Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho: Transfer Sancheza inwestycją na przyszłość

» 20 stycznia 2018, 05:16 - Autor: matheo - źródło: ESPN
Jose Mourinho uważa, że transferu Alexisa Sancheza do Manchesteru United nie należy postrzegać w kategoriach panicznego zakupu Czerwonych Diabłów.
Mourinho: Transfer Sancheza inwestycją na przyszłość
» Jose Mourinho jest zadowolony ze swojego składu w Manchesterze United
Chilijczyk w najbliższych dniach ma sfinalizować swój transfer z Arsenalu na Old Trafford.

– Naszej drużynie nie brakuje niczego. Nie chodzi o to, że czegoś brakuje lub desperacko czegoś potrzebujemy. Chodzi o ulepszenie zespołu na przyszłość – mówi Jose Mourinho pytany o Sancheza.

– Jeśli transfer się zadzieje, to się zadzieje. Jesteśmy pewni, że to dobra inwestycja na przyszłość dla zespołu. Jeśli transfer się nie zadzieje, to się nie zadzieje.

– Myślę, że zamysł zimowego okna transferowego jest taki, że zazwyczaj pomaga ono klubom, które nie spisały się dobrze latem. Taki jest sens styczniowego okienka. Chodzi o to, aby pomóc drużynom, które nie wykonały dobrej pracy latem i uznają, że muszą coś zrobić w styczniu.

– Z tego powodu nie lubimy dokonywać transferów w styczniu, bo to oznacza, że nie daliśmy z siebie wszystkiego, nie staraliśmy się najlepiej jak potrafimy.

– Jeśli masz natomiast szansę zrobić coś wyjątkowego, sprowadzić gracza w wyjątkowych okolicznościach, zawodnika, którym interesowałeś się już latem i masz szansę kupić go zimą, to są to wyjątkowe okoliczności i trzeba to zrobić. To proste – dodaje Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
Sanchez pożegnał się z piłkarzami i sztabem Arsenalu
Następny news »
Prywatny odrzutowiec czeka na Mychitariana i Sancheza

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (36)


TweOczyZielone: Moim zdaniem, ten transfer to wykorzystanie okazji, kasę jaką klub przelewa mam tak naprawdę gdzieś, bo wiadomo co się dzieje w dzisiejszym futbolu i już mnie nic nie zadziwi, cieszy mnie tylko, że w tych czasach United jest najdroższa marką piłkarską na świecie, to nam daje budżet aby się dopasować do tych czasów.
» 20 stycznia 2018, 16:30 #35
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2018 14:22

Jeśli jego przyjście ma doprowadzić do odejścia Martiala to rzeczywiście super inwestycja na przyszłość.
» 20 stycznia 2018, 14:21 #34
SilentRoB: Martial może się jeszcze sporo nauczyć od niego a zresztą Martial lewa strona Sanchez prawa.
» 20 stycznia 2018, 14:44 #33
DevoMartinez: Przeciez Sanchez na lewym skrzydle praktycnzie w afc nie grał. W lidze chyba 4 mecze a tak to 10tka.
» 20 stycznia 2018, 14:59 #32
uzio: Mou będzie rotować Martialem/Rashfordem raz lewa strona raz prawa, raz jeden będzie grał 70 minut a później wejdzie drugi i na odwrót, tak na prawdę Rashford z Martialem grali razem na skrzydłach tylko dlatego bo nie było drugiego skrzydłowego, ani Mata ani Mkhitaryan nie byli klasycznymi skrzydłowymi i nie grali tak jakby Mou sobie chciał.
» 20 stycznia 2018, 15:12 #31
milox76: Alexis kilka tygodni temu skończył 29 lat dla porównania Valencja ma 32,5 roku i raczej spisuje się nieźle, a na tej pozycji szybkość i wytrzymałość niezbędna. Alexis może grać na 10 tce jeszcze przez długie lata nawet jak zabraknie mu już szybkości. Wiec o jego 4,5 letni kontrakt jestem spokojny i nie zdziwi mnie jak United jeszcze ten kontrakt raz czy dwa razy przedłuży o rok.
» 20 stycznia 2018, 13:55 #30
uzio: niektórzy grają do 40 a inni kończą w wieku 32 lat, niestety ale nie da się tego przewidzieć, dużo w tym wypadku zależy od organizmu i konkretnego przypadku
» 20 stycznia 2018, 15:14 #29
cieslak123: Młody, perspektywiczny 30 latek. Aż mi się przypomina Paweł Brożek ;)
» 20 stycznia 2018, 13:36 #28
DevoMartinez: No i ten "30 latek" ciagnal gre arsenalu gdzie gralo wielu mlodych. Tyle ten wiek znaczy. Juz pomijajac, ze 29 stukenlo mu miesiac temu.
» 20 stycznia 2018, 13:42 #27
Daro1336: Pomijając, że przed nim jeszcze śmiało 4 lata gry na Najwyższym poziomie. wystarczy spojrzeć na innych grających w wieku ok. 33 lat.
Transfer dla nas na Olbrzymi plus ! U nas właśnie kogoś takiego brakuje :)
» 20 stycznia 2018, 14:01 #26
Walnuts: Zadzieje. Aż dziw bierze, że to Van Gaal nie odkrył tego wyrazu.
» 20 stycznia 2018, 13:06 #25
kondzik: Proces jest lepszy ^^
» 20 stycznia 2018, 13:18 #24
milox76: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2018 12:09

Hmm... Bardzo dziwie się wielu komentarzom krytykującym transfer Sancheza. To przecież zawodnik jakiego w MU brakuje, niesamowicie uniwersalny (może grać na 9,10,7 czy11) obunozny. MU dzisiaj nie ma ani 10 ani prawego skrzydła przynajmniej na miarę wielkiego klubu. Sanchez pomijając jego cechy takie jak drybling, szybkość, technika, świetny przegląd pola, obunozność, a co najważniejsze jest na dodatek bramkostrzelny i to nie raz na jakiś czas tylko regularnie pakuje piłkę do bramki, a także notuje asysty. I jeszcze jedna bardzo wazna cecha, zawsze szuka gry i zwyczajnie chce mu się grać. Dodam jeszcze jedno gra od kilku lat w Anglii i się sprawdził jeśli mamy odnosić sukcesy nie możemy oglądać się tylko za jakimiś Malkolmami którzy mimo wielkiego talentu się mogą nie sprawdzić w tak wymagającej lidze i jednak specyficznej choćby pod względem pogody Anglii.
» 20 stycznia 2018, 12:01 #23
NoGiveUpUnited: Dokładnie. Kiedy mecz wygląda np tak jak ten nasz z Huddersfield, to taki Mkhitaryan będzie stał jak reszta drużyny, a Alexis szarpnie i może sam zrobić coś z niczego, dlatego nie znoszę takich leni boiskowych jak Miki. Jako człowiek nic do niego nie mam, ale to jak zachowuje sie na boisku to kryminał.
» 20 stycznia 2018, 12:16 #22
BartkoGGMU: Serio, happening jako zadzieje?
» 20 stycznia 2018, 11:46 #21
ro7: Dobrze, że nie "happensuje"
» 20 stycznia 2018, 11:51 #20
NoGiveUpUnited: Racja, perspektywiczny i młody zawodnik, w przyszłości ma szansę zostać gwiazdą United na długie lata.
» 20 stycznia 2018, 11:42 #19
karol100: 4 lata to tez przyszlosc.
» 20 stycznia 2018, 11:54 #18
uzil25: Znowu wbił w zarząd szpilkę odnośnie transferów.

Dyskretnie bo dyskretnie ale jasno można z tej wypowiedzi wskazać, że ten 4 transfer Perisica bolał go.

Ostatnio ponoć odbył rozmowę z zarządem i zgodził się publicznie nie krytykować klubu odnośnie transferów dlatego być może zrobił to tak subtelnie.
» 20 stycznia 2018, 10:18 #17
karol100: Mozesz mi wytlumaczyc, w ktorym miejscu wbil ta szpilke?
» 20 stycznia 2018, 10:25 #16
Daro1336: Chyba troszkę źle zrozumiałeś jego wypowiedź, chyba że to ja się mylę :)
Ale według mnie żadna wypowiedź Jose nie dotyczy Perisicia.
» 20 stycznia 2018, 10:43 #15
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2018 11:05

Tymbardziej ze mamy Martiala, Rashforda, Younga i niedlugo Sancheza. Wszyscy oni moga grac na pozycji Perisica, wiec nie wydaje mi sie zeby Mourinho moglby byc obrazony o obsade tej pozycji.
» 20 stycznia 2018, 10:59 #14
EmilCioran: Dla mnie też z tej wypowiedzi wynika że wbił szpileczke. Właściwie to pół newsa o tym mówi.

"– Myślę, że zamysł zimowego okna transferowego jest taki, że zazwyczaj pomaga ono klubom, które nie spisały się dobrze latem. Taki jest sens styczniowego okienka. Chodzi o to, aby pomóc drużynom, które nie wykonały dobrej pracy latem i uznają, że muszą coś zrobić w styczniu.

– Z tego powodu nie lubimy dokonywać transferów w styczniu, bo to oznacza, że nie daliśmy z siebie wszystkiego, nie staraliśmy się najlepiej jak potrafimy."

Ale to kwestia interpretacji. Dla mnie to jest aluzja do pracy zarządu przy transferach. Ale jeśli Sanchez do nas przyjdzie to tylko wyjdzie na lepsze. Bo kogo tu porównywać? Perisicia do Sancheza? Chilijczyk jest o klase lepszy. A jakby przyszedł Chorwat w lecie to nie wiadomo czy staralibyśmy się o Sancheza.
» 20 stycznia 2018, 11:01 #13
karol100: Ja to rozumiem odwrotnie. Mou mowi to po to zeby ktos sobie nie pomyslal ze sprowadzamy Sancheza bo latem zawalilismy sprawe. Tlumaczy ze takich pilkarzy jak Sanchez poprostu nie odpuszcza sie nigdy i trzeba go brac niezaleznie od okolicznosci.
» 20 stycznia 2018, 11:13 #12
EmilCioran: Wam pewnie też chodzi o to że Perisić to lewy skrzydłowy. Ale myślę że Mou chciał go ściągnąć z myślą że bedzie grał na prawej. W Wolfsburgu grał praktycznie tylko na prawej. Chorwat jest właściwie obunożny a mieliśmy (mamy) problemy z prawą stroną a lewa była (jest) dobrze obsadzona wiec myślę że Ivan był brany pod uwagę na prawą stronę.
» 20 stycznia 2018, 11:14 #11
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2018 11:19

Karol bo Mou chyba najpierw wbił szpileczke a później trochę zaprzeczył sam sobie ale myślę że zrobił to celowo. Mówi że jest niezadowolony ale... Tak czy inaczej ma racje, obojętnie jak zinterpretujemy jego słowa.
» 20 stycznia 2018, 11:18 #10
karol100: Dzisiaj jest mecz wiec watpie zeby przed nim bylo ogloszenie.
» 20 stycznia 2018, 08:55 #9
raceman08: Co to za słowo "zadzieje"?!
» 20 stycznia 2018, 08:39 #8
uzil25: Hahahaha :D

Dokładnie o tym samym pomyślałem.

Dobre tłumaczenie to podstawa :)
» 20 stycznia 2018, 09:16 #7
Elessarius: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2018 10:02

Zgadza się, jest takie słowo... tylko, że znaczy zupełnie co innego niż powyższy tekst nam sugeruje. Zadziać to inaczej zgubić, zapodziać,zawieruszyć. Z tekstu wynika, że Mou uważa, że ,,jeżeli transfer się zawieruszy, to się zawieruszy". Ale czemu Jose boi się, że transfer się zgubi? Ktoś pomoże?
» 20 stycznia 2018, 10:00 #6
Extratime: Devilpage uczy - Devilpage bawi.
» 20 stycznia 2018, 10:16 #5
aleex91: Czy wy na prawdę nie wiecie dlaczego to tak długo trwa? A dlaczego z Pogbą to tak długo trwało? Takie czysty marketing. Im dłużej takich spekulacji tym bardziej nakręca się to medialne szaleństwo. Każdy kto się w tej chwili interesuje się piłką wie że Sanchez może dołączyć do United. Dobra reklama to podstawa.
» 20 stycznia 2018, 08:14 #4
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2018 09:45

Prawda, tym bardziej że przed MU dwa mecze w których Sanchez i tak nie jest potrzebny, a tak już widzę tytuł ,,Czy Sanchez zagra z Tottenhamem? "
» 20 stycznia 2018, 09:45 #3
sliceum: Jeśli transfer się zadzieje, to się zadzieje - google translate sie chyba nie popisalo
» 20 stycznia 2018, 08:09 #2
Maciekk2021: Coraz bliższe oficjalce newsy , ale to wciąż trwa :/
» 20 stycznia 2018, 07:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.