Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wright: Z Guardiolą United byliby lepsi

» 14 marca 2018, 18:07 - Autor: Rio5fan - źródło: goal.com
Były napastnik Arsenalu, Ian Wright, jest przekonany, że z Pepem Guardiolą u steru Manchester United spisywałby się dużo lepiej niż obecnie.
Wright: Z Guardiolą United byliby lepsi
» José Mourinho spotkał się z falą krytyki po odpadnięciu z Ligi Mistrzów
Czerwone Diabły we wtorkowy wieczór przegrały 1:2 z Sevillą i pożegnały się z Ligą Mistrzów. W Premier League przewaga The Citizens nad United wynosi aż 16 punktów.

- Gdyby zestawić ze sobą te drużyny w pełnych składach, widowisko byłoby bardzo ciekawe. Manchester City posiada kolektywny i współgrający zespół. United mają drużynę indywidualistów. Myślę, że to wspaniali gracze, którzy są na poziomie zawodników City - powiedział Wright.

- United nie grają jednak tak zespołowo. Gdyby ten zespół był prowadzony jak City, miałby szansę być na tym samym pułapie. Gdyby zamienić menadżerów, to sądzę, iż United graliby dokładnie tak, jak City. Guardiola z pewnością nie grałby takim stylem jak Mourinho.

- Zawodnicy United z pewnością z zazdrością spoglądają na dokonania swoich sąsiadów. Nie dam sobie wmówić, że to styl gry, który odpowiada Pogbie, Rashfordowi czy Martialowi - dodał były gracz Arsenalu.


TAGI


« Poprzedni news
Times: Everton zainteresowany Philem Jonesem
Następny news »
"Finał Ligi Mistrzów najlepszym momentem w mojej karierze"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


levybike: Nie ma co porównywać początków SAF'a i Jose, dajcie już z tym spokój. To były inne czasy, inny futbol i przede wszystkim inne pieniądze. Nie było pojęcia marketing. Jose wydał więcej kasy na transfery niż SAF przez całą swoją karierę. I jaki obraz mamy? Widzimy połowę składu, która gra bez ambicji, truchtając sobie bez celu. Mamy największego pozera w świecie futbolu, który miał być Mesjaszem kreatywności, a jest kulą u nogi United. Jose wydał fortunę i mimo gigantycznego nakładu nie potrafił wygrać ze słabą Sevillą u siebie na OT. Do 75 min United gra na remis u siebie, gdzie wiadomo z góry, że mecz trzeba wygrać. Facet się pogubił i gubi się z każdą wypowiedzią. Na zmianę oblicza gry nie mamy szansy. Oby doszło do zmiany trenera i niech to będzie ktoś związany z United. Giggs, w sztabie Scholes, może Neville niech weźmie akademie, Butt, Schmeichel jest ambasadorem przecież. Zakopać topór z Roy'em (o ile poszedłby na kompromis) i stworzyć najwaleczniejszą jedenastkę w Europie. Tak jak kiedyś było. Momentami byliśmy najlepsi, czasami przegrywaliśmy, ale zawsze byliśmy waleczną drużyną.
» 15 marca 2018, 11:06 #49
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 09:11

Bardzo chcialbym hcialbym kiedys zobaczyc sztab trenerski United w takim skladzie Giggs,Scholes Keano plus bracie Nevillowie :D
» 15 marca 2018, 09:10 #48
levybike: Carrick i Valencia też zasłużyli na jakąś funkcję w United.
» 15 marca 2018, 11:09 #47
capek1985: Tylko jeden pan nadaje się na trenera Manchesteru United to Ten pan : Ryan Giggs
wy się nie znaju
» 15 marca 2018, 08:24 #46
Shoei: Jak to Michael Jordan kiedyś powiedział w pewnym GIFie:
Stop it. Get some help.
» 15 marca 2018, 16:55 #45
jancziii: nie wiem czego oczekiwaliscie , triumfu w lm . ciezko w le mielismy juz , druzyna jest mloda wielu z nich nie ma pucharowego doswiadczenia . a wy myslicie ze w pierwsze dwa sezony zablysnieny w lm , dobrze sie stalo moze klub uswiadomi sobie ze mamy straszne braki . Mou i tak zrobil wiele z tego skladu , a wy jestescie idiotami jak kibice realu , druzyna nie stsjesz sie ot tak , potrzeba czasu zeby to zaczelo funkcjonowac . a wy dzieci zamknijcie mordy bo jak wugrywamy to zamykacie swoje paszcze . O pilce noznej macie takie pojrcir jak o robieniu pierofow chamy
» 15 marca 2018, 07:45 #44
Foster: Co ty gadasz chłopie - powinniśmy tym składem ich zrównać z powierzchnią ziemi na Old Trafford i to było jak najbardziej realne. Trener poddał mecz swoją beznadziejną taktyką.

Rozumiem jakby przyjechał Bayern, Real czy Barca czy nawet Juve ale nie kurde Sevila - mecz u siebie i brak chęci na wygranie meczu czekając na jeden cud a pozniej autobus.

Trener jest do wylotu - dostanie jeszcze rok dokupi kogoś sensownego i niech pakuje walizki.
» 15 marca 2018, 09:35 #43
lukJakubowski: Guardiola nie przyszedł, bo każdy widzial, jaką kadra dysponuje te boskie United, kadra bardzo przeciętna. Fakt perełki mamy, ale często dubluja te same pozycje. Jeśli chodzi o jakosc pierwszej 11 to United w momencie, gdy przychodził Mou, a City Hiszpana to były zespoły o zupełnie innej jakości. Polfinalista LM i kapela odpadajaca z CSKA i jakimiś Wilkami. No bez jaj. City nie uciekło nam przez błędy Mou, tylko przez wiele straconych lat. Problem jest wyjątkowo złożony. Żeby z Mou nie było, jak z początkiem SAFA, gdy też banda ekspertów chciała jego głowy, a uratował go wygrany w bólach FA.
» 15 marca 2018, 06:47 #42
duncaneedwards: nie da sie osiagac sukcesow grajac laga do przodu na fellainiego
» 14 marca 2018, 23:22 #41
levybike: Dziś widziałem wypowiedź Jose na konferencji i jako kibic United od dziecka, poczułem się jak frajer. Jak można wpajać kibicom United, że odpadnięcie w 1/8 z tak słabym zespołem to coś normalnego. Plan był kwalifikacja do 1/4 i wtedy jak dla mnie plan byłby wykonany w 100%, a reszta niech się dzieje.
» 14 marca 2018, 23:10 #40
Bossicky: Z trzy razy więcej jakości pod panem Guardiolą.
» 14 marca 2018, 22:04 #39
united30: Normalnie jak patrze na to wszystko to mnie rozpi.... od srodka takiej sevilli nie pokonac normalnie wstyd
» 14 marca 2018, 20:34 #38
strc3: Może bedzie to troche zabawne co powiem ale mysle ze taki Wenger ułożyłby lepiej nasz zespół mieć takich zawodników i dalej grac taki syf . WSTYD NO KUR*A WSTYD. Ferguson wracaj :)
» 14 marca 2018, 20:06 #37
IngoFisher: Załuje tylko jednego.Szkoda że nie pokonaiśmy Sevilli i w następnej rundzie nie trafiliśmy na City.Chętnie bym zobaczył jak Guardiola trzy razy spuszcza baty Jose w przeciągu dwóch tygodni.
» 14 marca 2018, 20:05 #36
mikifiki: Ja chętnie bym zobaczył jak dostajesz bana.
Chyba żaden użytkownik DP nigdy nie wylał tylu pomyj na klub i jego trenera w ciągu niespełna 24 godzin niż Ty. Wstyd mi za takich "kibiców", którzy życzą swojemu klubowi porażki tylko po to, by udowodnić swoje racje.
» 14 marca 2018, 20:36 #35
84cantona7: Miki popieram w 100% takie toksyczne ameby powinny być banowane z prędkością światła.
» 14 marca 2018, 21:00 #34
SiYamabushi: Jeszcze raz Ci napisze.... Przestań już tak bić konia pod tą przegraną, i tak na nic nie masz wpływu. Zrób sobie drinka z czystej whisky jak facet, napij się i wyluzuj pośladki, a nie jęczysz jak baba.
» 14 marca 2018, 21:09 #33
mikon70: Ja rozumiem, ze nie lubisz Mourinho. Ale coś jest z tobą nie tak, jak życzysz Manchesterowi porażki z city? Normalny to ty nie jesteś chyba
» 14 marca 2018, 22:51 #32
DailySmoker: Widze ze moja odpowiedz zostala usunieta wiec tym razem grzeczniej ale to samo powiem: WON DO SKLEPU PO NIEBIESKA KOSZULKE!
» 14 marca 2018, 23:11 #31
tomek2010k: Nic dodać, nic ująć, można się pod tym podpisać czterema kończynami. Składy porównywalne, obaj menedżerowie mieli tyle samo czasu i teraz widzimy jaka jest różnica między oboma Panami. Rozumiem, że mielibyśmy 3-6 pkt straty do City, w LM szli łeb w łeb, wtedy można by to było tłumaczyć źle przyciętą trawą lub zbyt silnym wiatrem na treningach, ale oni są niestety o półkę wyżej (ta półka to: Real, Bayern, City, Barca etc.).
» 14 marca 2018, 19:50 #30
Fenek: Swoją drogą to czy są zawodnicy ofensywni, którzy lubią styl mou? Przecież to nudna padaka, bez woli walki i pomysłu.
» 14 marca 2018, 19:29 #29
IngoFisher: Chyba nie za bardzo.Bo wszyscy ofensywni zawodnicy pogonili go z klubu.Czego najlepszym przyłądem jest Hazard
» 14 marca 2018, 19:39 #28
redhanys: Ameryki nie odkrył. Pep wciąga nosem Mourinho. To juz wszyscy widzieli w lidze hiszpanskiej. Ale cóz jest nie do wyjęcia z City, był omyślec o tym przed zatrudnieniem Mourinho. Bo to ze Mou juz jest wypalony pokazał juz w Chelsea.
» 14 marca 2018, 19:24 #27
Noctate: Pocettino bylby świetną opcją, ten człowiek potrafi pracować z młodzieżą, z takimi graczami jak Pogba czy Martial lub Rashford. Pod jego wodzą staliby się lepszymi graczami, tak sądze.
» 14 marca 2018, 19:17 #26
redhanys: Lepiej brać odrazu póki sprzanie go Bayern.
» 14 marca 2018, 19:25 #25
kondzik: Spokojnie Pep w City skończy się za 2 czy 3 sezony tak jak w Barcelonie też był konflikt
» 14 marca 2018, 19:14 #24
IngoFisher: Ale do tego czasu wygra pare pucharów i zostawi ładnie poukładaną drużyne jak zrobił to w innych klubach.Jose z kolei nic nie wygra i zostawi burdel w szatni tak jak to ma w zwyczaju.
» 14 marca 2018, 19:17 #23
sinedd91: w innych drużynach ? mam nadzieję, że nie masz na myśli Bayernu :D
» 14 marca 2018, 19:22 #22
IngoFisher: Tak mam na myśli bayern
» 14 marca 2018, 19:25 #21
Tokuhei: Bayern był lepszym zespołem zanim przyszedł tam Guardiola i zaczął wprowadzać swoje wizje
» 14 marca 2018, 19:30 #20
sinedd91: okej :D w sumie powinienem tutaj skonczyc ale nie mogę się powstrzymać
Guardioal dostal juz poukladany bayern... i nie zrobił nic, żeby jego następca dostał lepszy skład niż on sam... w normalnej dyskusji na żywo sprzeczałbym się czy Bayern nie zanotował regresu pod jego wodzą ale tutaj mi się nie chcę...
» 14 marca 2018, 19:32 #19
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.03.2018 19:38

Powiedz mi w czym był lepszy Bayern przed Guardiolą z Juppa(którego uważam,za świetnego trenera być może nawet na równi dobrego jak Guardiola) od tego od Pepa.Bo statystyki mają lepsze niż za Juppa
» 14 marca 2018, 19:35 #18
ferdas: Może zamiast rozmyślać co się w stanie w City i z Pepem zajmijmy się naszym klubem to u nas różowo nie jest i takie czarnowidzenie dla rywali wygląda żałośnie słabo i dziecinnie. Bez urazy.
» 14 marca 2018, 19:41 #17
SiYamabushi: Skończył się w Barcelonie w trzecim sezonie bo przegrał tytuł z Mourinho.
» 14 marca 2018, 19:42 #16
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.03.2018 19:44

No włąśnie widać jak Guardiola się skończył w Barcelonie.Właśnie wygrał tytuł w trzecim kraju w grudniu z największą przewagą w historii tak się skończył.szkoda,że Mou nie jest tak skończony
» 14 marca 2018, 19:44 #15
sinedd91: Jezu naprawdę mi się nie chcę bo to bez sensu... ale chyba głównie tym jak grali przed jego przyjsciem a jak po odejsciu pepa ...
» 14 marca 2018, 19:44 #14
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.03.2018 19:46

No jak grali przed przyjściem Pepa? Bo to za Pepa mieli największą przewage pts w historii i jedną z największych ilości strzelonych bramek.
» 14 marca 2018, 19:46 #13
ferdas: Jakie to ma znaczenie wogóle? Fakty są takie że City Pepa jest maszyną do wygrywania obecnie i przyniesie im to triumfy np w postaci Premier League w tym roku, reszta jest zupełnie nieistotna. Bardziej powinniśmy się interesować Mourinho i tym jak długo będzie trenerem MU
» 14 marca 2018, 19:57 #12
84cantona7: Ferdas przydało by się pomyśleć co zrobić żeby co niektórym zawodnikom się chciało. Bo na chwilę obecną to wygląda jakby mieli wszystko w dupie i jeśli zawodnikom się nie zachce to nawet ten wspaniały Guardiola zesrałby się a nic nie zrobił.
» 14 marca 2018, 21:06 #11
ferdas: A to jeszcze odrębna kwestia :)
» 14 marca 2018, 21:40 #10
Spadkobierca: Wszyscy widzą komu się chce, a komu nie, a mimo to piłkarze, którym się nie chce lub nie mają formy wciąż są wystawiani w pierwszym składzie, bo... MENEDŻER WYBIERA KTO BĘDZIE GRAŁ, A KTO NIE.
» 15 marca 2018, 12:10 #9
Andrew07: Proste, że tak.
» 14 marca 2018, 18:59 #8
KnabrnyGad: Różnica jest taka, że Pep jest pro-futbolowy, a Mou anty-futbolowy. Nawet jak w barcelonie kazał piłkarzom kłaść się na glebę po kontakcie ze źdźbłem trawy, to ogólnie miało to ręce i nogi i było przyjemne dla oka. Mou to czysty anty-futbol. Murowanie bramki, głupie gierki jak zraszanie trawy przed meczem, albo dociąganie jednobramkowej przewagi każdym możliwym sposobem. Nawet granie z warzywami na 1-0 to anty-futbol.
» 14 marca 2018, 18:59 #7
rad2005: No name przyszedłby i powiedział grajcie i lepiej by grali. Najgorsze jest to że Jose już chyba stracił szatnie i nikt za niego umierać już nie będzie vide Pogba
» 14 marca 2018, 18:44 #6
sinedd91: meh Pogba nie prezentuje poziomu jakiego po nim oczekiwano i nie jest to żadną nowością.... zwalanianie menago nic nie da... imo trzeba pokazac zawodnikom ze albo zaczna grac jak nalezy albo nawet 7 zer przy transferze nie gwarantuje im miejsca w pierwszym składzie...
ja osobiście jestem tylko niepocieszony, że Jose tak spokorniał.... nienawidziłem dziada jak trenował inne zespoły... stary Jose przed dwumeczem powiedziałby, że nikt od nich nic nie oczekuje bo dawno ich tu nie było a Sevilla jako regularny zwycięzca LE i bywalec w LM w porpzednim sezonei musi sie dobrze pokazac a on od zawodnikow oczekuje tylko dobrej gry...
natomiast po meczu powiedziałby, że porażka to wina dziennikarzy i griezmanna bo nie przyszedł a nawet trochę Guardioli bo jest w tej samej lidze co on... potem powiedzialby ze messi nie zagrałby lepiej od Lingarda za to Pogba zagral miernie ... a na koniec zapytałby dziennikarza kim on jest ze zadaje takie pytania :P
» 14 marca 2018, 19:15 #5
Foster: Tutaj to chyba nie ma żadnych wątpliwości ... Pep to trener z wizją oglądałem go za gnoja i potrafił grać i podawać niesamowicie dokładnie.

Nasz cymbał to niestety totalna lebiega jeśli chodzi o granie w piłkę jedynie wyuczony taktyk.
» 14 marca 2018, 18:42 #4
sinedd91: tak za to gdybym ja zostal trenerem manchesteru united to spuscilbym go z ligi w gora 2 sezony ...
moge sobie gdybac moze by poukladal a moze nic by sie nie zmienilo ...
» 14 marca 2018, 18:42 #3
IngoFisher: To nie ulega żadnym wątpliwościa.Ale nie tylko Guardiola by to zrobił.Nawet Benitez lepiej poukladalby zespol
» 14 marca 2018, 18:21 #2
kanah: To nie jest nic odkrywczego. Tylko czemu Pep nie przyszedł? W MU też by dostał kasę na wzmocnienia i ułożenie drużyny. Dlaczego więc nie trafił na OT? Może rozwiązanie tej zagadki da nam obraz czemu trenerem jest JM.
» 14 marca 2018, 18:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.