Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Petit: Pogba powinien nieco zmienić nastawienie

» 16 marca 2018, 11:50 - Autor: Rio5fan - źródło: RMC
Były reprezentant Francji, Emmanuel Petit, jest kolejną osobą, jaka wypowiedziała się w temacie relacji José Mourinho z Paulem Pogbą.
Petit: Pogba powinien nieco zmienić nastawienie
» Temat relacji José Mourinho z Paulem Pogbą pozostaje przedmiotem licznych spekulacji
47-latek jest przekonany, że pomocnik Manchesteru United powinien zmienić swoją boiskową postawę w barwach Czerwonych Diabłów.

- Mam małą radę dla Paula. Powinien nieco zmienić swoje nastawienie i nie stwarzać z tej sprawy indywidualnego pojedynku z José Mourinho. Manchester United jest dużo ważniejszy dla obu panów - podkreślił Petit.

- Obecnie Pogba robi z tego osobistą sprawę, co jasno widać na boisku. Paul wysyła dużo negatywnych sygnałów. Kiedy ktoś długo się dąsa, to staje się męczący - dodał Francuz.


TAGI


« Poprzedni news
Romero: Gdy nadejdzie kolejna szansa, będę gotowy
Następny news »
Marcos Rojo podpisał kontrakt z United do 2021 roku

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


levybike: Z tym całym pokoleniem, to zupełnie się nie zgadzam. Wiele zależy od charakteru człowieka a nie samego pokolenia i norm społecznych. Prosty przykład: Pogba i Bailly. Pogba rocznik 93, Bailly 94, czyli rok młodszy od Pogby. Jak porównamy obu zawodników, to jednego widzimy jako rozkapryszonego bachora, któremu Sanchez zabrał zabawki i strzela fochy, natomiast drugi, młodszy zachowuje się profesjonalnie i dojrzale i widać, że ma "kochones". Jeden to pozer, drugi zawodnik na miarę United. Wszędzie są na świecie są chłopcy i mężczyźni. Niektórzy dojrzewają, niektórzy takimi chłopcami zostają dłużej lub na zawsze. Dlatego przy kolejnych wzmocnieniach, priorytetem, jest zakup zawodników dojrzałych mentalnie.
» 17 marca 2018, 11:28 #38
swietyspokoj: Zgadzam sie 100%
» 17 marca 2018, 13:43 #37
EmilCioran: Wielu twierdzi, że Pogba gra przeciw Mou. A ja myślę że jemu już nie zależy na grze dla United i latem zażąda transferu bo nie podoba mu się styl Jose. Ale to nie jest gra przeciw Mou bo co on sam zdziała? Samobóje zacznie ładować? Jeśli jest tak jak myślę to płakał za nim nie będę bo za United na boisku się umiera, obojętnie czy trenerem jest Mourinho, Smuda czy klokolwiek inny.
» 17 marca 2018, 09:59 #36
DevoMartinez: Tez mam takie przekonanie, ze on ma wywalone jaja na ten zespoł bo cos mu sie tam nie spodobalo (nie wiem czy taktyka czy tygodnuowka Sancheza, czy go Mou zjechał za bardzo) i zaczał sie chłopak fochac jak 5 letnie dziecko. Mam takie wrazenie, ze to taki przerosniety dzieciak ktoremu sława i pieniadze zaczely chyba mmieszac w glowie. Do tego w juve nie musial na boisku az tak tyrac, plus mial mozg ktory za niego myslał a on mógl sobie grac jak mu sie podobalo. Pewnie bedzie sie ewakuowal do lzejszej i przyjemniejszej ligii.
» 17 marca 2018, 12:04 #35
jackuzi84: Zgadzam sie w 100% dodam tylko ze wplyw ma na to jeden czynnik w przypadku normalnych zjadaczy chleba to uksztaltowanie wynoszone z domu, troche twardej reki zawsze zrobi swoje i cie uksztaltuje. Nie mowie tutaj o sadystach bo zaraz takie komenty poleca. Ci ktorzy wychowali sie w latach > lub= 80 wiedza o co chodzi ( podworko, bloto itp ). W pilkarskim swiecie ksztaltuje Cie trener i taka twarda reka byl SAF ktory z ogorkow wyciskal 120% a z perelek jak Roo czy Ronaldo 220%. Teraz trener i caly klub musza byc poprawni politycznie bo takie czasy. Ktoa sie poczuje urazony bo ma malego wacka i uslyszy jak spiewaja przyspiewke o wielkiej kutandze Lukaku, albo wywala Cie na trybuny jak kopniesz bidon. Inna sprawa jest postep cywilizacyjny i otoczenie, ( trafiles miedzy wrony kracz jak one) teraz nie masz facebruka to nie zyjesz. Pozdrawiam
» 16 marca 2018, 23:50 #34
DevoMartinez: Nie robice juz ze sportowcoe ułomnych, rozpieszcoznych, nieprzywyklych do ciezkiej pracy mięczaków. Ich kszatltuje rywalizacja od dzieciaka, rezim treningowy pare razy w tygodniu, potem i dwa razy dziennie, urazy, kontuzje serio juz do tego trzeba miec samozaparcie i twardy charakter. Zeby zajsc tak daleko jak na taki szczyt jak np premier league to czlowiek musi miec ambicje, jakis talent, mase pracy i troche szczescia. Nie ma co porownywac dzieciakow siedzacych cale dnie przed tv do dzieciakow uprawiajacych czynnie jakis sport albo w ogole majacych jakas pasje.
» 17 marca 2018, 01:46 #33
fiszbin: Problemem Pogby jest to, że jego największe osiągnięcie to powrót do Manchesteru. Pokazał, że popełnili błąd sprzedając go, i teraz wrócił, tylko że już mu na niczym niezależy. Trzeba przyznać, że SAF wiedział o tym zawodniku znacznie więcej niż się nam wydawało. Nie walczył o pierwszy skład, teraz nie walczy o piłke tylko truchta. I czuje się wyśmienicie bo wrócił jako najdroższy transfer United. To mu wystarcz.
» 16 marca 2018, 14:26 #32
Foster: On nie gra od dłuższego czasu tak jak potrafi - to bardzo źle o nim świadczy jako profesjonaliście bo nawet jak z trenerem się nie układa to zawodnik powinien grać dla klubu, a ten kolorowy chłopczyk po prostu stroi fochy... Wystarczy sobie przypomnieć niecały rok wstecz - walczył, biegał ...Fakt był też Zlatan, który trzymał za morde i Pogby osobowość musiała milczeć, odszedł Zlatan przyszedł Alexis i Pan Pogba zwariował...

Jestem za tym żeby trener katował go nawet do momentu trybun i odejście z klubu - on nie będzie rządził Manchesterem United.... Przyjdzie ktoś kto bardziej uszanuje grę dla tego klub. Nawet nie będąc fanem Mourinho zdecydowanie bardziej szanuje prace Mourinho niż rolę jaką odgrywa tutaj Pogba.
» 16 marca 2018, 13:23 #31
duncaneedwards: troche sie popspieszyliscie z opisem pogby jako przecietniaka.hazard tez mial jeden slabszy sezon.w manu jest problem z trenerem.i zanosi sie na to ze szatnia zbuntuje sie przeciwko mourinho tak jak to bylo w chelsea
» 16 marca 2018, 13:04 #30
walentos: a Ty się spieszysz z krytyką Jose :) mamy dobrą pozycję w lidze i jeśli ją utrzymamy i dołożymy do tego puchar to sezon wcale nie będzie tagi tragiczny jak wielu go ocenia.
» 16 marca 2018, 13:20 #29
duncaneedwards: wynikami owszem sie broni.no ale styl gry i sam ksztalt druzyny nie widac wogole przyszlosci tego tworu
» 16 marca 2018, 13:25 #28
KnabrnyGad: walentos gadasz jak kibic arsenalu.
» 16 marca 2018, 13:42 #27
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 13:46

"dołożymy do tego puchar" Od paru lat czytałem to na stronie kanonierów.Cóż niektórzy się cieszą,że zamienamy się w drugi Arsenal.Teraz czekać tylko na komentarz w stylu "nastęony sezon będzie nasz" to z kolei będzie już w stylu kibiców Liverpoolu.
» 16 marca 2018, 13:45 #26
primasort: Walentos wrócił,znowu będzie swoje herezje głosił hehe,ta pozycja w lidze to zasługa naszego bramkarza a nie Siwego
» 16 marca 2018, 14:18 #25
Manutdkevin7: Walentos dobra są lepsze wyniki i też zawsze to powtarzam i pod względem wyników zawsze broniłem mou lecz po tym co powiedziała na konferencji po meczu z sevillą, jestem na niego po prostu wściekły i nie wiem jakim cudem on tu jeszcze jest
» 16 marca 2018, 14:48 #24
Foster: Problemy z Jose to zupełnie inna kwestia - dotyczą stylu i taktyki drużyna to akceptuje nie widać było do tej pory jakiegoś buntu - na pewno zawiódł drużynę tym, że nie przeszli w LM, większość bardzo mu ufa i są mocno za nim pewnie liczyli do tego momentu, że on wie dużo więcej niż oni o wygrywaniu - prawda jest jednak taka, że blask Jose powoli gaśnie, a piłka się zmienia.

Problem Pogby to problem dużo większy - on wciąż jest dzieckiem z humorkami i mocno skaczącym ego - moim zdaniem trochę rekompensuje sobie tymi fryzurami, stylem itd swoje dość duże kompleksy. Nie wiem czy on miał ojca czy nie ale wygląda na gościa, który wychował się sam i potrzebuje kogoś z boku na boisku z autorytetem u nas takich ludzi niestety już nie ma.
» 16 marca 2018, 14:50 #23
Trz: wynikami można na siłę bronić murinho ale za ten tekst po meczu to powinien wylecieć z miejsca z wielkim hukiem
» 16 marca 2018, 14:58 #22
walentos: KnabrnyGad niezupełnie, kibic Arsenalu zadowoli się 4 miejscem. Ja z spadku z drugiego miejsca nie będę w żadnym wypadku zadowolony bo reszta czołówki nie gra wybitnie, Chelsea dostaje oklep od dna tabeli, Liverpool potrafi ograć kogoś silnego żeby tydzień później dostać od najsłabszej ekipy w lidze, Tottenham zapowiadał się dobrze ale odrobina pressingu i podwojone krycie Kane i każdy moze im ukraść punkty. Arsenal bez komentarza.

IngoFisher nie wiem na ile śledzisz ten sezon i czy to nie będzie dla Ciebie zaskoczeniem ale FA cup jest ostanim trofeum które mozemy w tym sezonie wygrać i na prawde dobrze byłoby je zdobyć tylko po to by zawodnicy nie zapomnieli smaku sukcesu ( nawet takiego niewielkiego). Sezon nie ułożył się po naszej myśli, City gra jak nigdy i przyćmiewa nasz dorobek punktowy który nie jest jakiś tragiczny dlatego jeśli utrzymamy drugie miejsce to nie widzę powodów do narzekania zwłaszcza że chyba każdy widzi że mamy dużo rzeczy do poprawy i jeśli zaufamy w to że Jose wie co robi i ten nas nie zawiedzie to za rok będziemy cieszyli się z kolejnych trofeów może nawet tych ważniejszych.
» 16 marca 2018, 16:12 #21
sinedd91: @walentos
ogólnie się zgadzam. chociaż ja bym postawił, że ta przebudowa potrwa sezon dłużej. w przyszłym na pewno natomiast nawiążemy równiejszą walkę z City...

chciałbym dodać jeszcze, że wielu użytkowników tutaj ma dramatycznie nietrafione przeświadczenie, że wystarczy wydac 300 baniek aby poprawić skład, który nie nadawał się za bardzo do walki o jakiekolwiek trofe,a i każdy inny trener by z tym wygrywał i grał mega efektownie :D nikt nie widzi tej zależności, że budowanie zespołów nawet za kasę trwa po dobrych kilka sezonów i nawet ten wielki Pep przejmujac sklad po van Gaalu wiele by nie ugrał do tej pory :D
» 16 marca 2018, 17:11 #20
mtm1: puchar i 2 miejsce ale w jakim stylu przeciez plakac sie chce jak patrzysz na gre MU gdyby nie David czyli jakies 17 pkt uratowanych to z arsenalem o 6 miejsce walka
» 16 marca 2018, 20:33 #19
sinedd91: przyzwyczailes sie do sukcesów SAFa,
wiele drużyn chciałoby mieć takie problemy jak my teraz ...
czasy wygrywania moga nigdy nie wrocic czy Mou bedzie u steru czy Jupp czy Pep czy inny Pochettino albo Simeone...
nie zrozum mnie zle mam nadzieje ze znowu bedziemy na szczycie ... ale wydaje mi się, że po ostatnich kryzysowych latach te drugie miejsce to juz jest sukces a przynajmniej jego zwiastun ...
uzbrójmy się w cierpliwość i pozwólmy managerowi pracować... dopóki z sezonu na sezon osiągamy lepsze wyniki (nawet bez jakichś drugorzędnych pucharów typu CC czy LE) to trzeba na wszystko patrzec z optymizmem choc oczywiscie nie bez konstruktywnej krytki :)
» 16 marca 2018, 20:50 #18
Trz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2018 09:25

byłem cierpliwy do meczu z sev a nawet po, dopóki nie przeczytałem co ten błazen powiedział.
i jak go można bronić po tych słowach i wyjściowej 11 na sevile. nie można było wyjśc jak na live,chels, tylko wstawić tą kłode na środek pomiędzy szybkich i grających po ziemi hiszpanów. no jak? A że nie awansujemy z naszej pary to się obawiałem po losowaniu bo pamiętam nasze mecze z hiszpanami, a jak napisałem że lepsza była by barca czy real żeby wstydu nie było to zostałem wyśmiany.
» 17 marca 2018, 09:23 #17
IngoFisher: Pogba to jest gracz na poziomie Bakayoko z Chelsea.Tylko że Chelsea wydało na niego 40mln a my na Djembe Djembe 100mln.
» 16 marca 2018, 12:54 #16
RedRevolta: Chyba cie pogięło lekko.
» 16 marca 2018, 13:03 #15
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 13:11

W czym mnie pogieło? W tym że mają taką samą skuteczność podań czyli na poziomie żenującym?CZy w tym że tak samo nędzie kryją?Coć tu akurat Bakayoko lekko wypada lepiej.
» 16 marca 2018, 13:06 #14
RedRevolta: Czyli patrzysz na skuteczność podań, czy tam krycia w tym sezonie i na podstawie tego oceniasz, że Pogba to poziom Bakayoko, fajnie.
» 16 marca 2018, 13:10 #13
IngoFisher: A na co ma patrzeć ?Na fryzure?XD Tu akurat jest chyba remis.
» 16 marca 2018, 13:12 #12
DevoMartinez: Pogba jak mu sie chcialo grac byl o klase wyzej od Bakayoko. Nie ma co porownywac nawet.
» 16 marca 2018, 13:16 #11
IngoFisher: Dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane.Większość meczy gra na poziomie Bakyoko,a wyjątki tylko potwierdzają regułe.
» 16 marca 2018, 13:18 #10
RedRevolta: Chcesz statystyk, prosze bardzo, w samej lidze Bakayoko ma 2 bramki 2 asysty, minut 1800, Pogba 3 bramki 9 asyst minut 1550, takich statystyk nie widziałeś? czy udajesz głupiego.
» 16 marca 2018, 13:19 #9
IngoFisher: Tylko,że Bakayoko w Chelsea to nie jest ich główny kreator gry,więc trudno żeby satystyki miał lepsze.Zresztą część tych asyst Pogby sobie można lekką ręką wywalić,bo były raptem krótkie podania
» 16 marca 2018, 13:22 #8
RedRevolta: Aa on nie jest ich głównym kreatorem mówisz, no ale ich porównujesz to się zdecyduj, bez sensu jest tak rozmowa, bez odbioru.
» 16 marca 2018, 13:26 #7
DevoMartinez: To po jakie licho porownujesz zawodnikow o inny zadaniach na boisku nie kumam tego. Rownie dobrze mogles Pogbe porownac z Moratą.
» 16 marca 2018, 13:26 #6
IngoFisher: Po takiego,że obowiązki środkowych w przeciwieństwie do napstników ze sobą się zazębiają i własnśnie w części wspólne Pogby i Bakayoko wypadają dokłądnie na tym samym poziomie.
» 16 marca 2018, 13:28 #5
DevoMartinez: Dobra pi razy drzwi. Pogba 2 razy wiecej podan w meczu, 3 razy wiecej kluczowych podan, 3 razy wiecej dlugich pilek, dwa razy wiecej dryblingow na mecz, dwa razy wiecej strzalow. Prawie trzy razy czesciej faulowany niz Bakayoko. Ty serio chciales ich porownwyac? Bakayoko to mozesz z Maticem porownywac bo maja podobne zadania.
» 16 marca 2018, 13:33 #4
KnabrnyGad: Bardzo podoba mi się porównanie do Djemby Djemby. Większość uważa Pogbę za jakiegoś nadczłowieka, tymczasem oczekiwania nie dorównują rzeczywistości. Można przywoływać jego asysty, 'wygrane' mecze itp, ale warto dodać ile spotkań skopał i powinien zostać szybko zmieniony.
» 16 marca 2018, 13:51 #3
levybike: Pogba do najmądrzejszych nigdy nie należał i ma co się łudzić, że akurat przybędzie mu oleju w głowie. Każdy chyba już raczył się przekonać, że pozorantem jest najlepszym w PL. Tak jak kolega niżej napisał - tworzy się nowy Balotelli.
» 16 marca 2018, 12:37 #2
limak0007: Niestety dochodzi do sytuacji o ktorej wielu wspominalo, a ja wierzylem ze to sie nie stanie- konfliktu mou z pilkarzami. Teraz w szatni coraz wiecej napiecia i niezadowolenia
» 16 marca 2018, 12:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.