Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

The Times: Martial wierzy, że "przeżyje" Mourinho w Manchesterze United

» 29 sierpnia 2018, 18:59 - Autor: Rio5fan - źródło: thetimes.co.uk
Na łamach dziennika The Times pojawiły się najnowsze informacje dotyczące przyszłości Anthony'ego Martiala. W artykule Paula Hirsta czytamy, że Francuz rozważa podpisanie nowego kontraktu z klubem z Old Trafford.
The Times: Martial wierzy, że
» Anthony Martial nie wziął udziału w spotkaniu Manchesteru United z Tottenhamem
22-latek wyraził ponoć nadzieję, że uda mu się pozostać w klubie dłużej od José Mourinho. Kiepskie relacje obu panów od wielu miesięcy były opisywane przez brytyjskich dziennikarzy.

Były napastnik AS Monaco został ukarany finansowo przez klub, gdy nie wrócił na zgrupowanie w Stanach Zjednoczonych po narodzinach córki.

Manchester United zaproponował Martialowi pięcioletnią umowę. Jego obecny kontrakt wygaśnie latem 2019 roku. Mourinho próbował pozbyć się Francuza podczas letniego okna transferowego, ale nie zgodził się na to zarząd.


TAGI


« Poprzedni news
Sven-Göran Eriksson broni Victora Lindelöfa
Następny news »
Losowanie Ligi Mistrzów: Na kogo może trafić Manchester United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (77)


JohnnyP: Jeden z najlepszych napastników jakich widziałem. Mimo, że w sumie młody chłopak. Nie może odejść. Mou się chyba już skończył. Szkoda. Nie do wiary, że z takim składem idzie tak słabo.
» 31 sierpnia 2018, 01:03 #65
zrarum: Martial musi zostać. Wywalić Siwego i dać tu normalnego trenera, który odblokuje Pogbę, wykorzysta potencjał Martiala i Rasha, nauczy Sancheza grać jak w Arsenalu i zrobi z Lindelofa i Bailliego defensorów nie do przejścia. Wtedy Martial odpali i będziemy mieć piłkarza klasy światowej. U dinozaura nie ma na to szans.
» 30 sierpnia 2018, 21:23 #64
ruffnecky: Martial powinien jak najlepiej zgrac sie z Shawem i Lukaku i bedzie dobrze. Obecnie widac, ze niebardzo czuja wspolna gre
» 30 sierpnia 2018, 19:43 #63
Spawn23: Jak możecie nadal bronić siwego po tym, jak niejednokrotnie kpił sobie z klubu i to publicznie. Gość powinien zostać nabity na pal postawiony przed stadionem.
» 30 sierpnia 2018, 16:25 #62
szabo1878: Mourinho pozbył by się Martiala i co? W razie kontuzji Sancheza Rashford grałby od deski do deski każdy mecz? PL, LM, Carabao?

Nie mówiąc już ze konkurencji w ataku juz nie było by żadnej.
» 30 sierpnia 2018, 15:12 #61
MajkelRoy: to że wydalismy za niego 80mln (chyba) nie czyni z niego wielkiego talentu.
» 30 sierpnia 2018, 14:38 #60
mcscotyy: Martial jest jaki jest, ale ja bym go zostawił zarząd przeczuwa że Mou wyleci na koniec sezonu, a martial jest nadal młody i może wypalić, no ale nie można mu się dziwić jest w takim wieku ze musi grać jak najwięcej, a Mou bez powodu sadza go na ławę i dziwimy się ze traci formę, a nie lepszy Sanchez gra
» 30 sierpnia 2018, 12:29 #59
maradona10: broniłem go ale wywaliłbym go na zbity łeb oczywiście za odpowiednią kwotę był Shaqiri do wyjęcia ten przynajmniej walczy od 1 do 98 min
» 30 sierpnia 2018, 12:22 #58
zbyj: Martial, martial i znowu martial ja pierniczę gość jest dobry od 2 lat wokół niego się wszytko obraca a on dalej swoje. Jak krytykowałem i chcialem odejścia shaw tak zmeinilme zdanie bo gość jest najlepszy od. Początki sezonu czylu co da się ? Da tylko trzeba się za rac za sibie, a jak jechał po nim mou i wtwdyiall racje. Shaw wziął przed sezonem się przygotowywała indywidualnie bo chciał i efekt w końcu są. Oby tak dalej. A teraz martial nie był w kadrze miał wolne i co z tym wolnym czasem zrobił?, Nic kompletnie nic, na tourne mial szanse i ja wykorzystał? Nie a do tego jeszcze numer z narodzinami dziecka. Co pokazał w tych meczach kontrolnych i pierwszym ? Nic kompletnie nic a do tego to on będzie decydował czy wywalić trenera czy nie?? Kpina. Gość ktirym jedynym atutem jest holowane piłki i czekanie jak podejdą obroncy. Żeby się z nimi kiwac, gdzie on gra na orliku ??, Prawe skrzydło leży i kwiczy a on co zamiast powiedziec chcę na prawe i zapierniczac to nie focha strzelić i taka ambicja. Zresztą jak się patrzy na tego gościa to jakby za kare grał, siedział ci kolwiek
» 30 sierpnia 2018, 11:57 #57
BNK: Mou nie potrafił sobie zjednoczyć piłkarzy w Chelsea, Realu i teraz widzimy ten sam problem w United. Czy można o to obwinić Martiala? Zeszły sezon- Martial w formie wchodzi(albo i nie) na ostatnie 10-15 minut i do tego przeważnie nie na swoją pozycje. Ja bym się na jego miejscu wściekał, zwłaszcza jakbym miał 21 lat...
» 30 sierpnia 2018, 08:56 #56
CeTe: Załóżmy że to prawda to szczerze mówiąc gość byłby u mnie skreślony dopóki by nie zmienił nastawienia przez same treningi.

Ale szczerze mówiąc poziom dziennikarstwa w Anglii upadł dość mocno co widać na samych konferencjach. Momentami mam wrażenie że są tam ludzie, którzy nie znają się na piłce albo oglądają tylko jakiś skrót meczu.

Co do samego Martiala to zadziwia mnie ten chłopak. Czy w nim nie ma jakieś złości żeby za wszelką cenę pokazać menadżerowi że się myli? On zarabia tyle kasy że może się skupić tylko na piłce. Zostawać po treningu I trenować stałe fragmenty, wynająć dodatkowego trenera, zostać z fizjoterapeutą, ustalić nową dietę albo poprosić menadżera o to żeby mógł grać w u-23.

Gość ma talent ale na samym talencie nikt jeszcze nic nie osiągnął. Nawet Messi, którego uważa się za talent w najczystszej postaci podobno na treningach daje z siebie 200%.

Nie można obrażać się na cały klub i strajkować bo sam sobie szkodzi. Przyjdzie moment że zawodnicy będą kontuzjowani i Mou będzie zmuszony żeby to postawić. W takim momencie musi pokazać taką klasę żeby trener zrozumiał I pomyślał sobie " kurde ten szczyl zrobił postęp musi grać"
» 30 sierpnia 2018, 07:44 #55
jaratkow: W punkt. Na chwile ObecnA Martial przypomina człowieka, ktOry na boisku chce pokazać jak bardzo nie chce mu się grać
» 30 sierpnia 2018, 08:10 #54
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2018 08:56

@CeTe No właśnie o to chodzi, o zaangażowanie przede wszystkim, chęć współpracy. Talent, talentem ale trzeba go uwypuklić. Najlepszym przykładem jest tak strasznie "nękany", "szykanowany" i "niszczony" przez tego naszego tyrana, Shaw. Po kapitalnych spotkaniach manager publicznie go chwali, jak i wcześniej krytykował. Zaimponował mu, pokazał jajca i teraz jest pewniakiem na lewej flance. Oby tak dalej, tyczy się to wszystkich diabłów.
» 30 sierpnia 2018, 08:52 #53
ax1d: Z jednej strony zgoda - powinien ciężej pracować, jeśli miałby braki; powinien ćwiczyć zagrania, gdyby odstawał od reszty na boisku; powinien przygotowywać się do "pokazania swojej wartości", gdyby były co do niej wątpliwości.
Z drugiej strony gość grał mega sezon, miał najlepsze ratio W LIDZE, wygryzł ze składu wychowanka, strzelał w kolejnych meczach, został zawodnikiem miesiąca i... poszedł na ławę za Alexisa, który przez pół roku nie zagrał ANI JEDNEGO dobrego meczu. To są fakty, nie opinie, nie dywagacje i spekulacje, tylko suche fakty i liczby. Nie wiem więc, co i jak ma zrobić jeszcze Martial, żeby grać zamiast daremnego Alexisa.
Nie grzeję się jakoś szczególnie Martialem. Twierdzenie o tym, że to nowy Henry, okazały się wybornym żartem, który nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością (przynajmniej dziś) i wywołuje u mnie pusty śmiech. Na dziś Martial może Henry'emu przywozić rano gazety. Ale patrząc na tę sytuację trzeźwym okiem, to naprawdę chłopak mógł się podłamać i stwierdzić, że u Mourinho nie pogra bez względu na to, co będzie pokazywał na boisku (bo pokazywał się naprawdę nieźle, na pewno dużo lepiej niż święta_krowa z Chile). Stanął pod ścianą. I wówczas opcje ma dwie - odejść albo przeczekać Mourinho i liczyć, że dla nowego menedżera to, co dotąd pokazał, zapewni mu chociaż regularne wejścia z ławki. Pierwsza z tych opcji nie wypaliła, więc...
» 30 sierpnia 2018, 08:58 #52
szami89: Jest nowy sezon i jesli Martial mialby ambicje to zostawi to co bylo za soba i zacznie "zapierniczac" na treningu i boisku az milo. Zycie idzie do przodu. A on obrazony na caly swiat czeka na "zwolnienie" trenera...
» 30 sierpnia 2018, 09:18 #51
CeTe: Oczywiście nie uważam że to dobrze że z miejsca Sanchez dostał miejsce w składzie . Tylko zobacz podłamać? Gość ma zajebiste życie, które każdy pewnie chciałby je mieć ile ja razy śniłem o tym żeby grać zawodowo w piłkę. Czym on ma się załamywać? To powinno wywołać w nim złość chęć rywalizacji i udowodnienie Mou że popełnił błąd, a jednocześnie możliwość wywalić ze składu Sancheza jedną z gwiazd PL. Przynajmniej ja miałbym takie myślenie
» 30 sierpnia 2018, 11:29 #50
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2018 14:43

Pomijając takie casusy jak Ronaldo, którego przypadek jest jeden na miliard, to skąd wiecie, że Martial "nie pracuje" nad swoim talentem? Bo nie wrócił przez 5 dni na zgrupowanie przedsezonowe?
Przecież nie wiemy, jak wygląda na treningach, nie wiemy, ile z siebie daje (i nie, sam fakt, że Mourinho na niego nie stawia, nie oznacza automatycznie, że Tony nic nie robi na treningach). To wszystko są dopowiedzenia. "Bo nie gra, więc na pewno się leni". No nie, wcale nie na pewno. Może być dokładnie odwrotnie - może Tony zapierdziela na treningach jak mało kto, ale Mourinho na niego nie stawia. Może to to jest przyczyną jego zachowania i nastawienia. Może "robi wszystko, co może, a i tak nie daje to efektów"? Przecież nawet Mourinho nigdy nie powiedział, że Martial nie pracuje, nie trenuje. O ile pamiętam, to niczego takiego mu nie zarzucił (na np. Shawowi tak).
Łatwo rzucać tezy i dosztukować sobie do nich cały wór argumentów, ale tak naprawdę nie mamy pojęcia, jak to wygląda w klubie, więc przypinanie na takich "żadnych" podstawach Martialowi łatki lenia, szatniowego raka i wiecznie obrażonego dzieciaka jest dla niego krzywdzące.
» 30 sierpnia 2018, 14:38 #49
CeTe: Przekrecasz moje słowa. Nie mówię że jest leniem Ale podczas meczu nie widzę jego zaangażowania i chęci podjęcia walki o przywrócenie do podstawowej 11. To może wynikać z tego że gość sobie dał upust I nie przykłada się na tyle.

Broń Boże nie twierdzę że jest leniem mówię o tym że jeśli siedzi na ławce to niech w 100% wykorzysta ten czas żeby w momencie pojawienia się na boisku Mou opadła szczęka.

Plus tak przedłużenie sobie od tak urlopu wiele mówi o zawodniku
» 30 sierpnia 2018, 15:39 #48
ax1d: Kolejna zabarwiona przekazami opinia, bo chyba w innym przypadku nie powiedziałbyś, że narodziny dziecka to "taki o" powód ;)

Pamiętajmy też o tym, że jeśli w meczu dochodzi do zmian, to najczęściej ich celem jest odmienienie losów spotkania. Oznacza to często, że cała drużyna gra źle. Więc wpuszczenie jednego i to młodego zawodnika i oczekiwanie od niego, że będzie wygrywał wszystkie mecze (bo trochę ich nam powygrywał do przyjścia Alexisa, ale widocznie za mało) też nie jest do końca sprawiedliwe.

Ja nie bronię Martiala. Być może masz rację w swoich przypuszczeniach. Natomiast nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić ani obalić. Dlatego staram się tylko spojrzeć na tę sprawę z każdej możliwej strony.
» 30 sierpnia 2018, 15:48 #47
testosteron: Mniej pajacownia i lansowania więcej grania. Mimo ogromnego talentu nic z niego nie będzie i pewnie skończy w jakiś drużynach ze środka tabeli Włochy Francja
» 30 sierpnia 2018, 07:43 #46
szubik: Patrząc no to jak rozwija się sytuacja Martiala to jestem pełen rozgoryczenia. Jak pokazał przykład Jessego, że jeśli dasz od siebie wystarczająco dużo dla klubu, mimo przeciętnych umiejętności, to kibice będą Cie kochać i uwielbiać. No i teraz druga strona medalu czyli nasz Tony. Zobaczcie jak jego podejście, które notabene wygląda na tragiczne, spowodowało odwrócenie się masy kibiców, którzy za nim stali murem. Oj Tony tak daleko nie zajedziesz i skończysz jak pewien mega talent z Belgii.
» 30 sierpnia 2018, 07:27 #45
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2018 07:02

Nawet jeśli przeżyje Mourinho to nie przeżyje Sanchisa bo ten będzie grał niezależnie od trenera gdy ma najwyższą tygodniówkę w drużynie.
» 30 sierpnia 2018, 07:01 #44
rizx: Jeśli to nie jest wyssana z palca plotka, to pomimo ogromnej sympatii do Tonyego chciałbym żeby to Jose "przeżył" Martiala. Nie potrzebujemy zawodników z takim nastawieniem
» 30 sierpnia 2018, 02:35 #43
burza1916592: Człowieku, ty ani razu piłki prosto nie kopnąłeś.
» 30 sierpnia 2018, 00:18 #42
bakielit: ...jesli to prawda,nie ma szacunku dla trenera,klubu i kibicow...Jest w koncu pilkarzem,profesjonalista i jego robota to grac w pilke obojetnie jakie sa jego relacje ze szkoleniowcem.To nie francuska burleska,to premier league.Najwyrazniej nie podoba mu sie w Manchesterze...
» 30 sierpnia 2018, 00:04 #41
bestija: W tak napiętej atmosferze jasny komunikat zarządu, że Martial jest ponad swoim przełożonym. Wszystkim gadającym o jego talencie chce przypomnieć 3 nazwiska. Beckham, Keane, van Nisterlooy. Z odejsciem sir Alexa ten klub stracił klasę i zdecydowanie.
» 29 sierpnia 2018, 23:39 #40
sinedd91: w końcu widzę ktoś to napisał :D ludzie się burzą itp bo talent a Mou go niszczy .... super ... za sterami jest Mou a zawodnicy jak nie potrafią wykonywać jego poleceń to nara... ja myślę, że ten klub stracił pewien system wartości wraz ze zmianą dyrektora wykonawczego..... Ed Woodward jest może i świetnym finansistą i negocjatorem.... ale o panowaniu nad ludzmi mam wrażenie pojęcia nie ma za bardzo....
» 29 sierpnia 2018, 23:43 #39
bestija: On się sam niszczy nie chcąc się zmienić i grając obrażone dziecko. Za Van Gaala mógł blyszczeć bo cała drużyna broniła. Teraz musi nie grać Pogba, żeby on mógł grać bocznego napastnika bo na skrzydłowego jest zdecydowanie za mało pracowity. Ludzie nie potrafią zrozumieć, że 1 bramka i 3 piękne dryblingi to za mało na 2 mecze.
» 29 sierpnia 2018, 23:50 #38
sinedd91: coż ... mnie tego tłumaczyć nie musisz :)
» 29 sierpnia 2018, 23:54 #37
sinedd91: z całą sympatią, bo uwazam ze Martial jak się ogarnie to może być wielką gwiazdą.... ale gdybym ja się dowiedział, że mój pracownik niższego szczebla mówi publicznie, że wierzy w to, że przeżyje innego mojego pracownika, który jest jego bezpośrednim przełożonym to tego samego dnia zostałby wezwany na dywanik i jakby się z tego dobrze nie wytłumaczył to dostałby wypowiedzenie tego samego dnia....

całe szczęście jestem nikim i nie muszę podejmować takich decyzji....
» 29 sierpnia 2018, 23:20 #36
motos8: Ale przecież on nigdzie nic nie powiedział publicznie. Media w całym tym burdelu już tak się rozwinęły, że potrafią czytać w myślach. Przecież jakbyś tego nie przeczytał to tam jest napisane "wyraził ponoć nadzieje", komu wyraził? Nawet nie jest napisane komu się żalił, bo nie żalił, Martial odkąd przyszedł udzielił KILKA wywiadów. On nawet nie potrafi dobrze po angielsku gadać. Teraz media się rozwinęły technicznie do tego stopnia, że voilĂ  - potrafią czytać w myślach. Przecież artykuł traktuje o zamiarach Martiala, czyli czytają w myślach skubańce :) Druga rzecz to taka, że na podstawie tych bredni oceniacie zawodnika, mam na myśli zachowania pozaboiskowe naszych piłkarzy. Jakaś gazeta coś wysmaruje i już jest obrzucanie zawodnika, który z dużym prawdopodobieństwem nawet nie myśli tak jak 95% wszystkich artykułów. Oceniajmy na podstawie wywiadów, które można przeczytać, zobaczyć. Oficjalne wypowiedzi przed/po meczu a nie te brednie. Sami narzekacie na "szmatławce" a potem czytacie, wierzycie i oceniacie. Czołem!
» 30 sierpnia 2018, 01:00 #35
sinedd91: ziom ... ja nigdzie nie stwierdziłem, że on to napisał, powiedział, ale uważam, że zawodnik powinien takie doniesienia jak najszybciej dementować.... leży to w jego interesie po prostu .... bo ja nie chciałbym mieć pracownika o którym czytam w gazetach, że przeżyje swojego przełożonego w firmie .... jeżeli o tym nie wie nic a szef wie do powinni to miedzy soba wyjasnic tyle....
» 30 sierpnia 2018, 02:05 #34
AgentBartezz: Dementować? To ja już nie wiem - chcecie żeby się skupiał na trenowaniu czy dementował każdą plotkę co 15 minut na swój temat? Przecież to jest bez sensu. Ludzie na prawdę żyjemy w czasach kiedy babcia Józia powie coś wujkowi Stefanowi i zaraz jest afera w mediach na cały kraj, a potem się jeszcze okazuje, że wcale tego nie powiedziała. Przykład chyba z Maguirem był - co chwile news że dajemy tyle, a Leicester chce więcej, to dajemy tyle a oni dalej chcą więcej - a potem wychodzi ktoś z Leicester i mówi, że żadnej oferty nie było..
» 30 sierpnia 2018, 06:59 #33
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2018 08:45

thetimes .co.uk/ article/anthony-martial-set-to-sign-five-year-deal-in-belief-he-will-outlast-jose-mourinho-at-manchester-united-vfftl9hjh
» 30 sierpnia 2018, 08:45 #32
sixmonitor: nowy trener z martiala zrobi 2 ronaldo zobaczycie ;)
martial ma potencjał na najlepszego gracza na świecie, chłopak wygra jeszcze w swoim życiu nie jedną złotą piłkę.
» 29 sierpnia 2018, 23:15 #31
sinedd91: nie sądzę by ktokolwiek z Martiala zrobił Ronaldo z jednej prostej przyczyny....
Ronaldo jak nie dogadywał się z Mou to tylko dalej zapieprzał po boisku .... dlatego tacy piłkarze jak Hazard Martial czy Pogba nigdy nie osiągną tyle co CR7.... bo zamiast skupiać się w pierwszej kolejności na sobie to przestają grać w piłkę bo nie lubią szefa ;]
» 29 sierpnia 2018, 23:53 #30
lucarelli86: A świstak zawinie te piłki w sreberka.
» 30 sierpnia 2018, 00:02 #29
bestija: Nie, nigdy nie będzie drugim Ronaldo. Nigdy nie wygra złotej piłki. Nigdy nie bedzię blisko tytułu najlepszego zawodnika na świecie. Z jednej prostej przyczyny. Nie chce mu się. Ronaldo pracował od dziecka na to co ma teraz. Nawet o Neymarze, chłopaku o genialnym talencie i mentalnosci płaczusia zawsze mówiono, że najcieżej zapiernicza na treningach.
» 30 sierpnia 2018, 00:26 #28
Spawn23: Martial nadal jest moim ulubionym piłkarzem w United. Lubiłem oglądać jego grę jeszcze zanim Mou go zdemotywował.
» 29 sierpnia 2018, 22:37 #27
Magik1990MU: Jeśli to prawda, to Mou powinien gościa pogonić jak najszybciej z klubu. Piłkarz jest podwładnym menadżera i tego typu "nadzieje" to zwykła patologia i zachwianie hierarchii w drużynie.
» 29 sierpnia 2018, 21:37 #26
LukaPawlo: Tylko juz nikt nie chce grac dla Mou...
» 29 sierpnia 2018, 22:05 #25
bestija: Tak Luka w meczu z Totenhamem pokazali, że nie chcą grać dla Mou.
» 29 sierpnia 2018, 23:34 #24
matizek92: Oni mają grać dla United, a nie Mou czy innego trenera.
» 29 sierpnia 2018, 23:53 #23
Foster: Czasami do ludzi trzeba po prostu umieć dotrzeć, Mourinho jest za bardzo zero jedynkowy.

Z martiala kto inny może zrobić bardzo ważna postać w 11 Tylko trzeba mieć odpowiednie podejście.
» 29 sierpnia 2018, 21:35 #22
Klimaa: Chce Martiala w drużynie - pokazał nie raz że jest wystarczająco dobry ale w momencie jak trener w niego wierzy.
» 29 sierpnia 2018, 21:15 #21
RedsFan: Czyli co jednak taki grajek jak Martial jest wazniejszy od klubu. Nic nie gra i jeszcze stawia warunki, dzieki takim jak on sytuacja w szatni jest poprostu daremna. Najpierw Pogba pozniej Martial zamiast zmienic sie i wziąść za siebie wola narzekać i szantazowac odejściem.
» 29 sierpnia 2018, 20:04 #20
Magik1990MU: dlatego niestety często trzeba opierać się na domysłach. W takim momencie Martial do spóły z Pogbą powinni publicznie wesprzeć menadżera, bo jak tego nie robią to sami dają do myślenia swoim postępowaniem,
» 29 sierpnia 2018, 21:40 #19
RedsFan: Wiem Olderbend masz racje nie lykam wszystkiego bo co chwile tu cos sprzecznego wypisuja. Faktem jest jednak że chlopaki nie robia co do nich należy, a trzeba przyznac że np Shaw ktorego sam krytykowalem zmienil sie i to jest postawa prawdziwego diabła. Wiec ja bardziej nie widze tu miejsca na takiego Martiala który ma widzimisie i nie chce grać bo mu trener nie pasuje(chociaż szanse mial wielokrotnie udowodnic ze jest dobry) niż Jose ktory robi co może nawet taktyke zmienia naofensywna żeby ludzia dogodzic a tu pilkarze dalej graja swoje :)
» 29 sierpnia 2018, 22:08 #18
Fenek: To jest chore, że masz w drużynie taki rozłam i nie potrafisz tego szybko naprawić. Albo w lewo albo w prawo, natomiast edek uznał, że będzie stał po środku.
» 29 sierpnia 2018, 19:56 #17
matizek92: Dokładnie. Powinien postawić po jakiejś stronie.
» 29 sierpnia 2018, 19:58 #16
mycka86: Jak Martial chce zmienić świat to niech zacznie od siebie. Bo takim podejściem i grą jaką prezentuje w ostatnim czasie to nie będzie grał u żadnego managera. A bajki że Mourinho się na niego uwziął można uznać za bezpodstawne patrząc na to co się dzieje z Shawem ostatnio.
» 29 sierpnia 2018, 19:31 #15
matizek92: Na Shawa też sie uwzial, a jak widać - jak ktoś chce to można. Śmieszne to gadanie, że na kogoś się uwziął. Przecież w interesie Jose jest wygrywanie, więc nie odstawia gracza bo go nie lubi.
» 29 sierpnia 2018, 19:53 #14
mycka86: Bez komentarza :)
» 29 sierpnia 2018, 20:05 #13
lucarelli86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2018 20:28

Shaw pokazał chociaż, że ma jakieś ambicje i ciężko charował żeby być dobrze przygotowanym do sezonu. Martial gdyby miał choć trochę ambicji to sam poprosiłby o transfer, żeby móc grać regularnie, ale tego nie zrobił. Mimo, że miał 2 Czy 3 miesiące wakacji nie zrobił kompletnie nic, żeby zmienić swoją sytuację. Tak robią looserzy. A twoje wywody są tylko niczym nie popartą spekulacją.
» 29 sierpnia 2018, 20:27 #12
DevoMartinez: CzerwonyGrom: a nie przyszło do głowy, ze Shaw walczy o nowy kontrakt w Utd i dla tego wział sie za siebie? Stad te jego przygotowania do sezonu indywidualne w Dubaju. Nigdzie przeciez takich pieniedzy jak u nas nie zarobi to i ma motywacje do pracy. Martial coż nie pokazuej na boisku waleczności, na treningach go nei widzimy więc to czyste gdybanie. Skowo eraz Mou chwali Shawa to chyba jednak potrafi docenić dobrą gre i zaangazowanie. Martial widocznie odpuścił.
» 29 sierpnia 2018, 20:37 #11
mycka86: #CzerwonyGrom Dokładnie. Merytorycznie trudno dyskutować z Twoimi wywodami.
» 29 sierpnia 2018, 20:51 #10
sinedd91: nie, żebym miał coś do kogokolwiek, ale jakoś nie pociąga mnie merytoryczna dyskusja z kimś kto pisze "uwzioł" :D
i teraz pada ten argument "mam dysleksje" przecież przeglądarki same podkreślają błędy;
albo "nie piszę polskich znaków" od ą do o to trochę daleko :D
» 29 sierpnia 2018, 22:53 #9
Dybala77: Ja jestem za tym żeby i mou został i martial gość jak złapie rytm meczowy będzie kocur i alexis z ławki się nie podniesie :)
» 29 sierpnia 2018, 19:10 #8
dzilu96: Alexis nie będzie siedział na ławie
» 29 sierpnia 2018, 19:27 #7
Hoodys: Do czasu aż przyjdzie temat sprzedaży Pogby. Wtedy wybór dla Eda będzie tylko jeden,może niekoniecznie słuszny
» 29 sierpnia 2018, 19:18 #6
mycka86: Na pewno tak było. Z pewnością...
» 29 sierpnia 2018, 19:28 #5
matizek92: Nie wiem czemu bijesz brawa Edowi. Skoro mają takie podejście jak piszesz to czemu Mou nie zwolnią? I tak mu za rok muszą wypłacić odszkodowanie. Jaki w tym sens?
» 29 sierpnia 2018, 19:28 #4
matizek92: Przeciez byla przerwa, wiec mogli go zwolnic i zatrudnic kogos innego, więc to sie nie trzyma kupy co piszesz :P
» 29 sierpnia 2018, 19:35 #3
matizek92: Jak to nikt nie zakładał? Nasza gra wygląda średnio od grudnia 2017. Jak to nie mamy szansy na mistrza? Czemu tak uważasz? Tak jak źle gramy, tak w każdej chwili może to się odmienić. Z pewnością poinformowali Martiala ze odejdzie...:)))
» 29 sierpnia 2018, 19:52 #2
fanboi: Proponuje złożyć CV do the Sun, przydalaby sie im osoba, ktora tak swietnie przedstawia swoje spekulacje poparte jedynie domyslami.
» 29 sierpnia 2018, 20:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.