś przebudowę albo chociaż ma określoną politykę transferową? Nie. Nie wyprzedajemy szrotu, ba mam wrażenie, że wręcz wzmacniamy się szrotem. Taka przebudowa potrwa jeszcze kilka lat i nie przywróci nas na fotel lidera.
Nie czepiam się Mou bo prawdopodobnie 99% innych manago z tak zwanego TOP'u już by pękło. Ale jeśli MU nie ogarnie transferów, polityki transferowej itp. to nigdy się nie odbudujemy.
» 24 października 2018, 12:35 #4
PogBooom: Pisałem to samo przed meczem... Ale oczywiście znafcy z Dp wiedzieli lepiej... Juventus przyjechał, zgarnął 3pkt i wrócił do domu...
» 24 października 2018, 00:00 #3
rvn10: Prawda, ale mimo wszystko pierwsza połowa to kuriozum w wykonaniu United.
» 23 października 2018, 23:59 #2
Trz: w punkt
» 23 października 2018, 23:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.