Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United pracuje nad jeszcze dwoma transferami

» 23 lipca 2018, 17:27 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United w letnim oknie transferowym będzie starał się wzmocnić swój skład jeszcze dwoma zawodnikami – twierdzi Manchester Evening News.
Manchester United pracuje nad jeszcze dwoma transferami
» Jose Mourinho chciałby latem sprowadzić jeszcze środkowego obrońcę oraz prawoskrzydłowego
Czy Twoim zdaniem Manchester United dokona tego lata głośnego transferu?
Czerwone Diabły mogą dokonywać zakupów do 9 sierpnia. Do tego czasu na Old Trafford mają pojawić się dwie nowe twarze.

Manchester United jest podobno nadal bardzo zainteresowany sprowadzenie Toby’ego Alderweirelda z Tottenhamu Hotspur. Temat transferu Belga za 55 milionów funtów był już poruszany z londyńskim klubem w maju. Na razie nie udało się jednak osiągnąć porozumienia.

Alternatywą dla sprowadzenia Alderweirelda ma być transfer Harry’ego Maguire’a z Leicester City. Anglik nie były jednak opcją dużo tańszą od defensora Kogutów.

Mourinho poprosił również Eda Woodwarda o transfer ofensywnego gracza, który mógłby grać na prawym skrzydle. Prasa łączyła z Czerwonymi Diabłami Williana oraz Garetha Bale’a. Brazylijczyk najpewniej zasili jednak szeregi Barcelony. Real Madryt niechętnie natomiast puści Bale’a po odejściu Cristiano Ronaldo.

Manchester United latem będzie więc chciał sprowadzić środkowego defensora oraz prawoskrzydłowego. Ewentualny transfer lewego obrońcy może wejść w grę, jeśli klub pozyska fundusze ze sprzedaży Luke’a Shawa.

Czerwone Diabły latem na razie kupiły trzech zawodników: Freda, Diogo Dalota i Lee Granta.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United rozważy sprzedaż Martiala
Następny news »
Mourinho o kontuzji Valencii: Musimy przygotować się do takich sytuacji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (35)


DockiGDA: Było brać Shaquiriego w dodatku za śmieszne pieniądze to nie. Nie wiem co jest tego przyczyną ale zabieranie się do transferów u nas wygląda słabo.
» 24 lipca 2018, 23:56 #28
Batigol222: Nie wiem kto może przyjść na PP: Bale najpewniej zostanie w Realu, a Wilian jeżeli odejdzie, to raczej do Barcelony. W kadrze jest 5 czy 6 środkowych obrońców, z czego dwóch sprowadzonych przez samego Mourinho, więc nie do końca rozumiem tę sytuację: jeżeli koniecznie potrzebny jest ŚO, to znaczy, że co najmniej 3 już obecnych ŚO w kadrze nadaje się na śmietnik. Czy Mourinho zobaczył to dopiero po dwóch latach pracy z Rojo, Jones'em i Smołlingiem? Gdyby policzyć, ile Mourino już zdążył wydać na transfery w United(plus gigantyczna tygodniówka dla Sancheza, która odstraszyła nawet City), to wychodzi, że gość kupuje jak w Fifie, a efekty po dwóch latach to dwa śmieszne trofea i drugie miejsce w PL z prawie 20 pkt straty do lidera. Jeżeli w tym sezonie nie będzie mistrzostwa lub co najmniej półfinału LM, to The Special One powinien polecieć. Zwłaszcza, iż MŚ pokazały, że kadra United wcale nie jest słaba.
» 24 lipca 2018, 12:30 #27
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2018 05:52

Dokladnie jak pisze @Fenek nam potrzebny ogarniety czlowiek od transferow Ribalta sie nie sprawdzil albo nie bylo mu po drodze. Sam Edek sie miota transfery sie slimacza a co najgorsze nie ktore zupelnie z przypadku.
» 24 lipca 2018, 05:51 #26
Klimaa: Czekamy cierpliwie. Ale jeśli mamy coś ugrać w tym sezonie na pewno musi zostać wzmocniona ofensywa. Defensywnie zdarzają nam się proste błędy ale ogólnie ta formacja wygląda zdrowiej od atakujących.
» 24 lipca 2018, 00:50 #25
Fenek: Nam brakuje człowieka od transferów, edek tego nie ogarnia. Niech on zajmuje się kasą i sponsorami a nowy zakupami.
» 23 lipca 2018, 22:37 #24
poster: Śmieszni są ci wszyscy znawcy transferów i piłki nożnej . Myślą że kupowanie zarządzanie tak wielkim klubem jak Manchester United jest łatwe . 80 % z was by nie potrafiła zarządzać osiedlowym sklepikiem a co mówić czymś tak złożonym i wielkim jak klub w tym wypadku Manchester United . Pod koniec kariery trenerskiej Sir Alexa Fergusona legendy piłki nożnej i moim zdaniem najlepszego trenera w histori piłki , wielu "znawców" na tej stronie narzekali na brak głośnych transferów a to że o'shea , fletcher to drewno że 35 mln funtów za Berbatowa to kosmos że już sie nie nadaje do trenowania że chciał zastąpić Ronaldo , Antonio Valencią który w ich miemaniu był słaby . Fergie odszedł lament co teraz będzie ?! Przyszli trenerzy tacy jak Moyes czy Van Gaal ii ? Nie zrobili nic , nie dlatego że to słabi trenerzy tylko że Manchester United to wielki klub a oczekiwania i apetyty są ogromne , nie dali rady z powodu też bardzo wysokiego poziomu ligi a także konkurencji , nie poszło trudno . Jestem kibicem tego klubu i jestem dumny z każdego sukcesu jak i wierny po porażce . Kibice chcą trenera na lata padło na Jose . Jose Mourinho jest świetnym trenerem , łatwo jest oceniać niż coś zrobić wielu z was chce transferów takich jak robi Real , Barca czy PSG my nie jestesmy i nigdy nie będziemy jak te klubu i dlatego ten klub Kocham bo cechuje go piekna historia , tradycje , polityka zarządzania klubu czy nawet transfery . Jestem zadowlony z naszej kadry i z transferów a jak United kupią kogoś takiego jak Bale to tylko mogę się cieszyć . Jako kibic mam prawwo wyrażać swoją opinię ale prowadzenie zespołu zostawiam zarządowi i trenerowi . Z każdego zawodnika United jestem zadowolony i życze samych sukcesów . Wierzę w to że united zacznie osiągać trofea a ojcem tych sukcesów będzie Jose i pozamyka jadaczki tym wszystkim znawcom i wrócą tam gdzie ich miejsce to siedzenia na zapierdzianych fotelach i grania w FM-a . Jestem tylko kibicem chce zwycięstw to się liczy a nie transfery nie zawsze głośne nazwiska sa gwarantem triumfu w LM czy zdobyciu majstra ogarnijcie rowy , musimy byc drużyną tworzyć kolektyw by zwycięzać . Pozdrawiam Czerwonych Diabłów .
» 23 lipca 2018, 21:06 #23
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2018 21:17

Nie kompromituj się jak masz tak pisać. Rekord transferowy za obrońcę W tamtym czasie (Ferdinand), 75 mln za di Marie, 120 za Pogbe (rekord transferowy w tamtym czasie), 80 mln euro z bonusami za Martiala w 2015 roku. Czy to nie były kwoty zawrotne na swoje czasy? A teraz tygodniówki z kosmosu, które gracze dostają już na dzień dobry nie adekwatne do poziomu gry. To tak Cię bardzo kręci. Człowieku MU to nie jest "romantyczny" klub a wielka korporacja, nastawiona już coraz bardziej na zysk niż trofea.
» 23 lipca 2018, 21:13 #22
Batigol222: Ferguson to akurat nigdy nie oszczędzał na transferach. To Wenger był słynny z tego, że wyciągał piłkarzy za grosze i robił z nich gwiazdy, czego flagowym przykładem był Henry, ale też Vieira, Van Persie, Fabregas i kilku innych.
» 24 lipca 2018, 12:18 #21
wojtinho: Monchi to jest jednak kozak. Szacunek dla gościa. Nie wiem jak on to robi. Dla przykladu inni dają ponad 40 mil za Malcolm a on go wyciąga za niewiele ponad 30.
» 23 lipca 2018, 19:10 #20
karol100: A ile będzie musiał oddać z kolejnego transferu? Masz takie info czy tylko piszesz bzdury?
» 23 lipca 2018, 21:02 #19
wojtinho: Z tego co pisze Prasa to w razie zmiennych dopłaca 4 mil. Nie wierzę że z kolejnego transferu będą musieli oddać niewiadomo jaka część. Poza tym Monchi napewno wynegocjować warunki na których obie strony nie będą stratne
» 23 lipca 2018, 22:11 #18
DjTED: No fajny kozak skoro kolo zawija byty do Barcy .....
» 24 lipca 2018, 00:11 #17
western: Przyznam, że jestem trochę.... zaniepokojony. Tak to ujmę. Zaniepokojony naszymi wzmocnieniami.
» 23 lipca 2018, 19:01 #16
QsQs: Czas serwerów? Ed jest jak ten rysio z czasu serferow.
» 23 lipca 2018, 21:34 #15
mikon70: Ja piernicze czyli z transferu na lewa stronę nici. Kolejny sezon grania Youngiem i Shawem szukającym formy od dwóch lat. Chciałbym żeby to był tylko sen
» 23 lipca 2018, 18:29 #14
dawid27154: Nie rozumiem jak można mieszać z błotem nasze transfery w tym okienku. Na każdą pozycje jest przynajmniej po 2 zawodników. Sanchez też może być bardziej transferem tego okienka niż poprzedniego z racji jak grał na wiosnę. Jedyna pozycja do której można się czepiać jest LO ale to jest jedna pozycja, gdzie i tak jest niezle Young nawet niezle się tam wkomponowal. Do tego można się czepiać, bo brak PP to nie jest kwestia czepiania tylko coś na zasadzie absurdu by od tyłu sezonów nie ogarnąć tam gracza. City wygrało majstra bez nominalnego LO... Tak naprawdę na już potrzebujemy jedynie PP, poza tym mamy najmocniejsza kadrę chyba od kilkunastu lat. Tymczasem niektórzy dramatyzuja jakbysmy nie mieli kim grać a jak popatrzymy na ławkę jaka może u nas siedzieć a np Liverpoolu z poprzedniego sezonu to jest przepaść. Czas by Jose to w końcu poukladal bo jak narazie drużyny to my nie mamy...
» 23 lipca 2018, 18:28 #13
vanantygaal: skoro przez dwa lata Mou nie potrafi poukładać MU to przez dwa tygodnie poukłada?? przy taki transferach wielkiego pola do manewru nie ma. Brakuje nam jakości na wielu pozycjach LO, ŚO, PP, brakuje zmiennika dla Lukaku, zmiennika dla Matica.
» 23 lipca 2018, 21:03 #12
dawid27154: Środek obrony to świadomy wybór Jose sprowadził tam swoich ludzi i miał też solidnych zawodników może nie gwiazdy ale dość solidnych zawodników. LO wielokrotnie wychwalal Younga, że jest jednym z lepszych na swojej pozycji w lidze, do tego bardzo dobry turniej na tle przeciętnej Anglii także LO to też nie jest jakiś dramat. Jak już mówiłem City zagrali kosmiczny sezon bez LO. Także zgadzam się jedynie z PP tym bardziej że nie da się mieć gwiazd na każdej pozycji... Środek pola o którym niektórzy mogą jedynie pomarzyć jak już mówiłem uważam że tragedia jest na PP reszta pozycji jest dość dobrze obsadzona, oczywiście zgadzam się ze LO to nie jest nasza najmocniejsza strona ale nawet City nie mialo gwiazd na każdej pozycji....
» 23 lipca 2018, 21:11 #11
vanantygaal: tylko, że Young ma chyba 33 lata wiec oczywiste jest, że nie zagra na dobrym poziomie przez cały sezon. Poza tym on jest LO tylko z konieczności. Alternatywą jest Shaw ale proszę litości...facet gra jak paralityk od trzech lat, czekamy aż w końcu odpali a obecnie na boisku wygląda jakby miał nadwagę. Więc wielu opcji nie ma... PP u nas leży i kwiczy od kilku lat i to się zapewne nie zmieni. Ale brakuje tez zmiennika dla Lukaku bo on tez musi czasem odpocząć, podobnie jak Matic. Na papierze wyglądamy może przyzwoicie ale połowa z tych zawodników albo ma za małe umiejętności albo nie ma chęci do gry na odpowiednim poziomie
» 23 lipca 2018, 21:20 #10
dev13: Transfery narazie to wielkie NIC ;)
» 23 lipca 2018, 18:01 #9
Bastekkkk: Bale nie odejdzie po odejściu Ronaldo. Chciał zostać tam nr1 i teraz ma ku temu okazję. Willian również nie odejdzie. Chelsea nie popełni tego samego błędu co z Matici3m. Maguaire mam nadzieję, że do nas nie dołączy. To jest poziom podobny do Smallinga lub Jonesa. Za to Alderweireld to nadal możliwy transfer i mam nadzieję, że chociaz on dojdzie do skutku.
» 23 lipca 2018, 17:45 #8
dawid27154: Mourinho udowodnił już, że nawet jak ma zamienników (Rashford, Martial, Sanchez) a Lukaku gra piach to i tak nie posadzi go na ławce choćby w jednym czy dwóch meczach.
» 23 lipca 2018, 18:14 #7
kvadrat: Pogba, zlatan , Lukaku , Matic , Sanchez ... jak zwykle i tym razem wierze ze bedzie kozak transfer ale co to dla ciebie
» 23 lipca 2018, 17:46 #6
gaucho2015: Mourinho?? To Woodward powinien wylecieć na zbity pysk bo to on odpowiada za transfery. Czy to wina Jose że musi grać tak fatalną obroną bez prawoskrzydłowego?? Pamiętasz temat Perisicia?? Dzięki komu nigdy tu nie przeszedł?? Jose chciał go z całego serca.... naszym problemem jest Woodward. Gdyby naszych dyrektorem sportowym był facet który robi transfery tego lata takim klubom jak LFC czy Arsenal lub facet który robi transfery City to nikt by nie miał wątpliwości co do Jose.

Po prostu inne kluby się rozwijają a u nas rezygnuje się z Ronaldo, Alexa Sandro, Alderweirelda bo lepiej grać Smallingiem, Jonesem, Rojo, Youngiem czy Matą
» 23 lipca 2018, 17:47 #5
CeTe: To idźcie i postawcie twarde warunki, wydajcie 80mln na tobiego zwolnijcie mou woodworda postawcie martiala sprzedajcie jonesa i ciul wie co jeszcze. Kupowanie piłkarzy nie jest takie proste jak wam się wydaje. Sypnijmy kasa i Elo. Sprzedajemy i elo. Ktoś musi chcieć kupić Smailinga A potem jeszcze opłacić tygodniowke to nie jest takie powiedzenie proste jak napisanie postu na dp
» 23 lipca 2018, 18:13 #4
CeTe: City ściągnęło Mahreza walczyli o Jorginho poszedł do Chelsea Fred do United Sanchez do United. Jak widać wcale nie tak łatwo przeprowadza im się transfery. Liverpool miał trochę szczęścia ostatnio w transferach Ale poprzednie lata wcale im tak nie wychodziły. A teraz ściągnęli Keite który był dogadamy rok temu za 80mln Fabinho oboje nie wiadomo jak się zaprezentują bo poprzedniego sezonu nie mieli tak wysmienitego jak 2 lata temu. Shaqiri ok tego im zazdroszczę nie rozumiem czemu go nie braliśmy. No i Alisson 75mln za bramkarza. No dobra czasami wystarczy sypnac Ale czy aż tak warto? Dac 70mln za 29latka który zeszły sezon wlasciwie nie grał mundial w jego wykonaniu jako taki a za rok wart będzie 25mln bo klauzula. Widać różnicę
» 23 lipca 2018, 20:04 #3
Spadkobierca: Ekhem, wiem, że Pogba, Lukaku i Sanchez to znakomici piłkarze, no może poza Sanchezem, który od dłuższego czasu jest bez formy, ale nie zapominajmy o tym w jaki sposób te transfery były robione. Żaden z tych piłkarzy nie był warty takiej kasy i pensji. Po co oddawaliśmy Mikiego i dorzucaliśmy kasę za kogoś komu po sezonie kończył się kontrakt? Nie dało się cwaniaczyć i wyciągnąć go jak Bayern Lewandowskiego z BVB za darmo?
» 23 lipca 2018, 21:00 #2
Kilerek7: Wygląda to kiepsko oj kiepsko.
» 23 lipca 2018, 17:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.