Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Różowa koszulka Manchesteru United już w sprzedaży

» 13 września 2018, 10:24 - Autor: matheo - Źródło: manutd.com
Wyjazdowa koszulka Manchesteru United, którą piłkarze Czerwonych Diabłów po raz pierwszy założyli w niedawnym meczu z Burnley, trafia dziś do oficjalnej sprzedaży.
Różowa koszulka Manchesteru United już w sprzedaży
» Manchester United w wyjazdowych meczach w sezonie 2018/2019 będzie grał w różowych koszulkach
Różowa koszulka Manchesteru United jest dostępna w sklepach adidasa, sklepie United Direct oraz w klubowym Megastore na Old Trafford.

Inspiracją dla pierwszej różowej koszulki w historii klubu była słynna gazeta Football Pink, wydawana do 2007 roku na różowym papierze i serwująca kibicom najważniejsze futbolowe wydarzenia z weekendu. Tworzyli ją dziennikarze Manchester Evening News, a gazeta wydawana była w sobotnie popołudnia, kiedy kibice opuszczali stadiony.

Manchester United z okazji oficjalnej premiery przygotował krótki film z Paulem Pogbą w roli głównej.



Różowa koszulka Manchesteru United

Różowa koszulka Manchesteru United

« Poprzedni news
Mike Dean poprowadzi spotkanie Watfordu z United
Następny news »
Neville: Jako fan United powiedziałbym „sprzedać Pogbę”




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (21)


Klimaa: Gdyby nie to że wiele klubów miało już taki kolor można by powiedzieć że coś symbolizuje.. a tak to tylko chwyt marketingowy. Na szczęście podczas meczów koszulka wydaje się mieć inny odcień niż na tych podrasowanych zdjęciach. No cóż..przyjdzie nam się rok przemęczyć - póki co koszulka jest szczęśliwa; dwa mecze dwa zwycięstwa.
» 18 września 2018, 00:27 #21
Sotnelaw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2018 16:02

Panowie, pamiętajcie że róż to tylko kolor. W różowym też można siać postrach czego przykładem był kilka lat temu real. Same koszulki nie są złe, jeśli klub sie na to zgodził i zawodnikom się podobają to niech sobie w nich biegają. Na pewno będzie popularna wśród fanek, sam też myślę żeby swojej kobiecie taką zamówić mimo że sam bym takiej raczej nie założył ;)
» 13 września 2018, 16:02 #20
ess: A tak serio to spoko są te koszulki. Nie jest to chamski róż, blisko im do standardowych białych koszulek. Kompletnie nie zgadzam się z licznymi inwektywami, wymierzonymi w jej stronę. Poza tym jest to dobry ruch marketingowy
» 13 września 2018, 14:27 #19
GoForWin: Już się rozpoczyna wysyp wielkich "samców alfa". Normalnie respekt czuć aż przez monitor.
» 13 września 2018, 14:09 #18
Freddie: Barcelona tez ma rozowa koszulke jako 3rd kit :P
» 13 września 2018, 13:49 #17
zrarum: Jak można coś takiego założyć w ogóle? xDD Nie ma co bardzo "męska" koszulka. Idealna na wiejskie remizy i potańcówki na miejscowych jarmarkach. Idealnie oddaje poziom naszego klubu.
» 13 września 2018, 13:04 #16
uzio: właśnie to jest problem w naszym kraju, wypracowane stereotypy, tak samo jak marka BMW ma swoje skojarzenia w Polsce tak samo różowe koszulki, a prawda jest taka, że co to za różnica, jednym podoba się różowy kolor innym nie, kwestia gustu.
» 13 września 2018, 13:37 #15
welllone: Takie myślenie jak Twoje za to, jest problemem na zachodzie.
Nie wszystko należy szufladkować itd. Tak samo nie wszystkie stereotypy są złe.
Pewne sprawy się utarły, bo są konsekwencją naszej natury.
O ile delikatny róż w koszuli pod garniturem, męskości nie ujmuje, tak bieganie w różowym sweterku czy koszulce jest dla mnie oznaką zniewieściałości.
Niestety takie mamy czasy. Młodzież z bagnem w głowie, dojrzewa ok 30 roku życia, karmiona ideologią gorszą niż niegdyś w MTV ;)
» 13 września 2018, 14:01 #14
uzio: widzisz osobiście nie trawie różowego koloru i żółtego jeśli chodzi o ciuchy, ale jak dla mnie jeśli ktoś chce biegać w różowym swetrze to jego sprawa i niczego to nie ujmuje, nie wszyscy są tacy sami i mają takie same upodobania, a to, że szeroko pojęte społeczeństwo sobie coś uroiło i uważa, że jak już coś odbiega od ich wyobrażenia jest złe, to pokazuje brak tolerancji i poszanowania drugiego człowieka.
» 13 września 2018, 14:31 #13
GoForWin: No normalnie wielki samiec alfa, na widok którego nawet lustro samo się zbija.
» 13 września 2018, 14:43 #12
welllone: Nie muszę być samcem alfa, żeby mieć swoje zdanie i je po prostu wyrażać.
Nie lubię różowego w męskiej odzieży i tyle.
Nie lubię Niemców oraz ich języka i mam pełne prawo do tego.
Tak samo jak jestem przeciwny mieszaniu się "ras", czarnej, białej, żółtej, sinokoperkowej i ilu sobie nie wymyślić.
Naziol, homofob, rasista itd. To jest szufladkowanie właśnie.
To, że nie lubię różu nie znaczy, że jestem alfa homofob.
To, że nie lubię Niemców nie czyni ze mnie Naziola.
To, że jestem przeciwny mieszaniu się ras, nie czyni ze mnie rasisty.
Mam prawo być czemuś przeciwny, czegoś nie lubić lub nie akceptować do póki nie łamię praw człowieka.
» 13 września 2018, 14:57 #11
Chestnut: "O ile delikatny róż w koszuli pod garniturem, męskości nie ujmuje, tak bieganie w różowym sweterku czy koszulce jest dla mnie oznaką zniewieściałości.
Niestety takie mamy czasy. Młodzież z bagnem w głowie, dojrzewa ok 30 roku życia, karmiona ideologią gorszą niż niegdyś w MTV ;)" Przepraszam bardzo ale po takiej wypowiedzi jesteś jak najbardziej homofobem.
» 13 września 2018, 15:14 #10
welllone: Wątpię. Homo było od czasów starożytnych i mimo, że nie popieram to nie walczę z tym. To co kto i z kim robi w sypialni jest tylko i wyłącznie jego sprawą.
Kategorycznie sprzeciwiam się propagowaniu, manifestowaniu i zaszczepianiu takiej myśli głównie dzieciom.
» 13 września 2018, 15:24 #9
Chestnut: "Kategorycznie sprzeciwiam się propagowaniu, manifestowaniu i zaszczepianiu takiej myśli głównie dzieciom."
To teraz prosty test. Powiedz mi jaka byłaby twoja reakcja gdyby twój syn był gejem.
» 13 września 2018, 15:28 #8
uzio: masz prawo do swojego zdania ale jest różnica między, nie lubię różowego koloru to go nie noszę, a nie lubię różowego koloru i każdy kto nosi różowe ciuchy nie jest męski bo mam takie widzi mi się.
Jesteś przeciwny mieszaniu się ras spoko, twoja wola, ale to, że inni nie mają z tym problemu to też ich sprawa a nie twoja, nie czyni to ich w jakikolwiek sposób gorszymi.
Łączenie koloru z tym czy ktoś jest męski albo nie to już jest totalna głupota. A swoją drogą kiedyś królowie nosili różowe szaty i co też byli niemęscy i mieli szambo w głowie...
» 13 września 2018, 15:36 #7
welllone: Dla mnie niemęski kolor, możliwe, że niegdyś był nad purpurą lub w niektórych nacjach stanowił o równej sile. Obecnie kojarzy mi się z kobiecym ubraniem i tak jak napisałem wyżej, nie razi mnie w eleganckim ubiorze. Dziś królów w dawnym rozumieniu nie ma, ale nazwałbym ich elegancko ubranymi.
Wychowałbym syna tak, aby nie musiał uciekać się do bycia gejem.
Wydaje mi się, że obecnie większość homoseksualistów w dzisiejszych czasach zostaje nimi z braku laku, niezrozumienia, błędów, również coraz większej akceptacji, niż rzeczywistego pociągu do tej samej płci. Mogę się mylić, jednak gdy ktoś jest homoseksualistą takim "prawdziwym", nie manifestuje tego wszem i wobec. Robią to media w konkretnym celu i ludzie którzy nie wiedzą kim są lub zarabiają na propagowaniu tego.
Homoseksualiści również uważają, że to co się dzieje obecnie z coraz dłuższym skrótem LGBT to jakaś komedia. Jeżeli ktoś się takim czuje to będzie o tym wiedział bez edukowania się o tym w szkole czy na ulicach ;)
» 13 września 2018, 16:01 #6
Chestnut: A ja widzę taki problem, że rodzice dziewczynek kupują im wszystko różowe. Pokój jest różowy, ubrania, itd. Wyjdziesz na plac zabaw to wszystkie są na różowo. Jakby nie było innych kolorów. Potem dorastają i dalej chodzą w różo, bo przecież to ich ulubiony kolor. Teraz się dziw, że jak facet założy coś różowego to od razu panienka.

"Mogę się mylić, jednak gdy ktoś jest homoseksualistą takim "prawdziwym", nie manifestuje tego wszem i wobec. Robią to media w konkretnym celu i ludzie którzy nie wiedzą kim są lub zarabiają na propagowaniu tego." "JEŻELI KTOŚ SIĘ TAKIM CZUJE TO BĘDZIE O TYM WIEDZIAŁ"

Więc, dowiadujesz się tego w etapie dorastania. Problem jest taki, że nie jest to akceptowane, więc na siłę dzieciak będzie próbował być z dziewczyną, chociaż go to nie kręci, bo się boi reakcji środowiska. Zajmie mu to trochę aby się z tym pogodzić, potem ujawnić. I tu może być reakcja dobra i zła. LGTB walczy z tymi złymi. Są ludzie którzy nie mają problemu z ujawnianiem się i rozmawianiu o tym i pewnie denerwuje ich to całe LGTB, bo jednak rozbudzają całe to złe środowisko i im się za to obrywa. Ale nic nie robiąc, osoby które boją się ujawnić, albo już to zrobiły i zostały odrzucone przez środowisko po prostu cierpią, a LGTB może to tylko poprawić uświadamiając społeczeństwu, że to nic złego. Np. czemu piłkarze boją się ujawnić?
» 13 września 2018, 16:26 #5
lipone: to jest ledwo różowe. widzieliście jaki róż adidas dał np realowi parę lat temu?
» 13 września 2018, 12:16 #4
welllone: Doskonale oddaje charakter naszego składu...
» 13 września 2018, 12:11 #3
tomekwietniu: Ja bym bardziej powiedział, że kolor jest dostosowany do pokolenia. Nie tylko nasi zawodnicy przypominają chłopczyków porównując ich do czasów Cantony, Keane, Viery, Bartona, Gerrarda i innych.
» 13 września 2018, 12:22 #2
bastifantasti: Zamówiłem z alliexpress miesiąc temu, czekałem 12 dni i mam, prędzej niż była oficjalnie. Ale koszulka bardzo dobrze wygląda.
» 13 września 2018, 11:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejd> do góry strony