Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Capello: Mourinho chciał kupić Škriniara i Koulibaly'ego

» 4 października 2018, 17:47 - Autor: Rio5fan - źródło: metro.co.uk
Fabio Capello zdradził, który duet środkowych obrońców był celem José Mourinho w trakcie letniego okna transferowego.
Capello: Mourinho chciał kupić Škriniara i Koulibaly'ego
» Manchester United latem wzmocnił swoją obronę tylko Diogo Dalotem
Do klubu z Old Trafford przymierzano między innymi Toby'ego Alderweirelda oraz Harry'ego Maguire'a. Okazuje się jednak, że menadżer Manchesteru United miał zamiar pozyskać innych graczy.

- Latem mieliśmy spotkanie trenerów i spotkałem tam Mourinho. Szukał dwóch obrońców. Chodziło o Milana Škriniara oraz Kalidou Koulibaly'ego - powiedział Capello.

Ostatecznie ekipę Czerwonych Diabłów zasilili Diogo Dalot, Fred oraz Lee Grant.


TAGI


« Poprzedni news
Luke Shaw najlepszym piłkarzem United we wrześniu
Następny news »
Fosu-Mensah nie będzie musiał poddać się operacji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (18)


Klimaa: Skończmy już mówić o tym nieudolnym lecie.. oby kolejne okienka były bogate w odpowiednie wzmocnienia.
» 6 października 2018, 17:19 #18
primieradivisio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 21:33

Żeby tego lata wyciągnąć Koulibaly'ego z Napoli musielibyśmy rzucić im ze 100 mln, Skriniara Inter za mniej niż 60-70 też by nie puscił.
» 4 października 2018, 21:33 #17
Ksieginiarz: Ha HA HA HA
» 4 października 2018, 18:45 #16
Foster: I za to akurat ceniłem zawsze Mourinho, że wiedział jak kupić.

Teraz możemy sobie tylko pomyśleć co chciał, a co się udało kupić.

Skriniar/Koulibali > Lindelof, Bially
» 4 października 2018, 18:34 #15
dlabigt23: Lindelof i Bailly powinni być do rotacji a Jones'a i Rojo sprzedać . Zreszta to nie są źli obroncy tylko jeszcze mało doświadczeni . Ale mysle ze w przyszłości moze cos z nich bedzie . Akurat ich bym nie sprzedawał
» 4 października 2018, 18:37 #14
dawid27154: Foster masz rację, że wyżej wymieniona dwójka w chwili obecnej gra lepiej. Z tym kupowaniem Mourinho to może wcześniej tak ale teraz to tylko mit. Sanchez, Lindelof, Mychitarian. To jak narazie wielkie wtopy. Lukaku, Matic czy Pogba to też zawodnicy którzy grają dużo gorzej niż w poprzednich klubach. Niema ani jednego transferu Mourinho w United gdzie moglibyśmy powiedzieć, super transfer, strzał w dziesiątkę.
» 4 października 2018, 21:26 #13
Foster: Lukaku, Pogba, Matic dla mnie nie są to transferowe wtopy, spodziewałem się tego jak grają i nie grają też nie wiadomo jak źle.

Wtopą to mogę na razie nazwać Sancheza i Lindelofa.
» 4 października 2018, 22:28 #12
Gale: Transfery wbrew pozorom nie były złe. Jaki trener nie chciałby wtedy Pogby, Mkhitaryana czy Sancheza z poprzednich klubów. Lukaku utrzymał poziom, dopiero teraz się zaciął. Bailly to był kocur przed pierwszą kontuzją, teraz szklanka. Za Maticem tez Chelsea tęskniła do tego sezonu. Lindelof i Dalot to niepodobne do Mourinho transfery na przyszłość. Freda kupilismy bo nikt nie chciał przychodzić, to rzeczywiście nienajlepszy transfer.
Dlaczego piłkarze przychodzą i każdy drastycznie obniża poziom gry? Można się na ten temat kłócić, a czynników pewnie jest wiele ale same transfery były dobre.
» 5 października 2018, 01:17 #11
dawid27154: Foster
Dokładnie to napisałem, dodając Ormianina. Nie nazwałem wtopa Lukaku, Pogby i Matica tylko zawodnikami którzy nie osiągnęli u nas takiego poziomu jak w swoich poprzednich klubach.
Gale
Nie do końca się zgadzam, to kto kim był w momencie transferu jest nie ważne, jeśli do klubu przychodzi gracz który notuje regres w przypadku swojego poprzedniego klubu to jest to transfer nieudany. Moim zdaniem transfer ocenia się na podstawie gry zawodnika w United jeśli gra bardzo dobrze to transfer dobry jeśli gra słabo to transfer zły, bez względu czy w momencie przyjścia był czołowa gwiazda jak Sanchez czy zawodnikiem mało znanym jak Lindelof. Obaj jak narazie to niewypały.
» 5 października 2018, 01:41 #10
Gale: Z takim ocenianiem problem jest taki, że na grę zawodnika wpływa wiele czynników. Pod twoim kryterium (które nie mówię, że jest złe) naszym jedynym dobrym transferem po Fergusonie jest Lukaku (a i nie do końca bo on zalicza teraz ostry regres). Chyba że Fellaini bo wszyscy trzej panowie opierali na nim swoją taktykę. Poza nimi każdy zaliczył regres, niektórzy taki że jakbym zaczął oglądać piłkę wczoraj to bym nie uwierzył że jeszcze niedawno byli klasowi.
» 5 października 2018, 03:14 #9
dawid27154: Gale
Bardzo dobrze to ujales, oczywiście, że składa się wiele czynników i tak dalej. Jakby tak Sobie przemyśleć to faktycznie masz rację z tym Fellainim, mimo, że nigdy nie byłem jego fanem i dalej nie jestem, to jest to jedyny gracz w klubie który utrzymał się przez 3 trenerów. Pokazuje to, że można na ten temat spojrzeć z różnych stron. Herrera to też gracz który urósł, zyskał w Manchesterze, zapracował między innymi na powołanie do kadry. Bez względu na to w jakiej jest formie obecnie to transfer był stosunkowo dobry, jednak jak popatrzymy tylko na ten sezon to można by powiedzieć że wręcz przeciwnie...
» 5 października 2018, 16:36 #8
dlabigt23: Miejmy nadzieje ze Edek troche czuje sie winny tej całej sutyacji i widzi nasze braki na ŚO i w ofensywie . Mourinho nie bez powodu chciał Mandzukicia i jakiegos ŚO . Nie broonie Mourinho ale gdyby dostal tych zawodnikow to napewno lepiej by to wygladało . Lukaku kopie sie po czole a obrońcy popelniaja karygodne błedy . Jak mamy teraz dobre w miare boki obrony to środek lezy i kwiczy .
» 4 października 2018, 18:33 #7
dawid27154: Nie chce bronić Eda i krytykować Mourinho ale fakty wyglądają tak, że Ci obrońcy najbardziej zawodzacy jak Lindelof czy Bailly to transfery Mourinho tak samo jak kopiacy się po czole Lukaku. Dostał dwóch stoperow nie tracąc tak naprawdę żadnego (o ile dobrze pamiętam) Rownie dobrze możemy napisać, że Moyes został potraktowany jeszcze gorzej bo z tego co pamiętam chciał Bale czy Fabregasa a dostał Fellainigo.
» 4 października 2018, 21:32 #6
UnitedWeStand: Po pierwsze, to że Ci zawodnicy zostali kupieni przez Eda za panowania Mourinho, to nie oznacza, że to jego transfery. To nie Mourinho ich znalazł tylko skauci tego klubu, bo jak ktoś myśli, że Jose po treningu ogląda ligę portugalską i hiszpańską gdzie wyszukuje sobie nowych piłkarzy, a następnie przeprowadza negocjacje i finalizuje transfery, to nie ma pojęcia jak to wszystko funkcjonuje.

Po drugie, to Moyes, LvG oraz Mourinho narzekają na transfery. Żaden nie dostał tego co chciał i wspólnym czynnikiem jest tutaj osoba odpowiedzialna za transfery do klubu.

Jose wraz ze sztabem podejmuje decyzję, że chcą przykładowo obrońcę. Skauci składają raport ze spełniającymi dane wymogi zawodnikami i następnie ktoś zaczyna negocjacje. Z opcją A, B aż do Z.

Trener ma określoną wizję i jak przełożony ma swoją, którą narzuca, to wiadomo że nic z tego dobrego nie wyjdzie. Mourinho jasno powiedział, że w United nie jest managerem, a trenerem, bo trenuje z tym co będzie mu dane. On nie ma wpływu na transfery.

Darmian nie jest trzymany na siłę przez Jose, który z niego w ogóle nie korzysta i jasno powiedział, że jak ktoś chce odejść, to ma od niego wolną rękę. Włoch w wywiadach mówi, że chce odejść, a dyrekcja stawia zaporową kwotę, której nikt nie chce wyłożyć i siedzi tutaj kolejny rok. Czy to jest normalne?

W tym okienku, to był dramat. Jose ze swoją kadrą osiągnął maks. Vice-mistrzostwo oraz finał pucharu Anglii. Jasno mówił, że chce co najmniej 3 nowych piłkarzy, a dostaje tylko Freda i 19-letniego Dalota, który będzie wzmocnieniem za parę lat..

Łatwo krytykować managera i bagatelizować oraz hejtować wszystko co zrobił dla klubu, ale KAŻDY wiedział, że jest potrzebna przebudowa składu i gdy City czy L'pool wymieniają piłkarzy od ręki, to u nas to wszystko idzie tak mozolnie i ślamazarnie, że nic dziwnego iż Jose zaczął jechać po United w mediach w tej kwestii. Masa oczekiwać od trenera, a on gra tym co ma i co dostanie od zarządu.
» 4 października 2018, 22:57 #5
ponczok: co do powyższego mam swoje zdanie, United popełniło błąd bo wydali naprawdę dużo a w zeszłym okienku się tak jakby wycofali i zakręcili kurek z kasa, liverpool i city powiedzieli sobie ze jak mówią A to musza powiedzieć B i maja wyniki, u nas niestety nie chciano powiedzieć B:)
» 5 października 2018, 00:15 #4
dawid27154: UnitedWeStand
Gdzie ja go skrytykowałem czy hejtowalem? Swoją drogą ostatnio bardzo często używane, nadużywane słowo. Podałem jedynie fakty, fakty niezaprzeczalnie i niepodważalne. Pozwolę Sobie podać kolejne fakty. Najdroższy piłkarz świata i najlepszy w Seria A, jeden z najlepszych defensywnych pomocników w Premier League, Gwiazda Premier League ostatnich lat, Najlepszy piłkarz ligi Niemieckiej, Najdroższy napastnik w historii Premier League, Wiekowy ale jeden z najlepszych napastników świata. To są piłkarze których sprowadził/dostał Jose Mourinho w 2 sezony od objęcia drużyny. Plus Lindelof, Bailly. Fred i Dalot dołączył dopiero teraz. Odnośnie twojego pierwszego akapitu, dostał też zawodników z którymi pracował w poprzednim klubie i takich których obserwował na własne oczy gdy grali przeciwko niemu. Zawodnicy z Portugalii i Hiszpanii maja/mieli stosunkowo mały wkład w drużynę, niestety kontuzje. Nie wyrażam żadnej, absolutnie żadnej opini na temat Portugalczyka zestawiam suche fakty, jak zawodnicy których otrzymał Mourinho maja się do transferów jego poprzedników. "Gra tym co ma i co dostał od zarządu" Oczywiście to już nie fakt a opinia a moja opinia wygląda tak, że dostał wiele i na co jak na co ale na transfery to On narzekać nie powinien. Co do tego Darmiana moja opinia na ten temat jest taka jeśli trener go nie chce zawodnik chce odejść ale do klubu wpływają jedynie oferty o połowę za niskie to oczywiście, że nie sprzedaje. Mamy sprzedawać za pół darmo? Pokazaliśmy, że potrafimy to jak mało kto w ostatnich latach skompromitowalismy się wystarczająco pozbywajac się takich zawodników jak Hernandez czy RVP za bezcen. Jednak tak jak mówiłem to jest już opinia tym bardziej na temat na który nie masz potwierdzonych informacji bo skąd wiemy czy do klubu wpłynęła oferta za Włocha w wysokości 5 mln Euro czy np 7 mln funtów? Jeśli masz takie informacje chętnie się dowiem, bo faktycznie temat z Darmianem jest dość ciekawy.
» 5 października 2018, 02:23 #3
Fenek: Jak można tak nieporadnie robić transfery to jest niepojęte. Kilka lat próbujemy kupić jakiegoś PP, teraz pewnie kilka lat będziemy szukać ŚO.
» 4 października 2018, 18:03 #2
Michux3: Ale to byłby duet
» 4 października 2018, 17:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.